Metasas müttamiseks endurokas?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

will111 kirjutas:

98kg (125 2T) kuni 118 kg (4T 515) - no sellisel juhul ehk küll jah, kuigi 118kg tundub tänapäevase 4T masina kohta juba ausalt öeldes liiga palju (st. et olen näinud palju, palju suuri 4Tsid, mis on 10kg kergemad). aga kokkuvõttes need 2 näidet on ikka väga erineva käitumisega rattad ka, mootori tõttu just. sul endal on siis see 125'ne, kas teatud kohtades ja teatud tingimustes sõitmist pisut liiga keeruliseks ei tee? jõudu tal muidugi kokkuvõttes on, kuid pöördemomendi vast ei ole lood nii head...

muidugi üleüldiselt suht imelikud numbrid nendel gasidel seal specides, huvipärast võrdlesin ja näiteks 125 ning 200'se 2T masina kaaluvahe on juba meeletu 96 vs 104kg. Ainuke tegelik erinevus, mis peale töömahu silma jääb on el.starter (õigemini öeldud, et see on optional)...mõlemad siis muidu põmst identsed rattad. aga üldiselt kõik uued gasgasi 250+ töömahuga masinad, olgu siis 2 või 4t, tunduvad ikkagi jäävat kaalukategooriasse 105-115kg. mu enda 500 kuubine 4t ktm jääb samuti alla 110kg. samas eks pika pinistamise peale ole muidugi lõpuks iga kilo oluline kui väsimus juba võimust võtab

Räägid inimesele aiast, tema vastu aiaaugust. Vaata mu profiili, mul on 2012 aasta EC300 millele spec annab kuivaks kaaluks 102kg. Tervelt 16 kg kergem kui sama aasta 450cc 4T. Mis on umbes VEERAND minu kehakaalust.

125cc on erinev raam suurematest, midagi muud identeset seal ka suurematega ei ole. Tühikaal 96kg. 200-250-300cc 2T on ühel raamil ja seega mingil määral omavahel võrreldavad. Tühikaal 104 kg. Elektri starter lisab ca 2kg kaalule. Kõige uuem 450 cc nelar kaalub 115 kg, 250-300cc nelar on 108 kg. Jutuks 2015 aasta mudelid. Paistab, et nelarid on dieedil ja kahetaktilised võtavad juurde :lol: .

Ma eeldan, et sinu rattaks on 500cc 4t EXC ja kõikjal on selle tühikaaluks märgitud 111,5 või 112,5 kg. Võib olla otsisin valesti või mis rattast sa täpsemalt räägid, mis alla 110 kg sul kaalub? Räägime ikka registris olevatest enduroratastest eksole. Krossikad on kindlasti kõvasti kergemad.




will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas will111 »

nojah, vabandust..ei pannud tõesti tol hetkel tähele profiilist seda asja vaadata, ju pole veel kätte harjunud :)

minu ratas on see http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_505_sx-f_2008.php jah ta on algselt krossikas aga praeguseks ka arvel ja tulede viledega pill, kaalulisa selle tõttu on umbes kilo. seega ikka julgelt alla 110kg ja mitte vast märgatavalt raskem sinu kahetaktilisest. elektristarteri ja akuga muuhulgas.

samas ega see ktmi uus 4taktine 450'ne enduro mudel http://www.ktm.com/enduro/450-exc-eu/hi ... BoQV_mSzKM ei kaalu ka just kuigi palju ju, 111kg nagu ütlesid. ja kui võtta siia kõrvale mingi selline aparaat siis tundub, et on täitsa võimalik saada "best of all worlds" ka http://www.ktm.com/freeride/freeride-35 ... BoRFPmSzKM

anyway, jään oma arvamuse juurde selles osas, et kui tänapäevane ehk siis max paari aasta vanune põmst "tuledega krossikas" 4T 450'ne kaalub tühjalt 118kg siis on kuskil midagi ikka valesti läinud ja tootja pole väga rõhku pannud kerge ratta valmistamisele, või siis räägitakse ühes kohas kuivast ja teises märjast kaalust. ühesõnaga, võibolla pole tingimata just ühe konkreetse tootja mudelirivi seest sellise võrdluse võtmine mitte see kõige parem tee. teine asi, inimese kehakaal on ikka väga kõrge mass võrreldes sellega kui rattal näiteks mootor on paar kilo kergem või raskem, seega ma seda kehakaaluga kõrvutamist väga tõsiselt ei võtaks.
ise suhtun asjasse üldiselt sedasi, et kui ei võistle ja kuskil mingit aega ei sõida siis pole enam väga suurt vahet, kas ratas kaalub 110 või 100kg, mõlemad on juba piisavalt kerged trikitamiseks. ja kehakaal langeb nagunii ise paari kilo võrra kui korralikult mürgeldamas ja higistamas käia :lol:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tea palju nende KTM-ide tehase poolt avaldatavat kaalu uskuda tasub.
Tuli hiljuti see teemaks ühe sõbraga, kes oma pojale võrri tahab osta. Sai siis veidi andmeid otsitud ja KTM-i tehase poolt antud ja tegeliku kaalu vahe oli 10 kg! :D
Nad vist lasevad tehasekaalu saamiseks amordid ka õlist tühjaks!


Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero »

Käisin sii KTM LC4 proovimas, meelid ja tõin ära. Tegin tunnikesis rahuliku metsa sõitu ka. Alguses tundus hirmutavalt kõrge aga kui liigud siis pole sellest lugu. Esimese rahuliku tunniga ainult himu kasvas sõita, aga pimedaks kiskus. Ja see kaalu teema, see on mureks vist aind siis kui oled ratta täitsa ära uputanud, sest mul õnnestus kaevata liiva sisse kuni mootorini, ei olnud erilisi raskusi selle välja tõstmisega juppi kaupa.Neile kes mõtlevad et see ratas liiga suur või liiga raske, esimeks rataks sobib see kindlalt, kuni oled sõitma õppinud ja saad aru mida tegelikult tahad.Aga nüüd ravitsen ennast terveks ja siis metsa tõsisemalt müttama ja eks remondi hooajaks tulen siis pikemalt edasi asju uurima, kuna see esimene ratas mida plaanis täielikult ise remontida.

Edu teile siis viimastel soojematel ilmadel :bsmile:


grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas grahv »

spiero kirjutas:

ei olnud erilisi raskusi selle välja tõstmisega juppi kaupa.

A mine käi vedelas sopamülkas ka jupi kaupa välja tõstmas ja mitu korda järjest nii veerandtunni jooksul... :D
Mis ilma puutub, siis suure rattaga ongi parem hoopis jaheda ilmaga rassida - vastasel juhul kuumened ise üle. Küll näed...
Aga algatuseks pole paha, edu :bsmile:


jopakoll
Postitusi: 233
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas jopakoll »

kui tsikkel vajub hooga läbi mida seal enam jalgsi tõmbled... ainult kaeva käsitsi. ca 30 kilo ei päästa kedagi ja meeste kaalud on ka erinevad. oleneb ikka mida mees suudab lenksus ära teha. anna gaasi ja sõida vöi upu sohu :bsmile:

grahv kirjutas:

A mine käi vedelas sopamülkas ka jupi kaupa välja tõstmas ja mitu korda järjest nii veerandtunni jooksul... :D
Mis ilma puutub, siis suure rattaga ongi parem hoopis jaheda ilmaga rassida - vastasel juhul kuumened ise üle. Küll näed...
Aga algatuseks pole paha, edu :bsmile:


eddy
Postitusi: 41
Liitunud: 06 Veebr 2014, 18:03

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas eddy »

Uputasin ka oma krossari mutta ära ja ikka korralikult,tagatipuks suri välja ka veel.kuidagi sain masina käima seal ja ega muud olnudki kui kõvasti pööret ja suurt rassimist ja välja ta tuligi!piipu tuleb korralikult peal hoida et ikka masin röögib ja välja ta ronib


Taaviw126
Postitusi: 2
Liitunud: 02 Mär 2014, 01:29
Tsikkel: Ktm

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 »

Kui metsas tegija tahad olla siis võta 2-taktine krossikas. 250cc on juba väga kuri. Algajale metsa puurijale on 125 ka ok. Ise sõitsin 525sx-ga metsas aga peale 2 takti proovimost tagasi minekut enam pole. Selline tunne nagu sõidaks maastiku jalgrattaga mis käib rohkem edasi kui vaja


kohatukutt12
Postitusi: 17
Liitunud: 04 Dets 2012, 16:58
Asukoht: tõnuküla viljandi vald viljandimaa

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas kohatukutt12 »

Paralax kirjutas:

Lisaks läheb metsas keema kuna sundjahutust ei ole...

Misasi see keema läheb sul kui sundjahutust pole ?


Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Paralax »

kohatukutt12 kirjutas:
Paralax kirjutas:

Lisaks läheb metsas keema kuna sundjahutust ei ole...

Misasi see keema läheb sul kui sundjahutust pole ?

LC4 sxc625-el ei ole mootori vesijahutuse radiaatori taga ventilaatorit juba tehasest. Ei pea isegi paigal seisma või kinni jääma selleks, et keema hakkaks. Piisab, kui metsas veidi maad vaid 1 käiguga liikuda. Ka linnas pikema tsükliga fooritaga on mitu korda keema läinud. Eriti hale on tavalise linnasõidu puhul vahepeal bensujaama ratast jahutama sõita, aurupilv järel.

Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas will111 »

pole küll endal täpselt sellist masinat olnud aga see jutt tundub juba suht ulmeline. et ktm egi siis ratta, mis on mõeldud ainult 90ga maanteel sõitmiseks? kohapeal tiksuda ei tohi kuna siis läheb kohe keema :D metsas esimese käiguga vaikselt rabistamine on samas hoopis teine jutt kui lihtsalt madala tühikäiguga põksudes foori taga seismine, mootori heat output on väga erinev niiet need pole tegelikult ka üldse asjad mida võrrelda. sõbra lc4 igatahes suvel keema ei läinud kui ta õppesõidu platsil pikalt esimese käiguga oma harjutusi tegi.

aga selline asi ei tundu reaalne, et tühikäigul kohapeal natukese ajaga keema läheb. kui me räägime korras ja õiges tune's mootorist millel ka jahutussüsteem toimib nii nagu ette nähtud. võibolla suvel, ilge kuumaga ja otse päikse all seistes ning mitte üldse liikudes - aga miks peaks tsikliga (eriti veel sellisega) midagi sellist harrastama nagu ummikus passimine või väga pikalt niisama tiksutamine?
ja pealegi, ise mingi ventikas lisada radikale on ju lihtsamast lihtsam toiming.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Minul oli LC4 620SC 98 aasta ja samuti ilma ventikata ja sellega sai kaua igasugu aukudes puuritud ja kinni oldud, ei läinud midagi keema. Eriti rumal tundub linnasõidul keemamineku jutt.


Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Paralax »

Tort kirjutas:

Minul oli LC4 620SC 98 aasta ja samuti ilma ventikata ja sellega sai kaua igasugu aukudes puuritud ja kinni oldud, ei läinud midagi keema. Eriti rumal tundub linnasõidul keemamineku jutt.

See jutt võib rumal tunduda, aga see ei tee olematuks fakti, et keema ta läks. Veepump oli korras, sai ka lahti võetud. Samuti oli jahutusvedelik normis. Kerge ummiku puhul läks linnas keema ka üsna jaheda ilmaga, a'la 20c. Nii mõnigi plaaniväline Statoilipeatus tuli seetõttu ette võtta. Hirm oli koguaeg nahavahel, et mis hetkel aurupahvaka üles viskab. Sai kõvasti ridade vahel sõidetud puhtalt selleks, et masin jahtuks. Ma ei pea rohkem vajalikuks siin midagi tõestada. Lihtsalt mõtlesin, et aitan ehk mõnel endurohuvilisel elu kergemaks teha ja sellest KaadTeeM LC4-jast mööda juhatada. Ega see keemaminemise asi ei olnud peamine sellest rattast loobumise põhjus. Muid KTM-e ei ole omanud, nende kohta ei oska midagi öelda. Sõitke millega soovite.

https://www.youtube.com/watch?v=3u2_ffWo6Z0

Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Miskit peab su rattal viga olema, kui niiviisi keema läheb, nagu tort juba ütles - sellega on küntud nii, et maa on must.
Kõige lihtsam viga, mis ma näinud olen, on vigane radiaatori kork.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas tiam »

Lahja küttesegu mõjutab oluliselt mootori töötemperatuuri. Lihtsalt üks võimalik põhjus.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas will111 »

novot, nagu näha ongi siin juba 2 igati võimalikku põhjust välja toodud. ma arvan, et neid põhjuseid võib veel olla "soe" peab saama ka väga korralikult nö. vastu võetud ja ära antud just seal, kus vaja. jahutusvedelik peab saama piisavalt hästi ja vabalt süsteemis ringi käia.

ühesõnaga fakt, et sinu käes olnud tsikkel keema läks ei ole ka piisav alus väitmaks, et nii teevad nad kõik ja juba tehasest ongi selliselt esinema ehitatud.


Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Paralax »

tiam kirjutas:

Lahja küttesegu mõjutab oluliselt mootori töötemperatuuri. Lihtsalt üks võimalik põhjus.

Originaalmõõdust jämedamad düüsid sai sisse pandud. Täppishäälestust ei teinud tõesti.

Radika korki ei osanud küll milleski kahtlustada ja seega lähemalt ei uurinud.

Oli mis oli, enam teda pole ja ma olen sellega väga rahul. Ma pole kogu oma motohobiga tegelemise aja jooksul kokku ka nii palju rattaid lappinud, remontinud ja hädaabi korras kuskilt ära transportinud kui seda ühte ktm-i ühe aasta jooksul.

Teie, kellel on LC4, ärge laske ennast mu jutust segada. Ilmelt kõik võimalikud LC4 vead sattusid just minu ratta külge, nii et Teil pole vaja muretseda.

Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas mella »

Mul oli mitmeid aastaid vana LC4 620 ja ainult väga hullu puurimise peale palaval suvel sai radika aurama.
Ja ei tea ma ka kedagi, kelle LC4 oleks oluliselt rohkem keenud.
Seega su vigane LC4 käib ilmselt samade põhjuste sekka kui ühe teise kasutaja Yamaha enduuroka probleemid.

Paralax kirjutas:

Teie, kellel on LC4, ärge laske ennast mu jutust segada. Ilmelt kõik võimalikud LC4 vead sattusid just minu ratta külge, nii et Teil pole vaja muretseda.


Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero »

Oma LC4´ga mütasin kuskil 4h metsas, sellest 2h järjest eimese käiguga aind libistades ja pööret andes, sest polnud võimalik kiirem liigelda ja mitte kordagi keema ei läinud. Ventikas on küll seespool olemas aga see ei tee koostööd.
Saatuslikuks sai hoopis see et üle langenud puu sõites keerasi küle maha kudagi nii õnnetult, et tsiklil rattad teva poole ja täis pöörded peal. Kui ma miski 30-40 seci pärast sain pöörded maha ei saanud aru miskit. Kodus panin tähele et miski korralik kolks mootoris sees.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas piloot »

Kui niimoodi kuumaks läheb siis on lihtsam viga otsida ja korda teha, kui käia bensukast bensukasse jahutamas ja pärast öelda , et KTM on pask. Minu kunagisel LC4-l tekkisid samad sümptomid ja viga leidus veepumba tiivikus, mis käis lihtsalt võlli peal vabalt ringi. Remont võttis aega ühe jahutamise jagu minuteid :D

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Paralax »

piloot kirjutas:

Kui niimoodi kuumaks läheb siis on lihtsam viga otsida ja korda teha, kui käia bensukast bensukasse jahutamas ja pärast öelda , et KTM on pask. Minu kunagisel LC4-l tekkisid samad sümptomid ja viga leidus veepumba tiivikus, mis käis lihtsalt võlli peal vabalt ringi. Remont võttis aega ühe jahutamise jagu minuteid :D

Ma ei oska ülejäänud ktm-ide kohta öelda. Ka ei oska teiste LC4-jade kohta öelda. Aga minule sattunud LC4 oli pask.

Ja see sinu veepumba tiivik mis võllipeal vabalt ringi käis näitabki LC4 taset, sest veepumba tiivikut on ju jube raske sellisena disainida, et ta EI hakkaks võllipeal ringi käima.

Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.

kohatukutt12
Postitusi: 17
Liitunud: 04 Dets 2012, 16:58
Asukoht: tõnuküla viljandi vald viljandimaa

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas kohatukutt12 »

julgen soovitada 1996 aasta yamaha tt600e belgradat. olnud omal juba paar kuud, mitte midagi pole järgi andnud on käind nii metsas mudas kui ka rajapeal. rajapeal käimiseks vaata et tagaamort oleks kindlasti korras, endal oli läbi ja hüppasin kiige pooleks :D


kohatukutt12
Postitusi: 17
Liitunud: 04 Dets 2012, 16:58
Asukoht: tõnuküla viljandi vald viljandimaa

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas kohatukutt12 »

Pilt

vigase amordi tagajärg rajal :

Pilt

Pilt


kohatukutt12
Postitusi: 17
Liitunud: 04 Dets 2012, 16:58
Asukoht: tõnuküla viljandi vald viljandimaa

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas kohatukutt12 »

ja kes tahavad hakata et kergem ja lühem inimene ei saa nii suurega hakkama siis ma olen 170 pikk vblla isegi vähem natuke ja kaalun poole vähem kui see ratas :D


Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Maario »

kohatukutt12 kirjutas:

ja kes tahavad hakata et kergem ja lühem inimene ei saa nii suurega hakkama siis ma olen 170 pikk vblla isegi vähem natuke ja kaalun poole vähem kui see ratas :D

Kasutaja will111 räägib kohe sulle,miks se ratas kuhugi ei kõlba: (crash) .
Sai isegi sõidetud hooaeg:) peale siduri ja korra kadus säde ära,ei juhtunud midagi:)Sai korralikult piitsa ka! Oma hinnaklassis on belgarda hea ratas! Aga naised hoidke eemale teile on,se liiga raske!

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas will111 »

Maario, sinu allkiri ütleb sinu kohta juba enamvähem kõik vajaliku ära, kuid sa siiski ei väsi seda ka ise igas teema üle tõestamast :lol:

ttr on tuntud üsna pommikindla rattana tõepoolest, kuigi ilmselgelt mitte krossirajal sõitmiseks mõeldud.
oma hinnaklassi jutt on muidugi puhta kuldne, äkki tark mees täpsustab misasi see "oma hinnaklass" antud juhul on....kas ostsid ratta poest uuena või? :lol:


kohatukutt12
Postitusi: 17
Liitunud: 04 Dets 2012, 16:58
Asukoht: tõnuküla viljandi vald viljandimaa

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas kohatukutt12 »

ma ei rääkinud ttr ist vait tte belgrada, ttr on rohkem rajale mõeldud kui tte aga sellega saab vägagi edukalt rajal hakkama ja ka krossikatele vastu niiet pole probleemi


Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Maario »

will111 kirjutas:

Maario, sinu allkiri ütleb sinu kohta juba enamvähem kõik vajaliku ära, kuid sa siiski ei väsi seda ka ise igas teema üle tõestamast :lol:

ttr on tuntud üsna pommikindla rattana tõepoolest, kuigi ilmselgelt mitte krossirajal sõitmiseks mõeldud.
oma hinnaklassi jutt on muidugi puhta kuldne, äkki tark mees täpsustab misasi see "oma hinnaklass" antud juhul on....kas ostsid ratta poest uuena või? :lol:

hakkaski kirema:D:D Pilt
Turu keskmine hind on vastavuses kvaliteediga! !

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas mella »

Ära rohkem peale võta

kohatukutt12 kirjutas:

ttr on rohkem rajale mõeldud kui tte aga sellega saab vägagi edukalt rajal hakkama ja ka krossikatele vastu niiet pole probleemi


Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Maario »

mella kirjutas:

Ära rohkem peale võta

kohatukutt12 kirjutas:

ttr on rohkem rajale mõeldud kui tte aga sellega saab vägagi edukalt rajal hakkama ja ka krossikatele vastu niiet pole probleemi

juhul kui Krossikal bena otsa saab siis jah:D

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”