BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


olli
Postitusi: 382
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas olli » 16 Juul 2015, 15:39

mortenx83 kirjutas:Nonii nüüd läks vist mingi sensor vms, Neutral tuli põleb koguaeg, on kellegil ette tulnd ?
Vaata kas peenike ühesooneline juhe on terve, esimese ketihammaka kaane all.

PS. mulle selle masina ABS väga meeldib. Just siuke paras. Võib täitsa julgelt pidurit vajutada, ka libedal. Välja sai lülitada ABS nupu all hoidmisega (enne käivitamist vist?). Aga endal pole kordagi olnud tunnet et lülitaks välja. :)


Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a

Teema algataja
mortenx83
Postitusi: 37
Liitunud: 08 Veebr 2015, 15:33
Tsikkel: f650gs
Kontakt:

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas mortenx83 » 19 Juul 2015, 12:19

olli kirjutas:
mortenx83 kirjutas:Nonii nüüd läks vist mingi sensor vms, Neutral tuli põleb koguaeg, on kellegil ette tulnd ?
Vaata kas peenike ühesooneline juhe on terve, esimese ketihammaka kaane all.
juhe on terve ja juhe lahti võttes ja siis massiga ühendades ei muutu midagi, N märgutuli põleb koguaeg.. kas viga võiks olla siis juhtme teises otsas ?

Teema algataja
mortenx83
Postitusi: 37
Liitunud: 08 Veebr 2015, 15:33
Tsikkel: f650gs
Kontakt:

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas mortenx83 » 22 Juul 2015, 17:23

täna ei läind masin käima .. väike diagnostika ja selgus, et jala andur jebib , oli kuidagi laiali läind... panin kokku ja oh imet hakkas Neutral tuli ka uuesti korralikult tööle...
ei tea siis kuidas need kaks asja omavahel nii seotud on, et kui jala andur ei tööta korralikult siis ka N tuli põleb koguaeg..

kadrikas8
Postitusi: 28
Liitunud: 30 Mai 2012, 22:22
Tsikkel: BMW F650 GS, Honda Transalp
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas kadrikas8 » 23 Juul 2015, 16:00

Kuidas sul mittekäivitumine väljendus? Kas starter vedas ringi? Mul endal oli paar aastat tagasi juhtum, kus starter vedas, aga mootor ei teinud kõssagi. Selgus, et ajust ei tule bensiinipumpa vool edasi, aju ise pidavat korras olema. Sai siis pumpa otse vool veetud ja aja puudusel kestab see ajutine lahendus siiani. Sellest tulenevalt tekkis mõte, et äkki on enda masinal ka vigane küljejala andur selle anomaalia põhjustajaks.

Teema algataja
mortenx83
Postitusi: 37
Liitunud: 08 Veebr 2015, 15:33
Tsikkel: f650gs
Kontakt:

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas mortenx83 » 23 Juul 2015, 19:36

küljejala andur jah reguleerib bensupumpa, ehk et kui jalg on maas ja käik on sees siis bensiini peale ei tule ja mootor seisab ... starter käib ringi ja kõik muu oleks nagu korras lihtsalt käima ei lähe ..

olli
Postitusi: 382
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas olli » 23 Juul 2015, 20:37

Kahtlustan et küljejalg juhib ikka midagi muud ka peale küttepumba. Kas siis süüte- või toitesüsteemi (pritset). Käigu sisse panekul jääb ju mootor momentaalselt seisma. Samas vea otsingut tasub ikka lihtsamatest kohtadest alustada. :)
Mul riiulil üks korras küljejalg koos anduriga. Pole kindel, kas müüa tahaksin, aga proovimiseks saaks anda. Tartus.
Muidu siduriheebli lüliti peaks kah lisaks küljejalale ja käiguandurile rolli mängima selles kas starter käib ringi või mitte. St, kui käik sees, peaks starter käima ainult lahutatud siduriga ja üles tõstetud küljejalaga. Elektriskeeme saan huvi korral jagada PS kaudu.
Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a

Teema algataja
mortenx83
Postitusi: 37
Liitunud: 08 Veebr 2015, 15:33
Tsikkel: f650gs
Kontakt:

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas mortenx83 » 29 Dets 2015, 11:01

mida peaks vaatama(mõõte, näitajaid) kui tahta teist paari rattaid osta talveks..
autol on lihtne kui poldiaugud sobivad siis on ok, aga mis tsiklil vaadata tuleb ja kas üldse saab mingeid võõraid rattaid alla sobitada ?
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas Loff » 29 Dets 2015, 13:35

Rattavõlli läbimõõt on vast kõige alus, distantspukse annab igasuguseid treida. Tagumisel rattal rummu laius (hammaka ja piduriketta asukoht) on ka oluline.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2120
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas puna » 29 Dets 2015, 14:14

Lihtsam maksta natuke rohkem orig velje eest kui kõiki asju hakata treima ja ringi sättima.
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585

petz
Postitusi: 1438
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: BMW F650GS nõuanded/kogemused..?

Lugemata postitus Postitas petz » 04 Okt 2016, 20:33

kas uuematel 650 1-sil BMW -l kasutatavad mootorid endiselt samad oma tüüpvigadega ( veepump, plokikaane tihend, starteri bendix) või on mingi areng uuematel töökindluse suunas toimunud



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”