BMW f800gs vs r1200gs
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
BMW f800gs vs r1200gs
Plaan EU's välja reisida ja huvi on tekkinud BMW vastu. Adventure 1200 versiooni jätaks jutust väljas, sest selle võtaks suure tõenäosusega aga mitte ühtegi pole 10k euro suurusjärguga hetkel eestis müügis.
Lähtudes nüüd hetkel valikutest, küsimus jääb, kas f800gs või r1200gs?
Valikus rattad järgmiste andmetega.
BMW F800GS 63kw
Aasta: 2010
Läbisõit: 16 300km
Hind: 8600€
või
BMW R1200GS 74kw
Aasta: 2007
Läbisõit: 10 300km
Hind: 8500€
Räägime sõiduomadustest ja tehnlisest küljest.
Kumba eelistad ja miks?
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: BMW f800gs vs r1200gs
Ma räägin omas subjektiivsest arvamusest. Ütlen kohe ära et ei ole kummagi rattaga kogemust!
BMW f800GS oli nö unistuse ratas lubade tegemise hetkest ja jälgisin selle ratta elulugu ja siis hakkas see arvamuse muutus.
Kuid mis mul meeles see, et bmw kubises lapsehaigustest! Ehk nüüd olukord parem? Pole viimased 2 aastat elulugu jälginud.
Kuid mis silma hakkas:
Generka läbi põlemine, kel pole genekas üless ütelnud, sell see juhtub. 150000 labisõidul on seda genekat 3 korda vahetatud.
Imenõrgad rattalaagrid, ratta veljed õigemini pöiad pidid suht pehmed olema, exxel pöiad pidi levinud mod olema.
Esiratta võll pidi ka pehme olema
Kütuse pumba probleemid, et osad kannavad pumpa varuks kaasas
Palju teated purunevates kettides, mis vigastab mootori korpustI Üsna levinud, et vahetavad kohe Keti välja DID'i vastu (siit küss millise tootja kette siis BMW kasutab originaalis?) Ja üldse see kiige kinnituse osa mootori juures pidi nõrk olemas.
Kõveraks painduv tagaamordi ülemise kinnituse polt, tingitud raami konstruktsiooni eripärast?
See oli see mis meelde tuli, ehk see nimekiri levind vigades veelgi pikem? Kuid üldiselt see oli piisav minule et F800gs ostumõtted maha matta!
Selle taustal R1200gs kõvasti parem valik
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: BMW f800gs vs r1200gs
gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} ei ole veel midagi paremat välja mõeldud (matkaratastel). 10 300 km seitsme hooajaga ei tundu sellise ratta puhul töenäoline läbisõit (ega tegelikult ka ühegi teise ratta jaoks).
Päikest!
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
- Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
- Asukoht: L-virumaa
Re: BMW f800gs vs r1200gs
tarmoel kirjutas:gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} ei ole veel midagi paremat välja mõeldud (matkaratastel). 10 300 km seitsme hooajaga ei tundu sellise ratta puhul töenäoline läbisõit (ega tegelikult ka ühegi teise ratta jaoks).
Päikest!
Suurte GS-de läbisõitude kohta kohta ütles üks UMi müügimees : "te ei oska mitte ette kujutada kui palju olematu läbisõiduga rattaid meil garaazides seismas".
Selle ratta, mis Tartus müügil, ajaloos kahelda eriti vast ei ole mõtet.
Kui huvi 1200 kohta sügavam võin kogemusi jagada, PM või tel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW f800gs vs r1200gs
tedre kirjutas:tarmoel kirjutas:gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} ei ole veel midagi paremat välja mõeldud (matkaratastel). 10 300 km seitsme hooajaga ei tundu sellise ratta puhul töenäoline läbisõit (ega tegelikult ka ühegi teise ratta jaoks).
Päikest!Suurte GS-de läbisõitude kohta kohta ütles üks UMi müügimees : "te ei oska mitte ette kujutada kui palju olematu läbisõiduga rattaid meil garaazides seismas".
Selle ratta, mis Tartus müügil, ajaloos kahelda eriti vast ei ole mõtet.
Kui huvi 1200 kohta sügavam võin kogemusi jagada, PM või tel.
Neid olematu läbisõiduga rattaid on ka mujal euroopas saadaval,Kui ikka natuke tehnilist taipu on,siis on eristatav,kas ratas on 10,50 või 100 tuhat läbi sõitnud.Kui ei ole eristatav,siis on super heas seisukorras ratas,millel kõik kuluosad vahetatud ja pole vahet,mida see spido näitab.Ostad ju ratast,mitte läbisõitu.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: BMW f800gs vs r1200gs
tere
kuna olen isegi neid rattaid piilunud juba jupimat aega ja vaagind mitme külje pealt, siis avaldan oma arvamuse ehk on sellest abi.
esiteks need rattad tegelt väga erinevad. laias laastus 1200 on pigem korraliku tee ratas mõningase maastikusuutlikusega ja 800 pigem halvema ja pinnaskattega tee ratas millega samas ka väga ok manteed lasta. (muidugi tuleb arvestada et kui kohvrid ja kotid hunnikus ümber tsikli ripuvad ei ole ükski teab mis enduurokas) mitte et 800 maanteel väga hea ei oleks vaid pigem 1200 on viletsal pinnal/pinnasel algajale mitte nii käepärane. matkamehed on rääkind et rasketes oludes eriti vihma ja plägaga või kividel on väiksema gessu mehed rõõmsama näoga. (suurt kasvu, oskajad ja tugevad mehed olla 1200 ga sama rõõmsad olnd)
teiseks: kui palju kola kaasas tassid. 1200 kannatab ja mahutab kraami rohkem. näiteks daam. kui kaassõitjaga reisid siis ainult 1200.
kolmandaks see igikestev keppiveto teema. paigaldad 800 automaatse ketiõlitaja ja polegi vahe enam nii kohutav.
neljandaks: sõidutesti olen teinud vähe uuema 800-sega a arvan et väga vahet ei ole ka vanemaga võrreldes. 800 käib mõnusamalt! oleneb millise rattaga sa enne sõitnud ja harjund oled. kaalu ja võimsuse suhe on 800 ja 1200 suht samasse auku. 800 veab ühtlasemalt ja kuni piirajani ja vägagi hästi. 1200 seevastu on nagu vana ilma turbota diisel auto. korra tõmbab ja vägevalt a edasi ainult karjub. käiguvahetusest ei maksa rääkidagi mu meelest. 800 vahetab nagu mootorratas ikka a 1200 on pigem nagu T40. samas kui ära harjud siis saab ka normaalselt käiku vahetada ja kui enne üle 100kw-se rattaga harjund ei ole siis ei ole väga aeglane kah. minule tundus 800 tiba käbedam. (olen sõitnud ainult tühja rattaga e. ilma matkakolata)
viiendaks: palju räägitakse et 1200 on suur ja raske. VALE. 1200 ehk paistab eemalt suur ja raske a toimetada sellega pole miskit erilist. 800 on ja ka tundub lihtsalt kergem. väga suur erinevus on kui proovida madaldussadulaga.
üks minujaoks tiba oluline nüanss on veel. olen täheldanud, et selleks, et perse ära ei sureks sadulas on hea kui saab kasutada erinevaid jala asendeid ehk toetuspunkte. seepärast meeldivad mulle ette paigaldatud lisa jalatoed. Treffil rääkisin ühe vist oli austriast pärit motomatkajaga kes 800-sega sõitis ja mootorikaitse raudadele paigaldatud lisa jalatugesid kasutas ja väga kiitis. 1200-sel jäävad silindrid ette. osad hoidvat jalgu silindrite peal a suvel soojaga ilmselt siiski mitte.
kokkuvõtvalt arvan et kui üksi sõidad siis 800 on parem valik eriti 800 adventure. 1200 on ägedam!
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: BMW f800gs vs r1200gs
Spoiler
eerikkarts kirjutas:Ma räägin omas subjektiivsest arvamusest. Ütlen kohe ära et ei ole kummagi rattaga kogemust!
BMW f800GS oli nö unistuse ratas lubade tegemise hetkest ja jälgisin selle ratta elulugu ja siis hakkas see arvamuse muutus.
Kuid mis mul meeles see, et bmw kubises lapsehaigustest! Ehk nüüd olukord parem? Pole viimased 2 aastat elulugu jälginud.
Kuid mis silma hakkas:
Generka läbi põlemine, kel pole genekas üless ütelnud, sell see juhtub. 150000 labisõidul on seda genekat 3 korda vahetatud.
Imenõrgad rattalaagrid, ratta veljed õigemini pöiad pidid suht pehmed olema, exxel pöiad pidi levinud mod olema.
Esiratta võll pidi ka pehme olema
Kütuse pumba probleemid, et osad kannavad pumpa varuks kaasas
Palju teated purunevates kettides, mis vigastab mootori korpustI Üsna levinud, et vahetavad kohe Keti välja DID'i vastu (siit küss millise tootja kette siis BMW kasutab originaalis?) Ja üldse see kiige kinnituse osa mootori juures pidi nõrk olemas.
Kõveraks painduv tagaamordi ülemise kinnituse polt, tingitud raami konstruktsiooni eripärast?
See oli see mis meelde tuli, ehk see nimekiri levind vigades veelgi pikem? Kuid üldiselt see oli piisav minule et F800gs ostumõtted maha matta!
Selle taustal R1200gs kõvasti parem valik
terv
ka mina olen neid hirmulugusid jälgind ja kokku otsind. mingi hetk hakkas mulle aga silma pilte ja videoid vaadates need kohutavad pagasihunnikud mida ratastele kinnitatakse. paljud rattad millel pm kõik touratechi kotid ja pambud lisaks kohvriringile. soomes messil mõtlesin et kui naine kodunt välja viskaks ka siis ei saaks ma kõiki neid touratechi kotte täis. minu pead vaevab pigem küsimus miks niiiiii palju asju matkale kaasa veetakse mitte miks küll tsikkel pooleks läheb.
Re: BMW f800gs vs r1200gs
Olin ka kunagi sama valiku ees ning lugenud hirmujutte 800gs-i tüüpvigadest, aga peale proovisõite oli ikkagi selge kumma ma omale istmiku alla soetan.
Hetkel oman mitmendat aastat f800gs-i (2012). Olen sõitnud nii üksi kui kaksi kuni 10000km ringreise. Kahekesi kannatab hästi sõita ja mootori lisavõimsusest puudust ei tunne, samas tuleb tõdeda, et naine on mul ka üsna väike, nii alla 100kg kaaluv
Arvan, et need lapsevead, mis esimestel mudelitel olid, on uuematel suuremas osas kõrvaldatud. Hetkel on läbisõit ca 25000 km ja üllatuslikult vajavad juba vahetamist lenksu laagrid. Midagi muud ei ole alt vedanud. Veljed on ka täiesti sirged, kuigi tuleb tunnistada, et ei ole oma rattaga krossirajal mitme meetriseid hüppeid teinud ega Jõelähtme enduurorajal mööda kive turninud.
f800gs on sportlikum kui 1200gs ja fun factor on kindlasti suurem. Mugavamaks kulgemiseks on sobivam 1200gs. Viimane kuulub ka keskealiste meeste eelistatuimate rataste hulka url=https://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ[/url]
F800gs puhul on pikematel sõitudel veidi tülikas, et tankida tuleb üsna tihti ning eriti hoolikas peab olema piirkondades, kus tanklaid on vähe. Kütusekulu on väga hea, keskmine natukene üle 4l-i. Sõbral on 800gs adventure versioon ja kütusekulu liitri jagu suurem. Adventure'l on bensupaak oluliselt mahukam, millest tingitult ka perse laiem ning et ratta välimus oleks proportsioonis, on ka esimesed gondlid õhku täis pumbatud (laiad). Adventure'l on mugavam sadul pikemateks sõitudeks, 800gs-il on sadul veidi sportlikum. Mõlemal rattal on esiklaasi aerodünaamika väga halb, vähemalt minu kasvu (185) ja kiivriga (Schuberth). Eriti hull on adventure'l, kus juba linnakiirustel tuul paugutab nii, et lööb kõrvad lukku, kuigi on oluliselt kõrgem klaas kui tavaversioonil. 800gs-iga kannatab väga suure lärmita sõita kuni 100-110km/h. Ilma klaasita on vaikseim.
Midagi muud halba ei oska hetkel lisaks välja tuua.
Ise olen valikuga väga rahul ja millegi muu vastu hetkel turul olevatest samasse klassi kuuluvatest ratastest ei vahetaks.
Enne valiku tegemist on mõistlik oma persega mõlemad isendid järgi proovida.
Re: BMW f800gs vs r1200gs
Ma olen käinud F800GS Adventurega Tallinnast Võrru ja tagasi, kõige rohkem tundsin puudust mootori võimsusest Tartu maanteel möödasõitude ajal. Pidevalt käike alla vahetada oli tüütu. Olime naisega kahekesi peal(mõlemad oleme alla 100kg..) pagasit oli minimaalselt, ainult väike kott taga pakikal. Ilmselt oleneb kes millega eelnevalt harjunud ja millist kiirendust rattalt ootab. Pigem 1200GS, seda ma enam aeglaseks ei nimetaks, kindlasti kiirem kui 800GS.
Re: BMW f800gs vs r1200gs
Bemm on pommikindel - ei vea sind kunagi alt - tüüpvead - mis on mudelil - juhtuvad kindlasti !
Tüüpvigade kohta saab palju infot netist (remontijatelt hooldajatelt) - kui panna kõrvuti 800/1200 siis ei oska leida suuremaid eeliseid 800 l peale selle et number nimes 800 .... (on see eelis?)
Nagu ennem öeldud - rohkem njuutoneid - stressivabam sõit.
see 1200 vist jah tiba maastiku kõlbmatum ( ma arvasin et sõitja kas on või ei ole "offroad compatible") -
video ka 1200 maastiku kõlbmatusest :
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.