1. leht 1-st
Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 15:48
Postitas plei
Peale väikest pausi on tekkinud plaan taaskord mingisugune kaherattaline soetada ja muuta ka nii ütelda tsikli orientatsiooni - eelnevalt oli bikelaadne ja nüüd pilgud on kergete enduurolaadsete peal. Tean, et kahjuks minust igapäeva sõitjat ei saa (töö, pere, jne.) ja seoses sellega uute rataste poole ei vaata.
Kuulutusi vaadates jäi pilk sellel tsiklil - http://bike.motors24.ee/vehicles/444387 ... &sort=paid
Tore kui keegi oskab konkreetse tsikli kohta midagi tarka ütelda, aga teema mõte pigem selline üldine. Kas saan õigest aru, et antud tsiklid on mõeldud pigem lühikesteks otsadeks, millega kannatab vajadusel ka pikema (+100km) otsa ära? Ning suurtele trassidele peale pole sellega üldse mõtet minna?
Teemaks on veel see, et ise olen küllalt väikse hargivahega (173cm) jupats ja vähe mure kas tsikkel linnavahel sõitmiseks kõrgeks ei jää (foori taga jalad maha ei ülatu).
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 16:03
Postitas Jumbu
plei kirjutas:Peale väikest pausi on tekkinud plaan taaskord mingisugune kaherattaline soetada ja muuta ka nii ütelda tsikli orientatsiooni - eelnevalt oli bikelaadne ja nüüd pilgud on kergete enduurolaadsete peal. Tean, et kahjuks minust igapäeva sõitjat ei saa (töö, pere, jne.) ja seoses sellega uute rataste poole ei vaata.
Kuulutusi vaadates jäi pilk sellel tsiklil - http://bike.motors24.ee/vehicles/444387 ... &sort=paid
Tore kui keegi oskab konkreetse tsikli kohta midagi tarka ütelda, aga teema mõte pigem selline üldine. Kas saan õigest aru, et antud tsiklid on mõeldud pigem lühikesteks otsadeks, millega kannatab vajadusel ka pikema (+100km) otsa ära? Ning suurtele trassidele peale pole sellega üldse mõtet minna?
Teemaks on veel see, et ise olen küllalt väikse hargivahega (173cm) jupats ja vähe mure kas tsikkel linnavahel sõitmiseks kõrgeks ei jää (foori taga jalad maha ei ülatu).
Kergest enduurorattast on asi kaugel, pigem mammutsupermoto . 100+km kannatab sõita küll ja 173 cm pikkusele peaks paras olema, kuna 17 tolli veljed teevad madalaks.
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 16:45
Postitas will111
tõsi või, palju siis tühikaal on sellel ILGEL MAMMUTIL?
100+ sõita on kõigi sellist tüüpi ratasega ebamugav, ei sõltu siin midagi sellest mitme tollised need rattad on
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 16:52
Postitas plei
Tuleb viga tunnistada ja nõustuda, et jah - tegemist on ikkagi supermotoga.
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 17:02
Postitas Jumbu
tõsi või, palju siis tühikaal on sellel ILGEL MAMMUTIL?
100+ sõita on kõigi sellist tüüpi ratasega ebamugav, ei sõltu siin midagi sellest mitme tollised need rattad on[/quote] Enduuros on "mammutid" üle 135 kg. 17 tollised rattad teevad sellest supermoto laadse toote ja ei ole probleemi sellega ka 300 km sõita.
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 17:14
Postitas 426f
husqvarna 610 on ise paras õnnetus,mootor alati remondis.kui sõita pole vaja ja parandada meeldib siis võib osta
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 17:44
Postitas mella
ja milline on sinu ISIKLIK kogemus sellise rattaga? Jätame poolsurnud yamaha kogemuse kõrvale.
426f kirjutas:husqvarna 610 on ise paras õnnetus,mootor alati remondis.kui sõita pole vaja ja parandada meeldib siis võib osta
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 17:51
Postitas 426f
mul pole olnud ühtegi husqvarnat ja ei osta ka
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 25 Mai 2015, 20:03
Postitas will111
enduro ei ole kross, ja endurorattaid on ka 160+ kiloseid ning nendega täitsa sõidetakse. õiged terminid võiksid jääda ikka õigete asjade jaoks. isegi kunagi 170 kilosega metsavahel ukerdanud.
tea kas siis kui 12 tollised rattad alla paneks, oleks maanteel juba sama hea sõita nagu mingi täislaks suure matkarattaga? suuremate ja väiksemate rataste vahe sama ratta all on see, et väiksematega on kõvapinnasel nagu asfalt lihtsam ja kiirem manooverdada ja näiteks linnavahel sõita. maanteel on suht no difference kokkuvõttes ja sealne ebamugavus tuleneb muust
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 26 Mai 2015, 10:21
Postitas sigaelmar
Aaga mis eelised on enduurol 21'' esirattal 19'' ees?
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 26 Mai 2015, 10:44
Postitas zten00
Et tsiklil oleks kergem esiratast üle kivi või augu lükata ja äkki, et haardepind oleks veidi suurem pikisuunas?
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 26 Mai 2015, 20:30
Postitas Loff
426f kirjutas:husqvarna 610 on ise paras õnnetus,mootor alati remondis.kui sõita pole vaja ja parandada meeldib siis võib osta
Mul on neid 610 mootoriga lausa 2 tükki, ei saa küll öelda, et mootor kogu aeg remondis oleks. Välja arvatud need korrad kui ma need peale ostu (mõlemad mittetöötavate mootoritega) korda tegin.
Iga ratta mootor on pidevalt remondis kui hooldust ja hoolt ei saa.
Selle Husky-ga kannatab 100+ km sõita küll aga see ei ole kõige mugavam. Esiteks istme kuju ja pehmus, teiseks tuuleklaasi ei ole. Aga kui see ei sega siis sõida palju tahad.
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 26 Mai 2015, 21:24
Postitas will111
kolmandaks, see on siiski suur ühesilindriline. jah, sõita kannatab ja olen sellisega isegi korra pärnusse ja tagasi sõitnud mööda maanteed...ning terve peetäie lühemaid otsi veel teinud, aga noh ega seda sõidumugavust võrrelda siiski ei saa vähe teistsuguste tsiklitega, millel teistsugused mootorid. väriseb ja pläriseb ikka kenasti. et siis tulekski otsustada, kas sellist 100+ otsa on vaja sõita pigem erandjuhul või tuleb seda ikkagi rohkem kui paar korda ette. viimasel juhul ma loobuks sellist tüüpi ratta osta mõttest ja vaataks midagi pikaotsasõbralikumat.
Re: Kerge enduuro
Postitatud: 26 Mai 2015, 22:26
Postitas pea
See sama ratas oli kunagi hästi ammu minu oma. 173cm pikkusel inimesel selle pealt korraga mõlemad jalad kindlasti maha ei ulatu aga see selleks. Kuigi mugavaim on sellega eelkõige linnas liigelda siis Markus (praegune omanik) käis sellega isegi Kreekas või kuskil oma jalapeal ära.