Sportliku iseloomuga chopper

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Wacom
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Veebr 2016, 22:48
Tsikkel: Hayabusa

Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas Wacom » 01 Veebr 2016, 23:02

Tere!

Plaan on soetada cruiser/chopper. Plastikratastega kogemusi 7 aastat ning igal aastal veendun üha uuesti kui ebaratsionaalne on Eesti tingimustes sportbike omamine.
Eelkõige otsin midagi, millega on lõbus aeglaselt sõita kuid ka kallutada ja kiirendada - st. sportlik cruiser.
Silma on jäänud Honda VTX 1800, Yamaha Warrior 1700 ja Yamaha MT-01. Internetist on rataste kohta arvustusi loetud, aga selget eelistust ei ole tekkinud.
Oskab keegi ratast omanud rääkida veidi miks ühte või teist mudelit eelistada. Milliseid emotsioone ratas pakub ? Eriti oleks oodatud info MT01 kohta omaniku vaatevinklist.


Terv,
Olari


Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 973
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas poison » 01 Veebr 2016, 23:09

Warrior
Prostalt öeldes VTX kobakas, MT iseloomutu...a ei, sorri, MT on klassiku iseloomuga :)
Kõik siiski taandub konkreetse indiviidi eelistustele, kõigiga on fun sõita, aga küsimuse esitus vajas vastuseks Warriori, madal kese, püstine esihark, "baigilik" sõidugeomeetria.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2172
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas puna » 01 Veebr 2016, 23:33

Diavel on selle nimi mida sa otsid kuigi hind ei pruugi sõbralik olla
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 910
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS, te300i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 54 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas KIBU » 01 Veebr 2016, 23:35

Kas Warrior pole mitte ainuke arvestatavate piduritega ja vedrustusega seeria künekapukk !?
Aga kui sa kallutamisest räägid siis kas "jalad ees" tsiklid on ikka päris õige valik? Mina jõudsin samade kriteeriumide järgi suuremate matkaendurode juurde. Gs, multistrada, Vstrom jne. Kui kiirendada tahad siis tuleb muidugi suht värske mudel võtta.
Viimati muutis KIBU, 01 Veebr 2016, 23:44, muudetud 1 kord kokku.
5248653
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 973
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas poison » 01 Veebr 2016, 23:42

KIBU kirjutas:Kas Warrior pole mitte ainuke arvestatavate piduritega ja vedrustusega seeria künekapukk !?
Eks tal need omadused on head jah, aga nii kaljukindlalt ei väidaks, püstine esihark soodustab pidurdamist.

Warrior kaldub 45 kraadi, kui mõttetut plingi küljes ei ole.

Teema algataja
Wacom
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Veebr 2016, 22:48
Tsikkel: Hayabusa

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas Wacom » 01 Veebr 2016, 23:55

Diavel on väga hea valik absoluutselt, aga hind rohkem kui kulutada plaanin.
"Jalad ees" asend hetkel ei hirmuta. Soovin cruiser stiili ratta ära proovida. Hiljem kolin kindlasti ka kruusateedele ja metsa. Aga seda järgmise(te) rattaga ning mitme hooaja pärast.

Kui siin toodi välja Warriori, siis miks just see? kW poolest ntx kõige nõrgem nendest kolmest.
Mugavus/ergonoomiks, vedrustus ?
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 910
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS, te300i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 54 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas KIBU » 02 Veebr 2016, 00:11

Wacom kirjutas:Diavel on väga hea valik absoluutselt, aga hind rohkem kui kulutada plaanin.
"Jalad ees" asend hetkel ei hirmuta. Soovin cruiser stiili ratta ära proovida. Hiljem kolin kindlasti ka kruusateedele ja metsa. Aga seda järgmise(te) rattaga ning mitme hooaja pärast.

Kui siin toodi välja Warriori, siis miks just see? kW poolest ntx kõige nõrgem nendest kolmest.
Mugavus/ergonoomiks, vedrustus ?
Warriori esiots suht bike oma ja see annab juhitavuses tunda. Parem vedrustus, väiksem kahvlinurk, head pidurid.
Suure V2 puhul ei ole väga mõtet kw sid vaadata. Pigem väändegraafikut suhtes mootori pööretega. Ja ratta kaal!
5248653
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 973
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas poison » 02 Veebr 2016, 00:28

VTXiga olen sõitnud rohkem kui 10 m õuel või poe ees...omadussõnad on alati subjektiivsed, aga: suur, raske, maanteel otse sõitmise pill (ise olen 177 ja 85). Eeliseks rekkatest möödumine ja üleüldse igasugune tuuletammi värk - seda lihtsalt ei ole :P Üks lõbus asi veel - võrreldes nii mõnegi teise pilliga (pean silmas V2sid) ei saanud lõpuks enam aru mis käik on ja mis peab olema ja kas vajutada alla või tõmmata üles - sihuke loomavääne mootoril , khõk-khõk-khõk-khõk, ja läheb...
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 973
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas poison » 02 Veebr 2016, 00:32

spetsifikatsioonidest: Warrior kuiv 275 kg, VTX 320 kg
Kasutaja avatar

haade
Postitusi: 97
Liitunud: 29 Okt 2010, 09:24
Tsikkel: HD-d

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas haade » 02 Veebr 2016, 09:04

Sportliku loomuga rattaks on Harley V-Rod.
Kasutaja avatar

aingb
Postitusi: 201
Liitunud: 23 Juul 2008, 14:41
Tsikkel: Honda X4, Beta 300rr
Asukoht: Tallinn

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas aingb » 02 Veebr 2016, 10:22

Yamaha V-Max, Honda X4? - korraliku väändega rattad.
Ise sai just sama mure tõttu bike maha müüdud ning Saksast soetatud endale väikese läbisõiduga 99 aasta Honda X4 (CB1300). Olen rahul ja täna tõesti ei oskaks seda millegiga asendada, igapäevaseks liiklemiseks tip-top, matkamisel saab hindele 4 hakkama (paak väike, tuuleklaasi standardis pole, kõik muu ok). Ja mis minu jaoks oluline, seda ratast Eestis naljalt vastu ei vura, kokku 3tk.
PS! Kui raha pole probleem siis Diavel on muidugi äge, Warrior ka timm, isiklikult puudub nendega sõidukogemus.

http://1drv.ms/20DoaPk

A.
Tel.: 56 222 722
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2172
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas puna » 02 Veebr 2016, 12:06

http://kickstart.bikeexif.com/wp-conten ... raxter.jpg
Ratas mida otsid, aga hinnasilti ei soovi keegi näha :)
rahaga seal projektil just koonerdatud ei ole
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 2777
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 130 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas franz125 » 02 Veebr 2016, 12:26

Mille poolest see ratas chopperit meenutab?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2172
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas puna » 02 Veebr 2016, 12:42

ega polegi enam midagi järgi jäänud jah
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5560
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 346 korda
Tänatud: 229 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas yeekim » 02 Veebr 2016, 13:00

Diavel pole originaaliski tšopper.....

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 549
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 283 korda
Tänatud: 68 korda
Kontakt:

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto » 02 Veebr 2016, 13:08

istumisasend..

Pilt
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2172
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas puna » 02 Veebr 2016, 13:25

ja miks ta peaks ültse chopper olema? kui ta seda nagunii ei ole
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5686
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1253 korda
Tänatud: 282 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 02 Veebr 2016, 13:43

No ei ole minu meelest sportlikku chopperit olemas.Mingil määral äkki HD V-Rod.
Pilt
Need sõnad juba ei sobi minu arust omavahel kokku.Plastikute ja chopperi vahepeal on ju veel klassikud ja nn matkarattad,mis on ikka sportlikumad kui ükskõik,milline chopper.
Siin vahepeal mainitud X4 pole ka just ka chopper, äge ratas sellegi poolest,kuid juba ammu tootmisest maas.Järglased ei meenuta seda ratast enam kuskilt, X11 või CB1000 näiteks.
Viimasel reisil oli meiega üks chopper ja kuidas kutt vandus,et ta ei saa järske kurve meiega samas tempos võtta.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 967
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas efendi » 02 Veebr 2016, 14:09

Ma nüüd viskan teemale veits puid alla. Vbolla saad oma nimekirja pikemaks ja asja segasemaks :P Klassifikatsiooni järgi peaks olema asi mida otsid hoopis power cruiser. Sinna klassi peaks kuuluma sellised nimed: Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special, Honda VTX1800F, Kawasaki Vulcan 2000 Classic, Suzuki Boulevard M109R, Triumph Rocket III, Victory Hammer S, Yamaha Star Warrior ja veel mõned.

Siin on mingi võrdlev test - http://www.popularmechanics.com/cars/a5640/4216203/

Siin on mingi kiirendusvõrdlus sarnase pundi kohta: http://www.cheatsheet.com/automobiles/9 ... ?a=viewall

Veel mingi võrdlustest: http://www.motorcycle-usa.com/2011/06/a ... smackdown/

See list lisab veel mõned nimed: http://www.motorcyclenews.com/news/firs ... -cruisers/
i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2172
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas puna » 02 Veebr 2016, 14:38

Mis te norite selle tsopperi kallal esimeses postis selgelt välja kirjutatud, et otsib sportliku cruiserit mitte tsopperit
Lihtsalt eksis selle nimetusega pealkirjas

rainisk
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Juul 2014, 01:34

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas rainisk » 02 Veebr 2016, 20:37

Oman ise 05 MT-01 poolteist aastat ja olen väga rahul sellega, korralik loom on. MT mootoriks on põhimõtteliselt sama Warriori mootor, natuke moditud. 150nm on max mis tuleb kätte kuskil 3500 pöörde peal, aga 90% sellest jõust pidi olema vahemikus 2000 - 5000 pööret, et ühesõnaga jõudu on tal piisavalt igas asendis. Neid kw (68) ei ole mõtet vaadata, kuna see ei anna siin eestis küll mitte midagi, max kiirus on masinal kuskil 208km/h aga kui palju sa saad sellise kiiruse või rohkemagi sõita.
Rehvide koha pealt võid arvestada, et need kuluvad suht kiiresti, tagumisega võib keskelt läbi arvestada umbes 5000-6000km kanti, olenevalt käe raskusest. Olen lugenud välismaa foorumitest, et mõnel seal on kestnud 12000km, olid vist all Michelin Pilot Road 2-4, aga ma siin proovind olen Pirelli Diablo Rossot ja Metzelder Sportec M5, sain kuskil sinna 6000 kanti mõlemaga.
Masin ise võib olla jällegi mõne jaoks natuke liiga raske, oli vist märgkaal kuskil 270kg kandis, aga minu jaoks ei ole probleemi.
Ka annab mootor edasi suht palju värinat, mis mõnele ei pruugi meeldida. Algul, kui masina otsin, siin ei meeldinud endale ka see ja sai helistatud Yamahakeskusesse, et uurida selle asja kohta. Vastuseks sain, et mida sa ootasid, et see ikka 1.7 V2 mootor ja see peabki nii tegema, et kui tahad vibra vaba, siis võta omale R4. Ajapikku harjusin ära sellega, aga sõbra isa, kes kunagi proovis, ütles, et tema sellisega sõita ei saa, väikse proovisõiduga olid tal randmed valutama hakanud.
Üheks miinuseks paneks veel siia paagi mahu, mis oli mingi 15 liitrit ainult, et tankimist on rohkem, kui osadel.
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1377
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas Kri§to » 02 Veebr 2016, 20:42

M1800R?!?

Teema algataja
Wacom
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Veebr 2016, 22:48
Tsikkel: Hayabusa

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas Wacom » 02 Veebr 2016, 23:22

Head infot palju tulnud. Ise näiteks pidasin antud loetelust parimaks valikuks ennem VTX-i, nüüd aga kaldunud Warriori suunas.
Tänud ka Rainiskile MT01 kirjeldamisest. Foorumitest lugedes pole selle ratta vibratsioon seni silma jäänud. Hea info!
Siin teemas muud head rattad, mis välja pakutud (Diavel, M1800R, Rocket III, V-Rod jms) need jäävad hinna tõttu hetkel valikust välja. Hetkel planeeritud eelarveks ca 5-6K€ ning selle raha eest eelpool loetletud masinaid ei osta.

Kui MT01 on korraliku vibratsiooniga ning mootor pmst Warriori oma, kas siis võib eeldada ka korralikku vibra Warrioril?
Olen muidu varem ka V2 mootoritega rattaid omanud, kuid mitte cruisereid, seepärast ka see veidi tume maa minu jaoks.
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 973
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas poison » 02 Veebr 2016, 23:50

Mootor võib sama olla, aga raami geomeetria ja mootori kinnituste lahendused võivad erinevad olla, samuti lenksu kinnitus.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 2777
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 130 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas franz125 » 03 Veebr 2016, 08:19

Omale cruiserit vaadates kiikasin ka Warriori aga tuleb tunnistada et see rehepeksumasina ülekande välimus mulle ei istunud.Sestap oli minu valik VTX.Vulcan nagu ei kõnetanud ja Suzuki jäi haarde ulatusest välja.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


mets
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Apr 2010, 08:22
Tsikkel: HD Dyna, Ducati Monster S4
Asukoht: Saaremaa

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas mets » 03 Veebr 2016, 10:18

Mul on VTX, tegu on tõesti väga raske rattaga, aga sõita on küll hea. Just Eesti oludes, pikemalt kiirteel lastes hakkas vähemalt mulle see tuul närvidele käima. Enne sõitsin samuti sport baigiga, sellega ikka oli hoopis midagi muud kiirteedel sõita. Kohapeal seistes lollitada ei maksa, kui liikuma hakkad ei saa arugi et kohmakas või jube raske oleks.
Algul vaatasin ka Warriori poole aga millegipärast välimuse suhtes maitse muutus kui päris elus lähemalt uurisin. Muidu järgmisena prooviks ka MT-01 või V-Rod.
Minu meelest on VTX nõrgim külg selle hääl - kui MT-01 selle kõrval käima pandi vajus karp suht lahti ikka:)
Jõudu valimisel.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1402
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas tali » 03 Veebr 2016, 10:23

A miks ikkagi Max valikust välja jääb? Üliäge ratas mu meelest ja edasi käib vihaselt, vibra V4-l pea olematu võrreldes kahepütastega. Ning kütusekulu vingatsitele vastuseks ütlen, et Maxi paak on küll väike seal saba all, aga mu tuttav kunagi Norras provva saba peal ja kola kaasas kruisis ning oma suureks üllatuseks tankima minnes avastas keskmiseks kuluks miski 5,5l/100km :shock: . Niisiis soovitan kaaluda. Sarnast kiirendust annavad vähesed rattad.... :twisted:
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5560
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 346 korda
Tänatud: 229 korda

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas yeekim » 03 Veebr 2016, 10:30

V-Max'il tuleb terve esiots ümber visata, et sellest midagi kallutamiskõlblikku saaks.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8379
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 103 korda
Tänatud: 243 korda
Kontakt:

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas Piipz » 03 Veebr 2016, 10:33

yeekim kirjutas:V-Max'il tuleb terve esiots ümber visata, et sellest midagi kallutamiskõlblikku saaks.

edu
Uus või vana V-Max? Uut pole ise proovinud, kuigi kiheleb, vana olen proovinud, meeldis, kuid Warrior meeldis ikkagi rohkem.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

mets
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Apr 2010, 08:22
Tsikkel: HD Dyna, Ducati Monster S4
Asukoht: Saaremaa

Re: Sportliku iseloomuga chopper

Lugemata postitus Postitas mets » 03 Veebr 2016, 10:35

V- Max oleks muidugi ka üliraju ratas, aga esimese generatsiooni korralikku eksemplari mina küll paar aastat tagasi ei leidnud ja no teise genni hinnad on teisest maailmast. Muidu V4 mootor - parim asi üldse.
Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”