Sportliku iseloomuga chopper
Moderaator: Moded
Sportliku iseloomuga chopper
Tere!
Plaan on soetada cruiser/chopper. Plastikratastega kogemusi 7 aastat ning igal aastal veendun üha uuesti kui ebaratsionaalne on Eesti tingimustes sportbike omamine.
Eelkõige otsin midagi, millega on lõbus aeglaselt sõita kuid ka kallutada ja kiirendada - st. sportlik cruiser.
Silma on jäänud Honda VTX 1800, Yamaha Warrior 1700 ja Yamaha MT-01. Internetist on rataste kohta arvustusi loetud, aga selget eelistust ei ole tekkinud.
Oskab keegi ratast omanud rääkida veidi miks ühte või teist mudelit eelistada. Milliseid emotsioone ratas pakub ? Eriti oleks oodatud info MT01 kohta omaniku vaatevinklist.
Terv,
Olari
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Warrior
Prostalt öeldes VTX kobakas, MT iseloomutu...a ei, sorri, MT on klassiku iseloomuga
Kõik siiski taandub konkreetse indiviidi eelistustele, kõigiga on fun sõita, aga küsimuse esitus vajas vastuseks Warriori, madal kese, püstine esihark, "baigilik" sõidugeomeetria.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Diavel on selle nimi mida sa otsid kuigi hind ei pruugi sõbralik olla
-
- Postitusi: 970
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Kas Warrior pole mitte ainuke arvestatavate piduritega ja vedrustusega seeria künekapukk !?
Aga kui sa kallutamisest räägid siis kas "jalad ees" tsiklid on ikka päris õige valik? Mina jõudsin samade kriteeriumide järgi suuremate matkaendurode juurde. Gs, multistrada, Vstrom jne. Kui kiirendada tahad siis tuleb muidugi suht värske mudel võtta.
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
KIBU kirjutas:Kas Warrior pole mitte ainuke arvestatavate piduritega ja vedrustusega seeria künekapukk !?
Eks tal need omadused on head jah, aga nii kaljukindlalt ei väidaks, püstine esihark soodustab pidurdamist.
Warrior kaldub 45 kraadi, kui mõttetut plingi küljes ei ole.
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Diavel on väga hea valik absoluutselt, aga hind rohkem kui kulutada plaanin.
"Jalad ees" asend hetkel ei hirmuta. Soovin cruiser stiili ratta ära proovida. Hiljem kolin kindlasti ka kruusateedele ja metsa. Aga seda järgmise(te) rattaga ning mitme hooaja pärast.
Kui siin toodi välja Warriori, siis miks just see? kW poolest ntx kõige nõrgem nendest kolmest.
Mugavus/ergonoomiks, vedrustus ?
-
- Postitusi: 970
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Wacom kirjutas:Diavel on väga hea valik absoluutselt, aga hind rohkem kui kulutada plaanin.
"Jalad ees" asend hetkel ei hirmuta. Soovin cruiser stiili ratta ära proovida. Hiljem kolin kindlasti ka kruusateedele ja metsa. Aga seda järgmise(te) rattaga ning mitme hooaja pärast.Kui siin toodi välja Warriori, siis miks just see? kW poolest ntx kõige nõrgem nendest kolmest.
Mugavus/ergonoomiks, vedrustus ?
Warriori esiots suht bike oma ja see annab juhitavuses tunda. Parem vedrustus, väiksem kahvlinurk, head pidurid.
Suure V2 puhul ei ole väga mõtet kw sid vaadata. Pigem väändegraafikut suhtes mootori pööretega. Ja ratta kaal!
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
VTXiga olen sõitnud rohkem kui 10 m õuel või poe ees...omadussõnad on alati subjektiivsed, aga: suur, raske, maanteel otse sõitmise pill (ise olen 177 ja 85). Eeliseks rekkatest möödumine ja üleüldse igasugune tuuletammi värk - seda lihtsalt ei ole Üks lõbus asi veel - võrreldes nii mõnegi teise pilliga (pean silmas V2sid) ei saanud lõpuks enam aru mis käik on ja mis peab olema ja kas vajutada alla või tõmmata üles - sihuke loomavääne mootoril , khõk-khõk-khõk-khõk, ja läheb...
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Yamaha V-Max, Honda X4? - korraliku väändega rattad.
Ise sai just sama mure tõttu bike maha müüdud ning Saksast soetatud endale väikese läbisõiduga 99 aasta Honda X4 (CB1300). Olen rahul ja täna tõesti ei oskaks seda millegiga asendada, igapäevaseks liiklemiseks tip-top, matkamisel saab hindele 4 hakkama (paak väike, tuuleklaasi standardis pole, kõik muu ok). Ja mis minu jaoks oluline, seda ratast Eestis naljalt vastu ei vura, kokku 3tk.
PS! Kui raha pole probleem siis Diavel on muidugi äge, Warrior ka timm, isiklikult puudub nendega sõidukogemus.
A.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
http://kickstart.bikeexif.com/wp-conten ... raxter.jpg
Ratas mida otsid, aga hinnasilti ei soovi keegi näha
rahaga seal projektil just koonerdatud ei ole
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Mille poolest see ratas chopperit meenutab?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Diavel pole originaaliski tšopper.....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Sportliku iseloomuga chopper
istumisasend..
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
No ei ole minu meelest sportlikku chopperit olemas.Mingil määral äkki HD V-Rod.
Need sõnad juba ei sobi minu arust omavahel kokku.Plastikute ja chopperi vahepeal on ju veel klassikud ja nn matkarattad,mis on ikka sportlikumad kui ükskõik,milline chopper.
Siin vahepeal mainitud X4 pole ka just ka chopper, äge ratas sellegi poolest,kuid juba ammu tootmisest maas.Järglased ei meenuta seda ratast enam kuskilt, X11 või CB1000 näiteks.
Viimasel reisil oli meiega üks chopper ja kuidas kutt vandus,et ta ei saa järske kurve meiega samas tempos võtta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Ma nüüd viskan teemale veits puid alla. Vbolla saad oma nimekirja pikemaks ja asja segasemaks Klassifikatsiooni järgi peaks olema asi mida otsid hoopis power cruiser. Sinna klassi peaks kuuluma sellised nimed: Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special, Honda VTX1800F, Kawasaki Vulcan 2000 Classic, Suzuki Boulevard M109R, Triumph Rocket III, Victory Hammer S, Yamaha Star Warrior ja veel mõned.
Siin on mingi võrdlev test - http://www.popularmechanics.com/cars/a5640/4216203/
Siin on mingi kiirendusvõrdlus sarnase pundi kohta: http://www.cheatsheet.com/automobiles/9 ... ?a=viewall
Veel mingi võrdlustest: http://www.motorcycle-usa.com/2011/06/a ... smackdown/
See list lisab veel mõned nimed: http://www.motorcyclenews.com/news/firs ... -cruisers/
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Mis te norite selle tsopperi kallal esimeses postis selgelt välja kirjutatud, et otsib sportliku cruiserit mitte tsopperit
Lihtsalt eksis selle nimetusega pealkirjas
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Oman ise 05 MT-01 poolteist aastat ja olen väga rahul sellega, korralik loom on. MT mootoriks on põhimõtteliselt sama Warriori mootor, natuke moditud. 150nm on max mis tuleb kätte kuskil 3500 pöörde peal, aga 90% sellest jõust pidi olema vahemikus 2000 - 5000 pööret, et ühesõnaga jõudu on tal piisavalt igas asendis. Neid kw (68) ei ole mõtet vaadata, kuna see ei anna siin eestis küll mitte midagi, max kiirus on masinal kuskil 208km/h aga kui palju sa saad sellise kiiruse või rohkemagi sõita.
Rehvide koha pealt võid arvestada, et need kuluvad suht kiiresti, tagumisega võib keskelt läbi arvestada umbes 5000-6000km kanti, olenevalt käe raskusest. Olen lugenud välismaa foorumitest, et mõnel seal on kestnud 12000km, olid vist all Michelin Pilot Road 2-4, aga ma siin proovind olen Pirelli Diablo Rossot ja Metzelder Sportec M5, sain kuskil sinna 6000 kanti mõlemaga.
Masin ise võib olla jällegi mõne jaoks natuke liiga raske, oli vist märgkaal kuskil 270kg kandis, aga minu jaoks ei ole probleemi.
Ka annab mootor edasi suht palju värinat, mis mõnele ei pruugi meeldida. Algul, kui masina otsin, siin ei meeldinud endale ka see ja sai helistatud Yamahakeskusesse, et uurida selle asja kohta. Vastuseks sain, et mida sa ootasid, et see ikka 1.7 V2 mootor ja see peabki nii tegema, et kui tahad vibra vaba, siis võta omale R4. Ajapikku harjusin ära sellega, aga sõbra isa, kes kunagi proovis, ütles, et tema sellisega sõita ei saa, väikse proovisõiduga olid tal randmed valutama hakanud.
Üheks miinuseks paneks veel siia paagi mahu, mis oli mingi 15 liitrit ainult, et tankimist on rohkem, kui osadel.
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Head infot palju tulnud. Ise näiteks pidasin antud loetelust parimaks valikuks ennem VTX-i, nüüd aga kaldunud Warriori suunas.
Tänud ka Rainiskile MT01 kirjeldamisest. Foorumitest lugedes pole selle ratta vibratsioon seni silma jäänud. Hea info!
Siin teemas muud head rattad, mis välja pakutud (Diavel, M1800R, Rocket III, V-Rod jms) need jäävad hinna tõttu hetkel valikust välja. Hetkel planeeritud eelarveks ca 5-6K€ ning selle raha eest eelpool loetletud masinaid ei osta.
Kui MT01 on korraliku vibratsiooniga ning mootor pmst Warriori oma, kas siis võib eeldada ka korralikku vibra Warrioril?
Olen muidu varem ka V2 mootoritega rattaid omanud, kuid mitte cruisereid, seepärast ka see veidi tume maa minu jaoks.
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Mootor võib sama olla, aga raami geomeetria ja mootori kinnituste lahendused võivad erinevad olla, samuti lenksu kinnitus.
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Omale cruiserit vaadates kiikasin ka Warriori aga tuleb tunnistada et see rehepeksumasina ülekande välimus mulle ei istunud.Sestap oli minu valik VTX.Vulcan nagu ei kõnetanud ja Suzuki jäi haarde ulatusest välja.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Apr 2010, 08:22
- Tsikkel: HD Dyna, Ducati Monster S4
- Asukoht: Saaremaa
Re: Sportliku iseloomuga chopper
Mul on VTX, tegu on tõesti väga raske rattaga, aga sõita on küll hea. Just Eesti oludes, pikemalt kiirteel lastes hakkas vähemalt mulle see tuul närvidele käima. Enne sõitsin samuti sport baigiga, sellega ikka oli hoopis midagi muud kiirteedel sõita. Kohapeal seistes lollitada ei maksa, kui liikuma hakkad ei saa arugi et kohmakas või jube raske oleks.
Algul vaatasin ka Warriori poole aga millegipärast välimuse suhtes maitse muutus kui päris elus lähemalt uurisin. Muidu järgmisena prooviks ka MT-01 või V-Rod.
Minu meelest on VTX nõrgim külg selle hääl - kui MT-01 selle kõrval käima pandi vajus karp suht lahti ikka:)
Jõudu valimisel.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
A miks ikkagi Max valikust välja jääb? Üliäge ratas mu meelest ja edasi käib vihaselt, vibra V4-l pea olematu võrreldes kahepütastega. Ning kütusekulu vingatsitele vastuseks ütlen, et Maxi paak on küll väike seal saba all, aga mu tuttav kunagi Norras provva saba peal ja kola kaasas kruisis ning oma suureks üllatuseks tankima minnes avastas keskmiseks kuluks miski 5,5l/100km . Niisiis soovitan kaaluda. Sarnast kiirendust annavad vähesed rattad....
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Sportliku iseloomuga chopper
V-Max'il tuleb terve esiots ümber visata, et sellest midagi kallutamiskõlblikku saaks.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Sportliku iseloomuga chopper
yeekim kirjutas:V-Max'il tuleb terve esiots ümber visata, et sellest midagi kallutamiskõlblikku saaks.
edu
Uus või vana V-Max? Uut pole ise proovinud, kuigi kiheleb, vana olen proovinud, meeldis, kuid Warrior meeldis ikkagi rohkem.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Apr 2010, 08:22
- Tsikkel: HD Dyna, Ducati Monster S4
- Asukoht: Saaremaa
Re: Sportliku iseloomuga chopper
V- Max oleks muidugi ka üliraju ratas, aga esimese generatsiooni korralikku eksemplari mina küll paar aastat tagasi ei leidnud ja no teise genni hinnad on teisest maailmast. Muidu V4 mootor - parim asi üldse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.