Harige mind: kerged enduurorattad

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5855
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 634 korda
Kontakt:

Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 18 Mär 2016, 10:53

Uurin siin kergeid enduurosid. Selliseid, millega saaks ka pikemat sõitu ette võtta mitte ainult linnalähedases metsas ukerdada (mitte, et mul konkreetset plaani oleks).
Vaatan selliseid, mida jaksab metsa vahel paar korda järjest üksinda püsti ajada. Kaaluga 150 kg ja vähem. 4 takti. Kubatuur 400-650. Mida rohkem uurin, seda vähem vähem aru saan. Täielik endureode virr-varr on. Mis on hea ja mis asjakohane? Kui vanu masinaid tasub üldse vaadata (kulumine ja varuosad)?
Harige mind.


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 10:56

Kaal koos vedelikega? Tahad maanrteel ka sõita või pikemad otsad kui 10-20km käru peal?

Teema huvitav, luuran ka kergemat endurot endale. Sain hiljuti Betasi proovida ja nüüd suht kinnisidee :D

Kerged aga mitte "käru" omad oleks siis

DR-Z400E, DR350, Beta Alp 4.0(DR350 mootor), WR250R, KLX250S, CRF250L

Kui nüüd vaadata natukene raskemat, siis kuivkaal 145-150 vms oleks KTM690E, SWM RS650R(Tegelt Husky TE630)
Ise sõidan XT660R see nagu 2 ülalmainutut aga peale 5ndat püstiajamist männikul liiva sees kalde peal on ikka suht läbi olla.

Aga siiski olles proovinud "päris" enduurosid nagu Beta 350 4T, 300RR(2T), KTM 250/500 4T, Husky 350 4T on viimastega Männiku taoliselt maastikul KORDADES lõbusam ja kergem olla. Saad teha asju millest raske pommiga ainult võid unistada.

Aga nendega samas maanteel pikka otsa ma ei taha sõita, ebamugav ja kulukas =)
Viimati muutis villy, 18 Mär 2016, 11:04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 207
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas TPB » 18 Mär 2016, 10:58

mul ka suht sama probleem, Africa Twin tundub veel asi mida jaksab tõmmata/lükata
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5855
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 634 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 18 Mär 2016, 10:59

villy kirjutas:Kaal koos vedelikega? Tahad maanrteel ka sõita või pikemad otsad kui 10-20km käru peal?
Teema huvitav, luuran ka kergemat endurot endale. Sain hiljuti Betasi proovida ja nüüd suht kinnisidee :D
Ma usun, et räägime ikka koos vedelikega kaalust. Ja käru unusta ära. Ma tahaks näiteks siit Lõuna-Eestisse ja tagasi sõita. Või Valmiersse või siis hoopis Karagandaase (väike liialdus).
TPB kirjutas:mul ka suht sama probleem, Africa Twin tundub veel asi mida jaksab tõmmata/lükata
African Twin ei kuulu klassi kerge enduuro, AT on mammut.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 547
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas pets77 » 18 Mär 2016, 11:02

KTM 690 Enduro R ja Husqi 701 on selles kaalus ja maanteele sobilikud.
Honda CB500X 2019. Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5054
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 179 korda
Tänatud: 144 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas yeekim » 18 Mär 2016, 11:04

Selliseid tsikleid ei ole olemas!
Maanteel hea, metsas s**t ja vice versa.
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 11:04

Macintosh kirjutas:
villy kirjutas:Kaal koos vedelikega? Tahad maanrteel ka sõita või pikemad otsad kui 10-20km käru peal?
Teema huvitav, luuran ka kergemat endurot endale. Sain hiljuti Betasi proovida ja nüüd suht kinnisidee :D
Ma usun, et räägime ikka koos vedelikega kaalust. Ja käru unusta ära. Ma tahaks näiteks siit Lõuna-Eestisse ja tagasi sõita. Või Valmiersse või siis hoopis Karagandaase (väike liialdus).
TPB kirjutas:mul ka suht sama probleem, Africa Twin tundub veel asi mida jaksab tõmmata/lükata
African Twin ei kuulu klassi kerge enduuro, AT on mammut.
vastan, tegelt muutsin juba üleval enne
Kerged aga mitte "käru" omad oleks siis
DR-Z400E, DR350, Beta Alp 4.0(DR350 mootor), WR250R, KLX250S, CRF250L

Kui nüüd vaadata natukene raskemat, siis kuivkaal 145-150 vms oleks KTM690E, Husky 701 SWM RS650R(Tegelt Husky TE630)
Ise sõidan XT660R see nagu 4 ülalmainutut aga peale 5ndat püstiajamist männikul liiva sees kalde peal on ikka suht läbi olla. St ligi 15-20kg raskem

Aga siiski olles proovinud "päris" enduurosid nagu Beta 350 4T, 300RR(2T), KTM 250/500 4T, Husky 350 4T on viimastega Männiku taoliselt maastikul KORDADES lõbusam ja kergem olla. Saad teha asju millest raske pommiga ainult võid unistada.

Aga nendega samas maanteel pikka otsa ma ei taha sõita, ebamugav ja kulukas =)
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 119
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas renx » 18 Mär 2016, 11:08

yeekim kirjutas:Selliseid tsikleid ei ole olemas!
Maanteel hea, metsas s**t ja vice versa.
Täpselt!
Sinu kriteeriumile sobivad KTM 690/XT660R jne. Nendega kannatab pikka otsa sõita. Teised on liiga ebamugavad ja paak on väike.
Sellise alla 150kg kaaluga hard enduro masinad ma arvan, et üle 50km maanteed ei sõidaks... Pole selleks loodud.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 11:16

Veel pole mainitud BMW X-Challenge, just tuli müüki 1 4 tuhandega. . aga tal iste päris kõrge. X-Challenge jääb maastikuomadustel KTM690/Husky701 ja XT660R vahele. Maanteomadustel KTM-ga vast ühel pulgal.
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3127
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: HRQ
Tänanud: 2 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Pihelgas » 18 Mär 2016, 11:47

Tule, ma harin sind:

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5054
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 179 korda
Tänatud: 144 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas yeekim » 18 Mär 2016, 12:11

Kena pilt aga maanteel üle 10km sellega ei sõidaks....
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3127
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: HRQ
Tänanud: 2 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Pihelgas » 18 Mär 2016, 12:23

yeekim kirjutas:Kena pilt aga maanteel üle 10km sellega ei sõidaks....
ainult metsas puurimiseks sobivad tegelikult veel kergemad endurokad.

Aga siin teemas käib jutt just sellistest, nö. dual-sport endurodest.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5855
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 634 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 18 Mär 2016, 12:43

yeekim kirjutas:Kena pilt aga maanteel üle 10km sellega ei sõidaks....
Piltide järgi on vist tegu HUSQVARNA 701 ENDURO rattama millle kohta tootja ise ütleb, et tegu on keskmise suurusega enduro ja adventure rattaga. Kaal 144 kg (ma ei tea kas kuiv või märg). Miks siis üle 10km ei sõidaks?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 12:46

Macintosh kirjutas:
yeekim kirjutas:Kena pilt aga maanteel üle 10km sellega ei sõidaks....
Piltide järgi on vist tegu HUSQVARNA 701 ENDURO rattama millle kohta tootja ise ütleb, et tegu on keskmise suurusega enduro ja adventure rattaga. Miks siis üle 10km ei sõidaks?
701 tüüpi masinaga aka KTM690ga on ka ümber maakera sõidetud originaalkolviga.

Husky 701 vs KTM690 vahel valides võtaks hetkel kindlasti Husky.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5855
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 634 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 18 Mär 2016, 12:58

Arutelu vadates saan aru, et sihin liiga kõrgele. Korigeerin: vaatan keskmises kaalus enduro rattaid 150 kg juures (tõenäoliselt pigem kuivana). Uusi pole väga mõtet uurida, lahedad on nad küll aga hinnalatt on algatuseks liialt kõrge. Järelturu rattad on hetkel teema.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Kaukaaslane
Postitusi: 259
Liitunud: 30 Mai 2008, 10:01
Tsikkel: Yamaha XT600
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Kaukaaslane » 18 Mär 2016, 13:05

Analoogselt autodega lihtsaid, kergeid ja pommikindlaid rattaid vist enam ei ole, ega tule. Selliseid nagu näiteks Honda Dominator või SLR650 või XT600. Tänasel päeval on ilmselt LC4 Adventure ja XT660 kõige lähedasemad neile.
NO GOOD ROADS!

kalju1
Postitusi: 326
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tsikkel: Cagiva
Tänatud: 4 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas kalju1 » 18 Mär 2016, 13:09

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 650_94.htm
Aprilia Pegaso, see esimene, õigete rehvidega?
Viimati muutis kalju1, 18 Mär 2016, 13:14, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Andrus54
Postitusi: 127
Liitunud: 14 Mär 2007, 06:33
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 29 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Andrus54 » 18 Mär 2016, 13:12

yeekim kirjutas:Kena pilt aga maanteel üle 10km sellega ei sõidaks....
Kirjutasin tast blogis just hiljuti pikemalt. Oli supermoto seades aga enduro velgedega suht sama. Ei jäänud kiirteel 150ga ka kellegile jalgu. Kui hing tahab metsavahele aga tänavale ka, siis on väga normaalne.
https://andrusemootorrattad.wordpress.c ... as-kaisin/

Kui uut ei taha osta siis ktmi 690 enduro r on sama, mis juba kaua tootmises ja järelturul päris palju saada. Alles moned aastad tagasi sõideti uue 690ga stock seadmes eestis vladivastoki.
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 474
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Enduro "May"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 228 korda
Tänatud: 51 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto » 18 Mär 2016, 13:12

villy kirjutas:Veel pole mainitud BMW X-Challenge, just tuli müüki 1 4 tuhandega. . aga tal iste päris kõrge. X-Challenge jääb maastikuomadustel KTM690/Husky701 ja XT660R vahele. Maanteomadustel KTM-ga vast ühel pulgal.
Kalts siin foorumis müüb/müüs ühte sellist ja tegin hunniku taustauuringut ja erinevate masinate võrdluses jäi suurelt peale. Näeb kõigele lisaks ka hea välja. Tõsiselt kahju oli, kui tuli välja, et niipea ei saa äri teha..

http://www.brake-magazine.com/rated-bmw ... challenge/
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2117
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas puna » 18 Mär 2016, 13:27

villy kirjutas:
Macintosh kirjutas:
yeekim kirjutas:Kena pilt aga maanteel üle 10km sellega ei sõidaks....
Piltide järgi on vist tegu HUSQVARNA 701 ENDURO rattama millle kohta tootja ise ütleb, et tegu on keskmise suurusega enduro ja adventure rattaga. Miks siis üle 10km ei sõidaks?
701 tüüpi masinaga aka KTM690ga on ka ümber maakera sõidetud originaalkolviga.
Husky 701 vs KTM690 vahel valides võtaks hetkel kindlasti Husky.
Husky ja Ktm vahe on värvis ja nimes
Põmst sama ratas
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 277
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Kapa » 18 Mär 2016, 14:06

Meenutan taas, et on selline asi nagu XR650R olemas! Siit leiad tehnilised andmed ka teistele ratastele: http://bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_r_2001.php
Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 509
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: KTM 1190 Adv & Gsxr Fighter
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Kox » 18 Mär 2016, 14:08

Huskydest peaks TE610 ka kvalifitseeruma?
Omatud: Yamaha R6 99'/Yamaha R6 02'/Suzuki Gsx-R 600 04'/Kawasaki Zx6R 03'/Kawasaki Zx10R 04'/Yamaha R1 04'/Buell Xb9R Firebolt 02'/Yamaha R6 07'/KTM 950 SM 07'/Kawasaki Zx10R 09'/Buell Xb9S Lightning 04'/KTM Super Duke 05'/Aprilia Shiver 08'/Yamaha R6 07'/Yamaha FZ1N 07'/Aprilia Tuono 07'/Aprilia Tuono V4R 11'/KTM 1190 Adventure 14'
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 14:11

puna kirjutas: Husky ja Ktm vahe on värvis ja nimes
Põmst sama ratas
Noh kui sa nüüd tahad peenutsema hakata siis ma päris nõus ei ole. :mrgreen: Ainuke mis sama on ehk rattad ja mootor.

Husky 701 on pigem 690-e evolutsioon. Ma südamest loodan, et selle aasta uus Duke 690 Mootor tuleb emma-kummale.

1)Vedrustus on teine ja pikema käiguga
2) Paak/sabaraam/subframe, kus istud, on teine(mingi 1L või poolteist rohkem kütust ka mahutab)
3) Raam ise uus ja parandustega osad toestuspunktid muudetud
4) ja kahvli kaldenurk on teine
5 lisaks on raamil esiosas huvitavad punktid tulevikus lisapaakida/gondlite kinnituseks
6), pöörderaadius on parem,
7)kütusesegu "mapping" on teine, mootori poolest muu sama. Lisaks siis iste ja muud kerepaneelid, spidoplokk jne
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 14:17

Kapa kirjutas:Meenutan taas, et on selline asi nagu XR650R olemas! Siit leiad tehnilised andmed ka teistele ratastele: http://bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_r_2001.php
Leia mulle 1 elektristarteriga =)
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 277
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Kapa » 18 Mär 2016, 14:29

650L http://bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_l_2008.php
...kui seda just vaja on
villy kirjutas:
Kapa kirjutas:Meenutan taas, et on selline asi nagu XR650R olemas! Siit leiad tehnilised andmed ka teistele ratastele: http://bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_r_2001.php
Leia mulle 1 elektristarteriga =)
Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

ONiils
Toetajaliige
Postitusi: 101
Liitunud: 22 Juul 2008, 21:55
Tsikkel: Honda CBR600F
Asukoht: Läänemaa

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas ONiils » 18 Mär 2016, 15:07

kalju1 kirjutas:http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 650_94.htm
Aprilia Pegaso, see esimene, õigete rehvidega?
Selline pegass oli mul paar-kolm hooaega u kolm aastat tagasi. Kui sõita kahekesi + tagakohver asju täis jääb jõust puudu. Muidu üksi sõites päris mõnus. Pakub rahuldavat tuulevarju (viimasel hooajal ostsin veel kõrge tuuleklaasi) Rehvideks olid Metzeler Touran: maanteel hea, kruusal enam-vähem, metsas jamades võisid songa saada ja liivast ärme üldse räägigi. Vahel meenub hingetuse tunne, kui seda ratast liivaaugust välja pidin tassima :D Ja kui kukud, siis küljeplast on kiire purunema. Suuremal kukkumisel oleks võinud arvatavasti radikale head aega öelda.
Kaalu poolest on ta sinu kriteeriumi sees, aga kui Valmierasse tahad sõita, siis alla 150 kg ratast vast ei saagi vaadata.
Ehk siis:
yeekim kirjutas:
Selliseid tsikleid ei ole olemas!
Maanteel hea, metsas s**t ja vice versa.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8072
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Piipz » 18 Mär 2016, 15:09

Kox kirjutas:Huskydest peaks TE610 ka kvalifitseeruma?
Kui mina oma XT660R-ga ja teine mees TE610-ga koos metsas olime, siis kvalifitseerub TE610 vägagi.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Loff » 18 Mär 2016, 15:20

Kvalifitseerub ikka, miks ta ei peaks! (togi) :mrgreen:
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 15:31

Kapa kirjutas:650L http://bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_l_2008.php
...kui seda just vaja on
villy kirjutas:
Kapa kirjutas:Meenutan taas, et on selline asi nagu XR650R olemas! Siit leiad tehnilised andmed ka teistele ratastele: http://bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_r_2001.php
Leia mulle 1 elektristarteriga =)
L ei ole üldse see ratas ja pole pooltki nii äge. =)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas mella » 18 Mär 2016, 15:40

Yeekimil on õigus, sellist universaalset tsiklit pole olemas. Vahet pole, kas reklaamis see joonistatakse maanteele või metsa.

Tahad metsas hullata - kerge masin. Maanteel loomulikult saab sõita, aga kas sa tahad iga Tallinnast Võrru käimise järel õli ja filtrit vahetada. Ja mitte odavat õli vaid korralikku täissünti. Lisaks 100h tagant kolvivahetused ja 200h tagant kepsuvahetus. Ja kergel endukal hoitakse kärnrehvid all, neid ju ei hakka Võrru sõiduks tavaliste vastu vahetama ja seal uuesti kärnu alla? Ja kindlasti on kergetel suurem vibra.

Maantee - raske masin. Ehk siis liivas ja metsas pole mitte mingit funni.

Ja sinna vahepeale jääb suur tühi auk. Ülekatvust eriti ei ole raske ja kerge enduka vahel.
Ega ilma asjata isegi LC4-sid haagistel veeta. Ei viitsi üle paari korra pikki otsi lasta, tagumik jääb haigeks.

Kirjutati DRZ400 - sel on küll 5000km välp, aga tegelikkuses kulub 20 tuhandega mootor hõredaks. Ja päris enduurokaga on ikkagi lõbusam. Isegi DRZ400E on korraliku enduuroka kõrval suht juhitamatu mürsk.
Kirjutati LC4 - 150 kg-ga on see juba liiga raske. Ja Võrru sõiduks nats ebamugav.

yeekim kirjutas:Selliseid tsikleid ei ole olemas!
Maanteel hea, metsas s**t ja vice versa.



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”