Harige mind: kerged enduurorattad

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 242
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, G650 Xc
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Kalts » 18 Mär 2016, 15:46

Ma olen eelmainitud X-Challenge bemmiga korduvalt maanteel ~350km otsi sõitnud, tankimispeatused ainult. Originaalsadulaga.
Kui tahta endurokat millega kõlbab ka maanteed mõõta, siis on nagu rusikas silmaauku. Kuid peab arvestama, et rasketes oludes
nikerdades jääb alla 180cm sõitja hätta, oma nahal järgi proovitud. Eks mingil määral sõltub ka kehaehitusest, aga
samamoodi nagu "there's no replacement for displacement" ei ole minu arust siin pikkusele asendust. Ma olen 175cm pikk,
kõhna kehaehitusega. Mõni turskem 180+ cm sell oleks küll või sees, ausõna..


--
Vallo
Pilt
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 16:23

Ärge ajage nüüd metsa ja metsateed sassi.

Metsa sobivad jah 250-300 2T ja 350 4T (100h uus kolb)väga hästi. Nendega saad sa puhast enduro funi.

Kui teemaalgataja pidas silmas metsa ja kruusateel natuke rahulikumat sõitu kui, et enamiku ajast rattad õhus, siis on eelmainitud 650-sed ka ok. Samuti 250sed dual sport rattad(WR250R, KLX250S ja CRF250L) Nad on pisut raskemad ja lühema amordiga ja lahjema mootoriga päris endurodest, see eest maanteel mugavamad ja vajavad vähem hoolt.

Ise arvan et 350 4T enduurokas ja nt KTM690 on väga erinevad rattad ja omaks neid mõlemaid erinevate sõitude jaoks, kui raha oleks :D . Päris enduroga max 10km maanteed ja siis mets/Männiku liivane ala
ja kõik muud 250-701 dual sport rattad siis head kruusa ja metsateedel, "tunne oma kodumaad" ratasteks. Nende viimastega linnas ka hea üle äärekivide jms ronida.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5854
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 634 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 18 Mär 2016, 16:49

Kui ma räägin metsast, siis mõtlen metsateedele ja radadele mitte soodele ja mülgastele. "Tunne oma kodumaad" klassifikatsioon on hea.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 119
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas renx » 18 Mär 2016, 17:24

Siis miks selline kaalukriteerium? :S
Tunne oma kodumaad jaoks ongi ideaalne poolmammut/Dual sport ju?

"Vaatan selliseid, mida jaksab metsa vahel paar korda järjest üksinda püsti ajada." - nagu esimeses postis ütlesid.. pole mitte mingit raskust üle 200kg tsiklit püsti tõsta, kui on raske siis tõstad vale tehnikaga. Mulle jääb mulje, et kardad raskemat masinat võtta kuna äkki läheb kummuli ja ei saa metsateel püsti?

Kui vaatad vanemaid masinaid siis oleksi vanad dual sport XT600/XT660, KLR650, DR650, NX650(peaks jääma kõik vist sinna 175kg kanti) jms täpselt ideaalsed selliseks sõitmiseks. Need masinad ongi loodud selleks, et saad sõita asfalti ning siis keerad metsateedele, tunnevad ennast väga hästi kruusateedel ning saab rahulikus tempos ka raskemal maastikul sõidetud. Maastikul sõidus on probleem lihtsalt rehvis ning muidugi ei kannata lasta 120kg endurode kiirusel kuna raskus+amordid teisest klassist.

Põhimõtteliselt sul vaja tavalist dual sport masinat...

Vanad japsid on üldiselt kõik pommikindlad kui pole ära retsitud. Remontida pole üle mõistuse kallis ja varuosad üldiselt igalpool saadaval. Kolb koos rõngastega jääb mingi 150-200 kanti. KTM LC4 on tuntud vibratsiooni poolest.
Üleüldse sõltub rahakoti paksusest. Mida rohkem soovid kulutada, seda uuema saad. Kui umbes 3k kanti soovid kulutada siis minu silmis oleks XT660R paras valik. Neil väga väikesed läbisõidud(vahest leiad 6000km-20000km) ja aastast 2005+. Midagi muud selle ajastu omadest silma mulle ei jäänud millel oleks suurem kui 600cc moootor.
Veel on Pegasod seal hinnaklassis kuid nagu Itaalia masinad ikka siis väga pirtsakad elektrisüsteemide poolest(amordikäigud ka väiksemad). Sama mootor mis XT660'l.
Kawasaki KLE välimus mulle ei istunud. Siis on veel BMW 650´d aga ei meeldi see pardinokk ning miskit oli veel nendel tüüpviga mis eemale peletas, kuid pole enam meeles mis asi.
Kõigil on oma vead ja omadused... ise pead proovima ja valima selle mis endale meeldib. Suht samasse patta on need kõik, kuid erinevad mingite nüanside poolest.

Näide millistel teedel sõitsin eelmine detsember 1992 aasta XT600'ga millel oli taga Mitas E07 ning ees mitas E09. Põhimõtteliselt oli kiirus kinni rehvides kuna nendega polnud mitte mingit pidamist, koguaeg uisutas ringi:
Nii et ma ei saa aru miks ajada taga sellist kaalukategooriat kui plaanid sõita kõvema metsapinnase peal ja asfaltil/kruusal . KTM 690 ja Husky 701 on rohkem nö sportlikum dual sport. Ning lisaks 690 hinnad algavad seal 5k kandist ja 701 vist ainult uuena ja ka mingi 9k-10k ehk?
Viimati muutis renx, 18 Mär 2016, 18:03, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas villy » 18 Mär 2016, 17:31

Macintosh kirjutas:Kui ma räägin metsast, siis mõtlen metsateedele ja radadele mitte soodele ja mülgastele. "Tunne oma kodumaad" klassifikatsioon on hea.
Nonäed, nüüd ütle hinnapiir ja kas tahad kola ja reisijat ka vedada, siis juba saab täpsemalt soovitada :D
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1557
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas bitter » 19 Mär 2016, 13:44

Selliste rehvidega nagu videos, pole tõesti pehmemale pinnasele asja. 19:26 - miks kasetüvele lähenemise oled välja lõiganud? Mis lõpus juhtus, kas väsimus murdis maha?
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 321
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 38 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas claw » 19 Mär 2016, 14:01

renx kirjutas:Siis miks selline kaalukriteerium? :S
Tunne oma kodumaad jaoks ongi ideaalne poolmammut/Dual sport ju?

"Vaatan selliseid, mida jaksab metsa vahel paar korda järjest üksinda püsti ajada." - nagu esimeses postis ütlesid.. pole mitte mingit raskust üle 200kg tsiklit püsti tõsta, kui on raske siis tõstad vale tehnikaga. Mulle jääb mulje, et kardad raskemat masinat võtta kuna äkki läheb kummuli ja ei saa metsateel püsti?
Mul on aparaat, mis kaalub 110kg kanti ning kui sa oled ikka ennast tühjaks sõitnud ja siis pead jalgupidi pehme liiva sees eda püsti ajama, tundub roppraske pill.
Kui plaanis ikka nii sügavale metsa ronida, et plaanis pidevalt küllili olla, ei sobi 180kg matkaratas sinna.
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 119
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas renx » 19 Mär 2016, 14:05

Hm üle ma sealt poleks mitte kuidagi saanud, keerasin otsa ringi ja ei hakanud sama lõiku uuesti videosse jätma kuna muidu oleks video liiga pikaks läinud. Kõrval oli ka puukännud ja 20cm vett. Paremal kus puutüvi madalam oli järsk sügav kraav ja liiga riskantne midagi üldse proovida.
Lõpus oli järgmisel päeval lühike sõit mis lõppes murdunud piduriheebliga(4 korda esipiduri oma ära lõhkunud paari aastaga,3 korda keevitanud uuesti kokku :D). Esirehv lampi libises ära, arvan et seal all oli mingi puujuurikas.

175kg polnud üldse raske püsti tagasi tõsta, praegust 206kg masinat ka suht normaalne tõsta kui võtta lenksust ja tagant kinni. XT600 sai isegi ainult lenksust püsti tõstetud
Ainuke asi miks kaalu vaadata minu jaoks, ongi see kui plaanis mülkasse ronida... vot siis on raske kui üritad masinat mingi 10-30 minti kusagilt august välja tõmmata, samal ajal ise varustuse kõik seljast visanud, lisaks läbimärg ning kirud ja vannud.. :D
claw kirjutas:Mul on aparaat, mis kaalub 110kg kanti ning kui sa oled ikka ennast tühjaks sõitnud ja siis pead jalgupidi pehme liiva sees eda püsti ajama, tundub roppraske pill.
Kui plaanis ikka nii sügavale metsa ronida, et plaanis pidevalt küllili olla, ei sobi 180kg matkaratas sinna.
Jah aga inimene otsib sellist ratast millega sõita ühest Eesti otsast lõuna metsa sõitma näiteks...
Macintosh kirjutas: Ma usun, et räägime ikka koos vedelikega kaalust. Ja käru unusta ära. Ma tahaks näiteks siit Lõuna-Eestisse ja tagasi sõita. Või Valmiersse või siis hoopis Karagandaase (väike liialdus)..
Macintosh kirjutas:Kui ma räägin metsast, siis mõtlen metsateedele ja radadele mitte soodele ja mülgastele. "Tunne oma kodumaad" klassifikatsioon on hea.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2117
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas puna » 19 Mär 2016, 14:15

villy kirjutas:
puna kirjutas: Husky ja Ktm vahe on värvis ja nimes
Põmst sama ratas
Noh kui sa nüüd tahad peenutsema hakata siis ma päris nõus ei ole. :mrgreen: Ainuke mis sama on ehk rattad ja mootor.

Husky 701 on pigem 690-e evolutsioon. Ma südamest loodan, et selle aasta uus Duke 690 Mootor tuleb emma-kummale.

1)Vedrustus on teine ja pikema käiguga
2) Paak/sabaraam/subframe, kus istud, on teine(mingi 1L või poolteist rohkem kütust ka mahutab)
3) Raam ise uus ja parandustega osad toestuspunktid muudetud
4) ja kahvli kaldenurk on teine
5 lisaks on raamil esiosas huvitavad punktid tulevikus lisapaakida/gondlite kinnituseks
6), pöörderaadius on parem,
7)kütusesegu "mapping" on teine, mootori poolest muu sama. Lisaks siis iste ja muud kerepaneelid, spidoplokk jne
On sul kuskil need lisa erinevused välja ka tuua
Vedrustuse pikkuse käik kahvli kaldenurgad jne...
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585

pyta
Postitusi: 1023
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas pyta » 19 Mär 2016, 14:22

Tt600re ga igast ime radasid läbinud...vahest ikka väsitab küll jubedalt, maanteed täitsa mõnus lasta,atv poisid on ka imestanud, kuhu selle rattaga välja olen jõudnud
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1557
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas bitter » 19 Mär 2016, 15:35

Peale renxi video vaatamist pakkus juutuub järgmiseks seda. Juba esimese 10 minutiga hästi näha, kuidas XT600 "ajab ka asja ära" aga kergemate pillidega poistel on kapaga rohkem lusti ja lõbu :P.
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 119
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas renx » 19 Mär 2016, 16:56

Jummel kui kõva maastik ja rada... tahaks isegi seal sõita :O
Kohaks seal siis Șureanu Mountains, Rumeenias... kunagi peaks minema :D

Aga näha oli, et polnud probleemi sõita. Esirehv tundus ka suht läbi olevat ja sõitis suht stabiilselt. Väga palju kinni ka sõitjas. Peab ka natuke rohkem mõtlema kus kohast läbi sõita, kergemaga lihtsalt anna gaasi ja lenda :D
Kasutaja avatar

Andrus54
Postitusi: 127
Liitunud: 14 Mär 2007, 06:33
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 29 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Andrus54 » 19 Mär 2016, 17:03

Husky 701 on pigem 690-e evolutsioon. Ma südamest loodan, et selle aasta uus Duke 690 Mootor tuleb emma-kummale..
Ma ei ole 100% kindel aga see tenerife ametliku esinduse tüup ütles, et 701l ongi uus duke 2016 mootor. Rääkis sellest pikalt.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 512
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 52 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas randel » 19 Mär 2016, 18:02

Andrus54 kirjutas:
Husky 701 on pigem 690-e evolutsioon. Ma südamest loodan, et selle aasta uus Duke 690 Mootor tuleb emma-kummale.
Ma ei ole 100% kindel aga see tenerife ametliku esinduse tüup ütles, et 701l ongi uus duke 2016 mootor. Rääkis sellest pikalt.
701-l on vana tüübi mootor, mida KTM kasutas kuni 2015.aastani. See on 101% kindel :) Ka 690 Enduro kasutab vana mootorit edasi.
Kas ja millal uue tüübi kahe tasakaalustusvõlliga mootor ka 701-le pannakse, ma kommenteerida ei saa, aga alates 2017 müüdavad uued tsiklid peavad vastama Euro4 saaastenormile...
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 277
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Kapa » 24 Mär 2016, 11:21

Lõpuks sain vastuse ammu painanud küsimusele: miks XR ei ole Eestis populaarne? Tihti otsitakse ratast, millega saab sõita kõikjal, millel oleks pikk hooldusvälp ja võimalikult kerge.

villy kirjutas:
Leia mulle 1 elektristarteriga =)
Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Loff » 24 Mär 2016, 14:20

Kellelgi oli allkirjas tekst: "Jänes vänta ei löö!", kas vändapilli kartjad on siis kõik lödipüksid, tsiteerides Toivo "Äss" Veermahti. (togi) :mrgreen:
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1557
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas bitter » 24 Mär 2016, 14:35

EXC-l on autodeko, pole vaja otsida õiget takti ega karta tagasilööki. Jalg ulatub ka maha :). Ja siiski - kui on tuldud sportlikult sõitma, siis ma meelsamini sõidan kuniks jaksu on, mitte ei vänta end väsinuks. Tehnilisematel või pehmematel radadel õnnestub vahel iga paari minuti tagant mootor välja suretada. Libisevat sidurit ei täi osta ju. Pagana mugav kui saad pilli käima pöidlaga, jalga käiguheebli juurest eemaldamata. Sõiduaega koguneb rohkem :roll:. Juhtub ka, et sureb välja järsul või libedal mäenõlval kus on "keeruline" üldse vändani ulatuda, sellel jõu rakendamisest rääkimata 8).
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Loff » 24 Mär 2016, 15:37

XR650R pole vist väga Romaniacsi pill ka. Lõuna-Eesti kruusa painutada aga paras. Seega päeva jooksul mõned korrad vänta lüüa pole vist palju ja ebamugav. Aga no mehed on ka erinevad ja eesmärk samuti.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

suhkrujuku
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Mai 2007, 00:30
Tsikkel: KTM RFR
Tänatud: 1 kord

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas suhkrujuku » 24 Mär 2016, 15:59

Ma ei saa aru kust kohast on võetud see jutt ,et lc4 ei kõlba kuna hirmsasti väriseb. Ühepütane peabki vähe värisema aga erinevalt igavatest japsiest on lc4 küljes vedrustus. Vibra kohapealt veel niipalju ,et 690 vibreerib ainult õige pisut vähem. Iseasi on muidugi see, et elujõulise lc4 eest küsitakse päris korralikku pappi.
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Loff » 24 Mär 2016, 23:26

Eks see ühepütase vibra üle vingumine on umbes sama, kui rehvimüra üle vingumine autodel.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 547
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas pets77 » 24 Mär 2016, 23:33

Loff kirjutas:Eks see ühepütase vibra üle vingumine on umbes sama, kui rehvimüra üle vingumine autodel.

Like! :D
Honda CB500X 2019. Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5054
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 179 korda
Tänatud: 144 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas yeekim » 24 Mär 2016, 23:36

Loff kirjutas:Eks see ühepütase vibra üle vingumine on umbes sama, kui rehvimüra üle vingumine autodel.
Ei vingu, rehvide tähtsaim omadus on nende olemasolu!
Aga tänavasõidukil on vähemalt 2 silindrit! (rollerist ei räägi) :evil:
Selge see, et iga rattaga saab sõita, aiakäru on ka lendama pandud aga milleks (togi)

edu ja värvige munasid vahelduseks :bsmile:
Teen saiast sitta!

jaan mmc

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas jaan mmc » 25 Mär 2016, 08:39

Üks parimaid (kahjuks ka väheseid) krossika / maanteratta hübriide mida proovinud olen on 97 a. Yamaha TT 600 E. Sellega läheb väga sügavale metsa ja sõidab ka trassil jalgu jäämata.
Sellist mõtlen: http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... 05063.html

pyta
Postitusi: 1023
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas pyta » 20 Juun 2016, 10:38

nonii...tõmbaks teema käima jälle.
Rentisin vahepeal ktm-ist 350 freeride, kuramuse hea ja kerge,muidugi minek jättis soovida,aga peale seda müüsin oma ttr-i maha ja nüüd on vaja miskit head ja kerget,mets,võps ja mülkad, raja peale ei kipu.silma jäänud selliseid variante hetkel...
http://www.mototehnika.ee/used/2254315
http://www.mototehnika.ee/used/2280282
http://www.mototehnika.ee/used/2262627
http://www.mototehnika.ee/used/2129767
http://www.mototehnika.ee/used/2261802
pole kokku puuudet nagu mitte millegagi neist olnud, ei oska kahetaktilisest midagi arvata. hooldevälbad ilmselt kõigil taolised. mingiks proffiks end ei pea ja viimast niikuinii masinast ei võta,siis võib õlivahetuse ka rahulikult 10-15h tagant teha,nagu välismaistest foorumitest selgub? andke hüva nõu,garaazis tühi nurk ootab täitmist
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

Andrus54
Postitusi: 127
Liitunud: 14 Mär 2007, 06:33
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 29 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas Andrus54 » 01 Juul 2016, 20:54

http://www.auto24.ee/1748831

Panin oma just müüki


Sent from my iPhone using Tapatalk

pyta
Postitusi: 1023
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Harige mind: kerged enduurorattad

Lugemata postitus Postitas pyta » 02 Juul 2016, 00:01

Ostsin beta 300rr-i
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”