Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 219
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: KTM 690
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Alterjor » 10 Nov 2019, 22:00

Ütleks, et üles alla vajumisest on nn asi päris kaugel. Ilmselt kõrvalt pole märgata aga lenksus olles on see pigem midagi hüppava lowrider stiilis tunne. Kõige hullem on 50-70km/h, kui ma nüüd õigesti mäletan. Kui nüüd päris aus olla siis leiab ikka päris palju vingu selle kohta ja selle probleemi ravimatuse kohta.

Sümptomaatiline ravi näeb välja umbes selline, et:
mida rohkem offroad rehv seda raskem ravida
vastavalt rehvile iga rehvirõhk hüppab erinevalt, mõni rohkem, mõni vähem. tehase soovitatud rõhu juures on üsna minimaalne
(esi) amordi (sisu) vahetus aitab, kui mõtled asfalti pealt maha keerata tuleks seda nigunii teha
esiratast paigaldades tuleb eriti hoolas olla ja täpselt asju teha
garantii ajal saad esinduses vingumas käia pidevalt ja äkki vahetatakse terve esiots ära :wack:

Aga suures plaanis olen siiamaani saanud peaaegu hüppamise minimaalseks kui mitte olematuks. Nagu haiguste puhul ikka, juhtub kehvi päevi, kus annab tunda.

XC on vanem variant (vist kuni 2015), XCA ja XCX vahe on põhiliselt mugavusvarustus + muud nipet näpet jubinad/võimalused.


HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 834 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 10 Nov 2019, 22:05

Macintosh kirjutas:
12 Sept 2018, 13:45
* Akuboksi all olev vee väljajooksuava kipub umbe minema ja korrosioon keerab aku all asuva starteri kaitsmepesa (30A) tuksi. Lahendus: tuua kaitse (ja relee) aku alt välja
Selle tegin ka ära. Vaja on:
* niiskuskindlat kaitsmepesa
* 3 - 3.5mm2 ristlõikega juhet 60-70 cm
* kahte presstitavat klemmi ja presstange
* elektritrelli kahe augu puurimiseks kaitsmekarbi plastkattesse
image.png
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 834 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 10 Nov 2019, 22:14

stev666 kirjutas:
10 Nov 2019, 21:58
Mis neil vahet on xc, xcx xca??
Varustustase. XC oli vaid esimsels põlvkonnal, juba teisel põlvkonnal jäi kaks: XCX ja XCA.
XCA evib lisaks kõigele muule ka kätesoojendusi, toitepistikut tsikli küljel, küttega sadulat ja veel nipet näpet.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 219
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: KTM 690
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Alterjor » 10 Nov 2019, 22:16

Macintosh kirjutas:
12 Sept 2018, 13:45
* Akuboksi all olev vee väljajooksuava kipub umbe minema ja korrosioon keerab aku all asuva starteri kaitsmepesa (30A) tuksi. Lahendus: tuua kaitse (ja relee) aku alt välja
Ei ütleks, et ainult väljajooksus on probleem. Pigem pääseb sinna kuidagi lihtsalt ka muu sodi. Ehk mina soovitaks tuua ka relee üles, kui on plaanis pikemalt sõita kodust kaugemal ja tolmus. Õnneks suutsin garaažis lasta ratta pimedaks, mitte kuskil metsas. Paarisaja km tolmus/metsas on päris hea kogus paska kogunenud sinna aku alla ja oli vaid aja küsimus kuna see niiskeks sai/saab.
IMG_20190703_163253.jpg

HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1513
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 338 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Jesper » 11 Nov 2019, 05:04

See "niiskuskindel" kaitsmepesa ei ole just "osta ja unusta"-lahendus, mul kestis selles samas peakaitsme rollis mingi aastakese äkki, kuni jälle suits väljas oli. Ta raip mädaneb ikka kuidagi seespidiselt ära, kuumenedes hakkab plastikut sulatama, mis jälle omakorda halvendab kontakti jne, kuni sõna otseses mõttes on plastisuits üleval ja ratas pime. Kaitse ise läbi ei lähe.

Mul on siiani sellise pesaga kõige rohkem õnne olnud: http://www.vehicle-wiring-products.eu/p ... use-holder , paraku Motonet enam ei müü seda ja ma ei tea ka, kust saada. Aga pesa kontroll ja puhastamine on ikkagi hooldusplaanis sees, paras rämps on nad kõik.

image.png
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 834 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 11 Nov 2019, 08:01

Alterjor kirjutas:
10 Nov 2019, 22:16
Ei ütleks, et ainult väljajooksus on probleem. Pigem pääseb sinna kuidagi lihtsalt ka muu sodi.
See näeb sul väölja nagu muda. Kuidas selline tulemus on õnnestunud saavutada?
Esimene hetkel, pakuks, et sul on puudu kate, mis sulgeb akuboksi esikülje? Muud mõistliku seletestust ma küll ei suuda leida.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 556
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas andryy » 11 Nov 2019, 08:24

Spoiler
Näita
stev666 kirjutas:
10 Nov 2019, 21:58
Macintosh kirjutas:
10 Nov 2019, 21:36
stev666 kirjutas:
10 Nov 2019, 20:55
Hei, kas sellele võbisevale esirattale on lahendus leidis, kui hull asi on, kas mingil kiirusel kaob ära ka?
Kodarvelgedega versiooni esirattast räägid? Kui jah, siis seda pole kogetud kõikide ratsatstega ja see pole mitte võbin vaid esiratas hakkab justkui üles alla vajuma, aeglaselt ning see esineb ainult mingis kindlas kiiruste vahemikus. Ei ole hull, muidu oleks internet hala täis aga ma olen üldse kohanud paari mainimist. Hea ratas on, osta ja sa ei kahetse.
Mis neil vahet on xc, xcx xca??
Vahe on varustuses. Ja esiratas "võbises" minul kiirusel kusagil 70-90 vahel. Eriti ei seganud ja natuke aitas kodarate pingutamine.
Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 219
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: KTM 690
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Alterjor » 11 Nov 2019, 09:18

Macintosh kirjutas:
11 Nov 2019, 08:01
Alterjor kirjutas:
10 Nov 2019, 22:16
Ei ütleks, et ainult väljajooksus on probleem. Pigem pääseb sinna kuidagi lihtsalt ka muu sodi.
See näeb sul väölja nagu muda. Kuidas selline tulemus on õnnestunud saavutada?
Esimene hetkel, pakuks, et sul on puudu kate, mis sulgeb akuboksi esikülje? Muud mõistliku seletestust ma küll ei suuda leida.
Kuna see pole esimene kord kui ma sealt alt korraliku koguse paska olen pidanud eemaldama siis võin kinnitada, et see kummist kate on olemas ja õiges kohas. Tegemist ei ole otseselt mudaga, pigem paras kogus liiva, natukene metsa jubinaid ja mulda, mis sinna on siis kogunenud tolmus ja metsas sõites. Pane nüüd juurde veel märjaga sõit ja kogu kompot näebki nagu muda välja.

HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 834 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 11 Nov 2019, 11:01

Spoiler
Näita
Alterjor kirjutas:
11 Nov 2019, 09:18
Kuna see pole esimene kord kui ma sealt alt korraliku koguse paska olen pidanud eemaldama siis võin kinnitada, et see kummist kate on olemas ja õiges kohas. Tegemist ei ole otseselt mudaga, pigem paras kogus liiva, natukene metsa jubinaid ja mulda, mis sinna on siis kogunenud tolmus ja metsas sõites. Pane nüüd juurde veel märjaga sõit ja kogu kompot näebki nagu muda välja.
Ma tegin enda tsiklile 5mm paksusest kummist tagaratta ja amordi vahele "lapaka" . See hoiab taratta juurest tuleva sodi ratta keskosast eemal.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 597
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 125 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas randel » 11 Nov 2019, 13:52

Ma pakun natuke huupi, sest 800 Triumphi pole ma omanud, aga enamus ratastel, millega sõitnud olen, on sadula alla sarnane "kultuurikiht" tekkinud.
Nagu mulle tundub, siis tekib see pigem kuival ajal, kui tolm sõidutuulega sadula alla keerutab. Hiljem näiteks ratast survekaga pestes või pikalt vihmas sõites leiab niiskus samal moel tee sadula alla ja ongi muda laadne ollus olemas madalamates kohtades. Kuna sadula alune just tihti päikest ei näe, siis säilibki see niiskus seal üsna pikka aega. Mingit head rohtu ma ei leidnudki peale regulaarse puhastamise, sest sadula servad jms on piisavalt keerulise kujuga, et neid edukalt tihendada.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Bandit » 11 Nov 2019, 13:57

vaseliin abx!
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 834 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 07 Dets 2019, 15:59

No nii, põnevaks läheb. Tiigrisõradele on nüüd uus, suurema mootoriga tiba kergem ja parem Tiger 900. Ikka reaskolmese mootoriga aga nüüd on süütetakt pisut muutunud 1-3-2 (enne 1-2-39 mis annab madalatel pööretel juurde. Saadaval alates veebruarist 2020

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 597
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 125 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas randel » 08 Dets 2019, 17:46

Lisaks muudetud süütejärjekorrale on ka väntvõll nüüd 180-270-270 kraadise nihkega varasema ühtlase 3x240 kraadi asemel.

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Bandit » 11 Aug 2020, 08:04

Luksusmaastur! Ei, see on siiski mootorratas. Sõiduproov Triumph Tigeriga

Võib-olla kõlab luksusmaastur pisut segadusttekitavalt, sest jutt käib ikkagi mootorrattast. See on Triumph Tiger 900 Rally Pro.
Loe lähemalt:

https://leht.postimees.ee/7027220/luksu ... 1596023621

Kui ei näe lugeda:

image.png
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1849
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas M.T. » 11 Aug 2020, 11:11

Kes isiklikult proovimas käinud, jagage muljeid. Mis meeldis, mis mitte.
Endal plaan ka ikka aeg leida enne suve lõppu ja ära proovida Rally Pro versioon.

Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 202
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: Tiger 800 XCa; GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus Postitas Põhja Siil » 11 Aug 2020, 14:10

Käisin Rally Pro-ga sõitmas. Ja kuna endal Tiger 800 XCa olemas, siis esimene mulje jäi asfaldil sõitmisest: mootor parem, vedrustus mitte. Samas, kindlasti vajab sõitja järgi seadistamist.
Minekut piisavalt, kuid kõik on suhteline ja mõnele võib vähe tunduda. Üldine tunnetus, võrreldes Tiger 800-ga - kuidagi mugavam ja sujuvam (täiesti subjektiivne)

Ja HÄÄL. Olgem ausad, 800 hääl on suht võrr... 900 kiirendusel natukene meenutab V mootorit 🙂

Maastikul ega kruusal ei käinud, kuid tänu madalamale raskuskesele, peaks see olema parem kui 800, mis omakorda polnud üldsegi halb.

Kokkuvõttes, minul hinnapakkumine kevadeks võetud...




Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”