Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Moderaator: Moded
- 
				Leivo
 
- Postitusi: 122
- Liitunud: 21 Aug 2017, 08:46
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 11 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
QJ Motor ile on hakanud meeldima vanade Itaalia brändide kokku ostmine
			
			
									
						- 
				
kiilas
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 577
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Morbidelli ja Benelli, mõlemal 502x, aga väljanägemine erinev, muid ühiseid asju/jooni ei viitsi otsida.
- 
				
cossie
 
- Postitusi: 878
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 142 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Delboy's Garage jahutusvedeliku vahetamine kuumalt
Vana vahetab jahutusvedelikku kuumalt   
 
Ootan sisukat arutelu 
   
   
 
			
			
									
						 
 Ootan sisukat arutelu
 
   
   
 https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
						Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
- 
				
yeekim
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 6813
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 703 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Neegri Emmil kehvad lood....
https://wonderfulengineering.com/harley ... FLCAbOVonA
			
			
									
						https://wonderfulengineering.com/harley ... FLCAbOVonA
Saadetud kettaga lauatelefonist!
						- 
				
yeekim
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 6813
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 703 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Tsiklimeestel kööga!
			
			
									
						"The Nürburgring just enacted its biggest regulation change in decades. For the first time, the iconic German race track has banned motorcycles from participating in its public "Touristenfahrten" tourist drive sessions, starting with the 2025 season."
Saadetud kettaga lauatelefonist!
						- 
				
yeekim
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 6813
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 703 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Selline kurb uudis Dark Side meestele:
"Illinois passed a law that begins in July that car tires are not allowed on motorcycles"
Huvitav, kas tegemist on nakkava eeskujuga?
			
			
									
						"Illinois passed a law that begins in July that car tires are not allowed on motorcycles"
Huvitav, kas tegemist on nakkava eeskujuga?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
						Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
https://www.bbc.com/news/articles/c4g8zn9yn8jo
Karu tappis Transfagarasan Highwayl peatunud mootorratturi
			
			
									
						Karu tappis Transfagarasan Highwayl peatunud mootorratturi
- 
				
urmas66
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 7438
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2011 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Kui sa lähed karude söötmist keelava märgi läheduses jalutama, siis just kui ise otsid probleeme. Mis täpselt juhtus ei saa me kunagi teada,aga miks peaks üksi olles sellises kohas üldse peatuma.Aspelund kirjutas: ↑04 Juul 2025, 10:40https://www.bbc.com/news/articles/c4g8zn9yn8jo
Karu tappis Transfagarasan Highwayl peatunud mootorratturi
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
						ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
- 
				hmm
 
- Postitusi: 471
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 124 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
No üleelmine aasta sai seal sõidetud ning minu sõiduvideos on näha neid "tarku" kes peatuvad karudega pildistamiseks. Eriti selle kollases ohutusvestis saksa mootorratturi tegevus tekitab küsitavust hulgim - emakaru koos kolme pojaga olid tast ~15m kaugusel. Me ise kui sellest "seismisest" aru saime võtsime paremale poole ning püüdsime kiiremini sellest olukorrast edasi liikuda võimalikult kaugelt karudest - kasutades ära karude segadust...
Natuke saan aru neist, kes autos istuvad, mootorrattal olijaid ei kaitse miskit.
Aga videos siis see koht (soovitan vaadata max resoga ning suuremalt ekraanilt, siis on karupojad ning karu näha ka):
ka mäetipust alla sõitest põhjapool on videojäädvustus, kus suurem karu lonkis tee ääres (28min ja 50sek). Üldse nägime ülesõidul teeääres 5 karu kogukonda... ja seda kõik sellel samal tripil/päeval/teel.
			
			
									
						Natuke saan aru neist, kes autos istuvad, mootorrattal olijaid ei kaitse miskit.
Aga videos siis see koht (soovitan vaadata max resoga ning suuremalt ekraanilt, siis on karupojad ning karu näha ka):
ka mäetipust alla sõitest põhjapool on videojäädvustus, kus suurem karu lonkis tee ääres (28min ja 50sek). Üldse nägime ülesõidul teeääres 5 karu kogukonda... ja seda kõik sellel samal tripil/päeval/teel.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
						Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
- 
				
Maaks
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 2713
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 197 korda
- Tänatud: 426 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Karud vast on vähemuses kui mootorratturite arvukusega võrrelda - ma väga ei muretseks mootorratturite pärast. Loodetavasti ei hakka kohalikud võimud nüüd karusid kuidagi selle ratturi pärast represseerimaurmas66 kirjutas: ↑07 Juul 2025, 13:55Kui sa lähed karude söötmist keelava märgi läheduses jalutama, siis just kui ise otsid probleeme. Mis täpselt juhtus ei saa me kunagi teada,aga miks peaks üksi olles sellises kohas üldse peatuma.Aspelund kirjutas: ↑04 Juul 2025, 10:40https://www.bbc.com/news/articles/c4g8zn9yn8jo
Karu tappis Transfagarasan Highwayl peatunud mootorratturi

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
						- 
				
Maaks
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 2713
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 197 korda
- Tänatud: 426 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Nüüd jääb üle veel oodata seadust, et lõpetataks selliste motikate valmistamine/kasutamine, millel saab kasutada autorehve

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
						- 
				701
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 551
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 187 korda
- Tänatud: 102 korda
- Kontakt:
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Ega meil palju targem pole. Minu isiklik rekord on 5 karu päevas tsikliga sõites näha. Tõsi selfi jaoks olid nad kas liiga kaugel või liiga kiired. kKus juures ühele otsa sõitmisest lahutas vaid mõni meeter.  Aga suund on sama, peagi on meil kah karusid iga prügikasti otsas paar tükki.
			
			
									
						Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.  
https://amehitus.eu/
						https://amehitus.eu/
- 
				
Krl
 
- Postitusi: 1792
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 191 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
oot, mille tulemusena? Kliimasoojenemise või millegi muu?
Väga soe on küll tegelikult.
- 
				Ikka mina
 
- Postitusi: 189
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Ikka kliimasoojenemise tõttu muidugi.
Kui nii edasi soojeneb siis unustage pruukarud - tüübid tõmbavad omale valged vammused selga.
Kohe ilmub siia keegi kes hakkab pajatama Lõuna Euroopast )))))
)))))
Siestat kõigile
			
			
									
						Kui nii edasi soojeneb siis unustage pruukarud - tüübid tõmbavad omale valged vammused selga.
Kohe ilmub siia keegi kes hakkab pajatama Lõuna Euroopast
 )))))
)))))Siestat kõigile

- 
				
yeekim
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 6813
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 703 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Ilmselt tehakse tsiklitele velgi mõõdus X+3/4, et midagi muud ei mahuks...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
						- 
				
MannyEric
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 159
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Gemelo de África
- Tänanud: 156 korda
- Tänatud: 29 korda
- 
				
Macintosh
 Teema algataja
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7430
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1099 korda
- Tänatud: 1118 korda
- Kontakt:
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Njaa. Carolwood on Private Equty insvesteerimisfirma.
Carolwood pole varasemalt omanud midagi isegi ligiähedaselt Indiani mastaabile, veel vähem mototööstusest. Ta pole strateegiline ostja (nagu oleks näiteks Yamaha või Honda või mõni muu mootorattatootja) vaid finantsinvestor. Finatsinvestorit huvitavb ainult raha.
Tüüpiline stsenaarium sellistel puhkudel:
• Algatuseks kärbitakse kulusid ja “optimeeritakse” (loe: koondatakse, lihtsustatakse mudelivalikut, survestatakse edasimüüjaid)
• Turunduses käivitatakse “uus ajastu”, et paberil näeks ilus välja
• Arenduskulud vähenevad, investeeringud lükatakse edasi
• Paari aasta pärast üritatakse bränd kas kallimalt maha müüa või siis börsile viia, viimane tavaliselt ebaõnnestub
Halvemal juhul jääb järele ainult nimi ja mõned vintage-stiilis tooted. Parimal juhul muutub Indian tillukeseks premium-brändiks.
- 
				
MannyEric
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 159
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Gemelo de África
- Tänanud: 156 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Ma saan aru, et suurem probleem on selles, et z-põlvkonda absoluutselt ei huvita see "raske ameerika raud" ja "born to be wild", "ride free" jms jutud. Lisaks pole neil pappi kalli ratta ostmiseks. 
Vanakooli tsiklimehed surevad eest ära ja uusi kliente peale ei tule.
Foorumites juba ironiseeritakse, et äkki lõpuks mõni India tootja ostab brändi ära ja tuleb kasutusele slogan stiilis "Indian motorcycle by REAL indians"
			
			
									
						Vanakooli tsiklimehed surevad eest ära ja uusi kliente peale ei tule.
Foorumites juba ironiseeritakse, et äkki lõpuks mõni India tootja ostab brändi ära ja tuleb kasutusele slogan stiilis "Indian motorcycle by REAL indians"

Honda XL1000V '02 -> Honda CRF1100L '20
- 
				
Macintosh
 Teema algataja
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7430
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1099 korda
- Tänatud: 1118 korda
- Kontakt:
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
See on laiem küsimus, kui ainult Indiani teema. Uued põlvkonnad ei taha tsiklit, sest see on pea sama kallis kui auto (ok, viimased paar aastat kergitasid autode hinnad natue eest ära aga ikkagi) ja suurusjärgu võrra ebamugavam ning järjest vähemaks jääb neid, kes ei ela korteris. Ja barjäärid on kõrged võrreldes mootorataste kuldajaga - load, varustus, tsikkel, parkimine, omamiskulud. Mulle jäi mingi aeg tagasi silma, et  Progressive International Motorcycle Show küsitluses 81% alla 35 aastastest lubadeta vastanutest on huvitatud aga vaid väike osa jõuab selleni, et päriselt load teha ja sõitma hakata. Isegi sellised kaherattaliste "kantsid" nagu Itaalia on alla andnud, sest suvel kuumaga on pigem mõnusam kükitada konditsioneeritud autos, kui higistada tsikli sadulas.
Ma pole z põlvkond ja mind ikkagi ei huvita raske ameerika raud. "Intellektuaalselt" on muidugi põnevad masinad ja tore on paar korda sõita aga see mida ma tsiklilt oota, milleks ja kuidas ma kasutan ei ühti ühegi Indiani kontseptsiooniga. Aga eks enamuse eurooplaste jaoks ole need masinad ilmselt nagu sadul sea selga - põnev vaadata/katsuda aga peale pole suurt midagi hatakata. Suures osas on nad disianitud uue maailma noolsirgetele, horisondi taha ulatuvatele teedele. Meil siin selliseid pole.
			
			
									
						Ma pole z põlvkond ja mind ikkagi ei huvita raske ameerika raud. "Intellektuaalselt" on muidugi põnevad masinad ja tore on paar korda sõita aga see mida ma tsiklilt oota, milleks ja kuidas ma kasutan ei ühti ühegi Indiani kontseptsiooniga. Aga eks enamuse eurooplaste jaoks ole need masinad ilmselt nagu sadul sea selga - põnev vaadata/katsuda aga peale pole suurt midagi hatakata. Suures osas on nad disianitud uue maailma noolsirgetele, horisondi taha ulatuvatele teedele. Meil siin selliseid pole.
- 
				701
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 551
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 187 korda
- Tänatud: 102 korda
- Kontakt:
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Sama siin. Käin ja vaata. Ja ilgelt meeldib aga kui jõuab mõttega sinna, et ostaks tõesti midagi, siis pole mida osta.Macintosh kirjutas: ↑27 Okt 2025, 14:23Ma pole z põlvkond ja mind ikkagi ei huvita raske ameerika raud. "Intellektuaalselt" on muidugi põnevad masinad ja tore on paar korda sõita aga see mida ma tsiklilt oota, milleks ja kuidas ma kasutan ei ühti ühegi Indiani kontseptsiooniga. Aga eks enamuse eurooplaste jaoks ole need masinad ilmselt nagu sadul sea selga - põnev vaadata/katsuda aga peale pole suurt midagi hatakata. Suures osas on nad disianitud uue maailma noolsirgetele, horisondi taha ulatuvatele teedele. Meil siin selliseid pole.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.  
https://amehitus.eu/
						https://amehitus.eu/
- 
				
yeekim
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 6813
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 703 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Ega suurtest kruiseritest peale HD ja Indiani polegi midagi EU turul....
			
			
									
						Saadetud kettaga lauatelefonist!
						- 
				hmm
 
- Postitusi: 471
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 124 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
BMW R 18 Transcontinental
 
 No uuena meie Inchcape Motros Estonia OÜ valikus nüüd seda transcontinentalit pole on lihtsalt R18 classic ja R18, kuid hea tahtmise juures toovad kohale.
Honda GL1800 GOLD WING
Kindlasti leiab veel mõne tootja popsutaja.
Aga selle uudise kohta, et tänapäeva noored ei soovi mootorratastega tegeleda tundub mulle sama, mis spordiga tegelemine on kallis/ebamugav jne...
Ehk siis regulatsioonid, mida "vanem" põlvkond on seadnud, mis on tuletatud väheste reguleerimise aegadest, kus oli lõpus/fan. Nüüd on noortel palju lõbusam seal digimaailmas olla - seal veel pole selliseid regulatsioone, või kui on, siis talutavad.
Ebastabiilne ja raske aeg loob tugevaid inimesi, tugavad inimesed loovad korras maailma, korras maailm loob mugavaid ja nõrku inimesi, nõrgad inimesed loovad ebastabiilset maailma, ebastabiilne ja raske aeg loob tugevaid inimesi... jne... teisisõnu, see aeg on vaja üleelada, et jälle fun oleks.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
						Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
- 
				
yeekim
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 6813
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 703 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Kumbki pole ei potsutaja ega jalad ees asendiga....
"Mujalt" leiab uuena veel nt. Kawa 1700 Vulcani, Honda Fury on ka veel elus...
			
			
									
						"Mujalt" leiab uuena veel nt. Kawa 1700 Vulcani, Honda Fury on ka veel elus...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
						- 
				hmm
 
- Postitusi: 471
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 124 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
No kui juba läks suurte masinate peale ning kribasin R18-st siis huvitaval kombel andis google välja selle:
https://rmsothebys.com/auctions/mu25/lo ... ntinental/
Pope Leo receives a surprise BMW R18 motorcycle - Jesus Bikers Community
juutuubpilt:
Ehk aitab paavst uut põlvkonda suunata jumala abiga kuigi see oli "turundus" ja oksionil saadud tulu läks heategevuseks aga ikkagi
 kuigi see oli "turundus" ja oksionil saadud tulu läks heategevuseks aga ikkagi 
			
			
									
						https://rmsothebys.com/auctions/mu25/lo ... ntinental/
Pope Leo receives a surprise BMW R18 motorcycle - Jesus Bikers Community
juutuubpilt:
Ehk aitab paavst uut põlvkonda suunata jumala abiga
 kuigi see oli "turundus" ja oksionil saadud tulu läks heategevuseks aga ikkagi
 kuigi see oli "turundus" ja oksionil saadud tulu läks heategevuseks aga ikkagi 
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
						Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Ah pole neil noortel häda midagi, ma olen üsna kindel, et enne läheb sõiduauto kui nähtus allavoolu kui mootorratas. See, et eranditult kõigi "klassikaliste" tootjate, nende stammkundede ja muidu vanade paukude jaoks on mootorratta definitsioon mitte "kahe rattaga mootorsõiduk", vaid tuleb koos miljoni lisaklausliga stiilis "peab tegema kõva lärmi", "peab olema töömahuga vähemalt liiter" jne, on suures plaanis väheoluline.
Hetkel lihtsalt on vbl selline väike vaikusehetk enne tormi, et hiinlane pole veel välja mõelnud, kuidas need 100kmh sõitvad, korterisse mahtuvad ja alla keskmise kuupalga maksvad raketid juriidiliselt mingi kategooria alla suruda.
			
			
									
						Hetkel lihtsalt on vbl selline väike vaikusehetk enne tormi, et hiinlane pole veel välja mõelnud, kuidas need 100kmh sõitvad, korterisse mahtuvad ja alla keskmise kuupalga maksvad raketid juriidiliselt mingi kategooria alla suruda.
- 
				
MustVälk
 
- Postitusi: 388
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 604 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Hetkel on pigem turg üleküllastnunud. 
Ei ole midagi dramaatiliat veel. Kehva ilmaga sõidu aasta ja sanktsioonid annavad ka tunda.
 Kehva ilmaga sõidu aasta ja sanktsioonid annavad ka tunda.
			
			
									
						
Ei ole midagi dramaatiliat veel.
 Kehva ilmaga sõidu aasta ja sanktsioonid annavad ka tunda.
 Kehva ilmaga sõidu aasta ja sanktsioonid annavad ka tunda.Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
						- 
				
ranel
 
- Postitusi: 3287
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 380 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Need elektrilised asjad on linnas liikumiseks tegelikult päris mõnusad. Olenemata sellest, et rattaid garaažis jagub, siis ma kasutan elektrilist suht tihti linnas sõiduks. Tartu näitel isegi linnalähedased asulad pole probleemi sõita, sest teede äärde on tehtud korralikud kergliiklusteed.Jesper kirjutas: ↑28 Okt 2025, 14:44Ah pole neil noortel häda midagi, ma olen üsna kindel, et enne läheb sõiduauto kui nähtus allavoolu kui mootorratas. See, et eranditult kõigi "klassikaliste" tootjate, nende stammkundede ja muidu vanade paukude jaoks on mootorratta definitsioon mitte "kahe rattaga mootorsõiduk", vaid tuleb koos miljoni lisaklausliga stiilis "peab tegema kõva lärmi", "peab olema töömahuga vähemalt liiter" jne, on suures plaanis väheoluline.
Hetkel lihtsalt on vbl selline väike vaikusehetk enne tormi, et hiinlane pole veel välja mõelnud, kuidas need 100kmh sõitvad, korterisse mahtuvad ja alla keskmise kuupalga maksvad raketid juriidiliselt mingi kategooria alla suruda.
Omal kahe akuga tehase lahendus, et kui sööma lähed või näiteks ööbid kusagil, siis saad tuppa akud kaasa võtta ja akud täis laadida.
Mingitel mootorratastel on ka juba sellist lahendust. Näiteks Velt müüb ühte sellist.
Enne seda kasutasin suure akuga korralikku elektritõuksi, aga äärekivid/augud teel tekitasid vahel ikka huvitavaid olukordi.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 55 684 121 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük
						Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 55 684 121 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Mhmh, ma kergliiklusteede tüüpi distantse sõidan üldse jalgrattaga, muuhulgas kuna tore oleks, kui elu, tervist ja kardiot ikka nii kauaks jätkuks, et see maailma lõpliku hukka minemise hetk ikka oma silmaga ära näha, mille peatset saabumist seeniorid igalpool kuulutavad  Aga mammutiga linnas jauramise vaimustus on pehmelt öeldes lahtunud, rääkimata veel mingist kopterist, mis on umbes sama pöörderaadiusega nagu Tallinn-Viljandi rong.
 Aga mammutiga linnas jauramise vaimustus on pehmelt öeldes lahtunud, rääkimata veel mingist kopterist, mis on umbes sama pöörderaadiusega nagu Tallinn-Viljandi rong.
Pmst kui nad kuidagi suudaks selle stereotüüpse tuunitud illegaalse noortetõuksi natuke rohkem harjumuspärasesse formaati mätsida ning saba peale valge numbri riputada, siis võiks tulevik minupoolest vabalt tulla.
			
			
									
						 Aga mammutiga linnas jauramise vaimustus on pehmelt öeldes lahtunud, rääkimata veel mingist kopterist, mis on umbes sama pöörderaadiusega nagu Tallinn-Viljandi rong.
 Aga mammutiga linnas jauramise vaimustus on pehmelt öeldes lahtunud, rääkimata veel mingist kopterist, mis on umbes sama pöörderaadiusega nagu Tallinn-Viljandi rong.Pmst kui nad kuidagi suudaks selle stereotüüpse tuunitud illegaalse noortetõuksi natuke rohkem harjumuspärasesse formaati mätsida ning saba peale valge numbri riputada, siis võiks tulevik minupoolest vabalt tulla.
- 
				701
 
- Toetajaliige
- Postitusi: 551
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 187 korda
- Tänatud: 102 korda
- Kontakt:
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.  
https://amehitus.eu/
						https://amehitus.eu/
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Muarust teema pealkiri ei ole "Jesper otsib elektrikat", ja isegi siis on see pakkumine väga mööda 
Aga minu isik on suures plaanis vähetähtis, laias laastus olen samasugune dinosaurus nagu need kopterdajad kes piisavalt Indiane ei osta. Mu point on selles, et tulevikumootorratas on juba leiutatud, võimsust-kiirust nagu jätkub, noortel rebelitel nagu näha huvi on, nii korravalvurid kui kohus on leidnud, et tegu on mootorrattaga, ainult seadusandja veab jalgu järel. Ilmselt mõned väiksemad veermiku ja vedrustuse detailid vajaks ka veel lihvimist, anoh samas ega mingid stiilis 1935.a. mootorrattad ka teabmis viimistletud sõidukid olnud.
Kui end korra kokku võtta ja astuda välja mullist "tahan et kõik oleks nii nagu mulle meeldib", siis mootorratta kui liiklus- ja vabaajasõiduvahendi tulevik näib mulle üsna turvaline. Samamoodi nagu pükste kui riietuseseme eksistents ei lõppenud sellega, kui pruunide viikarite tootmine kokku kuivas.
			
			
									
						
Aga minu isik on suures plaanis vähetähtis, laias laastus olen samasugune dinosaurus nagu need kopterdajad kes piisavalt Indiane ei osta. Mu point on selles, et tulevikumootorratas on juba leiutatud, võimsust-kiirust nagu jätkub, noortel rebelitel nagu näha huvi on, nii korravalvurid kui kohus on leidnud, et tegu on mootorrattaga, ainult seadusandja veab jalgu järel. Ilmselt mõned väiksemad veermiku ja vedrustuse detailid vajaks ka veel lihvimist, anoh samas ega mingid stiilis 1935.a. mootorrattad ka teabmis viimistletud sõidukid olnud.
Kui end korra kokku võtta ja astuda välja mullist "tahan et kõik oleks nii nagu mulle meeldib", siis mootorratta kui liiklus- ja vabaajasõiduvahendi tulevik näib mulle üsna turvaline. Samamoodi nagu pükste kui riietuseseme eksistents ei lõppenud sellega, kui pruunide viikarite tootmine kokku kuivas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
				Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
				Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
				Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
				
 
				









