Kas mototööstus on suremas...

Olgu kohalik või välismaine. Uudis või teadaanne, kui see räägib mootorratastest või mootorratturitest siis selle koht on siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 763
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #31 Postitas Jesper » 10 Juul 2017, 15:43

Ehk siis rolleri LED tuledega tuunimine on ok, aga suure ratta puhul rikub noored ära?

Mu lihtsamat sorti ehitusega nupule on need kõikvõimalikud "õige tsiklimehe reeglid" ikka umbes viis suurusjärku üle mõistuse...



Tort
Postitusi: 1365
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 75 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #32 Postitas Tort » 10 Juul 2017, 16:10

Okei või mitte, point on selles, et tänapäeva täiskasvanud noor ei viitsi alternatiivide olemasolul sellise ebamugava ja kuluka perverssusega tegeleda, nagu tsiklihobi. Aeganõudev, kulukas, hoiustamisprobleemid, varustuse selgaajamine tüütu jne. Miks sa jalgrattaga enam päevad läbi kuskil külavahel ei sõida, nagu sa 13 aastasena seda tegid?
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 490
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #33 Postitas Krl » 10 Juul 2017, 16:27

Kindlasti oli kuskil foorumis samasugune arutelu, kui hobuvankri entusiastid ei saanud aru, miks see tööstus välja hakkab surema ja tänapäeva noored pigem autosid eelistavad?
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #34 Postitas romulus » 10 Juul 2017, 17:53

Kõikse naljakam on see, et need lapsi "lumehelbekesteks" tembeldajad on kõigi eelduste kohaselt just selles vanuses, et kasvatavad hetkel neid "lumehelbekesi" :). Või just lõpetanud selle töö. Kasvatage siis teisiti.

Minuarust on loomulik, et tuuled muutuvad. Ja pole lastel viga miskit. Tegelevad kõiksugu extreemsporidga, ehitavad rattaid, tõukse, lohesid, rollusid, roboteid - mida kõike veel. See et kõiki asju joptvaimati ja tatiga ei tehta või põlve otsas valmis ei viilita, ei muuda veel kedagi helbekeseks. Endal jääb vahel karp lahti mida mul poiss rambi peal teeb :)
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61

franz125
Postitusi: 2211
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #35 Postitas franz125 » 10 Juul 2017, 20:13

Juba tükk aega ei kasvata vanemad lapsi vaid internet.Õnneks said oma jorsid enne suuremat nuti pealetungi suureks.Mis puutub tatti ja joptvoimatti siis minu meelest on selle hulk suurenenud.Enne oli ainult üks sort millel kiri peal sdelano v cccp nüüd mis iganes USA,China ja jne.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 490
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #36 Postitas Krl » 10 Juul 2017, 20:21

Lisaks ka see, et "vanast heast ajast" mäletatakse ikka ainult seda mis siis justkui hea oli. Asjad mis seal samas kõrval sigapt*is olid ja igapäevaselt vanduma panid, ei taha keegi meenutada.

franz125
Postitusi: 2211
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #37 Postitas franz125 » 10 Juul 2017, 23:20

Krl kirjutas:Lisaks ka see, et "vanast heast ajast" mäletatakse ikka ainult seda mis siis justkui hea oli. Asjad mis seal samas kõrval sigapt*is olid ja igapäevaselt vanduma panid, ei taha keegi meenutada.

See halva asja mitte meenutamine-mäletamine on puhtalt aju omapära.Pask põhimõtteliselt kustutatakse muidu läheks inimene selle taaga all lolliks.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

will111
Postitusi: 1947
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 148 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #38 Postitas will111 » 11 Juul 2017, 01:40

no tsiklihobi on ikka täpselt nii aeganõudev, kulukas, tüütu, probleemne kui palju sa selle ise selliseks kujundad. kui mina umbes 28 aastaselt "uuesti alustasin" siis mul oli idee poolest ressurssi küll tohutus koguses aga seetõttu veel poodi suvalist tutikat ratast ostma ei jooksnud. oleks ka päris idiootne mõte olnud ilmselt. ühesõnaga, tegelikult oleks võinud sama hästi ka palju nooremalt "uuesti alustada", lihtsalt ei mõelnud selle peale ja eks teine hobi ehk autod olid ka kõvasti käsil parasjagu.

miks noored või nooremad täiskasvanud väga tsikliasjaga täna enam ei tegele võib vabalt olla seotud ka sellega, et kui "vanal heal ajal" oli sisuliselt vist kõigil eestlastel mingi maakoht kuskil vähem või rohkem karukannis siis nüüd selliseid asju enam lihtsalt ei eksisteeri. ja kui eksisteerib, siis seal ei ela enam ammu vanaisad, kellel on kuurid/garaazid, tööriistad värgid. selle asemel on mingi seest ja väljast valgeks värvitud popp onnike ja kogu moos. need kuurid, garaazid on kokku lükatud, tööriistad vanarauda viidud ja elu on lill
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1336
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 84 korda
Kontakt:

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #39 Postitas simp » 11 Juul 2017, 02:05

Tort kirjutas:Kellegi aia taha pole ka vaja suvalisel hetkel minna, sest kõigiga saab telefonis suhelda.

franz125 kirjutas:Juba tükk aega ei kasvata vanemad lapsi vaid internet.Õnneks said oma jorsid enne suuremat nuti pealetungi suureks.

Pole küll päris see teema, aga selle "nuti" süüdistamise võiks ära lõpetada.

Üks tuttav ütles viimase tantsupeo exprompt asendusetendust kommenteerides, et
Vaadake mida need 'nuti' noored korda saadavad oma sotsiaalmeediaga, oleme neid sellel teemal ainult mõnitanud, tegelikult pole me asja võimalustele lihtsalt pihta saanud.



Mitte, et ma ise nooremat generatsiooni ei esindaks.
Olen sellel 'nuti' skaalal kuskil keskel. Kasvades polnud päris ümbritsetud, aga ilma ka ei saanud.

Tort
Postitusi: 1365
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 75 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #40 Postitas Tort » 11 Juul 2017, 09:06

simp kirjutas:Pole küll päris see teema, aga selle "nuti" süüdistamise võiks ära lõpetada.


Antud konteksti see kriitika ei sobi. Mina tõin välja mitte selle, et küll see nuti võidukäik on halb, vaid kui vanasti telefone (maal) polnud, siis oli vaja reaalselt kohale minna.

will111
Postitusi: 1947
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 148 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #41 Postitas will111 » 11 Juul 2017, 13:58

...nüüd aga näeb feisspuuk live'st kuidas sõbrad end surnuks sõidavad, vanasti oli vaja reaalselt kohal olla :D (mõned näited meedias juba läbi käinud)

halb pole mitte seadmete võidukäik või informatsiooniajastu tulek, halb on see kuidas ja milleks suurem osa inimesi neid seadmeid kasutab. näed ütlesin meelega INIMESI, mitte just noori.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 983
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 59 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #42 Postitas Ardilla » 11 Juul 2017, 14:38

Niikaua kui on Aasiate, niikaua on ka mototööstust. Millega nad siis liiklevad? Tagasi hobustele istuvad?

Euroopa mõistes aga E4 ja muu maine kujundus tõesti veab asja alla. Vanasti tsikleid oli rohkem, sest auto järjekord võis olla 10 aastat aga sõita oli millegiga vaja ja hind oli ka käekohane.

Praegu on moto siiski rikaste privileeg. Kui noor suudab veel paari kolme tuhandest ratast soetada siis varsti see muutub, kui uue ratta hind küündib juba viakselt üle kekslassi auto hinna ja see mõjutab ka järelturgu. Samas juba praegu vaadates järelturgu tuleb veidi oksemaik suhu. Kergelt leedu autode laine eelmisest aastakümnest tuleb meelde. Lisaks hinnakujundus on ka täiesti näpuga taevasse, rattad seisavad aastaid ära ei lähe ja iga aasta pannakse veidi veel juurde ka, sest ikka leidub loll.

Sellele lisandub veel finantseerimise ja kinslustus turg. Käies läbi praegust kadalippu saad aru, et kas ostad tsikli OÜ-sse kohe välja või jääb üldse ostmata. Sest osad pangad võivad nõuda isegi uuele rattale hindamisakti (oleneb muidugi laenuhaldurist), aga hindamisõigust motopoodidel kahjuks pole (see on fakt, kuna just suhtlesin Swediga antud teemal). Sealt edasi intressid, erinevate tingimuste mitte täitmisel kasvab protsent üle 10%. Aga kõik need muud vidinad mida võidakse nõuda kasvatavad kuu kulu. Ja kui vaadata lõpp numbrit, ning peegeldada seda edasi meie kliimale ja sõidhoojale, siis tekib küsimus kas asi on seda väärt või saab selle rahaga midagi paremat peale hakata? Näiteks kord aastas käia terve perega puhkamas või osta üks korter ja välja üürida, mis omakorda hakkab raha sisse tooma.

Siis veel takka otsa kindlustamine. Kui aasta kasko maksab 5 aasta peale veel ühe ratta hinda + 2k peale siis ei teki küll tahtmist enam sõita. (õnneks on olemas IF kindlustus, seal oli kasko lausa alla 800 euri kanti rattale mis meeldib :) aastas). Samas kui tahad kaskot vaid pooleks aastaks siis siis on summa üle 800 euri :D võtke nüüd näpust kuidas nad seda loevad.

Tendents on ju järgmine oled noor pole pappi. Oled kolmekümnendates pappi on aga pole aega laste ja naise kõrvalt, oled penskar pole pappi. Suletud ring. Ema ei luba -> Naine ei luba -> Eesnääer ei luba.

Rohi selle vastu on väga lihtne:

Motokultuuri arendamine ja mõttelaadi muutmine (Mootorratas ei ole mänguasi rikastele vaid sõiduvahend mis aitab saada lahti ummikutest näiteks)
Hinna kujundus. (Mootrratas ei maksaks linnamaasturi hinda, see väide on pigem kõrgema otsa rataste kohta)
Paindlikud finantseerimisvõimalused.
Paindlikud kindlsutus võimalused.

Kui need kriteeriumid oleks täidetud siis kindlasti läehks ka müük. Mitte. et praegu ei läheks, aga läheks paremini ja ei oleks langevat trendi.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 490
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #43 Postitas Krl » 11 Juul 2017, 14:43

Endiselt püsib küsimus, et milleks teile on vaja vägisi seda motokultuuri ja tööstust säilitada? Teie jaoks jätkub rattaid küll ja veel. Kui tuleviku inimestel on teised huvid, siis las tegelevad nende uute asjadega. Siin ei ole võimalik mingit absoluutväärtus määratleda, et võrrelda, kas mootorattaga sõit on parem või halvem, kui näiteks sõpradele/sõbrannadele dickpic`ide saatmine?

koma2
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2014, 20:51
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #44 Postitas koma2 » 11 Juul 2017, 14:44

"Niikaua kui on Aasiate, niikaua on ka mototööstust."
Hiinas suuremates linnades on mootorratta ja rolleriga liiklemine seadusega keelatud. Linnaäärsetel aladel reegleid rikutakse, kuna sellise rahvaarvu juures on natuke keeruline hallata.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 983
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 59 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #45 Postitas Ardilla » 11 Juul 2017, 14:58

koma2 kirjutas:"Niikaua kui on Aasiate, niikaua on ka mototööstust."
Hiinas suuremates linnades on mootorratta ja rolleriga liiklemine seadusega keelatud. Linnaäärsetel aladel reegleid rikutakse, kuna sellise rahvaarvu juures on natuke keeruline hallata.


Kas see mingite normidega mitte seotud polnud?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6576
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 127 korda
Kontakt:

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #46 Postitas mx77 » 11 Juul 2017, 15:03

Krl kirjutas:Endiselt püsib küsimus, et milleks teile on vaja vägisi seda motokultuuri ja tööstust säilitada? Teie jaoks jätkub rattaid küll ja veel. Kui tuleviku inimestel on teised huvid, siis las tegelevad nende uute asjadega. Siin ei ole võimalik mingit absoluutväärtus määratleda, et võrrelda, kas mootorattaga sõit on parem või halvem, kui näiteks sõpradele/sõbrannadele dickpic`ide saatmine?


Kui turg väga kokku tõmbab, kaovad tootjad ka ära.

will111
Postitusi: 1947
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 148 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #47 Postitas will111 » 11 Juul 2017, 15:19

Krl, aga äkki mõnel meist on soov oma hobi ka oma järelkasvule tutvustada kunagi? Kui mototööstust enam ei ole, siis on natuke keeruline seda teha...isegi kui "issi vana ratas" kuskil kuuri all säilitada siis sellegagi tekib probleeme, juppe enam kuskilt ei saa kui midagi katki läheb või tehakse. suurus ei sobi ilmselt enne kui järelkasv enamvähem täismeheks või naiseks sirgunud jne.

Ma ei ole siiski endiselt nõus sellega, et moto on PRAEGU rikaste privileeg. Võibolla kuskil rootsis, nagu siin välja toodi. Ja võibolla siis kui sul endal on rikkuri mõttelaad, aga tegelikult pole vahendeid, et seda mõttelaadi välja elada. Kui ikka umbes 1500 euroga saab mingi sõitva asja kätte, mis isegi ei pruugi kohe ära laguneda, ning kindlustus maksab seal ehk paarkümmend euri hooaja peale siis no seda ei saa kiudagi rikkurite privileegiks nimetada. Suurem osa nö. keskklassi peresidki eestis minumeelest sõidab autoga, mis soetatud oma 10 korda kallimalt. Olgugi, et otsest vajadust selleks pole. Küll aga jah, asi on muutumas selles suunas, et motost võib saada rikkurite privileeg ehk isegi siinmaal
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 983
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 59 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #48 Postitas Ardilla » 11 Juul 2017, 15:33

will111 kirjutas:Krl, aga äkki mõnel meist on soov oma hobi ka oma järelkasvule tutvustada kunagi? Kui mototööstust enam ei ole, siis on natuke keeruline seda teha...isegi kui "issi vana ratas" kuskil kuuri all säilitada siis sellegagi tekib probleeme, juppe enam kuskilt ei saa kui midagi katki läheb või tehakse. suurus ei sobi ilmselt enne kui järelkasv enamvähem täismeheks või naiseks sirgunud jne.

Ma ei ole siiski endiselt nõus sellega, et moto on PRAEGU rikaste privileeg. Võibolla kuskil rootsis, nagu siin välja toodi. Ja võibolla siis kui sul endal on rikkuri mõttelaad, aga tegelikult pole vahendeid, et seda mõttelaadi välja elada. Kui ikka umbes 1500 euroga saab mingi sõitva asja kätte, mis isegi ei pruugi kohe ära laguneda, ning kindlustus maksab seal ehk paarkümmend euri hooaja peale siis no seda ei saa kiudagi rikkurite privileegiks nimetada. Suurem osa nö. keskklassi peresidki eestis minumeelest sõidab autoga, mis soetatud oma 10 korda kallimalt. Olgugi, et otsest vajadust selleks pole. Küll aga jah, asi on muutumas selles suunas, et motost võib saada rikkurite privileeg ehk isegi siinmaal


Rikkurite all ma mõtlesin metafooriliselt. Muidugi on võimalusi erinevaid. Siiski moto on nagu ka kõik muud hobid suhteliselt kulukas. 1500 eurisele rattale võiks ikka korralikud rehvid alla panna ja hoolduse ka ära teha. Siiski võiks ka korralikum varustus seljas olla :). Ma pigem sõidan odavama rattaga aga korraliku varustusega. Ka see 1500 erine ratas tahab hooldamist ja hoolitsust.

Kui aga peres on valik kas auto millega tööl käia või mänguasi siis ratsionaalses peres tehakse siiski ratsionaalsed otsusde. Loomulikult ei saa midagi tasuta ja asjad jäävad oma väärtust maksma. Minu emotsioon on kutsutud esile pigem selelst, et ma endale midagi sobivat ei leia :mrgreen: .

Siinkohal oli minu mõte selles, et järelturg kujuneb ju uuete rataste turust. Ja kui uued rattad lähevad järjest kallimask siis ka järelturu rattad lähevad. Lisaks jupid. Kui mõnel BMW-l absi plokk läbi läheb siis on odavam teien bemm kõrvale osta :D. Siin ei piisa enam vasarast ja jootekolvist.

Ma usun, et oleks palju rohkem motohuvilisi ja hinnad oleks järleturul ka paremad kui oleks loodud tingimused. Kui mootorratta kuumakse koos kaskoga liigub vaikselt üle 250 euri kuus ning selle juures pead tegema kasutatud ratta suuruse sissemakse, siis jääb uus ostmata. Kui aga mõistlike intresside ja kindlsutuste juures on sama ratta kulu 150 euri siis see on hoopis teine teema ja ärgitab ostama uut ja korralikku tehnikat. Ning omakorda tekitab järelturule paremas seisus ja parema hinnaga rattaid. Nagu autodega. Mis omakorda võimaldab korralikumat tehnikat ka nendele kes ei oma võimalust soetada uut. Järelturule tekib rohkem mõstliku aastakäiguga rattaid mida on võimalik jällegi paindlikumalt finantseerida. jne jne jne.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 490
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #49 Postitas Krl » 11 Juul 2017, 16:23

will111 kirjutas:Krl, aga äkki mõnel meist on soov oma hobi ka oma järelkasvule tutvustada kunagi? Kui mototööstust enam ei ole, siis on natuke keeruline seda teha...isegi kui "issi vana ratas" kuskil kuuri all säilitada siis sellegagi tekib probleeme, juppe enam kuskilt ei saa kui midagi katki läheb või tehakse. suurus ei sobi ilmselt enne kui järelkasv enamvähem täismeheks või naiseks sirgunud jne.


Mitme aasta pärast sa seda teha plaanid?
Ilmselt ühtegi nähtavat märki küll ei ole, et isegi kui see mototööstus kadumas on, siis järgmise 20 aastaga jõuaksime sinnamaani kus enam rattaid kuskilt saada pole.

will111
Postitusi: 1947
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 148 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #50 Postitas will111 » 11 Juul 2017, 19:14

Ardilla, nõus sellest vaatepunktist. Suhtelises mõttes on motohobi ilmselt küll kallis (noh võrdleme näiteks kasvõi lendava taldriku lennutamisega). Siiski on sisenemiseelarveid erinevaid ja päris võimaluseta ei jää preagu eriti paljud...kui tahtmine on piisavalt suur, siis majanduslikult üldiselt leiab võimaluse. Muidugi korralikke rehve, korralikku varustust selga osta jne, see võib olla juba keerulisem sest nende asjade hinnad on ka suht soolased. Samas on ka imelik kohata inimesi vahel, kes on teinud load ära, ostnud ilgelt vägeva (loomulikult poest ja tuttuue) varustuse ja siis selgub, et paraku jah tsiklit osta enam ei jaksa (ja 1500st "ronti" ei osta, parem ei sõida üldse!)

franz125
Postitusi: 2211
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #51 Postitas franz125 » 11 Juul 2017, 22:03

Eks see mototööstus siis välja surebki kui mentaliteet sihuke,et rondiga(loe kasutatud) ei sõida aga uut ja trendikat osta ei jõua.Järelikult pole tahtmine suur.Kui on soov leitakse ka võimalused.Raha ei ole esimene samm.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3601
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 671 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #52 Postitas urmas66 » 11 Juul 2017, 22:29

No ei olnud see motika teema ka nõuka ajal,kui mina alustasin mingi odav teema.Jawa maksis vist 1050rub ja keksmine palk oli alla 200 rubla.Oli ka mul sõpru,kes said vanemate käest tutika Jawa või Planeta Spordi või CZ krossika ,aga mulle osteti viimane tutikas asi isa poolt 14a sünnaks ja see oli Riga punnvõrr.Kasutatud asjad oli kohati kallimad kui poest ostes.Keska ajal tegin isa vanale Turist rollerile kapremondi ja käisin sellega pärast koolis,aga kõik muu sai edaspidi ise sebitud.Asi oli lihtsalt selles,et meil oli isa tehnikamees ja me vennaga saime ka samast pisikust ära võetud.Kui midagi sisepõlemisega asja polnud olemas oli kohe halb olla.Istusime pidevalt poole ööni keldris ja ehitasime oma rattaid.
Mul täna õepoeg selline 3-4 klass,aeg kui peaks millegi vastu huvi tundma hakkama.Toodi ta meile koos minu emaga suve veetma ja tegelane ei taha isegi välja minna.Parim asi on vaikselt oma tahvlis olla või telekat vahtida.Laps elab kesklinna korteris ja ei oskagi enam millegi valjaspool seda oleva vastu huvi tunda.No tsikli selga see poiss ei istu kohe kunagi.Pakkusin talle murutraktoriga sõita -ei taha :(
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

jaan mmc

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #53 Postitas jaan mmc » 11 Juul 2017, 23:27

Nüüd vist jõudsime pointini... Urmas kasuta ükskõik mis kavalusi, et see poiss arvuti tagant toast välja saada. Ilma naljata, sest sellistest lumehelbekestest tulevad juba 20 aastastelt invaliidid, see on fakt.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 983
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 59 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #54 Postitas Ardilla » 12 Juul 2017, 11:21

franz125 kirjutas:Eks see mototööstus siis välja surebki kui mentaliteet sihuke,et rondiga(loe kasutatud) ei sõida aga uut ja trendikat osta ei jõua.Järelikult pole tahtmine suur.Kui on soov leitakse ka võimalused.Raha ei ole esimene samm.



Ei sure ta niipea kuskile. Samas igal asjal on oma algus ja lõpp.

Minu algne mõte oli see, et järelturg saab alguse uutest masinatest. Ja nagu siin Urmas kirjutas siis veneajast, siis on täitsa realistlik olukord nagu oli veneajal kus uus võib olla isegi odavam kui vana. Põhjuseks defitsiit. Lisaks siis see, et kui uus R1 maksab praegu 20 000 euri siis kümne aasta pärast küsitakse selle eest 10 000 euri ja siin ei ole enam juttu 1500 eurisest rondist. Ok, see on äärmus. Samas ma ei toeta ka seda, et viimase raha eest osta endale ükskõik mida peaasi, et liigub siis endale vCan pähe toppida ja plätuga sõitma minna, see lihtsalt ei ole minu loodus.

Ja teine minu mõte oli see, et kui oleks mõistlikud finantseerimise ja kindlustamise võimalused, siis ole oleks kindlasti ka rohkem ostjaid ja järelturul oleks neid rattaid ka rohkem ja tunduvalt parema hinna kvaliteedi suhtega. Mitte minu mõte ei olnud see, et ei sõida üldse.

Sõita võib ka harjaga.

Ma ise olen selel põhimõttega, et olgu ratas uus või vana aga ta peab olema hooldatud korralikult, kuna hea rattaga on ka lõbusam ja turvalisem sõita. Ma olen selline vastik inimene, keda kohe häirib kui miskit kolksub, sest minu karma on nii pekkis, et kui normaalsel inimesel võib kolksuda aastaid ja ta müüb selle kolksuga tehnika maha, siis minul on kuidagi nii, et esimene kolks on kui hakkab kolksuma ja teine siis kui juba täitsa pees on (lol).

Need on minu tõekspidamised ja ma austan ka teiste inimeste arvamust. Alati asjad ei käi protsessi pidi :).

franz125
Postitusi: 2211
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #55 Postitas franz125 » 12 Juul 2017, 15:15

Mingil määral on isegi hea et igaüks ratast endale hankida ei suuda,jõuab rohkem mõttetööd teha enne kui kui ennast organidoonoriks kirja panna.Ja teine asi kui pead võtma tsiklile kaskot siis on sinu jaoks liiga kallis.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 870
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #56 Postitas Margusxx » 12 Juul 2017, 15:47

franz125 kirjutas:Mingil määral on isegi hea et igaüks ratast endale hankida ei suuda,jõuab rohkem mõttetööd teha enne kui kui ennast organidoonoriks kirja panna.Ja teine asi kui pead võtma tsiklile kaskot siis on sinu jaoks liiga kallis.

Kuidas organi doonorlus ja tsikli soetamine seotud on?
Äkki sõnastad selle viimase lause ka ümber, mitte midagi ei saanud aru.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

franz125
Postitusi: 2211
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kas mototööstus on suremas...

Lugemata postitus #57 Postitas franz125 » 12 Juul 2017, 21:14

No näiteks see mitte just väga kaua aega tagasi olnud avarii kus mingi vene kodanik ostis Yamaha mingi errilise ja Mustamäe ARK-st tulles lajatas ennast vastu Laagna tee seina.Ja doonoriks kirjapanek oli sellise sümbolistliku maiguga mõeldud.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju




Mine “Uuudiseid ja teateid kogu maailmast”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist