1. leht 1-st

[U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 03 Apr 2018, 10:12
Postitas biker.bot

Pole mingi eriline saladus, et mototuru üldine trend on alla. Ainult tugevad saavad hakkama. Siiski, 6 tootjat üle maailma on suutnud plusspoolel toimetada ja isegi läbimüüki kasvatada. Kus-juures, nimekiri on mõnevõrra üllatav (moto.bot annab hääle siinkohal kinnisilmi esikohal olevale tootjale).

1.Triumph
2017 oli rekordaastaks Briti suurimale mootorrattatootjale (jaa, Suurbritannias on rohkem tootjaid). Läbimüük kasvas 11% võrreldes möödunud aastaga, tulu teeniti 127M enam. Tänu Hinkley poistele on nüüd teedel 63 404 mootorratast rohkem, kui aasta varem.

Triumph-1200-2018-a.jpg

2. Husqvarna
VITPILEN 401 peaks vormima Husqvarna 2018 aasta müügitulemusi märkimisväärselt. Viis aast tagasi, kui Husqvarna tulevik oli enam, kui tume vahetas ta omanikku. Selle aja jooksul on uus omanik, KTM ettevõttest märkimisväärse tulutooja vorminud. Möödunud aasta kasva on silmapaistev: 37 000 tsiklit ja 20% kasvu võrreldes eelnevaga. Tundub, et Svartpilen ja Vitpilen on midagi, mis lähevad tänavusel aastal müüki nagu kuumad saiad. Hoiame pöialt.

VITPILEN-401-copy.jpg

3. Ducati
Kuigi Ducatil möödunud aasta polnud sama hea, kui kahel eelpool manitul lõpetas ka tema 2017 aasta plusspoolel. Müüdi 55 871 tsiklit (1% kavu). Kui suurematel lääne turgudel on müük mõnevõrra langenud siis Aasias (+30%), Hispaanias (+28%) ja Itaalia koduturul (+12%) on müüginumbrid näidanud korralikku kasvu. Uue lipulaeva Ducati Panigale V4 S ja Scramblerite valik peaks Ducatile kindlustama hea, 2018 aasta.

Panigale-V4-S.jpg

4. Polaris
Kui mäletate, siis 2017 oli viletsa kõlaga. Maha kanti Victory Motorcycles ja põhirõhk läks Indian brändile. Tundub, et tehti hea valik, sest Indian on leidnud tee pisut noorema sõitjaskonna südamesse Scout Bobberiga. Kui võtta arvesse nii Indian Motorcycle kui ka Slingshot, siis saame Polarise kasvuks tervelt 7%. Kohe-kohe astub Indian oma müüginumbritega ka suurima konkurendi Harley Davidsoni kandadele, kes on jätkuvalt hädas nooremale sõitjaskonnale meele järgi olemisega. Indiani müük kasvas 15% ja HD oma langes samal ajal 7%. Polarisel tuleb hea aasta.

wegewg-min-1-1.jpg

5. Bavaariamaa lennukiettevõte a.k.a. BMW
2017 oli BMW jaoks lihtsalt fantastiline (korrake seda mõtet veel üks kord). Saavutati BMW absoluutne müügirekord 165 000 kaherattalise müügiga üle kogu planeedi. See on 13% kasvu võrreldes 2016 aastaga. Parimateks müügiartikliteks on jätkuvalt BMW adventure mootorrattad.

bmw-f850gs-and-f750gs_827x510_41510112657 (1).jpg

6. Royal Enfield
Royal Enfield on nüüdsest cool (võib-olla mitte nii cool kui Triumph või Ducati aga ikkagi...) ja viimase kümnendi kasv on silmipimestav. 201 aastal toodeti 50 000 tsiklit, tänaseks on see number üle 800 000 mootorratta. Märkimisväärne saavutus. 2018 aastal plaanib India tsiklitootja ostjatele pähe määrida veel 950 000 mootorratast.

Kuigi motoentusiastide arv on vähenemistrendis siis mõningane müügi kasv vihjab, et kõik pole veel kadunud ja tunneli lõpust paistab valgus.
Või mis teie arvate?


Re: [U+] Kuus toojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 03 Apr 2018, 10:58
Postitas olivermrl

Triumph müüginumbritest on vist üks null kadunud.


Re: [U+] Kuus toojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 03 Apr 2018, 11:09
Postitas Snowhite
olivermrl kirjutas:

Triumph müüginumbritest on vist üks null kadunud.

Ei ole. nad müüsid 7000 ratast rohkem, kui seda eelmine aasta(koguhulka pole mainitud). Põhiliselt siis ka suuremate ja kallimate arvelt.
:bsmile:


Re: [U+] Kuus toojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 03 Apr 2018, 11:11
Postitas Macintosh

Teedel on siiski 63 000 ratast rohkem ja toodeti 7000 ratast enam kui eelneval aaastal.


Re: [U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 03 Apr 2018, 11:30
Postitas ElectroMoto

biker.bot'i keeletoimetaja lasti lahti? Täiesti võimatu lugeda seda teksti..

(korrake sõeda mõted veeel üks kord) sic!


Re: [U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 03 Apr 2018, 17:02
Postitas Bastard

Arvestades seda, et praegusel ajal Lääne-Euroopas suured rattad tänavapildis ongi valdavalt Bemmid ja uued Triumph Tigerid, siis üldse ei imesta, et neil nii kaunid müüginumbrid on.


Re: [U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 03 Apr 2018, 22:52
Postitas eetarga

Arvestades seda, et praegusel ajal Lääne-Euroopas suured rattad tänavapildis ongi valdavalt Bemmid ja uued Triumph Tigerid, siis üldse ei imesta, et neil nii kaunid müüginumbrid on.

Paistab, et vähemalt Saksast jäi Tiigrite invasioon ära. :wack:

Zulassung bikes D 2017.jpg

Re: [U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 03 Apr 2018, 23:27
Postitas M.T.

Invasioon jäi ehk ära, aga Triumph on Bemmi järel paremuselt 2.tulemuse teinud võrreldes 2016 aastaga. Mahuline kaotus alla 1%.


Re: [U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 04 Apr 2018, 09:22
Postitas Macintosh
eetarga kirjutas:

Paistab, et vähemalt Saksast jäi Tiigrite invasioon ära.

Ei jäänud ära. Triumph on väike tootja, Ducatiga võrreldav. Arvestades seda, et sakslane ostab ikka eelistatult kaupa millel ilutseb silt "Hergestellt in Deutschland" (vt BMW ebaproportsionaalselt suurt osakaalu turul) siis on positsioon ikka väga hea. Seda esiteks. Teiseks annab see võrdluse kõikidest tsiklitest aga meil on vaja võrrelda konkreetset nishi ehk siis eiklusrattaid.

Teeme lihtsa (mitte kõige teaduslikuma aga siiski mõistliku) võrdluse: BMW 800 GS vs Tiger 800 alates 2011 müüginumbrid mobile.de keskkonnas.
BMW: 388; Tiger 800: 177. Vahe 2.1x Brändi müüginumbrites on erinevus 4.6x. Seega, kui me lahutame maha sakslaste pimeda ostueelistuse, viha brittide vastu ja tambovi konstandi siis käib vihane võitlus kusagil Ardennide kandis juba (https://goo.gl/X1XlD). :wink:

PS. Kui demagoogia valda triivida siis ma saan siit veel ühe järelduse teha - BMW on umbes 2.1x viletsam ja omanik üritab sellest nii kiiresti, kui võimalik lahti saada. :wack:


Re: [U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 04 Apr 2018, 11:00
Postitas kalleu
Macintosh kirjutas:

Teeme lihtsa (mitte kõige teaduslikuma aga siiski mõistliku) võrdluse: BMW 800 GS vs Tiger 800 alates 2011 müüginumbrid mobile.de keskkonnas.
BMW: 388; Tiger 800: 177. Vahe 2.1x Brändi müüginumbrites on erinevus 4.6x. Seega, kui me lahutame maha sakslaste pimeda ostueelistuse, viha brittide vastu ja tambovi konstandi siis käib vihane võitlus kusagil Ardennide kandis juba (https://goo.gl/X1XlD). :wink:
PS. Kui demagoogia valda triivida siis ma saan siit veel ühe järelduse teha - BMW on umbes 2.1x viletsam ja omanik üritab sellest nii kiiresti, kui võimalik lahti saada. :wack:

Kui müüginumbrid erinevad 4.6x ja järelmüük ainult 2.1x siis ma loen neist numbritest küll hoopis teisipidi tulemuse välja - suhteliselt väga palju suurem (2.5x) hulk tiigritaltsutajatest tahab võrreldes bmw-ga oma lemmikloomast lahti saada ehk omanik hoiab bemmi paremini :ner: :-|||


Re: [U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 04 Apr 2018, 11:02
Postitas Maaks
Macintosh kirjutas:

PS. Kui demagoogia valda triivida siis ma saan siit veel ühe järelduse teha - BMW on umbes 2.1x viletsam ja omanik üritab sellest nii kiiresti, kui võimalik lahti saada. :wack:

Pigem võib statistikast välja lugeda, et kasutatud bemmi on mingigi lootus müüa :mrgreen:


Re: [U+] Kuus tsiklitoojat, kes 2017 nina vee peal hoidsid

Postitatud: 04 Apr 2018, 12:04
Postitas Macintosh
Maaks kirjutas:

Pigem võib ...

Ignoreerides püstitatud teemat ja jätkates demagoogia radadel:
Suur laojääk näitab kaubanduses üldiselt viletsat läbimüüki. Seega, bemmi mahamüümise lootus on lihtaritmeetilise meetodiga arvestdes 2.1x väiksem. Kui minna teaduslikuks ja kasutada Tambovi konstanti siis pigem 3.43x väiksem. :ner:

Aga kui demagoogia kõrvale jätta siis eks Saksamaa ostu-müüginumbrid näita ikka rahvuslikku eelistust (Eelista saksamaist!?). Samamoodi saad sa täpselt vastupidise tulemuse Autorader UK-st, kus BMW saadavus on väiksem, kui Triumph oma.