2. leht 3-st

Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 24 Juun 2018, 14:27
Postitas Madlobster
urmas66 kirjutas:

siis seda enam pole asjal mõtet.
Lihtsam ja odavam on politsei...

Üks sort jäi sul quotesse võtmata. TÜV on neile :D

Ei ei, reapolitsei tänaval summuti häält ja suunatule värvust hindamas, kohe kindlasti mitte!!!


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 24 Juun 2018, 22:19
Postitas urmas66
Madlobster kirjutas:
urmas66 kirjutas:

siis seda enam pole asjal mõtet.
Lihtsam ja odavam on politsei...

Üks sort jäi sul quotesse võtmata. TÜV on neile :D

Ei ei, reapolitsei tänaval summuti häält ja suunatule värvust hindamas, kohe kindlasti mitte!!!

Lihtsamad müra mõõtjad ei maksa just palju(alla 200€) ja miks see ei võiks ka politsei autos olemas olla koos alkomeetriga. See,et keegi käib ÜV-l OEM sumpadega ja pärast pläristab linnavahel tühja toruga on vajalik ÜV protseduuri sarnasel kujul säilitamiseks? Ma arvan,et sellel pole mõtet,kui puudub järgnev kontroll ja kui juba järgnev kontroll on pädev,siis pole ka seda ÜV vaja. Soomes näiteks teab pea iga maanteel patrulliv politseinik tsikli või rekka ehitusest-nõuetest rohkem,kui enamus juhte ise teavadki ning seal pole tsiklitele ÜV-st.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 24 Juun 2018, 22:42
Postitas Krl

Oleks suurepärane politseiressursi kasutamine küll, kui nende ülesandeks saaks ka tuledelt E tähiste otsimine, müra mõõtmine jne.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 15:22
Postitas urmas66
Krl kirjutas:

Oleks suurepärane politseiressursi kasutamine küll, kui nende ülesandeks saaks ka tuledelt E tähiste otsimine, müra mõõtmine jne.

Ja mida siis peaks liikluspolitsei tegema? Fööniga põõsas istumine on igal juhul suurem raiskamine.
Et keegi sind üldse kuskil kinni pidama hakkaks,siis pead ilmselt ka ise midagi selleks tegema või tegemata jätma.
No ja kui oled tähelepanu äratanud,siis vaadatakse sinu sõiduvahend ka üle,nagu seda tehakse igal pool maailmas.Mis ressursi raiskamine see on?Meil on sitaks igasugu ohtlikku risu liikvel,mille võiks kohe liiklusest maha võtta,aga kuna pole koolitatud tegelasi,siis ei võeta ka kedagi.Olenemata ÜV kohustusest on meil ikka päris suur hulk kõikvõimalikke liikurieid üsna kehvas seisus.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 15:27
Postitas reimps

Sõidan sellise risuga nagu tahan, seadus lubab mul sellega TÜV-punkti või remondikohta sõita. Ja nii ma siis otsingi oma mädaneva saaniga seda kõige-kõigemat remondikohta kuude kaupa erinevais paigus..


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 15:42
Postitas Krl
urmas66 kirjutas:

Mis ressursi raiskamine see on?Meil on sitaks igasugu ohtlikku risu liikvel,mille võiks kohe liiklusest maha võtta,aga kuna pole koolitatud tegelasi,siis ei võeta ka kedagi..

Millest räägid?
Vigadest, mille suvaline normaalsemaailmariigi ment möödasõitval sõidukil silmaga tuvastab? Sest maha ju kedagi ei võeta, kui oma sõidustiiliga tähelepanu ei ärata.

Ja kas siis tehnoülevaatuse nõude kaotamine vähendaks või suurendaks selle risu osakaalu liikluses?


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 16:26
Postitas MihkelATR
reimps kirjutas:

Sõidan sellise risuga nagu tahan, seadus lubab mul sellega TÜV-punkti või remondikohta sõita. Ja nii ma siis otsingi oma mädaneva saaniga seda kõige-kõigemat remondikohta kuude kaupa erinevais paigus..

https://www.riigiteataja.ee/akt/125052018005?leiaKehtiv
§ 73. Tehnonõuded mootorsõidukile ja selle haagisele, nõuded varustusele ning nende nõuetele vastavuse kontrollimine'
/.../
(74) Lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 72 sätestatule võib kehtivatele tehnonõuetele mittevastavat mootorsõidukit või selle haagist liikluses erandkorras kasutada juhul, kui sellel ei esine ohtlikku riket ega puudust, mis välistaks sõiduki kasutamise liikluses. Sellisel juhul on mootorsõiduki või selle haagisega lubatud sõita ettevaatlikult, ohu iseloomu arvestades, üksnes mööda lühimat teed lähimasse remondikohta, tehnonõuetele vastavuse kontrolli punkti, Maanteeameti teenindusbüroosse või parkimiskohta.
[RT I, 04.07.2017, 6 - jõust. 01.09.2017]
/.../


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 16:36
Postitas reimps

Sellest ma räägingi. Isikauandmete kaitse puhul on politseipoolne "niisama" jälitamine ka ebaseaduslik, seega nad ei tohiks teada, kust ma sellega startisin. Ikkagi saan alati väita, et sõidangi ettevaatlikult remonti. Oot, veel parem, lähimasse parkimiskohta, mis minu tingimustele vastab - põlvakana on mul oma "rikkis" pilli kodu juures hea parkida näiteks.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 16:38
Postitas Krl

Ühe korra töötab see ju ainult.
Või ei tohiks neil ka see küsimusi tekitada, et miks sa seda lähimasse parkimiskohta ära ei parkinud, või ülevaatuspunkti kohale jõudes ülevaatust ära ei teinud?


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 16:46
Postitas reimps

No läks jälle katki.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 18:46
Postitas Black

Et "just hetk tagasi viskas sumpsile jõhkra augu sisse, enne oli vaikne nagu elektriratas!"


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 20:24
Postitas ElectroMoto

See bussiradade teema on küll minu meelest täielik no-brainer. Ise kasutan kogu aeg. Eriti kehvema ilmaga ei tunne mingit süümekat ka. Ei sega ma seal sõites ei autosid ega ühissõidukeid, seega ma ei saa aru, miks see peaks mulle keelatud olema..


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 25 Juun 2018, 23:28
Postitas Raiku

See toimib täpselt niikaua kuniks pisutki suurem seltskond mootorrattureid seal kambakesi koos sõitma ei hakka.
Ja kõik sellised "ma ei saa aru, miks see peaks mulle keelatud olema kui ma kedagi ei sega" olukorrad... sa ei sega justnimelt niikaua kuni see keelatud on ja sa oled ainuke (või üks vähestest), kes keeldu rikub. Kui rikkujaid saab palju olema või antakse luba, küll siis segama hakkad.

ElectroMoto kirjutas:

See bussiradade teema on küll minu meelest täielik no-brainer. Ise kasutan kogu aeg. Eriti kehvema ilmaga ei tunne mingit süümekat ka. Ei sega ma seal sõites ei autosid ega ühissõidukeid, seega ma ei saa aru, miks see peaks mulle keelatud olema..


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 26 Juun 2018, 09:07
Postitas urmas66

Eks see tsiklite linnas liikumine ole ka omamoodi ühiskondlik kokkulepe meie peas,et kas on mõistlik neil lasta igalt poolt vahelt ette sõita või konutagu koos autodega ummikus,mis selle võrra tublisti suureneb.
Meil on lihtsalt kahetrattalisi liiga vähe liikvel,et see mingit furoori tekitaks,kui nad kõik per autokoht ummikus ära võtavad. Lõunamaades kus neid palju,suhtuvad ka bussijuhid neisse mõistlikult,kui nende rada kasutad.Inimesed mõtlevad natuke kaugemale ette,kui eesseisva auto tagatuledeni.Trügin ka alati sealmail olles koos kohalikega kuhu mahun ja keegi pole veel valge silmaga vaadanud. Kord Nices jäin bussi kõrvale kahe raja vahele seisma,et siis kui roheline süttib spurtida,aga bussijuht viipas,et keera tema ette bussirajale,kus tema ees seisis juba kümmekond rollut ja muud kaherattalist.Viipasin talle tänutäheks ja temalt vastu lai naeratus.
Kui me ka kunagi siin nii kaugele jõuame,et liiklus ei ole enam võtlusväli vaid koht kus koostööd teha, hakkavad asjad muutuma.Eelkõige peab meil peas midagi muutuma ja siis kandub see positiivus ka liiklusse üle.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 26 Juun 2018, 11:32
Postitas kent
reimps kirjutas:

Sõidan sellise risuga nagu tahan, seadus lubab mul sellega TÜV-punkti või remondikohta sõita. Ja nii ma siis otsingi oma mädaneva saaniga seda kõige-kõigemat remondikohta kuude kaupa erinevais paigus..

Päris nii lihtne see ei ole. Seadus reguleerib seda väga täpselt sõnaga "lähimasse". Kell 22.00 öösel näiteks vähe keeruline seletada seda.
Lisaks kui nimetad tsikli seisundit "risuks" siis selle eest pannakse kohe teeäärde seisma ja käru ootama :D .
On olnud mitu juhtu kus peatamine fikseeritakse ning kui lähed hiljem politseionude juurde (võibolla tänasel päeval on see juba digilahendusega lahendatud) ja näitad et ka käisid sellel päeval ja sellel kellaajal selles punktis ülevaatusel siis trahvi ei järgne. Kui sa seda ei tee või teed hiljem või teisel päeval siis on ülevaatuseta sõidu trahv soolas. Ja hiljem need jutud et avastasin et ikka tuli ei põlenud, läksin koju remontima ja seetõttu hiljem üldiselt väga vett ei pea. Pole väga usutav et pirn läheb mõne kilomeetri peal läbi. Kõigega ja käigiga saab muidugi vaielda aga lihtsam on asjad korras hoida ja sõitu nautida.
Parimat,


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 26 Juun 2018, 11:49
Postitas Jesper

Ma ei tea, vbl mul on peas midagi viga, aga ma ei näe igapäevaliikluses küll mingit "võitlusvälja" ja karjuvat vajadust mingite reeglitega midagi jälle muutma hakata. Igale poole kuhu on mõistlik vahele ronida, saab ja lastakse kenasti, sealhulgas bussijuhtide poolt, noh ja mul on tsikkel ju veel umbes poole kultuurimaja suurune - mingi vähe mõistlikumate gabariitidega pilliga oleks kõik veel tublisti lihtsam. Noja kõigi objektiivsete mõõdikute alusel on minu üldised tsikliga sõitmise oskused pigem seal alumise 25% piiri peal, seega usun et igaüks saaks samamoodi hakkama, kui keskenduks virisemise asemel sõitmisele. Pigem tundub, et inimesed lihtsalt ei sõida eriti palju igapäevaselt linnas ja no loogiline et kui teha värisevate kätega stiilis üks splitt nädalas, siis tundub kõik nii raske ja kole ja on vaja tervet bussirida endale ja nii edasi. Või siis kui oma kopterile panna kahe meetri laiused apehangerid üles turritama, siis loomulikult füüsiliselt pole ruumi, aga seda pole ka seal paljukiidetud abstraktsel "mujal maailmas" rohkem, pigem vähem.

Ehk siis äkki kui splittimine raske tundub, tuleks mõelda sedapidi et kas üldse on realistlikult oma võimeid hinnates tarvis oma nahka turule viima hakata, või siis äkki lihtsalt leppida sellega et jõuad koju veidi hiljem, aga kindlalt ühes tükis. Silma järgi hinnates on paljud seda ka teinud, ja selles pole midagi häbiväärset - kui tsikkel on majapidamises rohkem lõbusõiduki ülesannetes, siis pole ju tegelikult kuskile kiiret, samuti saab need lõbusõidud sättida õhtustele aegadele, kui ummikud on väiksemad. Närvipinget ka vähem, sest olgu autojuhid nii vastutulelikud kui tahad, ikka on võimalus et mingi õliloik on maas või rekkad on pikirööpad sisse sõitnud vms, mis sind tasakaalust välja viib. Sellist asja et saad seal lõdva randmega põrutada pole reaalses maailmas olemas, enda naha terviklikkuse huvides peab ikka ärkvel olema, nii meil kui "lõunapoolsetes riikides".

Tsiklite TÜV on võrreldes autoga muidugi nali, samas kuna selle läbimine on nii lihtne ja odav, siis ei näe ka siin põhjust tõmblemiseks. Palju hullem oleks, kui peaks hakkama iga nurga peal jooksvalt oma torude ja tulede ja vilede seaduslikkust tõestama, praegu on TÜV ikka selles suhtes argument, et kui tee peal inspektorile midagi tundub või ta midagi kuulis või taevane hääl midagi sosistas vms, siis ta reeglina kohe trahvi teha ei tohi, vaid tohib ainult kordusülevaatusele saata.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 04 Juul 2018, 04:28
Postitas Dusterx

Mootorrattad ühisõiduki rajal ei ummistaks, ega segaks miskit, ega kedagi. Neid, kellele on ratas trantspordivahend igapäevaselt on kaduvväike kogus tegelikult, õhtusid 5-10 matsi gängid veerevad juba tipptunnist väljasolevatel aegadel ja ei sega kedagi.
Need, kes arvavad, et ratturid, kes viisakalt autode taga seisavad, on algajad ja kogenematud, on enamasti ise hoopis ülbed, ebaviisakad ning võimalik, et ka suhteliselt süüdimatud.
Ise teen ka ja sellel hetkel olengi veidi ülbe ja veidi ka vilistan seadustele, kuid teen seda ainult siis, kui tegelt ka kiire on. Neid, kes seda ei tee, ei hakka ma eladeski halvustama.
Mootorratta üv, nagu ka kerghaagiste oma on mõtetu raharaiskamise koht. Ronte on liikluses, oli liikluses ja jääbki neid liiklusesse. Kui sul on mootorratas ront, siis sa sõidad ka vastavalt, võtad rahulikult. Kaskoga uus pill ja poogen, nagunii saad uue ja hoidma ning hoolitsema ei pea, sõita saab ka viimasel vindil riskides, sest pill ju nii uus ja tehniliselt teistest kõigist parem. Kumb isend on ohtlikum liikluses? Käru tulesid näeb tõesti teeääres miilits ka, kindlustus peaks kanduma vedukilt, sest käru ise ei sõida kusagile, debiilsus kuubis on näiteks haagise eest sundkindlustust maksta.
Veidi paljuvõitu reguleeritakse ja genereeritakse viimasel ajal, las jääda, kuis on, toimib ju tegelikult.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 04 Juul 2018, 15:53
Postitas will111

"Need, kes arvavad, et ratturid, kes viisakalt autode taga seisavad, on algajad ja kogenematud, on enamasti ise hoopis ülbed, ebaviisakad ning võimalik, et ka suhteliselt süüdimatud."

kas avaldad täpse lahenduskäigu ka, kuidas sa selle faktini jõudsid?

minumeelest igaühel on õigus arvata, mida iganes ta soovib ja millegi arvamine ei oma mingit kindlat ja tõestatud seost mingite isikuomaduste või hoiakutega. ega kellelgi ei ole keelatud kuskil ummikus autode vahel passida kui see on tema südamesoov...või äkki lihtsalt meeldib see gaaside sügav sissehingamine, higistamine, aja raiskamine...ja ka kõigi teiste aja raiskamine sellele lisaks. ning ega keegi ei lähe kedagi selle pärast ka sõimama või noomima. aga loogiline mõtlemine on see, mis ütleb, et tegelikult ükski neist eelolevatest asjadest sealt loetelust ühele enamvähem normaalsele inimesele tegelikult ikka meeldida ei saa. seega, mis jääb üle on see niinimetatud ülim seadusekuulekus...või eks sa nimeta seda viisakuseks kui tahad, aga ma tahaks näha reaalselt kui palju on neid tüüpe, kes puhtast viisakusest ja solidaarsusest kuskil autode vahel kükitavad, selle asemel, et sõita :lol:
Variant 2'na jääb täpselt seesama algaja/kogenematu ehk lihtsalt ei oska, ei julge või ei riski vahelt läbi või kõrvalt mööda sõitma minna. Ja nii lihtne ju ongi. Aga mis seos on sellel kellegi kolmanda ülbuse või ebaviisakusega? Mis on selles ebaviisakat kui ma mitte kellegile ette jäädes kasutan võimalust mitte kuskil autoderivi vahel passida? Või mismoodi ma olen ebaviisakas kui ma arvan, et keegi ei tee mingit x asja mingil y põhjusel?


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 04 Juul 2018, 18:10
Postitas ttt

Kuidas selle kohta öeldigi et.. minu personality on minu asi, minu attitude on sinu asi. Ehk siis see, mida keegi kolmas minust arvab, pole absoluutselt minu asi :D


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 04 Juul 2018, 20:08
Postitas and
will111 kirjutas:

minumeelest igaühel on õigus arvata, mida iganes ta soovib ja millegi arvamine ei oma mingit kindlat ja tõestatud seost mingite isikuomaduste või hoiakutega.

Ega sa nüüd natuke endale vastu ei räägi :wack:


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 04 Juul 2018, 20:15
Postitas will111

ei tea, et räägiks, aga sul on hea võimalus selgitada, mis mul kahe silma vahele jäänud on või kus ja kuidas see vastu rääkimine täpselt aset leiab. oleks kohe täitsa huvitav teada. oskaksin siis ehk edaspidi mingitest arvamustest kohe 100% kindlusega välja lugeda, kas tegu on näiteks ülbe või ebaviisaka inimesega


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 30 Mai 2019, 15:51
Postitas lermo

Lätis tehtud: link ja google tõlge


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 30 Jaan 2021, 23:02
Postitas ruitlane

Läti pidi ju mega tagurlik maa olema, kuidas nüüd niimoodi? :(

Kuidagi ära vaibunud see mootorratta ühissõidukirajale lubamise asi. Peaks äkki ise mingid vett segama, muud tarka pole ka veel oma kaks ja pool kuud teha. Petitsioon ja 1000 allkirja?

Mu meelest petikad mis saavad vähemalt kilojagu toetajaid peaks nagu toompeal automaatselt laua peale tõstetama. Paneks selle Kõlvartile lauale, vaataks mis ütleb. Parkimise teemal on linn ju vastu tulnud, äkki tuleb veel millegagi?

Ühissõidukirajaga poleks ju mingit probleemi, tsikleid liiga palju ka ei ole, kolonnis ei lubaks sõita. Tsikkel on suht roheline sõiduk, rohelist värvi tsikkel eriti, ei lõhu talvel naeltega asfalti, suvel lendab kahe ratta alt 2x vähem kummiosi inimeste hingamisteedesse kui auto alt, vähem kroonilisi hingamisteede haigusi blabla. Tsikli tootmisprotsess on energiasäästlikum kui auto oma. Diisel on kuradist, näidake diiseltsiklit? Kajakad ei s..u ka tsikleid nii hullult täis kui autosid.

Riigis nagu meil peaks just mootorratta autojuhtidele silma alla tooma, see on liiklusohutuse teema, talvega unustavad autojuhid tsiklite olemasolu ära ja kevadel on jälle pauk paugus. Ühissõidukirajal sõitev tsikkel on ikka väga nähtav.


Ja nagu siin eelpool juba küsitud, et miks ma pean ummikus autode tagant juga sisse hingama? Laske ühissõidukirajale, tõmban parem bussi tagant lonti ninna, kuskil oli mingi vesinikubuss, sellelt.

Kui ühissõidukirada ei ole siis peaks ametlikult splittimise võimalus olema.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 30 Jaan 2021, 23:33
Postitas suslik83

...keskmine inimene on autoomanik ... kadedus ei luba mootorratturit/mopeedimeest bussirajale. Läbimõeldud argumentidega petitsioon vast paneks rattad veerema.

Samas on igasugu lubamistel ka väikesed puudused - Täna on linnapildis 4rattalised mopeedautod (nende juhid ei tea reeglitest jne suhtkoht essugi). Kuis krt sa need aparaadid bussirajale lubades looduslikku valikut (targem, osavam ja tugevam jääb ellu) teostad. Täna on vähemalt võimalus - ütleks irooniliselt. Tõsisemalt mõeldes - mopeedauto ja ratturi hoidmine üldises voolus ei tekita kellelegi sõiduvahendist tulenevaid hüvesid ning seega on kõik võrdsed (näiliselt).


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 30 Jaan 2021, 23:55
Postitas will111

oot mismõttes, kuidas ei tekita? autojuhile ju tekitab...tema istub oma mugavas kuudis perset laiaks seal voolus. see on ebavõrdne ja sõiduvahendist tulenev hüve. lisaks on tal veel palju mugavam sõidu ajal telefoni näppida ja sotsialistlikus meedias viibida, jällegi täiesti ebavõrdne värk


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 30 Jaan 2021, 23:57
Postitas Turist

Ma ei oleks väga kindel, et tahaks seal ühissõidukirajal 2-rattalisega sõita. Bussipeatustes võib väga koledaid rööpaid kohata, vähemalt "mitteühissõidukirajal" olevates peatustes on küll.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 30 Jaan 2021, 23:58
Postitas will111

Ah ära põe, ma autoga peamiselt seal sõidukirajal sõidangi ja pole hullu midagi :D


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 31 Jaan 2021, 00:17
Postitas ruitlane

No autodel on niikuinii omad eelised, saab mingi puumunadega istmekatte istumise alla panna, et ummikus midagi ära ei hauduks, ratas võiks ikka rohkem liikumisvahendiks olla.


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 02 Veebr 2021, 22:11
Postitas Turist
will111 kirjutas: 30 Jaan 2021, 23:58

Ah ära põe, ma autoga peamiselt seal sõidukirajal sõidangi ja pole hullu midagi :D

Buss ka iga päev sõidab ja pole kordagi külili käinud. (crash)


Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Postitatud: 02 Veebr 2021, 22:38
Postitas ElectroMoto

Jalgratturid nii kui nii seal sõita ei tahtnud, aga see lollakas 30 piirang jäi ikka. Tsiklite lubamisega jalgrataste asemel kaoks vast see lollus ka..