[U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess

Olgu kohalik või välismaine. Uudis või teadaanne, kui see räägib mootorratastest või mootorratturitest siis selle koht on siin.

Moderaator: Moded


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess

Lugemata postitus Postitas will111 »

Nojah, siis oli täpselt vastupidiselt mulle. Täna, homme kool ja ülehomme eksam :D Kõlab muidugi niimoodi, et eks sa vist sõitsid ka pisut, või pisut rohkem väljaspool kooli :D ...ega eelnevat sõidukogemust omades polegi suurt mingit vahet, kas teha seda põiget 30ga või 50ga. Aga olen näinud kuidas eelnevat kogemust mitte omades on selle harjutusega inimestel ikka raskusi.




ttt
Postitusi: 323
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 14 korda

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess

Lugemata postitus Postitas ttt »

will111 kirjutas:

...ega eelnevat sõidukogemust omades polegi suurt mingit vahet, kas teha seda põiget 30ga või 50ga. Aga olen näinud kuidas eelnevat kogemust mitte omades on selle harjutusega inimestel ikka raskusi.

Nojah kui istud koolis esimest korda elus tsikli selga ja 4x45min pärast peaksid kõik platsi elemendid eksamiküpsed olema...

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess

Lugemata postitus Postitas Black »

ttt kirjutas:
Spoiler
Jesper kirjutas:

Mina vaatasin pühendunult ja silmi pilgutamata seda aiaposti, millega üheks saamine tundus katsejärgse pidurdusega munamise puhul täiesti möödapääsmatu. Põikest endast ei mäleta midagi, kuna load anti kätte, siis kõik koonused ja kõrvalseisvad isikud vist ikkagi jäid ellu :D

Ma vaatasin vist kõigi harjutuste ajal ühte aiaposti, harjutused olid ühel joonel :D aitab nii aeglasel sõidu, slaalomil kui ka pidrudamisel :D Läheb kohe metsa kui esiratast või spido vahtida.

Krt, kool peaks ikka esimese asjana õpetama, et tsikliga sõites poste, kraave, puid ja teeäärseid suuri kive ei vaadata! :D

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Eks õpetaski, a mõni on õpilane on lihtsalt maru kõva peaga :wack:


ttt
Postitusi: 323
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 14 korda

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess

Lugemata postitus Postitas ttt »

Mina ei tea, mulle õpetati seda, et kui on vaja tasakaalu hoida, siis parem on kaugusesse vaadata :D Spidokat ei käskinud keegi nillida.


Ailar
Postitusi: 12
Liitunud: 05 Okt 2016, 17:23
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess

Lugemata postitus Postitas Ailar »

TiitX11 kirjutas:

Kõik muutub keerulisemaks. Kas väike naine saab goldwingi käekõrval vedada parklasse? Või boss-hossi? Vaevalt....tähendab sellega saab sõita ainult selline mehemürakas kes hossi-le ka tuule alla teeb. Isegi suurt vulcani on paha lükata kui on väiksem tõus, parem seljas ja "aerutada".

see ongi ainuke vahe mis võiks olla erineva lubade kategoorial kas inimene saab ratta kaaluga ja suurusega hakkama, kiiruse poolest läheb 250cc ka piisavalt kiirelt 100+ välja et ennast surnuks sõita. Kui see naine/mees ei suuda goldwingi või mõnda teist suurt ratast lükata siis ta ei peakski vastava rattaga sõitma. Ära hammusta suuremat tükki kui närida jaksad (w) .

Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 368
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 58 korda

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess

Lugemata postitus Postitas Henn »

Ailar kirjutas:
TiitX11 kirjutas:

Kõik muutub keerulisemaks. Kas väike naine saab goldwingi käekõrval vedada parklasse? Või boss-hossi? Vaevalt....tähendab sellega saab sõita ainult selline mehemürakas kes hossi-le ka tuule alla teeb. Isegi suurt vulcani on paha lükata kui on väiksem tõus, parem seljas ja "aerutada".

see ongi ainuke vahe mis võiks olla erineva lubade kategoorial kas inimene saab ratta kaaluga ja suurusega hakkama, kiiruse poolest läheb 250cc ka piisavalt kiirelt 100+ välja et ennast surnuks sõita. Kui see naine/mees ei suuda goldwingi või mõnda teist suurt ratast lükata siis ta ei peakski vastava rattaga sõitma. Ära hammusta suuremat tükki kui närida jaksad (w) .

Hooaja avamise/lõpetamise tsiklirivi oleks suht hõre. Pooled taadid ei jaksa oma 300+kg kroomihunnikut liigutada :) Suurte kruiserite müüjad ilmselt ei ole ka nõus sellega.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Uudiseid ja teateid kogu maailmast”