[U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Moderaator: Moded
[U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Mõningasi muutusi on oodata mootorratta ning mopeediloa soovijatel, neist suurim on seotud harjutustega.
Kui seni on A- ja AM-kategooria eksami jaoks vaja olnud selgeks õppida 10 erineva harjutuse sooritamine, millest eksamil kontrolliti kuni nelja mopeedilubade puhul ja kuni kuute mootorrattalubade puhul, siis nüüd tuleb igal juhul mootorratturitel ära lahendada seitse harjutust, et saada luba iseseisvalt kaherattalisega ringi sõitma hakata.
Mootorrattajuhi sõidueksami ülesanne koosnes varem neljast kohustuslikust harjusest:
Edaspidi on tarvis A-kategooria juhiloa saamiseks sooritada seitse harjutust:
Edaspidi peab mopeedijuht kindla peale eksamil sooritama harjutused aeglussõit, kaheksa sõitmine ja slaalomi sõitmine. Lisaks sellele võidakse kontrollida veel ühte oskust, mis on ka mootorratturi sõidueksamil.
Lisaks sellele aga suuri muutusi oodata pole. Muutub veidi ka teooriaeksam, kust kaovad tehnilised küsimused ning kus keskendutakse rohkem erinevate situatsioonide lahendamisele.
“Harjutused vajasid kaasajastamist. Koostöös autokoolidega sai need muudatused läbi räägitud ja vaieldud. Kõiki neid tegevusi peab A-kategooria juht oskama ja suutma liikluses rakendada,” kommenteeris maanteeameti eksamiosakonna juhataja Tarmo Vanamõisa muutuste vajalikkust.
Uus kord jõustub pärast määruse allkirjastamist ministri poolt..
Allikas:
https://auto.geenius.ee/uudis/uuest-aas ... -protsess/
Kui seni on A- ja AM-kategooria eksami jaoks vaja olnud selgeks õppida 10 erineva harjutuse sooritamine, millest eksamil kontrolliti kuni nelja mopeedilubade puhul ja kuni kuute mootorrattalubade puhul, siis nüüd tuleb igal juhul mootorratturitel ära lahendada seitse harjutust, et saada luba iseseisvalt kaherattalisega ringi sõitma hakata.
Mootorrattajuhi sõidueksami ülesanne koosnes varem neljast kohustuslikust harjusest:
- otse sõitmine sammukiirusel
- slaalomi sõitmine
- pidurdamine ka etteantud kohas peatamine
- takistusest ümberpõikamine.
Edaspidi on tarvis A-kategooria juhiloa saamiseks sooritada seitse harjutust:
- aeglussõit
- slaalomi sõitmine
- kaheksa sõitmine
- hädapidurdamine
- pidurdamine ja etteantud kohas peatamine
- parkimiskohale sõitmine ja parkimiskohalt lahkumine
- takistusest ümberpõikamine.
Edaspidi peab mopeedijuht kindla peale eksamil sooritama harjutused aeglussõit, kaheksa sõitmine ja slaalomi sõitmine. Lisaks sellele võidakse kontrollida veel ühte oskust, mis on ka mootorratturi sõidueksamil.
Lisaks sellele aga suuri muutusi oodata pole. Muutub veidi ka teooriaeksam, kust kaovad tehnilised küsimused ning kus keskendutakse rohkem erinevate situatsioonide lahendamisele.
“Harjutused vajasid kaasajastamist. Koostöös autokoolidega sai need muudatused läbi räägitud ja vaieldud. Kõiki neid tegevusi peab A-kategooria juht oskama ja suutma liikluses rakendada,” kommenteeris maanteeameti eksamiosakonna juhataja Tarmo Vanamõisa muutuste vajalikkust.
Uus kord jõustub pärast määruse allkirjastamist ministri poolt..
Allikas:
https://auto.geenius.ee/uudis/uuest-aas ... -protsess/
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6176
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 776 korda
- Tänatud: 642 korda
- Kontakt:
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
B-kategoorias pole sõidueksamil enam katsete arvu, kui palju proovida saad. Ka keegi teab, kuidas tsiklitega on?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 965
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Mida see parkimiskohale sõitmine mootorrattaga endast kujutab või kuidas seda eksami eeskirjade kohaselt õigesti sooritama peab?
Kuidas hädapidurdamine on korraldatud?
Mul ei ole vaja eksamit teha, aga lihtsalt uudishimust tahaks teada, kuidas tulevikus asi korraldatud on.
Kuidas hädapidurdamine on korraldatud?
Mul ei ole vaja eksamit teha, aga lihtsalt uudishimust tahaks teada, kuidas tulevikus asi korraldatud on.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
-
- Postitusi: 90
- Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
- Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Peaks olema käekõrval motika tõmbamine tagurpidi parkimiskohale. Ma tegin küll lube mitmed aastad tagasi, aga juba siis räägiti sellest, et eksaminaatorid võivad lasta seda teha mõnel väiksemal mees- ja naisinimesel... eesmärgiga veenduda, et jõutakse ikka ratast liigutada 

-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
minu tead pole asi katsete arvus vaid eksamineerija paneb aja käima ja pead oma harjutused tehtud saama limiidi piires. ( ei mäleta aega) kui juba 3 korda ühe harjutusega hakkama ei saa, siis ei jäägi viimaste tegemiseks aega. noja oled siis oma hetke taset kah näidanud.
-
- Postitusi: 1057
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 59 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Tugevamad sõidavad külgboksi nina ees ja tõstavad ühe käega tagaistuja sangast või sabaraamist taguotsa järele.Gerd kirjutas:Peaks olema käekõrval motika tõmbamine tagurpidi parkimiskohale. Ma tegin küll lube mitmed aastad tagasi, aga juba siis räägiti sellest, et eksaminaatorid võivad lasta seda teha mõnel väiksemal mees- ja naisinimesel... eesmärgiga veenduda, et jõutakse ikka ratast liigutada

-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6176
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 776 korda
- Tänatud: 642 korda
- Kontakt:
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Harjutuse sisusinilind123 kirjutas:Mida see parkimiskohale sõitmine mootorrattaga endast kujutab või kuidas seda eksami eeskirjade kohaselt õigesti sooritama peab?
Harjutuse sooritamisel tuleb mootorratast käekõrval lükates paigutada mootorratas tagurdades parkimiskohale ja asetada tugihargile. Seejärel sõiduk käivitada ja parkimiskohalt ära sõita.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Kõik muutub keerulisemaks. Kas väike naine saab goldwingi käekõrval vedada parklasse? Või boss-hossi? Vaevalt....tähendab sellega saab sõita ainult selline mehemürakas kes hossi-le ka tuule alla teeb. Isegi suurt vulcani on paha lükata kui on väiksem tõus, parem seljas ja "aerutada".
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 21 Veebr 2018, 11:18
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Pole ju mõtet äärmustesse minna ja arvata, et keegi suure goldwingi/bossiga eksamile läheb.
Selle konkreetse harjutuse mõte on ju ikka tagada, et juht A-kati miinimumrattaga (180kg) hakkama saaks ning suudaks seda vajadusel käekõrval lükata/manööverdada.
Mis saab kui keset liiklust ratas välja sureb ja käima ei lähe? Kukud sinna pikali sellega, sest liigutada ei jaksa?
Ja kui tõesti ei jaksagi, siis tasuks hoopis A2 teha.
Need rattad vähe kergemad.
Selle konkreetse harjutuse mõte on ju ikka tagada, et juht A-kati miinimumrattaga (180kg) hakkama saaks ning suudaks seda vajadusel käekõrval lükata/manööverdada.
Mis saab kui keset liiklust ratas välja sureb ja käima ei lähe? Kukud sinna pikali sellega, sest liigutada ei jaksa?
Ja kui tõesti ei jaksagi, siis tasuks hoopis A2 teha.
Need rattad vähe kergemad.
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Nimeta mõni lubade taotleja, kes on varasemalt läinud eksamile (mis on sisaldanud platsiharjutusi) nimetatud tsiklitega.TiitX11 kirjutas:Kõik muutub keerulisemaks.
Isegi, kui kodus garaazis on selline juba ootamas, siis eksameid tehakse üldjuhul ikkagi kergemate ratastega.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8214
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 200 korda
- Kontakt:
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Sellest oleks kasu rohkem siis, kui sa teeks seda oma rattaga. Pärast eksamit võid ju ükskõik, kui suure ratta osta.
Aga ausalt öeldes ega ma isegi hea meelega enda ratast käe kõrval ei lükka, eriti tagurpidi.
Aga ausalt öeldes ega ma isegi hea meelega enda ratast käe kõrval ei lükka, eriti tagurpidi.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
-
- Mode
- Postitusi: 235
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L (Tank)
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Mulle ka ei meeldi väga, aga garaazi ajades pole väga valikut. Iga kord kui garaazi sõidan, siis lükkangi ratta tagurpidi sisse, nii on hommikuti lihtsam kohe ära sõita. Lõpuks harjub ära. Mingiaeg mõtlesin VFR1200X osta ja siis proovisõidul lükkasin ka ratta korraks oma garaazi, et veenduda, et väsinuna suudan seda teha.Piipz kirjutas:Sellest oleks kasu rohkem siis, kui sa teeks seda oma rattaga. Pärast eksamit võid ju ükskõik, kui suure ratta osta.
Aga ausalt öeldes ega ma isegi hea meelega enda ratast käe kõrval ei lükka, eriti tagurpidi.
Me oleme suhteliselt kogenud, aga algajale on see on ikka paras n*ss...
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 11 Apr 2014, 11:14
- Tsikkel: Kawasaki z750
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Tegin A kati alles see suvi, ning mina pidin sooritama juba siis platsil need asjad
Iga asja jaoks oli 2 katset muidu.
*Edaspidi on tarvis A-kategooria juhiloa saamiseks sooritada seitse harjutust:
*aeglussõit jalakäija kiirusel - ehk tundub et eksamineerijal oli kehv päev ja tsikli spido näitas 3-4 millega ma seal joonte vahel pidin püsima.
*slaalomi sõitmine
*kaheksa sõitmine
*pidurdamine ja etteantud kohas peatamine (50km/h ja pidi joone taga peatuma - PS - eksamineerija mõõtis radariga kiirust)
*takistusest ümberpõikamine nii 30km/h kui ka 50km/h. (mõlemal juhul mõõtis eksamineerija kiirust, ehk et etteantud punktis oleks piisav hoog)
*kallaku pealt kohalt ära minek

Iga asja jaoks oli 2 katset muidu.
*Edaspidi on tarvis A-kategooria juhiloa saamiseks sooritada seitse harjutust:
*aeglussõit jalakäija kiirusel - ehk tundub et eksamineerijal oli kehv päev ja tsikli spido näitas 3-4 millega ma seal joonte vahel pidin püsima.
*slaalomi sõitmine
*kaheksa sõitmine
*pidurdamine ja etteantud kohas peatamine (50km/h ja pidi joone taga peatuma - PS - eksamineerija mõõtis radariga kiirust)
*takistusest ümberpõikamine nii 30km/h kui ka 50km/h. (mõlemal juhul mõõtis eksamineerija kiirust, ehk et etteantud punktis oleks piisav hoog)
*kallaku pealt kohalt ära minek
-
- Postitusi: 1057
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 59 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Kui garaažipõrand on õuest kõrgemal, on mõistlikum õigetpidi sisse sõita ja pärast jalgadega välja tagurdada.
Auto ma pargin õues küll ka tavaliselt tagurdades, et hiljem oleks märgade/jäiste akendega parem õigetpidi välja sõita.
Auto ma pargin õues küll ka tavaliselt tagurdades, et hiljem oleks märgade/jäiste akendega parem õigetpidi välja sõita.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Okt 2008, 16:28
- Asukoht: Lääne-Viru <-> Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Septembris tegin eksami. Päris parkima ei pidanud, aga ratta pidin käekõrval ühest kohast teise liigutama, manööver sarnanes siin eelnevalt pandud pildile (so on keeramisega tagurpidi ja siis edaspidi ARKi auto ette). Pluss samad harjutused nagu Jazzyl kirjutas, ehk:
*aeglussõit jalakäija kiirusel -eksaminaator kõndis nii kiiresti, et ma ei jõudnud rattaga järgigi.
*slaalomi sõitmine
*kaheksa sõitmine - ainuke, mille tegin teisel katsel, see oli ka muidugi esimene harjutus kohe.
*pidurdamine ja etteantud kohas peatamine - seda vist tegin äkki 30km/h pealt
*takistusest ümberpõikamine nii 30km/h kui ka 50km/h. - kiirust mõõtis 50km/h harjutuse puhul, seda tegin ainsana teisel suuremal platsil, päris 50 sisse ei saanud aga luges tehtuks
*kallaku pealt kohalt ära minek.
Ja siis linna- ja maanteesõit, nagu ikka.
Ehk et mingeid erilisi muutusi peale äkkpidurduse ei tule.
*aeglussõit jalakäija kiirusel -eksaminaator kõndis nii kiiresti, et ma ei jõudnud rattaga järgigi.
*slaalomi sõitmine
*kaheksa sõitmine - ainuke, mille tegin teisel katsel, see oli ka muidugi esimene harjutus kohe.
*pidurdamine ja etteantud kohas peatamine - seda vist tegin äkki 30km/h pealt
*takistusest ümberpõikamine nii 30km/h kui ka 50km/h. - kiirust mõõtis 50km/h harjutuse puhul, seda tegin ainsana teisel suuremal platsil, päris 50 sisse ei saanud aga luges tehtuks
*kallaku pealt kohalt ära minek.
Ja siis linna- ja maanteesõit, nagu ikka.
Ehk et mingeid erilisi muutusi peale äkkpidurduse ei tule.
"Celtic"
RRRC - Raibe, Rakverest.
RRRC - Raibe, Rakverest.
-
- Postitusi: 374
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Kui hakkama ei saa võib mõne võrdsus ministri poole pöörduda
.

Ziccel
Ohverdan bensiini !
Ohverdan bensiini !
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Eksamineerijad mõõdavad kiirust? Vau :S Hea et mul tehtud on.. kahe kooliga puutusin kokku ja mõlemad olid, et kui põikel 25 / 45 sisse saad käib küll. Teises koolis isegi kästi hoogu maha võtta ja veits rahulikumalt teha 50 põiget xD Kohe pärast põiget oli aed ka, polnud mingi väga suur plats, ehk sai kohe pärast põiget 50 pealt pidurdust teha
:D Aga no minu arust need eksamineerijad ikka suht kogenud silmaga et öelda kui kellelgi on silmnähtavalt madalam kiirus.. kui keegi radariga kõrval seisaks siis läheks ikka topelt närvi. Ja kui radariga kiirust mõõdab, siis võiks oma sammud ka täpselt 5km/h teha.
Aga see ratta käe kõrval lükkamine ja manööverdamine on küll minu arust nii elementaarne, et selleks pole vaja eksami aega raisata.. nagunii teed või ei tee seda, olenevalt rattast, mida seal ikka õppida ja osata/valesti teha on.. Küll aga oleks suht huvitav kui lastaks ratast maast püsti tõsta

Aga see ratta käe kõrval lükkamine ja manööverdamine on küll minu arust nii elementaarne, et selleks pole vaja eksami aega raisata.. nagunii teed või ei tee seda, olenevalt rattast, mida seal ikka õppida ja osata/valesti teha on.. Küll aga oleks suht huvitav kui lastaks ratast maast püsti tõsta

-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 11 Apr 2014, 11:14
- Tsikkel: Kawasaki z750
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Ma ise sooritasin Rakveres eksami, ning jah - eksamineerijal on radar millega mõõdab kiirust. 2km/h tohtis aeglasem olla, muul juhul said korduskatse. Ma muidugi ei tea kas ta ka päriselt oleks korduse andnud kui oleks aeglasem olnud, endal oli vist 2 ja 4 üle.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Okt 2008, 16:28
- Asukoht: Lääne-Viru <-> Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Ma tegin samamoodi Rakveres, mul see lubatud nö aeglus oli sutsakas rohkem kui 2km/h. Aga see selleks...
Nibinnabin pääsesin korduskatsest ühesõnaga.
Aga radar oli tal pisike, seda et ta kiirust mõõtis, sain teada alles peale harjutuse sooritamist, seega närvidele see ei mõjunud.

Aga radar oli tal pisike, seda et ta kiirust mõõtis, sain teada alles peale harjutuse sooritamist, seega närvidele see ei mõjunud.

"Celtic"
RRRC - Raibe, Rakverest.
RRRC - Raibe, Rakverest.
-
- Postitusi: 962
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: 2007 R6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 95 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Ise tegin Mustamäe ARKis ja 50 põikel üle 40 küll sisse ei saanud. Mõõdeti silmaga.
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Kellelgi on reaalselt aega spidokat vahtida? Mul näitas spido suht aiateibaid nagunii, alguses polnudki spidokat
küsisin õpetajalt kas on okei ja proovisin niimoodi kõik katsed teha.. pmst nii kiiresti kui julgesin 


-
- Postitusi: 962
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: 2007 R6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 95 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
See argument töötab ka siis, kui politsei kiiruse ületamise eest kinni peab ja nssima plaanib hakata.ttt kirjutas:Kellelgi on reaalselt aega spidokat vahtida?
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Pole seni probleemi olnud, sõidan teiste järgi või kõrva järgi või kui tuul liiga kõvasti puhuma hakkab, siis on ka ilmselt palju üleKrl kirjutas:Spoiler:

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Kas rakveres mõõdetakse sõidul ka pidevalt radariga kiirust tagant autost?
+2 ja kukud läbi 
aga noh, kui korduskatse antakse siis tegelikult savi ju, sõidad kiiremini ja saad ikka tehtud. tegelikult see põige on nagunii selline asi, et selle peaksid kõik ära tegema vähemalt selle 50 juures. kui ei suuda siis on ikka suht sitasti küll


aga noh, kui korduskatse antakse siis tegelikult savi ju, sõidad kiiremini ja saad ikka tehtud. tegelikult see põige on nagunii selline asi, et selle peaksid kõik ära tegema vähemalt selle 50 juures. kui ei suuda siis on ikka suht sitasti küll
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Mina vaatasin pühendunult ja silmi pilgutamata seda aiaposti, millega üheks saamine tundus katsejärgse pidurdusega munamise puhul täiesti möödapääsmatu. Põikest endast ei mäleta midagi, kuna load anti kätte, siis kõik koonused ja kõrvalseisvad isikud vist ikkagi jäid elluttt kirjutas:Kellelgi on reaalselt aega spidokat vahtida?

Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Ma vaatasin vist kõigi harjutuste ajal ühte aiaposti, harjutused olid ühel joonelJesper kirjutas:Spoiler:


-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Okt 2008, 16:28
- Asukoht: Lääne-Viru <-> Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Sõidul ilmselt ei vaadatud, vastasel juhul mul A-kati poleks praegu.
Aga selle 50ga põike ma tegingi üleüldse esimest korda ARKi eksamil, koolis sai ainult 30 pealt uhatud. Nii et keeruline pole see tõesti.

Aga selle 50ga põike ma tegingi üleüldse esimest korda ARKi eksamil, koolis sai ainult 30 pealt uhatud. Nii et keeruline pole see tõesti.
"Celtic"
RRRC - Raibe, Rakverest.
RRRC - Raibe, Rakverest.
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Päris imelik samas, miks koolis sellist asja siis teha ei lasta. Milleks üldse neid (kohustuslikke) koole ja koolitusi inimestele peale sunnitakse kui seal isegi 100% eksamil vajaminevaid harjutusi läbi ei harjutata? Mul ei olnud näiteks üldse mingit vajadust platsil midagi harjutada ning sõiduõpetaja sai sellest aru ilmselt esimese paari minuti jooksul aga sellegipoolest mind saadeti sinna ikka mõne tunni alguses või lõpus, et tee need asjad kõik läbi. Ilmselt isegi hea, et sai tehtud sest eksami ajal kahjuks enam tavapärased head tingimused ei olnud ja terve aeg sadas padukat
Oli hea teada kui palju varu on näiteks pidurdamisel.
Põige ei ole keeruline kui oled tsikliga piisavalt palju sõitnud, kuid samas minumeelest nendest platsi harjutustest kõige vajalikum ja praktilisem üldse. Ja no 30 pealt seda teha on sama hea nagu jalgrattaga inimeste vahel slaalomit sõita + keegi ei sõida ju tsikliga reaalselt 30ga, mitte kunagi

Põige ei ole keeruline kui oled tsikliga piisavalt palju sõitnud, kuid samas minumeelest nendest platsi harjutustest kõige vajalikum ja praktilisem üldse. Ja no 30 pealt seda teha on sama hea nagu jalgrattaga inimeste vahel slaalomit sõita + keegi ei sõida ju tsikliga reaalselt 30ga, mitte kunagi

-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Okt 2008, 16:28
- Asukoht: Lääne-Viru <-> Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Eks ülejäänud ikka teevad seda koolis ka, ma käisin suht harva ja pikkade vahede tagant ja seega läks meil lihtsalt natuke sassi see arvestus, et mida ma läbi teinud olen ja mida mitte. Selles osas ei ole mul oma sõiduõpetajale miskit ette heita, harjutused sain selgeks ja load kätte. 

"Celtic"
RRRC - Raibe, Rakverest.
RRRC - Raibe, Rakverest.