1. leht 1-st

K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Postitatud: 25 Juun 2017, 20:40
Postitas oojamaa

Probleem: Cardo scala rider PACKTALK kuularid/kõlarid ei mahu korralikult kiivisse süvendatud kuulari pesadesse. Sõites suruvad Cardo kuularid kõrvalestadele. Peale ühte tundi sõitmist on surve ja valu kõrvadele väljakannatamatu. Kiivriks on BMW GS Carbon.

Taust: Varasemalt kasutasin kiivris Sena SMH-5 intercomi koos Sena kuularitega. Sena kuularid istusid nagu valatult (millimeetri täpsusega) tehase poolt kiivrisse süvendatud kuulari pesadesse. Ei osanud oodata, et Cardo PACKTALKi kuularid on suuremad ja seetõttu ei taha kiivrisse ära mahtuda.

Küsimus: Kas ja kuidas teised sõitjad sarnase probleemi on lahendanud? Kuulari pesasid kiivris ise suuremaks lõiganud, et kuularid neisse ilusasti ära mahuksid?

Selgitavad pildid:
Sena SMH-5 kuular paigutub ideaalselt BMW GS Carbon kiivrisse tehase poolt süvendatud kuulari pesadesse. Kuular ei suru kuidagimoodi kõrvalesta peale.

Sena SMH-5 kuulari paigutus BMW GS kiivris
Sena SMH-5 kuulari paigutus BMW GS kiivris

Cardo PACKTALK kuular on natukene suurem ja just alumisest juhtme poolsest otsast ei taha kuidagimood kiivrisse süvendatud kuulari pessa mahtuda.

Cardo PACKTALK kuulari paigutus BMW GS kiivrisse
Cardo PACKTALK kuulari paigutus BMW GS kiivrisse
Screen Shot 2017-06-25 at 20.31.44.png

Sena SMH-5 ja Cardo PACKTALK kuularite kuju võrdlus. Cardo on natukene suurem.

Sena SMH-5 ja Cardo PACKTALK kuularite kuju võrdlus.
Sena SMH-5 ja Cardo PACKTALK kuularite kuju võrdlus.

Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Postitatud: 25 Juun 2017, 20:45
Postitas Ain

Kipsinoaga teed augu ilusti õigeks ja korras.


Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Postitatud: 25 Juun 2017, 20:45
Postitas Madlobster

Lõika või sulata peno sügavamaks.
Ise kasutasin peeneotsaga jootejaama puhurit ja voolisin kuuma õhuga peno osa selliseks, et kuularid sisse mahuks (minul hakkasid sena omad kõrvaldele ja ei mahtunud hästi ära)

Ega muud versiooni polegi kui pesad sobivasse mõõtu saada (kuulareid õhemaks ei saa :) )


Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Postitatud: 26 Juun 2017, 13:09
Postitas Jesper

Aga mis neil kuularitel teises otsas on? Ma ise pigem läheneks jootekolviga juhtmetele (et noh, paigaldaks vanad kuularid uue süsteemi külge) kui kiivrile :)


Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Postitatud: 26 Juun 2017, 14:38
Postitas urmas66

Mina tegin ka pesasid paar milli sügavamaks.Ümbermõõt klappis,aga sügavus mitte ja tegi samuti kõrvad kibedaks.


Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Postitatud: 26 Juun 2017, 15:03
Postitas Ain
Jesper kirjutas:

Aga mis neil kuularitel teises otsas on? Ma ise pigem läheneks jootekolviga juhtmetele (et noh, paigaldaks vanad kuularid uue süsteemi külge) kui kiivrile :)

Packtalkil on kõrvaklapid 3,5mm standard otsaga. Aga uued klapid on kindlasti paremad kui vanadel G seadmetel olid. Lisaks saab veel paigaldada suuremaid klappe (40mm) mis peaks olema veel parema kvaliteediga kui need mis kaasas ostes. Endal on need suuremad ja vist on tõesti natuke paremad..aga mitte oluliselt.


K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Postitatud: 28 Juun 2017, 18:25
Postitas oojamaa

Teema lõpetuseks ka mõned pildid töö tulemusest ja lahendusest probleemile.

Töövahendiks laenasin kolleegilt Dremelit. Vaikselt Dremeliga 2000rpm lihvides õnnestus kõrvaklapi pesad ilusasti sobivasse mõõtu saada.

Töövahend ja osa plastiku purust, mis töö tulemusena lauale üle jäi. Lisaks oli laualamp kõvasti abiks kiivri sisemuse valgustamiseks.

Dremel 3000
Dremel 3000

Cardo kuular süvistatuna kiivri sisemusega samale tasapinnale.

Cardo_tasapind.PNG

Tänu süvistamisele sai ka natukene leebemaks tehtud kuularist väljuva kaabli "murdumise nurka". Varasemalt oli see tehase poolt süvistatuna päris järsk. Nüüd sai natukene sujuvam.

Syvendatud_cardo.PNG