Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 343
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 49 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tsiklil on ju aku olemas.. Kas nii ei saaks teha et kui moblale ilmub toide siis lülitub see automaatselt sisse. Väljalülituse teed juba ise telost.Macintosh kirjutas: Kui sa suudad leida aku asenduseks sobiva kondensaatori siis kaovad need ülekuumenemisest tulenevad hädad ära. Aga sellisel juhul hakkab telefon tuginema 100% tsikli elektrisüteemile ning tööaeg voolu kadumisel kondensaatorilt on ilmselt paar sekundit.
näiteks..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.
Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5486
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 683 korda
- Tänatud: 553 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Selle kondensaatori leidmine ja sinna aretamine on korralik ettevõtmine. Lisaks on vaja kirjutada programmi kood, mis koos voolu tahatulekuga koos seadme käivitaks. Minu silmis ei atsu vaeva.Ain kirjutas:Tsiklil on ju aku olemas.. Kas nii ei saaks teha et kui moblale ilmub toide siis lülitub see automaatselt sisse. Väljalülituse teed juba ise telost.Macintosh kirjutas: Kui sa suudad leida aku asenduseks sobiva kondensaatori siis kaovad need ülekuumenemisest tulenevad hädad ära. Aga sellisel juhul hakkab telefon tuginema 100% tsikli elektrisüteemile ning tööaeg voolu kadumisel kondensaatorilt on ilmselt paar sekundit.
näiteks..
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4029
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 827 korda
- Tänatud: 172 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Paned selle väikse jublaka veekindlat telo külge kinni,aga kas seal see teine pool ei hakka veega jama tekitama?Seal ju ikka klemmid avatud? Oled ise proovinud?ranel kirjutas: Võta mingi suvalise veekindla telefoni. Selle pisikese julla lükkad näiteks kuumaliimiga ääre kinni, et vett vahele ei tuleks ja kasuta suvalisi lenksu külge käivad hoidikuid. Magnetiga võtab laadija külge kinni.
https://www.ebay.com/itm/OEM-2-1A-Micro ... 2749.l2649
Ma pidasin ka plaani analoogset omale osta,aga USB C otsaga polnud suve algul saadaval(Tallinnas) ja läks külge tavaline juhe.Hiljem inimene,kes Klickis töötab ja asjadest veits teab,arvas et ei ole sobilik.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5486
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 683 korda
- Tänatud: 553 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mis see tilk vett lahtistele klemmidele teeb. Halvimal juhul oksüdeerub natuke ja ongi kogu lugu.urmas66 kirjutas:
Paned selle väikse jublaka veekindlat telo külge kinni,aga kas seal see teine pool ei hakka veega jama tekitama?Seal ju ikka klemmid avatud? Oled ise proovinud?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 343
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 49 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Siin tundub olema õpetus kuidas automaatne sisselülitus teha:
Isiklikult arvan et kui tahta teha telost navi siis see sisselülitus automaatselt peaks kindlasti olema. Jah see võib olla veidi pusimist aga ega kõik ei peagi kerge olema kui miskit odavalt tahad..
Isiklikult arvan et kui tahta teha telost navi siis see sisselülitus automaatselt peaks kindlasti olema. Jah see võib olla veidi pusimist aga ega kõik ei peagi kerge olema kui miskit odavalt tahad..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.
Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4029
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 827 korda
- Tänatud: 172 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Spoiler:
Voolu all olevad klemmid tekitavad ju väikse lühise ikka?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5486
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 683 korda
- Tänatud: 553 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Väga palju sõltub sellest, kui suur on vahemaa, mida vesi ühendama peab ja kui suur on pinge. Mage vesi tavaolukorras voolu väga voolu ei juhi, selleks peab vees midagi olema või on vaja suuremat pinget. Kõik GPS'id saavad täpselt samamoodi voolu läbi tagaküljel või all olevate lahtiste klemmide. Oluline parameeter on siinjuures avatus - vesi läheb sisse ja vesi tuleb välja. Sinu antennipistiku näitel saab vesi sinna sisse aga välja enam kuidagi ei pääse, antud lahendusel seda probleemi pole.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Spoiler:
Kuid siiski, ma arvan, et sihuke Maci(arvuti) magnetiga pistik toimib ainult siis kui ta on näiteks Garmini vmt ettevõtte poolt/jaoks toodetud. Ilmselt on vaja katseeksituse teel selgitada välja pakkuja, kelle vidin tõepoolest toimib. See sinu prinditav jupp mängib ka muidugi rolli. Idee on iseenesest ju hea. Kuid siiski, mitte ideaalne... Ideaalne on selline nagu sinu viidatud hällil

-
- Postitusi: 991
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tõmbaks saagi käima aga annaks parem hoopis asjalikku tagasisidet. Mõnda aega nüüd selle HOMTOM HT20Pro-ga sõidetud, mida esimesel lehel mainisin. Tooks siis mõned asjad välja
Päikese vastu leidsin lihtsa lahenduse. Taas idamaade sõbrad tulid appi ja saatsid mulle 10-se paki matt ekraani kaitsekilesid, mis siis enam päikest mulle silma ei vilguta. Check
Vibra vastu. Ilmselt teab igaüks millist vibra võib mõni v2 teha ning ega mu 950 selles erand pole. Eelmine aasta sõitsin siis selliselt, kus RAM mount oli kinnitatud lenksu vasakule küljele nuppudepaneeli juurde. See aasta tõstsin ta keskele, ülemiste prillide lähedusse, kuhu siis vibra minimaalselt edasi kandub. Ilmselge on see, et lenksu otsas on seda rohkem. Sõites puudub nüüd vibra täielikult ja eks sinna aitab palju kaasa ka RAM-i enda kummine olek ning lühike liigend. Check
Vee kindluse osas unustasin mainida algul, et HOMTOM kasutab sel mudelil pikema pistikuga USB pistikut. Umbes midagi sellist https://goo.gl/mcsZGw. Ehk tähendab see seda, et emane ots on üsnagi sügaval korpuse sees ning üldse kogu pistiku lahendus on süvendis. Ehk kui telefon on püstiselt, siis vesi satuks ainsa variandina ise üles ronides sinna pistikusse. Hetkel pole laadimisega mingeid probleeme olnud. Saab ka tavalise lühikese pistikuga laadida vajadusel, kuid siis tuleb üsna tugevalt see sinna sisse suruda. Üldine veekindlus on juba Maci esimese posti videos näidatud. Check
Laadimisvool. Ehk kõige kriitilisem. Kasutan ise taas saluudiloojate maa laadijat, kus on integreeritud nii voltmeeter kui USB laadija. Hetkel pole veel jõudnud katsetada palju see reaalselt läbi laseb, kuid uhke kiri väidab 2.1A. Selles ma kahtlen veidi. Kuid nagu mainitud, siis 70+% akuga laeb täiesti ilusti selle täis navigeerimise ajal ning hoiab ka taset. 50+% juures ronib väga vaikselt üles poole või hoiab antud taset. Alla selle oleneb täiesti kust poolt tuul puhub ja kuhu päike loojub. Ei ole mingeid täheldusi teinud. Aku on tal eemaldatav vajadusel (küll 10 väikest kruvi ja umbes 15 minuti töö), kuid vajadusel saab seda teha ning hoida endaga kaasas mõned laetud akud. Check
Selle magnet kinnitusega. Jah hea ja mugav asi kui kasutad kodus. Reaalsus sõites - lendab lahti, põrub lahti, kui juhe pinge all siis tuleb niisamagi lahti. Olen proovinud päris mitut, kuid ükski pole meeldinud/istunud korralikult. Ma ei näe probleemi juhtme ühendamises, kuna palju ma võidan selle 2-e sekundiga, mis ma mõne hands free süsteemi puhul säästaks. Samuti on see, et mu RAM-i telefoni kinnitusega, toimub kogu telefoni sisestamine 1-e käega. Lükkad korraks nagad üles, telefon sisse ja lased alla. Sama toimub väljastamisega. Asjast mitte teadev isik pusiks ilmselt päris kaua sellega, aga mul asi juba käes. Check
Lisaks veel 3D printimisega. Sellega peab hoolikalt valima, kuhu minna, kuna paljud teevad üsna kehva tulemust. Ehk iga mees odava 3D printeriga ei anna sellist tulemust nagu tahaksid.
Ehk siis ka tehnoloogiad täiesti teistsugused. FDM-iga printides on täpsus madalam, aga tugevust suurem. SLA-ga printides saab jällegist parema täpsuse ja suurema tugevuse. Lasin hiljuti ühel heal firmal välja printida paar väga väikest "clip"-i. Ehk siis olid sellised plastmassist käekella rihma hoidjad. Heal juhul 10x3mm. Arvasin et no sellist asja nüüd küll keeruline välja lasta, aga näe Eesti tegijad poisid tegid selle nagu naksti valmis.
PS!
Teadagi tuli siis kasutusele nüüd Waze-l ka tsiklireziim. Kasutanud pole, seega on keegi proovinud, kuidas ja kas see Eestis ka töötab?
Päikese vastu leidsin lihtsa lahenduse. Taas idamaade sõbrad tulid appi ja saatsid mulle 10-se paki matt ekraani kaitsekilesid, mis siis enam päikest mulle silma ei vilguta. Check
Vibra vastu. Ilmselt teab igaüks millist vibra võib mõni v2 teha ning ega mu 950 selles erand pole. Eelmine aasta sõitsin siis selliselt, kus RAM mount oli kinnitatud lenksu vasakule küljele nuppudepaneeli juurde. See aasta tõstsin ta keskele, ülemiste prillide lähedusse, kuhu siis vibra minimaalselt edasi kandub. Ilmselge on see, et lenksu otsas on seda rohkem. Sõites puudub nüüd vibra täielikult ja eks sinna aitab palju kaasa ka RAM-i enda kummine olek ning lühike liigend. Check
Vee kindluse osas unustasin mainida algul, et HOMTOM kasutab sel mudelil pikema pistikuga USB pistikut. Umbes midagi sellist https://goo.gl/mcsZGw. Ehk tähendab see seda, et emane ots on üsnagi sügaval korpuse sees ning üldse kogu pistiku lahendus on süvendis. Ehk kui telefon on püstiselt, siis vesi satuks ainsa variandina ise üles ronides sinna pistikusse. Hetkel pole laadimisega mingeid probleeme olnud. Saab ka tavalise lühikese pistikuga laadida vajadusel, kuid siis tuleb üsna tugevalt see sinna sisse suruda. Üldine veekindlus on juba Maci esimese posti videos näidatud. Check
Laadimisvool. Ehk kõige kriitilisem. Kasutan ise taas saluudiloojate maa laadijat, kus on integreeritud nii voltmeeter kui USB laadija. Hetkel pole veel jõudnud katsetada palju see reaalselt läbi laseb, kuid uhke kiri väidab 2.1A. Selles ma kahtlen veidi. Kuid nagu mainitud, siis 70+% akuga laeb täiesti ilusti selle täis navigeerimise ajal ning hoiab ka taset. 50+% juures ronib väga vaikselt üles poole või hoiab antud taset. Alla selle oleneb täiesti kust poolt tuul puhub ja kuhu päike loojub. Ei ole mingeid täheldusi teinud. Aku on tal eemaldatav vajadusel (küll 10 väikest kruvi ja umbes 15 minuti töö), kuid vajadusel saab seda teha ning hoida endaga kaasas mõned laetud akud. Check
Selle magnet kinnitusega. Jah hea ja mugav asi kui kasutad kodus. Reaalsus sõites - lendab lahti, põrub lahti, kui juhe pinge all siis tuleb niisamagi lahti. Olen proovinud päris mitut, kuid ükski pole meeldinud/istunud korralikult. Ma ei näe probleemi juhtme ühendamises, kuna palju ma võidan selle 2-e sekundiga, mis ma mõne hands free süsteemi puhul säästaks. Samuti on see, et mu RAM-i telefoni kinnitusega, toimub kogu telefoni sisestamine 1-e käega. Lükkad korraks nagad üles, telefon sisse ja lased alla. Sama toimub väljastamisega. Asjast mitte teadev isik pusiks ilmselt päris kaua sellega, aga mul asi juba käes. Check
Lisaks veel 3D printimisega. Sellega peab hoolikalt valima, kuhu minna, kuna paljud teevad üsna kehva tulemust. Ehk iga mees odava 3D printeriga ei anna sellist tulemust nagu tahaksid.
Ehk siis ka tehnoloogiad täiesti teistsugused. FDM-iga printides on täpsus madalam, aga tugevust suurem. SLA-ga printides saab jällegist parema täpsuse ja suurema tugevuse. Lasin hiljuti ühel heal firmal välja printida paar väga väikest "clip"-i. Ehk siis olid sellised plastmassist käekella rihma hoidjad. Heal juhul 10x3mm. Arvasin et no sellist asja nüüd küll keeruline välja lasta, aga näe Eesti tegijad poisid tegid selle nagu naksti valmis.
PS!
Teadagi tuli siis kasutusele nüüd Waze-l ka tsiklireziim. Kasutanud pole, seega on keegi proovinud, kuidas ja kas see Eestis ka töötab?
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Honda XL1000V Varadero
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ekraanil oleva sõiduki kujutis on nüüd tsikkel, muud vahet mina täheldanud ei ole. Ehk keegi teab must rohkem?Ronk kirjutas: PS!
Teadagi tuli siis kasutusele nüüd Waze-l ka tsiklireziim. Kasutanud pole, seega on keegi proovinud, kuidas ja kas see Eestis ka töötab?
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
- Tsikkel: VX800, CB600F
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mingid häälkäsklused on vist juurde tulnud tsiklil kasutamiseks. Sellega vist asi piirdubki.
Kui sulle häälkäskluste värk sobib, siis võib ehk isegi natuke lihtsam olla. Mina neid ei kasuta ja minu jaoks ei muutunud sellega mitte midagi.
Muidu Waze kasutan igapäevaselt mootorratta peal. Lihtsalt selleks, et näeks, mis ees toimub ja suurematest ummikutest eemale hoida. Kuigi mootorrattaga saab autode vahelt läbi sõita, on mugavam siiski seda mitte teha.
Kui sulle häälkäskluste värk sobib, siis võib ehk isegi natuke lihtsam olla. Mina neid ei kasuta ja minu jaoks ei muutunud sellega mitte midagi.
Muidu Waze kasutan igapäevaselt mootorratta peal. Lihtsalt selleks, et näeks, mis ees toimub ja suurematest ummikutest eemale hoida. Kuigi mootorrattaga saab autode vahelt läbi sõita, on mugavam siiski seda mitte teha.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4029
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 827 korda
- Tänatud: 172 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Võibolla juba vana uudis,aga ma mingil ajal avastasin,et Wazel on nüüd valikutes,et hoiab Waze ekraanil avatuna ,ka peale kõnele vastamist või kõne valimist. Töötab väga hästi.
Lisaks testisin paar kuud kõrvuti Waze-ga Garmini ühte uut auto navi mudelit DRIVESMART 61 ,mille uuendasin uusimale veersioonile+ kaardid jne. Muidu igati smart asi,aga võrreldes Wazega jääb kaart vähemalt Eestis ja Lätis kesiseks(detailsuselt ntks).Samuti on erinevalt Wazest,keeruline leida sihtkohta ,kui ei tea väga täpset aadressi. Meil ja Läti maakohtades ei leia enamikku väikeasulate tänavaid üles(puuduvad valikus) ehk neid ei saagi leida.Wazes paned otsingusse sind huvitava ettevõtte või muuseumi või mida iganes ja saadki kohe sinna navigeerida,samas Garminiga oli vahel ikka suht palju pusimist,et üldse sisestada sama koha aadress,mis Wazes juba jooksis,et üldse võrdlema hakata. Teekonna pani waze 100% Garminiga sama ja ka vahemaad olid täpselt samad.Pikim tripp testis oli Frankfurt am Main-Stockholm ja seal oli ka erinevus navigeerimise andmetes olematu.Kolmanda valikuna jooksis sellel reisil Googlemaps,mis navigeeris natuke erinevalt ehk siis võiks isegi öelda,et kohati valesti.
Garmin oli mul ühe tööauto jaoks ostetud ja lihtsalt tahtsin proovida uut asja,sest mul endal on vanad seadmed,mis ei pruukinud enam olla tasemel,kuid tõdesin et Garminil pole mingit vahet, peale kasutajaliidese muutuse, kui võtta 2008a ostetud 1390Nüvi või praegu müüdavad tooted.
Suurim probleem minu jaoks oligi sihtkoha leidmine,millega olen Wazet kasutades nii harjunud,et piisab asutuse kaupluse või söögikoha nimetuse sisetamisest ja oledki teel.Kuna navigeerimise täpsus oli võrdne,siis jääb minu valikuks telefon+Waze ja mobiilileviprobleemide korral kasutan Osmand+.
Lisaks testisin paar kuud kõrvuti Waze-ga Garmini ühte uut auto navi mudelit DRIVESMART 61 ,mille uuendasin uusimale veersioonile+ kaardid jne. Muidu igati smart asi,aga võrreldes Wazega jääb kaart vähemalt Eestis ja Lätis kesiseks(detailsuselt ntks).Samuti on erinevalt Wazest,keeruline leida sihtkohta ,kui ei tea väga täpset aadressi. Meil ja Läti maakohtades ei leia enamikku väikeasulate tänavaid üles(puuduvad valikus) ehk neid ei saagi leida.Wazes paned otsingusse sind huvitava ettevõtte või muuseumi või mida iganes ja saadki kohe sinna navigeerida,samas Garminiga oli vahel ikka suht palju pusimist,et üldse sisestada sama koha aadress,mis Wazes juba jooksis,et üldse võrdlema hakata. Teekonna pani waze 100% Garminiga sama ja ka vahemaad olid täpselt samad.Pikim tripp testis oli Frankfurt am Main-Stockholm ja seal oli ka erinevus navigeerimise andmetes olematu.Kolmanda valikuna jooksis sellel reisil Googlemaps,mis navigeeris natuke erinevalt ehk siis võiks isegi öelda,et kohati valesti.
Garmin oli mul ühe tööauto jaoks ostetud ja lihtsalt tahtsin proovida uut asja,sest mul endal on vanad seadmed,mis ei pruukinud enam olla tasemel,kuid tõdesin et Garminil pole mingit vahet, peale kasutajaliidese muutuse, kui võtta 2008a ostetud 1390Nüvi või praegu müüdavad tooted.
Suurim probleem minu jaoks oligi sihtkoha leidmine,millega olen Wazet kasutades nii harjunud,et piisab asutuse kaupluse või söögikoha nimetuse sisetamisest ja oledki teel.Kuna navigeerimise täpsus oli võrdne,siis jääb minu valikuks telefon+Waze ja mobiilileviprobleemide korral kasutan Osmand+.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Honda XL1000V Varadero
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
EDIT: Tundub, et Waze siiski teeb vähe käänulisema teekonna, kui mootorratta režiim valida.MannyEric kirjutas: Ekraanil oleva sõiduki kujutis on nüüd tsikkel, muud vahet mina täheldanud ei ole. Ehk keegi teab must rohkem?
-
- Mode
- Postitusi: 1239
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma olen juba mitu aastat kasutanud telefonis MapFactor GPS Navigation Maps
https://play.google.com/store/apps/deta ... .navigator
Sellega sai Valgevenes ka väiksesse külapoodi sõita, kui teised navid näitasid valget kaarti.
https://play.google.com/store/apps/deta ... .navigator
Sellega sai Valgevenes ka väiksesse külapoodi sõita, kui teised navid näitasid valget kaarti.
-
- Postitusi: 919
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 37 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mul on autos mingi 13€-ne QI hiinakas hoidik ja selle sabas enamasti Samsa S2 orig 700mA autolaadija. Telefoniks viimased 1,5a olnud Samsa S7 (super seade, pruugituna hetkel ka juba üsna mõistliku hinnaga) ja pea igapäevaselt telefon hoidikus Waze'iga töös. Hoiab 100% peal või laeb eelnevalt tühjale kenasti juurde ka heleda ekraaniga. QI laadija ja ka konkreetne telefon ise samas toetavad ka 9V kiirlaadimist, nii et varu on veel metsikult. Autos on ainukeseks veaks, et tuuleklaasi küljes hoidikus, kus asi on parimini silma all, kipub suvel päike telefoni liiga kuumaks kütma ja siis kisab, et ei lae enam. Lahenduseks vastu päikest sõites laadimisest loobuda või teise hoidikuga ventresti ees hoida. Tsiklil peaks tuul piisavalt jahutama või siis saab gondli all päiksevarjus hoida.Macintosh kirjutas:Juhtmevaba laadimine on ebapiisava kiirusega ja ei toida ära.Maaks kirjutas:Kas riistvara poolelt ei ole mõnel tootjal juhtmevaba laadimist? Kui laadimine hoidikusse integreerida, siis saaks USB otsa korgiga kinni panna ja veekindluise paremaks.
Kus ta siis monofunktsionaalne on? Puhas multifunktsionaalse kombaini kirjeldus ju. Enamvähem nauditava pildi tegemine nõuab automaatselt tuntuma tootja tipptelefoni, st tutikana 500+ hinnaklassis seadet. Kui sa just konkreetselt fotokaamerat ei mõelnud? Seda võid ju alati paelaga kaelas kanda ka tsikliga sõites.ttameri kirjutas:Kusjuures mina otsin ka just sellist monofunktsionaalset lahendust. Ühest küljest selleks, et kui sõidad mägedes ringi siis ühel hetkel näed kena vaadet. Jääd seisma, võtad monseadme rattalt, teed pildi, paned kohe lõustaraamatusse teistele kadestamiseks, paned monoseadme tagasi, sõidad edasi.

Mul on viimase 10-15a jooksul jooksvalt pea kõik diginavi variandid autos erinevates seadmetes (WCE/WM PDA/PNA, S60-ga Nokiad, iFöön, androidikad) ära proovitud ja tänapäeval mingi offline asja kasutamine tundub ikka korralik kiviaega tagasiminek. Viimati üritasin vist Saksast tulles tahvlil Navigoni parallelselt testida - Poolas sõida, krt, selle järgi pool aega metsas ja põllul. Igapäevaselt Waze'i kasutama oled harjunud, tundub offline navi kuidagi surnud ring. Teine asi muidugi, kui andmeside pole levi või ebaotstarbeka hinna tõttu kättesaadav.mx77 kirjutas:Mul on telefonis Sygic ja see teeb just täpselt seda.Maaks kirjutas:Telefonide GPS-ide kasutajatele küsimus, kas on võimalik kuidagi nii seadistada, et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud? Selles mõttes et jookseb ainult kaardiäpp ja ei pea ekraani sõrmega edasi lükkama? Ja mis äppidel see võimalus on?
See on ainus asi, millest ma täna telefonis puudust tunnenen ja navis olemas on
Selle vastu oleks lahe asi miski BT-ga rakenduste kiirvahetamise (a'la win alt+tab) füüsiline nupp lenksule pöidla alla. Sealt mõtet edasi arendades - ehk leiab pöidla alla ka mingi BT-ga trackpointilaadse toote? Liigutades kursor, vajutades klikk. Back nupp võiks ka lisaks olla. See oleks tsiklil nutika kasutamisel päris asjalik lisa. Puutetundlikkuse osas siin teemas veidi kastist välja mõtlemine.mx77 kirjutas:Selle lahenduse suurim viga on see, et kui sul tuleb telefonikõne sisse on sul naviekraan eest kadunud ja kui see juhtub kuskil keerulisel ristmikul onurmas66 kirjutas:Ei taha kuidagi ega millegagi Mac sinu ideed maha teha,aga minu point asja juures on just see,et ma saan kasutada ainult ühte seadet nii taskus kui lenksul navigeerimiseks.Lisaks on mul varu telefon alati kaasas,kuna kasutan nii kui nii kahte numbrit.Hetkel olen oma eespool kirjeldatud lahenduse leidnud ja sellega üsna rahul.Garmini autonavi koos GIVI kotiga on ka pikemale reisile minnes kohvris olemas.
Loen huviga edasisi tegemisi.
Nagu ma aru saan, siis Mac sel talvel katsejänest ei leidnudki, kelle arenduse vigadest õppida, kui endal kunagi reaalselt vaja?

Ahjaa, üks asi veel. Mida, v*ttu, Regio küll mõtleb, et nad pole Androidile/iOS-ile mõistlikku suunarit arendanud? Aastaid juba Road Atlas rakendus olemas, kuid midagi pole vahepeal arendatud. Kas segab kokkulepe mõne suure tootjaga, kellele allhanget teevad või nad ei taha lihtsalt raha maast üles korjata? Talude leidmiseks tuleb hetkel tihti viimasel km-l Waze kinni panna ja asuda Road Atlase kaardil kahte punkti kokku ajama.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5486
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 683 korda
- Tänatud: 553 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Smasung S7 on tootja tippmudel ja varustatud tehnoolgiaga mille nimeks on Fast Wireless Charging. Enamus tootjate telefonidel see puudub.Black kirjutas:Mul on autos mingi 13€-ne QI hiinakas hoidik ja selle sabas enamasti Samsa S2 orig 700mA autolaadija. Telefoniks viimased 1,5a olnud Samsa S7
Enamus offline navigatsiooniks mõeldu äppe toetavad seda.Maaks kirjutas:Telefonide GPS-ide kasutajatele küsimus, kas on võimalik kuidagi nii seadistada, et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud? Selles mõttes et jookseb ainult kaardiäpp ja ei pea ekraani sõrmega edasi lükkama? Ja mis äppidel see võimalus on?Black kirjutas:See on ainus asi, millest ma täna telefonis puudust tunnenen ja navis olemas on
Selle vastu oleks lahe asi miski BT-ga rakenduste kiirvahetamise (a'la win alt+tab) füüsiline nupp lenksule pöidla alla. Sealt mõtet edasi arendades - ehk leiab pöidla alla ka mingi BT-ga trackpointilaadse toote? Liigutades kursor, vajutades klikk. Back nupp võiks ka lisaks olla. See oleks tsiklil nutika kasutamisel päris asjalik lisa. Puutetundlikkuse osas siin teemas veidi kastist välja mõtlemine.
Eks sa arenda. Ma väga ei taha telefonitsi vestelda, kui lenksus olen. Mulle meeldib lenksus olles oma kastis st. mullis olla.

Nagu ma aru saan, siis Mac sel talvel katsejänest ei leidnudki, kelle arenduse vigadest õppida, kui endal kunagi reaalselt vaja?![]()
Ikka leidsin aga meil läheb see teema liiga aeglaselt edasi. Talvel venis erinevate piirangute tõttu ja siis olime pikalt hädas telefoni rootimsiega. Õnneks sai ekraani resolutsioonivahetusele leitud teistsugune lähenemine.
Pilt ka selle tõestuseks, et midagi on.
Pühapäevasõitjana mõtlen ka vahel, et võiks mingi naviasja lenksule saada, aga pigem oleks selleks siis ka ikkagi igapäevaselt kasutatav telefon. Kasvõi juba seepärast, et pidevalt kasutades oleks ta ka up to date ja harjumuspärases seades. Võimsamalt seadmelt mingi uima peale alla kolimine võtaks ka vanduma.
Moodsad odavtelefonid pole enam ammu uimased.
Mul on tsikli lenksul selline, monofunktsionaalne vidin. Kellaks kutsutakse. Depoost ostsin 7 aastat tagasi, tsiklit müües kruvin alati maha. Neil on neid kolme värvi: mustad, hõbedased ja titaan. Aga kes soovib, asendab mobiiltelefoniga.Tegelikult esimese asjana tahaks oma gixxeri lenksule lihtsalt tavalist kella...

Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kas keegi Tallinna lähiümbruses raatsiks ehk natuke näppida lasta oma RAM PD3U Quick-Grip hoidikut?

Tahaks igaks juhuks proovida kuda ekraaniklapiga otterbox-i uputatud S7 sinna istub, enne kui interneedusest tellimiseks läheb.

Tahaks igaks juhuks proovida kuda ekraaniklapiga otterbox-i uputatud S7 sinna istub, enne kui interneedusest tellimiseks läheb.
T200M ´64, Dnepr "KutuPiilu" ´72, NTV 650 Revere ´91, XT1200ZE "Hambutu" '18
-
- Postitusi: 343
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 49 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Huvitav kas keegi hiinast sellist juhtrattakest pole järgi teinud ja sobitanud näiteks androidi teloga toimima nagu BMW paneb lenksule ja mis töötab selleks kohandatud Garmini GPSiga?
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.
Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
-
- Postitusi: 406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
See oleks täiega lahe. Olen otsinud jebaist bluetooth joystick jmt nime alt aga pole miskit head leidnud.Ain kirjutas:Huvitav kas keegi hiinast sellist juhtrattakest pole järgi teinud ja sobitanud näiteks androidi teloga toimima nagu BMW paneb lenksule ja mis töötab selleks kohandatud Garmini GPSiga?
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
- Tsikkel: TDM900, 08
- Asukoht: Vääna
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ei suuda seda funktsiooni küll kuskilt leida.urmas66 kirjutas:Võibolla juba vana uudis,aga ma mingil ajal avastasin,et Wazel on nüüd valikutes,et hoiab Waze ekraanil avatuna ,ka peale kõnele vastamist või kõne valimist. Töötab väga hästi.
Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4029
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 827 korda
- Tänatud: 172 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kusjuures ei suuda ise ka seda enam leida, aga olenemata sellest navigeerimise ajal(mitte niisama sõites) igaljuhul hoiab kaardi lahti ja kõnele vastamiseks tuleb ainult ekraani ülaserva helistaja teave ning vastamise ning keeldumise nupud. Kogu kõne ajal on minu telefonis ekraani ülaservas kõneaken ümbes 5mm ulatuses nähtav rohelise ribana. Häälkäsklused saad kõne ajaks välja lülitada või sisse jätta.tyyp kirjutas:Ei suuda seda funktsiooni küll kuskilt leida.urmas66 kirjutas:Võibolla juba vana uudis,aga ma mingil ajal avastasin,et Wazel on nüüd valikutes,et hoiab Waze ekraanil avatuna ,ka peale kõnele vastamist või kõne valimist. Töötab väga hästi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 991
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mul tsikli küljes. Tule proovi. Tallinn, Pelgu.joekas kirjutas:Kas keegi Tallinna lähiümbruses raatsiks ehk natuke näppida lasta oma RAM PD3U Quick-Grip hoidikut?
Tahaks igaks juhuks proovida kuda ekraaniklapiga otterbox-i uputatud S7 sinna istub, enne kui interneedusest tellimiseks läheb.
-
- Postitusi: 991
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Aga natuke jälle tagasisidet HOMTOM HT20 pro kohta. Nimelt negatiivset. Telefon ise väga hea. Pidanud igasuguseid kukkumisi, vee all olekuid jm vastu. Kuid laadimisega on teine lugu. Antud telefon võtab vastu vaid 1A laadimist ning ka seda vaid välja lülitatuna. Ehk laadimine on väga vaevaline.
Kui tsikli küljes waze/osmand töötab, siis suudab täis aku korral laadija ja ORIGINAAL juhe hoida 100/99/98%. Tühjema aku korral hakkab aga juba kiiremini akut sööma. Erinevate kaablitega katsetades selgus, et originaal kaabel on ainuke mis seda enam vähem toita suudab.
Kaabli puhul veel miinus. Kuna tal on laadimispesa suhteliselt sügavale peidetud ning offset on pesal telefoni ekraani poole, siis on hiinlane laisk olnud ning kasutusele võtnud nn pika pistiku osaga laadimiskaabli. See tähendab aga seda et kinni hoiab te pesas end ainult klemmi enda nagadega ning suurema vibratsiooni või karmima sõiduga tuleb pistik sealt välja. Hetkeline lahendus on see lihtsalt sinna teipida kinni
.
Aga hiinlased ei maga ning Homtom on loonud juba uuema telefoni, millel 5" ekraan ning 2A laadimist. Kui vahepeal jälle rahakott kasvama hakkab, siis eks võtab ligi ning proovib ära.
Kui tsikli küljes waze/osmand töötab, siis suudab täis aku korral laadija ja ORIGINAAL juhe hoida 100/99/98%. Tühjema aku korral hakkab aga juba kiiremini akut sööma. Erinevate kaablitega katsetades selgus, et originaal kaabel on ainuke mis seda enam vähem toita suudab.
Kaabli puhul veel miinus. Kuna tal on laadimispesa suhteliselt sügavale peidetud ning offset on pesal telefoni ekraani poole, siis on hiinlane laisk olnud ning kasutusele võtnud nn pika pistiku osaga laadimiskaabli. See tähendab aga seda et kinni hoiab te pesas end ainult klemmi enda nagadega ning suurema vibratsiooni või karmima sõiduga tuleb pistik sealt välja. Hetkeline lahendus on see lihtsalt sinna teipida kinni

Aga hiinlased ei maga ning Homtom on loonud juba uuema telefoni, millel 5" ekraan ning 2A laadimist. Kui vahepeal jälle rahakott kasvama hakkab, siis eks võtab ligi ning proovib ära.