9. leht 24-st

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 21 Nov 2019, 19:11
Postitas urmas66
Piipz kirjutas: 21 Nov 2019, 11:06
Spoiler
urmas66 kirjutas: 21 Nov 2019, 10:27
Black kirjutas: 21 Nov 2019, 00:31
urmas66 kirjutas: 18 Nov 2019, 11:53

Juhtmevaba laadimine küll puudub,mis mulle iseenest pole probleem.

Seda ainult seepärast, et sa A8-t kasutad. Kui oleks S-i peal, oleks laadimiseks kaabli sappa torkimine ilge probleem, sest oled juba ilma harjunud.

Mul on hoidja kus on laadimine küljes ehk pistan hoidjasse ja kohe laeb,kui süüte sisse keeran. Nagu dokk. Kaabel on istme all kaitsmekarbis ja süüte sisse pannes läheb laadima. Sama asi ka kahes autos ehk mulle on see mugavam. Xcoverile on ka sama hoidja olemas,siit ka probleemi puudumine.
image.png

Autos küll aga motikal? Mis siis saab, kui vihma sajab?

Vihmaga toimib,sest see USB C ots mis hoidja küljes on ju plastikusse valatud. Niikaua kui telefon paigas sinna ilmselt vesi ei satu. Probleem tekib,kui telefoni välja võtad ja tel pesasse satub vett,siis peab suruõhuga üle käima ja jälle toimib. Tahaks sinna mingi O-rõnga leida selle USB otsa ümber,et oleks veel kindlam,aga pole siit kohapealt leidnud piisavalt pehmet O-rõngast. Õli ja kütte omad ei toimi,on liiga kõvad ja pesa ei ulatu sisse.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 21 Nov 2019, 20:09
Postitas joha123
urmas66 kirjutas: 21 Nov 2019, 19:11
Piipz kirjutas: 21 Nov 2019, 11:06
Spoiler
urmas66 kirjutas: 21 Nov 2019, 10:27
Black kirjutas: 21 Nov 2019, 00:31

Seda ainult seepärast, et sa A8-t kasutad. Kui oleks S-i peal, oleks laadimiseks kaabli sappa torkimine ilge probleem, sest oled juba ilma harjunud.

Mul on hoidja kus on laadimine küljes ehk pistan hoidjasse ja kohe laeb,kui süüte sisse keeran. Nagu dokk. Kaabel on istme all kaitsmekarbis ja süüte sisse pannes läheb laadima. Sama asi ka kahes autos ehk mulle on see mugavam. Xcoverile on ka sama hoidja olemas,siit ka probleemi puudumine.
image.png

Autos küll aga motikal? Mis siis saab, kui vihma sajab?

Vihmaga toimib,sest see USB C ots mis hoidja küljes on ju plastikusse valatud. Niikaua kui telefon paigas sinna ilmselt vesi ei satu. Probleem tekib,kui telefoni välja võtad ja tel pesasse satub vett,siis peab suruõhuga üle käima ja jälle toimib. Tahaks sinna mingi O-rõnga leida selle USB otsa ümber,et oleks veel kindlam,aga pole siit kohapealt leidnud piisavalt pehmet O-rõngast. Õli ja kütte omad ei toimi,on liiga kõvad ja pesa ei ulatu sisse.

kummikinda sõrme lõikad...


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 21 Nov 2019, 21:38
Postitas urmas66
joha123 kirjutas: 21 Nov 2019, 20:09
urmas66 kirjutas: 21 Nov 2019, 19:11
Piipz kirjutas: 21 Nov 2019, 11:06
Spoiler
urmas66 kirjutas: 21 Nov 2019, 10:27

Mul on hoidja kus on laadimine küljes ehk pistan hoidjasse ja kohe laeb,kui süüte sisse keeran. Nagu dokk. Kaabel on istme all kaitsmekarbis ja süüte sisse pannes läheb laadima. Sama asi ka kahes autos ehk mulle on see mugavam. Xcoverile on ka sama hoidja olemas,siit ka probleemi puudumine.
image.png

Autos küll aga motikal? Mis siis saab, kui vihma sajab?

Vihmaga toimib,sest see USB C ots mis hoidja küljes on ju plastikusse valatud. Niikaua kui telefon paigas sinna ilmselt vesi ei satu. Probleem tekib,kui telefoni välja võtad ja tel pesasse satub vett,siis peab suruõhuga üle käima ja jälle toimib. Tahaks sinna mingi O-rõnga leida selle USB otsa ümber,et oleks veel kindlam,aga pole siit kohapealt leidnud piisavalt pehmet O-rõngast. Õli ja kütte omad ei toimi,on liiga kõvad ja pesa ei ulatu sisse.

kummikinda sõrme lõikad...

Käisin just garaažis ja tegin katseid veega.Leidsin tööjuurest mingi kõrva käiva Handsfree junni kummiluti ja tegin sellest tihendi USB otsa ja telefoni korpuse vahele ning toimib väga hästi. Valasin ja pritsisin vett sinna igast poosist,eest ja tagant,ülalt ja alt ning laadimine kestis tõrgeteta. Sõidu ajal sinna kindlasti nii palju vett ei satu,sest klaas varjab enamuse ära. See tihend on seal nüüd paigas ja rohkem seda näppima ei pea. Suruõhu balloon on ilmselt mõtekas kaugemale minnes kaasa võtta,sest mul on lihtsalt vihmaga metsas olles telefon löönud kirja ette,et laadimispesasse sattus vett ja laadimine pole hetkel võimalik.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 21 Nov 2019, 22:13
Postitas Black

Dinosauruseid ei tohi, krt, lasta ka, peab kannatlikult ootama, kuni ise välja surevad! :D


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 08:38
Postitas Ronk
urmas66 kirjutas: 21 Nov 2019, 19:04
Ronk kirjutas: 21 Nov 2019, 10:56

Neid autohoidjaid vist väga tsikli peale ei usaldaks telefoni kinni hoidma ;)

See ei ole autohoidja vaid hoidja minu telefonile ehk konkreetselt Samsung A8 2018 jaoks,millele saab lisada motika kinnitused lenksule ja ka telefonile,siin kuskil teises teemas oli mul pilt ka sellest. Tugevus ja kõik muu on sel pigem üli hea. Mida siin mitte usaldada oleks? Mul selle laadne juba mitu aastat kasutusel ja pole küll mingit probleemi täheldanud.

Siin pilt ,kus on küll veel eelmise telefoni hoidja ilma laadijata,aga teoreetiliselt sama asi,kui tel kinnitust silmas pidada.
image.png

image.png

Vot seda ülemist kronsat esimesel pildil ei olnud. Seega tunduski et tal võimalus ülevalt poolt välja hüpata. Aga selle kronsaga tundub et hoiab :)


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 08:54
Postitas urmas66
Ronk kirjutas: 22 Nov 2019, 08:38

Vot seda ülemist kronsat esimesel pildil ei olnud. Seega tunduski et tal võimalus ülevalt poolt välja hüpata. Aga selle kronsaga tundub et hoiab :)

Sellest hoidjast ei tõmba telefoni isegi jõuga välja ilma telefoni katki tegemata,samas kui õigesti võtta,saab ühe käega telefoni kätte.Neid hoidjaid müüaksegi juppidena ehk ise komplekteerid,mida vajalikuks pead. Kõigil juppidel kruvi augud üksteisega kattuvad ja ise keerad kokku. Mina tellin neid nii,et vaatan broditi kodukalt tootenumbrid ja siis nende alusel KG Knuttsonist tellin. Ainuke miinus on see,et seda hoidjat tehakse telefoni mudeli põhiselt ja universaali pole olemas. Telefoni vahetades peab ühe osa(kuhu telefoni sisse pistad) sellest komplektist uue ostma. Aga see ei maksa võrreldes tel hinnaga just liiga palju,äkki mingi 30-40€,peast ei mäleta enam.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 09:32
Postitas Ain

loen ikka seda teemat ja mõtlen, et milleks see.. ostsin üle 10a tagasi zümo. Käib see vastavalt aastaajale nii tskili, saani kui ATV peal. Näinud kõike-vett, lund ja päikest. Töötab laitmatult. Telefonikõned tulevad ekraanile. Telefon on turvaliselt taskus. Mis kindlasti turvalisuse aspektist on väga tähtis. Kui peaksid õnnetusse sattuma ja käsi vähegi liigub saad abi kutsuda vähemalt.
Samas on mul tsiklil ikka telefonihoidja ka peal..


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 12:13
Postitas urmas66

Eks see Zümo ongi jäänud sinna 10a tagusele(tegelikult vist veel kaugemale) tasemele,sellest ka inimeste soovid uuemaid ja mugavamaid lahendusi kasutusele võtta. Telefoni abil saad ikkagi väga laia valikuvõimaluse,sealhulgas ka selle Garmini pakutu laadse,aga mitme erineva teenusepakkuja valikutena. Suurim miinus Garmin puhul meie kiirelt arenevas maailmas on kaartide liiga aeglane uuendamine ehk isegi paar aastat tagasi valmis saanud teed ei ole seal veel olemas. Lisaks muidugi kiiruskaamerate ja muu online info. See online on küll üle äpi olemas,aga no andke andeks ,aga see on üks ebamugavamaid lahendusi üldse, mida tean. Ja selleks on siis ka ikkagi vaja nutitelefoni temaga sidumiseks.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 13:37
Postitas ranel
urmas66 kirjutas: 22 Nov 2019, 12:13

Suurim miinus Garmin puhul meie kiirelt arenevas maailmas on kaartide liiga aeglane uuendamine ehk isegi paar aastat tagasi valmis saanud teed ei ole seal veel olemas. Lisaks muidugi kiiruskaamerate ja muu online info. See online on küll üle äpi olemas,aga no andke andeks ,aga see on üks ebamugavamaid lahendusi üldse, mida tean. Ja selleks on siis ka ikkagi vaja nutitelefoni temaga sidumiseks.

Urmas, sa ei taju ega ka taha ka tajuda eraldiseisva, lollikindla ja igas olukorras töötava seadme võlusid. Keegi ei käse sul kasutada City Navigator kaarte. Teine asi nagu nimigi viitab, siis see mõeldud linnas navigeerimiseks ja asulast väljaspool on põhiteed peal. Mul endal topokaardid sees Garminis nüüdseks umbes 2a vanused ja nii Eestis kui ka Venemaal on nendel kaartidel rohkem infot, kui samal ajal mobla näitab Gmapsis. Lisaks on mul näiteks Vene kaartidel info sees, kus Gmapsis vaadates on riikliku nõude tõttu tühi auk. Korduvalt testitud. Samas jah linnas, mõni ristmik on uuendamata jäänud. Kui viitsiks uuendada/osta uuendus, oleks seegi info ilmselt uuendatud. Kiiruskaamerad samamoodi, kogu selle info saab lisada ja seda sai juba mu esimesele 2004.a garminile lisada. Kusjuures 2004.a seadmes on mul 2017.a kaardid sees. Hiljem pole viitsinud uuendada ja seisab sahtlis niisama. Ehk siis kaardid sõltuvad ikka sellest, kas viitsid neid uuendada või mitte ning kui uuendada, siis milliseid kaarte kasutad.

Lisaks 10a hiljem on ilmselt nutitelefonis soft kasutamatu, sest tarkvara ikka uueneb. Kui tarkvara ei uuenda, siis ei saa ka ilmselt tulevikus uusi kaarte. Lõputu ring.

2012.a ostsin omale nt Samsung Galaxy S2. Sel ajal välja tulnud tippmudel. Loobusin selle kasutamisest juba üle 3a tagasi, kuna uuemate rakenduste jaoks muudkui mälu puudu. Andsin selle oma isale seejärel ära ja rootisin ära ning noppisin nii puhtaks, kui vähegi sai. Eelmine aasta loobus ka tema sellest, kuna Waze kasutamine muutus sellel piinavaks, sest olenemata, et telefonis äppe sisuliselt polnud, oli siiski mälu puudus telefonis. Kasutatav eluiga ehk siis 6a ja need viimased aastad tulid ka ikka väga pingutades. Rääkimata sellest, et 3-s aku sees. Siit tuleb järgmine suur miinus tihtilugu telefonidel. Surnud akuga telefoni ei saa tavaliselt kasutada.

Need eespool variant, mida sa pakud, sry aga see on täielik jura. Mootorratas pole auto. Maci eespool pakutud juhtmevabad lahendused on ainus, mida isegi tasuks kaaluda. Olgugi, et kasutades ka näiteks Hiina telefone, võid saada esialgse soetushinna alla, siis pikemaajalisel kasutusel on Moto-GPS mobla baasil vähemalt minu silmis kallim lahendus, kui nn klassikalised motogepsud. Lisaks mobiili põhine motogps põhiline eelis säilib vaid siis, kui internetiühendus on olemas või teine variant, kas raatsid kulutada raha jooksvalt interneti peale. Vaadates väljaspool EU-d roamingu hindasid, siis kaob mul igasugu isu netti sisse lülitada. Hindadele lisandub käibemaks

Spoiler
111.jpg
222.jpg
333.jpg
444.jpg
555.jpg

Ainus point, mis paneks, mind motogepsu hetkel uuendama, oleks tõesti, kui telefon istub turvaliselt taskus ja ma ei pea soetama omale hüpermegaveegakindlatpommikindlat telefoni ja ala waze info saaks edastada pommikindla gepsu ekraanile nagu uuematel autodel teha saab. Hetkel aga 180 eurone hiinakas, millel puudub igasugu IP klass ja klaas pole kriimustuste kindel. Riistvara aga oluliselt ägedam, kui oluliselt kallimad IP klassiga telefonid.

Lõpuks jääb asi ikka selle taha pidama, et mis funktsioone reaalselt keegi kasutab. Mõnel piisab navigeerimisest paari eurosest paberkaardist, mõnel aga ülisupermega navigeerimisseadmest.

Näiteks mu enda näitel, mis funktsioone põhiliselt kasutan pikamaasõitudel.

  • Navigeerimine/kaardi vaatamine
  • Kiiruskaamerad
  • Kohalik kellaaeg, keskmine kiirus ja päikese loojumise aeg(see viimane oi oi, kui hea selle järgi arvestada, millal laagrisse tuleb jääda)
  • Lemmikud punktid
  • Raja järgi sõit
  • Muusika klappidesse
  • Track history vms.

Sai pikk jutt, aga äkki kellegile abiks, kes loodab mobla baasil gps-iga näiteks raha säästa. Kes vähegi igapäevaselt kasutab IP68 stiilis telefoni juhtmevaba laadimisega, siis see oleks korralik alternatiiv motogepsule. Küll aga muud variandid ei näe ma, et oleks väga ratsionaalsed. Siis jääb ka ikka alles variant, et võiks mõni teine telefon minigripp kotikeses kohvri põhjas veel olla juhuks kui põhitelefoniga pole enam võimalik navigeerida/helistada, aga noh selle tagavara saab osta ka kasutatud peast ala 20 euroga kohvrisse.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 13:48
Postitas Jesper

Ärge nüüd tootke jälle offtopicut, siin teemas on oodatud ainult viited erinevatele autopoe ja Aliexpressi junnidele :D Mingid samsungid ja garminid on tarbetu poosetamine.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 14:15
Postitas Black
Ain kirjutas: 22 Nov 2019, 09:32

loen ikka seda teemat ja mõtlen, et milleks see.. ostsin üle 10a tagasi zümo. Käib see vastavalt aastaajale nii tskili, saani kui ATV peal. Näinud kõike-vett, lund ja päikest. Töötab laitmatult. Telefonikõned tulevad ekraanile. Telefon on turvaliselt taskus. Mis kindlasti turvalisuse aspektist on väga tähtis. Kui peaksid õnnetusse sattuma ja käsi vähegi liigub saad abi kutsuda vähemalt.
Samas on mul tsiklil ikka telefonihoidja ka peal..

Käiks Zümole SIM sisse, olekski nutitelefon. 10a vana mudel küll... :)

Nutitelefonid on ju puhtalt PDA/PNA raua edasiarendus.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 14:24
Postitas urmas66

Ranel ma ei tee maha seda,mida sa kiidad,vaid konstateerin fakti enda kasutuses olevatest seadmetest. Grminitel on meil päris paljudel tavaline eluaegne uuendus ja osadel see nn profi ehk veoauto teema. Kaardid on neis 100% identsed. ma ise uuendan neid pidevalt. Mul on kasutuses vist mingi 20 erinevat Garminit ja uuendused on neil ikka ühed ja samad. See mida sa ise sinna lisaks poogid ei lähe arvesse.
Kui tahad välisriigis kasutada andmesidet,siis ostad kohaliku SIM kaardi ,mis ei maksa enam kuskil liiga palju ka venes mitte. Või siis kasutad ka selles telefoni baasil seadmes offline navigeerimist, mis on ka ikkagi ajakohasem,kui ükskõik kui uus garmin. Telefone ei kasuta ilmselt enamus inimesi üle 3-4 aasta ehk ei mõista muret 7a vana telefoniga.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 16:02
Postitas Ronk
Spoiler
ranel kirjutas: 22 Nov 2019, 13:37
urmas66 kirjutas: 22 Nov 2019, 12:13

Suurim miinus Garmin puhul meie kiirelt arenevas maailmas on kaartide liiga aeglane uuendamine ehk isegi paar aastat tagasi valmis saanud teed ei ole seal veel olemas. Lisaks muidugi kiiruskaamerate ja muu online info. See online on küll üle äpi olemas,aga no andke andeks ,aga see on üks ebamugavamaid lahendusi üldse, mida tean. Ja selleks on siis ka ikkagi vaja nutitelefoni temaga sidumiseks.

Urmas, sa ei taju ega ka taha ka tajuda eraldiseisva, lollikindla ja igas olukorras töötava seadme võlusid. Keegi ei käse sul kasutada City Navigator kaarte. Teine asi nagu nimigi viitab, siis see mõeldud linnas navigeerimiseks ja asulast väljaspool on põhiteed peal. Mul endal topokaardid sees Garminis nüüdseks umbes 2a vanused ja nii Eestis kui ka Venemaal on nendel kaartidel rohkem infot, kui samal ajal mobla näitab Gmapsis. Lisaks on mul näiteks Vene kaartidel info sees, kus Gmapsis vaadates on riikliku nõude tõttu tühi auk. Korduvalt testitud. Samas jah linnas, mõni ristmik on uuendamata jäänud. Kui viitsiks uuendada/osta uuendus, oleks seegi info ilmselt uuendatud. Kiiruskaamerad samamoodi, kogu selle info saab lisada ja seda sai juba mu esimesele 2004.a garminile lisada. Kusjuures 2004.a seadmes on mul 2017.a kaardid sees. Hiljem pole viitsinud uuendada ja seisab sahtlis niisama. Ehk siis kaardid sõltuvad ikka sellest, kas viitsid neid uuendada või mitte ning kui uuendada, siis milliseid kaarte kasutad.

Lisaks 10a hiljem on ilmselt nutitelefonis soft kasutamatu, sest tarkvara ikka uueneb. Kui tarkvara ei uuenda, siis ei saa ka ilmselt tulevikus uusi kaarte. Lõputu ring.

2012.a ostsin omale nt Samsung Galaxy S2. Sel ajal välja tulnud tippmudel. Loobusin selle kasutamisest juba üle 3a tagasi, kuna uuemate rakenduste jaoks muudkui mälu puudu. Andsin selle oma isale seejärel ära ja rootisin ära ning noppisin nii puhtaks, kui vähegi sai. Eelmine aasta loobus ka tema sellest, kuna Waze kasutamine muutus sellel piinavaks, sest olenemata, et telefonis äppe sisuliselt polnud, oli siiski mälu puudus telefonis. Kasutatav eluiga ehk siis 6a ja need viimased aastad tulid ka ikka väga pingutades. Rääkimata sellest, et 3-s aku sees. Siit tuleb järgmine suur miinus tihtilugu telefonidel. Surnud akuga telefoni ei saa tavaliselt kasutada.

Need eespool variant, mida sa pakud, sry aga see on täielik jura. Mootorratas pole auto. Maci eespool pakutud juhtmevabad lahendused on ainus, mida isegi tasuks kaaluda. Olgugi, et kasutades ka näiteks Hiina telefone, võid saada esialgse soetushinna alla, siis pikemaajalisel kasutusel on Moto-GPS mobla baasil vähemalt minu silmis kallim lahendus, kui nn klassikalised motogepsud. Lisaks mobiili põhine motogps põhiline eelis säilib vaid siis, kui internetiühendus on olemas või teine variant, kas raatsid kulutada raha jooksvalt interneti peale. Vaadates väljaspool EU-d roamingu hindasid, siis kaob mul igasugu isu netti sisse lülitada. Hindadele lisandub käibemaks
111.jpg222.jpg333.jpg444.jpg555.jpg

Ainus point, mis paneks, mind motogepsu hetkel uuendama, oleks tõesti, kui telefon istub turvaliselt taskus ja ma ei pea soetama omale hüpermegaveegakindlatpommikindlat telefoni ja ala waze info saaks edastada pommikindla gepsu ekraanile nagu uuematel autodel teha saab. Hetkel aga 180 eurone hiinakas, millel puudub igasugu IP klass ja klaas pole kriimustuste kindel. Riistvara aga oluliselt ägedam, kui oluliselt kallimad IP klassiga telefonid.

Lõpuks jääb asi ikka selle taha pidama, et mis funktsioone reaalselt keegi kasutab. Mõnel piisab navigeerimisest paari eurosest paberkaardist, mõnel aga ülisupermega navigeerimisseadmest.

Näiteks mu enda näitel, mis funktsioone põhiliselt kasutan pikamaasõitudel.
*Navigeerimine/kaardi vaatamine
*Kiiruskaamerad
*Kohalik kellaaeg, keskmine kiirus ja päikese loojumise aeg(see viimane oi oi, kui hea selle järgi arvestada, millal laagrisse tuleb jääda)
*Lemmikud punktid
*Raja järgi sõit
*Muusika klappidesse
*Track history vms.

Sai pikk jutt, aga äkki kellegile abiks, kes loodab mobla baasil gps-iga näiteks raha säästa. Kes vähegi igapäevaselt kasutab IP68 stiilis telefoni juhtmevaba laadimisega, siis see oleks korralik alternatiiv motogepsule. Küll aga muud variandid ei näe ma, et oleks väga ratsionaalsed. Siis jääb ka ikka alles variant, et võiks mõni teine telefon minigripp kotikeses kohvri põhjas veel olla juhuks kui põhitelefoniga pole enam võimalik navigeerida/helistada, aga noh selle tagavara saab osta ka kasutatud peast ala 20 euroga kohvrisse.

Selle vastu aitas mind väga hästi selline asi nagu Three kõnekaart (kunagi Mac soovitas vist)

http://www.three.co.uk/

Seal saad võtta paketi kus euroopa enamus riike on sama tariifiga. Hetkel rännanud horvaatiasse sellega edasi tagasi, käinud ära Itaalias ja väga mõistliku hinnaga.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 16:44
Postitas ranel

EU polegi probleem. EU väline on probleemne. Isegi kui kohaliku simi ostad, siis leidub palju kohti ikka ilma levita. Roamingus samas saad rohkem võrke kasutada.

urmas66 kirjutas: 22 Nov 2019, 14:24

Telefone ei kasuta ilmselt enamus inimesi üle 3-4 aasta ehk ei mõista muret 7a vana telefoniga.

Selles see probleem ongi. Selleks ongi hea eraldiseisev moto jaoks mobla, kus kõik asjad alles ja ei peaks muudkui exportima/importima.
Korralik telefon aga maksab korralikku raha, mis kestaks aastaid. Ei pea silmas tehnilist vastupidavast, vaid just riistvara aegumist.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 22 Nov 2019, 22:41
Postitas Macintosh

[mention]Jesper[/mention], tänan, sa said täpselt asjale pihta. Tuleb välja, et mõnedel meie hulgas on olemas arenguvõime (togi)
[mention]urmas66[/mention], siinsed "telefonid" peavad suutma taluda kuuma ja külma, põrutusi ja tolmu ning mudasse või porilompi kukkumine ei tohiks sellise navi(telefoni) omanikku väga häirida. Kui keegi tahab nendega helistada või netis surfata siis võib ta seda teha aga selleks otsatrbel on olemas palju paremaid telefone. See teema on eelkõige monofukntsionaalsetest naviseadmetest.

[mention]ranel[/mention], ma olen sinuga üldjuhul nõus, monufunktsionaalne seade on alati kõige parem (sellest ka see teema siin). Siiski, nii sitta navit pole mul varem olnud, kui seda oli Garmin Zümo 595LM. Garmini tippmudel. Näiteks pea 8 aastat vana Becker Mamba oli üldiselt parem, kui jätte välja asjaolu, et ta ei osanud trackiga midagi peale hakata. Garmini ekraan päikese käes pea nähtamatu, üldiselt madala kontrastiga, viletsad kaardid (kohati) ja nadi kaardihaldus, halvad ja loetamatud kuvastiilid, ebaloogiline kasutajaliides, peidetud omdused ja 100% mõttetu BT link telefoniga. Need on vaid üksikud puudused, mida ma kohe esmases järjekorras meenutan.
Seda teemat ei peeta täna siin üleval seetõttu, et telefonil baseeruv lahendus oleks odavam. Teema on suuresti tingitud asjaolust, et Garmini tippnavi on lootuseltult aegunud rauaga, kui korpus välja jätta siis tervikuna, kõik on ajast ja arust. Pane juurde mõtetud piirangud, mida Garmin rakendab oma intellektuaalse omandi kaitsmiseks ja sul ongi koos halvim kasutajakogemus + pakutav väärtus pole vähimalgi määral kooskõlas toote hinnaga. Hind loob mulje, justkui oleks tegu tipptootega, reaalsuses on Garmin aga nautinud sisulist monopolististaatust ja müünud sellest tulenevalt mida iganes (keskmist sodi). See pidu saab kohe läbi, sest tarbijal on altenatiiv ja ta tahab oma raha eest midagi saada.

Google Mapsi ei peaks motonavigeerimisel väga tõsiseltvõetava alternatiivina mainima. Vahel võib ju vaadata aga ei tegu ega nägu ole lõpuni sobivad. Kõikidesse Android telefonidesse leidub suurel hulgal erinevaid off-line kaarte.
Kui sa tahad töökindluse osas enam-vähem kindla peale välja minna, siis vali endale Kyocera Dualfroce Pro või Pro 2 (globaalaeks kasutuseks sobib vaid AT&T versioon; pole saadaval Euroopas).

Kokkuvõtvalt: mul pole siinkohal midagi tõestada. Minul on Garmini asemel oma motonavi ja ma olen tehtud otsusega väga rahul. Kes tahab, ostab endal Garmini, kes tahab - Samsungi. Aga nagu [mention]Jesper[/mention] ütles siis mõlemad lähevad ja kiidavad oma v**** mõnes teises, asjakohases teemas. :bsmile:


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 23 Nov 2019, 09:05
Postitas urmas66

Minu kiiks oma põhi telefoni kasutada on ilmselt harjumus seda nina ees näha,sest ta on minu töövahend nr2 pc järel ja on mul ka autos nina ees. Muus osas Mac sinuga 100% sama meelt. Teoreetiliselt teen ikkagi sama asja lihtsalt oma väikse kõrvale kaldega. Ja pole ka välistatud,et ostan mingi karvasema korpusega telo lähiajal.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 23 Nov 2019, 19:39
Postitas Piipz

Aga mis puutub metsa vahel müttamisse (ma ei pea silmas reisimist), siis käsigepsu vastu ikka (vel) ei saa. Miks neil nii head vastuvõtjad on ja miks teistel ei ole, jääb arusaamatuks. Vana Etrex30 võtab signaali isegi lennukis sees, kus autonavi ja telefon millestki veel midagi aru ei saa. Sama kõrgete majade vahel.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 23 Nov 2019, 19:44
Postitas stev666
Spoiler
Piipz kirjutas: 23 Nov 2019, 19:39

Aga mis puutub metsa vahel müttamisse (ma ei pea silmas reisimist), siis käsigepsu vastu ikka (vel) ei saa. Miks neil nii head vastuvõtjad on ja miks teistel ei ole, jääb arusaamatuks. Vana Etrex30 võtab signaali isegi lennukis sees, kus autonavi ja telefon millestki veel midagi aru ei saa. Sama kõrgete majade vahel.

Kuhu Montana kuulub kas käsi või moto alla....igaljuhul mulle väga rahuldav


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 23 Nov 2019, 20:41
Postitas zorten22

No ma ei tea, isegi mu vana Iphone 5 saab 10000m ja 800km/h gepsu signaaliga hakkama. Olen nii kiirust, asukoht kui kõrgust uurinud.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 23 Nov 2019, 21:20
Postitas Piipz
Spoiler
stev666 kirjutas: 23 Nov 2019, 19:44
Piipz kirjutas: 23 Nov 2019, 19:39

Aga mis puutub metsa vahel müttamisse (ma ei pea silmas reisimist), siis käsigepsu vastu ikka (vel) ei saa. Miks neil nii head vastuvõtjad on ja miks teistel ei ole, jääb arusaamatuks. Vana Etrex30 võtab signaali isegi lennukis sees, kus autonavi ja telefon millestki veel midagi aru ei saa. Sama kõrgete majade vahel.

Kuhu Montana kuulub kas käsi või moto alla....igaljuhul mulle väga rahuldav

Montana on ka ikka käsigps.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 24 Nov 2019, 12:33
Postitas urmas66
zorten22 kirjutas: 23 Nov 2019, 20:41

No ma ei tea, isegi mu vana Iphone 5 saab 10000m ja 800km/h gepsu signaaliga hakkama. Olen nii kiirust, asukoht kui kõrgust uurinud.

Samas siin,kõik telefonid leiavad GPS signaali lennukis üles.Korduvalt proovinud :) Tegelikult ka mobiilisignaali.Unustasin sel suvel enne lendu telefoni lennureziimi panna ja lennul Hamburgi helistati mulle kuskil mere kohal enne Bornholmi saare juures tehtavat pööret. Laevas selle koha peal ilmselt levi poleks olnud.
Ilmselt on ka telefoni baasil navi metsas mingi käsigepsuga samaväärne,kui seal on sama kaart sees.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 24 Nov 2019, 12:42
Postitas Piipz

Need mu testid on üsna vanad. Keegi võiks uue iPhone ja vana käsigepsuga metsas ja majade vahel ringi käia. Aa ja 3d kompassist tunnen ka telefonis puudust, st käsigepsuga on geopeitust parem mängida, õige suund on koguaeg ees


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 24 Nov 2019, 12:59
Postitas urmas66
Piipz kirjutas: 24 Nov 2019, 12:42

Need mu testid on üsna vanad. Keegi võiks uue iPhone ja vana käsigepsuga metsas ja majade vahel ringi käia. Aa ja 3d kompassist tunnen ka telefonis puudust, st käsigepsuga on geopeitust parem mängida, õige suund on koguaeg ees

Ma ei julge väita,et mul telefonis olevad kompassid on 100% sama täpsed,kui magnet kompass,aga ma ise ei ole siiani pidanud kahtlema. Compass Steel ja Compass Steel 3D on kasutusel. https://play.google.com/store/apps/deta ... ss3d&hl=et


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 24 Nov 2019, 14:22
Postitas Black

Telefonide gepsule annab assisted värk omajagu täpsust juurde. Käsigepsudel seda pole, peavad lihtsalt oma suurema antenniga hakkama saama.

Aga telefonid on maastikul üsna täpsed. Kevadel sai metsas mõned piiritorud ja ristikivid Regioga üles otsitud. Mõne meetri teema.

Lennukis mul toimis ka juba 10a tagasi iPhone 3G (esimene gepsuga iPhone) kenasti. Enamik olid siis veel Nokiamehed ja igasuguste nutikate suhtes eitusfaasis (Symbian oli juba ka kõva samm edasi). :P

Kompassid on pigem kahtlased. Ei näita ka vabas õhus igal pool magnetkompassiga täpselt sama suunda.

Käsigepsu suur pluss on akusäästlik monokroomne taustvalgust mitte vajav ekraan.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 26 Nov 2019, 22:44
Postitas iSlanderADV

Ram teeb elu veel lihtsamaks, sest nad teatasid just wireless laadijaga telefonihoidikutest, mis tulevad välja 2020

image.png

RAM® Quick-Grip™ Wireless
RAM® Tough-Charge™ with X-Grip® Technology
Qi wireless charging
Waterproof, spring-loaded cradles
Choose from motorcycle, marine, and in-vehicle kits
Available early 2020


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 27 Nov 2019, 09:01
Postitas Ronk

Mul on tunne, et see RAM-HOL-PD3U, mis RAM kunagi PDU-de jaoks valmistas, sai üpriski kiirelt populaarseks mootorratturite seas kui telefonidega sõitmise buum lahti läks. Oli vaid aja küsimus, millal RAM seda ise märkab ning vana toote nö elustab taas. Ainult kiidusõnad RAM-ile et viitsitakse turuuuringutega ikka tegeleda.

Wireless variant on ainult kirss tordi peal. Ilmselt hind tuleb vastav ehk üle 100€.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 02 Dets 2019, 18:11
Postitas desmorado
Spoiler
morse kirjutas: 12 Aug 2019, 10:52
Spoiler
Rasmusk kirjutas: 12 Aug 2019, 00:11
Ain kirjutas: 31 Juul 2019, 16:46
Jesper kirjutas: 31 Juul 2019, 16:17

Ma tean, et Ain ilmselt ei küsinud bemmi kohta, aga muidu on nutikad inimesed leiutanud sellise vidina nagu WunderLINQ - ühendab selle bemmi nupukese Androidiga, logib, laeb, koob, küpsetab ja teeb ilmselt sadat asja veel.

See BMW lahendus on äge. Aga ootan jah, et keegi teeks sarnase ratta näiteks Androidile ... Saan siis aru ,et kui oleks olemas see BMW ratas koos hoidjaga ostad juurde selle wunderlinq jubina ja ongi sarnane asi olemas.

Kõige lähedasem asi, mida mina turul näinud olen, on see: https://daytona-global.com/products/?pa ... ctID=87352

Väga lahe leid!
Saan aru, et Osmandiga see võiks isegi toimida, sest zoom käib noolte abil - antud kontrolleril + ja - nuppu vist polegi.
daytona.jpg
daytona 2.jpg

Paar müügilinki:

Daytona Smart Controller for Smart Phone or Tablet
https://www.ebay.de/itm/Daytona-Smart-C ... SwE8dcnFo8
https://www.ebay.de/itm/DAYTONA-INTERRU ... SwCrtcyyzD

Spoiler
image.png

Üks sarnane jubin veel (progetav):
https://www.thorkracing.com/en/produto/ ... Pil1mjosmo


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 03 Dets 2019, 10:32
Postitas Macintosh
Spoiler
desmorado kirjutas: 02 Dets 2019, 18:11

Üks sarnane jubin veel (progetav):
https://www.thorkracing.com/en/produto/ ... Pil1mjosmo

Nii väljanägemsielt, kui ka kontseptsioonilt meenutab väga seda asja, mille [mention]Jesper[/mention] oma KTM Rally peale valmis meisterdas.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 03 Dets 2019, 12:07
Postitas Jesper

Nojah, arvestades materjalide ja tööaja kulu ning asjaolu, et Bluetoothi osa vajab ikka veel veidi täiustamist, oleks võinud kohe õige asja osta. Anoh kalender oli argument, ma tahtsin veel enne lund esimesed tiirud teha, mis ka õnnestus.

Üldiselt ma oma (väga lühikese, aga siiski) kogemuse pealt olen kergelt skeptiline selle asja ergonoomia suhtes, eriti just joysticki osas. Konkreetselt minu aplikatsioonis on see tumbler möödapääsmatu, sest füüsiline roadbook lihtsalt töötab nii ja moos, aga see liigub ainult kahes suunas ja ma pidin ikkagi pärast esimest veerandtundi softis pooled ära vahetama, sest pidevalt alt üles klikkimine kiskus pöidla krampi. Siin pildil on näha, et joystick on pandud pöidlast nii kaugele kui üldse saab, mis kehaosaga ma nende arust seda kangutama peaks?

Untitled.jpg

Ehk siis tehnoloogia on olemas, aga sellist päris head asja konkreetselt navi jaoks pole veel keegi välja nuputanud kahjuks.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 03 Dets 2019, 15:25
Postitas desmorado
Jesper kirjutas: 03 Dets 2019, 12:07

Nojah, arvestades materjalide ja tööaja kulu ning asjaolu, et Bluetoothi osa vajab ikka veel veidi täiustamist, oleks võinud kohe õige asja osta. Anoh kalender oli argument, ma tahtsin veel enne lund esimesed tiirud teha, mis ka õnnestus.

Üldiselt ma oma (väga lühikese, aga siiski) kogemuse pealt olen kergelt skeptiline selle asja ergonoomia suhtes, eriti just joysticki osas. Konkreetselt minu aplikatsioonis on see tumbler möödapääsmatu, sest füüsiline roadbook lihtsalt töötab nii ja moos, aga see liigub ainult kahes suunas ja ma pidin ikkagi pärast esimest veerandtundi softis pooled ära vahetama, sest pidevalt alt üles klikkimine kiskus pöidla krampi. Siin pildil on näha, et joystick on pandud pöidlast nii kaugele kui üldse saab, mis kehaosaga ma nende arust seda kangutama peaks?
Untitled.jpg

Ehk siis tehnoloogia on olemas, aga sellist päris head asja konkreetselt navi jaoks pole veel keegi välja nuputanud kahjuks.

Joystick pöidlale lähemale: https://www.h3dmoto.com/product/f2rcr1/
Saab ka KTM RFR-i originaaltükiga (76412175044), aga see 2 korda kallim.