Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
MotoGPS-idega on seotud vaid paar kitsaskohta: valik on väike, maksavad jaburalt palju (Garmin, TomTom) või siis hea hinna korral pole usaldusväärsus töökindluse osas päris 100% ("hiinlased").
Viimase aasta olen taas "mänginud" mõttega tuua mobiiltelefon mootorratta lenksule. Sedakorda küll mitte universaalseadmena vaid monofunktsionaalse motonavigaatorina st. sul on resil olles kaks "telefoni" üks lenksul ja teine taskus. Eeldan, et sellel lenksul olevas telefonis SIM-kaarti pole aga kui keegi soovib panna ja kasutada seda ka telefonina siis mingeid takistusi siinkohal pole.
Antud teema on siin kõva häälega mõtlemise kohaks ehk saab keegi minu arutlusest kasu. Kirjutan mitmes osas ja lahendan samm-sammult kõik allpool püsitatud probleemid/küsimused nii hästi, kui oskan.
Väljakutsed-probleemid
Mobiili paigutamisel lenksule on mitmeid probleeme võrreldes motogpsiga:
- Ei ole enmasti vibratsiooni ja kukkumiskindlad;
- Seadme paigutamine lenksule enne sõitu ja mahavõtmine on ajamahkukas tegevus: ühendada juhe, paiguatda veekindlasse kotti jne
- Ei ole kinnasattud käega kasutatav
- Eeldab vähesel määral eelteadmisi tarkvarade kasutuselvõtuks
- Elektriline toiteühendus pole veekindel
- Juhtrauale paigutamiseks on vaja korralikku-tööötavat hoidjat
- Vajab eraldi 5V toidet
- Puudub spetsiaalselt mootorrattasõiduks/aktiivtegevuseks valmistatud navigatsioonitarkvara;
- Plajud kasutajaliidese elemendid kindaga kasutamiseks liialt väikesed;
Lahendada enam-vähem kõik ülaltoodud probleemid nii hästi, kui võimalik. Lisaks põhiülesannetele nagu navigatsioon tänaval ja offroadis teha teekondade back-up seadmest ja teekonna info üleslaadimisi seadmesse juhtmevabalt. Träkkida sõitja asukohta reaalajas ja salvestada läbitud teekonnad automaatselt niikaua, kui telefon sees on. Teha seda kõike mõistliku büdzetiga, eelduste kohaselt peaks kogukuluks koos kõikide vidinate ja töödega kujunema suurusjärgus 140-180€.
Telefon
Alustuseks on vaja sobivat telefoni. Loomulikult võib minna poodi ja osta endale mõne tundutd tooja telefoni nö aktiivmudeli (ntx Samsung Active S7) aga sellisel juhul on mõistlikum juba soetada endale kohe Garmin või TomTom ja jätta ülejäänud jama vahele, sest nii on kiirem ja soodsam. Seega, telefon peab olema piisvalt mõistliku hinnaga, et suuta pakkuda konkurtentsi spetsiifilistele motonavi seadmetele. Kindlasti peab see meil olema vee-ja põrutuskindel siis vabaneme kohe vajadusest pista seade vee- ja kukkumiskindluse saavutamiseks karpi või vutlarisse. Tõsi, enamuse seadmete puhul pole USB pistik veekindel aga sellele leidub siiski lihtne lahendus. Teiseks, märkimisväärseks puuduseks on kasutamine kinnastatud käega. Seda on natuke keerulisem mõistlikul viisil lahendada aga ka sellele on olemas minu silmis toimiv lahendus. Alustame telefonist.
Pika seõlumise tulemusena on telefonidest senini jäänud sõelale kaks:
- Nomu S10
ekraan 5", IPS, vee ja põrutuskindel, otseses päikesevalguses piisvalt hästi nähtav, hea hinnaga, "vanilla" Android
Miinused: ei tööta kinnastatud käega, USB pistik pole veekindel
https://goo.gl/3qpsYJ
Siin võide vadat, kuidas üks tegelane Venemaalt telefoni tõsiselt kuritarvitab
Ülevaade https://goo.gl/pZYvtz
Kyocera DuraForce
ekraan 4.5- 5.7" sõltuvalt mudelist, IPS, vee ja põrutuskindel, otseses päikesevalguses piisvalt nähtav, mõistliku hinnaga, telefoni tagaküljel on laadimiskontaktid, "vanilla" Android, osad mudelid töötavad kinnastatud käega
Miinused: USB pistik pole veekindel
https://goo.gl/n4nRZu
ekraan 4.7", IPS, vee ja põrutuskindel, otseses päikesevalguses piisvalt nähtav, mõistliku hinnaga, "vanilla" Android, töötab kinnastatud käega
Miinused: USB pistik pole veekindel
https://goo.gl/bC1BgP[/list]
Keegi ei keela kasutada ka muid telefone kui ülaltoodud. Hiinalased on viimasel paaril aastal muutunud oma toodetega häbematult heaks. Kes soovib läheb valib endale allolevatest linkidest välja mõne, mis talle rohkem meele järele on.
https://www.toughgadget.com/best-rugged ... -unlocked/
http://www.techradar.com/news/best-rugg ... hones-2017
...jätkan lähiajal sellega, kuidas telefon lenksule kinnitada..
PS: Ühe lubaduse tahaks ka välja anda. Kuna ma täna oma GPS'i vahetama ei hakka, sest olemasoleva Becker Mamba (1:1 analoog) töötab liiga hästi aga soov proovida on suur siis olen valmis ühele soovijale kõik vidinad ära tellima kogu tarkvara ära häälestama ilma oma tegevuse eest eraldi tasu küsimata. Soovija võtab ühendust ES/PS vahendusel või helistab mulle.
Eelduseks on, et kõik see juhtub talve jooksul. Mida varem alustada, seda aprem. Seega antud pakkumine aegub hiljemalt 1.03.2018 või esimese soovija väljailmumisel.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Esimene probleem, mis meil lahendamist vajas on ekraani resolutsioon. Telefonidel on tihe pilt, ekraanil on korraga palju näha aga tsiklisõidu puhul on see miinuseks, sest ekraani vaadatakse liikumise pealt ja enamasti vaid silmapilguks. Lahenduseks on kujutise suurendamine ekraanil. Tüüpiliselt on selleks vaja telefon rootida aga on võimalik ka ilma hakkama saada, siinkohal lahendus, mida mina kasutasin.
Selle kasutamisega peaks igaüks hakkama saama. Vaja on vaid "Change phone resolution and DPI without root" ja "Minimal ADB and Fastboot" tööriistu.
https://forum.xda-developers.com/galaxy ... t-t3582863
https://forum.xda-developers.com/showth ... ?t=2317790
Ampere
Võimaldab katsetamata veenduda, kas aku laadimise kiirus on piisav selle täislaadimiseks koormuse korral.
https://goo.gl/SQNiQb
https://goo.gl/GpA03z
-
- Postitusi: 1195
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
3GB kõlab hästi, teeb telefoni kiireks. Kui kasutada teda monofunktionaalse seadamena siis navi puhul on täiseti ükskõik, milliselt tasemel kaamera on või kas ta üldse olemas onRonk kirjutas:Soovitada võin veel HomTom HT20Pro. 118 euri läks alist kokku. Selle eest veekindlus ja mis oli minu kriteeriumite puhul kõige määravam 3gb RAM-i. Kaamera on natuke kehvavõitu kuid naviks väga hea

Siin pole takistusi, võib olla nii kasutatud kui ka uus. CAT-i hädaks kipub olema aegunud riistvara juba müügile tulles. Täpselt sama käib tarkvaralise poole kohta.Multi kirjutas:Kas telefonidest näiteks kasutatud CAT ei võiks kõne alla tulla?
Telefoni puhul on kinldasti plussiks, kui seda on võimalik rootida, siis saab tarkvaraliselt ekraani resolutsiooni muuta sobivamaks lenksul kasutusel.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Mode/Toetajaliige
- Postitusi: 1606
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome-Riihimäki
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ilmselt võiks, ma kasutan ise Cat S60 aga hind on suht kirves, võrreldes tavalise GPS'iga.Multi kirjutas:Kas telefonidest näiteks kasutatud CAT ei võiks kõne alla tulla?
Muus osas-
Saab kindaga kasutada.
Kestab jätkuvat uputamist. ( Järgi proovitud, nii tahtlikult kui ka tahtmatult. )
Aku on piisavalt suur, et saaks kogu päeva kasutada kõnedeks ja ka samal ajal navina.
Ekraan nähtav, päikese käes.
Hääl käsklused.
Mäkk!

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kasutan igapäevaselt autos ja ka tsiklile on kinnitus ostetud.Nii autos kui ratta peal on Brodit Pro-Clip kinnitused.Ratta peal olen küll ainult siin kohapeal kasutanud ja lasknud taustaks Wazel joosta,sest infot -politsei jne on sealt mugav saada.GPS seda ei paku.Suur + tel kasuks.
1.Telefon on tolmu ja veekindel IP68 ehk parim tase,mis seadmeid hetkel toodetakse.USB C pistik ilmselt ei ole veekindel,aga see pole mingi probleem.Kui kasutad telefoni näiteks lennurežiimis,siis mul võttis Waze umbes 6 tunniga aku 40% peale.Ehk jätkuks ka terveks päevaks kui vaja.Osmand+ jookseb ka ideaalselt offlines,aga pole aku kestvust sellega proovinud.
2.Maksab mitte liiga palju a´350 ja on kiire ning piisava mäluga RAM 3GB mälu 32GB.Lihtsalt telefonina ka igati korralik asi.Kinnitus on tsiklipeal sama lihtne ,kui autos ehk lükkan ülevalt peasse ja lukustan ülaservast.Saab teha ühe käega.USB laadija pesast, istme alt, tuleb juhe lenksu juurde(statsionaarne paigaldus).
3.Kindaga(nahkkinnas) kasutamine on täitsa võimalik.Ei reageeri küll nii kiirelt kui käega,aga saab kõik asjad aetud,mida sõiduajal võiks olla vaja teha.Ei kujuta ette,et sõidu ajal aadressi sisestama hakkan,aga lemmikutest saan kindaga asjad kätte ja navigeerima panna.Täna on muideks isegi töökindad puutetundlikud,aga tsikli valdkond nagu ikka ajast maas.
4.Mugav on kasutada,kui tel on peaseadmega ühendatud ja asub sul mugavalt silme ees.Ehk mina olen sellega väga rahul,et mul on kõik ühes.Päikeses on nähtavus igati hea isegi läbi päikese visiiri.
Peale selle tel ostmist pole Garminit, peale ühe korra Lätis nö paralleelselt kontrolliks kasutamist, isegi mitte välja võtnud.
Mul on alati ka teine tel, Moto G3(sama suur ja istub samasse hoidjasse) kaasas,sest põhinumber puhkuse ajal suunatud.Seal jooksevad mul peaaegu kõik samad rakendused,kuid see pole veekindel.Reisile minnes ilmselt viskan Garmini ka kohvrisse igaks juhuks

Ehk siis minu jaoks on GPS seade telefoni järel nö varu variant,sest on lihtsalt olems,aga uut lähiajal ostma ei tõtta.
Kinnitus on see
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
https://www.ebay.com/itm/Water-resistan ... 2749.l2649
Jätsin ratta padukaga selle külge ja seest läks niiskeks.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 1400
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Postitusi: 1195
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Macintosh kirjutas:3GB kõlab hästi, teeb telefoni kiireks. Kui kasutada teda monofunktionaalse seadamena siis navi puhul on täiseti ükskõik, milliselt tasemel kaamera on või kas ta üldse olemas onRonk kirjutas:Soovitada võin veel HomTom HT20Pro. 118 euri läks alist kokku. Selle eest veekindlus ja mis oli minu kriteeriumite puhul kõige määravam 3gb RAM-i. Kaamera on natuke kehvavõitu kuid naviks väga hea. Kuidas kinnastega kasutades on?
Siin pole takistusi, võib olla nii kasutatud kui ka uus. CAT-i hädaks kipub olema aegunud riistvara juba müügile tulles. Täpselt sama käib tarkvaralise poole kohta.Multi kirjutas:Kas telefonidest näiteks kasutatud CAT ei võiks kõne alla tulla?
Telefoni puhul on kinldasti plussiks, kui seda on võimalik rootida, siis saab tarkvaraliselt ekraani resolutsiooni muuta sobivamaks lenksul kasutusel.

-
- Postitusi: 960
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 24 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Postitusi: 792
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 105 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
androidi kasutamine annaks võimaluse soodsalt selline vidin liidestada...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Aliexpressist ostetud 2 erivevat analoogi ei pidanud ka eriti vett.Garminile ostetud GIVI toode peab igaljuhul ideaalselt.Hinnavahe muidugi 3-4 X.Givil on veel mingi lisa kate ka ,et vihmas oleks 100% kaitstud.Seda pole kordagi kasutanud.ranel kirjutas:Üks asi, mida mitte teha, on osta see korpus ümber.
https://www.ebay.com/itm/Water-resistan ... 2749.l2649
Jätsin ratta padukaga selle külge ja seest läks niiskeks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1748
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 116 korda
- Tänatud: 199 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Müüa:Yamaha FZS 600, Yamaha FZ8-SA
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kui jätta kõrvale teedeta maastik,siis mida Montana enam annab või mida temaga rohkem teha saab, võrreldes tava Garmini või Waze-ga?stev666 kirjutas:Sõitsin ka mobiiliga ja kiitsin, seni kui sai soetatut montana. Lõpuks on ikka nii et las navi navigeerib ja telefon helistab.
Liiklusinfo(ummikud-teesulud)? Politsei? kiiruskaamerad? Teeremondid? Ohtlikud kohad teel?Navigeerimine läbi paljude riikide ja vahepunktide otse sihtkohta?
Minu kogemus ütleb,et tavaline Garmin annab lääne euroopas liiklusinfot mingil määral,aga idapool see puudub sisuliselt.Waze teeb siin minu jaoks silmad ette mitmekordselt.
GPS tuleb minu ajoks arvesse alles väljudes EU piirest,sest seal võib juhtuda ,et admesidet kasutades hakkab rahakotile mõjuma.
Samsung A5-e USB pesa on iseenesest veekindel.Veekindel pole juhe mis sinna sisse läheb ehk see lühistub märjas olekus.Aga nagu eespool kirjeldasin,siis see laadimine pole uuematel telefonidel nagu ntks A5 üldse probleem,akut jagub piisavalt ja ega sa kogu reisi siis vihmasajus ka ei veeda.Maaks kirjutas:Kas riistvara poolelt ei ole mõnel tootjal juhtmevaba laadimist? Kui laadimine hoidikusse integreerida, siis saaks USB otsa korgiga kinni panna ja veekindluise paremaks.
E:S7 ja S8 on juhtmevaba laadimisega ja iphone 8 on ka juhtmevaba laadimisega.Hind muidugi ei ole neil normaalne.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Juhtmevaba laadimine on ebapiisava kiirusega ja ei toida ära. Küll aga on mul olemas lahendus, kuidas seade veekindlaks saada, kui juhtmete/laadimsie osa juurde jõuame siis saab teada.Maaks kirjutas:Kas riistvara poolelt ei ole mõnel tootjal juhtmevaba laadimist? Kui laadimine hoidikusse integreerida, siis saaks USB otsa korgiga kinni panna ja veekindluise paremaks.
Ma ei saanud päris hästi aru, kas HomTom on kinnastega kasutatav või CAT? Juhtme laadijas hoidmisega on nii, et 95% juhtudest ei juhtugi aga kas sa taahad selle 5% sees olla ? Pikaajaliselt teeb vesi seal siiski piiavalt halba, kontaktid oksüdeeeruvad ja ühel htkel kaob näiteks laadimine ära vms. Teiseks oluliseks puuduseks on, et pistiku sinna kontakti sisestamine on alatis seotud väikse pusimisega (järgnevatele postitajatele: palun ärge hakake siin seletama, kuivõrd lihtne see on, kuidas igaüks sellega hakkama saab ja kuidas kirjutaja sellest unistanud on, et saaks õhtuti, väsinuna, vihmas ja kinnastatud käega proovida mini-USB pistiku sisestamist telefoni).Ronk kirjutas:Kinnastega oli täitsa kasutatav. CAT telefon kuumenes aga pidevalt karmimas kliimas üle. Siiamaani sõitnud HomTom-iga ka vihmas laadija sabas ning juhtunud pole midagi. Istub ta ka siis lahtises RAM PD3U hoidjas mida saab ühe käega käsitleda.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 7527
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 169 korda
- Tänatud: 232 korda
- Kontakt:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Samsung A5-l ja veel mõnel uuemal samsal on USB C ja selle ühendamine on ka ühe käega puhas rõõm. Ei mingit pusimist,sest pesa on ovaalne ja pistik läheb ükskõik kumba pidi sisse.Macintosh kirjutas:Teiseks oluliseks puuduseks on, et pistiku sinna kontakti sisestamine on alatis seotud väikse pusimisega (järgnevatele postitajatele: palun ärge hakake siin seletama, kuivõrd lihtne see on, kuidas igaüks sellega hakkama saab ja kuidas kirjutaja sellest unistanud on, et saaks õhtuti, väsinuna, vihmas ja kinnastatud käega proovida mini-USB pistiku sisestamist telefoni).

Ei tegele igapäevaselt telefonide ostmisega ja omalegi üllatuseks avastasin,et uus Samsung A3 2017 hinnaga 249.- on ka IP68 ja USB C pesaga.Väga taskukohane lahendus,ka navigeerimiseks.
https://pood.telia.ee/productInfo/29/mo ... 320FZKNSEB
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 960
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 24 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
urmas66 kirjutas:Kui jätta kõrvale teedeta maastik,siis mida Montana enam annab või mida temaga rohkem teha saab, võrreldes tava Garmini või Waze-ga?stev666 kirjutas:Sõitsin ka mobiiliga ja kiitsin, seni kui sai soetatut montana. Lõpuks on ikka nii et las navi navigeerib ja telefon helistab.
Liiklusinfo(ummikud-teesulud)? Politsei? kiiruskaamerad? Teeremondid? Ohtlikud kohad teel?Navigeerimine läbi paljude riikide ja vahepunktide otse sihtkohta?
Minu kogemus ütleb,et tavaline Garmin annab lääne euroopas liiklusinfot mingil määral,aga idapool see puudub sisuliselt.Waze teeb siin minu jaoks silmad ette mitmekordselt.
GPS tuleb minu ajoks arvesse alles väljudes EU piirest,sest seal võib juhtuda ,et admesidet kasutades hakkab rahakotile mõjuma.
Samsung A5-e USB pesa on iseenesest veekindel.Veekindel pole juhe mis sinna sisse läheb ehk see lühistub märjas olekus.Aga nagu eespool kirjeldasin,siis see laadimine pole uuematel telefonidel nagu ntks A5 üldse probleem,akut jagub piisavalt ja ega sa kogu reisi siis vihmasajus ka ei veeda.Maaks kirjutas:Kas riistvara poolelt ei ole mõnel tootjal juhtmevaba laadimist? Kui laadimine hoidikusse integreerida, siis saaks USB otsa korgiga kinni panna ja veekindluise paremaks.
E:S7 ja S8 on juhtmevaba laadimisega ja iphone 8 on ka juhtmevaba laadimisega.Hind muidugi ei ole neil normaalne.
-
- Postitusi: 2293
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 333 korda
- Tänatud: 352 korda
Re: Tarkvara
Aga kuna ta on natuke klaasi all peidus (sõiduajal peale ei saja) siis pole hullu. mulle meeldivad need külglaadimise kontaktid. Smart Connect connectib kiivrisse ning käivitab waze, välja võttes kustub ekraan ja rakendused sulguvad. Ainult pane ja võta ei muud. (täisautomaagiline setup)
Kinnastega kasutamine: Ühed tsiklikindad võimaldavad kasutada (olen isegi tekste sõiduajal kirjutanud (täiesti asustamata saarel, kus on pehmed teed ja vatist teepeenrad ning liikudes jalakäia kiirusega, lisaks on selline tegevus seal legaalne, asukohta ei avalda

Teised kindad ei reageeri üheski asendis. Mõte oli natuke googeldada ning nutinäppimise kinnastel (kinda sõrmel on mingi materjal, millele nühvlid reageerivad) kasutatav materjal välja selgitada ning nühkimist võimaldav matrjali tükk kinda sõrmele liimida. Aga kuna mitte reageerivaid kindaid kasutan harva siis mõtteks on see jäänud. Samas siin keegi võib juba teada, mis materjali kinda sõrmele kleepimine selle kaapelauaga sõbraks teeb. Kuna sõidan enamasti põhjapoolses euroopas ja veel rohkem ainult eestis siis rohkemaks hetkel vajadus puudub.
Kuid olen üsna veendudnud, et tõsisemal motomatkal see telefon seal sellises seades ennast ei õigusta. Ilusate ilmadega eestis ning euroopas asfalti mõõta metsmailm ja polshe ka (mida vähem kila kola ja juhtmeid jne kaasas seda parem)
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
Ühiskonnas tuleb ikka aidata kõige viletsamaid, et nad võimalikult palju suudaks paljuneda!
-
- Postitusi: 102
- Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
- Tsikkel: TDM900, 08
- Asukoht: Vääna
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 6 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mis on pusimine telefon-versus Motonavi?
1.Võtan telefoni taskust,pistan hoidjasse vajadusel(pikem sõit) ühendan kohe ka laadija
2.Avan Waze või mõne muu navi rakenduse ja hakkan navigeerima.
3.Lahkudes rattalt võtan hoidjast telefoni ja lähen jalutama.
Mida siis motonaviga teisiti saab teha?
Kui minna telefoni lahenduse peale,siis tuleb lihtsalt leida korralik veekindel telefon ja normaalne mugav hoidja ning ei ole mingit pusimist.Kasutus mugavus võib minna veel eriti heaks,kui motokinda tootjad hakkavad puutetundlike sõrmedega kindaid tootma.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ainuke nö mirrorseade üldse on TomTomi poolt toodetud rolleri naviseade Vio: https://goo.gl/LVDmfdtyyp kirjutas:Huvitav kas mõn Moto GPS ka laseb oma ekraani mirrorina kasutada? Sellisel juhul võik ju enamus miinuskohtasid kaetud olla.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mis sest kasu on, kui vihma kinni ei hoia? Vahet pole, mis nimetus sel on, aga telefoni peaks ikka nii palju kuivas hoidma, et sellega midagi ei juhtuks. Mitte nii, et veepiisad on peale 30 min padukat sees.Krl kirjutas:Siis vaja 1sendine ziplock kilekott veel ümber panna telefonile, kui plaan paduvihmas kasutada. Tegu ju ikkagi "Water-resistant" tootena reklaamituga. Mitte veekindlaga.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 960
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 24 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Postitusi: 2293
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 333 korda
- Tänatud: 352 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Vot see ongi probleemiks. Ei ole korraliku, vee-, põrutuskindlat, päikse käes hästi loetava ekraaniga ning robustsemat käsitlemist kannatava laadimissüsteemiga (enamasti kougi mingeid haigeid luugukesi lahti ning siis jõllita, mis pidi ja kuhu see kaabel pista) mugavat telefoni lahendust (mis ka ülikonna taskusse pärast sobiks). (Nende valmistamisel ei ole rõhk sellel)urmas66 kirjutas: Kui minna telefoni lahenduse peale,siis tuleb lihtsalt leida korralik veekindel telefon ja normaalne mugav hoidja ning ei ole mingit pusimist.Kasutus mugavus võib minna veel eriti heaks,kui motokinda tootjad hakkavad puutetundlike sõrmedega kindaid tootma.
Kinda kohta heietasin oma mõtteid eelmises postis
Sellise telefoni leidmisel ei näe ka enam eraldi navidel mõtet.
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
Ühiskonnas tuleb ikka aidata kõige viletsamaid, et nad võimalikult palju suudaks paljuneda!
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Sinu nimekiri toimingutet on vigane, õige nimekiri mobiiltelefoni puhul on selline:urmas66 kirjutas:Mida siis motonaviga teisiti saab teha?
- Võtan telefoni taskust
- Pistan hoidjasse
- Ühendan laadija telefoniga sisestades USB pistiku telefoni; kasutan kahte kätt
- Avan Waze või mõne muu navigatsioonirakenduse
- Hakkan navigeerima
- Lahkudes ühendan elektriühenduse lahti
- Võtan hoidjast telefoni
- Panen telefoni taskusse
vs motonavi
- võtan taskust navi
- pistan ühe käega hoidjasse
- hakkan navigeerima
- lahkudes võtan navi hoidjast
- panen navi taskusse
Motonavi puhul jätan ma söögikohtade juures ja mujal, kus palju inimesi liigub ta hoidjasse, sest navi on sinna lukustatud ning selle sissevehkimine nõuab aega ja ettevalmistust. Ehk
siis lühema peatuse puhul või turvalisemas kohas näeb see välja isegi veel lihstam.
vs motonavi (versioon 2)
- lülitan navi sisse
- hakkan navigeerima.
- lahkudes lülitan navi välja
Minu silmis ikka päris oluline vahe.
Ei otsita sobivat telefoni, otsitakse sobivat terviklahendust, mida õnnestuks koostada juba olemasolevatest komponentidest nii, et see oleks piisavalt muga kasuatda end majanduslikult õigustaks. Sobivaid telefone on piisavalt, seesama ülaltoodud Nomu S10 näiteks või Kyocera. Kui kõik õigesti teha siis põhiliseks kitsaskohaks on kasutus kindaga ja telefoni jätmine tsikli juhtrauale tsikli juurest lahkudes. Nendele kahele päris head lahendust polegi. Isegil on leitav selline telefoni-hoidja kombo, mis toimib nii nagu moto-GPS kus saad telefoni ühe liigutusega hoidjasse ja samaoodi sealt välja (vt. allpool). Ainsaks kitsaskohaks jääb varguse oht. Tõsi, selle mainitud lahenduse puhul ma hakkaks pigem vaatama juba moto GPS-i sest hinnavahe kahaneb piisavalt ebaoluliseks.stev666 kirjutas:See ongi pusimine, et küll ei toimi kindaga ja laadija ühendamine ja samas ka koguaeg lenksult maha rebimine. Vahest on vaja navi kasutada linnas lühikesed otsad ja palju rattast eemaldumist. Telefon on taskus ja navi jääb rattale. Aga see ei lähe sellesse teemasse. Siin otsitakse rattale sobivat telefoni, mida minu meelest veel pole olemas, et oleks 100% hea.
Mina sellist lahendust mis ülikonna taskusse sobiks siin ei püüa leida, sihiks on mugavus. Eesmärgiks on meil "monofunktsionaalse navi" mille alusbaasiks on mõni vee-, põrutuse- ja tolmukindel navi ning eelarve peab jääma samsse suurusjärku odava noname GPS'iga. Minu nägemuses eksiteerib telefon eraldi vahendina ikka põuetaskus edasi.Madlobster kirjutas:... mugavat telefoni lahendust (mis ka ülikonna taskusse pärast sobiks)
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 2293
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 333 korda
- Tänatud: 352 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
No no. Minu telefon ja lenksu setup koosneb kahest liigutusest pane ja võta. (edit: ühe käega)Macintosh kirjutas: Sinu nimekiri toimingutes on vigane, õige nimekiri mobiiltelefoni puhul on selline:
- Võtan telefoni taskust
- Pistan hoidjasse
- Ühendan laadija telefoniga sisestades USB pistiku telefoni; kasutan kahte kätt
- Avan Waze või mõne muu navigatsioonirakenduse
- Hakkan navigeerima
- Lahkudes ühendan elektriühenduse lahti
- Võtan hoidjast telefoni
- Panen telefoni taskusse
Hoidja on laadijaga ja laeb läbi küljekontaktide ei ole mingit juhet.
Waze avaneb ja kiiver connectib automaagiliselt nii kui hoidjasse panen ning sulguvad automaagiliselt nii kui hoidjast võtan.
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
Ühiskonnas tuleb ikka aidata kõige viletsamaid, et nad võimalikult palju suudaks paljuneda!
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tead, maailmas on teisi inimesi ka peale sinu. Päris palju kohe. Üks nendest on Urmas. Ja kõige tipuks jõudsime me just lugeda, kuidas see sinu Sony ikka keskmine pask on ning igast otsast vett rüüpab.Madlobster kirjutas: No no. Minu telefon ja lenksu setup koosneb kahest liigutusest pane ja võta.
Hoidja on laadijaga ja laeb läbi küljekontaktide ei ole mingit juhet.
Waze avaneb ja kiiver connectib automaagiliselt nii kui hoidjasse panen ning sulguvad automaagiliselt nii kui hoidjast võtan.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 2293
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 333 korda
- Tänatud: 352 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Soovid hoopis lugeda (kinnitust) et motonvist paremat ei ole
Aga palun:
sellist telefoni, mis säilitab oma karbist võtmise omadused 10t km aastas motolenksul annab ikka leida. Vbl jah mingid cat ja sarnased special selle suunitlusega (enamasti aeglased, vähese mäluga, sita ekraaniga jne)
vahet pole võtad sa aipõuni, samsungi või sony tava nühvli nad kõik on tehtud kohvikus salatipiltide jagamiseks mitte tõsisemat sorti motomatkaks.
veekindluse osas pidasin silmas, et mõne aja pärast enam veeall kala pildistada ei saa. tundide viisi täispadukat pole kündnud, kui peaks topiks taskusse (special motonavi win)
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
Ühiskonnas tuleb ikka aidata kõige viletsamaid, et nad võimalikult palju suudaks paljuneda!