2. leht 2-st

Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 20 Juul 2018, 10:25
Postitas ttt

Motodepoost soovitati neid 8€ Sidi sokke ka, need ei teeks sama tööd ära?


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 20 Juul 2018, 11:18
Postitas urmas66

Mul on selline T-särk,see ei ole liibuv vaid on lihtsalt mingist x materjalist sobib linnavahel jalutada ja tagi all kanda on ka mõnus. Kehv omadus on see,et takja kinnituse kareda poolega kokku puutudes hakkab kinni ja kisub niite välja. Aga selle hinna eest ei põe.
https://ee.sportsdirect.com/karrimor-lo ... e=45246103


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 20 Juul 2018, 18:36
Postitas renx

Ma eelmine aasta leidsin kapist mingi surfisärgi. Ka siuke liibukas aga kuivab ülikiiresti ära. Peale võistlust on sutike keerulisem seljast ära võtta..samas iga särgiga mis higist läbi imbunud :D . Kasutanud aastaringselt jäärajast kuni 30 kraadiste sõitudeni välja. Soovitan kindlasti proovida. Üldiselt jah spordiriietus mis eemaldab kehalt niiskuse. Eriti hästi on seda tunda jalgadega kui higi voolab pükstes mööda jalgasid alla kuid keha on täitsa okei selle särgiga.

You may be wondering, though, what the difference is between a regular cotton top and a Dri-Fit top. With the high level of curiosity, some fellow exercise enthusiasts, like myself, have gone to the extent of trying out both tops and comparing the effects.

Cotton is comfortable and works well for about 15 to 20 minutes before it starts absorbing too much sweat and gets heavy, with your body coated in almost the same amount of sweat as well which was pretty awful.

Dri-Fit, on the other hand, soaks up the sweat and before you start thinking, “It’s the same as cotton oh my goodness!”, it gets sucked up to the surface and leaves your body feeling dry and clean. The Dri-Fit top remains light and continues performing throughout my exercise regime.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 27 Mär 2019, 15:12
Postitas Raki
Macintosh kirjutas: 18 Juul 2018, 09:16

Minu suvine sõiduriietus on:

Sõitsin varasemalt hästi ventileeritud võrkmaterjalist tekstiiltagiga (https://goo.gl/j5pbnh) aga avastasin, et kuigi sõidu ajal on venileerimine parem, siis paigal seistes ja tsiklilt maas on nahktagi märkimisväärselt mõnusam/jahedam/mugavam. Pole võrktagi enam aastaid selga pannud.

Kui sul on soov end tõsiselt jahutada siis paljudel tootjatel on veega jahutavad vestid.Hinnad pole taevas.
https://www.revzilla.com/motorcycle/rev ... oling-vest
https://www.roadrunner.travel/2014/04/1 ... otorcycle/
https://adventuremotorcycle.com/gear/ge ... est-review

Coolid saapad, päris kallid ka muidugi.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 27 Mär 2019, 18:30
Postitas mrx

Mõtlesin korra eraldi teema teha, aga äkki sobib siia ka. Mind hakkas eelmine suvi kõige rohkem ikkagi see kiiver häirima. Sel aastal plaanis igapäevaseks linnasõiduks lahtine kiiver otsida. Silma jäid aga hoopis sellised:

Pilt

On kellelgi äkki kogemusi sellistega? Neid vist kutsutakse mõnel pool ka "paraadi" kiivrid. "100% DOT Legal" aga mida see Eesti/Euroopa kontekstis tähendab? Kas Eestis keegi selliseid müüb? Ja jätame korra reaalse turvalisuse teema kõrvale, see on vast ilmselge siin.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 27 Mär 2019, 18:59
Postitas franz125

Mis tähendab et meil not legal.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 27 Mär 2019, 19:25
Postitas urmas66

Euroopas on lubatud kiiver,kui seal on kiri ECE 22.05

E: Mul on lahtise kasutus kogemus mitme kiivriga ja üks asi,mis on vajalik just kuuma ilma ja päikesega on nokk või siis visiir(mitte ainult päikese vaid suur visiir). Mul õnnestus ühe päevaga Nizzas olles nina ja põsenukid ära põletada,kui visiiri ära võtsin(päikese vsiir jäi). Enne seda olin juba nädala sama kuumaga sõitnud,aga visiir hoidis otsese päikese ilmselt ära.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 27 Mär 2019, 23:45
Postitas mrx
franz125 kirjutas: 27 Mär 2019, 18:59

Mis tähendab et meil not legal.

2333 väärt kommentaari juba aastast 2008! :wack:

Ei tähenda seda. Tähendab kõigest, et tuleb edasi uurida. Paistab, et paljud USAs suuremate tootjate müüdavad DOT Certified on samuti ECE 22.05. Natuke keerulisem seda infot lihtsalt leida.

Turvalisuse vaatepunktist neid kahte enamvähem võrdsustatakse. ECE puhul on küll testimine rangem, kuid samas on hiljuti eemaldatud "shell penetration" test mis on kerge wtf. ECE ei paista suhtuvat kuidagi teistmoodi kiivri kujusse, ehk vähemalt teoreetiliselt võiks neid väga lahtiseid ka õige serdiga leida.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 00:41
Postitas Jesper

Kuju on ikka ka paigas, ükski braincap ei vasta ECE22 normidele, vt https://www.unece.org/fileadmin/DAM/t*** ... 022r4e.pdf Annex 4 (lehekülg 64) ja sinna kõrvale punkt 6.4.1. The shell shall cover all areas above plane AA' and shall extend downwards at least as far as the lines CDEF on both sides of the headform (see annex 4, fig. 1 A). Miinimumnõuete järgi saaks teha mingi eriti pervo "kõrvadega" disaini, mis kukla katmata jätab, aga kellel sellist vaja peaks olema...


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 08:26
Postitas mrx

Kaevasin seda sama faili kusjuures. See küll 22.04. Rev 5'te ei suutnud kiire otsinguga kohe leida. Paistab, et work-around on eemaldatavad nahast kõrvad ja JOKK: https://www.dhgate.com/product/2017-hig ... 95730.html


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 08:45
Postitas ElectroMoto

Kõikide sarnaste kiivrite juures on märge, et pole ECE-le vastav.
https://www.motoin.de/Helmets/Jet-helme ... 15906.html


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 08:49
Postitas urmas66
mrx kirjutas: 27 Mär 2019, 23:45
franz125 kirjutas: 27 Mär 2019, 18:59

Mis tähendab et meil not legal.

2333 väärt kommentaari juba aastast 2008! :wack:

Ei tähenda seda. Tähendab kõigest, et tuleb edasi uurida. Paistab, et paljud USAs suuremate tootjate müüdavad DOT Certified on samuti ECE 22.05. Natuke keerulisem seda infot lihtsalt leida.

Turvalisuse vaatepunktist neid kahte enamvähem võrdsustatakse. ECE puhul on küll testimine rangem, kuid samas on hiljuti eemaldatud "shell penetration" test mis on kerge wtf. ECE ei paista suhtuvat kuidagi teistmoodi kiivri kujusse, ehk vähemalt teoreetiliselt võiks neid väga lahtiseid ka õige serdiga leida.

Tähendab seda,et kui kiivril pole peal tähist ECE22 tähist, siis on meil ja kogu EU alal not legal. Võibolla ka mujal,kus on need nõuded kehtestatud. Nii lihtne see ongi. Pole vajadust ostida ega kaevata. Kui kiivril on ECE peal,siis anna tuld. Kui pole, sõidad omal vastutusel, nii ohutuse kui legaalsuse kohapealt.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 08:58
Postitas mrx
ElectroMoto kirjutas: 28 Mär 2019, 08:45

Kõikide sarnaste kiivrite juures on märge, et pole ECE-le vastav.
https://www.motoin.de/Helmets/Jet-helme ... 15906.html

Okei, ma siis lingin ühe veel mis vähemalt kaupmehe jutu kohaselt solid: https://steampunkarchipelago.com/produc ... e-helmet-1

Veel üks: https://www.vosshelmetsusa.com/collecti ... rbon-fiber


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 09:11
Postitas ElectroMoto

Seal vist tulebki see Jesperi mainitud "pervo kõrvadega disain" JOKK mängu. Ja veits madalam kuklaosa.. A no krt seda teab. Ei viitsind ka kogu seda reeglistiku 110-t lehekülge läbi töötama hakata :D


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 10:32
Postitas urmas66
mrx kirjutas: 28 Mär 2019, 08:58
ElectroMoto kirjutas: 28 Mär 2019, 08:45

Kõikide sarnaste kiivrite juures on märge, et pole ECE-le vastav.
https://www.motoin.de/Helmets/Jet-helme ... 15906.html

Okei, ma siis lingin ühe veel mis vähemalt kaupmehe jutu kohaselt solid: https://steampunkarchipelago.com/produc ... e-helmet-1

Veel üks: https://www.vosshelmetsusa.com/collecti ... rbon-fiber

Siin ju selgelt näha,et pole ühelgi neist ECE22 serti. On kiivreid,millel on nii DOT kui ka ECE ja need kõlbavad siis mõlema nõuete juures kasutada,aga siin ECE puudub.
Pilt


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 10:49
Postitas mrx
urmas66 kirjutas: 28 Mär 2019, 10:32

Siin ju selgelt näha,et pole ühelgi neist ECE22 serti.

Saan ma õigesti aru, et see "sert" peab olema kiivri peale trükitud, mitte näiteks kuskil sees sildil kirjas? Kui tootja väidab, et on küll, aga kiivril kirjas pole, siis ajab kelbast?


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 11:35
Postitas Jesper

No kui ainult kleps ja silt on olulised, siis võid ju need sinna ise ka peale printida ja tikkida - vaevalt et kellelgi on huvi ja võimalust hakata tee ääres kuidagi järge ajama, et milline selle konkreetse plastitüki täpne päritolu ja ajalugu on. Sama võib teha ka hiinlane, teatavasti nende kõik tooted on ju alati kõigi maailma normidega ühilduvad :D Oma pea, oma mure.

Näe siin on täpne juhend, kuidas seda teha: http://www.fema-online.eu/website/index ... -stickers/ . Ja eBayst saab realistliku klepsu kah tellida: https://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-H ... ctupt=true


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 11:54
Postitas mrx

Mul on sügavalt poogen sellest kleepsust või isegi ECE olemasolust. DOT on hea küll juba selle olematu turvalisuse osas mida braincap pakub. Pigem oli esialgse küsimuse eesmärk aru saada mis teema selle serdindusega on, kas äkki keegi neid Eestis müüb ja kas miilits kedagi reaalselt nokkinud on sellise veidruse kandmise pärast.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 12:06
Postitas urmas66

Politsei on teinud mul paarile tuttavale mingi suva munakoorega sõitmise eest ära. Üks kasutas vanasti harrikaga 2-e kiivrit,et kui kinni peeti,siis pani õige pähe,et saaks edasi sõita. Viimastel aastatel pole seda koort tal kasutuses näinud,sõidab korraliku avatud kiivriga. Mis põhjuseks pole uurinud.
Mingi stiilse chopperiga selline kiiver veel kuidagi ühildub,aga muidu näevad need minu meelest ikka päris nilbed välja.


Re: Kuuma ilma sõiduriietus

Postitatud: 28 Mär 2019, 16:08
Postitas ElectroMoto
urmas66 kirjutas: 28 Mär 2019, 12:06

aga muidu näevad need minu meelest ikka päris nilbed välja.

Ikka suht jalgrattakiivrid jah :bsmile: