Panid varustuse ostuga puusse?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

krss
Postitusi: 38
Liitunud: 26 Aug 2005, 00:55
Tsikkel: Tenere, Rebel, Ninja
Asukoht: Põhjaosariigid
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Panid varustuse ostuga puusse?

Lugemata postitus Postitas krss »

pühak kirjutas:

Esimese tõstetava lõuaosaga kiivri ostsin oma lolluse tõttu vales mõõdus. Leidsin messilt soodsa hinnaga lõpumüügi kiivri, proovisin pähe ja arvasin, et jube hea sai.

Sama kogemus, ainult selle vahega, et minu omal sai lõuaosa üldse küljest ära võtta. Edasi kasutangi ilma lõuaosata, hea kiiver on (Airoh). Kinnise jaheda ilma kiivri ostsin eraldi juurde.

Vihmakombe ostsin kah üheosalise. Vihmaga tõesti nöga kasutada, aga vihmaga nagunii kunagi ei sõida. Samas ilma kaitsmeteta tavariietes pole sinna sisse-välja ronimine jällegi mingi küsimus, kasutangi edasi tatise ilmaga mootorkelguga, kaatriga jm.

Teine mitte päris õnnestunud riieteost olid püksid. Poes proovisin ja müüja muudkui seletas, et sõiduasendis ongi kõik täpselt nii nagu peab. Vbl olid proovides all liiga paksud püksid, aga sõiduasendis on peaaegu nii nagu peab. Muus asendis aga... käia nendega ei saa, põhimõtteliselt ratta seljast maha tulles astun kohe välja ka pükstest ja tagasi jalga vahetult enne starterinuppu. Ja kasutangi ainult pikka maad (harva) sõites. Enamus sõite on lühemad otsad ja need kipun tegema tavaliste teksadega...



Is there life before death?
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Panid varustuse ostuga puusse?

Lugemata postitus Postitas ranel »

krss kirjutas:

Sama kogemus, ainult selle vahega, et minu omal sai lõuaosa üldse küljest ära võtta. Edasi kasutangi ilma lõuaosata, hea kiiver on (Airoh).

Millalgi lugesin uuringut mootororatta õnnetuste kohta. Ainus reaalselt kaitsev kiiver olevat kinnise lõuaosaga. Vahe kiivrita ja lahtise kiivriga oli väga väike võrreldes palju kinnine kiiver ära hoidis.

Uuriti õnnetuste statistikat kiivrita, lahtise lõuga ja kinnise kiivriga. Täpset linki ei oska enam anda, aga vast googeldades tuleb välja.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Panid varustuse ostuga puusse?

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

https://www.louis.eu/artikel/fastway-to ... 086d8dafe4

Enam kunagi ei osta nö kõige kõige odavamat firmat. Tuliuued püksid tõmmasin jalga reisile minnes. Peale ca 3ndat reisipäeva hakkasid jalgevahelt rebenema ja peale 10 päeva kestnud reisi olid jalgevahelt täiesti sodiks rebenenud. Hunnik sitta ühesõnaga. Lisaks äärmiselt ebamugavad ja ei hinga üldse ja igatpidi väga halb.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 350
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: Honda CB500XA
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Panid varustuse ostuga puusse?

Lugemata postitus Postitas Margit »

Mul on 7 aastat kõikvõimalikke puussepanekuid :D aga kirjutaks need kogemuseks :P

Eredamad tähed:
Oxford Navigator kindad. Peaks olema soojad ja veekindlad, aga soojust polnud ja veekindlus oli max 20 minutit ehk vähem kui nahast kindal.
Sama kehvad olid ka Oxfordi käepidemesoojendused. Läbi kinda oli isegi seda rõvedad krobelist pinda tunda, käed külmetasid isegi kui soojendus põhjas oli. Daytonadega pole sellised jamasid kunagi olnud.

Alpinestars Stella Bionic kehakaitse. No nii robustseid küünarnukikaitsmeid peab ikka kotiga kaasas vedama. Seljakaitse ebamäärase sobimatu pikkusega, kehale parajaks reguleerimine kehva, väga kehva.

Held varustus. Kiivrid nagisevad, ka kinnise visiiriga puhub tuul näkku. Riided pidid olema veekindlad, aga isegi kerge sabinaga said allolevad asjad märjaks.

Kaheosaline vihmakile oli mu jaoks nõme. Kõhu vahelt tuli tuul sisse, ka autodelt pritsitud vesi. Selga ja seljast ära ei viitsi kahte asja mässata... Üheosaline väga mugav, jääd kuhugi bussikasse seisma, võtad kombe, paned pingil selga, pakid kindad-saapad sisse, sõidad edasi. Ei saa aru milles see selgapanemise probleem seisneb.


andu
Postitusi: 316
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: sv1000, fjr1300p
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Panid varustuse ostuga puusse?

Lugemata postitus Postitas andu »

veidi olen enda rumalusest varustusega puusse pannud kui olen ostnud paljukiidetud varustusi aga need ei sobi minu kasutustingimustesse

rukka tekstiili komplekt- üldjoones hea kevadest sügiseni, kaitsmetega rahul ei olnud ja ca 30t km oli kaotanud igasuguse veepidavuse ning ei õnnestunud ka goretex hooldusvahendite ja selle ülesse kuumutamisega taastada veekindlust, või noh lasi vee sisse ja välja ei lasknud enam, sobilik pigem neile kes vähem sõidavad aastas ja kellel on aega reisidel hooldada varustust pidevalt

held tekstiili komplekt paar aastat tagasi ostetud komplekt kaotas enda veepidavuse umbes 20t km, lagunesid õmblused, tuulutusavadest kippus tuul sisse puhuma ka suletud lukkudega, samas tundub et neil kvaliteet paranenud ühel sõidukaaslasel uus touringu komplekt ja tal lagunesid ainult kõikvõimalikud õmblused ülejäänud tundus kõva edasiminek võrreldes minu vanade heldidega (ta sõidab minuga sarnaselt ehk igapäeva kasutus pluss kui tuju tuleb siis hops lõuna euroopa ja muud kaugemad põnevamad paigad ja varustus saab eesmärgi pärast kasutust) enda heldi kandsin maha lohaga kui sees olnud kaitsmed ennast ei õigustanud siis läksin lõplikult üle ühe ja kaheosalistele nahkkombedele reisides ja igapäeva sõidus

spartan soojad kindad- muidu maru head soojad kindad kuivaga ja hind häbematult odav küll aga märja ilmaga vaatamata veekindlusele hakkavad peale paari tundi vihmas vett läbi laskma olen kasutanud tavalisi kummi kindaid nende peal kui külmas vihmas pikalt sõitmist, krõpsud randmel pidasid vastu umbes 10t km peale seda keelduvad kinni hoidmast ja vihmaga käest võtmine ja kätte panek kui käed juba niiske on lootusetu ettevõtmine

moto vihmakombed- erinevatel erinevad hädad peamine on et kuluvad kähku palju kasutades mingi moment kulub seest kiht maha ja on prügikastikaup, viimasel ajal olen üle läinud tavalistele 7 eurostele krauta kaheosalistele üle kuna need kestavad sama kaua ja on kõrge kaelusega ning pole kahju kui metsas sõites mõne oksaga katki tõmbab või ära kulub
laias laastus on kõik head asjad kellegile teisele kes kasutab neid teistsugustes oludes, lihtsalt igapäevasõitjale minu sõitmiste juures on parajad needused olnud

edit:
kaitsmevestid leatt adventure kummid väsisid ära ja kaitsmed hakkasid kohapealt liikuma
alpinestars nucleon- kogu aeg vajus liiga alla tagasi sõidukäigus rihmadest ja kui sai uuesti ülesse õlarihmadest siis soonis kõvasti enne kui uuesti liiga alla vajus
kindad vanucci touring (mingi nr oli sabas vist, ei mäleta enam) kulusid läbi peopesad ja sõrmeotsad ühe lõuna euroopa reisiga(ca 12t km), samas olid maru mugavad käes kuid praegused macna solid outdry on vastu pidanud peaaegu 40t km ja ei ole veel sama hoolduse ja kasutuse juures kulumise märkigi :oops:
soojendusega pesu- helz 1 sokid akud surid paar esimest korda kähku hiljem vahetati garantii korras välja sokid ja akud helz 3 vastu ning on pidama jäänud, ei suudaks enam ilma nendeta enam ettegi kujutada enda sõite
telefonid motikal

Samsung a8(2018) burn-in ekraanil osmandi ja Waze kasutamisel läheb garantiisse lähiajal, burn in tekkis põhjaaafrika tripil kuumades oludes ekraanile kui telefon oli gps eest kasutusel, sõidupäevad olid keskeltläbi 10-14h ööpäevas

cat s60 - aku kuumeneb üle laadja otsas ning lülitab telo välja kui kasutada gps-ina ning sama aegselt on ühendatud Bluetoothi kaudu kiivriga ning kuulata muusikat, veidral kombel tagavara telona olnud säästukas honor 4x sai sellega ilusti hakkama ilma pilti tasku viskamatta

dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”