BMW Rallye vs Klim?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepp
Postitusi: 3616
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 26 korda

BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas sepp » 20 Mai 2019, 22:40

Heia!
Seisan uute riiete valiku ees ja ei suuda otsustada kas uus bmw rallye või mõni KLIM-i toode.
Ehk keegi omab siit juba kogemust ja oskab soovitada, kiita või laita? :bsmile:


Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 511
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 52 korda
Kontakt:

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas randel » 20 Mai 2019, 23:09

Klim Kodiakiga olen sõitnud terve eelmise hooaja ja väga rahul. Sobib väga laias temperatuurivahemikus, alla +10 panen spordipesule sooja vahekihi lisaks, üle selle piisab ventilatsiooni reguleerimisest lukkudega. Ilmselt üle +30 on ikka palav, pole olnud võimalust proovida ja metsas kerge rattaga rassides eelistaks ilmselt ka midagi muud. Twiniga sõites sobis kogu hooajaks. Ainsa miinusena tooks välja krae, mis kipub hõõruma. Sall või puhv vms lahendab probleemi.
Klimi puhul on suurused mudelitest sõltuvad. Kodiak ja Latitude (ehk mõni veel) on EU suurustega (52, 54 jne) ja kitsamad ja pikemate varrukatega. Teised mudelid on USA suurustega (M, L jne) ja sobivad paremini laiematele/lühematele persoonidele.
BMW riideid pole proovinud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
sepp
Postitusi: 3616
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 26 korda

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas sepp » 20 Mai 2019, 23:26

Spoiler:
randel kirjutas:
20 Mai 2019, 23:09
Klim Kodiakiga olen sõitnud terve eelmise hooaja ja väga rahul. Sobib väga laias temperatuurivahemikus, alla +10 panen spordipesule sooja vahekihi lisaks, üle selle piisab ventilatsiooni reguleerimisest lukkudega. Ilmselt üle +30 on ikka palav, pole olnud võimalust proovida ja metsas kerge rattaga rassides eelistaks ilmselt ka midagi muud. Twiniga sõites sobis kogu hooajaks. Ainsa miinusena tooks välja krae, mis kipub hõõruma. Sall või puhv vms lahendab probleemi.
Klimi puhul on suurused mudelitest sõltuvad. Kodiak ja Latitude (ehk mõni veel) on EU suurustega (52, 54 jne) ja kitsamad ja pikemate varrukatega. Teised mudelid on USA suurustega (M, L jne) ja sobivad paremini laiematele/lühematele persoonidele.
BMW riideid pole proovinud.
Tänan!
Aga kuidas veekindlusega ja kuidas pesta kannatab teda?
Jäänud mulje,et kuna bmw omal on veekindel kiht eraldi,siis selle pesemine käib kergelt,kaitsmed välja ja ilma selle kihita masinasse ning pesed nagu tavalist jopet. Rukkal see asi nii pole ja minu arvates kaotab iga pesu veekindlust,pese spest ainega või ei,aga see ei muuda suurt midagi ja selle pärast oma rukkat olen ainult 3 korda pesnud u 6a jooksul :D

Luxor
Postitusi: 223
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas Luxor » 21 Mai 2019, 00:52

Spoiler:
sepp kirjutas:
20 Mai 2019, 23:26
Tänan!
Aga kuidas veekindlusega ja kuidas pesta kannatab teda?
Jäänud mulje,et kuna bmw omal on veekindel kiht eraldi,siis selle pesemine käib kergelt,kaitsmed välja ja ilma selle kihita masinasse ning pesed nagu tavalist jopet. Rukkal see asi nii pole ja minu arvates kaotab iga pesu veekindlust,pese spest ainega või ei,aga see ei muuda suurt midagi ja selle pärast oma rukkat olen ainult 3 korda pesnud u 6a jooksul :D
[/quote]
Lisaloputusi vähemaks ja pesuloputusvahend tabuks. Päras nikwaxi või muu immutiga üle ning peaks kärama küll. Vähemalt matkanädi olen niimoodi siiani edukalt "reanimeerinud".
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Petka525
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Jaan 2012, 10:09
Tsikkel: KTM 300 EXC TPI, KTM 1290R ADV
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas Petka525 » 21 Mai 2019, 06:58

Spoiler:
sepp kirjutas:
20 Mai 2019, 23:26
randel kirjutas:
20 Mai 2019, 23:09
Klim Kodiakiga olen sõitnud terve eelmise hooaja ja väga rahul. Sobib väga laias temperatuurivahemikus, alla +10 panen spordipesule sooja vahekihi lisaks, üle selle piisab ventilatsiooni reguleerimisest lukkudega. Ilmselt üle +30 on ikka palav, pole olnud võimalust proovida ja metsas kerge rattaga rassides eelistaks ilmselt ka midagi muud. Twiniga sõites sobis kogu hooajaks. Ainsa miinusena tooks välja krae, mis kipub hõõruma. Sall või puhv vms lahendab probleemi.
Klimi puhul on suurused mudelitest sõltuvad. Kodiak ja Latitude (ehk mõni veel) on EU suurustega (52, 54 jne) ja kitsamad ja pikemate varrukatega. Teised mudelid on USA suurustega (M, L jne) ja sobivad paremini laiematele/lühematele persoonidele.
BMW riideid pole proovinud.
Tänan!
Aga kuidas veekindlusega ja kuidas pesta kannatab teda?
Jäänud mulje,et kuna bmw omal on veekindel kiht eraldi,siis selle pesemine käib kergelt,kaitsmed välja ja ilma selle kihita masinasse ning pesed nagu tavalist jopet. Rukkal see asi nii pole ja minu arvates kaotab iga pesu veekindlust,pese spest ainega või ei,aga see ei muuda suurt midagi ja selle pärast oma rukkat olen ainult 3 korda pesnud u 6a jooksul :D
Mul Klim Badlands Pro. Kuna need on ainult väline "koorik" siis alla 15 kraadi on ikka midagi sooja vaja alla panna. Soojema ilma jaoks on ventilatsiooni avasid päris palju -jopel on 12 tuulutust ja pükstel 4. Veekindlus on nagu lubatud - ainuke koht kust niiskus sisse hakkab hiilima on krae vahelt pikema vihmaga. Oluline on, et kõik lukud oleks korralikult lõpuni kinni. Pesemin on lihtne - kaitsmed välja, ja masinasse spordipese geeliga. Siis riputan kuivama ning kui on kuiv siis 20 minutiks kuivatisse - see aktiveerib pealmise vett hülgava kihi. Nagu ma aru olen saanud siis pigem isegi rohkem pesta, kui vähem - puhas Gore töötab paremini. Osade kaitsmete sisse tagasi panemine on muidugi paras nikerdamine.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 72 korda

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas Ain » 21 Mai 2019, 08:49

Rukka tegelikult ütleb et pesta võib tavalise pesuga ja tavalise ilma pehmendajata pulbriga. http://rukka.com/motorsport/product-care/
Aga ega jah ajaga veekindlus kaob.. Aga ega uuena ka tegelikult ikka tugevas vihmas tuleb ilusti vesi läbi. Puudub muidugi kogemus uuemate riietega kus Gore on pealiskihi küljes.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 511
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 52 korda
Kontakt:

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas randel » 21 Mai 2019, 10:07

Mina oolen enda Klimi pesnud pesumasinas spordipesuvahendiga. Mingi 5-6 korda ikka aasta jooksul. Viimati sai sõidetud lausvihmas 2 nädalat tagasi KTM Adventure Runil 690 Enduroga tund aega jutti ja ei mingit probleemi. Lukkude kinnitõmbamine on jah primaarne.
Üks negatiivne asi tuli küll veel Klimi kohta meelde - välistaskud pole veekindlad ja kõik mis seal taskutes, vettib täiega läbi.
Gore-Tex Pro eeliseks on just see, et veekindel kiht on väliskihiga koos, see teeb jope palju mugavamaks kasutada ja väline kangas ei vetti läbi nagu tavalise Gore-Texiga.

Luxor
Postitusi: 223
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas Luxor » 21 Mai 2019, 11:46

Luxor kirjutas:
21 Mai 2019, 00:52
Spoiler:
sepp kirjutas:
20 Mai 2019, 23:26
Lisaloputusi vähemaks ja pesuloputusvahend tabuks. Päras nikwaxi või muu immutiga üle ning peaks kärama küll. Vähemalt matkanädi olen niimoodi siiani edukalt "reanimeerinud".
Veidi lisandusi veel. Võimalusel kasutage sünteetika või spordipesuriietele (või käsipesu) mõeldud pesuprogrammi ning vaadake kasutusjuhendist mitu kg võib kola masinasse panna. Pahatihti on see pool maksimumkogusest ja kui on väiksem masin (pesukogus alla 6 kg), siis sinna trumlisse ei mahugi miskit. Võib küll silmini täis laduda, aga hiljem pole ükski asi korralikult puhas. Pesutemperatuuri valik pesuprogrammil (kui on masinal selline optsioon) on parim 40-50 C. Enda kodused loomaktsed näitavad, et 20-30 C saab vaid pesta mõõdukas päevases kasutuses olnud sokke. Minul kuivatit pole, seega miinimumpööretel trummeldan ja vilusse kuivama. Äärmise häda korral pesupulbri kasutamisel veenduge alati, et see oleks kirju pesu pesemiseks! Muu nädi sisaldab erinevat sorti valgendajaid, mis tehnilisele kangale teps mitte tervislik ei ole!
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

kopu
Postitusi: 293
Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
Tsikkel: KTM 250 EXC-F
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas kopu » 22 Mai 2019, 09:26

Gorele sobib aktiveerimiseks väga hästi kuivati. Kui väga määrdunud pole siis isegi tegelikult soovitatakse lihtsalt veega masinas läbi pesta ja kuivatisse, mis siis aktiveerib Gore membraani uuesti. Klim-iga sarnase tehnoloogia põhjal valmistatud(gore kiht on kahe kaitsva materjali kihi vahele pandud) militaarset varustust juba aastaid kasutanud ja sarnase hooldusega on asjad veepidavuse väga hästi säilitanud. Peale 2-3 korda on jälle vastava (nikwax) hooldusvahendiga läbi pestud ja töötab. Gore hingavus kaob miinuskraadide ja niiskusega aga motosõidul seda ilmselt väga ei esine. Ise sai Klim-i riietega Adventure Run-i üks päev vihmas üle elatud ja õhtuks kuskilt läbi küll laskma ei hakanud. Mulle oli ainult üks asi ebamugav- Tuulutus lukud sulguvad üles poole tõmmates. Selleks, et kõik kinni saada tuleb seisma jääda(jube raske oli teha, kui ees kõik 100-ga lasid):). Aga see on ka väike detail, kui aus olla.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1555
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas bitter » 22 Mai 2019, 10:54

kopu kirjutas:
22 Mai 2019, 09:26
Gorele sobib aktiveerimiseks väga hästi kuivati. Kui väga määrdunud pole siis isegi tegelikult soovitatakse lihtsalt veega masinas läbi pesta ja kuivatisse, mis siis aktiveerib Gore membraani uuesti.
Aga kui ei ole kuivatit?
kopu kirjutas:
22 Mai 2019, 09:26
Mulle oli ainult üks asi ebamugav- Tuulutus lukud sulguvad üles poole tõmmates. Selleks, et kõik kinni saada tuleb seisma jääda(jube raske oli teha, kui ees kõik 100-ga lasid):). Aga see on ka väike detail, kui aus olla.
Ma võtan luku tab-i pöidla-nimetissõrme vahele ja kasutan ülejäänud sõrmi ja käe päkka selleks, et käega mööda jopet/pükse "edasi ronida". Nii tsikli seljas kui suusamäel (kepp käes.) 100-ga ei ole tahtnud proovida.

kopu
Postitusi: 293
Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
Tsikkel: KTM 250 EXC-F
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: BMW Rallye vs Klim?

Lugemata postitus Postitas kopu » 22 Mai 2019, 11:25

Kui kuivatit pole siis lihtsalt kuivamisega ta ilmselt nii heaks ei saa aga toimib kindlasti paremini kui mustana. Kuna gore peal ja all on kattematerjal siis ega see membraani osa seal nii mustaks ei lähegi.

Proovisin mina igatmoodi sikutada aga paar lukku jäigi lahti kuni peatuseni. Need mis otse ees jaki peal olid, no ei õnnestunud(ma olen muidugi nisanäpp ka).



Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”