Ideid tagakohvri kinnituseks
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Ideid tagakohvri kinnituseks
Mõtlesin endale ühe väikse tagakohvri lisaks hankida. Midagi väiksemat kui suur reisikohver, kuhu saaks jooksvalt peenemaid pudnaid visata. Leidsin jaubandusest sobiva kasti (maht 20L; sisemõõtmed L 430 x S 290 x K 155 mm, välismõõtmed L 465 x S 360 x K 175 mm). Hetkel on mul kiirkinnitusega Givi alusplaat ja selle all metallist SWMotechi kinnitusplaat (vt pilti). Nüüd nuputan, et kas leidub mingi lahendus selle kohvri kinnitamiseks Givi plaadile nii, et saaks enam-vähem llihtsalt eemaldada või tuleb ikka otse SWMotechi plaadile kruvida. On kellelgi ideid või mõtteid antud teemal?
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Mina plaanisin kiirkinnitusplaadile vastuse saamiseks lihtsalt ühe odava kohvri ribadeks saagida.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Kuskohalt sa selle odava tagakohvri leiad?
Mis sa lukupoolega teed?
-
- Postitusi: 726
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Toosama Fixit kohver ei ole just kõige tugevam/vastupidavam omasuguste seas. Reaalne kogemus olemas, kus tiftid põrusid üsna kiiresti välja ja sanga murdumiseks ei läinud kuigi suurt lööki vaja.
Julgeksin Peli soovitada aga siis on odavam juba mõni päris-motokohver osta.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Teed oma uude kohvrisse või kohvri põhja külge mingid pesad-augud vms, kuhu need tagumised Givi plaadi nupud sisse lähevad ja kohvrit paigas hoiavad. Äkki mingid ukse lukusüdamiku kateeplaadid saavad abiks olla. Täna neid igasugu kuju ja mõõduga olemas. Saab ka lihtsalt augud kohvri põhja teha,kui ei sega.Lukuks teed ühe liblikpeaga poldi,millega keerad kohvri teisest küljest Givi plaadi külge kinni. Ühe poldi lahti keeramine pole vist suurelt keerukas ja aega nõudev. Augud kohvrisse peab tegema,sellest ilmselt lihtsa variandi puhul ei pääse.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Tuuletallaja kirjutas: ↑26 Mai 2019, 20:44Julgeksin Peli soovitada aga siis on odavam juba mõni päris-motokohver osta.
Sama suur Pelikan maksab jah tüüpilise motokohvri hinna ja kinnitada veel teda sealjuures ei õnnestu. Näiteks alumiiniumist Givi Dolomiti on 260€ juures. Samas mõõdus on ka Naunk 925 aga hind madalam. https://patareid.ee/est/nanuk-925-must-turvakohver-21l
Räägi nendest Fixiti kohvrite puudustest lähemalt.
-
- Postitusi: 726
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Meie katsetes lohisesid need kohvrid veoki kastis mööda põrandat ringi. Üsna kiiresti lagunesid sangad ja varsti peale seda hakkasid kinnitusklambrite tiftid välja jooksma. Sangadel on nõrgaks kohaks see imetabane "kammköite" koht, millega need kohvrile kinnituvad; meie kohvrid olid mälu järgi natuke suuremad ja 4 kinnitusklambriga aga lõpuks oli ikka 2 või vähem alles.
Ma ei ole sugugi kindel, et mõne teise firma sama hinnaklassi kohvrid paremad või halvemad on aga kardan, et vibratsioon võib olla siin võlusõna.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Tuuletallaja kirjutas: ↑26 Mai 2019, 20:44Toosama Fixit kohver ei ole just kõige tugevam/vastupidavam omasuguste seas. Reaalne kogemus olemas, kus tiftid põrusid üsna kiiresti välja ja sanga murdumiseks ei läinud kuigi suurt lööki vaja.
Julgeksin Peli soovitada aga siis on odavam juba mõni päris-motokohver osta.
Sarnaseid kohvreid kasutatakse offroadis ATV-de peal päris palju ka võistlustel ja pole probleeme olnud. Korralik veekindel kohver.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Loe, mis selle sumadani peale on kirjutatud! Fixit!! See ei saa olla nii odav, et sul suu vett jooksma paneb ja mistahes nipiga tahad kaasas vedama hakata. Kui see plast plönn puruks väriseb ja su nassvärgi ära kaotab, mis siis odav on? Kole ja plagiseva reisikohvri sangaga ka veel! Parem unusta see tsiklile mittesobiv plönn...
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Eee, Internetist?
Lukk ei ole Givi kohvri kinni hoidmiseks oluline osa, vaja on ainult kolmnurka kahest inertsest pesast ja ühest liikuvast. Reaalselt lukustamiseks võib kuskilt ju taba läbi panna, a mul pole seda vaja.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Spoiler
Tuuletallaja kirjutas: ↑26 Mai 2019, 22:20Meie katsetes lohisesid need kohvrid veoki kastis mööda põrandat ringi. Üsna kiiresti lagunesid sangad ja varsti peale seda hakkasid kinnitusklambrite tiftid välja jooksma. Sangadel on nõrgaks kohaks see imetabane "kammköite" koht, millega need kohvrile kinnituvad; meie kohvrid olid mälu järgi natuke suuremad ja 4 kinnitusklambriga aga lõpuks oli ikka 2 või vähem alles.
Ma ei ole sugugi kindel, et mõne teise firma sama hinnaklassi kohvrid paremad või halvemad on aga kardan, et vibratsioon võib olla siin võlusõna.
Veoki kastis lähevad ka tellisikivid kiirelt katki,kui nad kinnitamata on.Sangad läksid seal sellisel juhul katki löökidest ,mitte vibratsioonist. Tõenäoliselt läheks ka tsikli peal need sangad katki,kui keegi neid haamri või kurikaga taguma tuleks.See pole just päris kohane võrdlus või test, kui sa seda nii nimetad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
See on küll tore kiirkinnitus aga ma panin poldid asemele, soovitan seda sullegi.
Niikuinii seda platet tihti ära võtma ei kipu.
Nimelt tagakohver loksutab neid kinnitusi aja jooksul piisavalt, et võib lausa küljest ära tulla. Mul üks tuli ja teine oli minemas.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
[mention]Piipz[/mention], kas sa alumised augud puurisid ka läbi või jäi algupärasel kujul?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
puurisin läbi. ei taha riskida lendava tagakohvriga. olen neid 2 korda juba lendamas näinud, mitte küll nende kinnitustega aga enam riske ei võta
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Spoiler
Piipz kirjutas: ↑27 Mai 2019, 08:42See on küll tore kiirkinnitus aga ma panin poldid asemele, soovitan seda sullegi.
Niikuinii seda platet tihti ära võtma ei kipu.SNAG-0229.jpg
Nimelt tagakohver loksutab neid kinnitusi aja jooksul piisavalt, et võib lausa küljest ära tulla. Mul üks tuli ja teine oli minemas.
Kui omale uurisin kinnitamise teemat, siis kohtasin adventure rideris sellist vestlust, kus väideti, et tagakohvri kinnituse eluiga umbes 50k km givi puhul.
Ise lükkasin poldid läbi ja rahu majas. Kõige odavam ja kõige kindlam.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Spoiler
Piipz kirjutas: ↑27 Mai 2019, 08:42See on küll tore kiirkinnitus aga ma panin poldid asemele, soovitan seda sullegi.
Niikuinii seda platet tihti ära võtma ei kipu.SNAG-0229.jpg
Nimelt tagakohver loksutab neid kinnitusi aja jooksul piisavalt, et võib lausa küljest ära tulla. Mul üks tuli ja teine oli minemas.
Minu rattal ongi see plaat neist servas olevatest aukudest poltidega kinnitatud.Ehk,siis Givi enda lahendusena.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 726
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Tore, mul alpil sõitis Givi tagakohver oma 30k ära ja nüüd aafriklasele on 20k ressurssi jäänud.
Urmasele vastuseks, et sangad läksid sinna kuhu nad antud juhul minema pidid, ma lihtsalt imestasin, et tiftid põrusid suht kiiresti välja. Võib-olla oli nigelam seeria või lihtsalt kehvem disain aga annan igaks juhuks oma tähelepanekutest teada, et need ei pruugi olla mingid pommikindlad asjad.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Kaupmees
- Postitusi: 125
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Meil kohapeal olemas ka igasuguseid Sw-Motech varuosaasid, kus saaks kokku ehk midagi kombineerida?
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
[mention]Rasmusk[/mention]
Pole sobivaid. Väikseim tagakohver on 30L, alumiiniumist ja maksab +300€. Materiali osas on alternatiiviks veel kole ümar plastmassjunn aga maht jääb samaks. 30L on ikka veel 10L liiga suur võrreldes sellega mida ma soovin ja vajan.
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
- Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
- Tsikkel: Honda CB500XA
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Mul kasutuses sabal 3 varianti.
Esiteks on Kappa plaadile tõmmatud miniatuurne seljakott. Sangad läbi kohvrikinnituse aasade, pikad ülejäävad rihmad ümber plaadi ja sõlme. Lukku väga mugav kasutada. Seda siis kui pole plaanis kiivrit ja muid väärisesemeid ratta juurde jätta.
Teiseks Kappa 28L kohver (mahutab 1 kiivri). Seda kodumaal rännates hea kasutada, ei pea kiivrit näpus kaasa tassima. Kolmandaks variandiks kohver 42L vist (mahutab 2 kiivrit) mida kasutan pikemale reisile minnes.
Mõlemad kohvrid üle 30K sõitnud ja ülekoormatud olnud, väga kehvasid teeolusid näinud (metallist kohvriraam murdus ära, kohver jäi püsima ) midagi pole katki läinud, kohvrid pole kuhugi kadunud.
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Ma kunagi oma kogemustest Givi kohvritega kirjutasin ühes teises teemas: https://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.ph ... 64#p544445. Pärast seda kui Monokey kohver kaks korda lihtsalt sõidu peal minema lendas panin kohvri põhjast seestpoolt väljapoole poldi läbi, millel otsas vedrusplindi jaoks risti auk puuritud. Alusplaadile tegin ka augu, kust kohvri polt läbi läheb ja rohkem pole kohver minema lennanud. Tänu vedrusplindile on kohvri eemaldamine praktiliselt sama lihtne ja kiire kui ilma selle turvapoldita.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Ideid tagakohvri kinnituseks
Need rollerite 6xpacki kastid on ju ka väikesed.
Alusplaadi osas jään vastuse võlgu
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.