Seljakaitse
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Seljakaitse
-
Teema algataja
Kui paljud siinsed tegelased omavad sõiduriietust integreeritud seljakaitsmega, aga kannavad kilpkonna lisaks?
Käesolev kevad on mõtlema pannud, et äkki topelt ei kärise.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
harimal kirjutas:Kui paljud siinsed tegelased omavad sõiduriietust integreeritud seljakaitsmega, aga kannavad kilpkonna lisaks?
Käesolev kevad on mõtlema pannud, et äkki topelt ei kärise.
Ma kandsin mõlemaid. See mis tagi sees, alaselga nagu eriti ei kaitsenud.
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
harimal kirjutas:Kui paljud siinsed tegelased omavad sõiduriietust integreeritud seljakaitsmega, aga kannavad kilpkonna lisaks?
Käesolev kevad on mõtlema pannud, et äkki topelt ei kärise.
Mina, aga antud hetkel teoreetiliselt, kuna kilpkonn puudu.
Tahaks saada sellist vesti, kus kilkonn eraldi ära käiks ja kasutada saaks.
Aga mul Uvexi jopel, see seljakaitse, on siuke "tilulilu tükk porplooni"
Mida arvata odavatest "hiina kilpkonnadest" nagu näiteks see http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... roup_id=26
-PitBull- kirjutas:harimal kirjutas:Kui paljud siinsed tegelased omavad sõiduriietust integreeritud seljakaitsmega, aga kannavad kilpkonna lisaks?
Käesolev kevad on mõtlema pannud, et äkki topelt ei kärise.
Ma kandsin mõlemaid. See mis tagi sees, alaselga nagu eriti ei kaitsenud.
Kas see kombe originaalkaitse lisaks kilpkonnale midagi juurde kah annab?
harimal kirjutas:Kui paljud siinsed tegelased omavad sõiduriietust integreeritud seljakaitsmega, aga kannavad kilpkonna lisaks?
Minul on Heldi "kilpkonn" lisaks jope kaitsmele, maksis 1100 vist. http://www.motomarket.ee/popup.php?url= ... 213924.jpg. Julgem tunne on sõita.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Leiutaja kirjutas:harimal kirjutas:Kui paljud siinsed tegelased omavad sõiduriietust integreeritud seljakaitsmega, aga kannavad kilpkonna lisaks?
Minul on Heldi "kilpkonn" lisaks jope kaitsmele, maksis 1100 vist. http://www.motomarket.ee/popup.php?url= ... 213924.jpg. Julgem tunne on sõita.
Alles meil oli teema "kaitsmed kohustuslikuks" ja selle raames tõi keegi (sry. ei viitsi otsida, kes) välja võltsturvalisuse aspekti.
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
VWman kirjutas:harimal kirjutas:Kui paljud siinsed tegelased omavad sõiduriietust integreeritud seljakaitsmega, aga kannavad kilpkonna lisaks?
Käesolev kevad on mõtlema pannud, et äkki topelt ei kärise.
Mina, aga antud hetkel teoreetiliselt, kuna kilpkonn puudu.
Tahaks saada sellist vesti, kus kilkonn eraldi ära käiks ja kasutada saaks.
Aga mul Uvexi jopel, see seljakaitse, on siuke "tilulilu tükk porplooni"Mida arvata odavatest "hiina kilpkonnadest" nagu näiteks see http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... roup_id=26
Sinisalol on kaitsmesärk,millelt saad seljakaitsme eraldi ära võtta ja näiteks kombe all kasutada.Mina ostsin enda selle särgi Motobox-ist mõned aastad tagasi ja eelmine aasta vähemalt oli neil veel neid müügis kah.
Välimuselt samalaadne,aga teiste värvidega kui mul:
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Mul selline küsimus: mida tuleks seljakaitse valikul silmas pidada? Millised on need olulised nüansid, mis kindlasti korralikul eksemplaril olemas olema peavad? Küsimus on aktuaalne, kuna läheb varsti ostuks ja ei taha selles osas järeleandmisi teha. Lisaks veel nii palju, et tagi sees selline asi juba olemas, aga nagu juba korduvalt mainitud, siis selle kasutegur pole täielik. Võibolla on sellest varem juttu olnud, aga kuna teema taas tõstatatud, siis kasutan juhust ja küsin.
http://www.animalistika.ee
Oled ikka kindel, et peale äravõtmist saad seda seljakaitset kasutada eraldi? minuteada käib see lukuga ainult särgi külge ja ülal muid kinnitusi pole. Vähemalt vanal mudelil, millel vööpinguteid veel polnud, ei olnud eraldi seljakaitsmega midagi teha.
Alwayslate kirjutas:Sinisalol on kaitsmesärk,millelt saad seljakaitsme eraldi ära võtta ja näiteks kombe all kasutada.Mina ostsin enda selle särgi Motobox-ist mõned aastad tagasi ja eelmine aasta vähemalt oli neil veel neid müügis kah.
Välimuselt samalaadne,aga teiste värvidega kui mul:
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
M2 kirjutas:Mul selline küsimus: mida tuleks seljakaitse valikul silmas pidada? Millised on need olulised nüansid, mis kindlasti korralikul eksemplaril olemas olema peavad? Küsimus on aktuaalne, kuna läheb varsti ostuks ja ei taha selles osas järeleandmisi teha. Lisaks veel nii palju, et tagi sees selline asi juba olemas, aga nagu juba korduvalt mainitud, siis selle kasutegur pole täielik. Võibolla on sellest varem juttu olnud, aga kuna teema taas tõstatatud, siis kasutan juhust ja küsin.
ise tegelesin siin paar kuud tagasi aktiivselt otsimisega ja sai erinevaid versioone vaadatud ja kaalutud. osadel käivad varrukad ära koos küünarvarre kaitsmega. osadel käib seljakaitse ära. erinevus oli selga sobivusel päris suur. proovisin viis kuus eri versiooni ja ainult üks oli ideaalne minu kesta jaoks. see ongi individuaalne.
materjali erinevus selgub juba siis kui näpu vahel katsud. kas on odav võrk või hästi elastne, veniv ning hingav. kui selga venitad siis peavad kaitsmed sobima hästi keha järgi mitte nii et hoiavad kuidagi kangelt ja eemale. tundub et mida kallim seda parem. töötlus ja kaitsmete sobivus, sõiduasendis keha ligi hoidvad.
mina leidsin UFO oma ja üleüldse jalgratta poest hawaii express. selga istus kui valatult.
____________________
LC8 Adventure
Parim seljakaitse, mida müügil näinud on see Sys-i poolt mainitud Dainese seljakaitse.
Ain aga see Rukka oma ? Ka alu ja kärg. http://www.loodusinvest.ee/pildid1/675.jpg
Mul selline http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=38&item=413 , minu arust väga mugav.
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Miinused
- Ei lase õhku läbi (kombe all hakkab palava ilmaga selg kiirelt higistama)
- Mõeldud sellise võistluskombe alla, millel on üleval spetsiaalne kinnitus seljakaitsme kinnitamiseks. Kui kombel puudub selline kinnitus, siis ülemine osa ei püsi paigal. Sama kehtib ka riidest kaheosaliste kombede kohta, millel pole kunagi selliseid seljakaitse kinnitusi näinud.
Higistama hakkab jah, aga seljas püsib nagu korralikult küll.
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
alumiiniumi kiht juhib hästi soojust ja annab tugevust löögi vastu. super hea mõte kasutada seljakaitsmes. tegelikult see higistamine on üks paras peavalu mis häirib ja higistamine on seotud energiakuluga. sama nagu külmetamine. võistlusspordis ülioluline nüanss.
____________________
LC8 Adventure
Suzumen kirjutas:-PitBull- kirjutas:Mul selline http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=38&item=413 , minu arust väga mugav.
Plussid
Korralik tugev kaitse
Miinused
- Ei lase õhku läbi (kombe all hakkab palava ilmaga selg kiirelt higistama)
- Mõeldud sellise võistluskombe alla, millel on üleval spetsiaalne kinnitus seljakaitsme kinnitamiseks. Kui kombel puudub selline kinnitus, siis ülemine osa ei püsi paigal. Sama kehtib ka riidest kaheosaliste kombede kohta, millel pole kunagi selliseid seljakaitse kinnitusi näinud.
Ei märganudki kohe algul, aga sellel mis pildil, pole trakse, minu omal on. Sellepärast tundus see ülemise osa paigal püsimise jutt imelik
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
Teema algataja
Tagi sees olev kaitse on parem kui lihtsalt T-särk.
Kilpkonn seljas on parem kui lihtsalt tagi, mille sees on pehme kaitse.
Elementaarne.
Kõik ajavad asja ära, oleneb mida eesmärgiks pead - lihtsalt mugavust või siis maksimaalselt turvalisust?
Nii et tagi sees olev kaitse ajab ka asja ära. On alati ajanud.
Gaspar kirjutas:Tundub,et praegu räägitakse krossi ja rinka varustusest?Kas nn. "muidumeestele" ka midagi normaalset pakkuda oleks?Või ajab see tagi sees olev kaitse asja ära?
Pean silmas siin linnasliiklemist põhimõtteliselt.
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Gaspar kirjutas:Tundub,et praegu räägitakse krossi ja rinka varustusest?Kas nn. "muidumeestele" ka midagi normaalset pakkuda oleks?Või ajab see tagi sees olev kaitse asja ära?
Pean silmas siin linnasliiklemist põhimõtteliselt.
linnas on kukkumine ja laks ettearvamatu. Samuti koht ning avarii lõpptulemus. Spordi tingimustes on rajad turvatud, sõitjad liiguvad ühes suunas, sõiduoskused peajagu kõrgemal kui tänavasõitjatel.
Ettearvamatuse tõttu on linnas turvavarustus teatud mõttes isegi olulisem ja peaks vastama maksimaalsetele näitajatele. Loomulikult on kogu see teema vabatahtlik ja igaüks valib ise kuidas end hoida õnnetuse eest või juba õnnetuses olles.
Soe soovitus on panna turvavarustusse nii palju raha et kahju hakkab ja natuke rohkemgi. Hiljem tänad ise ennast et sellise otsusega justkui üle oma varju hüppasid.
____________________
LC8 Adventure
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.