Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Tonis_T
Postitusi: 147
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Tonis_T »

Motomarket kirjutas:
mella kirjutas:

Esimene Schuberth C on ca 10 aasta jooksul muutunud vaiksest kiivrist kurdistavaks koletiseks.
Ilma kõrvatroppideta tallinn-tartu 100kmh ja pool tundi kõrvad tinnitavad.

Motomarket kirjutas:

Vastus lihtne- Schuberth C3 või C3 Pro :bsmile:

Schuberth Concept on pea 15 aastat vana mudel ja oli ka tol hetkel parim. Nüüd on nende tooted väga palju, rõhutan veelkord, väga palju edasi arenenud. Hetkel uusimale mudelile C3 Pro-le pole mitte ühelgi tipptootjal midagi vastavat vastu panna. No-name brändidest ma siinkohal ei räägigi. Lisan siia veel viimase Motorrad hääletustulemuse brändide lõikes http://motomarket.ee/wp-content/uploads ... elmets.jpg Tulemus tekkis 30245 hindaja osavõtul.

PS. 10 aastat kasutust ühe kiivriga on muljetavaldav tulemus :wink:

Mitte, et ma siin väga viriseda tahaks, aga selline reklaamijutt ajab ikka närvi küll. Ei ole olemas absoluutset tõde ja absoluutselt parimat asja. Väita, et teistel brändidel pole mitte midagi vastu panna on absoluutne möga. Lisaks kõigele peaks olemakiivri valimise aluseks see, kui hästi see sinu peakujuga sobib (sellest sõltub osaliselt muideks ka see, kui vaikne see kiiver sul peas on. Sõltub ka riietest, mis seljas on, kuidas näiteks jope krae õhku suunab, sõltub ratta tuuleklaasi kujust jne jne). Väita neljakandilise pea omanikule, et õu jee, tule võta meie hüper mega vinge c3-pro, siis on maailm ilus ja raud polt, enam paremat valikut teha ei saa, on puhas jama. Ma ei väida, et Schunert teeb halbu kiivreid, vastupidi, need on väga-väga head kiivrid, kuid see absoluutne tõe kuulutamine müügimeeste poolt käib närvidele.
Lisaks huvitaks väike selgitus selle pildi kohta, millele siin link toodud on. Kas see on brändi lojaalsuse kohta käiv küsitlus? Et näiteks 100% Scuberthi kasutajatest oleksid 61,9% valmis uuesti Schuberthi valima jne? Sest muidu tuleb seal väga kõvasti üle 100% kokku.

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 527
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

Tonis_T kirjutas:

Mitte, et ma siin väga viriseda tahaks, aga selline reklaamijutt ajab ikka närvi küll. Ei ole olemas absoluutset tõde ja absoluutselt parimat asja. Väita, et teistel brändidel pole mitte midagi vastu panna on absoluutne möga. Lisaks kõigele peaks olemakiivri valimise aluseks see, kui hästi see sinu peakujuga sobib (sellest sõltub osaliselt muideks ka see, kui vaikne see kiiver sul peas on. Sõltub ka riietest, mis seljas on, kuidas näiteks jope krae õhku suunab, sõltub ratta tuuleklaasi kujust jne jne). Väita neljakandilise pea omanikule, et õu jee, tule võta meie hüper mega vinge c3-pro, siis on maailm ilus ja raud polt, enam paremat valikut teha ei saa, on puhas jama. Ma ei väida, et Schunert teeb halbu kiivreid, vastupidi, need on väga-väga head kiivrid, kuid see absoluutne tõe kuulutamine müügimeeste poolt käib närvidele.
Lisaks huvitaks väike selgitus selle pildi kohta, millele siin link toodud on. Kas see on brändi lojaalsuse kohta käiv küsitlus? Et näiteks 100% Scuberthi kasutajatest oleksid 61,9% valmis uuesti Schuberthi valima jne? Sest muidu tuleb seal väga kõvasti üle 100% kokku.

Kulla sõber, võta lahti Google, vaata mida inimesed (tavakasutajad) ümber maailma C3-st räägivad. See ei ole ainult müügimeeste jutt, vaid hetkeseis reaalses maailmas. Kui pea on kandiline, siis tuleb otsida ka kandiline kiiver, Schuberth siis ei sobi. Kui aga tahad vaikseimat, siis on valikuid ainult üks.


Tonis_T
Postitusi: 147
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Tonis_T »

Motomarket kirjutas:

Kulla sõber, võta lahti Google, vaata mida inimesed (tavakasutajad) ümber maailma C3-st räägivad. See ei ole ainult müügimeeste jutt, vaid hetkeseis reaalses maailmas. Kui pea on kandiline, siis tuleb otsida ka kandiline kiiver, Schuberth siis ei sobi. Kui aga tahad vaikseimat, siis on valikuid ainult üks.

Jah, ma olen googeldanud neid asju küll, kui kiivrit otsisin. Näiteks Shoei GT-Air on väga vaikne kiiver jne jne. Rääkida, et Schuberth on maailma parim on jama. Asi on individuaalne. Lisaks on võimalik ka muid aspekte kaalukeelele panna nagu näiteks ohutus,.. Sharpi testides ei ole ühelgi Schuberthil näiteks 5 tärni.
Kui nüüd see osa välja jätta ja arvestada, et me nagunii ei jõua samale arvamusele (välja arvatud selles, et mõlemad arvame, et Schuberth on väga hea kiiver), siis ehk kommenteerid seda graafikut? See on üsna põnev minu jaoks.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas puna »

Mina ei ole saanud kunagi asjast aru kui kiidetakse 100.- kiivrit.

Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas kassikas »

Pretty cool cat - what you think about that!

üksik hunt
Postitusi: 185
Liitunud: 06 Mai 2008, 14:26
Tsikkel: ise tegin (doonor xv1100 yam)
Asukoht: Tallinn

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas üksik hunt »

Läks jälle käest ära.
Küsisin isiklikku kogemust.

Kiirusta aeglaselt
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas mella »

Ma ei näe põhjust, miks peaks kiivri peale 600€ kulutama. Turvalisust see juurde ei anna.
Eks tuleb kõrvatroppe edasi kasutada, kuni C4 peale tuleb ja pro hinnad alla lööb. Mis see muud on, kui C3 facelift (mis ka C3 hinna alla lõi).
10a tagasi maksis Saksamaal C umbes 350€. Eestis sel ajal Schuberthit maale ei toodud.
Praegu sama kvaliteediklassi kiiver Eestis 600€.

Motomarket kirjutas:

Saada see 10 aastat vana Concept juba pensionile ja tule proovi uut C3 Pro-d :bsmile:

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas puna »

mella kirjutas:

Ma ei näe põhjust, miks peaks kiivri peale 600€ kulutama. Turvalisust see juurde ei anna.]

Selle teksti järgi ei ole mõtet üle 50.- kiivri eest maksta, tulemus on sama.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas mella »

Abiks on konteksti mõistmisel lugeda ka eelnevaid postitusi. Mul on lärmav C olemas.
400€ (Euroopast ka vähemaga) saab C3, mis on 2dB lärmakam.
Kui nüüd aja jooksul muutuvad nii C3 kui Pro lärmakamaks, siis kui tihti peaks neid ostma, et vaiksus säiliks?
Tuleb C vead üles leida ja edasi elada.

50€ eest saab ka tõenäoliselt kiivri. Aga kas vaiksus ja mugavus peab just 600€ maksma, kui kiiver kaalub 1,6kg. Selle raha eest ootaks juba kergemaid materjale, mitte marketingi.

puna kirjutas:
mella kirjutas:

Ma ei näe põhjust, miks peaks kiivri peale 600€ kulutama. Turvalisust see juurde ei anna.]

Selle teksti järgi ei ole mõtet üle 50.- kiivri eest maksta, tulemus on sama.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas puna »

Ei ole vaja 600.- osta on veel palju kallimaidki on ka päris lärmakad :D

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas mella »

Ei saa mitte nõustuda ;)
Samas, väga tõenäoliselt on ka C3 üks väga vilets kiiver, kui sellega sõidab 170cm pikkune sõitja 1997 aasta Adventurega.
C1 tahtis seal originaalklaasiga pead otsast kangutada. Lahendus - 3x madalam tuuleklaas. Või siis 100€ maksev kiiver, mis oli kaugelt vaiksem ja mugavam selle rattaga kui C1.

Millest tuleb välja oluline iva kiivrite mürataseme ja aerodünaamika lugemisel. Tuuletunnelis on kõik tegijad, aga iga tsikli ja sõitja kombo on ainulaadne ning võib üldse mitte sarnaseid numbreid näidata. Mistõttu ma ei osta kunagi kiivrit ilma reaalset maanteekiirusel vajaliku rattaga proovimata.

Millest peaks "üksik hunt" tegema ka järelduse, miks kellegi teise kogemusest järeldusi teha ei saa.

puna kirjutas:

Ei ole vaja 600.- osta on veel palju kallimaidki on ka päris lärmakad :D

Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas kassikas »

Ei ole siin miskit käest ära läinud,lihtsalt väike vahepala kandiliste peadega tulihingeliste vaidlejate rahustamiseks.
Muide nende arbuuside kilohind oli 1100 eek`u.Tegelikult lähenete küsimusele valest nurgast.
Parim vastus kölaks nii---
Konkreetne kiiver.
Konkreetne ratas(kui midagi stockist muudetud oleks hea ka ära märkida).
Keskmine kiirus söidul.
Tuule suund(eest,vasakult,paremalt).

Sellisena kölab autentne vastus analüüsimaks kiivri headust,mitte tulihingeline demagoogia kiivri hinna üle.
Kiivri eesmärk on siiski kaitsta kasutaja ajusid asfaldile väljavoolamast-ja seda parima mugavusega.
Sedasi jätkates teemaalgataja vastust ei saa.
Tuld!!!

PS! Ükspäev nägin üht tuttavat kel oli peas muldvana bieffe topeltklaasiga concept kiiver.sisuks kivistunud dermantiin(originaal).
Küsimusele kuidas on,vastas et täitsa talutav.
Ise söidan kergema enduuroga ja peas nolan n102, kiirused legaalsed.Alguses peale 100 km läbimist hakkas vasak kaelalihas valutama,peale veast arusaamist
kleepisin n`comi luugi Mägiaivariga kinni,ja seda probleemi rohkem ei ole-ka 1000 km läbisöit ei ole küsimus(kui kann kannatab).
Kui passida bussi/rekka turbulentsis hakkab iga kiiver kolisema.

Pretty cool cat - what you think about that!
Kasutaja avatar

simo5555
Postitusi: 55
Liitunud: 22 Apr 2010, 11:57
Tsikkel: Honda vfr800

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas simo5555 »

Kas kellelgi on või on kunagi olnud selline kiiver:

http://www.internetipood.com/et/motohoov/product/23460

Mis on tema head ja vead?

Plaanin osta selle oma esimeseks kiivriks.


karue38
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2013, 22:19
Tsikkel: 1 R1 on Wheelie Machine,+R1
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas karue38 »

simo5555 kirjutas:

Kas kellelgi on või on kunagi olnud selline kiiver:

http://www.internetipood.com/et/motohoov/product/23460

Mis on tema head ja vead?

Plaanin osta selle oma esimeseks kiivriks.

Selle raha eest paras kõnts. Aga ega see ostmist takista, mina kasutasin oma esimest kiivrit ka nädal aega peale mida sai nolan ostetud...


001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

Shoei XR-1000 töötab siiamaani nii hästi et ei oska midagi ette heita ega paremat tahta. Lühemad paugutamised KTM Superduke 990-ga, tuul reeglina kõvem ja otse eest :ner: Suvel ereda päiksega on eraldi juurde ostetud ülalt suitsune ja alt klaar visiir superlux, laseb sama hästi sõita nii eredal päeval kui sumedal öösel. Päikest!


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas koi »

Ma julgen öelda, et Nolan ei õigusta oma hinda! Seda just müra suhtes.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Sõbral on Nolan(vist 102),väidab et täiesti vaikne.Ratas naked (X11), väikese klaasiga tule ümber.Kui,aga avada lõuapeal olevad tuulutus avad, pidi müra nagu kaevanduses olema.
Mul endal mitu kiivrit (leti hinnaklassis 130-299),aga kui aus olla,siis kõige parem on see odavaim.See on avatav ja minu rattaga ,peale kõrgema klaasi panemist, vaikseim.Enne oli vaikseim kinnine kiiver,mis nüüd hakkas mingit plärinat tekitama.Püsti olles on vaikne,aga klaasilt tulev tuulevool teeb visiiri ülemises servas mingit omapärast häält.
Tahaks ka selle avatava Shuberti oma rattaga kunagi ära proovida,aga seda mingil päeva kestval sõidul.Nolanil ja minu kiivril ,pole minu rattaga mingit vahet.

Edit:On hinna vahe ,selle unustasin.Nolan poole kallim

Viimati muutis urmas66, 07 Aug 2013, 13:18, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Eks see vaikne vói mitte vaikne ei sóltu ainult kiivrist, vaid rattast, sóitjast jne. Omal kogemus ainult C3 Pro-ga ja 1 rattaga, aga vahetades tuuleklaasi oli juba erinevus meeletu. Alustasin standard madala tuuleklaasiga ja kuna teisi kogemusi pole, siis ei oska hinnata kui vaikne ta on. Kohiseb ja vihiseb ikka, tuulutusavasid sulgedes jääb vaiksemaks. Samas ka 150 pealt on pead pöörata täitsa mónus ja ei ürita kaela 2x keerata. Panin siis prooviks rattale kórgema klaasi ja ootused olid suured. Aga juba 50-60 pealt käis kiivris selline müdin ja pea vóttis loperdama. Maantee peal 110-120 oli ikka piin, samas tóused ratta peal püsti ja ainult tuulevuhin kostab. Seega mürahulk oleneb ikka suuresti sellest kuhu tuul puhub. Mina panin samal óhtul madala klaasi tagasi. Puhub kehasse, aga kiiver on palju vaiksem


Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Kusjuures jah- palju oleneb kiivri ja tuuleklaasi omavahelisest koostoimimisest. Eelmine sügis sõtsin scorpioni ( või oli see shark, krt seda enam mäletab) kiivriga ja lausa lust oli. Kevadel ostsin c3-e ja no ei kuule oma mõtteidki, rääkimata raadiosidest. Igakord kui tahtsid ise miskit öelda või kuulsid läbi müra, et keegi räägib, pidi tõusma püsti-siis kuulis. Naisel sama ratas aga madala klaasiga ja on vaikne. Lõppes sellega, et keerasin endaomal ka kõrgema klaasi maha ja panin originaali- tuul ning sitikad särgil ja visiiris aga kõrvad ei taha vähemalt peale 30 km küljest ära kukkuda. Hetkel mõtlen, et kuidagi peab ju saama selle õhuvoolu ka nii suunata, et nägu jääks puhtaks ja oleks ka vaikne. Mõtteid on aga pole sobivat doonorklaasi veel leidnud.

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kui ma enda kiivriga nö sõidu asendis pea alla keeran(pilk paagile),siis on täielik vaikus,isegi tuulekohinat pole,ainult mootori hääl.Kui pilk ette,siis mühin tuleb kuskilt visiiri piirkonnast.Tuulejuga tuleb justkui sinna kiivri ülemisse osasse,visiiri peale.Klaasi enam püstisemaks ma regullida ei saa,sest on gondli [Motobot: õige on "gondli"] küljes.Mõtlesin,et peaks proovima midagi sellist lisa spoilerit klaasi üla serva.Ilmselt teen alustuseks ise,et kontollida,kas asjast ka abi on ja siis äkki mingi MRA ära ostma.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Marxoon
Postitusi: 14
Liitunud: 30 Juul 2013, 20:17
Tsikkel: Honda NC700X
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Marxoon »

XL1000 kirjutas:

Kui ma enda kiivriga nö sõidu asendis pea alla keeran(pilk paagile),siis on täielik vaikus,isegi tuulekohinat pole,ainult mootori hääl.Kui pilk ette,siis mühin tuleb kuskilt visiiri piirkonnast.Tuulejuga tuleb justkui sinna kiivri ülemisse osasse,visiiri peale.Klaasi enam püstisemaks ma regullida ei saa,sest on gondli küljes.Mõtlesin,et peaks proovima midagi sellist lisa spoilerit klaasi üla serva.Ilmselt teen alustuseks ise,et kontollida,kas asjast ka abi on ja siis äkki mingi MRA ära ostma.

Tuttav probleem!
Enne ostu tasuks tõesti klaasipikendus prooviks ise teha.
Sobida võib nö spoiler:
http://www.puig.tv/tuning-bikes/honda-v ... 316-m1716/
kui ka pikem tuuleklaas:
http://www.puig.tv/tuning-bikes/honda-v ... r19-m1716/

http://www.markato.ee Biker.ee kasutajatele erihinnad!
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kusjuures Varaderoga on täpselt sama asi,kui TDM iga.Klaas on Varaderol ka umbes sama kõrge,aga samas püstisem.Seda sama või analoogset asja ma silmas pidasingi.Mis puutub,aga TDM originaal ehk madalasse klaasi,siis sellega ei saa ühegi kiivriga mingit rahu ega vaikust.Pigem on tunne,et rebib pea koos kiivriga otsast ära.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

pritz
Postitusi: 74
Liitunud: 26 Nov 2012, 19:48
Tsikkel: k12R

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas pritz »

Pilt

Kuna ise ostes ma väga kasutajate kogemusi lugeda ei saanud, paneks siis enda oma üles.

Tegu siis SHOEI line up'i 2013 a uusima mudeliga GT-Air. Välismaa testi lugemiseks http://www.webbikeworld.com/r2/shoei/gt-air/review.htm

Lõpus oli sõelale jäänud Schuberth c3 ja Shoei Gt-Air.

Peas tundub Gt-air mõnusam ja parem kui c3. Shoeid saab ka ilma sukata murevabalt pähe tõmmata ja kõrvad leiavad endale kiirelt oma koha. Viimistluses ja ventilatsioonis on kõik nii nagu peab ja ka päiksevisiir on parim mida proovitud. Pinlocki kasutasin esimest korda ja see üllatas väga positiivselt. Kinnitus ka meeldib jne jne. Muidu tervat tuulemüra nagu olin eelnevatest kiivritest tunda saanud, sellel shoeil täiesti puudus. Tal pole vahet kas sõidad kiiresti või veel kiiremini. Heli on sama. Ühesõnaga igatpidi hea, aga...

Imelikuks muutus asi siis kui sõites naked rattaga juba 50-60 vahel mingi tühja pudelisse puhumise laadne heli tekkis. Ja kusagil 90-100 vahel eriti tüütuks muutus. Proovitud sai ka teise ratta peal, kuid asi ikka sama. Sai siis sõidu ajal hakata sõrmega lõua all spoilerit mängima. Küll lõua alust kinnitust sõrmega kaetud ja lõua alust spoilerit kui ühtäkki oli märgata heli kadumist. Pärast seda oli heli nagu diivanil istudes. Nüüd siis paigaldasin ühe paksenduse lõuakardina ja kiivri vahelisse sisepinda, mis tõi lõuaalust natuke allapoole kaotades selle anomaalia. Vb peab asja ära patenteerima :D

Muus osas, kes tahab soodsa hinna eest vaikset ja mugavat kiivrit, mis enamikule kallitele kiivritele silmad ette teeb ostku HJC CS-12 hinnad 100 euro ümber hetkel.

"He who shall be last, shall be sideways and smiling"

Sülearvutid maaletooja hinnaga! priidik@notebooks.ee Küsi julgelt! Vaata http://www.notebooks.ee
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. »

GT-Air pakkus ka omale huvi, aga kahjuks ei jóudnud vajalikuks ajaks Eestisse ja ei saanud proovida ning valik jäi C3 Pro peale. Nóus sellega, et Shoei istub mónevórra paremini pähe. Mulle tundus, et Shoei kiivrid on just pealae pealt mugavamad. Mujalt nagu vahet ei tundnud. Pealae peal oli Shoei'l 2 pehmendusriba, C3-l on 1 täpselt keskel. Aga nüüdseks harjund ja kóik ok. Samas avataval oli rihm rohkem kóris kui C3-l.
Peaks huvi pärast ikka GT-Air'i ka ära proovima.

Kasutaja avatar

POLT
Postitusi: 35
Liitunud: 10 Mär 2013, 10:59
Tsikkel: SV1000 N, EXC 200

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas POLT »

Tere

Kas keegi GPA tootenime kandvate kiivritega on kokkupuutunud.
Kui kellegil on antud tootjaga kogemusi siis võiks miskit head või halba pajatada, minule täiesti tundmatu kaubamärk :wink:

POLT

Kasutaja avatar

Maccaroni
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Nov 2012, 21:12
Tsikkel: RGV250 Gamma, Jawa 634
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Maccaroni »

POLT kirjutas:

Tere
Kas keegi GPA tootenime kandvate kiivritega on kokkupuutunud.
Kui kellegil on antud tootjaga kogemusi siis võiks miskit head või halba pajatada, minule täiesti tundmatu kaubamärk :wink:
POLT

Üsna tuntud Prantsuse tootja, Lõuna-Euroopas levinud. 80-ndate alguses tegi ilma isegi F1-s, ja ratsakiivrite maailmas on olnud pikka aega väga hinnatud mark.
Motokiivritest... mul endal on topeltvisiiriga Aircraft Pilot, mis näeb välja nagu helikopteri kiiver ja kruisimiseks igati mõnus ja stiilne.
GPA-l on väga kiftid lahtise lõuaga klassikud ja kinnised vintage astrokad - seega motomaailmas rohkem stiili- kui Hi-Tech bränd.
http://www.gpafrance.com/intro-gammes-gpa-en.html

Kasutaja avatar

POLT
Postitusi: 35
Liitunud: 10 Mär 2013, 10:59
Tsikkel: SV1000 N, EXC 200

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas POLT »

Maccaroni kirjutas:
POLT kirjutas:

Tere
Kas keegi GPA tootenime kandvate kiivritega on kokkupuutunud.
Kui kellegil on antud tootjaga kogemusi siis võiks miskit head või halba pajatada, minule täiesti tundmatu kaubamärk :wink:
POLT

Üsna tuntud Prantsuse tootja, Lõuna-Euroopas levinud. 80-ndate alguses tegi ilma isegi F1-s, ja ratsakiivrite maailmas on olnud pikka aega väga hinnatud mark.
Motokiivritest... mul endal on topeltvisiiriga Aircraft Pilot, mis näeb välja nagu helikopteri kiiver ja kruisimiseks igati mõnus ja stiilne.
GPA-l on väga kiftid lahtise lõuaga klassikud ja kinnised vintage astrokad - seega motomaailmas rohkem stiili- kui Hi-Tech bränd.
http://www.gpafrance.com/intro-gammes-gpa-en.html

Vaatasin, et eestis müüakse neid siin http://www.karusport.com/#!mootorrattakiivrid/c1on
Hind on väga mõistlik, aga kvaliteedist ei tea midagi.
Karusport.ee väitis, et X13 mudel kaalub 1460g ja kiivri sisemisel kestal olevat sellised kirjed: E9 051873/P24747346.
Võimalik, et tuleb prooviks osta, teist kiivrit naguiniii pole. Kui juhtub, et ostangi siis kirjutan siia kah oma arvamuse, pole välistatud, et kellegil veel hakkab see mudel silma, siis saab veits infi.

POLT

Kasutaja avatar

POLT
Postitusi: 35
Liitunud: 10 Mär 2013, 10:59
Tsikkel: SV1000 N, EXC 200

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas POLT »

POLT kirjutas:
Maccaroni kirjutas:
POLT kirjutas:

Tere
Kas keegi GPA tootenime kandvate kiivritega on kokkupuutunud.
Kui kellegil on antud tootjaga kogemusi siis võiks miskit head või halba pajatada, minule täiesti tundmatu kaubamärk :wink:
POLT

Üsna tuntud Prantsuse tootja, Lõuna-Euroopas levinud. 80-ndate alguses tegi ilma isegi F1-s, ja ratsakiivrite maailmas on olnud pikka aega väga hinnatud mark.
Motokiivritest... mul endal on topeltvisiiriga Aircraft Pilot, mis näeb välja nagu helikopteri kiiver ja kruisimiseks igati mõnus ja stiilne.
GPA-l on väga kiftid lahtise lõuaga klassikud ja kinnised vintage astrokad - seega motomaailmas rohkem stiili- kui Hi-Tech bränd.
http://www.gpafrance.com/intro-gammes-gpa-en.html

Vaatasin, et eestis müüakse neid siin http://www.karusport.com/#!mootorrattakiivrid/c1on
Hind on väga mõistlik, aga kvaliteedist ei tea midagi.
Karusport.ee väitis, et X13 mudel kaalub 1460g ja kiivri sisemisel kestal olevat sellised kirjed: E9 051873/P24747346.
Võimalik, et tuleb prooviks osta, teist kiivrit naguiniii pole. Kui juhtub, et ostangi siis kirjutan siia kah oma arvamuse, pole välistatud, et kellegil veel hakkab see mudel silma, siis saab veits infi.

POLT

Nii, sain siis selle kiivri kätte.
Meeldib:
Visuaalselt näib viisakas nii seest, kui väljast.
Visiir istub tihendil võrdlemisi tihedalt ega logise ja väljavaade on selge nii läbi visiiri, kui ka toonitud prillide.
Põsepadjad ja osa sisust kinnitub sisse trukkidega, mis fikseerib nad sinna sisse liikumatutena, kuigi pealae kohal pole kinnitusi, aga sisu hoiab vähemalt uuena korralikult vormi.

Minuarust võiks olla teisiti:
Kiivri rihma kiirkinnitus on põhimõtteliselt nagu lumelaua klambri kinnitus ja avaneb minuarust liiga kergest/vähe jõudu rakendades, võiks olla tummisem. Ei tea kas võib avariikorral ennast lahti põrutada, aga kahtlus tekkis!
Toonitud sisemiste prillide reguleerimine ette ja eest ära on lohistatava nupuga(nupp on omakorda veel lukustiga, mis on lahendatud suurel nupul oleva väiksema nupuga) vasakul poolel kiivri alumises servas, minule meeldiks, kui see oleks üleval pool kiivri peal, Nagu Schubert C2-l on.
Õhutusavad võiks olla natuke konkreetsemad, minule tunduvad nad natu robustsed ja tekkis kahtlus, kas nad toimivad eesmärgipäraselt. Õhutusavasi on siis ees lõual ja pealalel, õhks peaks väljuma kiivri tagumisest osast kahe kanali kaudu.

Sellised olid esimesed tähelepanekud. Tegelikud omadused selguvad siis, kui saab tsikliseljas mõnda aega veedetud sellega, kui ta ei vilista ega vuhise hirmsasti ja ventilatsioon toimib, siis on kiivrit 70 eur eest küll ja veel.
Kellel rahaga väga priisata pole siis võib mõelda selle ostule küll ja arvan, et rollerite ning muude väikeste võrride omanikele on ilmselt sellest küll ja veel, mis ei tähenda, et võimalusekorral paremat ei peaks ostma. Kui võimalus ostke ikka tuntuma ja kvaliteetsema tootja kiiver :bsmile:

Parimat soovides

POLT

Kasutaja avatar

Black Spirit
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Sept 2012, 22:21
Tsikkel: VT750C2B

Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Black Spirit »

Õhtust ja meeldivat aasta lõppu kõigile!
Kasutan ise GPA AirCraft Kamikaze jet kiivrit /küll peamiselt ainult väga ilusate ilmade korral, lühematel distantsidel ja erinevatel kokkutulekutel.../ nüüd viimase hooaja algusest ning tegemist on suhteliselt omapärase välimusega kiivriga. Positiivse poole pealt, lisaks välimusele, võiksin välja tuua kaalu, mis on 1300 +/- 50 grammi, korraliku suveilmaga on tegemist igati hea lahtise kiivriga ning kiitmist vääriks ka avar päikesevisiir, mis võimaldab päris laia vaatenurka. Visiiri ja päikesepeleti reguleerimine toimib kiivri otsa ees oleva metalse regulaatori abil. Vajadusel on saadaval ka veel nelja rihmaga kinnitatav lõuaosa, mis teeb kiivris olija eriti kollilaadseks. Proovisin olla kiivriga paar tundi maasikapeenras ning peale seda tõid linnud ka eelmise aasta marjad tagasi... :roll:
Negatiivse poole pealt saab mainida kinnitusrihmasid, mis suurema kiiruse korral ei taha takistada pea eemaldamist koos kiivriga ning lahtise kiivri osas mürast ei ole mõtet rääkida. Kuid keda see kunagi seganud on... Turvalisuse poole pealt ei ole vist tegemist tippu kuuluvate kiivritega, kuid seda ei ole soovitud ka saavutada.
Kokkuvõttes on tegemist suhteliselt hea cruisimise kiivriga ning kui soovid austust avaldada A6M Zero Tokubetsu Kōgekitai pilootidele, siis on ost igati õigustatud... :wink:
Kõike ilusat soovides,
Black...

FORTES FORTUNA ADIUVAT
Kasutaja avatar

AhtoP
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Aug 2013, 16:34
Tsikkel: Kawasaki ZZR1400 2008a.

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas AhtoP »

Tere,
Mul lihtne mure.
plaan osta omale uus kiiver hinnaklassis 250-300. Kuna iga müüa kiidab oma asja, siis küsiks kasutajate arvamust. Peale mõningast otsimist hakkas meeldima Scorpion EXO-900 Solid.
http://motopost.ee/detailid.php?3325

nii hind, kui ka lisad on mulle sobivad, ning välums väga kena. Täna käsin ühes poes, mis seda marki ei müü. Laideti scorpioni kiiver maha ja soovitati Held-i kiivreid.

Kas on mingi põhjus neid scorpione mitte vaadata?

Tänud. :)

Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”