Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 836
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 44 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1231 Postitas KIBU » 21 Mai 2017, 17:15

Macintosh kirjutas:
ranel kirjutas:Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?

HJC RPHA Max Evo.

* vaikne
* mugav
* kerge
* hea ventilatsiooniga

https://www.motodepoo.ee/catalogue/709-hjc-rpha-max-evo


vaidlen veits vastu.
kasutasin paar hooaega. visiir vett ei pea korralikult. tugevama vihmaga tilgad seespool visiiri pinnal. ventilatsioon on hea aga ka siis kui seda vaja pole ehk et lekib kõvasti. osadel (mitte kõigil, võibolla esimeste partiide viga, minu omal nt ok) on lõuaosa liigendi juurest väga nõrk, praod tulevad sisse. värvkate on nõrgapoolne, kivitäkked tulevad liig kergelt. päikesevisiir moonutab pilti veits, kiivri peal asetsev avamis/sulgemis süsteem hakkab suht vähese kasutamise järel tuulekäes klõbisema. pigem selline sooja ilma kiiver lühemateks sõitudeks mitte nt motomatkale.
endlae soetasin just sellise x-Lite avatava. http://shop.sbk.ee/index.php?route=prod ... ct_id=6469
mõned sajad km sõitnud sellega alles ja vihma pole saanud kuid esmamulje põhjal kindlasti palju parem kiiver kui rpha max evo. vaiksem, väga õhutihe kui avad ja visiir kinni, päikesevisiir täitsa ok kuigi sinakas pole minu eelistatuim variant. lisaks lõuaosa üles lukustamise võimalus ja sert ka avatuna sõitmiseks, visiirile väikese õhuvahe jätmise funktsioon. kiivrikrae käib kiivri küljes tõmblukuga. kõrvaklapi süvendid piisavalt sügavad ja õiges kohas. prillisõbralik.

PS kui keegi siiski tahab seda Max Evo siis minu M suurus läikiv must riiulil vedelemas. suht värske visiiriga. üle 100,- oleks piinlik küsida selle eest ja alla 50,- ei raatsiks anda


5248653
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4791
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 462 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1232 Postitas Macintosh » 21 Mai 2017, 17:36

KIBU kirjutas: vaidlen veits vastu.
kasutasin paar hooaega. visiir vett ei pea korralikult. tugevama vihmaga tilgad seespool visiiri pinnal. ventilatsioon on hea aga ka siis kui seda vaja pole ehk et lekib kõvasti. osadel (mitte kõigil, võibolla esimeste partiide viga, minu omal nt ok) on lõuaosa liigendi juurest väga nõrk, praod tulevad sisse. värvkate on nõrgapoolne, kivitäkked tulevad liig kergelt. päikesevisiir moonutab pilti veits, kiivri peal asetsev avamis/sulgemis süsteem hakkab suht vähese kasutamise järel tuulekäes klõbisema. pigem selline sooja ilma kiiver lühemateks sõitudeks mitte nt motomatkale.


Need olid esimese partiid vead. Tootja "triikis" need väga kiiresti välja, sest eesmärgik on konkureerida Schuberti ja Shoei tippkiivritega. Ainuke väide sinu loeteleus millega ma nõus olen on päikesevisiiri moonutused. Seda +13K kilomeetri järel igasuguse ilmaga ja oludes: +2- 30C, 12h paduvihmas, tolmus, kuumuses, linnasõidus, motomatkal jne.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1443
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 99 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1233 Postitas ranel » 21 Mai 2017, 17:42

Oeh, kiivri leidmine on hullem kui naise valimine. Kas mingeid odavama otsa päikeseprille siis keegi teab, mis kiivrisse kenasti istuks?
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3503
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 639 korda
Tänatud: 154 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1234 Postitas urmas66 » 21 Mai 2017, 19:52

ranel kirjutas:Oeh, kiivri leidmine on hullem kui naise valimine. Kas mingeid odavama otsa päikeseprille siis keegi teab, mis kiivrisse kenasti istuks?


Ma olen neid kasutanud,neil on pehmed ja õhukesed aisad.Kui aisad on vähe paksemad,siis ei kannata kaua olla,teeb kõrvatagused valusaks.Neil on talutav ilma moonutuseta optika ja kõlbavad muidu ka kanda.Päikese eest kaitsevad päris hästi.Minu päikese visiiir on vastu loojuvat päikest natuke imelik ja kasutan üldse parema meelega neid prille.Mul veel ka kollase klaasiga samasugused.
https://becky.ee/toode/isikukaitsevahen ... lid-solus/
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 715
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1235 Postitas Jesper » 22 Mai 2017, 12:40

Jepp, tööprillid, täpne mudel on vast igaühe maitseasi, aga põhiasi on et need kaarduvad ümber näo, mida tavaprillid ei tee. Vajadusel saab ka lahtise visiiriga sõita ja hind on soodne. Mu enda lemmikud on need: http://tooriistamarket.ee/et/kaitsepril ... pol%C3%BCk , aga eks täpsemat sobivust pead ise proovima.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 845
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 218 korda
Tänatud: 247 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1236 Postitas Madlobster » 22 Mai 2017, 12:47

Macintosh kirjutas:
ranel kirjutas:Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?

HJC RPHA Max Evo.

* vaikne
* mugav
* kerge
* hea ventilatsiooniga

https://www.motodepoo.ee/catalogue/709-hjc-rpha-max-evo

rpha_ma_evo.jpg
rpha_ma_evo2.jpg


Vaikne ma ta kohta öelda küll ei saa. (Kas sport touringu peal üldse mõni kiiver vaikne on?)
Muus osas nõus.
Visiiri ülemine äär on paari kuuse kasutamisega ülemise tihendi poolt ära hõõrutud, sportlikuma sõiduasendiga väga häiriv, ei tea, kas selline asi peaks garantii alla kuuluma?
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4791
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 462 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1237 Postitas Macintosh » 22 Mai 2017, 12:53

Madlobster kirjutas:Vaikne ma ta kohta öelda küll ei saa. (Kas sport touringu peal üldse mõni kiiver vaikne on?)
Visiiri ülemine äär on paari kuuse kasutamisega ülemise tihendi poolt ära hõõrutud, sportlikuma sõiduasendiga väga häiriv, ei tea, kas selline asi peaks garantii alla kuuluma?


Minu jaoks on vaikne. Vähemalt võrreldes kõikide teiste kiivritega mida ma proovinud olen.
See ülemise ääre kriipimine tundub olevat disainiviga. Visiiri serv nühib enne sulgumist vastu tihendit. Mul ilmusid kriimud alles aasta hiljem, kui olin teinud paar kruusasõitu.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7679
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1238 Postitas Piipz » 22 Mai 2017, 16:14

Madlobster, mis sa neist kuuskedest sinna visiiri äärde topid? Muidu on aga mul sama probleem, õnneks see põhivaadet ei sega. Ning ülemise õhutusklapi vahele pidin veidike isoleeri toppima, sest see kippus sõidu ajal plärisema.
Müüa: Ferrino Skyline 3 telk (120€)

Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Rivo201
Postitusi: 81
Liitunud: 25 Mai 2006, 13:10
Tsikkel: GSX-R1000 K3
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1239 Postitas Rivo201 » 22 Mai 2017, 16:46

Kiidaks vahelduseks ka kiivrit, mis oma ülesande ( (crash) ) täitmisel tegi suurepärast tööd -> Shubert C3 Pro.
Pauk käis, siis ei tundnud miskit (teadvust ei kaotanud). Hiljem pea käis veidi aega ringi. Valu või tagantjärgi kontrollimisel peapõrutust vms kahjustusi polnud.
(õnnetus rajal suhteliselt väikse kiirusega, iseloomult "highside", mingil aja hetkel käis pea vastu maad - enne keha või mitte ei oska kommenteerida. Kuidagi kole kärmelt käis, pealt vaatajate sõnutsi ka kõrgelt 8) .
Siinkohal siiski on postituse eesmärk näidata ja tõsta esile kiivrit, Kiiver ise aga selline : Eks igaüks teeb omad järeldused, kas hea või halb, kuid minu puhul toimis :)

https://drive.google.com/open?id=0BwHkJ37z-cprT1d2TWZhVU9EVHM
______________________
"Biker" aastast 2013
Planeta 5 > FZS600 Fazer > GSX-R600 Strad > GSX-R1000 K3
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1240 Postitas Põhja Siil » 22 Mai 2017, 21:00

Hea see, mis hästi lõppeb.
Tahaks loota, et kallid kiivrid pole kallid vaid nime pärast. Pea meil kõigil üks, ja las parem katki läheb ülikallis kiiver, kui enda kuppel.
Kasutaja avatar

motikamees
Postitusi: 95
Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
Tsikkel: Seven Fifty
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1241 Postitas motikamees » 16 Dets 2017, 11:47

Kiire küsimus pinlock'i kohta: kas tuleks eemaldada kui kiivrit pikemalt ei kasuta?
Hetkel: Honda Seven Fifty
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 430
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1242 Postitas Motomarket » 16 Dets 2017, 12:21

motikamees kirjutas:Kiire küsimus pinlock'i kohta: kas tuleks eemaldada kui kiivrit pikemalt ei kasuta?


Pinlock-i endaga ei juhtu seistes midagi, on ta põhivisiiri küljes või mitte. Küll aga võib juhtuda pinlock-i eemaldamisel olukord, kus pinlock-i silikoontihend jääb osaliselt põhivisiiri külge. See oht on suurem, mida pikemalt pinlock on vahepealse eemaldamiseta kasutuses olnud. Uuemate Schuberthi kiivrite puhul seda ohtu pole, kuna nende pinlocki-id on silikoonivabad.

ovaaP
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Veebr 2014, 18:30
Tsikkel: TDM; Honda NC750X
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1243 Postitas ovaaP » 17 Jaan 2018, 11:36

Kas keegi oskab rääkida midagi sellisest kiivrist nagu Cassida? Head ja vead.

http://www.cassidahelmets.eu/cassida_c1 ... ng&lngid=1
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6496
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 122 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1244 Postitas mx77 » 17 Jaan 2018, 12:27

ovaaP kirjutas:Kas keegi oskab rääkida midagi sellisest kiivrist nagu Cassida? Head ja vead.

http://www.cassidahelmets.eu/cassida_c1 ... ng&lngid=1


Ei ole ise näpu vahel hoidnud, aga kui vaadata näiteks krossikiivrite andmeid, siis fiiberklaasist kiivri kohta on kaal kahtlaselt kerge.

Plinger
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Nov 2017, 19:06
Tsikkel: Suzuki VZ800 Intruder

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1245 Postitas Plinger » 03 Veebr 2018, 12:15

Hei foorumirahvas!
Oskab keegi ehk öelda, kas keegi kuskil Tartus või Lõuna-Eestis ka Schuberti kiivreid müüb? Netiavarustest nagu väga ei leidnud. Otsin omale esimest kiivrit ja käinud siinseal mitmeid proovimas, no väga raske on seda õiget leida, mis seal salata. Proovinud nii Cabergi, HJC'd ja mitmeid muid, aga kuna olen prillikandja ja ilmselt siis mitte väga standardse kuplikujuga, siis on väga keeruline. Kõige paremini ja lausa suurepäraselt on istunud Shoei Neotec ja oleks Tartu Motohoovis kaubakski läinud, kui rihm poleks ebameeldivalt kõrile surunud. Käesolevat teemat lugedes ei ole ma sugugi ainuke, kellel täpselt sama kiivriga sama teema on olnud. Lugesin ka välja, et samadele kriteeriumitele peaks vastama Schubert C3, aga kahjuks siin Lõuna-Eestis seda ilmselt kuskil proovida ei saa. Oskate ehk vähe nõu anda? Või on veel alternatiive? Eelistatud on siis avatav kiiver ja võimalikult hea vaateväljaga ning mis prillikandjale sobiks. Tänud ette!
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1218
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 142 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1246 Postitas M.T. » 03 Veebr 2018, 13:24

Tuttav teema, meil vist sarnased koljud :D
Mul istus samuti Neotec kōige paremini pähe ja häirivaks sai rihm, mis liiga kõrisse jäi. Ning nii ma C3 PRO-ni jõudsingi.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 234
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1247 Postitas Ain » 03 Veebr 2018, 13:53

M.T. kirjutas:Tuttav teema, meil vist sarnased koljud :D
Mul istus samuti Neotec kōige paremini pähe ja häirivaks sai rihm, mis liiga kõrisse jäi. Ning nii ma C3 PRO-ni jõudsingi.

Aga kas seda rihma regullida ei proovinud nii, et normaalne oleks. Ei viitsi naise kiivrit kapist otsima minna et vaadata regullimisvõimalusi aga ta on küll Neoteciga väga rahul.. Ise kasutan 2010 aastast Multiteci ja olen ka väga rahul..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 222
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSX 750F,R1,XL100
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1248 Postitas Urmas79 » 03 Veebr 2018, 14:05

Mis sul kolba suurus on? Ma võin oma avatavat C3 proovida anda Tartus. (XXL) Olen kah prillikandja ja suurem probleem on minu arust leida prillid, mis kiivris mugavalt istuvad. Praegu on käigus jõhvraamidega ja kummisangadega okulaarid :wack:
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1218
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 142 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1249 Postitas M.T. » 03 Veebr 2018, 15:59

Ain kirjutas:
M.T. kirjutas:Tuttav teema, meil vist sarnased koljud :D
Mul istus samuti Neotec kōige paremini pähe ja häirivaks sai rihm, mis liiga kõrisse jäi. Ning nii ma C3 PRO-ni jõudsingi.

Aga kas seda rihma regullida ei proovinud nii, et normaalne oleks. Ei viitsi naise kiivrit kapist otsima minna et vaadata regullimisvõimalusi aga ta on küll Neoteciga väga rahul.. Ise kasutan 2010 aastast Multiteci ja olen ka väga rahul..

Ma otsisin kiivrit 4-5 aastat tagasi, siis vist oli veel Neotec 1 ja uus tulemas. Võin detailides muidugi eksida ka, aga proovisin nii Yamaha keskuses kui Motodepoos ning oli nagu jutt, et uuem mudel tulemas, kuid kohal veel polnud. Või oli äkki mingi muu mudel uuenemas. Krt seda enam mäletab. Igatahes Neotec jäi liiga kõrisse ja kuidagi paremaks ei saanud. Muidu istus pähe väga hästi. Schuberth C3 mudelil oli samuti rihm häiriv, C3 Pro-l pidi rihm natuke eespool olema ja proovides oli parem küll.
Mul muidugi prille pole, mul kolba juures muud iseärasused, mis kiivrivalikut piirasid. Pähe istusid ainult Shoei, Schuberth ja mingi odavam asi Bikeri poest.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3503
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 639 korda
Tänatud: 154 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1250 Postitas urmas66 » 03 Veebr 2018, 16:57

Kas on olemas kiivreid,millel rihmaa pikkust regullida ei saa?
Mul on olnud viimase 10a jooksul üsna mitu(5-6) eri tootjate kiivrit ja kõigil on saanud rihma pikkust regullida ja seda üsna suures vahemikus.DD aasaga ei mäleta kas oli(pandlapoolne regullitav),aga kõigil teisetl on küll saanud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1218
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 142 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1251 Postitas M.T. » 03 Veebr 2018, 17:32

Jutt ei käi rihmapikkusest. Osadel kiivritel peaks saama rihma asendit natuke nihutada ette- või tahapoole.

Plinger
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Nov 2017, 19:06
Tsikkel: Suzuki VZ800 Intruder

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1252 Postitas Plinger » 04 Veebr 2018, 10:19

Tänan tagaside eest. Aga just, asi pole rihma pikkuses ega selle reguleerimises. Sai sätitud niiehknaa, aga häirima jäi ikka. Justkui see rihma nurk oleks vale. Kolba suurus tundub kiivrite osas L olevat. Aga Lõuna-Eestis siis ilmselt Schuberti proovimise varianti kuskil pole. Eks siis tuleb päev vabaks võtta ja päälinna väisata :)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3503
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 639 korda
Tänatud: 154 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1253 Postitas urmas66 » 04 Veebr 2018, 10:30

Plinger kirjutas:Tänan tagaside eest. Aga just, asi pole rihma pikkuses ega selle reguleerimises. Sai sätitud niiehknaa, aga häirima jäi ikka. Justkui see rihma nurk oleks vale. Kolba suurus tundub kiivrite osas L olevat. Aga Lõuna-Eestis siis ilmselt Schuberti proovimise varianti kuskil pole. Eks siis tuleb päev vabaks võtta ja päälinna väisata :)


Kui kõvasti sa selle rihma kinni tirid,et kohe nii segama jääb?
Ma pole kunagi ühegi kiivriga midagi sellist kogenud.Rihma ei tohi ,nagu turvavööd,kinni vedada.Rihma ja kõri vahele peab ikka lausa vaba vahe jääma.Kiiver peab peas püsima tihedalt ja rihm on ikka selleks,et kukkudes peast ära ei tuleks,mitte et nagu turvavöö igakord kinni veetakse.
Ma regullin rihma alati nii,et seda peaaegu ei tunnegi(näpud mahuvad vahele).DD aasadega on see lihtne,aga kiirlukustusega natuke ebamugavam.Minule ei meeldi need kiirlukustusega rihmad,aga DD aasa on kahjuks väga vähesetel veel kasutusel. DD on mu meelest üks mugavamaid ja kiiremaid lukustusi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Plinger
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Nov 2017, 19:06
Tsikkel: Suzuki VZ800 Intruder

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1254 Postitas Plinger » 04 Veebr 2018, 11:05

Urmas, kordan veel- asi ei ole rihma pingul või mittepingul olemises, sai sätitud igatepidi. Asi on selle rihma nö asendis. Nurk kui selline ei klappinud minu füüsilise ülesehitusega. Kasutaja M.T. teab täpselt, millest räägin :)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3503
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 639 korda
Tänatud: 154 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1255 Postitas urmas66 » 04 Veebr 2018, 17:51

Plinger kirjutas:Urmas, kordan veel- asi ei ole rihma pingul või mittepingul olemises, sai sätitud igatepidi. Asi on selle rihma nö asendis. Nurk kui selline ei klappinud minu füüsilise ülesehitusega. Kasutaja M.T. teab täpselt, millest räägin :)


Sa kirjutasid esimeses postis,et "rihm surub kõrisse" ,minu järeldus oli, et kui surub,siis liiga pingul.
Nagu ma juba eespool mainisin,siis mul palju kiivreid olnud ja rihmad on ikka suht sama koha peal kõigil.Tõesti pole erinevusi(olulisi) märganud, aga kõigil on rihma regullitud pikkuses.Endal suuremaks ja naisele väiksemaks.Samuti on ju rihma kinnitus mitte 100% fikseeritud vaid annab keerata ette-taha suunas
Kui sa oleks juba pikajaline sõitja ja ostaksid ei tea mitmendat kiivrit,siis ma poleks üldse kirjutanud siia,aga kui esimest,siis tekkis kahtlus.Aga kui kolp ikka nii eriline,siis ei oska midagi kosta.Kas on üldse kiivrit ,mis sulle pähe sobiks?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 430
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1256 Postitas Motomarket » 04 Veebr 2018, 18:11

urmas66 kirjutas:Samuti on ju rihma kinnitus mitte 100% fikseeritud vaid annab keerata ette-taha suunas.


Schuberthi kiivrite puhul ei pea see väide paika, kuna Schuberth kasutab AROS (anti-roll-off) rihmasüsteemi, st kiivririhm on fikseeritud asendiga kaela suhtes. See tähendab, et rihma pole turvalisuse kaalutlusel võimalik lõua suunas nihutada. Tänu sellele pole kinnise rihmaga kiivrit kuklast tõmmates võimalik kuidagi peast ära saada, mis odavamate kiivrite puhul (ilma anti-roll-offita) on üsna tavaline nähtus. Ja kui nüüd minna jutu detailidesse, millega tahetakse öelda "rihm surub kõrisse", siis tegelikult ei saa häirivaks ilmselt mitte rihm ise, vaid rihma küljes olev Micro-Lock kiirkinnitus, mis suurema kõrisõlmega tegelastele häirivaks saavad. DD- kinnitusega kiivritel on see mure väiksem, aga viimasel ajal kohtab DD kinnitust avatava lõuaosaga kiivritel järjest vähem.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3503
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 639 korda
Tänatud: 154 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1257 Postitas urmas66 » 04 Veebr 2018, 19:10

Motomarket kirjutas:
urmas66 kirjutas:Samuti on ju rihma kinnitus mitte 100% fikseeritud vaid annab keerata ette-taha suunas.


Schuberthi kiivrite puhul ei pea see väide paika, kuna Schuberth kasutab AROS (anti-roll-off) rihmasüsteemi, st kiivririhm on fikseeritud asendiga kaela suhtes. See tähendab, et rihma pole turvalisuse kaalutlusel võimalik lõua suunas nihutada.


Tnx,jälle targem. Ja otsides välja oma kiivri,tuleb välja et ka Nolanil sama sama tüüpi rihma kinnitus.Samas on kinnitus polstri sees üsna kõrgel ja mingil määral on ikkagi võimalik ka rihma asendit muuta.Suurema-jämedama kaelaga jääb rihm kaugemalt hoidma(õigel pingsusel) ja väiksemaga saab tulla kaelale lähemale.
Aga jah DD aasa kasutaks mina ka palju meelsamini,kui seda kiirkinitust.
Aga kui rihm kõri peale käib,siis kodumaised insenerid on kunagi sellise lahendusega rihma leiutanud.See valge asi seal kiivri ees :D
Pilt
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1218
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 142 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1258 Postitas M.T. » 04 Veebr 2018, 22:18

urmas66 kirjutas:Sa kirjutasid esimeses postis,et "rihm surub kõrisse" ,minu järeldus oli, et kui surub,siis liiga pingul.

Ta ju täpsustas ja toonitas teises postis üle, et probleem pole rihma pingutusastmes vaid asukohas. A sa kolmandat korda rõhusid ikka rihmapingutusele. :mrgreen:
Inimene võib ju esimest kiivrit osta, aga sellest saab ikka ise ka aru kui ise ennast rihmaga pooma asub.
Eks see, et ühe kiivriga on rihm n.ö. kõris ja teisega mitte, tulene nii kolba kui kiivri või kiivrisisude erinevast kujust. Mõne kolba ja kiivri puhul jääb ehk kiiver natuke liiga kuklasse ja seetõttu rihm kõrisse. Sama nagu mõni kiiver on peas liiga lai või kitsas.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 942
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 53 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1259 Postitas Ardilla » 04 Veebr 2018, 22:52

Huvitav, miks seda Shuberthit nimodi üllistatakse? Olen Shuberthit proovinud ja no ei sobi ta mulle kohe üldse. Lihtsalt põhjus on peakujus...

Olen nüüd seda kiivri maailma uurinud igast asendist, ja tundub, et kiivrit valitakse täpselt nagu ratast tagumikuga, ainult peaga :D Üks asi mis mulle Shuberthi juures meeldis oli see, et sisemine visiir ei moonutanud. Samas sama teema on ka AGV_ga.

Teine asi millest ma ei ole läbi hammustanud on see lahtikäivate kiivrite teema :D mulle meenutavad need väina praame :D Samas ei ole ma nende kasuteguritest kohe üldse aru saanud. Sõita lahtise visiiriga on imelik, ja kui ma tanklasse tulen siis eelistan kiivri ja kinnaste kehaküljest eemaldamist. Kõik niigi teavad, et olen mootorrattaga :)

Kõik hüved on võetud mingi aritmeetilise keskmise järgi, et katta maksimaalselt suur kasutajate hulk, arvestmata erisusi. Kui hakata kõiki erisusi arvestama, siis me jõuame tailormade lahenduseni :) . See oleks omakorda minu unistus, lasta keha mõõtude järgi endale täpne varustus tellida. Mis omakorda kaotab järelturu, sest minukujuga inimesi ei ole vist palju, sest muidu mul poleks nii keeruline teksapükse poest otsida :D

Shuberth on isenesest tõesti lipulaev. Igal tootjal on oma nish. Absoluutselt, ei väida, et Shuberth on paha, vaid pigem, seda, et ta on veits ülehinnatud teiste alternatiividega võrreldes :) Eks ta veidi Iphone omas maailmas ole ja kindlasti ma armuks temasse, kui minu ergonoonika seda võimaldaks. :)

Pikk jutt s. jutt, pigem tahan öelda seda, et ma saan täitsa aru, et rihm on küll sätitav kuid inimene ei tunne ennast mugavalt. Kõige hullem mis saab olla ongi, ebamugavustunne...
Kasutaja avatar

Multi
Postitusi: 42
Liitunud: 25 Mai 2015, 23:57
Tsikkel: Suzuki XF650 Freewind
Asukoht: Tartu
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1260 Postitas Multi » 04 Veebr 2018, 23:26

Ardilla kirjutas:Huvitav, miks seda Shuberthit nimodi üllistatakse? Olen Shuberthit proovinud ja no ei sobi ta mulle kohe üldse. Lihtsalt põhjus on peakujus...

Mina avastasin enda jaoks Schuberthi aasta-paar tagasi ja olin hetkega võlutud. Esiteks istub ta mulle peakuju poolest ideaalselt, teiseks sain ma alles Schuberthit proovides aru, miks üks kiiver maksab 60€ ja teine 600€. :P Ostsin omale Louisest odava otsa Schuberth C3 ja olen täitsa rahul. Natuke peale ostmist andsin sõbrale seda korraks pähe proovida. Ta oli väga üllatunud ja vahetas üsna varsti oma eelmise kiivri Schuberth C3 Pro vastu välja. :D
Aga seda muidugi, et kui peakuju poolest ei sobi, siis polegi vahet, kui hea või halb kiiver on, igatahes on ebamugav. :)

Ardilla kirjutas:Teine asi millest ma ei ole läbi hammustanud on see lahtikäivate kiivrite teema :D mulle meenutavad need väina praame :D Samas ei ole ma nende kasuteguritest kohe üldse aru saanud. Sõita lahtise visiiriga on imelik, ja kui ma tanklasse tulen siis eelistan kiivri ja kinnaste kehaküljest eemaldamist. Kõik niigi teavad, et olen mootorrattaga :)

Mina ka ei saanud vanasti sellest aru, aga lahtikäivate kiivrite eelised on väga selgelt just motomatkamisel välja tulnud. Üks eelis on tõesti kiirete tankimispeatuste tegemisel, aga näiteks ka inimestelt juhiste küsimisel, kaardi lugemisel, reisikaaslasega teekonna arutamisel, metsas telkimiskohale navigeerimisel või isegi kiiremal metsapeatusel. Olude sunnil tegin pikema Balkani reisi kinnise kiivriga ja tundsin lahtikäiva kiivri funktsionaalsusest päris palju puudust. Sellepärast olengi nüüd veendunud lahtikäiva kiivri mees. :D




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist