Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3983
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Kirs » 27 Mär 2018, 18:41

Eks see kiivri müra-tuulemüra suurus sõltub väga palju ka kasutatava ratta tüübist. Ühel võib sama kiiver korraliku tuuleklaasi taga megavaikne olla, samas "palja" rattaga sõites hullud esimese 10 kilomeetriga. Kasutajad võiks siia ka kirja panna, mis rattaga sõidavad ja kas kasutakse ka mingit spetsjomm tuuleklaasi.


SERTÃO
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 258
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA 2018
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Margit » 04 Juun 2019, 11:51

Kas kellegi on kogemusi Givi kiivriga?
Mugav? Lärmakas?
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 482
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Ain » 04 Juun 2019, 18:22

Margit kirjutas:
04 Juun 2019, 11:51
Kas kellegi on kogemusi Givi kiivriga?
Mugav? Lärmakas?
Kas otsid odava otsa kiivrit? kuigi mul pole aimu mis Givi maksab... Aga kindlasti mainiksin ära, et kui tahad head kiivrit siis unusta pigem need odavad ära.. Isiklikult julgeks ütelda ,et hea kiiver minule on sattunud ette kas Shoei Multitec ja Neotec või siis Shuberth. Lisaks olen väga paljudesse pannud sideseadmeid ja väga selgelt näed ja tunned mis vahe kiivril ja kiivril on. Omal on peale Shoei veel Scorpioni avatav (ostsin saanisõiduks kuna sellele oli saadav soojendusega visiir) ja kuigi hind oli vist 200-300 mälu järgi siis no ei ole mugav... Nikeldus hakkas kooruma juba natuke aega pärast ostmist( olen seda märganud ka teistel) Klaasi "hingede" lahendus on odav ja ei hoia üleval kui seda vaja oleks. Sisu ei ole mugav.. jne. Ostsin omale Shoei 2010 ja siiani kõik toimib ja on korras... muidugi maksis vist 500€ kanti.
selline segane jutt siis..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1491
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 163 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. » 04 Juun 2019, 19:30

Mitte, et see nüüd Margitit kuidagi aitaks, aga tundub, et minu peakolu on sarnases kujus Aini omaga. Kiivriotsingul istusid pähe needsamad eelpool toodud ja mingi odavam asi Bikeri kaubamajast. Valituks sai Schuberth, kuna rihma asend oli Shoei omast parem.
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 258
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA 2018
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Margit » 04 Juun 2019, 21:46

Mul on Schubert olnud, kõige valusam ja ebamugavam siiani. Shoei, Scorpion ja Arai sobivad hästi. Netist lugenud, et ka sama margi erinevad mudelid võivad kuju poolest erineda.
Aga jah, otsin odavamat midagi. Ostsin just ühe kalli mis jälle peakujuga ei sobi...
Ja avatavat ei soovi, mõttetu lisaraskus :)

Edit. Hetkel jäi Shoei ostmata, sest nad ei taha eriti päikesevisiiri sisse panna. Gt air on ainuke variant, aga hind...
Viimati muutis Margit, 04 Juun 2019, 22:24, muudetud 1 kord kokku.

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Luxor » 04 Juun 2019, 22:13

Krooniaal pakuti neid Nõmme teel Jawa esinduses, hetkeseisu ma ei tea. Prismas pakutav on apetiitse hinnaga, kuid see on ka vist kõik...
Aga lisaks on seinast seina hinnaga Shark ja Caberg.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1491
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 163 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. » 05 Juun 2019, 10:24

Spoiler:
Margit kirjutas:
04 Juun 2019, 21:46
Mul on Schubert olnud, kõige valusam ja ebamugavam siiani. Shoei, Scorpion ja Arai sobivad hästi. Netist lugenud, et ka sama margi erinevad mudelid võivad kuju poolest erineda.
Aga jah, otsin odavamat midagi. Ostsin just ühe kalli mis jälle peakujuga ei sobi...
Ja avatavat ei soovi, mõttetu lisaraskus :)

Edit. Hetkel jäi Shoei ostmata, sest nad ei taha eriti päikesevisiiri sisse panna. Gt air on ainuke variant, aga hind...
Peakujud on erinevad ja kiivrid on erinevad, et iga peaomanik selle õige ja oma leiaks. Aga kuidas sa selle kalli mittesobiva ostsid? Ilma proovimata?
Shoei, hea asi ongi kallis. Samas kui see tõesti sobib sinu peakujuga, on igatpidi mugav ja vastab sinu ootustele (v.a. hind) ning vajadustele, siis kas see pole ostmist väärt? Sa ei osta ju kiivrit iga päev või ka iga aasta ja kui seda korralikult hoida ning mitte maha loopida, siis pakub see kaitset ja mugavust pikkadeks aastateks. Aga ega ma tea kah, kui tihti naisterahvad kiivreid vahetavad, äkki on iga hooaeg uus :D
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 258
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA 2018
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Margit » 05 Juun 2019, 11:40

Ma tegin 2 nädalat Exceliga kõikvõimalike parameetrite võrdlusi ja see kallis vale kujuga oli ainuke mis sõelale jäi. Turvaline, päiksekatega, alla 1400g, 2+ väliskoore mõõtu ja 200 euri (soodukaga, muidu 500 kanti). Ja olin proovinud ka. Esimesed tund aega sõita on ok, aga siis hakkab lõpuks kuskilt pea lae pealt ühte kohta suruma.
Shoeiga see jama, et see raskem ja mitte nii hea turvalisusega. Kõik selle sama saab Givi kiivriga 3 korda odavamalt, aga küsimus ongi kas on piisavalt vaikne. Mugavust ei ole jah mõtet küsida tegelikult :D
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 482
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Ain » 05 Juun 2019, 11:54

Spoiler:
Margit kirjutas:
05 Juun 2019, 11:40
Ma tegin 2 nädalat Exceliga kõikvõimalike parameetrite võrdlusi ja see kallis vale kujuga oli ainuke mis sõelale jäi. Turvaline, päiksekatega, alla 1400g, 2+ väliskoore mõõtu ja 200 euri (soodukaga, muidu 500 kanti). Ja olin proovinud ka. Esimesed tund aega sõita on ok, aga siis hakkab lõpuks kuskilt pea lae pealt ühte kohta suruma.
Shoeiga see jama, et see raskem ja mitte nii hea turvalisusega. Kõik selle sama saab Givi kiivriga 3 korda odavamalt, aga küsimus ongi kas on piisavalt vaikne. Mugavust ei ole jah mõtet küsida tegelikult :D
Ma arvan isiklikult, et oled vähe valel teel nende tabelite ja muude asjadega.. Aga muidugi alati võib.. Hea kiiver mis hinnaga 500 vaevalt kuskil soodukaga 200 saab. Päiksevisiir on ka selline nii ja naa- minu multitecil pole ja saan ilusti hakkama tavaliste päikeseprillidega kuna kannan reeglina suvel neid nigunii. Naisel on Neotec ja ikka kannab kaasas lisaks päikseprille...
Kaal on ka selline nii ja naa värk.. Et palju siis see vahe tuleb? Lahtikäiv või kinnine.. mina ei ostaks endale kinnist vist kunagi. Ja kui vaatan oma ümber siis palju on lahtikäivat. Mugav!
Lihtsaid asju pole mõtet keeruliseks ajada.. Samas saan aru, et raha võib seda teha..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 258
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA 2018
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Margit » 05 Juun 2019, 12:17

Mulle meeldib sõidu ajal näha asju nende õigetes värvides. Päiksekad lähevad ette kui on vastupäike vms. Ehk siis ei tahaks seisma jääda, et päiksekatega toimetada ja kogu aeg nendega ka sõita ei taha.
Avatavaga mulle üldse ei meeldinud see pidev mikri sättimine. Kord kuuleb, kord ei kuule, siis jääb üldse ninna jne :D
Kaaluvahe XS kiivriga on ikka väga tuntav. 1500g+ hakkab juba (nakediga) maanteel tuulega kuklasse vedama ja pead keerata on ka ebamugav. Ja väsitab pika sõidu peale. Kui palju koort ümber on (polyplastikutel on tavaliselt 1 väliskoore mõõt ja siis vaht sisse topitud kuni suurus sobima hakkab) siis pead keerata ka ebamugavam kuna vead seda xxl suuruseni sobivat kera kaasas.
Mu praegune kaalub 1290g ja C3 oli vist 1570g?
Eks see on nii individuaalne, aga ma olen omale selgeks saanud asjad mis peavad lihtsalt olema.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1230
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 274 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Jesper » 05 Juun 2019, 12:23

Vbl abiks, vbl mitte, aga mul on ka mingi imelik pea, millest ainult Belli ja Suomy mõistus üle on käinud - Suomy MX Tourer on hetkel Veltis soodukaga 300€, päiksekad sees, 1200g, noka arvelt saab ilmselt veel kopika kergemaks. Äkki tasub proovimist?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7142
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 147 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 05 Juun 2019, 12:32

Spoiler:
Margit kirjutas:
05 Juun 2019, 11:40
Ma tegin 2 nädalat Exceliga kõikvõimalike parameetrite võrdlusi ja see kallis vale kujuga oli ainuke mis sõelale jäi. Turvaline, päiksekatega, alla 1400g, 2+ väliskoore mõõtu ja 200 euri (soodukaga, muidu 500 kanti). Ja olin proovinud ka. Esimesed tund aega sõita on ok, aga siis hakkab lõpuks kuskilt pea lae pealt ühte kohta suruma.
Shoeiga see jama, et see raskem ja mitte nii hea turvalisusega. Kõik selle sama saab Givi kiivriga 3 korda odavamalt, aga küsimus ongi kas on piisavalt vaikne. Mugavust ei ole jah mõtet küsida tegelikult :D
Paljud tootjad ei pane päikesesirmi teadlikult sisse, kuna see vähendab selles kiivri osas tunduvalt kaitseomadusi.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5939
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 781 korda
Tänatud: 654 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 05 Juun 2019, 12:37

@Margit, ma olen siin @Ainiga täpselt ühel nõul. Ma usun, et sa ajad asja liiga keeruliseks. Turvalisuse osas on laias lastus kõik kiivrid samal tasemel - neid teste ei saa liiga tõsiselt võtta, sest olemuselt on nad tehislikud ning ei imiteeri tegelikku elu ega olukordi.

Mis erinevate brändide kiivrite mugavust puudutab ... well... siin olen ma eriarvamusel. Hind ja mugavus/sobivus pole omavahel seotud. Kallimad kiivrid võivad olla sobivamad aga võivad ka mitte. Näiteks ma pole leidnud senini ühtegi Shuberi kiivrit, mis minu peas mugav oleks. Samas, Scoprion Exo 500 oli mugav ja mingeid kvaliteediprobleeme ma seal kogu kasutusaja jooksul ei märganud.
RPHA MAX Evo on mugav (avatav) aga mitte parim. Parim (õigem vist oleks öelda: mulle sobivaim) on mul seni olnud hoopis Nexx X.D1: mugav, kerge, istub hästi peas ja fantastilise vaateväljaga. Kusjuures Nexx on hinnalt pigem üle keskmise aga koostekvaliteet ning insenerlahendused pole siiski päris ei RPHA ega ka Shuberti tasemel: päikesesirm jätab soovida, visiiril puudub tuulutusasend, põsepatjade kinnitusnublakad tuleb kinni liimida, sest muidu tulevad lahti ja kaovad ära, samamoodi vajab liimimist lõuakardin. Seal on muid puudusi ka. Sellest hoolimata võtaks ma X.D1 uuesti, sest see on hoolimata väikestest puudustest minu silmis hea kiiver (nüüd on saadaval X.WED 2, sellelt peaks lastehaigused olema välja ravitud).

Hea kiiver võib olla odav või kallis, päikesesirmiga või ilma, üle või alla 1400g kaaluv. Oluline parameeter on see kuidas sa tunend end pärast kümmet tundi sõitu ja kas müratase on sinu tsikli peal sobiv. Kõik muu: hind, päikesevisiir, kaal, materjal jne on boonuseks juurde. Jätkuvalt kehtib reegel: parim kiiver on see, mis hästi peas istub.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 482
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Ain » 05 Juun 2019, 12:43

Spoiler:
Margit kirjutas:
05 Juun 2019, 12:17
Mulle meeldib sõidu ajal näha asju nende õigetes värvides. Päiksekad lähevad ette kui on vastupäike vms. Ehk siis ei tahaks seisma jääda, et päiksekatega toimetada ja kogu aeg nendega ka sõita ei taha.
Avatavaga mulle üldse ei meeldinud see pidev mikri sättimine. Kord kuuleb, kord ei kuule, siis jääb üldse ninna jne :D
Kaaluvahe XS kiivriga on ikka väga tuntav. 1500g+ hakkab juba (nakediga) maanteel tuulega kuklasse vedama ja pead keerata on ka ebamugav. Ja väsitab pika sõidu peale. Kui palju koort ümber on (polyplastikutel on tavaliselt 1 väliskoore mõõt ja siis vaht sisse topitud kuni suurus sobima hakkab) siis pead keerata ka ebamugavam kuna vead seda xxl suuruseni sobivat kera kaasas.
Mu praegune kaalub 1290g ja C3 oli vist 1570g?
Eks see on nii individuaalne, aga ma olen omale selgeks saanud asjad mis peavad lihtsalt olema.
Eks jah kõik individuaalne. Mikri kohapealt endal küll mingit janti ei ole avatava kiivriga... Ise kaalus probleemi ei näe.. võtan seda kaelalihaste treeninguna siis.. Kuigi ei ole isegi olnud mingit mõtet ,et liiga raske..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7142
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 147 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 05 Juun 2019, 12:52

Heal kiivritootjal on asjad ikka väga läbimõeldud. Esimese hooga ostsin endale Motodepoost mingi HJC kiivri, aga selle visiirimehaanism on ikka paras porno. Visaksin kapipõhja ja ostsin Shoei. Ikka hoopis teine tera, eriti mõnus on see kangikesega visiiri tuulutusasendisse avamine ja sulgemine. Hea kerge kinnastega manipuleerida. Lisaks on visiiril neid lahtioleku asendeid tihedalt ka visiir ka püsib neis. Visiire kah hea mugav vahetada. Mudel siis XR-1100
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1491
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 163 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. » 05 Juun 2019, 13:06

Margitiga nõus, ei meeldi mulle ka päikseprillidega mässata ja jube mugav on kiivrisisest visiiri kasutada. Eriti kusagil metsavahelisel käänulisel teel, kus päike kord paistab näkku ja järgmise kurvi taga täiesti hämar.
Mugavus on peamine kriteerium ja koosneb igaühe jaoks erinevatest teguritest. Aga kokkuvõttes peab kiiver olema MUGAV ehk siis selline mida sa tahad tunde peas hoida, mitte ei tekita soovi sõitu pooleli jätta.
Avatav ja mikker, no mul Schuberth C3 Pro koos nende oma handfree süsteemiga. Jah, mikker tuleb kiivrit pähe pannes õigesse asendisse tagasi panna. Aga sellega ka kõik mured lõppevad ning kuuldavuse osas pole keegi kurtnud ning senini pole keegi teispool kõnetraati uskunud, et ma parasjagu ratta seljas olen. Tõestuseks olen siis nii mõnigi kord visiiri avanud, et tuulekohin kuulda oleks. Ja mul pole suure esiklaasiga ratas, mis tuulevarju pakuks, pigem suunab selle kiivrisse.
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 258
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA 2018
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Margit » 05 Juun 2019, 13:10

Macintosh kirjutas:
05 Juun 2019, 12:37
Hea kiiver võib olla odav või kallis, päikesesirmiga või ilma, üle või alla 1400g kaaluv. Oluline parameeter on see kuidas sa tunned end pärast kümmet tundi sõitu ja kas müratase on sinu tsikli peal sobiv. Kõik muu: hind, päikesevisiir, kaal, materjal jne on boonuseks juurde. Jätkuvalt kehtib reegel: parim kiiver on see, mis hästi peas istub.
Olen nõus.
Kahjuks poes proovimine ei aita, et teada milline on müratase ja kas 10 tundi sõitu kannatab :( Schuberth oli ka esimesed 15 minti väga mugav, peale seda sai ainult tagaistmel kätega kuklasse surudes sellega "koju ära longata". Ehk siis proovides ei olnud midagi, sõita ei saanud.
Ja sellest tekkiski küsimus kas keegi reaalselt on Givi kasutanud, ehk kas on mõtet proovida (eelkõige müra osa huvitab).
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4621
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1002 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 05 Juun 2019, 13:28

Mulle ka Shubert pähe ei istu. Praegu kasutan avatavat Nolanit ja on mu meelest väga hea. Esimene nö tänapäevane kiiver oli aastaid tagasi Lazer,mis oli mugav,kuid raske ja hakkas lagunema. Siis oli mul kinnine HJC carbon koorega kiiver(täpset markeeringut ei mäleta) ja see on ilmselt siiani minu mugavaim ja parima vaateväljaga kiiver olnud. Siit foorumist keegi sai selle 30€ omale. Kuna prille on kinnises ebamugav kasutada,siis läks müüki. Proovisin ka kunagi mingeid kalleid kiivreid biker24 poes,kuid ka need mulle ei istunud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4621
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1002 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 05 Juun 2019, 13:35

Spoiler:
Margit kirjutas:
05 Juun 2019, 13:10
Macintosh kirjutas:
05 Juun 2019, 12:37
Hea kiiver võib olla odav või kallis, päikesesirmiga või ilma, üle või alla 1400g kaaluv. Oluline parameeter on see kuidas sa tunned end pärast kümmet tundi sõitu ja kas müratase on sinu tsikli peal sobiv. Kõik muu: hind, päikesevisiir, kaal, materjal jne on boonuseks juurde. Jätkuvalt kehtib reegel: parim kiiver on see, mis hästi peas istub.
Olen nõus.
Kahjuks poes proovimine ei aita, et teada milline on müratase ja kas 10 tundi sõitu kannatab :( Schuberth oli ka esimesed 15 minti väga mugav, peale seda sai ainult tagaistmel kätega kuklasse surudes sellega "koju ära longata". Ehk siis proovides ei olnud midagi, sõita ei saanud.
Ja sellest tekkiski küsimus kas keegi reaalselt on Givi kasutanud, ehk kas on mõtet proovida (eelkõige müra osa huvitab).
Mürast ei saa sa ju enne teada,kui paned endale pähe ja sõidad enda rattaga. Kunagi oli Givi kiivrid neile kellegi teise poolt tehtud ja olid ka selle tootja poolt oma nime all müüdavad. Ei mäleta mis see oli ja ei tea kas ka tänapäeval see nii on.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5939
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 781 korda
Tänatud: 654 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 05 Juun 2019, 14:06

Margit kirjutas:
05 Juun 2019, 13:10
...kas keegi reaalselt on Givi kasutanud, ehk kas on mõtet proovida (eelkõige müra osa huvitab).
Sul pole sellest kasu, müra moodustub kolmest koponendist. kiivrist-mootorrattast-mooorratturist. See, et see kiiver kellegi masina peal vaikne on ei anna alust oletada, et ta ka sinu oma peal samamoodi käitub. Ntx minu juba eelpool mainitud DX1 on minu peas ja minu tsikli peal vaikne aga sõber pidi paraku oma kiivril noka küljest ära monteerima, sest muidu tema vaikust ei kogenud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Lembit
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Lembit » 05 Juun 2019, 15:07

Margit kirjutas:
05 Juun 2019, 11:40
Esimesed tund aega sõita on ok, aga siis hakkab lõpuks kuskilt pea lae pealt ühte kohta suruma.
Ma sinu asemel kaaluks ka võimalust seda ühte pealaekohta veidi tuunida. Ma ei ole päris 100% kindel, kas kõik kiivrid on täpselt sama ehitusega, aga mul vend ostis 2 aastat tagasi Tais kohapealt poest kiivri, mis samamoodi hakkas ühe konkreetse koha pealt pikemalt sõites suruma. Sai sellel kiivril konkreetse koha pealt pöidlaga mingi millimeetri jagu polstri all olevat penoplasti moodi materjali mõjutatud ja probleem kadus.



Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”