Milline kiiver?
Moderaator: Moded
Tänud,
terv
raits!
eks see kiivri ostmine ikka jah selline asi, et tuleb ise kohale minna ja pähe proovida ja igasuguseid erinevaid mudeleid jne, siis vaadata sutsu väiksem kiiver, sest see venib pea kuju järgi sisse, nii olen ma aru saanud.
OK,
edu siis teile ja mulle!
raits
Arai (Shoei) on ju olemas, milleks üldse edasi diskuteerida mingil kiivri teemal. Või on see motolisti teema, et teeme veoautu õhukummist rutskad ja tordikarbi nöörist siduritrossi. Arai'd on saada ka 4500 ja 5500 eest - tellides USA'st netipoest pole väga keeruline see lugu, talv on ju ees. Arai ei ole ka mingi Aeroh või Shark, kelle kiiver võib osutuda kogemata kaks numbrit märgitust väiksemaks. See kiiver kestab sul täpselt poole kauem turvalisena. ehk arvuta, kas osta 3000 eest mingi imeliku kookoni või sõidad 5500 eest kaks korda kauem ja sinu peast ei tehta lömastatud melonit, kui midagi peaks juhtuma. Ega kiiver pole naljaasi, see peab ikka kaalikat ka kaitsma. ei saa hoida selliste asjade pealt kokku mingit 500 või 1000 krooni - pärast on nutt.
Schuberth aga näeb nii rõve välja ju, kuigi see kallis mudel on mugav ja hea kiiver tõesti.
Nigeeria bobikoondis pidi nende Aeroh'itega panema see aasta. ma kuulsin, et lõuakas ulatub hästi rinna nibudeni või midagi ja Takashi tuntud plastmassämbrite tootja on kuuldavasti sisenemas lillepottide turusegmenti. mõni mees on neid kogemata pidanud siin kiivriteks kuuldavasti - kust kurat inimesed sellist lauspaska üles leiavad, jääb müstikaks, kui maailmas on tuntud korralike kiivritootjaid nagu seeni pärast vihma.
Kuid pöördudes tagasi alguse juurde: Osta endale nii kallis kiiver, kui kallis on sinu pea.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Positiivseks asjaks võiks lugeda ka DD kinnitust ja visiiri kiirkinnituse puudumist. Nimelt viimane mitme kiivritootja puhul suhteliselt purunemis alt.
Negatiivseks pooleks ehk mõne plastdetaili väsimine, kuid see ei mõjuta kiivri kasutamist.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
teisalt hinnaga vist selline inetu lugu - kuskilt sahinat kuulnud et algne komplekt on ilma visiirita e. siis visiir tuleb lisavarusutsena juurde - EVO4 kirgas visiir oli eestis 1000+ krooni ...
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:
Tuttav kiiver?
Täpsemalt siit: http://blogs.motorbiker.org/blogs.nsf/d ... MWEBZS.htm
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Tegelikult ei ole bmw märk nii oluline, et selle pärast ostma tõttan.racerx kirjutas:Eks proovi, kui bmw märk seal peal oluline siis osta
Kui ei siis maksa vähem ja osta mõni teine samasugune.
Olen rohkem ringi vaadanud sellise kiivri järele, millel nii visiir kui sirm küljes oleks. Leidsin veel Arai Tour X-2. Rohkem pole silma jäänud (ei ole väga hoolega otsinud ka). Et miks visiir ja mitte prillid? Ei tea, pole etiti palju prillidega sõitnud. Aga neil vähestel kordadel pole end eriti mugavalt tundnud. Võibolla harjumise asi. Aga nii bmw enduro kui Arai ülalmainit kiivriga peaks saama sõita nii visiiri kui prillidega.
Oskab äkki keegi lahti seletada prillide/visiiri eelised-puudused?
terv!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Mul oli selle nädala alguses vaja ratas varahommikul parklast garaazhi viia ja ei viitsinud kinnise kiivriga jännata. Siis aga hakkas lörtsi sadama ja linnakiiruselgi oli see paras piin, kätt pidi aegajalt näo ees hoidma. Kohendad siis aga prille ja kiivrit ja kartuses, et on hooaja viimane sõit, tegin ikkagi pisukese ringi.
Üldiselt maitse ja harjumuse asi, aga sõidan mõlema kiivriga. Ühega küll rohkem kui teisega...
terv, sokk
tsiklonaut kirjutas:
Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:
Sellist tehnoloogiat saab juba ammu igasugu evs jne tootjate käest.
"Tore" on selle juures aga nagu alati see, et ktm koos bmw-ga oskab teiste poolt ammu leiutatud asju justkui ilmaimesid näidata.
Ehk siis nüüd on kaks ühesugust koos.
Ma täiesti nõus sellega. Et kui kellelegi s**t kiiver siis just pigem proffile. Algajale parim kiiver ikka - sest kumb kukub rohkem ?Piipz kirjutas:Ma ostsin ka kunagi odava kiivri, sest arvasin, et algajale käib küll. Nüüd olen aru saanud, et kiivri puhul ei tohiks olla sellist väljendit nagu "algaja" või mingi algajakompromiss. Kui tahad kiivrit, siis taha ikka head kiivrit.
See on küll loll jutt. Sama hästi võiks väita, et algajale odavam kiiver, sest ta kukub rohkem ja peab tihedamini omale (odavaid) kiivreid ostma.bash kirjutas:Et kui kellelegi s*** kiiver siis just pigem proffile. Algajale parim kiiver ikka - sest kumb kukub rohkem ?
Aga ei käi see kiivri valimine sellise moraali järgi. Enamus ostab ikkagi kiivri oma rahakoti järgi.
Piipz tahtis seda vist öelda, et vahet pole, kas oled algaja või proff, kiiver peab kõigil sama olema. Sama kvaliteetne.
racerx kirjutas:[quote="tsiklonaut"
Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:
Sellist tehnoloogiat saab juba ammu igasugu evs, jne tootjate käest.
"Tore" on selle juures aga nagu alati see, et ktm koos bmw-ga oskab teiste poolt ammu leiutatud asju justkui ilmaimesid näidata.
Ehk siis nüüd on kaks ühesugust koos.[/quote]
Läheb teemast väja aga see HP2 õhktagaamort on küll selline lõõts, et kurat sellega mina küll sõita ei julge täielik kõnts vähemalt neil kahel mudelili mida eelmine nädal sai näpitud. Konkreetne õhu vedru on tagaotsa all mis on nagu voodi seest võetud vedru. Isegi CZ'i omad olid paremad.
Öhlinsi sellist õhk tagaamorti protokat olen ainult käes hoidnud ja enne aastat kätte ei lubatud anda. Ehk see BMW oskus ajada mingit mula kuidas nad on maakera uuesti leiutanud on kõva jura küll pidevalt. Ja uued BMW tsiklid on ikka maailma kõige jubedama disainiga lärakad mitte motikad täielik ida-berliin ikka konkreetselt !!!! BMW saabas on aga üks ilus saabas mx jaojs ei kõlba aga matkamehele üks väga hea toode jäävad vähemalt hüppeliigesed terveks kuigi neid kotti ei keera ja ruumi võtavad jõhkralt linnas nendega väga mõnus jalutada +40 ilmselt ei ole.
Üle üle eile rääkisin aga just Pit Beireriga sellest uuest kaelatoest mida nad arendavad BMW'ga ja ilmselt Dakaril on KTM team nendega peal kas need ka toimivad ja õnnestunud asjad on ei osanud isegi Pit veel öelda. Igal juhul tahaks seda asja väga proovida kas sellega elada ja sõita ka saab üldse.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Sõltub kas see on 18 aastat vana 18 x crashitud ja juustuks higistatud nokk bändimehe teibi ja trukidega ees, uus või hoopis Jeff Stantoni kasutatud, higistatud ja tiilit võidetud kahel juhul kolmes oled mega deali teinud isegi siis kui see sota on naeltes £ või $Steelrider kirjutas:Sai Arai kiivri sotaga... päris hästi vist, või mis te arvate
Re: Milline kiiver?
Ma soovitaksin sul siis nüüd võtta nõu neilt selgitajailt ja osta see kiiver ära.Vahet pole kui kallis ta on.Siia võib sellise väite visata ,et: "Kui kallis on sinu pea? ".Seega osta see mis on kvaliteetne ja ära hakka hinnas kõhklema.Olen isegi hinda väga kaalunud.Aga mõtlesin ,et ei tasu hakata hinda enda elule panema.Ostsin ära ühe kalli ja korraliku kiivri,siiamaani super!sys kirjutas:Küsimus järgmine:
Tahaks kinnist kiivrit. Mida peaks jälgima ning millise tootja kiivrit soovitate ja mida üldse ei soovita?
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Poes tekkis aga küsimus kiivri kinnituse kohta. See, mis mulle meeldis nii välimuselt, hinnalt kui ka peas, oli kinnituseks metall aasadega rihm. Nimelt soovin nn. "click" kinnitust. Mis teised nendest kinnitustest arvavad ja kumba eelistavad? Kumb on turvalisem? jne.
Ettetänades Margus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.