Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Vasta

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

kiivrisukka saab enamus motopoodidest nt tean et streetmotos maksab puuvillane sukk 50 ja siidist 100eeku.


Tark ei torma!

stenu10
Postitusi: 188
Liitunud: 23 Juun 2005, 11:38
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas stenu10 »

mul on shoei kiiver. väga mugav ja hea. super hea ventilatsioon ja mürakindel.SOOVITAN!
Kasutaja avatar

-erx-
Postitusi: 130
Liitunud: 14 Okt 2004, 16:34
Asukoht: metsas puu otsas

Lugemata postitus Postitas -erx- »

nüüd juba mõnda aega Schuberthi S1 omanik, ja nuriseda nagu polegi, antifogi suutsin nässu keerata, aga muidu suht 5+ kiiver, julgen soovitada kõigile, kes vaikset kiivrit tahavad. nupust ettekäiv päikesevisiir on muidugi tase omaette, ei kujuta üldse sõitmist ette ilma selleta.

Mašk

Lugemata postitus Postitas Mašk »

njaaa....shubert S1 ma arvan ka et on vägev jne, aga kole palju peab välja käima. mina veel selline täielik algaja, kes sõidan praegu sõbra suzukiga ja kogun raha, et soetada endale taoline massin. Milline võiks olla algajale kiiver? max hind 4000. Mida oskate öelda shubert QM1 kohta? ja soovitage muud ka ikka. plaan talvel mingi kiiver ära osta, sest seda seljakoti osa täidan ka päris palju jne. :lol:

Tänud,
terv
raits!
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 368
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Schuberth Concept on ka päris hea, hind 3500kr

Husqvarna 701 Enduro

Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...


Mašk

Lugemata postitus Postitas Mašk »

Tihver kirjutas:
Schuberth Concept on ka päris hea, hind 3500kr
Sorry, unustasin täpsustada, et sooviks oleks kinnine kiiver :wink: kiiver peaks olema vaikne ja piisava ventilatsiooniga.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ma ostsin ka kunagi odava kiivri, sest arvasin, et algajale käib küll. Nüüd olen aru saanud, et kiivri puhul ei tohiks olla sellist väljendit nagu "algaja" või mingi algajakompromiss. Kui tahad kiivrit, siis taha ikka head kiivrit.
Kasutaja avatar

rsv mille
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Okt 2004, 10:23
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas rsv mille »

osta nolan loodus investist, mina olen üsna rahul
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

Schuberti Speed oleks ehk ka variant, kui otsida odavamast hinnaskaala servast, ent soovida siiski võimalikult head kvaliteeti...lisaks ka vaikne ja mugav...olenevalt muidugi pea kujust...

Zeek
Elu on...

Mašk

Lugemata postitus Postitas Mašk »

tegelikult on silm jäänud Schubert QM1 peale. panen sutsu raha juurde :wink: ja ongi olemas. nii palju võins ka öelda, et esimeseks rattaks arvatavasti Suzuki GSX600F :twisted: :wink:

eks see kiivri ostmine ikka jah selline asi, et tuleb ise kohale minna ja pähe proovida ja igasuguseid erinevaid mudeleid jne, siis vaadata sutsu väiksem kiiver, sest see venib pea kuju järgi sisse, nii olen ma aru saanud. :)

OK,
edu siis teile ja mulle!

raits

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Osta endle nii kallis kiiver, kui kallis on sinu pea.

Arai (Shoei) on ju olemas, milleks üldse edasi diskuteerida mingil kiivri teemal. Või on see motolisti teema, et teeme veoautu õhukummist rutskad ja tordikarbi nöörist siduritrossi. Arai'd on saada ka 4500 ja 5500 eest - tellides USA'st netipoest pole väga keeruline see lugu, talv on ju ees. Arai ei ole ka mingi Aeroh või Shark, kelle kiiver võib osutuda kogemata kaks numbrit märgitust väiksemaks. See kiiver kestab sul täpselt poole kauem turvalisena. ehk arvuta, kas osta 3000 eest mingi imeliku kookoni või sõidad 5500 eest kaks korda kauem ja sinu peast ei tehta lömastatud melonit, kui midagi peaks juhtuma. Ega kiiver pole naljaasi, see peab ikka kaalikat ka kaitsma. ei saa hoida selliste asjade pealt kokku mingit 500 või 1000 krooni - pärast on nutt.

Schuberth aga näeb nii rõve välja ju, kuigi see kallis mudel on mugav ja hea kiiver tõesti.

Nigeeria bobikoondis pidi nende Aeroh'itega panema see aasta. ma kuulsin, et lõuakas ulatub hästi rinna nibudeni või midagi ja Takashi tuntud plastmassämbrite tootja on kuuldavasti sisenemas lillepottide turusegmenti. mõni mees on neid kogemata pidanud siin kiivriteks kuuldavasti - kust kurat inimesed sellist lauspaska üles leiavad, jääb müstikaks, kui maailmas on tuntud korralike kiivritootjaid nagu seeni pärast vihma.

Kuid pöördudes tagasi alguse juurde: Osta endale nii kallis kiiver, kui kallis on sinu pea. :twisted:
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

Endal olemas kolmandat hooaega Schuberth QM1. Hindaks päris kõrgelt, muidugi pole proovinud Araid, Shoe'id, kuid proovitud kiivritest kindlasti parim. Hästi istub peas, suhteliselt vaikne, pead hea ka suuremal kiirusel keerata.
Positiivseks asjaks võiks lugeda ka DD kinnitust ja visiiri kiirkinnituse puudumist. Nimelt viimane mitme kiivritootja puhul suhteliselt purunemis alt.
Negatiivseks pooleks ehk mõne plastdetaili väsimine, kuid see ei mõjuta kiivri kasutamist.
Kasutaja avatar

-erx-
Postitusi: 130
Liitunud: 14 Okt 2004, 16:34
Asukoht: metsas puu otsas

Lugemata postitus Postitas -erx- »

krossikiivriks on mul see:

http://www.erx.ee/lazer/IMG_1530.jpg
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Mida teadjamad BMW uuest enduro kiivrist arvavad?

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

See vorm paistab pärinevat mingi a'la airohi-sharki põhjal. Disain on konkreetsem.
Eks proovi, kui bmw märk seal peal oluline siis osta :)
Kui ei siis maksa vähem ja osta mõni teine samasugune.

Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Lugemata postitus Postitas Vadi »

kas just teadja, aga - olemuselt samane mis arai tour x, aga eelis arai ees on uduvastane visiir, mida arail ei ole.

teisalt hinnaga vist selline inetu lugu - kuskilt sahinat kuulnud et algne komplekt on ilma visiirita e. siis visiir tuleb lisavarusutsena juurde - EVO4 kirgas visiir oli eestis 1000+ krooni ...
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

Käisin küll just UKs BMW GSerite kogunemisel kus ka mõned HP2 vuntsid kohal, aga kellegil veel ei näinud toda - pole vist päris laialdaselt müüki läinud. Juttu sai tehtud ja mõned tüübid olid seda kiivrit showroomid proovinud ja kurtsid, et sisemuse materjalid ei tundunud nii kvaliteetsed, aga oli too demo mudel puhtalt muidugi. Hirmsasti tahaks proovida toda päris seeria tootmise oma küll - väimuse disain ja värvivalik on konkurentistult parim, mida seda sorti kiirvritel näinud olen. Kõik maitse asi muidugi. Aga hinda pole palju huvitaval kombel bmw kohta, tjah, kuigi bmw ju sellest aastast läks nishitootjast mainstream'i üle, nii et...

Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:
Pilt

Tuttav kiiver?

Täpsemalt siit: http://blogs.motorbiker.org/blogs.nsf/d ... MWEBZS.htm
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

racerx kirjutas:
Eks proovi, kui bmw märk seal peal oluline siis osta :)
Kui ei siis maksa vähem ja osta mõni teine samasugune.
Tegelikult ei ole bmw märk nii oluline, et selle pärast ostma tõttan.
Olen rohkem ringi vaadanud sellise kiivri järele, millel nii visiir kui sirm küljes oleks. Leidsin veel Arai Tour X-2. Rohkem pole silma jäänud (ei ole väga hoolega otsinud ka). Et miks visiir ja mitte prillid? Ei tea, pole etiti palju prillidega sõitnud. Aga neil vähestel kordadel pole end eriti mugavalt tundnud. Võibolla harjumise asi. Aga nii bmw enduro kui Arai ülalmainit kiivriga peaks saama sõita nii visiiri kui prillidega.
Oskab äkki keegi lahti seletada prillide/visiiri eelised-puudused?

terv!

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Mulle meeldivad prillid seepärast, et õhku on rohkem. Samas eeldab see, et maanteesõiduks on ees klaas, mis jaksab tuult üle pea visata. Kinnine kiiver näitabki oma eelist maanteel ja/või vihmaga. Samas tulevad tema miinused välja siis kui pisut turnima ja ronima pead ning lõõtsutada on vaja. Eks ise pead vaatama mis tüüpi sõit ees on ja selle järgi siis ennast kiiverdad. Aga nokk on päikesega ikka hea asi küll!
Mul oli selle nädala alguses vaja ratas varahommikul parklast garaazhi viia ja ei viitsinud kinnise kiivriga jännata. Siis aga hakkas lörtsi sadama ja linnakiiruselgi oli see paras piin, kätt pidi aegajalt näo ees hoidma. Kohendad siis aga prille ja kiivrit ja kartuses, et on hooaja viimane sõit, tegin ikkagi pisukese ringi. 8)
Üldiselt maitse ja harjumuse asi, aga sõidan mõlema kiivriga. Ühega küll rohkem kui teisega...

terv, sokk

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

tsiklonaut kirjutas:

Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:

Sellist tehnoloogiat saab juba ammu igasugu evs jne tootjate käest.

"Tore" on selle juures aga nagu alati see, et ktm koos bmw-ga oskab teiste poolt ammu leiutatud asju justkui ilmaimesid näidata.
Ehk siis nüüd on kaks ühesugust koos.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Piipz kirjutas:
Ma ostsin ka kunagi odava kiivri, sest arvasin, et algajale käib küll. Nüüd olen aru saanud, et kiivri puhul ei tohiks olla sellist väljendit nagu "algaja" või mingi algajakompromiss. Kui tahad kiivrit, siis taha ikka head kiivrit.
Ma täiesti nõus sellega. Et kui kellelegi s**t kiiver siis just pigem proffile. Algajale parim kiiver ikka - sest kumb kukub rohkem ?
Just enjoy ... nothing less, nothing more

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas zten00 »

bash kirjutas:
Et kui kellelegi s*** kiiver siis just pigem proffile. Algajale parim kiiver ikka - sest kumb kukub rohkem ?
See on küll loll jutt. Sama hästi võiks väita, et algajale odavam kiiver, sest ta kukub rohkem ja peab tihedamini omale (odavaid) kiivreid ostma.
Aga ei käi see kiivri valimine sellise moraali järgi. Enamus ostab ikkagi kiivri oma rahakoti järgi.
Piipz tahtis seda vist öelda, et vahet pole, kas oled algaja või proff, kiiver peab kõigil sama olema. Sama kvaliteetne.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Ei ma mõtlesin seda sellise tooniga, et KUI ÜLDSE KELLELEGI siis... Loomulikult peaksid kõigil olema nii tasemel kiivrid kui võimalik
Just enjoy ... nothing less, nothing more

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

racerx kirjutas:
[quote="tsiklonaut"

Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:

Sellist tehnoloogiat saab juba ammu igasugu evs, jne tootjate käest.

"Tore" on selle juures aga nagu alati see, et ktm koos bmw-ga oskab teiste poolt ammu leiutatud asju justkui ilmaimesid näidata.
Ehk siis nüüd on kaks ühesugust koos.[/quote]

Läheb teemast väja aga see HP2 õhktagaamort on küll selline lõõts, et kurat sellega mina küll sõita ei julge täielik kõnts vähemalt neil kahel mudelili mida eelmine nädal sai näpitud. Konkreetne õhu vedru on tagaotsa all mis on nagu voodi seest võetud vedru. Isegi CZ'i omad olid paremad.
Öhlinsi sellist õhk tagaamorti protokat olen ainult käes hoidnud ja enne aastat kätte ei lubatud anda. Ehk see BMW oskus ajada mingit mula kuidas nad on maakera uuesti leiutanud on kõva jura küll pidevalt. Ja uued BMW tsiklid on ikka maailma kõige jubedama disainiga lärakad mitte motikad täielik ida-berliin ikka konkreetselt !!!! BMW saabas on aga üks ilus saabas mx jaojs ei kõlba aga matkamehele üks väga hea toode jäävad vähemalt hüppeliigesed terveks kuigi neid kotti ei keera ja ruumi võtavad jõhkralt linnas nendega väga mõnus jalutada +40 ilmselt ei ole.

Üle üle eile rääkisin aga just Pit Beireriga sellest uuest kaelatoest mida nad arendavad BMW'ga ja ilmselt Dakaril on KTM team nendega peal kas need ka toimivad ja õnnestunud asjad on ei osanud isegi Pit veel öelda. Igal juhul tahaks seda asja väga proovida kas sellega elada ja sõita ka saab üldse.
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Sai Arai kiivri sotaga... päris hästi vist, või mis te arvate :roll:
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Steelrider kirjutas:
Sai Arai kiivri sotaga... päris hästi vist, või mis te arvate :roll:
Sõltub kas see on 18 aastat vana 18 x crashitud ja juustuks higistatud nokk bändimehe teibi ja trukidega ees, uus või hoopis Jeff Stantoni kasutatud, higistatud ja tiilit võidetud :) kahel juhul kolmes oled mega deali teinud isegi siis kui see sota on naeltes £ või $ :twisted:

Jozeph

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Jozeph »

sys kirjutas:
Küsimus järgmine:
Tahaks kinnist kiivrit. Mida peaks jälgima ning millise tootja kiivrit soovitate ja mida üldse ei soovita?
Ma soovitaksin sul siis nüüd võtta nõu neilt selgitajailt ja osta see kiiver ära.Vahet pole kui kallis ta on.Siia võib sellise väite visata ,et: "Kui kallis on sinu pea? ".Seega osta see mis on kvaliteetne ja ära hakka hinnas kõhklema.Olen isegi hinda väga kaalunud.Aga mõtlesin ,et ei tasu hakata hinda enda elule panema.Ostsin ära ühe kalli ja korraliku kiivri,siiamaani super!

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

kiivri ja mootori õli arvelt kokku hoida ei tohi. isegi odav kiiver võib poes leti ääres seistes peas mugav ja hea tunduda. ja kallis peakate võib su peaga mitte just kõige paremini kokku sobida. tegelikult annab ikka õige tunde see, kui pool tundi peas hoida, siis teha ka mõned kiiremad ringid tsikliga, ja sealjuures peaks proovima ka suuremal kiirusel pead liigutada ja ka korra taha vaadata. kui selliste katsetuste juures kõik meeldiv tundub ehk võib siis kiivri ka ära osta. aga tegelikkuses vist puudub selline proovimisvõimalus. kindlasti kaitseb kõva tootja firma toodang peanuppu paremini.

mux

Lugemata postitus Postitas mux »

Käisin täna kiivreid vaatamas. Eesialgu ostan midagi odavamat, kuna see aasta algab minu esimene hooaeg ja kogu varustuse pean topelt ostma- armast-kallist seljakotti on ka vaja ju võimalikult turvaliselt sõidutada. Hiljem hakkan varustust täiustama ja välja vahetama.
Poes tekkis aga küsimus kiivri kinnituse kohta. See, mis mulle meeldis nii välimuselt, hinnalt kui ka peas, oli kinnituseks metall aasadega rihm. Nimelt soovin nn. "click" kinnitust. Mis teised nendest kinnitustest arvavad ja kumba eelistavad? Kumb on turvalisem? jne.

Ettetänades Margus
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”