Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.
Tervitused, selline küsimus, äkki keegi oskab head nõu anda või mingeid trikke õppetada kuidas oleks kõige kergem ja ohutum kaasa võtta teine kiiver endaga kaasa, kuhu ja kuidas see kinnitada, äkki mingeid huvitavaid abivahendeid ?
Sedavõrgu varianti olen jah tähele pannud, aga kas selliseid võtke saab poest osta, või peab ise tegema ja kui saab poest siis kust sellise leida võiks, äkki keegi teab ja mis ta hind võiks olla?
Kui boksi vaatama hakkad siis infoks, et osad on spetsiaalselt kahe kiivri mahutamiseks. Nii, et kui suuremat boksi kaalud siis veendu ka selles, et siis ka juba kahte kiivrit mahutaks. Väga mugav kui kahekesi kuskil ringi konnata - ei pea kiivreid käe otsas kaasas tassima.
Kondamise ajaks on ju ka võimalus kiiver "helmet holder`isse" lukku panna, -kui usaldab. Pättidel on võimalus kiiver rihma lõhkumise teel varastada..
Aga see võrk toimib päris hästi, kindlasti tuleb kõik konksud kinni tõmmata, et ära ei kaoks.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Tavaliselt on istme all (kui iste lukkust lahti teha mamaha võõtta) kaks konksu, ja kiivri küljes on peaks ka olema mingi koht, millest saakski kiivri selle konksu külge ripputada, iste lukku ja ongi kiiver helmetholderis
Jah seda konksudega lukku näidati sõrmega, aga näitaja ei osanud ise kah kasutada. Ega vist ennem pihta saa, kui keegi oskaja teeb puust ette ja punaseks ühe kinni-lahti selle holderi ja kiivriga.
tavaliselt keerad sis>ühele poole võtit,saad sadula maha.Nu ja sis võtit keskasendist teisele poole keerates saad selle krdi konksu lahti.
Nii rumal ma nüüd kah ei ole
Lihtsalt ma lähenesin oma Grexi kiivriga sellele konksule nagu Iiah Notsu õhupalliga Puhhi purgile. Aga no kuna ikkagi tundub, et olin õigel teel ja nagu ülalpool lugeda, peaks tegelikult kiivrit kah VAATAMA siis ehk saab pildi ette ja kiivri konksu otsa. Harjutamine teeb meistriks....
mina olen sidunud teise kiivri seljakoti külge-ostsin sellise paljude rihmadega seljakoti.enamus aega on mul seljakott sõites seljas niikuinii,sest suvisel ajal on ju seal hea lühikesi pükse ja plätusid vedada. muide ka numbrituld ,mis tuleb pimedas numbri külge kinnitada,muidu saavad miilitsad pahaseks. niisiis seon ta lihtsalt tugevalt kinni,et tolgendama ei hakkaks.
Eile ostsin Depoost selle 100 eeguse võrgu ja katsetasin kohe järgi ka....
Ilusti hoiab kinni, ka linnas 170- ni kiirendades ja jõuliselt maha pidurdades.
Julgen soovitada.
Eile ostsin Depoost selle 100 eeguse võrgu ja katsetasin kohe järgi ka....
Ilusti hoiab kinni, ka linnas 170- ni kiirendades ja jõuliselt maha pidurdades.
Julgen soovitada.
Ole igatahes ettevaatlik kui linnas juba 170-ni kiirendad. Et ei tuleks testitud "kui hästi võrk kiivrit kinni hoiab kui täiega kuskile sisse põrutada" olukord.
Kuss-kuss 170 on isegi maanteel juba ettearvamatu kiirus.
Konksutasin oma itaalia holderiga siis eile. Kõik on nii nagu foorum ütles, aga midapidi see Grex sinna konksu otsa panna? Rihmapannaltpidi? Nii õnnestus küll, aga tolknes kuidagi longus näoga. Või on mul mingi lulla puudu kiivri küljest
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.