tagumine kumm

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
alar192

tagumine kumm

Lugemata postitus Postitas alar192 » 16 Mai 2006, 20:56

Tere.sooviks tarkade abi.Olen sõitnud rehviga ca 1800 km ja juba läbi.Ei ole eriti kihutaja ka,rehv on mezeler 160/60 zr 17.Palun soovitage mingit rehvi millega saaks rohkem sõita.Ratas on Kawasaki zxr 400.Oleks väga hea,kui saaks 1 rehviga suve läbi.Targemate abi oodates.Alar.
Viimati muutis alar192, 17 Mai 2006, 12:09, muudetud 1 kord kokku.


Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8193
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 96 korda
Tänatud: 201 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz » 16 Mai 2006, 20:59

ostsid tutika ja kestis nii vähe? või oli see juba eelnevalt kasutatud. tsiklikummi keskmine eluiga ongi mingi 5000 - 10 000 km, kui keegi oli enne sind juba mõned tuhanded ringi lasknud, siis ongi enamvähem normaalne. ning kui sa ei kihutanud, äkki lasid lihtsalt foori taga põlema?
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 461
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 » 16 Mai 2006, 21:19

Mis seguga mis tootja rehv? Kas uus, vana?

Rein
Postitusi: 1241
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein » 16 Mai 2006, 21:24

Ohh väga hea teema, tahtsin ise ka just teada samat asja. BT-45 ja FJ 1200 mingi 6000 kilti ja kakub keskelt kiilakaks. Aga samas esimesel mingi pool mustrit veel alles. Kas hakata vahetama ühe kaupa, või ikka korraga. Ja kas siis seda 6000 kildist läbisõitu võib pidada siis normaalseks?
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans » 16 Mai 2006, 21:28

Reegel on ikka see, et üks kumm-üks sõit :P Terve suve ühe kummiga panna....

REHV on selle asja nimi, millest sa räägid :wack:

Küsi Streetmotost, sõbralikud hinnad ja paneb ise peale kah :lol:

Hans

Rein
Postitusi: 1241
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein » 16 Mai 2006, 22:09

No ärge hakake nüüd huvilise küsimuse peale jälle ilkuma. Kõik saavad ju nagunii mõttest aru.

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss » 16 Mai 2006, 23:26

Rein kirjutas:Ohh väga hea teema, tahtsin ise ka just teada samat asja. BT-45 ja FJ 1200 mingi 6000 kilti ja kakub keskelt kiilakaks. Aga samas esimesel mingi pool mustrit veel alles. Kas hakata vahetama ühe kaupa, või ikka korraga. Ja kas siis seda 6000 kildist läbisõitu võib pidada siis normaalseks?
liiga vähe linna sõitu kui keskelt ära kulub. endal nii et 5000km tagakummiga ja 15000 esiomaga.

Rein
Postitusi: 1241
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein » 16 Mai 2006, 23:51

Nu linnasõitu tuleb 1% läbitud kilometraasist. Ülejäänud on sirge tee Tartu-Rõngu-Pikasilla-Mustla ja sama rada tagasi.

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan » 17 Mai 2006, 00:39

Just eile nägin ühte kummi, mis oli kulunud, aga "kanti" keskel polnud - väga ühtlaselt terve mustri ulatuses... Ehk paar senti mõlemast äärest oli õrnalt kant näha - et siis rohkem kurvilisi teid ja julgemat kallutamist ning kumm kulub ühtlasemalt :wink:

Aga 1800km on igaljuhul kuidagi vähe ikka... Väga pehme segu äkki :roll:
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

karujänes
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Veebr 2004, 19:31
Asukoht: Täna siin, homme seal... ;-)

Re: tagumine kumm

Lugemata postitus Postitas karujänes » 17 Mai 2006, 01:12

alar192 kirjutas:...Olen sõitnud kummiga ca 1800 km ja juba läbi...
natuke kummaliselt see 1800km kõlab jah. eriti metzeleri kohta. kuigi ZR viitab suht pehmele segule ja sellest tingitult ka väga heale pidamisele ning kiirele kulumisele...

äkki oli rehvirõhk kontrolli alt ära?? see mõjutab väga oluliselt kulumist. eriti rehvi keskosast.

või äkki mingi vanem või seisma jäänud rehv? rõngas mis on all olnud ja siis paariks aastaks seisma jäänud, muutub seistes kõvaks, pärast ei pea enam eriti ja kulub uskumatult kiiresti. olen isegi kunagi ühe sellise otsa sattunud.

mezeleri kiituseks omalt poolt võin öelda et eelmise aastaga käis ratta alt läbi 3 rõngast. esimene kestis terve hooaja, sõitis 33t km. järele ei jäänud eriti midagi, samas pauku ka ei teinud ;) tagumised vastavalt 16t ja 17t ning mõlemele jäi veel julge paarituhande km jagu mustrit peale. metzeler tourance. soovitan! (kõigile, kellel sobiv ratas käepärast ;))

KJ @ see aasta proovib põhimõtteliselt michelin anakee'd
The truth is somewhere out there!

Teema algataja
alar192

kumm

Lugemata postitus Postitas alar192 » 17 Mai 2006, 09:41

Ei olnud kasutatud.Täiesti uus oli.Keskelt on ca 5 cm muster läinud ja 1 cm keskelt on alumine kiht väljas.Ei ole kuuma andnud.Millist uut rehvi valida?
Viimati muutis alar192, 17 Mai 2006, 12:08, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
kuger

Bridgestone BT-45

Lugemata postitus Postitas kuger » 17 Mai 2006, 11:49

Rõhk on peamine.
Ma soetasin 2004 aasta juuni esimesel päeval Honda NTV. Paar päeva hiljem sain alla tutikad Bridge. BT-45-ed. Läbisõit oli ~51700. Käisin Haapsalus survivalil, sõitsin niisama ja 2005 aasta mais, kui läbisõit selle (edaspidi jutt peamiselt tagumisest) rehviga oli 2004 a suvega tõusnud vaid 6700 km-it, läksin korra Portugali ja Hispaaniasse. Ma olen nii rumal ja laisk, et ei kontrollinud hooaja alul isegi rehvirõhku enne, kui alles peale edukat 7600 km-i läbimist, olles tagasi Eestis. Siis avastasin, et olin umbes 1,8-1,9 atsiga reisul käinud ja heteks mõistsin, et kusagil Hispaanias, kui katsusin rehvi ja tundsin, et see on natuke liiga soe, ei läinud ta soojaks ilmselt mitte niivõrd kuumast teekattest vaid pigem madalast rõhust. Aga pidas hästi. (Väike vihje- rehvi rõhku võib ilmselt kevadel ka kontrollida). Loomulikult arvasin heaks veidi rõhku lisada. Senini oli rehv kulunud ühtlaselt (keskelt muidugi veidi rohkem, aga mingit olulist ranti ei olnud. Lisasin õhku natuke rohkem, et ei peaks jamama iga aasta, panin kohe 2,7-2,8. Suve lõpul lasin ikka veidi vähemaks (norm 2,1 peale).
Sel aastal läksin ülevaatusele ja ülevaatuse mees arvas, et slickiga, kus vaid kärbse jäljed markeerimas keskosa mustrit, ei ole kena sõita. Ülevaatuse hetkel oli läbisõit 68400 km-it. 2 päeva hiljem vahetasin tagumise rehvi uue vastu. Bridgestone BT-45. Jälle. Rõhk on seekord vist 2,1 atsi.
Eelmine rehv kandis mind muretult 16700 km-it. Rahuldav. Seega- rõhud õigeks!

tervit.
kuger
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3628
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 28 korda

Re: tagumine kumm

Lugemata postitus Postitas sepp » 17 Mai 2006, 11:57

alar192 kirjutas:Oleks väga hea,kui saaks 1 kummiga suve läbi.Targemate abi oodates.Alar.
siis pead vähem nkkuma kui tahad saada 1 kummiga suve läbi... minu teada veel korduvkasutusega KUMME ei tehta!

K2bi
Postitusi: 648
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi » 17 Mai 2006, 12:32

eile panin tutika rehvi taha . käisin nömmel ja piritale tagasi jöudes oli 2 mm kulunud juba.



kas taguminekumm on anaalsexi jaoks möeldud?
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2098
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti/ punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke » 17 Mai 2006, 12:39

mul ikka kulub neid vapzee palju ....pärast igat ''sõitmist'' pean uue võtma pakendist :lol:
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood
http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu » 17 Mai 2006, 13:04

OT nagu suurem osa siinseid poste - Minuarust on selle materjali nimi latex, millele siin paljud vihjavad. Aga kui te tõepoolest kummist kondoome kasutate, siis peaks ju nendega küll suveläbi hakkama saama, vulkaniseerimise teenus igas rehvitöökojas! :D :D :D
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

paarn
Toetajaliige
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn » 17 Mai 2006, 13:30

Esiteks kysiks kas sul see rehvimööt on ikka öige, 400-ne masin ja nii lai rehv? Kui rehv on laiem kui tsiklitootja soovitab ja Sa suur kallutaja ei ole, siis kulub keskelt öige kiirelt siledaks.

Teine asi on, et kui ikka anda, siis kulub ka, kui vaikselt soita siis ei kulu. Voiks ka nagu mitme "söidu" jaoks mitu korda kasutada. ;)

Kolmandaks nagu ka mainitud juba röhud öigeks.

Kasutamisest ka veel nii palju, et eelmisel aastal GS-i all sain BT45-ga söita juba kulununa(ca 2mm keskel järel) 8000 km. Sellel aastal GSX750F alla sama mudeli rehv, ja ka 2000 soidetud, aga rehvi on kulunud juba ca 3 mm keskjoonelt. Masina kaal, vöimsus ja käe "raskus" möjuvad palju.

Samas usun, et BT45 ja sinu kasutusel olev rehv ei ole vörreldavad, kuna BT45 ei toodetagi nii madala profiiliga, BT45 ikka oluliselt rohkem touring rehv kui Sinu valitud rehv.

Vabandan SWE klaviatuuri pärast.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ats97 » 17 Mai 2006, 13:55

võibolla loll küsimus, kuid: Kas raam/tagakiik ikka sirge?
................

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss » 17 Mai 2006, 17:49

ats97 kirjutas:võibolla loll küsimus, kuid: Kas raam/tagakiik ikka sirge?
sellisel juhul ei saaks üldse sõita ja kumm ei kulukski

Tonuk
Postitusi: 46
Liitunud: 16 Okt 2004, 00:28

Lugemata postitus Postitas Tonuk » 23 Mai 2006, 00:53

Kui ratta ostsin, oli tagarattal täpselt sama rehv. Kuipalju sõitnud, loomulikult
ei tea, aga nii keskmise kulumusega. Ise sain sellega sõita veel ca 4500 km, siis olid traadid väljas.



Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”