bridgestone sport-touring

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
daffy
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Juun 2007, 12:23
Asukoht: keila
Tänanud: 1 kord

bridgestone sport-touring

Lugemata postitus #1 Postitas daffy » 29 Juun 2007, 14:24

hooaja algul oma r6 mõtlikult yle vaadates lootsin oma suht kulunud kummiga sygisesse välja panna aga võta näpust nyyd riie väljas ja suure kiiruga võtsin selle mis laos oli st. bridgestone BT021 sport touringud sest ei ole kannatust kaks nädalat keset suve oodata. kogu aeg michelini pilotiga ja pilot power sct-ga sõitnud. mõtlen siin et kas mõni paigimees on sellistega sõitnud või kui keset suve selline vahetus teha võib vist esimene sõit paras üllatus olla


-r6-
-xjr1300-
Kasutaja avatar

aivo_
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Nov 2006, 16:08
Tsikkel: Suzuki GSX-R
Asukoht: Laulasmaa

Lugemata postitus #2 Postitas aivo_ » 29 Juun 2007, 14:38

Sõbra rattal samad rehvid all midagi halba pole ta suust kuulnud kuid siin on üks aga. Nimelt tasub alati uue rehvi alla panekul veidi ettevaatlikum olla ja olukorraga tutvuda.
"Vähem möla, pikem samm."
Kasutaja avatar

arx805
Postitusi: 261
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #3 Postitas arx805 » 29 Juun 2007, 15:15

Bridgestone BT -021 on siis selle aasta mudel, millel on parandatud keskosa kulumist ja servadel pehme segu kallutamiseks- Järglane rehvile BT-020 mis on saanud väga positiivset tagasisidet kasutajatelt. Ise oman BT-021 all sellest kevadest ja igati rahul. Eks sygiseks ole ka kulumine näha, kuigi see suvi km-treid just palju ei kogune.
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1364
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus #4 Postitas Pikk » 29 Juun 2007, 15:22

Viimased kolm aastat olen sõitnud BT020-ga. Uuel mudelil Arxi poolt loetletud muudatused, seega aina paremaks läheb. Kruttisin kevadel endalegi 021 alla. Kui lisaks niigi heale pidamisele ja mind igati rahuldanud kulumisastmele veel pikemat eluiga lubatakse, siis kestvad ovatsioonid ;)
Kes mett teeb, see mett sööb!

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus #5 Postitas piloot » 29 Juun 2007, 15:46

ise kolm eelmist mudelit, st. BT020-t, siledaks sõitnud, väga head "jalavarjud" :D ja vaevalt see uus mudel kehvemaks on tehtud. Möödunud sügisel sain suure lollusega hakkama ja toppisin alla ühe tonni odavama Maxxise...., rsk. mitu suurt auku juba maasse sülitanud aga õnneks hakkab see lõpukorrale saama ja plaan vana eelistuse juurde tagasi kobida.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus #6 Postitas Olts » 01 Juul 2007, 11:50

Rehvivalikut ei tehta ratta margist lähtuvalt vaid ratta kasutusest. Kui ratas on tänavakasutuses, siis igati sobilik rehv. Tänavasõitjal ei tohiks suvel soojaga pidamisest puudu tulla ja samas kestab rehv kauem. Rajale eriti ei kipu, päris algajana kannatab esimesed proovid teha, kuid kiiruse kasvades tuleb selle rehvi piir kiiresti vastu.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2181
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus #7 Postitas CB500 » 01 Juul 2007, 12:14

Olen kah ühe jooksu BT020 ära sõitnud ja nothing special minuarust, pigem isegi selline tagasihoidlik 'harju keskmine'.
Michelin tunduvalt parem, vähemalt Hi-sport, Pilot Sport ja Pilot Power 2CT on mulle rohkem meele järgi kui BT020.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4489
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #8 Postitas yeekim » 01 Juul 2007, 13:31

piloot kirjutas:ise kolm eelmist mudelit, st. BT020-t, siledaks sõitnud, väga head "jalavarjud" :D ja vaevalt see uus mudel kehvemaks on tehtud. Möödunud sügisel sain suure lollusega hakkama ja toppisin alla ühe tonni odavama Maxxise...., rsk. mitu suurt auku juba maasse sülitanud aga õnneks hakkab see lõpukorrale saama ja plaan vana eelistuse juurde tagasi kobida.


Pajata, mis nende MAXXIS'e juures nii paha on?
Mu masinal oli ostes tutikas Supermaxx tagumiseks jalavarjuks, siiamaani olen teele ja"a"nud, nendes pigitriipudes olen ka pysti ja"a"nud(ei ole osanud karta?).
Edu
Teen saiast sitta!

bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #9 Postitas bikemarx » 01 Juul 2007, 15:23

Sõidan kah Britsu BT020-ga ja minu R6 anna sobib küll inealna. Linnavahel on pidamist piisavalt ja kulub samas suhteliselt aeglaselt. Muidugi rinkale painutama ei tasu sellega nii huljalt minna kui mingi pehme micheliniga. Aga muidu tibens tobens rehv.
Kasutaja avatar

aimar12
Postitusi: 179
Liitunud: 25 Apr 2004, 23:18
Asukoht: TLN-RKV
Kontakt:

Lugemata postitus #10 Postitas aimar12 » 02 Juul 2007, 01:02

Minu R6-l ees BT020.Olen käinud 3 korda natuke rajal kallutamas . Vasaku ääre on täitsa koledasti ära närinud. Tänavale kindlasti tipp-topp rehv 8)
Kasutaja avatar

Teema algataja
daffy
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Juun 2007, 12:23
Asukoht: keila
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus #11 Postitas daffy » 02 Juul 2007, 12:29

noh sain siis endale need ylalmainitud battllaxid alla, pean ytlema et ega ma rajale kipugi ning tänavatel ei ole suuresti pidamisel vahet teinud, kui mitte õelda et ehk isegi parem kui vana sileda ja kandilise pastlaga aga ma panen selle esialgu enesekindluse tõusu arvele. kuid temperatuur on ikka kindlasti siin suur argument niiet läheb veel nats aega kui midagi põhjalikumalt välja hõikama julgen hakata. kokkuvõtteks aga jah täiesti ok rehv, hirm ja skeptilisus oli enneaegne. jõudu kõigile
-r6-
-xjr1300-

mel

Lugemata postitus #12 Postitas mel » 02 Juul 2007, 23:51

Tõstsin proovi mõttes ette ca 1000km läbinud 020-i ja võrreldes senikasutatud ning märkideni kulunud 021-ga oli tulemus halvem. Kallutades muutus esimene ots palju kiiremini rahutuks. Muud sellise lühikese katsega ei tuvastanud. Vahetan tagasi.
Kasutaja avatar

Teema algataja
daffy
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Juun 2007, 12:23
Asukoht: keila
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus #13 Postitas daffy » 03 Juul 2007, 01:00

mnjah, ma ei oska sellise võrdluse peale nagu midagi õelda
-r6-
-xjr1300-




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist