Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3666
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 696 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1141 Postitas urmas66 » 24 Mai 2018, 21:55

Ain kirjutas:
LKits kirjutas:Siiski, üks jaburalt idiootne suur miinus.

Kui teed grupi, siis grupil on boss ning ainult boss saab lisada uusi liikmeid.

Miks see jabur on?
Sest kui käid mitmekesi sõitmas ja bossi kohal pole, siis on sitasti - ei saa gruppi liita...
Ei saa aru, miks selline rumal asi tehtud on - turvalisuse alusel võib-olla, aga ega see mingi mitme-tuhande liikmeline keskkond pole, kus administreerimine oluline.

Aga samas võib siis ju tekkida meeletult suur grupp.. Sest viiel sõbral on veel viis sõpra jne. Sedasi suureneks see grupp väga suureks ja kui peaks Pärnusse hooaja alustamisele või lõpetamisele sattuma siis lõpuks ei teagi kellega suhtlema sattud ...


Mis mõttes ei saa aru kellega suhtled? Kuidas siis PMR ja CB saatjatega inimesed suhtelvad? Inimestel on nimed ja hüüdnimed jne, nii suheldaksegi. Tahad privaatsemalt suhelda, teed suletud grupi ja kui vabalevis,siis kõik kuulevad,kes levis. Eetris olekul on omad viiskuse reeglid ja kõik sujub.


Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5035
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 524 korda
Tänatud: 464 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1142 Postitas Macintosh » 24 Mai 2018, 21:56

Paar asja Sena 30S kohta veel, mis mul kahe silma vahel on jäänud:
* kiirlaadimine - 15 min laadimisega on võimalik saada juurde 4 tundi kasutusaega
* suurem intercomi ulatus mesh võrgus

Kes tahab lugeda siis siin on väga eha ülevaade Sena 30K kasutusest ja võimalustest.
http://www.advpulse.com/adv-products/se ... ts-review/
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 279
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1143 Postitas Ain » 24 Mai 2018, 22:00

urmas66 kirjutas:
Ain kirjutas:
LKits kirjutas:Siiski, üks jaburalt idiootne suur miinus.

Kui teed grupi, siis grupil on boss ning ainult boss saab lisada uusi liikmeid.

Miks see jabur on?
Sest kui käid mitmekesi sõitmas ja bossi kohal pole, siis on sitasti - ei saa gruppi liita...
Ei saa aru, miks selline rumal asi tehtud on - turvalisuse alusel võib-olla, aga ega see mingi mitme-tuhande liikmeline keskkond pole, kus administreerimine oluline.

Aga samas võib siis ju tekkida meeletult suur grupp.. Sest viiel sõbral on veel viis sõpra jne. Sedasi suureneks see grupp väga suureks ja kui peaks Pärnusse hooaja alustamisele või lõpetamisele sattuma siis lõpuks ei teagi kellega suhtlema sattud ...


Mis mõttes ei saa aru kellega suhtled? Kuidas siis PMR ja CB saatjatega inimesed suhtelvad? Inimestel on nimed ja hüüdnimed jne, nii suheldaksegi. Tahad privaatsemalt suhelda, teed suletud grupi ja kui vabalevis,siis kõik kuulevad,kes levis. Eetris olekul on omad viiskuse reeglid ja kõik sujub.

Tegelikult tuleb grupi 15 seadme piirang ette.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 85 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1144 Postitas simp » 24 Mai 2018, 22:06

Ain kirjutas:
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
Ain kirjutas:
LKits kirjutas:Siiski, üks jaburalt idiootne suur miinus.

Kui teed grupi, siis grupil on boss ning ainult boss saab lisada uusi liikmeid.

Miks see jabur on?
Sest kui käid mitmekesi sõitmas ja bossi kohal pole, siis on sitasti - ei saa gruppi liita...
Ei saa aru, miks selline rumal asi tehtud on - turvalisuse alusel võib-olla, aga ega see mingi mitme-tuhande liikmeline keskkond pole, kus administreerimine oluline.

Aga samas võib siis ju tekkida meeletult suur grupp.. Sest viiel sõbral on veel viis sõpra jne. Sedasi suureneks see grupp väga suureks ja kui peaks Pärnusse hooaja alustamisele või lõpetamisele sattuma siis lõpuks ei teagi kellega suhtlema sattud ...


Mis mõttes ei saa aru kellega suhtled? Kuidas siis PMR ja CB saatjatega inimesed suhtelvad? Inimestel on nimed ja hüüdnimed jne, nii suheldaksegi. Tahad privaatsemalt suhelda, teed suletud grupi ja kui vabalevis,siis kõik kuulevad,kes levis. Eetris olekul on omad viiskuse reeglid ja kõik sujub.

Tegelikult tuleb grupi 15 seadme piirang ette.


Senal mitte, seal on täielik public mode, kus kõik suvalised saavad rääkida ja kuulata.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 279
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1145 Postitas Ain » 24 Mai 2018, 22:14

Macintosh kirjutas:Paar asja Sena 30S kohta veel, mis mul kahe silma vahel on jäänud:
* kiirlaadimine - 15 min laadimisega on võimalik saada juurde 4 tundi kasutusaega
* suurem intercomi ulatus mesh võrgus

Kes tahab lugeda siis siin on väga eha ülevaade Sena 30K kasutusest ja võimalustest.
http://www.advpulse.com/adv-products/se ... ts-review/

Kiirlaadimine on hea. Aga ma lugesin välja, et 20 minutit ja saad kolm tundi kasutusaega sellega.
Aga mis hakkas silma, et Sena annab kõneaega Mesh reziimis kaheksa tundi..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 279
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1146 Postitas Ain » 24 Mai 2018, 22:19

simp kirjutas:
Ain kirjutas:
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
Ain kirjutas:Aga samas võib siis ju tekkida meeletult suur grupp.. Sest viiel sõbral on veel viis sõpra jne. Sedasi suureneks see grupp väga suureks ja kui peaks Pärnusse hooaja alustamisele või lõpetamisele sattuma siis lõpuks ei teagi kellega suhtlema sattud ...


Mis mõttes ei saa aru kellega suhtled? Kuidas siis PMR ja CB saatjatega inimesed suhtelvad? Inimestel on nimed ja hüüdnimed jne, nii suheldaksegi. Tahad privaatsemalt suhelda, teed suletud grupi ja kui vabalevis,siis kõik kuulevad,kes levis. Eetris olekul on omad viiskuse reeglid ja kõik sujub.

Tegelikult tuleb grupi 15 seadme piirang ette.


Senal mitte, seal on täielik public mode, kus kõik suvalised saavad rääkida ja kuulata.

Aga seda siis meshis? Ma sain aru et Senal on piir 16 seadet. Aga see public mode oleks siis äge küll jah.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3666
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 696 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1147 Postitas urmas66 » 24 Mai 2018, 23:03

Ain kirjutas:
simp kirjutas:
Ain kirjutas:
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
Mis mõttes ei saa aru kellega suhtled? Kuidas siis PMR ja CB saatjatega inimesed suhtelvad? Inimestel on nimed ja hüüdnimed jne, nii suheldaksegi. Tahad privaatsemalt suhelda, teed suletud grupi ja kui vabalevis,siis kõik kuulevad,kes levis. Eetris olekul on omad viiskuse reeglid ja kõik sujub.

Tegelikult tuleb grupi 15 seadme piirang ette.


Senal mitte, seal on täielik public mode, kus kõik suvalised saavad rääkida ja kuulata.

Aga seda siis meshis? Ma sain aru et Senal on piir 16 seadet. Aga see public mode oleks siis äge küll jah.


Ei tea antud tootest midagi,aga kui oleks publik mode päriselt vaba, igale suva tootja seadmele,siis oleks äge. Kas aga pole see jälle mingi kiiksuga "vaba" ?
Ma oleks kohe käpp ostma mingi head ja kvaliteetset toodet,millega ma saaks suvalise, bensukas kohatud tüübiga koos teed jätkates suhelda, nagu seda teevad rekkamehed.
Kuniks ,aga ei saa on hiinakas mulle igati piisav toode. Kusjuures minu hiinakal on klappides musa kvaliteet isegi üle ootuste hea,et mitte öelda tasemel. Ma kahjuks tsikliga sõites musa ega raadiot ei kuula. Suhtlen seljakotiga ja ei enamat.
Tsikliga sõites mul aju puhkab telefonist ja muust päeva "mürast". Ma ei ühenda isegi telefoni igakod ära,sest ei taha,et keegi helistab kui sõidan.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

LKits
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Juun 2013, 18:57
Asukoht: Rakvere
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1148 Postitas LKits » 25 Mai 2018, 08:23

Esiteks, uue grupi loomine ei võta paar minutit aega ning teiseks, jah, siis võib tekkida suur grupp.

Meil oli lihtsalt olukord, kus grupi boss ei olnud kohal ning tahtsime rahvast juurde liita, ei saanud, pidime tegema uue grupi. Ning kui järgmine kord oli ka teine pool gruppi olemas, siis oli igasugu kepp, pidime kõik grupid uued tegema.

Võtku õppust maailmas kasutatavaimast süsteemist, Facebook Messenger. Seal ei ole grupi vestluses ühte bossi. Ning kui vestlus on pikka aega eksisteerinud ja lisatakse uus liige ning see liige soovib koheselt kedagi veel lisada, siis küsitakse vanadelt liikmetelt nõusolekut või lihtsalt ei saa või peab uuele liikmele lisamise õiguse andma. Kõik vanad liikmed saavad automaatselt lisada ning ka välja peksta.

Kuidagi veider, taolised läbimõtlematused eksisteerisid suhtlus-tarkvara arenduses 10 aastat tagasi...
Ain kirjutas:
LKits kirjutas:Siiski, üks jaburalt idiootne suur miinus.

Kui teed grupi, siis grupil on boss ning ainult boss saab lisada uusi liikmeid.

Miks see jabur on?
Sest kui käid mitmekesi sõitmas ja bossi kohal pole, siis on sitasti - ei saa gruppi liita...
Ei saa aru, miks selline rumal asi tehtud on - turvalisuse alusel võib-olla, aga ega see mingi mitme-tuhande liikmeline keskkond pole, kus administreerimine oluline.

Aga samas võib siis ju tekkida meeletult suur grupp.. Sest viiel sõbral on veel viis sõpra jne. Sedasi suureneks see grupp väga suureks ja kui peaks Pärnusse hooaja alustamisele või lõpetamisele sattuma siis lõpuks ei teagi kellega suhtlema sattud ...
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 85 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1149 Postitas simp » 25 Mai 2018, 08:29

Ain kirjutas:
simp kirjutas:
Ain kirjutas:
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
Mis mõttes ei saa aru kellega suhtled? Kuidas siis PMR ja CB saatjatega inimesed suhtelvad? Inimestel on nimed ja hüüdnimed jne, nii suheldaksegi. Tahad privaatsemalt suhelda, teed suletud grupi ja kui vabalevis,siis kõik kuulevad,kes levis. Eetris olekul on omad viiskuse reeglid ja kõik sujub.

Tegelikult tuleb grupi 15 seadme piirang ette.


Senal mitte, seal on täielik public mode, kus kõik suvalised saavad rääkida ja kuulata.

Aga seda siis meshis? Ma sain aru et Senal on piir 16 seadet. Aga see public mode oleks siis äge küll jah.


Pmst karjub lihtsalt eetrisse, kes kuuleb - see kordab, kes ei kuule ei kuule.

Paaritamist ei toimu ja seadmed ei ürita omavahel rohkem suhelda.
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 844
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1150 Postitas indumen » 25 Mai 2018, 09:09

ega keegi juhuslikult selliste asjade testgrupis pole eestis olnud ? indiegogos oli rahastuskampaania mis oli edukas plaan ehk tellida isegi

https://www.byeaos.com/

hetkel proovisin kasutada jaybird freedom eriti pisikesi klappe aga fullface kiivriga ikkagi ei sobi sinna alla normaalselt.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 170
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Yamaha FZ1S '08
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1151 Postitas AnTyx » 25 Mai 2018, 09:43

Hiljutised hiinakate testitulemused:

MiAudio M6 Pro (ehk Shure SE215 kloon): oma ~35 euro eest üllatavalt head. Komplektis kaks juhet, erinevad otsikud, sh sügavalt kõrva sisse minevad nö jõulupuu-otsikud ja vahtotsikud. Kui tuul on selga, siis isegi maanteekiirusega sai edukalt podcaste/audioraamatuid kuulata, muidu küll pigem muusikat, aga pea ega kõrvad ei valutanud ka pärast Tallinn-Tartu-Tallinn otsa.

BT-S2: Tegelikult päris halvad. Väljalülitatuna ei hoia voolu üldse, seega ei saa kiivrit riiulist võtta. Vooluotsik on mitteuniversaalne ja samast august käivad ka kõlarid mikriga, ehk ei ole võimalust samal ajal sõita, kuulata muusikat ja laadida süsteemi.
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1265
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 126 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1152 Postitas Maaks » 25 Mai 2018, 10:04

urmas66 kirjutas:Tsikliga sõites mul aju puhkab telefonist ja muust päeva "mürast". Ma ei ühenda isegi telefoni igakod ära,sest ei taha,et keegi helistab kui sõidan.

Ma kah ei oota eriti kõnesid kuid ühendan telefoni seadmega rohkem turvalisuse pärast. Kasvõi selliseks mustaks stsenaariomiks kui peaks kusagil korralikult käna panema ja "keha mehhaanilise vigastuse tõttu" ei suuda telefoni enam kätte saada kohvrist - saab sõrmevajutusega teha väljuva kõne vähemalt :D
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 127
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1153 Postitas srx » 25 Mai 2018, 10:25

AnTyx kirjutas:BT-S2: Tegelikult päris halvad. Väljalülitatuna ei hoia voolu üldse, seega ei saa kiivrit riiulist võtta. Vooluotsik on mitteuniversaalne ja samast august käivad ka kõlarid mikriga, ehk ei ole võimalust samal ajal sõita, kuulata muusikat ja laadida süsteemi.

Mittestandartne pistik on kõigi hiinakate probleem.
Kuskil eespool olen maininud, et BT-S2 ja erinevad T-COM variatsioonid on sama pistikuga, aga pinout on teine, ehk siis klapid ei ühildu omavahel.
BT-S2 klapid on väga kehvad (ja väiksed). T-COM omad on paremad. Oma BT-S2 sidel jootsin klapid lahti ja T-COM klapid külge, sai parem.
Mõte on olnud ka lõigata juhe pooleks ja teha kaabel 3.5mm pesaga, et saaks kasutada suvalisi klappe. Samas praegu on mul Cardo ka ja ei viitsi ehitada.

Seistes tühjenemise osas ei oska kurta kummagi hiinakaga. Paar nädalat laadimata pole kindlasti probleem. Kui sügisel riiulisse paned ja kevadel võtad, siis vajab jah laadimist.
Pigem häirib see, et kui tuleb tühja aku hoiatus, siis see pole hoiatus, see sisuliselt tähendab, et nüüd ongi kõik. Sul on aega alla 5 minuti enne kui seade ennast välja lülitab. Mingit võimalust aku laetuse taset kontrollida ei ole.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4524
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 88 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1154 Postitas yeekim » 25 Mai 2018, 10:44

Maaks kirjutas:
urmas66 kirjutas:Tsikliga sõites mul aju puhkab telefonist ja muust päeva "mürast". Ma ei ühenda isegi telefoni igakod ära,sest ei taha,et keegi helistab kui sõidan.

Ma kah ei oota eriti kõnesid kuid ühendan telefoni seadmega rohkem turvalisuse pärast. Kasvõi selliseks mustaks stsenaariomiks kui peaks kusagil korralikult käna panema ja "keha mehhaanilise vigastuse tõttu" ei suuda telefoni enam kätte saada kohvrist - saab sõrmevajutusega teha väljuva kõne vähemalt :D


Tõesti- mitte ühtegi taskut pole riietusel :shock:
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5035
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 524 korda
Tänatud: 464 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1155 Postitas Macintosh » 25 Mai 2018, 10:56

srx kirjutas:Pigem häirib see, et kui tuleb tühja aku hoiatus, siis see pole hoiatus, see sisuliselt tähendab, et nüüd ongi kõik. Sul on aega alla 5 minuti enne kui seade ennast välja lülitab. Mingit võimalust aku laetuse taset kontrollida ei ole.


See tundub olevat ühteviisi enam-vähem kõikide tootjate probleem. Oli see mul see samaoodi Midalandil. Sena 20S-l on see hoiatus küll natuke pikemalt ette aga mitte rohkem kui 15 minutit. Õnneks on võimalik aku leatuse taset jooksvalt kontrollida: "Hey Sena. Chek battery.".
Vastused on:
* "Battery level is high", 70~100%
* "Battery level is medium", 30~70%
* "Battery level is low", 0~30%
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 730
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1156 Postitas Bandit » 25 Mai 2018, 11:00

Sena 20s näitab laetuse taset iga kord kui sisse lülitad. Vilgutab 4 korrast alates vähemaks. Ehk 2x on pooltühi.
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.

Melx
Postitusi: 352
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1157 Postitas Melx » 25 Mai 2018, 11:13

Või kui sisse lülitades hoiad nuppe mõne sekundi kauem all siis ütleb häälega ka, isegi mugavam. Samas high on ainuke tase millega rohkem kui mõni tund sõitma minna, kui juba sisse lülitades medium ütleb pole pikka pidu tavaliselt.

Ain kirjutas:Kas Sena sõidu ajal laadimist ei võimalda? Cardo Packtalk Bold võimaldab nüüd ka sõiduajal laadimist.
Võimaldab küll.
Viimati muutis Melx, 25 Mai 2018, 11:27, muudetud 1 kord kokku.
Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 279
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1158 Postitas Ain » 25 Mai 2018, 11:25

Kas Sena sõidu ajal laadimist ei võimalda? Cardo Packtalk Bold võimaldab nüüd ka sõiduajal laadimist.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 127
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1159 Postitas srx » 25 Mai 2018, 11:32

See aku jutt oli mõeldud hiinakate kohta. Neil on see, et kui hoiatus tuleb, siis on põhimõtteliselt aku tühi ja mingit muud varianti pole.
Kasutamise ajal laadimise varianti neil ka pole.
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1265
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 126 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1160 Postitas Maaks » 25 Mai 2018, 12:04

yeekim kirjutas:
Maaks kirjutas:
urmas66 kirjutas:Tsikliga sõites mul aju puhkab telefonist ja muust päeva "mürast". Ma ei ühenda isegi telefoni igakod ära,sest ei taha,et keegi helistab kui sõidan.

Ma kah ei oota eriti kõnesid kuid ühendan telefoni seadmega rohkem turvalisuse pärast. Kasvõi selliseks mustaks stsenaariomiks kui peaks kusagil korralikult käna panema ja "keha mehhaanilise vigastuse tõttu" ei suuda telefoni enam kätte saada kohvrist - saab sõrmevajutusega teha väljuva kõne vähemalt :D


Tõesti- mitte ühtegi taskut pole riietusel :shock:

On, aga: taskus segab, taskud pole veekindlad ja taskus on kordads suurem tõenäosus see kukkudes puruks kukkuda :D
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3530
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1161 Postitas sepp » 25 Mai 2018, 13:48

Ain kirjutas:Kas Sena sõidu ajal laadimist ei võimalda? Cardo Packtalk Bold võimaldab nüüd ka sõiduajal laadimist.

Sena 20s võimaldab kasutuseajal laadimist
Kasutaja avatar

bizarre99
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Apr 2017, 08:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1162 Postitas bizarre99 » 25 Mai 2018, 15:20

sepp kirjutas:
Ain kirjutas:Kas Sena sõidu ajal laadimist ei võimalda? Cardo Packtalk Bold võimaldab nüüd ka sõiduajal laadimist.

Sena 20s võimaldab kasutuseajal laadimist


Ka vana Cardo Packtalk võimaldab sõiduajal laadimist, lihtsalt juhtme järgi panemisel lülitub välja. Uuesti sisselülitades vaja uuesti ühendus ülesse võtta.
Sama mure ka siis, kui peaksid juhtmele pihta minema. Packtalk lülitub välja.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 730
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1163 Postitas Bandit » 26 Mai 2018, 07:05

Bandit kirjutas:Sena 20s näitab laetuse taset iga kord kui sisse lülitad. Vilgutab 4 korrast alates vähemaks. Ehk 2x on pooltühi.

Parandan infot - 2 vilkumist tähendab 0-30% pigem vajab laadimist.
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 995
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1164 Postitas Ardilla » 26 Mai 2018, 11:47

Heipkas Cardol saab V4 softiga ainult pausida lugusid?

Aga kuidas pärast jätkata saab?
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 995
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1165 Postitas Ardilla » 27 Mai 2018, 17:09

Leidsin... (Või siiski ei leidnud. Samas testisin Youtubiga, video saab panna seisma aga asmast kohast jätkata ei õnnestu... Otsin lahendust)

Ja harjusin ära! Väga hea tükk.

Heli osas: Madalatest on puudu, aga kui padjad ilusti ära sättida on tibi tobi :bsmile:
Seega kõrvaklappidega tasub vaeva näha sättimisel.

Raadio on nõrgavõitu, häälkäsklused kui ei saa aru mis neilt oodatakse panevad raadio käima.

Ergonoomika on hea. Kindaga saab ka kõik tehtud.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 793
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1166 Postitas Snowhite » 28 Mai 2018, 12:03

Sidesüsteem - Cardo packtalk.
Kui sai füüsiliselt kannatada micro usb ava, mille kaudu see kõiksevajalik laadimine käib.
Kas või kelle poole selle remontimiseks kannataks pöörduda?
On sel üldse mõtet (kellelgi sarnast kogemust vb parandusel).
Juhtub see suht lihtsalt - sõidad ja juhe on küljes kiivril, et laeks. Tõused püsti ja naksaki tõmbab juhtmega selle pesa cardo sees lahti.
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7770
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 136 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1167 Postitas Piipz » 28 Mai 2018, 13:12

mul õnnestus Hiiu rongijaama "IT bussis" ükskord ühel tahvlil see pesa välja vahetada.
äkki teeb cardol ka, üks tinutamine kõik ju.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 85 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1168 Postitas simp » 28 Mai 2018, 13:22

lapikud võivad ka aidata.

Aga üldiselt on need sideseadmed niimoodi kokku liimitud, et see on paras kepp tegevus ja uuesti kokku saamise garantiid ei anna ilmselt keegi.

Rasmusk
Postitusi: 109
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda Varadero XL 1000V
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1169 Postitas Rasmusk » 28 Mai 2018, 13:34

randel kirjutas:Uue grupi tegemine võtab maksimaalselt paar minutit. Saab ju alati uue grupi teha, kui uued liikmed sõitma tulevad ja “bossi” kohal pole. See küll mingi suurem mure pole, kuigi võiks tõesti olemata olla see piirang.


Jah, ja siis kui kõik sõitjad jälle kohtuvad, siis on saadaval mitu gruppi, kus on erinevas konfiguratsioonis samad sõitjad ja siis on sebimist õige grupi aktiveerimisega.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 477
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1170 Postitas randel » 28 Mai 2018, 14:55

Rasmusk kirjutas:
randel kirjutas:Uue grupi tegemine võtab maksimaalselt paar minutit. Saab ju alati uue grupi teha, kui uued liikmed sõitma tulevad ja “bossi” kohal pole. See küll mingi suurem mure pole, kuigi võiks tõesti olemata olla see piirang.


Jah, ja siis kui kõik sõitjad jälle kohtuvad, siis on saadaval mitu gruppi, kus on erinevas konfiguratsioonis samad sõitjad ja siis on sebimist õige grupi aktiveerimisega.


Siis võib ju taas uue grupi teha, minu teada gruppide arv pole piiratud. Grupi loojal 2 nupuvajutust, teistel 1 ja side on taas püsti. Tanklates kogunemised ja igasugused muud ettevalmistused võtavad raudselt kordades rohkem aega kui see vajadusel uue grupi loomine.




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist