Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

oopisteinepoiss
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2018, 17:48
Tsikkel: CB600FS Hornet
Asukoht: Tööl
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1231 Postitas oopisteinepoiss » 04 Juul 2018, 14:30

Kas odava otsa hiinakaid on pealinnas ka letikaubana saada või on interweebist tellimine kindlustatud? Esimese hooga andis google vaid kvaliteetsete sidesüsteemide vasteid.



RohelineRatas
Postitusi: 1
Liitunud: 31 Mai 2018, 16:07
Tsikkel: Z750

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1232 Postitas RohelineRatas » 04 Juul 2018, 14:48

Ma ise tellisin ebayst sellise. Tuli kohale mõne päevaga. Muusikat mängib hästi, aku peab sammuti vastu. Mikrofon pole just parim...
https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Hel ... 2749.l2649
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1301
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 134 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1233 Postitas Maaks » 04 Juul 2018, 15:51

RohelineRatas kirjutas:Ma ise tellisin ebayst sellise. Tuli kohale mõne päevaga. Muusikat mängib hästi, aku peab sammuti vastu. Mikrofon pole just parim...
https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Hel ... 2749.l2649

See on ainult telefoni (või mõne muu riista) "käed vabad" seade, kaassõitjaga suhelda ei suuda.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600

morse
Postitusi: 388
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1234 Postitas morse » 05 Juul 2018, 00:53

Infoks, et katsetasin Packtalki "gateway" funktsionaalsust: Cardo lubab igale Packtalkile külge haakida ühe võõra tootja seadme ning ta karja liita.

Sena ja Packtalki ühendamine käis ülikiirelt. Ühtegi viperust ei täheldanud. Kasutasin "bridge" funktsiooni ja Sena liitus DMC modes karja. Sõitmas veel ei käinud aga tänava peal sai selge heli veel umbes paarisaja meetri kauguselt kätte. Levi pole päris sama, mis tavaliselt aga paistab, et rahuldav.

Tõenäoliselt saab samuti ka kõikvõimalikud Hiinakad jmt karja ühendada. MitteCardo seade tuleb panna paarituma mobiiliga - see on ilmselt täiesti standardne protokoll kõikidel tootjatel.

Niisiis, kui karjas on 50% Packtalke, siis ülejäänud 50% võivad suvakad olla.
Juuli lõpupoole on plaanis TETi sõit, kus on 3 packtalki, üks G9 ja üks Sena. Plaan sõita DMCs ja G9 ning Sena sisse "bridge-ida", viimane "Cardo Gateway" abil. Annan teada, kuidas toimis.

PS! Kes oma Pactalkiga seda üritab, siis teadke, et viimase tarkvaraga muutus see, et karja "bridge'tav" seade tuleb ühendada A, mitte B kanalisse. Kogu interneedus on täis vanu õpetusi, kus räägitakse, et kasutada tuleb B kanalit. Arvake ära, kaua ma aega raiskasin, et oma veale jälile saada :roll:


Siin on korrektne õpetus ka:


Erci
Postitusi: 577
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1235 Postitas Erci » 05 Juul 2018, 10:48

Kui need suvakad suudavad ennast jadamisi omavahel ühendada, siis ühe packtalki kaudu saab mitme suvaka kasutajaga rääkida. Läbi ühe kanali lihtsalt
___________________________

morse
Postitusi: 388
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1236 Postitas morse » 05 Juul 2018, 11:32

Erci kirjutas:Kui need suvakad suudavad ennast jadamisi omavahel ühendada, siis ühe packtalki kaudu saab mitme suvaka kasutajaga rääkida. Läbi ühe kanali lihtsalt

Pigem mitte. Teise tootja seade näeb Packtalki nagu mobiiltelefoni. Tõenäoliset enamus seadmeid lükkavad selle peale oma intercomi tummaks või võtavad ülejäänud ühendused üldse ajutiselt maha.

Kui on selline seade, mis võimaldab mobiilikõnet intercomi sisse liita, siis teoreetiliselt on võimalik kogu grupp Packtalkide karja liita...

Aga minu teooria on hetkel selline, et stabiilse ühenduse jaoks on hea kui vähemalt 50% seadmetest on Pactalkid DMCs.

Kusjuures! Karja liidetud BT seadmed ei ole sama hea leviga nagu ülejäänud kari - sisuliselt suure grupiga tekivad probleemid, kui paarilised grupi algusesse ja lõppu satuvad. Sellist probleemi DMCs teoorias olla ei tohiks.

Minu peamine motivaator sellega tegelemiseks ei ole levi. Ma tahan leida varianti, kus seltskonnas, mis kasutab erinevas vanuses seadmeid, ühendused ei katkeks - või kui ka toimib katkestus, siis oleks oluline, et see lihtsalt üles tagasi tuleks.

BT ühendus on väga hea 3-4 inimesega - sealt edasi on kett liiga pikk ja peab otsima arenenumaid variante.

Samas peab ka mainima, et 10ses seltskonnas ongi vahest rahulikum, kui mõnel päeval suhtled ainult osadega ja teisel päeval ülejäänutega :D Radadel püsib terve punt kenasti ka sel moel koos, sest info liigub sellises kahe- või isegi kolmegrupilises formatsioonis piisavalt.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1237 Postitas srx » 05 Juul 2018, 12:01

Ma tahan pea iga päev oma PackTalk Boldi vastu seina puruks visata. No täielik crap! Ei soovita mitte kellelegi. va. juhul kui on soov kasutada AINULT intercomi DMC rezhiimis - see on ainus koht, kus ma seda täna kasutama oleks nõus.

BT levi on täielik PASK! Pidevalt on probleemid. Levi võib ilmselt mõõta sentimeetrites, mitte meetrites. Keera pead sõidu ajal valele poole ja juba on võimalik saada auk ühendusse, eriti kui ilm on veel veidi kehvem (niiske/sajab). Astu paar sammu eemale ja suht garanteeritud, et tekivad mingid augud.
Vahel kaob ühendus täitsa ära sõites. Sõites korda ei saa. Peab seisma jääma ja kõike sisse välja lülitama.
Väga tihti ei õnnestu seadet välja lülitada. Selleks, et õnnestuks, peab telefonis BT välja lülitama. Ehk siis jällegi, kui seda on vaja teha sõidu ajal, siis võimatu.
Kuna minu kasutus on peaaegu 100% telefoni handsfree, siis need jamad on niimoodi kopsu üle maksa ajanud, et Cardo seisab riiulis ja kasutan jälle hiinakat, mis lihtsalt töötab, alati ja igast asendist.

Kui on soov mingi seadme järgi, mille kasutusala on 95% telefoni handsfree, siis hiinakas on OLULISELT parem valik! Ja lisaks veel 8x odavam.

Ei saa mina aru, kuidas on võimalik, et see on selline rämps ja maksab nii üüratult palju, et isegi hiinakas on selle kõrval oluliselt parem.
Mina olen Cardos igaljuhul täielikult pettunud ja ei osta mitte kunagi mitte ühtegi Cardo seadet. Need head omadused, mis tal on, ei kaalu üles neid probleeme, mis mind igapäevaselt häirivad.
Hiinakale paremad klapid külge ja saad omale päris hea handsfree. Samuti saad ühe inimesega suhelda paarisaja meetrise ulatusega. Kui on vaja rohkemat, siis muidugi peab vaatama muid variante.

Ei ole õnnestunud ka tootjalt mingit vastust ega kommentaari saada.

Ehk siis kokkuvõttes:
Kui kasutad mootorratast igapäevase liiklusvahendina ja sellest tulenevalt liigud enamasti üksi, siis hiinakas on päris hea variant.
Kui sõidad nädalavahtustel ainult ja enamasti grupis, kellega tahad pidevalt rääkida, siis võid Cardot proovida.

Ainus positiivne omadus Cardolt on dünaamiline helitugevus ja üldiselt kõrgem helitugevus. Nendest omadustest tunnen veidi puudust hiinaka puhul. Aga see on ka kõik.

See on minu kogemus/arvamus umbes 2 kuulise kasutuse järel, kasutades mootorratast igapäevase liiklusvahendina.
Ei soovi sellel teemal siin mingit pikemat arutelu tekitada rohkem, eespool juba räägitud küll.
Ja sellel teemal ilmselt rohkem sõna ei võta ka. Minu jaoks on Cardo täiesti maha kantud variant. Kui nende kõige kallim ja parem seade on juba selline rämps, siis vaevalt, et mõni teine parem on.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1396
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 94 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1238 Postitas simp » 05 Juul 2018, 12:23

morse kirjutas:
Erci kirjutas:Kui need suvakad suudavad ennast jadamisi omavahel ühendada, siis ühe packtalki kaudu saab mitme suvaka kasutajaga rääkida. Läbi ühe kanali lihtsalt

Pigem mitte. Teise tootja seade näeb Packtalki nagu mobiiltelefoni. Tõenäoliset enamus seadmeid lükkavad selle peale oma intercomi tummaks või võtavad ülejäänud ühendused üldse ajutiselt maha.


Mitte kõigi seadmetega. Tõsi, sena vaatab packtalki nagu teist telefoni, aga hiinakad vaatavad uut packtalki võrdsena.
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 321
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 14 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1239 Postitas argoa » 05 Juul 2018, 12:37

Spoiler:
srx kirjutas:Ma tahan pea iga päev oma PackTalk Boldi vastu seina puruks visata. No täielik crap! Ei soovita mitte kellelegi. va. juhul kui on soov kasutada AINULT intercomi DMC rezhiimis - see on ainus koht, kus ma seda täna kasutama oleks nõus.

BT levi on täielik PASK! Pidevalt on probleemid. Levi võib ilmselt mõõta sentimeetrites, mitte meetrites. Keera pead sõidu ajal valele poole ja juba on võimalik saada auk ühendusse, eriti kui ilm on veel veidi kehvem (niiske/sajab). Astu paar sammu eemale ja suht garanteeritud, et tekivad mingid augud.
Vahel kaob ühendus täitsa ära sõites. Sõites korda ei saa. Peab seisma jääma ja kõike sisse välja lülitama.
Väga tihti ei õnnestu seadet välja lülitada. Selleks, et õnnestuks, peab telefonis BT välja lülitama. Ehk siis jällegi, kui seda on vaja teha sõidu ajal, siis võimatu.
Kuna minu kasutus on peaaegu 100% telefoni handsfree, siis need jamad on niimoodi kopsu üle maksa ajanud, et Cardo seisab riiulis ja kasutan jälle hiinakat, mis lihtsalt töötab, alati ja igast asendist.

Kui on soov mingi seadme järgi, mille kasutusala on 95% telefoni handsfree, siis hiinakas on OLULISELT parem valik! Ja lisaks veel 8x odavam.

Ei saa mina aru, kuidas on võimalik, et see on selline rämps ja maksab nii üüratult palju, et isegi hiinakas on selle kõrval oluliselt parem.
Mina olen Cardos igaljuhul täielikult pettunud ja ei osta mitte kunagi mitte ühtegi Cardo seadet. Need head omadused, mis tal on, ei kaalu üles neid probleeme, mis mind igapäevaselt häirivad.
Hiinakale paremad klapid külge ja saad omale päris hea handsfree. Samuti saad ühe inimesega suhelda paarisaja meetrise ulatusega. Kui on vaja rohkemat, siis muidugi peab vaatama muid variante.

Ei ole õnnestunud ka tootjalt mingit vastust ega kommentaari saada.

Ehk siis kokkuvõttes:
Kui kasutad mootorratast igapäevase liiklusvahendina ja sellest tulenevalt liigud enamasti üksi, siis hiinakas on päris hea variant.
Kui sõidad nädalavahtustel ainult ja enamasti grupis, kellega tahad pidevalt rääkida, siis võid Cardot proovida.

Ainus positiivne omadus Cardolt on dünaamiline helitugevus ja üldiselt kõrgem helitugevus. Nendest omadustest tunnen veidi puudust hiinaka puhul. Aga see on ka kõik.

See on minu kogemus/arvamus umbes 2 kuulise kasutuse järel, kasutades mootorratast igapäevase liiklusvahendina.
Ei soovi sellel teemal siin mingit pikemat arutelu tekitada rohkem, eespool juba räägitud küll.
Ja sellel teemal ilmselt rohkem sõna ei võta ka. Minu jaoks on Cardo täiesti maha kantud variant. Kui nende kõige kallim ja parem seade on juba selline rämps, siis vaevalt, et mõni teine parem on.


Päris hirmutav jutt. Ise oman täpselt sama mudelit, lihtsalt 2x komplekt (saaks 2x vastu seina visata :lol:). Imelik, et mina pole veel kordagi telefoniühendust kaotanud ja pole ka "hakkinud", lisaks kasutan ka häälkäske, mis minu häälega enamajaolt toimib. Cardo Gateway kasutuselevõtt tuleb lähipäevil.
Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 293
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1240 Postitas Ain » 05 Juul 2018, 14:30

srx kirjutas:Ei ole õnnestunud ka tootjalt mingit vastust ega kommentaari saada.


Kuhu Sa oma muret kurtnud oled? Kaugelt tavaliselt neid asju ei lahendata.
Tavapärane logika on selline:
Võtad ühendust seadme müünud ettevõttega. Kui seade on ostetud Eestist ametlikult edasimüüjalt siis võid võtta ostuarve ja minna mõnda kohalikku poodi ja kurta probleemi. Kaupmees võtab ühendust maaletoojaga ja kui tehasest on kinnitus, et Baltikumi maaletoojal on õigus garantiid käsitleda saadab maaletooja transafirma seadmele järgi. Kahe nädalaga peaks seade tagasi olema kaupmehe juures. Siiani pole mina veel ühtegi lahendamata probleemi 2010 aastast kohanud... Kõik on lahendatud kliendi kasuks.

Kui Sa ei saa muudmoodi siis võta minuga ühendust. Saadad/tood seadmed minu juurde ja tegelen asjaga. Eeldusel et on garantiiaeg, korrektne ostuarve ja ostetud Eestist.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.

kaheksa
Postitusi: 66
Liitunud: 19 Nov 2017, 21:42
Tänatud: 3 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1241 Postitas kaheksa » 05 Juul 2018, 15:19

Spoiler:
srx kirjutas:Ma tahan pea iga päev oma PackTalk Boldi vastu seina puruks visata. No täielik crap! Ei soovita mitte kellelegi. va. juhul kui on soov kasutada AINULT intercomi DMC rezhiimis - see on ainus koht, kus ma seda täna kasutama oleks nõus.

BT levi on täielik PASK! Pidevalt on probleemid. Levi võib ilmselt mõõta sentimeetrites, mitte meetrites. Keera pead sõidu ajal valele poole ja juba on võimalik saada auk ühendusse, eriti kui ilm on veel veidi kehvem (niiske/sajab). Astu paar sammu eemale ja suht garanteeritud, et tekivad mingid augud.
Vahel kaob ühendus täitsa ära sõites. Sõites korda ei saa. Peab seisma jääma ja kõike sisse välja lülitama.
Väga tihti ei õnnestu seadet välja lülitada. Selleks, et õnnestuks, peab telefonis BT välja lülitama. Ehk siis jällegi, kui seda on vaja teha sõidu ajal, siis võimatu.
Kuna minu kasutus on peaaegu 100% telefoni handsfree, siis need jamad on niimoodi kopsu üle maksa ajanud, et Cardo seisab riiulis ja kasutan jälle hiinakat, mis lihtsalt töötab, alati ja igast asendist.

Kui on soov mingi seadme järgi, mille kasutusala on 95% telefoni handsfree, siis hiinakas on OLULISELT parem valik! Ja lisaks veel 8x odavam.

Ei saa mina aru, kuidas on võimalik, et see on selline rämps ja maksab nii üüratult palju, et isegi hiinakas on selle kõrval oluliselt parem.
Mina olen Cardos igaljuhul täielikult pettunud ja ei osta mitte kunagi mitte ühtegi Cardo seadet. Need head omadused, mis tal on, ei kaalu üles neid probleeme, mis mind igapäevaselt häirivad.
Hiinakale paremad klapid külge ja saad omale päris hea handsfree. Samuti saad ühe inimesega suhelda paarisaja meetrise ulatusega. Kui on vaja rohkemat, siis muidugi peab vaatama muid variante.

Ei ole õnnestunud ka tootjalt mingit vastust ega kommentaari saada.

Ehk siis kokkuvõttes:
Kui kasutad mootorratast igapäevase liiklusvahendina ja sellest tulenevalt liigud enamasti üksi, siis hiinakas on päris hea variant.
Kui sõidad nädalavahtustel ainult ja enamasti grupis, kellega tahad pidevalt rääkida, siis võid Cardot proovida.

Ainus positiivne omadus Cardolt on dünaamiline helitugevus ja üldiselt kõrgem helitugevus. Nendest omadustest tunnen veidi puudust hiinaka puhul. Aga see on ka kõik.

See on minu kogemus/arvamus umbes 2 kuulise kasutuse järel, kasutades mootorratast igapäevase liiklusvahendina.
Ei soovi sellel teemal siin mingit pikemat arutelu tekitada rohkem, eespool juba räägitud küll.
Ja sellel teemal ilmselt rohkem sõna ei võta ka. Minu jaoks on Cardo täiesti maha kantud variant. Kui nende kõige kallim ja parem seade on juba selline rämps, siis vaevalt, et mõni teine parem on.


Äkki on just selle seade BT mingi viga või telefonis?

Mu Freecom 2 + Samsung Galaxy S6 combo töötab küll ideaalselt ja võid umbes 15m telefonist rahulikult jalutada enne kui hakkima hakkab heli

morse
Postitusi: 388
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1242 Postitas morse » 05 Juul 2018, 17:31

kaheksa kirjutas:
Spoiler:
srx kirjutas:Ma tahan pea iga päev oma PackTalk Boldi vastu seina puruks visata. No täielik crap! Ei soovita mitte kellelegi. va. juhul kui on soov kasutada AINULT intercomi DMC rezhiimis - see on ainus koht, kus ma seda täna kasutama oleks nõus.

BT levi on täielik PASK! Pidevalt on probleemid. Levi võib ilmselt mõõta sentimeetrites, mitte meetrites. Keera pead sõidu ajal valele poole ja juba on võimalik saada auk ühendusse, eriti kui ilm on veel veidi kehvem (niiske/sajab). Astu paar sammu eemale ja suht garanteeritud, et tekivad mingid augud.
Vahel kaob ühendus täitsa ära sõites. Sõites korda ei saa. Peab seisma jääma ja kõike sisse välja lülitama.
Väga tihti ei õnnestu seadet välja lülitada. Selleks, et õnnestuks, peab telefonis BT välja lülitama. Ehk siis jällegi, kui seda on vaja teha sõidu ajal, siis võimatu.
Kuna minu kasutus on peaaegu 100% telefoni handsfree, siis need jamad on niimoodi kopsu üle maksa ajanud, et Cardo seisab riiulis ja kasutan jälle hiinakat, mis lihtsalt töötab, alati ja igast asendist.

Kui on soov mingi seadme järgi, mille kasutusala on 95% telefoni handsfree, siis hiinakas on OLULISELT parem valik! Ja lisaks veel 8x odavam.

Ei saa mina aru, kuidas on võimalik, et see on selline rämps ja maksab nii üüratult palju, et isegi hiinakas on selle kõrval oluliselt parem.
Mina olen Cardos igaljuhul täielikult pettunud ja ei osta mitte kunagi mitte ühtegi Cardo seadet. Need head omadused, mis tal on, ei kaalu üles neid probleeme, mis mind igapäevaselt häirivad.
Hiinakale paremad klapid külge ja saad omale päris hea handsfree. Samuti saad ühe inimesega suhelda paarisaja meetrise ulatusega. Kui on vaja rohkemat, siis muidugi peab vaatama muid variante.

Ei ole õnnestunud ka tootjalt mingit vastust ega kommentaari saada.

Ehk siis kokkuvõttes:
Kui kasutad mootorratast igapäevase liiklusvahendina ja sellest tulenevalt liigud enamasti üksi, siis hiinakas on päris hea variant.
Kui sõidad nädalavahtustel ainult ja enamasti grupis, kellega tahad pidevalt rääkida, siis võid Cardot proovida.

Ainus positiivne omadus Cardolt on dünaamiline helitugevus ja üldiselt kõrgem helitugevus. Nendest omadustest tunnen veidi puudust hiinaka puhul. Aga see on ka kõik.

See on minu kogemus/arvamus umbes 2 kuulise kasutuse järel, kasutades mootorratast igapäevase liiklusvahendina.
Ei soovi sellel teemal siin mingit pikemat arutelu tekitada rohkem, eespool juba räägitud küll.
Ja sellel teemal ilmselt rohkem sõna ei võta ka. Minu jaoks on Cardo täiesti maha kantud variant. Kui nende kõige kallim ja parem seade on juba selline rämps, siis vaevalt, et mõni teine parem on.


Äkki on just selle seade BT mingi viga või telefonis?

Mu Freecom 2 + Samsung Galaxy S6 combo töötab küll ideaalselt ja võid umbes 15m telefonist rahulikult jalutada enne kui hakkima hakkab heli


Ta on varem kirjutanud, et testis erinevate telefonidega jmt ning et ikka sama jama.

Ma tegin tookord huvi pärast katsetuse, Iphone 6 oli kaubikus laadimas ja ise olin kiiver peas garaazis ning spotify littis :D
Sõbral on Iphone 8 minu packtalki kaksikvennaga ühenduses tal ka probleeme pole.
Telefoni ühendus viskab mõni kord tagant ära siis kui audio ei käi. Ühendus tuleb ise kohe tagasi.
Reaalselt pange pani siis kui kuulasin Saaremaalt tulles läbi netibrauseri ööülikooli. Kolmanda tunniajase faili keskel pani pange. Jäin seisma, restartisin proge ja packtalki ja siis toimis koduni kenasti.
Väljalülitamist mõni äpp aegajalt takistab. Aga kuna kõik muu toimib, siis pole ennast seaks vihastanud.
Mulle tundub, et SRX ei ole siiski tavaolukorras - ta ise küll ütles, et on testinud jne aga siiski - teiste kogemus on erinev. Seade on ilmselt praak või on seadistus nihu läinud...

NB! Probleem võib tekkida sealt, et Packtalkil on võimalik ühendada Mobile phone 1 ja Mobile phone 2. Mul hüpps ta alguses teise telefonina taha ja see tekitas kehva ühenduse Cardo äpiga - sest äpp otsib PEAMISELT tel1 ühendust, kui hädapärast saab ka tel2 ühendusega hakkama... Nüüd on nii, et ta ühendudes mu telefoniga ütleb, et ühendatud on nii 1 kui ka 2. Ma peaks selle ära resettima ja ainult esimesse ühendama - sest seal reaalselt on erinevus - teine on pigem GPSi kanal.

morse
Postitusi: 388
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1243 Postitas morse » 05 Juul 2018, 17:34

simp kirjutas:
morse kirjutas:
Erci kirjutas:Kui need suvakad suudavad ennast jadamisi omavahel ühendada, siis ühe packtalki kaudu saab mitme suvaka kasutajaga rääkida. Läbi ühe kanali lihtsalt

Pigem mitte. Teise tootja seade näeb Packtalki nagu mobiiltelefoni. Tõenäoliset enamus seadmeid lükkavad selle peale oma intercomi tummaks või võtavad ülejäänud ühendused üldse ajutiselt maha.


Mitte kõigi seadmetega. Tõsi, sena vaatab packtalki nagu teist telefoni, aga hiinakad vaatavad uut packtalki võrdsena.


Kas selle olukorra saavutamiseks tuleb panna packtalk paarituma läbi cardo gateway ja hiinakas lihtsalt tavalisse BT intercom kanalisse?

Kas toimib hästi?
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1396
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 94 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1244 Postitas simp » 05 Juul 2018, 17:52

morse kirjutas:
simp kirjutas:
morse kirjutas:
Erci kirjutas:Kui need suvakad suudavad ennast jadamisi omavahel ühendada, siis ühe packtalki kaudu saab mitme suvaka kasutajaga rääkida. Läbi ühe kanali lihtsalt

Pigem mitte. Teise tootja seade näeb Packtalki nagu mobiiltelefoni. Tõenäoliset enamus seadmeid lükkavad selle peale oma intercomi tummaks või võtavad ülejäänud ühendused üldse ajutiselt maha.


Mitte kõigi seadmetega. Tõsi, sena vaatab packtalki nagu teist telefoni, aga hiinakad vaatavad uut packtalki võrdsena.


Kas selle olukorra saavutamiseks tuleb panna packtalk paarituma läbi cardo gateway ja hiinakas lihtsalt tavalisse BT intercom kanalisse?

Kas toimib hästi?


Ei mitte läbi gateway, packtalk oskas ka tavalises(mitte mesh/DMC) reziimis paarituda. Ilmselt võib seda ka "tavaliseks BT intercom kanaliks" nimetada.

Ain oskab ilmselt kõige paremini selgitada, aga ma sain nii aru, et cardo DMC on kuntslike piirangutega BT mesh ja mitte DMC funktsioonidelt on nüüd kunstlikud piirangud maha võetud. St, käitub BT protokolli järgi täpselt nagu keskmine hiinakas, võrdne võrdsega.

Pikalt pole testinud, aga tundus toimivat nii nagu "kett" ikka toimib.

morse
Postitusi: 388
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1245 Postitas morse » 05 Juul 2018, 20:56

Spoiler:
simp kirjutas:
morse kirjutas:
simp kirjutas:
morse kirjutas:Pigem mitte. Teise tootja seade näeb Packtalki nagu mobiiltelefoni. Tõenäoliset enamus seadmeid lükkavad selle peale oma intercomi tummaks või võtavad ülejäänud ühendused üldse ajutiselt maha.


Mitte kõigi seadmetega. Tõsi, sena vaatab packtalki nagu teist telefoni, aga hiinakad vaatavad uut packtalki võrdsena.


Kas selle olukorra saavutamiseks tuleb panna packtalk paarituma läbi cardo gateway ja hiinakas lihtsalt tavalisse BT intercom kanalisse?

Kas toimib hästi?


Ei mitte läbi gateway, packtalk oskas ka tavalises(mitte mesh/DMC) reziimis paarituda. Ilmselt võib seda ka "tavaliseks BT intercom kanaliks" nimetada.

Ain oskab ilmselt kõige paremini selgitada, aga ma sain nii aru, et cardo DMC on kuntslike piirangutega BT mesh ja mitte DMC funktsioonidelt on nüüd kunstlikud piirangud maha võetud. St, käitub BT protokolli järgi täpselt nagu keskmine hiinakas, võrdne võrdsega.

Pikalt pole testinud, aga tundus toimivat nii nagu "kett" ikka toimib.


Täpsustan, et gateway ongi tegelikult tavaline BT kanal. Ainuke erisus on see, et paaritamise alguses määradki ära, kas paaritad Cardo seadet või mõne teise tootja oma. Viimast nimetatakse peenutsevalt “gateway”. Ette on nähtud, et teine pool tuleb panna mobiiliga paarituma. Samas kui teine pool suudab tavalises BT kanalisse paarituda, siis on tõesti tegu täisväärtusliku BT ühendusega k.a. ketina ühendamine.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5191
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 586 korda
Tänatud: 496 korda
Kontakt:

Cardo vs Sena - 2018

Lugemata postitus #1246 Postitas Macintosh » 05 Juul 2018, 21:26

Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Erci
Postitusi: 577
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Cardo vs Sena - 2018

Lugemata postitus #1247 Postitas Erci » 05 Juul 2018, 22:35

Macintosh kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=-AMoXbXHALc


Sain ma õigesti aru, et Sena tippmudel pole veekindel?
NO sel juhul kes neid üldse ostab - mis point üldse nii kallist seadet toota ja osta, kui seda ei saa iga ilmaga kasutada?
___________________________

kaheksa
Postitusi: 66
Liitunud: 19 Nov 2017, 21:42
Tänatud: 3 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1248 Postitas kaheksa » 05 Juul 2018, 23:06

Sena on "rainproof"
Nagu tänapäeva telefonid, et kogemata lompi kukub, siis on okei, aga ujuma ei ole soovitav minna
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1396
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 94 korda

Re: Cardo vs Sena - 2018

Lugemata postitus #1249 Postitas simp » 05 Juul 2018, 23:14

Erci kirjutas:
Macintosh kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=-AMoXbXHALc


Sain ma õigesti aru, et Sena tippmudel pole veekindel?
NO sel juhul kes neid üldse ostab - mis point üldse nii kallist seadet toota ja osta, kui seda ei saa iga ilmaga kasutada?


20k aastas, iga ilmaga ja kaks senat(20s ja smh10) pole kumbki ära surnud. On näinud aeglase hooga(eestis) kerget vihma, kui ka padukat kiirteel.
Kasutaja avatar

Sepp1
Postitusi: 88
Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
Tsikkel: Harley-Davidson FLTRU 107
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1250 Postitas Sepp1 » 06 Juul 2018, 11:06

kasutan rääkimiseks ja kuulamiseks seadmeid mis olid ratta ostuga kaasas. olen nagu filmis Avatar :) patsikaudu masinaga seotud, sama ka kaaskulgeja. Kiirusel 160 on vaja vähe kõvemini rääkida... ühesõnaga pole vahet kas sõita alla või üle 100 kuuldavus on OK!
On ka miinuseid, väljapoole ratast suhtled ainult telefoniga.
Kui on vaja sepa abi... siis sõida minu juurest läbi :)
http://www.sepp.ee
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5191
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 586 korda
Tänatud: 496 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1251 Postitas Macintosh » 06 Juul 2018, 11:19

Sepp1 kirjutas:kasutan rääkimiseks ja kuulamiseks seadmeid mis olid ratta ostuga kaasas. olen nagu filmis Avatar :) patsikaudu masinaga seotud, sama ka kaaskulgeja. Kiirusel 160 on vaja vähe kõvemini rääkida... ühesõnaga pole vahet kas sõita alla või üle 100 kuuldavus on OK!
On ka miinuseid, väljapoole ratast suhtled ainult telefoniga.


No ei ole nii hull ühti, sul on vaja osta HM Boom! bike-to-bike kit (350€), siis saad mõne teise HD mehega, kell sama kit installitud ka rääkida. Lahendus igati 21. sajandile kohane. :)
"Communicate with your friends on any of 40 channels. Easy to use handlebar controls allow Push-To-Talk (PTT) and adjustable squelch levels for maximum performance and reception quality. Integrated CB System will mute the radio while in transmit or receive mode. Bike-to-Bike system allows you and your passenger to talk with other riders"
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5191
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 586 korda
Tänatud: 496 korda
Kontakt:

Re: Cardo vs Sena - 2018

Lugemata postitus #1252 Postitas Macintosh » 06 Juul 2018, 11:47

Erci kirjutas:Sain ma õigesti aru, et Sena tippmudel pole veekindel?

Cardo omab konkreetset veekindluse määrtalust: IPX7 mis tähendab et võid seadme pooleks tunniks meetri sügavusele vee alla pista. Ja kui 29 minutil välja võtab siis peab ednsielt töötama. Sena seevasto on ölnud "splashproof", mis ei tähenda sisuliselt mitte midagi. Põhimõtteliselt tähendab määratlus, et väksemas vihmas kannatab sõita aga kui veeprobleemide tõttu üles ütleb siis Sena peseb käed puhtaks (õieti sokudab probleemid edasimüüja kaela).

Reaalsest elust: mul on alates mudelist 20S Sena olnud, ~15K km aastas, ilmast hoolimata. Veebprobleemid olid esimese partii mudeliga (need olid pea kõik vigased), kus reisil tekkis korpuse plastosasse imetilluke pragu ja vesi tuli sisse. Kuivatasin seadme hotellis ära, teipisin elektrikuteibiga kinni ja tegin resi lõpuni, hiljem vahetas Motodepoo mul selle nurisemata ringi.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

morse
Postitusi: 388
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Cardo vs Sena - 2018

Lugemata postitus #1253 Postitas morse » 06 Juul 2018, 12:01

Ma vaatasin lähemalt ühte sena seadet. Juhtme pistikud ja korpus üldiselt olid täiesti adekvaatsed. Siin on jah pigem vastutuse küsimus. (Tootja ametlikult ei luba veekindlust, seega ei pea soovi korral vastutama).

Huvitav, kuidas garantiis siis käitutakse, kui laadimispistiku katte lahti oled jätnud? Packtalkil tuleb see maru lihtsalt lahti (aga vähemalt asub seadme all). Ühel sena mudelil oli see pistik üldse seadme peal...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5191
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 586 korda
Tänatud: 496 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1254 Postitas Macintosh » 06 Juul 2018, 12:10

Meie kohalik kaupmees (antud juhul Motodepoo) küll on alti olnud näoga kliendi poole ja teinud üsna tihti ametlikust, tehasereeglistikust erineva ja kliendile soodsama otsuse. Sena ise, nii-palju, kui ma netist lugenud olen, pole väga vastutulelik.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 293
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Cardo vs Sena - 2018

Lugemata postitus #1255 Postitas Ain » 06 Juul 2018, 12:19

morse kirjutas:Ma vaatasin lähemalt ühte sena seadet. Juhtme pistikud ja korpus üldiselt olid täiesti adekvaatsed. Siin on jah pigem vastutuse küsimus. (Tootja ametlikult ei luba veekindlust, seega ei pea soovi korral vastutama).

Huvitav, kuidas garantiis siis käitutakse, kui laadimispistiku katte lahti oled jätnud? Packtalkil tuleb see maru lihtsalt lahti (aga vähemalt asub seadme all). Ühel sena mudelil oli see pistik üldse seadme peal...

Cardo seadmetega minule ei meenu veekahjustusi. Küll aga on otsad andnud mõned mikrofonid ja alused. Aga need rohkem ka kasutaja lohakusest. Kui on talv või vesine sõit siis võiks svammi otsast ära võtta ja kuivatada. Samuti ei oleks mõistlik kiivrit survekaga pesta..kui sideseade on küljes- ka seda on ette tulnud.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

xin
Postitusi: 49
Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
Tsikkel: xt660x
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1256 Postitas xin » 06 Juul 2018, 12:42

Enda 2 senti:

Oman Cardo G9x juba mitmeid aastaid ja olen väga rahul. Kui saab mingi asjaga ära paaritatud (mõnikord on see päris kurnav), töötab asi laitmatult. Sõitnud miinuskraadides, terve päev padukaga, suurtes kuumustes, kukutanud kordades kiivri küljes vastu maad. Töötab hästi ja olen väga rahul.

Hiljuti sain proovida ka uut Packtalki ja pean tunnistama, et väga muljet avaldav ja plaanin sellele üle minna. Tema Mesh funktsioon on üli hea. Lihtsam paaritamine ja isetaastuv võrgustik. Samuti saab rahvaga rääkides samal ajal telefonist muusikat kuulata. See teeb ülesõidud märksa meeldivamaks, kui sul pole paarilistega midagi rääkida. Kui nüüd võrrelda G9x ja Packtalki helikvaliteeti, siis jäi mulje, et Packtalkil on see parem. Suutis paremini tuulevihinaid välja filtreerida ja pikemate vahemaade peal ei hakkinud nii palju kui G9x.

Kaks miinust ka Packtalki kohta.
1) Mikrofonil on ikka debiilne Scala proprietary liite ühendus, seega ei saa seda nii kergelt teise mikrofoni vastu välja vahetada, kui vanaga midagi juhtuma peaks.
2) Minu meelest on Packtalki ühendus tema alusplate küljes kahtlane, ei tekita väga usaldust. Tundub, et väiksema põrutusega lendab see sealt ära. G9 seerial oli see paremini lahendatud.
Kiisu 600, Suksu 1000, Örr 660
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 293
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1257 Postitas Ain » 06 Juul 2018, 13:42

xin kirjutas:1) Mikrofonil on ikka debiilne Scala proprietary liite ühendus, seega ei saa seda nii kergelt teise mikrofoni vastu välja vahetada, kui vanaga midagi juhtuma peaks.

Ei maksa karta seda Packtalki kinnitust. ATV ja saanimehed sõidavad väga ekstreemsetes oludes ja probleeme pole. Mikri osas on vahetus väga lihtne. Saadaval on Cardo enda vahetusmikri komplekt. Kui soovid aretada miskit siis kuldsed käed ja jootekolb on abiks.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 620
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1258 Postitas kaimex » 06 Juul 2018, 13:47

Hiina bt-s2-ga jälle üks tore kogemus juures. Laadisin täis, kolm tundi hiljem aku tühi. Ok laadisin uuesti täis, kuna järgmine päev 4+h sõit ees. Sai isegi 3x laadima pandud, et kindlalt ikka täis oleks. Järgmine päev sisse ei lülita. Sai siis ilma selleta sõidetud. Nüüd vaatasin, et see laadija otsik ka loksub seal sees veidi ja ega usaldusväärsust hiinakate vastu enam pole. 3h muusika kuulamist on minu jaoks ilmselgelt liiga vähe, et aku tühi oleks. Minu jaoks juba tegu suhteliselt mõtetu asjaga. Heast küljest aga eile hakkas teine bt-s2 ka tööle. Mis varem midagi ei teinud. Muidugi töötab ainult laadija otsas, seega aku vast kutu. Algul mõtlesin, et ostan uue aku sinna korraliku, aga vist ostan uue headseti hoopis. Lihtsalt ei viitsi enam. :nono:
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3771
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 742 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1259 Postitas urmas66 » 06 Juul 2018, 14:04

Ma enda hiinakate ja ka muude seisvate seadmete akusid laadinud järjekindlalt paari kuu tagant. Sellega tagad nende pikaealisuse,kui nad vahepeal täitsa tühjaks ei saa. See käib ka Garmini ja muude asjade kohta.
Hiinakad nüüd vist sügisel saavad 3 aastat ostust ja peavad veel 7-8 tundi vastu.Just äsja sai nv katsetatud. Kuidagi olen ühe seadme korpuse suutnud katki teha ja see nüüd kokku liimitud.Kestab kaua kestab,aga 31€ asi kolm aastat on igati hea tulemus.Kusjuures olen neid paaritanud ainult ühe korra omavahel ja siiani töötavad kohe peale sisselülitamist laitmatult.Telefone on vahepeal vahetatud ja neid nö lisatud,aga reaalselt pole ühtegi korda mingeid probleeme ühendustega olnud,et katkeb või mida iganes.Telefonist võin vabalt minna paarikümne meetri kaugusele ja side veel ei katke.Uued seadmed ostan kindlasti ka hiinakad,sest mind need probleemide teemad siin lausa hirmutavad :D .
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 180
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Yamaha FZ1S '08
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1260 Postitas AnTyx » 06 Juul 2018, 14:33



Selle aasta Sena vs Cardo tippmudelite võrdlus.

Spoiler:
Cardo Packtalk Slim võidab kindlalt.
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist