Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Ostsin endale ka mingi ALANi firmamärki kandva komplekti ära Louis'ist. Seal oli siis kaks saatjat/vastuvõtjat, kiivrikomplektid ja PTT nupud. Kiivrikomplekti ühenduspistikuks oli miski pisut S-video otsa meenutav asi. Siit küsimus - kas kellegil on infot erinevate sellise otsikuga adapterite olemasolu kohta. Pean silmas ühendusi kiivrikomplekt-kõrvaklapiotsik(MP3 näiteks) või ka kiivrikomplekt-EricssonK750handsfree. Aga miks mitte ka kiivrikomplekt-"vahekarp"- teinekiivrikomplekt. Praegu saab seljakotiga rääkida vaid läbi raadioeetri.
lahenduseks on "vahekarp" ehk intercom. Ise olen kasutanud motodepoo müüdavat AE500 http://www.motodepoo.ee/page.php?pageid=37. Ei kurda millegi üle, kõik jutud on saanud igal kiirusel ära räägitud ja muusika pole kah kuulamata jäänud.


Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »

sang kirjutas:
Ostsin endale ka mingi ALANi firmamärki kandva komplekti ära Louis'ist. Seal oli siis kaks saatjat/vastuvõtjat, kiivrikomplektid ja PTT nupud. Kiivrikomplekti ühenduspistikuks oli miski pisut S-video otsa meenutav asi. Siit küsimus - kas kellegil on infot erinevate sellise otsikuga adapterite olemasolu kohta. Pean silmas ühendusi kiivrikomplekt-kõrvaklapiotsik(MP3 näiteks) või ka kiivrikomplekt-EricssonK750handsfree. Aga miks mitte ka kiivrikomplekt-"vahekarp"- teinekiivrikomplekt. Praegu saab seljakotiga rääkida vaid läbi raadioeetri.
lahenduseks on "vahekarp" ehk intercom. Ise olen kasutanud motodepoo müüdavat AE500 http://www.motodepoo.ee/page.php?pageid=37. Ei kurda millegi üle, kõik jutud on saanud igal kiirusel ära räägitud ja muusika pole kah kuulamata jäänud.


Mul on selline "vahekarp" ka müügiks, karbis ja kasutamata mingi 1200.- annaks ära!
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

Fazer kirjutas:
Ostsin endale ka mingi ALANi firmamärki kandva komplekti ära Louis'ist. Seal oli siis kaks saatjat/vastuvõtjat, kiivrikomplektid ja PTT nupud. Kiivrikomplekti ühenduspistikuks oli miski pisut S-video otsa meenutav asi. Siit küsimus - kas kellegil on infot erinevate sellise otsikuga adapterite olemasolu kohta. Pean silmas ühendusi kiivrikomplekt-kõrvaklapiotsik(MP3 näiteks) või ka kiivrikomplekt-EricssonK750handsfree. Aga miks mitte ka kiivrikomplekt-"vahekarp"- teinekiivrikomplekt. Praegu saab seljakotiga rääkida vaid läbi raadioeetri.

Fazer
http://www.tehnoturg.ee/?id=p
sa Tallinna inimene, mine silka sealt läbi ja uuri seda AV4 AUX-1 muusika vahekaabel MC-seeriale - 1 mene asjake pikas varustuse reas. Vähemalt pildi järgi lõhnab asjake olevat see S-video sarnase otsikuga jubin - eee ja anna teada millega tegemist :)
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

see "S-Video otsa meenutav asi" on äkitse mini DIN pistik?

Näide

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

saabastegakass kirjutas:
see "S-Video otsa meenutav asi" on äkitse mini DIN pistik?

Näide
Pea-aegu! Selle vahega, et kahe sisemise pin'i asemel on üks suurem ja kandiline. Ilmselt pean selle pesa kaasa võtma ja poodi pistikut otsima minema. N.n. pleieri pulga saab juba igalt poolt. Algul tundus, et see pulk, mis raadiosaatjasse läheb, sobib ka pleierile, aga on teine liiga peenike...

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

See pistik osutus minu puhul kõige nõrgemaks kohaks. Peakomplekti ühendad ju käsikaudu kui kiiver peas, nii ma sellel pistikul ühe klemmi ära lõhkusingi. Asendasin nad tavaliste "pulkpistikutega" ja pole enam probleemi, isegi purjus peaga saab sisse 8)

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

kõrtsmikumolu kirjutas:
See pistik osutus minu puhul kõige nõrgemaks kohaks. Peakomplekti ühendad ju käsikaudu kui kiiver peas, nii ma sellel pistikul ühe klemmi ära lõhkusingi. Asendasin nad tavaliste "pulkpistikutega" ja pole enam probleemi, isegi purjus peaga saab sisse 8)
See tundus mulle ka kohe kahtlane. Ise mõtlesin, et tuleb ilmselt enne kiivri pähe panemist otsad ära ühendada...
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

http://www.tehnoturg.ee/?id=p
sa Tallinna inimene, mine silka sealt läbi ja uuri seda AV4 AUX-1 muusika vahekaabel MC-seeriale - 1 mene asjake pikas varustuse reas. Vähemalt pildi järgi lõhnab asjake olevat see S-video sarnase otsikuga jubin - eee ja anna teada millega tegemist
See juhe ei ole väga hea, puudu on mobla ühendamise võimalus ja ka mürafilter. Samuti pead ise käsitsi muusikavolüümi alla keerama, kui tahad raadiosaatjat kasutada.
See pistik osutus minu puhul kõige nõrgemaks kohaks. Peakomplekti ühendad ju käsikaudu kui kiiver peas, nii ma sellel pistikul ühe klemmi ära lõhkusingi. Asendasin nad tavaliste "pulkpistikutega" ja pole enam probleemi, isegi purjus peaga saab sisse
Tjah, seal tuleb tähelepanelikult ühendada, ma isegi olen suutnud ühe pistikuklemmi ära painutada. Pärast seda vaatan iga kord, silm punnis, et ikka õigesti läheks. Samas on aga AE500 puhul pistikuühendus veekindel, kas su pulkpistik on samuti? Samuti on seal neid klemme hulgim, mingi viis tükki või nii, kas on olemas pulka, mis kõigi nende klemmidega vajalikud ühendused tekitab? (sorryy, kui loll küsimus, olen elektrotehniliselt lollpea)

Ja üldse, miks sa peaksid alkoholijoobes tahtma tsikli sidesüsteemi pistikuid ühendada, kas propageerid siin roolijoodiklust vää? :twisted:
[/quote]

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Ja üldse, miks sa peaksid alkoholijoobes tahtma tsikli sidesüsteemi pistikuid ühendada, kas propageerid siin roolijoodiklust vää? Twisted Evil
Ma kõrtsmik ju :)

Vihmaga pole küll mingeid probleeme tekkinud, aga funktsioone tuli küll vähendada. Jään praegu vastuse võlgu, mis sealt täpselt ära jäetud sai aga jah, viie klemmiga pulka küll ei õnnestunud leida.[/quote]
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

Sügisel lappisin Puhhi AE500 kaableid ja sellel mini DIN pistikud. Veekindlus on ehk palju öeldud nende ühenduste kohta, pigem pritsmekindlad.

mini DIN-e on erinevate pistikute arvuga
Peakomplektile käib 5 piniga (mumeelest kasutatakse sealt 4 pini aga võis ka 3 kasutuses olla), PTT-le 4 piniga (kasutatakase 2 pini).
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Kameeleon kirjutas:
Kas keegi on proovinud kinnitada saatjat kuskile esigondli (kellade juurde) või paagi lähedale nii, et PTT oleks statsionaarselt lenksu küljes ja rippuvaid juhtmeid oleks siis ainult 1 , kuskilt spido vüi paagi juurest kiivrini ???

Peaks olema mugav kanaleid vahetada jne. ???
... ja jube palju vastuseid tuli

Äkki prooviks uuesti
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Kameeleon kirjutas:
Kameeleon kirjutas:
Kas keegi on proovinud kinnitada saatjat kuskile esigondli (kellade juurde) või paagi lähedale nii, et PTT oleks statsionaarselt lenksu küljes ja rippuvaid juhtmeid oleks siis ainult 1 , kuskilt spido vüi paagi juurest kiivrini ???

Peaks olema mugav kanaleid vahetada jne. ???
... ja jube palju vastuseid tuli

Äkki prooviks uuesti
Ot sry kui ma nüüd taas aru ei saa, aga emasti ongi ptt ju statsionaarselt lenksu küljes? ja jaam on ka enamsti tsikli küljes ja tihti lausa nii, et seda sealt väga lihtsalt lahti ei saa. (enamasti jah kuskil peidus, nii et kanalite vahetamine väga kiirelt ei käi)
Isiklikult olen saatja teemaga suht leigelt võtnud... siiski leidub mõni pilt mis võiks vastata jah olen küll nii teinud, nagu küsiti

http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/adt

http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/adu

Aasta on 2002 ja Horvaatia (üllatus üllatus:) sõidul peaks siin olema hetk Austriast läbi minu Honda esiklaasi.
Siin nähtav "süsteem" on tulemus segust veidi pooleli jäänud install ja soov saatjat ka käsijaamana kasutada. Toide siiski tsikli el süsteemist, kuid jaam ise lihtsalt eemaldatav ja kasutatav käsijaamana. Sealt pildil näha asukohast oli tõesti võimalik vahepeal kanaleid vahetada ja kuulata, mida Horvaatia kraanajuhid ja tuletõrjujad räägivad.

Aga see Alani saatja ja eriti selle ptt süsteem oligi põhjus, peale mida ma endale lubasin, et enne kui ma ei osta 4w Kenwoodi ja Autocomi tasemel süsteemi, ma selle teemaga eriti ei viitsi poolikult tegeleda. Ja kuna komplekte on peres min vaja kahele rattale (kuigi tagaistuja sidest võiks loobuda, sest tagaiste aastaid tühi juba), siis on raha alati sõitude jm peale läinud ja me siiani saatjata saand reisid ja sõidud tehtud (mis ei tähenda, et mul jaama vastu midagi oleks)

Aga veelkord.. ma päris hästi ei saagi aru, mis tingimustes kiivrini mitu juhet peaks tulema ja ptt lenksul ei ole.

Kk
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Mind huvitab muu hulgas kukkumisteema kui kiivri küljes on juhtmed ja teine ots on sõiduki küljes. Meelde tuleb katse keskkooli füüsikatunnist, kus statiivi külge oli seotud niit, niidi külge terastraat ja traadi otsa raudkuul. Kui raudkuulil lasta kukkuda, siis jääb niit terveks ja terastraat läheb katki. Ega see kiivri ja ratta vaheline juhe kaelalülisid murdma ei hakka, kui kukkumiseks läheb? Noh et kas on teada mingeid juhtumeid, millest õppides tuleks oma kaabeldusele teise vaatenurga all läheneda?
Suzuki GSX 750 Inazuma

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

No kuna tegemist on pistikuga, kus üks pool pistetakse teise sisse ja mingit lisa fikseerimist ei ole, siis ma olen enamvähem kindel, et järgi annab pistik.
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

kalle kirjutas:
http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/adt

http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/adu
enne kui ma ei osta 4w Kenwoodi ja Autocomi tasemel süsteemi, ma selle teemaga eriti ei viitsi poolikult tegeleda.

Kk
Asi hakkab ilmet võtma. Midagi sellist ma mõtlesingi.
Point selles et ptt juhe ei tuleks üle paagi kuskile vöövahele (sadula alla ei ole minu rattal võimalik) ja siis mööda jopet kuskile kaelavahele. Pigem 1 juhe otse lenksu juurest kiivrini. Asja teine külg - asi baseeruks just sellel 4w Kenwoodil mida oleks soov ka käsijaamana kasutada seega tarvis asi siiski korralikult ja lollikindlalt teostada....igasugused nõuanded teretulnud
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

spinna kirjutas:
Ega see kiivri ja ratta vaheline juhe kaelalülisid murdma ei hakka, kui kukkumiseks läheb? Noh et kas on teada mingeid juhtumeid, millest õppides tuleks oma kaabeldusele teise vaatenurga all läheneda?
Ma julgeks arvata, et nii tõsiseks ei tohiks asi minna. Nagu juba öeldud peaks pistik järgi andama.
Omast kogemusest võin öelda, et mitte just üks kord olen tsiklilt maha tulles unustanud lahti võtta ja hakanud astuma juhe küljes:) ja siiani on pistik lahti tulnud. Nagu mainitud hetkel jaama küll küljes pole, vaid tegu on olnud raadio juhtmega, mille moodustab Autocomi pistik (pistikus ka "tuulekuulaja", mis muusikat kõvemaks keerab) ja kiivri pool pulkpistik. Arvatagi on viimane kergem avanema ja sealt juhe lahti läinud ongi, aga arvan et ka Autocomi pistik avaneb kui asjalood nii peaks minema.

Kk
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Milline saatja siis valida?

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Loen seda teemat ja järjest segasemaks läheb... loodan, et targemad oskavad aidata.

Nimelt on plaanis osta korralik käsisaatja eelkõige rattal kasutamiseks, samas võiks olla "ühilduv" ka merel kasutatavaga.

Kui ma õigesti asjast aru saan, siis on kaks tavainimesele võimalikku valikut
1) PMR 446MHz, kus töötavad need maksimarketis müüdavad saatjad, beebimonitorid jms, max võimsus 0.5W
2) CB 27MHz, mille saatjad on kallimad, max võimsus 4W

Siiani on enamvähem arusaadav.

Aga kumba eelistada, kummal on rohkem kasutajaid liikluses? Kas on seadmeid, mis toetavad korraga mõlemat? Kuidas toimub nende seadmete eelseadistus (teises teemas räägiti kanalist 3.13 -- pole veel näinud saatjat, millele sellist numbrit kuhugi käsitsi sisestada saaks)? Kust võiks leida tabeleid kanalite kohta, mis nö "standardina" kasutuses on näiteks mootorratturitel, rekkajuhtidel, jahimeestel, meresides?

Tänud ette, ega muidu targaks ei saa kui lollina küsides..
Aivar
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

said küll õieti aru.
paljudel PMR-del on CTCSS alamkanalid(38 tk neid),sealt tulenebki kanal3,alamkanal 13.
eestis on vist tsiklistidel kasutusel PMR saatjad.
rekkamehed kasutavad CB saatjat(AM sagedus,kanal 8).
veel kasutavad eestis CB saatjaid raadioamatöörid(FM sagedus,kanal 21).
yhes seadmes PMR ja CB jaamu pole(on olemas CB jaamad,kus on AM ja FM sagedus sees).

Vabandan,kui millegagi mööda panin..

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

446MHz ei ole kindlasti beebimonitoride töösagedus (kui sellel sagedusel töötavaid beebimonitore müüakse, siis on Sideamet ilmselt laisemaks muutunud). Varasemast tööst on meelde jäänud töösagedus 40,... MHz. Värskendasin mälu ja tulemus siis, et enamus peaks langema 40,660-40,700MHz vahemikku - Eesti Raadiosagedusplaani järgi "Mittespetsiifilised lähitoimeseadmed" - maksimaalne võimsus 10mW. See muidugi ei välista teisi seadmeid, kuna osadel juhtmeta telefonidel ja PMR saatjatel on beebimonitori funktsioon olemas, aga seade ise ei ole siiski beebimonitor.

Kellel huvi, siis võib uurida Eesti Raadiosageduplaani ja Sideameti kodulehte.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

pigem ei ole seadme peamine kasutusala mõeldud beebimonitoriks, aga inimestele hakkab järjest rohkem vox systeemile ehitatud beebimonitori funktsiooniga saatja just ainult beebimonitorina seostuma sel põhjusel, et: nad on parima kvaliteediga asjad :) Need plastmass kärakad, mida nn. beebimonitoridena müüakse on hinna/kvaliteedfi suhtes lihtsalt kehvad versus pmr :)
Aga mulle meeldib.

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

OT: Ära siis osta sodi. Igal asjal on oma otstarve ja teatud funktsioonid, mida universaalsetel seadmetel pole (samas võib universaalne seade olla mõnes asjas parem).
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

sys kirjutas:
OT: Ära siis osta sodi. Igal asjal on oma otstarve ja teatud funktsioonid, mida universaalsetel seadmetel pole (samas võib universaalne seade olla mõnes asjas parem).
samuti OT: ei mina sodi ei osta, ma põhjendasin lihtsalt, miks peetakse PMR jaamu beebimonitorideks. Sellepärast peetaksegi, et lapsevanemad on avastanud kalli värvilise sodi asemel tagasihoidliku kvaliteedi.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

CB ja PMR jaamadel on oluline vahe suuruses. Tsiklitel kasutatakse Eestis praktiliselt ainult PMRi väiksema massi ja mõõtmete tõttu. (Kris kasutab ka CB-d, aga ta on ses suhtes erandlik, tema ratas jõuab selle suure jaama ära vedada :D )

Erinevate standardite jaoks pead ostma siiski eraldi jaamad.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Nimelt on plaanis osta korralik käsisaatja eelkõige rattal kasutamiseks, samas võiks olla "ühilduv" ka merel kasutatavaga.
Mul olid samad mõtted, aga..

Mereside ja tsiklimeeste PMR kokku ajada tõenäoliselt ei õnnestu. Olen küll kunagi käes hoidnud aparaati, millega sai osaled nii meresides, lennusides, politsei, kiirabi, päästeameti sagedustel, aga tegu oli mingi tippametnikele suunatud tootega ja maksis minu mäletamist mööda nii palju, et selle eest oleks saanud virnade viisi tavalisi mereside walkie-talkie'sid. Nii et kõigi eelduste kohaselt ei õnnestu sidevahendite ühildamine raha kokkuhoiu mõttes ka tänapäeval mitte. Ise lõin juba käega ning ostsin tsiklivarustuse ära ning merele ostan ka eraldi mingi lihtsa merejaama. Ilmselt tuleb nii kõige ökonoomsem.
Ise ma muidugi tehniliselt seda teemat ei valda, nii et mine tea... äkki olen valedel arusaamistel.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Suured tänud selgituste eest, vaikselt hakkab nagu pilt fookusesse liikuma :)

Tundub, et hetkel tulebki osta kaks eri seadet ja vastavalt vajadusele emb-kumb kaasa haarata. Tulevikus saab vast ratta intercomile mingi lüliti vahele kombineerida, sõidu pealt pistikute ümberühendamine ei tõmba eriti :wink:

Mis tollesse vaidluse tekitanud beebimonitori puutub, siis see pärines http://tehnoturg.ee/ lehelt, kus Alan 777 ühe kasutusalana reklaamitakse beebivalvuri funktsiooni. Üldiselt vist kvalifitseeruks selleks suvaline VOXi toetav jaam, samas "beebimonitor" eraldiseisva seadmena tõepoolest PMR ei ole. Seega vabandused vale mõiste kasutamise pärast.
Aivar
Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik »

Beebivalve funktsiooni ja lihtsalt VOX-i oskava viguri vahe on veel selles, et beebivalves ei võta saatja midagi vastu, ei helinaid ega sissetulevaid kõnesid. Ainult välja saadab.

Mismoodi see beebi magada saaks kui saatjast pidevalt mingi kraanajuhi kiirai-kiirai-maina-maina juttu peaks kuulama. :D
Pilt
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

Aatomik kirjutas:
Beebivalve funktsiooni ja lihtsalt VOX-i oskava viguri vahe on veel selles, et beebivalves ei võta saatja midagi vastu, ei helinaid ega sissetulevaid kõnesid. Ainult välja saadab.
Aga võtab vastu näiteks call nupu helinat ehk siis seda kutsungit - alan 443 puhul vähemalt, omal valus kogemus.
Aga mulle meeldib.

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas zod »

AzA kirjutas:
Aatomik kirjutas:
Beebivalve funktsiooni ja lihtsalt VOX-i oskava viguri vahe on veel selles, et beebivalves ei võta saatja midagi vastu, ei helinaid ega sissetulevaid kõnesid. Ainult välja saadab.
Aga võtab vastu näiteks call nupu helinat ehk siis seda kutsungit - alan 443 puhul vähemalt, omal valus kogemus.
mikrofon vahele. ei meeldi mulle need mobiilid/raadiosaatjad/muud kiirgavad asjad peajuures.
jättes klapid ühendamata ei kostu ka kuskile midagi.

et mitte päris offtopic poleks üks link ühe 2.5mm auguga aparaatide omanikele: http://cbfoorum.pri.ee/viewtopic.php?t=107

Teema algataja
radowitz

Lugemata postitus Postitas radowitz »

Aatomik kirjutas:
Telefon on Nokia 6230i. Adapterist edasi läheb selle Autocomiga kaasa tulnud juhtmega millel on jah kolm otsa.
Nimi oli asjandusel lihtsalt HF-adapter, aga neid on eri telefonimudelite jaoks erivevaid.

Minu omale sobis see mudel 560-8161 sellelt lehelt:

http://www.insmat.fi/webcatalogicecom/p ... eri&pg=520

Sellest küll pilti pole aga väljanägemiselt on umbes samasugune nagu 560-8261.
hei,

kas keegi teab - kes või kus eestis selliseid adaptereid müüb? konkreetseks muretelefoniks 6310i (ehk pistik sama, mis 51xx, 61xx ülejäänud mudelitel).

Teema algataja
radowitz

Lugemata postitus Postitas radowitz »

njah - ise küsin, ise vastan. insmati edasimüüja eestis on instele, kelle kaudu saab insmati kaupa soomest tellida.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”