Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
lahenduseks on "vahekarp" ehk intercom. Ise olen kasutanud motodepoo müüdavat AE500 http://www.motodepoo.ee/page.php?pageid=37. Ei kurda millegi üle, kõik jutud on saanud igal kiirusel ära räägitud ja muusika pole kah kuulamata jäänud.Ostsin endale ka mingi ALANi firmamärki kandva komplekti ära Louis'ist. Seal oli siis kaks saatjat/vastuvõtjat, kiivrikomplektid ja PTT nupud. Kiivrikomplekti ühenduspistikuks oli miski pisut S-video otsa meenutav asi. Siit küsimus - kas kellegil on infot erinevate sellise otsikuga adapterite olemasolu kohta. Pean silmas ühendusi kiivrikomplekt-kõrvaklapiotsik(MP3 näiteks) või ka kiivrikomplekt-EricssonK750handsfree. Aga miks mitte ka kiivrikomplekt-"vahekarp"- teinekiivrikomplekt. Praegu saab seljakotiga rääkida vaid läbi raadioeetri.
sang kirjutas:lahenduseks on "vahekarp" ehk intercom. Ise olen kasutanud motodepoo müüdavat AE500 http://www.motodepoo.ee/page.php?pageid=37. Ei kurda millegi üle, kõik jutud on saanud igal kiirusel ära räägitud ja muusika pole kah kuulamata jäänud.Ostsin endale ka mingi ALANi firmamärki kandva komplekti ära Louis'ist. Seal oli siis kaks saatjat/vastuvõtjat, kiivrikomplektid ja PTT nupud. Kiivrikomplekti ühenduspistikuks oli miski pisut S-video otsa meenutav asi. Siit küsimus - kas kellegil on infot erinevate sellise otsikuga adapterite olemasolu kohta. Pean silmas ühendusi kiivrikomplekt-kõrvaklapiotsik(MP3 näiteks) või ka kiivrikomplekt-EricssonK750handsfree. Aga miks mitte ka kiivrikomplekt-"vahekarp"- teinekiivrikomplekt. Praegu saab seljakotiga rääkida vaid läbi raadioeetri.
Mul on selline "vahekarp" ka müügiks, karbis ja kasutamata mingi 1200.- annaks ära!
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
http://www.tehnoturg.ee/?id=pFazer kirjutas:Ostsin endale ka mingi ALANi firmamärki kandva komplekti ära Louis'ist. Seal oli siis kaks saatjat/vastuvõtjat, kiivrikomplektid ja PTT nupud. Kiivrikomplekti ühenduspistikuks oli miski pisut S-video otsa meenutav asi. Siit küsimus - kas kellegil on infot erinevate sellise otsikuga adapterite olemasolu kohta. Pean silmas ühendusi kiivrikomplekt-kõrvaklapiotsik(MP3 näiteks) või ka kiivrikomplekt-EricssonK750handsfree. Aga miks mitte ka kiivrikomplekt-"vahekarp"- teinekiivrikomplekt. Praegu saab seljakotiga rääkida vaid läbi raadioeetri.
Fazer
sa Tallinna inimene, mine silka sealt läbi ja uuri seda AV4 AUX-1 muusika vahekaabel MC-seeriale - 1 mene asjake pikas varustuse reas. Vähemalt pildi järgi lõhnab asjake olevat see S-video sarnase otsikuga jubin - eee ja anna teada millega tegemist
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Pea-aegu! Selle vahega, et kahe sisemise pin'i asemel on üks suurem ja kandiline. Ilmselt pean selle pesa kaasa võtma ja poodi pistikut otsima minema. N.n. pleieri pulga saab juba igalt poolt. Algul tundus, et see pulk, mis raadiosaatjasse läheb, sobib ka pleierile, aga on teine liiga peenike...saabastegakass kirjutas:
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
See tundus mulle ka kohe kahtlane. Ise mõtlesin, et tuleb ilmselt enne kiivri pähe panemist otsad ära ühendada...kõrtsmikumolu kirjutas:See pistik osutus minu puhul kõige nõrgemaks kohaks. Peakomplekti ühendad ju käsikaudu kui kiiver peas, nii ma sellel pistikul ühe klemmi ära lõhkusingi. Asendasin nad tavaliste "pulkpistikutega" ja pole enam probleemi, isegi purjus peaga saab sisse
See juhe ei ole väga hea, puudu on mobla ühendamise võimalus ja ka mürafilter. Samuti pead ise käsitsi muusikavolüümi alla keerama, kui tahad raadiosaatjat kasutada.http://www.tehnoturg.ee/?id=p
sa Tallinna inimene, mine silka sealt läbi ja uuri seda AV4 AUX-1 muusika vahekaabel MC-seeriale - 1 mene asjake pikas varustuse reas. Vähemalt pildi järgi lõhnab asjake olevat see S-video sarnase otsikuga jubin - eee ja anna teada millega tegemist
Tjah, seal tuleb tähelepanelikult ühendada, ma isegi olen suutnud ühe pistikuklemmi ära painutada. Pärast seda vaatan iga kord, silm punnis, et ikka õigesti läheks. Samas on aga AE500 puhul pistikuühendus veekindel, kas su pulkpistik on samuti? Samuti on seal neid klemme hulgim, mingi viis tükki või nii, kas on olemas pulka, mis kõigi nende klemmidega vajalikud ühendused tekitab? (sorryy, kui loll küsimus, olen elektrotehniliselt lollpea)See pistik osutus minu puhul kõige nõrgemaks kohaks. Peakomplekti ühendad ju käsikaudu kui kiiver peas, nii ma sellel pistikul ühe klemmi ära lõhkusingi. Asendasin nad tavaliste "pulkpistikutega" ja pole enam probleemi, isegi purjus peaga saab sisse
Ja üldse, miks sa peaksid alkoholijoobes tahtma tsikli sidesüsteemi pistikuid ühendada, kas propageerid siin roolijoodiklust vää?
[/quote]
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Ma kõrtsmik juJa üldse, miks sa peaksid alkoholijoobes tahtma tsikli sidesüsteemi pistikuid ühendada, kas propageerid siin roolijoodiklust vää? Twisted Evil
Vihmaga pole küll mingeid probleeme tekkinud, aga funktsioone tuli küll vähendada. Jään praegu vastuse võlgu, mis sealt täpselt ära jäetud sai aga jah, viie klemmiga pulka küll ei õnnestunud leida.[/quote]
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Sügisel lappisin Puhhi AE500 kaableid ja sellel mini DIN pistikud. Veekindlus on ehk palju öeldud nende ühenduste kohta, pigem pritsmekindlad.
mini DIN-e on erinevate pistikute arvuga
Peakomplektile käib 5 piniga (mumeelest kasutatakse sealt 4 pini aga võis ka 3 kasutuses olla), PTT-le 4 piniga (kasutatakase 2 pini).
mini DIN-e on erinevate pistikute arvuga
Peakomplektile käib 5 piniga (mumeelest kasutatakse sealt 4 pini aga võis ka 3 kasutuses olla), PTT-le 4 piniga (kasutatakase 2 pini).
... ja jube palju vastuseid tuliKameeleon kirjutas:Kas keegi on proovinud kinnitada saatjat kuskile esigondli (kellade juurde) või paagi lähedale nii, et PTT oleks statsionaarselt lenksu küljes ja rippuvaid juhtmeid oleks siis ainult 1 , kuskilt spido vüi paagi juurest kiivrini ???
Peaks olema mugav kanaleid vahetada jne. ???
Äkki prooviks uuesti
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Ot sry kui ma nüüd taas aru ei saa, aga emasti ongi ptt ju statsionaarselt lenksu küljes? ja jaam on ka enamsti tsikli küljes ja tihti lausa nii, et seda sealt väga lihtsalt lahti ei saa. (enamasti jah kuskil peidus, nii et kanalite vahetamine väga kiirelt ei käi)Kameeleon kirjutas:... ja jube palju vastuseid tuliKameeleon kirjutas:Kas keegi on proovinud kinnitada saatjat kuskile esigondli (kellade juurde) või paagi lähedale nii, et PTT oleks statsionaarselt lenksu küljes ja rippuvaid juhtmeid oleks siis ainult 1 , kuskilt spido vüi paagi juurest kiivrini ???
Peaks olema mugav kanaleid vahetada jne. ???
Äkki prooviks uuesti
Isiklikult olen saatja teemaga suht leigelt võtnud... siiski leidub mõni pilt mis võiks vastata jah olen küll nii teinud, nagu küsiti
http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/adt
http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/adu
Aasta on 2002 ja Horvaatia (üllatus üllatus:) sõidul peaks siin olema hetk Austriast läbi minu Honda esiklaasi.
Siin nähtav "süsteem" on tulemus segust veidi pooleli jäänud install ja soov saatjat ka käsijaamana kasutada. Toide siiski tsikli el süsteemist, kuid jaam ise lihtsalt eemaldatav ja kasutatav käsijaamana. Sealt pildil näha asukohast oli tõesti võimalik vahepeal kanaleid vahetada ja kuulata, mida Horvaatia kraanajuhid ja tuletõrjujad räägivad.
Aga see Alani saatja ja eriti selle ptt süsteem oligi põhjus, peale mida ma endale lubasin, et enne kui ma ei osta 4w Kenwoodi ja Autocomi tasemel süsteemi, ma selle teemaga eriti ei viitsi poolikult tegeleda. Ja kuna komplekte on peres min vaja kahele rattale (kuigi tagaistuja sidest võiks loobuda, sest tagaiste aastaid tühi juba), siis on raha alati sõitude jm peale läinud ja me siiani saatjata saand reisid ja sõidud tehtud (mis ei tähenda, et mul jaama vastu midagi oleks)
Aga veelkord.. ma päris hästi ei saagi aru, mis tingimustes kiivrini mitu juhet peaks tulema ja ptt lenksul ei ole.
Kk
Mind huvitab muu hulgas kukkumisteema kui kiivri küljes on juhtmed ja teine ots on sõiduki küljes. Meelde tuleb katse keskkooli füüsikatunnist, kus statiivi külge oli seotud niit, niidi külge terastraat ja traadi otsa raudkuul. Kui raudkuulil lasta kukkuda, siis jääb niit terveks ja terastraat läheb katki. Ega see kiivri ja ratta vaheline juhe kaelalülisid murdma ei hakka, kui kukkumiseks läheb? Noh et kas on teada mingeid juhtumeid, millest õppides tuleks oma kaabeldusele teise vaatenurga all läheneda?
Suzuki GSX 750 Inazuma
Asi hakkab ilmet võtma. Midagi sellist ma mõtlesingi.kalle kirjutas:http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/adt
http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/adu
enne kui ma ei osta 4w Kenwoodi ja Autocomi tasemel süsteemi, ma selle teemaga eriti ei viitsi poolikult tegeleda.
Kk
Point selles et ptt juhe ei tuleks üle paagi kuskile vöövahele (sadula alla ei ole minu rattal võimalik) ja siis mööda jopet kuskile kaelavahele. Pigem 1 juhe otse lenksu juurest kiivrini. Asja teine külg - asi baseeruks just sellel 4w Kenwoodil mida oleks soov ka käsijaamana kasutada seega tarvis asi siiski korralikult ja lollikindlalt teostada....igasugused nõuanded teretulnud
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Ma julgeks arvata, et nii tõsiseks ei tohiks asi minna. Nagu juba öeldud peaks pistik järgi andama.spinna kirjutas:Ega see kiivri ja ratta vaheline juhe kaelalülisid murdma ei hakka, kui kukkumiseks läheb? Noh et kas on teada mingeid juhtumeid, millest õppides tuleks oma kaabeldusele teise vaatenurga all läheneda?
Omast kogemusest võin öelda, et mitte just üks kord olen tsiklilt maha tulles unustanud lahti võtta ja hakanud astuma juhe küljes:) ja siiani on pistik lahti tulnud. Nagu mainitud hetkel jaama küll küljes pole, vaid tegu on olnud raadio juhtmega, mille moodustab Autocomi pistik (pistikus ka "tuulekuulaja", mis muusikat kõvemaks keerab) ja kiivri pool pulkpistik. Arvatagi on viimane kergem avanema ja sealt juhe lahti läinud ongi, aga arvan et ka Autocomi pistik avaneb kui asjalood nii peaks minema.
Kk
Milline saatja siis valida?
Loen seda teemat ja järjest segasemaks läheb... loodan, et targemad oskavad aidata.
Nimelt on plaanis osta korralik käsisaatja eelkõige rattal kasutamiseks, samas võiks olla "ühilduv" ka merel kasutatavaga.
Kui ma õigesti asjast aru saan, siis on kaks tavainimesele võimalikku valikut
1) PMR 446MHz, kus töötavad need maksimarketis müüdavad saatjad, beebimonitorid jms, max võimsus 0.5W
2) CB 27MHz, mille saatjad on kallimad, max võimsus 4W
Siiani on enamvähem arusaadav.
Aga kumba eelistada, kummal on rohkem kasutajaid liikluses? Kas on seadmeid, mis toetavad korraga mõlemat? Kuidas toimub nende seadmete eelseadistus (teises teemas räägiti kanalist 3.13 -- pole veel näinud saatjat, millele sellist numbrit kuhugi käsitsi sisestada saaks)? Kust võiks leida tabeleid kanalite kohta, mis nö "standardina" kasutuses on näiteks mootorratturitel, rekkajuhtidel, jahimeestel, meresides?
Tänud ette, ega muidu targaks ei saa kui lollina küsides..
Nimelt on plaanis osta korralik käsisaatja eelkõige rattal kasutamiseks, samas võiks olla "ühilduv" ka merel kasutatavaga.
Kui ma õigesti asjast aru saan, siis on kaks tavainimesele võimalikku valikut
1) PMR 446MHz, kus töötavad need maksimarketis müüdavad saatjad, beebimonitorid jms, max võimsus 0.5W
2) CB 27MHz, mille saatjad on kallimad, max võimsus 4W
Siiani on enamvähem arusaadav.
Aga kumba eelistada, kummal on rohkem kasutajaid liikluses? Kas on seadmeid, mis toetavad korraga mõlemat? Kuidas toimub nende seadmete eelseadistus (teises teemas räägiti kanalist 3.13 -- pole veel näinud saatjat, millele sellist numbrit kuhugi käsitsi sisestada saaks)? Kust võiks leida tabeleid kanalite kohta, mis nö "standardina" kasutuses on näiteks mootorratturitel, rekkajuhtidel, jahimeestel, meresides?
Tänud ette, ega muidu targaks ei saa kui lollina küsides..
Aivar
said küll õieti aru.
paljudel PMR-del on CTCSS alamkanalid(38 tk neid),sealt tulenebki kanal3,alamkanal 13.
eestis on vist tsiklistidel kasutusel PMR saatjad.
rekkamehed kasutavad CB saatjat(AM sagedus,kanal .
veel kasutavad eestis CB saatjaid raadioamatöörid(FM sagedus,kanal 21).
yhes seadmes PMR ja CB jaamu pole(on olemas CB jaamad,kus on AM ja FM sagedus sees).
Vabandan,kui millegagi mööda panin..
paljudel PMR-del on CTCSS alamkanalid(38 tk neid),sealt tulenebki kanal3,alamkanal 13.
eestis on vist tsiklistidel kasutusel PMR saatjad.
rekkamehed kasutavad CB saatjat(AM sagedus,kanal .
veel kasutavad eestis CB saatjaid raadioamatöörid(FM sagedus,kanal 21).
yhes seadmes PMR ja CB jaamu pole(on olemas CB jaamad,kus on AM ja FM sagedus sees).
Vabandan,kui millegagi mööda panin..
446MHz ei ole kindlasti beebimonitoride töösagedus (kui sellel sagedusel töötavaid beebimonitore müüakse, siis on Sideamet ilmselt laisemaks muutunud). Varasemast tööst on meelde jäänud töösagedus 40,... MHz. Värskendasin mälu ja tulemus siis, et enamus peaks langema 40,660-40,700MHz vahemikku - Eesti Raadiosagedusplaani järgi "Mittespetsiifilised lähitoimeseadmed" - maksimaalne võimsus 10mW. See muidugi ei välista teisi seadmeid, kuna osadel juhtmeta telefonidel ja PMR saatjatel on beebimonitori funktsioon olemas, aga seade ise ei ole siiski beebimonitor.
Kellel huvi, siis võib uurida Eesti Raadiosageduplaani ja Sideameti kodulehte.
Kellel huvi, siis võib uurida Eesti Raadiosageduplaani ja Sideameti kodulehte.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
pigem ei ole seadme peamine kasutusala mõeldud beebimonitoriks, aga inimestele hakkab järjest rohkem vox systeemile ehitatud beebimonitori funktsiooniga saatja just ainult beebimonitorina seostuma sel põhjusel, et: nad on parima kvaliteediga asjad Need plastmass kärakad, mida nn. beebimonitoridena müüakse on hinna/kvaliteedfi suhtes lihtsalt kehvad versus pmr
Aga mulle meeldib.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
samuti OT: ei mina sodi ei osta, ma põhjendasin lihtsalt, miks peetakse PMR jaamu beebimonitorideks. Sellepärast peetaksegi, et lapsevanemad on avastanud kalli värvilise sodi asemel tagasihoidliku kvaliteedi.sys kirjutas:OT: Ära siis osta sodi. Igal asjal on oma otstarve ja teatud funktsioonid, mida universaalsetel seadmetel pole (samas võib universaalne seade olla mõnes asjas parem).
Aga mulle meeldib.
Mul olid samad mõtted, aga..Nimelt on plaanis osta korralik käsisaatja eelkõige rattal kasutamiseks, samas võiks olla "ühilduv" ka merel kasutatavaga.
Mereside ja tsiklimeeste PMR kokku ajada tõenäoliselt ei õnnestu. Olen küll kunagi käes hoidnud aparaati, millega sai osaled nii meresides, lennusides, politsei, kiirabi, päästeameti sagedustel, aga tegu oli mingi tippametnikele suunatud tootega ja maksis minu mäletamist mööda nii palju, et selle eest oleks saanud virnade viisi tavalisi mereside walkie-talkie'sid. Nii et kõigi eelduste kohaselt ei õnnestu sidevahendite ühildamine raha kokkuhoiu mõttes ka tänapäeval mitte. Ise lõin juba käega ning ostsin tsiklivarustuse ära ning merele ostan ka eraldi mingi lihtsa merejaama. Ilmselt tuleb nii kõige ökonoomsem.
Ise ma muidugi tehniliselt seda teemat ei valda, nii et mine tea... äkki olen valedel arusaamistel.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Suured tänud selgituste eest, vaikselt hakkab nagu pilt fookusesse liikuma
Tundub, et hetkel tulebki osta kaks eri seadet ja vastavalt vajadusele emb-kumb kaasa haarata. Tulevikus saab vast ratta intercomile mingi lüliti vahele kombineerida, sõidu pealt pistikute ümberühendamine ei tõmba eriti
Mis tollesse vaidluse tekitanud beebimonitori puutub, siis see pärines http://tehnoturg.ee/ lehelt, kus Alan 777 ühe kasutusalana reklaamitakse beebivalvuri funktsiooni. Üldiselt vist kvalifitseeruks selleks suvaline VOXi toetav jaam, samas "beebimonitor" eraldiseisva seadmena tõepoolest PMR ei ole. Seega vabandused vale mõiste kasutamise pärast.
Tundub, et hetkel tulebki osta kaks eri seadet ja vastavalt vajadusele emb-kumb kaasa haarata. Tulevikus saab vast ratta intercomile mingi lüliti vahele kombineerida, sõidu pealt pistikute ümberühendamine ei tõmba eriti
Mis tollesse vaidluse tekitanud beebimonitori puutub, siis see pärines http://tehnoturg.ee/ lehelt, kus Alan 777 ühe kasutusalana reklaamitakse beebivalvuri funktsiooni. Üldiselt vist kvalifitseeruks selleks suvaline VOXi toetav jaam, samas "beebimonitor" eraldiseisva seadmena tõepoolest PMR ei ole. Seega vabandused vale mõiste kasutamise pärast.
Aivar
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Aga võtab vastu näiteks call nupu helinat ehk siis seda kutsungit - alan 443 puhul vähemalt, omal valus kogemus.Aatomik kirjutas:Beebivalve funktsiooni ja lihtsalt VOX-i oskava viguri vahe on veel selles, et beebivalves ei võta saatja midagi vastu, ei helinaid ega sissetulevaid kõnesid. Ainult välja saadab.
Aga mulle meeldib.
mikrofon vahele. ei meeldi mulle need mobiilid/raadiosaatjad/muud kiirgavad asjad peajuures.AzA kirjutas:Aga võtab vastu näiteks call nupu helinat ehk siis seda kutsungit - alan 443 puhul vähemalt, omal valus kogemus.Aatomik kirjutas:Beebivalve funktsiooni ja lihtsalt VOX-i oskava viguri vahe on veel selles, et beebivalves ei võta saatja midagi vastu, ei helinaid ega sissetulevaid kõnesid. Ainult välja saadab.
jättes klapid ühendamata ei kostu ka kuskile midagi.
et mitte päris offtopic poleks üks link ühe 2.5mm auguga aparaatide omanikele: http://cbfoorum.pri.ee/viewtopic.php?t=107
-
Teema algataja
hei,Aatomik kirjutas:Telefon on Nokia 6230i. Adapterist edasi läheb selle Autocomiga kaasa tulnud juhtmega millel on jah kolm otsa.
Nimi oli asjandusel lihtsalt HF-adapter, aga neid on eri telefonimudelite jaoks erivevaid.
Minu omale sobis see mudel 560-8161 sellelt lehelt:
http://www.insmat.fi/webcatalogicecom/p ... eri&pg=520
Sellest küll pilti pole aga väljanägemiselt on umbes samasugune nagu 560-8261.
kas keegi teab - kes või kus eestis selliseid adaptereid müüb? konkreetseks muretelefoniks 6310i (ehk pistik sama, mis 51xx, 61xx ülejäänud mudelitel).
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.