Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Vasta
Kasutaja avatar

schalter
Postitusi: 18
Liitunud: 24 Okt 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas schalter »

radowitz kirjutas:
njah - ise küsin, ise vastan. insmati edasimüüja eestis on instele, kelle kaudu saab insmati kaupa soomest tellida.
Tellisin eelmisel nädalal Instelest sellise adapteri. Peaks lähipäevil kohale jõudma. Nii nad lubasid.
Eks siis saab testida selle viguri funktsionaalsust.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

kalle kirjutas:
Ma julgeks arvata, et nii tõsiseks ei tohiks asi minna. Nagu juba öeldud peaks pistik järgi andama.
Omast kogemusest võin öelda, et mitte just üks kord olen tsiklilt maha tulles unustanud lahti võtta ja hakanud astuma juhe küljes:) ja siiani on pistik lahti tulnud. Nagu mainitud hetkel jaama küll küljes pole, vaid tegu on olnud raadio juhtmega, mille moodustab Autocomi pistik (pistikus ka "tuulekuulaja", mis muusikat kõvemaks keerab) ja kiivri pool pulkpistik. Arvatagi on viimane kergem avanema ja sealt juhe lahti läinud ongi, aga arvan et ka Autocomi pistik avaneb kui asjalood nii peaks minema.
Kk
Olen analoogset katset rohkem kui 1 kord läbi elanud (siis seda Kalle varianti, mitte Spinna oma :-)) ja võin kinnitada, et Autocom-i pistik annab üsna kergesti järgi.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik »

Piipz kirjutas:
Ühilduvad igal juhul,
ainult ületame lubatud saatevõimsuse.
See jääb omavastutusele.
Nendel sagedustel on lubatud ainult 0,5 w võimsust kasutada.
Kas saatja juba ostetud? Kuidas muljed on?
Huvitab ka selline asi, et kui saatevõimsust on kord juba tõstetud, siis kas pärast seda enam saab igapäeva kasutuses saatevõimsuse 4w ja 0,5w vahel valida? Akud ju tühjenevad 4w kasutamisel tunduvalt kiiremini?
Pilt
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

schalter kirjutas:
radowitz kirjutas:
njah - ise küsin, ise vastan. insmati edasimüüja eestis on instele, kelle kaudu saab insmati kaupa soomest tellida.
Tellisin eelmisel nädalal Instelest sellise adapteri. Peaks lähipäevil kohale jõudma. Nii nad lubasid.
Eks siis saab testida selle viguri funktsionaalsust.
Kuidas on, kaup kohal, testid tehtud?

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue lLight
Riding with a King!
Kasutaja avatar

schalter
Postitusi: 18
Liitunud: 24 Okt 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas schalter »

Kohal jah. Kiire katse tegin garaazis ära, kuid tsikli peal sõites veel mitte. Insmati kodulehel on pilt pisut teine, päriselus tundub adapter väiksem olevat.
http://www.insmat.fi/webcatalogicecom/p ... 35&lang=fi
Asjaga kauples Instele (Mustjõe tn. 45), asja hind oli 50 kr. Tellimine võttis tugevalt üle nädala, kuid väidetavalt oli süüdi see, et Insmat koostas aastaaruannet ja polnud aega tellimusi täita. Mul aega oli ja ma ei närveerinud.

Nokia 3310 peal töötas hästi, kuigi telefon teda ära ei tundnud (tundmatu lisaseade). Mulle tundus, et telefoniaparaadil jäi tööle telefoni enda mikker ka.

Nokia 6600ga tekkis probleeme - sissetulev kõne oli kõrvaklappides ülemäära vali, samas teine inimene teisel pool toru otsas ei kuulnud mitte midagi. Ometi on Insmati kodukal kirjas, et ka 6600 on sobilik mudel.

Lahti see vigur ei käi, seda mis sees, ei tea. Kaalau järgi otsustades võib seal trafo küll olla. Praegu on telefon autocomiga ühendamata, kavatsen veel katsetada ja annan teada kuidas läks.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Talvise tsiklikaamose raames surfasin natuke interneti sees ringi otsides lisainfi intercom'ide kohta. Ehk on teisigi, kes vaatavad ringi sidesüsteemide vallas, nii et jagan leitud teadmisi. Praktilist kogemust ei ole mul ühegagi neist, nii et alljärgnevalt vahendan kellegi teise kogemusi.

Kvaliteetsete, aga hinnalt enam-vähem mõistlike valikusse jäi kolm ühikut: Autocom, Starcom ja Intaride. Põhimõtteliselt annaks sellesse loetellu veel mõnda marki juurde liita, kuid kuna mu surf piirdus eelkõige UK erinevate foorumitega, jäägu valik selliseks. Kui keegi peab seda valikut ebaõiglaseks või muidu valeks, andku aga teada ja täiendagu omalt poolt.

Kõige üldisem kokkuvõte uurimusest: kõik need süsteemid on kvaliteedilt ja omadustelt praktiliselt samad, vahe on eelkõige detailides. Põhiline valik on mõtet teha hinna järgi, mille odavamalt kätte saad, see on ka kõige sobilikum. Siiski on igal süsteemil omad väikesed plussid ja miinused, neist järgemööda:

Autocom
Eestis hangeldab sellega Motomarket
Paistab silma traditsiooniliselt ülikõva kvaliteediga. Leidsin lugusid meestest, kes olid 15 aastat üht komplekti kasutanud ilma mingi probleemita. Selles valikus on tegemist kõige kallima pakkumisega, suur osa kraamist/juhtmetest tuleb põhikomplektile juurde osta.

Starcom
Eestis saab selle müügiga rikkaks Motodepoo
Starcom Advanced on kõige väiksem (1X2X3 tolli), tavaline Starcom kõige odavam (vt UK Ebay'sse). Advanced on hästi paljude reguleerimisvõimalustega häälestamaks aparaati täpselt sinu imelikele soovidele (nt juht kõrvatroppidega ja valju musaga, tagaistuja ilma troppideta ja vaikse muusikaga jms). Paljud kiruvad (nagu ka Autocomil) DIN-pistikut, mille väikesed klemmid võivad pistikut ühendades painduda. Väidetavalt ainsana lülitab mikri välja kui ei räägita, et tühi sõidumüra ei jõuaks kõrvu.

Intaride
Meite kandis ei müü seda ametlikult keegi vist
Väidetavalt MIL-klasssi kvaliteet. Kasutakse pulkpistikuid. Uudisena pakuvad juhtmevaba (mitte-Bluetooth!) ühendust kiivri ja juhtploki vahel. Väidetavalt pidavat olema ka plug-and-play süsteem, käsitsi midagi seada eriti vaja pole. Standardmikker sobib nii kinnisele, lahtisele kui avatavale kiivrile. Kuna keegi Eestis ei esinda, siis võib tekkida probleeme garantii tagamisega (brittidelgi on kohati probleeme tootjaga suhtlemisel). Hind on kahe eelneva vahel, kuid väidetavalt teevad aegajalt superpakkumisi.

On ehk kellelgi võrdlevaid kogemusi antud aparaatidega, et oskaks midagi olulist ehk lisada-parandada?
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas randel »

Olen ise vaadanud seda Intaride pakutavat süsteemi ja plaani pidanud. Paraku on see juhtmevaba sidesüsteemi lubadus neil juba aasta jagu kodulehel üleval rippunud, kogu aeg kiri juures, et kohe-kohe saab valmis - siiani paraku muutusteta. Kuigi juhtmevaba ühendus kiivri ja tsikli vahel on ahvatlev, siis tundub mulle siiski, et natuke liiga palju "agasid" on sellel süsteemil, kui nii kaua selle ettevalmistusega läheb.
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

eem... alguses oli jutt, et tsiklistid kasutavad PMR saatjatel kanalit 5.12 ...
a mis värk selle 3.13 kanaliga on ? ja palju kasutatakse igapäevaselt neid samu vidinaid... endal on tavaliselt 1-2 tk koguaeg kusagil läheduses vedelemas
SYLB

joel
Postitusi: 1802
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

5.12 ei olnud Kenwoodidega ühilduv.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=55301
Joel
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

sys-ga tellisime autocom-i koos kaassõitja komplektiga siit :arrow: http://www.autocom.co.uk/ "Active Plus". Lisaks sai soetatud 6310-le sobilik adapter, mp3 mängija ja lällarid.
Siiani olin kuulnud lugusid 110 + kiiruste juures pea võimatust suhtlemisest. Antud komplekt töötab suht vaikse kiivriga ideaalselt ka 200-le lähenedes. Ainsaks probleemiks oli mikrofoni ühendus, mis aeg-ajalt pistikust lahti kippus tulema. Lõikasin pistiku vahelt, jootsin otsad kinni ja asi lahendatud. Üht tuulutuskanalit ei saa ka lahti teha, mikker püüab sealtkaudu tuleva õhu kinni ja saadab eetrisse :D.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

schalter
Postitusi: 18
Liitunud: 24 Okt 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas schalter »

Autocom Active Plussil peaks saama VOX-i levelit sättida nii, et tuul mikrit niisama ei ava. VOXi tuimemakskeeramise probleem on see, et peab kõvemini rääkima. Proovi teha väikesest poroloonitükist tuulekaitse. Mul on Autocom Active-7-Smart. Sõitsin lahtise kiivriga, mikker tolknes sõidutuules ja tuulekaitse oli väga abiks. Vanameistri 200-sed tunnikiirused on minu tagasihoidlikule kroomile muidugi kättesaamatud, kuid saja juures kannatas lahtise kiivriga sõita ilma mingite probleemideta (s.t. VOXi avamata).

Teine trikk on selles, et mikker peaks paiknema otse suu ees, peaaegu huuli puudutama, sest siis kannatab VOXi tuimaks keerata ja samas saab normaalselt rääkida ja ei pea karjuma.

Mis puutub PMR446 kanalitesse, siis 3.13 paluks kasutada. See nagu Biker.ee standardiks kujunemas.
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Nii. Sõbraga esimesed loomkatsed kiivrisse integreeritud kõlarite-mikritega tehtud ja tulemused on kõike muud kui rahuldavad.

Mõlemal avatavad kiivrid (Schubert Concept ja AGV mingi flip-up), sisse ehitatud HS100S stereoklappide ja PTT nupuga süsteem. Saatjateks Cobra MT750 ja MT925. Paigal seistes töötab rahuldavalt, kuid isegi linnakiirusel liigeldes on heli parimal juhul hakkiv ja halvimal juhul kuuleb teine pool ainult krõpse. Kasutame CTCSS selektiivkutsungit.

Tuulemüra on linnakiirusel mõlemas kiivris minimaalne , mikrid on ühes kiivris sisseehitatud ja teises varrega.

On kellelgi ideid, mida võiks hakata modima, et side ikkagi tööle saada? Siin räägivad mehed jutuajamisest 100kmh.. :P
Aivar
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

Aizar kirjutas:
Siin räägivad mehed jutuajamisest 100kmh...
Pole olnud küll probleemi. Kiirtee peal u. paarsada meetrit tagapool oleva autoga rääkida (side oli 2 auto vahel). Kasutusel olid samuti Cobra Mt 750 saatjad.
Vb on "peakomplekt" ise vigane või puhub liialt tuul mikrisse ?
SYLB

diio2
Postitusi: 88
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas diio2 »

sai kah kola kiivrisse topitud. kui keegi sooviks loomkatseid teha, siis andke teada. mul just matka ettevalmistamine käsil ehk saaks veel regullida.
sagedus ikka 313
... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Seal peab ikka mingi mürasummutussüsteem vahel olema, muidu ei kuule maanteekiirusel midagi rahuldavalt.

Teema algataja
motoneeger

Lugemata postitus Postitas motoneeger »

kõige parem on rääkida läbi BT teise tsikliga. Heli on oluliselt puhtam kui raadisaatjal, kuigi levi on ainult 30-50 meetrit. Paraku saab ainult kahekesi lobiseda, aga ei pea ära ootama millal teine rääkimise lõpetab ja tuule müra ka ei sega.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Sai värskelt seadistatud c2-ed ja cobra MT800 saatjad koos 249.- maksva peakomplektiga. Mingeid lisavidinaid (tuulekuulajad, mürasummuti jne) pole.
Seis selline, et linnakiirusel 5+, kuni 90km/h saab normaalselt suhelda, edasi peab tegema kõvemat häält ja mõtlema, mis teine ütles. Ühesõnaga lobisema ei kipu.
Ega odava raha eest vist rohkem ei saagi tahta.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Säga kirjutas:
Pole olnud küll probleemi. Kiirtee peal u. paarsada meetrit tagapool oleva autoga rääkida (side oli 2 auto vahel). Kasutusel olid samuti Cobra Mt 750 saatjad.
Vb on "peakomplekt" ise vigane või puhub liialt tuul mikrisse ?
Jah, katsetasime: autost autosse töötavad vabalt, samuti autost tsiklisse kuuleb kenasti suvalisel kiirusel. Seega on enam kui tõenäoline, et tuulemüra on ikkagi liiga tugev. Kui nüüd meelde tuletada, siis ilusa ilma puhul olid vist kiivrite alumised tuulutusvendid lahti .. Huvitavl kombel kõrvaga kuuldavat müra need küll ei tekitanud.

Eks me proovime kõik luugid kinni keerata ja siis vaadata tulemust..
sang kirjutas:
Seal peab ikka mingi mürasummutussüsteem vahel olema, muidu ei kuule maanteekiirusel midagi rahuldavalt.
Err, misasi see mürasummutussüsteem on?
motoneeger kirjutas:
kõige parem on rääkida läbi BT teise tsikliga.
Mis selleks vaja oleks? Uusi kiivreid sisseehitet BTga nagu osta ei tahaks :twisted:

Anyway, tänud vastajatele, ideid saime küll.
Aivar
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kas nendel saatjatel mingit DTMF tooni sarnast asja ei ole, et saaks testida sisemise signaali ülekandumist? Kui see moonustevabalt tuleb, siis on häirete põhjus mikrofoniga seotud. Kui aga ka see toon moonutatud on, tuleks viga mujalt otsida.
Lihtsalt selline mõte tekkis teemat lugedes ...

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Err, misasi see mürasummutussüsteem on?
kõige lihtsamalt öeldes filter, mis lõikab mikrist tulevast helist välja tuulemüra ja jätab alles kitsa kõnest arusaamiseks vajaliku helisageduse. elektroonikas kompetentsemad oskavad ehk täpsemalt toimimise põhimõtteid kirjeldada.

Kui tahad sõidu ajal kaassõitjale kuuldavalt rääkida, siis piisab lihtsamast süsteemist, nt motodepoo müüs kunagi Albrecht'i intercomi. Selle külge saab lihtsalt ka raadiojaama ühendada. Kui aga tahad kõrgemat helikvaliteeti ja ka stereomuusikat kuulata, siis tuleks juba natuke rohkem maksta, nt Autocomi vi Starcomi seadme eest.
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Lugemata postitus Postitas Raiki »

puhh kirjutas:
Eelpool mainitud Alan-Albrecht'i (raadiosaatja ja intercom) komplekti hind - raadiosaatjad, 2 tk u 1700 kr ja intercom (komplekt, mis sisaldab juhi ja kaassõitja varustus) u 1800 kr. Müüjad peaksid olema motopood ja motodepoo (kuid võivad ka teised müüa). Reklaami tegemise eest paluks motopaksult ja modedelt kergemat karistust. :oops: :oops: :D
www.tehnoturg.ee müüb seda kaupa - pole reklaam vaid soovitus kuna seal kannatab ka hinda rääkida :)
Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.
Kasutaja avatar

rix
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Sept 2003, 19:35
Tsikkel: HD Street Bob
Asukoht: 5039862
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas rix »

Sooviks targematelt infot cobra saatjale peakomplekti valikul lahtisele kiivrile.
Midagi muud peale raadiosaatja külge ühendada pole plaanis.
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Pole küll eriti tark, aga tehnoturus kogu kola müügis, hind alla 300 eegu. Ainus point selles, et neil kollektiivpuhkus praegu - vähemalt selline silt on ukse peal.
Harva kodus
Kasutaja avatar

rix
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Sept 2003, 19:35
Tsikkel: HD Street Bob
Asukoht: 5039862
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas rix »

Müügil küll neid teistes kohtades samuti aga sooviks siiski teada milline mudel siis oleks soovitatav.
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Vaata minuarust on nende klappide mikritega lugu üsna samasugune kui välgumihklitega. Vahet pole, kas ostad paarikroonise supermarketi kassast või Ronsoni paari tuhande eest, suitsule saad tule ikka otsa. Suitsetamise mõnu määrab ikka see, millele sa selle tule otsa paned, kas Priimale või siis Cohiba sigarile. Sama lugu mikri ja klappidega - mida kvaliteetsem ja vaiksem kiiver on, seda paremini on kosta ja seda paremini on ka sind kuulda.

Tehnoturg muide müüb vist Albrechti komplekte - toimivad väga hästi!
Harva kodus
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Sa saad täpselt nii palju kui maksad. Ehk siis 300eeguse värgensi juures ei maksa loota sama kvaliteeti mis 7K eegustel. Kui sa ei kasuta mürafiltriga intercomi, siis sõltub väga palju kiivri kvaliteedist, kas sa kuuled midagi maanteekiirusel või ei kuule. Albrechti komplekt on päris hea, aga ka see ei anna kallite süsteemide kvaliteeti välja (vaid PMRi kasutades oleks see küll vist piisav).

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ercki »

rix kirjutas:
Sooviks targematelt infot cobra saatjale peakomplekti valikul lahtisele kiivrile.
Midagi muud peale raadiosaatja külge ühendada pole plaanis.
sai siin üksaasta soetatud cobra saatjad ja peakomplektid neile (kinnise kiivri omad) üldiselt pidas vastu vaevalt ühe hooaja.pistikud olid imepisikesed ja nõrgad pidid hoolikalt jälgima kuidas torkad muidu murrad klemmikesed ära, juhtmed murdusid isolatsiooni sees ära, vaatad pealt terve tegelt jebib, siis oligi nii et üks ei kuule teine ei näe, side oli täiega häiritud. Aga saatja ise kärab kuigi võiks võimsam olla see 0,5w on ikka halemannetu linnas, rautbetoon ja kivimajad haledalt neelavad levi. Seda peakomplekti pakuti nagu lisavarustusena cobrale aga tootja ei olnud cobra vaid mingi tundmatu, seetõttu ka see kehv kvaliteet.
Garantiist öeldi et mehaaniline praak ei ole sest pealt näha pole ja jäingi pika ninaga, ainuke mis oli pakuti uut komplekti pea poole odavamalt.
ma saatsin pikalt ei viitsind tarbiakaitsesse joosta nagu mõni pensio, vaid tuunisin ise uued pistikud ja pesad otsa 3,5 mm stereo ja vana hea din5 mõlemil nii papad kui mammad nüüd kärab.
Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Minu kiivri komplekt kärab veel häireteta.

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ercki »

kuna sa viimati proovisid, see jämedam kaabel mis kiivriküljes töllendab on kah üks nõrk koht saab palju mudimist.
Kasutaja avatar

VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

Ehk keegi oskaks aidata/soovitada. Kiivris sees klapid koos mikrofoniga. Välja tuleb juhe 3.5mm pistikutega (2tk, mikker ning klapid)

Kas on olemas mingisugune intercom. Mille külge saaks selle kiivri ühendada. Ning intercom omakorda suhtleks moblaga läbi bluetoothi, ning ipodiga. Ehk kui ipodis muusika mängib ning keegi helistab siis lülitab automaatselt mobiili peale üle ja peale kõne lõppemist jälle ipodi peale?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”