Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Olen analoogset katset rohkem kui 1 kord läbi elanud (siis seda Kalle varianti, mitte Spinna oma ) ja võin kinnitada, et Autocom-i pistik annab üsna kergesti järgi.kalle kirjutas:Ma julgeks arvata, et nii tõsiseks ei tohiks asi minna. Nagu juba öeldud peaks pistik järgi andama.
Omast kogemusest võin öelda, et mitte just üks kord olen tsiklilt maha tulles unustanud lahti võtta ja hakanud astuma juhe küljes:) ja siiani on pistik lahti tulnud. Nagu mainitud hetkel jaama küll küljes pole, vaid tegu on olnud raadio juhtmega, mille moodustab Autocomi pistik (pistikus ka "tuulekuulaja", mis muusikat kõvemaks keerab) ja kiivri pool pulkpistik. Arvatagi on viimane kergem avanema ja sealt juhe lahti läinud ongi, aga arvan et ka Autocomi pistik avaneb kui asjalood nii peaks minema.
Kk
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kas saatja juba ostetud? Kuidas muljed on?Piipz kirjutas:Ühilduvad igal juhul,
ainult ületame lubatud saatevõimsuse.
See jääb omavastutusele.
Nendel sagedustel on lubatud ainult 0,5 w võimsust kasutada.
Huvitab ka selline asi, et kui saatevõimsust on kord juba tõstetud, siis kas pärast seda enam saab igapäeva kasutuses saatevõimsuse 4w ja 0,5w vahel valida? Akud ju tühjenevad 4w kasutamisel tunduvalt kiiremini?
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Kuidas on, kaup kohal, testid tehtud?schalter kirjutas:Tellisin eelmisel nädalal Instelest sellise adapteri. Peaks lähipäevil kohale jõudma. Nii nad lubasid.radowitz kirjutas:njah - ise küsin, ise vastan. insmati edasimüüja eestis on instele, kelle kaudu saab insmati kaupa soomest tellida.
Eks siis saab testida selle viguri funktsionaalsust.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue lLight
http://www.insmat.fi/webcatalogicecom/p ... 35&lang=fi
Asjaga kauples Instele (Mustjõe tn. 45), asja hind oli 50 kr. Tellimine võttis tugevalt üle nädala, kuid väidetavalt oli süüdi see, et Insmat koostas aastaaruannet ja polnud aega tellimusi täita. Mul aega oli ja ma ei närveerinud.
Nokia 3310 peal töötas hästi, kuigi telefon teda ära ei tundnud (tundmatu lisaseade). Mulle tundus, et telefoniaparaadil jäi tööle telefoni enda mikker ka.
Nokia 6600ga tekkis probleeme - sissetulev kõne oli kõrvaklappides ülemäära vali, samas teine inimene teisel pool toru otsas ei kuulnud mitte midagi. Ometi on Insmati kodukal kirjas, et ka 6600 on sobilik mudel.
Lahti see vigur ei käi, seda mis sees, ei tea. Kaalau järgi otsustades võib seal trafo küll olla. Praegu on telefon autocomiga ühendamata, kavatsen veel katsetada ja annan teada kuidas läks.
Kvaliteetsete, aga hinnalt enam-vähem mõistlike valikusse jäi kolm ühikut: Autocom, Starcom ja Intaride. Põhimõtteliselt annaks sellesse loetellu veel mõnda marki juurde liita, kuid kuna mu surf piirdus eelkõige UK erinevate foorumitega, jäägu valik selliseks. Kui keegi peab seda valikut ebaõiglaseks või muidu valeks, andku aga teada ja täiendagu omalt poolt.
Kõige üldisem kokkuvõte uurimusest: kõik need süsteemid on kvaliteedilt ja omadustelt praktiliselt samad, vahe on eelkõige detailides. Põhiline valik on mõtet teha hinna järgi, mille odavamalt kätte saad, see on ka kõige sobilikum. Siiski on igal süsteemil omad väikesed plussid ja miinused, neist järgemööda:
Autocom
Eestis hangeldab sellega Motomarket
Paistab silma traditsiooniliselt ülikõva kvaliteediga. Leidsin lugusid meestest, kes olid 15 aastat üht komplekti kasutanud ilma mingi probleemita. Selles valikus on tegemist kõige kallima pakkumisega, suur osa kraamist/juhtmetest tuleb põhikomplektile juurde osta.
Starcom
Eestis saab selle müügiga rikkaks Motodepoo
Starcom Advanced on kõige väiksem (1X2X3 tolli), tavaline Starcom kõige odavam (vt UK Ebay'sse). Advanced on hästi paljude reguleerimisvõimalustega häälestamaks aparaati täpselt sinu imelikele soovidele (nt juht kõrvatroppidega ja valju musaga, tagaistuja ilma troppideta ja vaikse muusikaga jms). Paljud kiruvad (nagu ka Autocomil) DIN-pistikut, mille väikesed klemmid võivad pistikut ühendades painduda. Väidetavalt ainsana lülitab mikri välja kui ei räägita, et tühi sõidumüra ei jõuaks kõrvu.
Intaride
Meite kandis ei müü seda ametlikult keegi vist
Väidetavalt MIL-klasssi kvaliteet. Kasutakse pulkpistikuid. Uudisena pakuvad juhtmevaba (mitte-Bluetooth!) ühendust kiivri ja juhtploki vahel. Väidetavalt pidavat olema ka plug-and-play süsteem, käsitsi midagi seada eriti vaja pole. Standardmikker sobib nii kinnisele, lahtisele kui avatavale kiivrile. Kuna keegi Eestis ei esinda, siis võib tekkida probleeme garantii tagamisega (brittidelgi on kohati probleeme tootjaga suhtlemisel). Hind on kahe eelneva vahel, kuid väidetavalt teevad aegajalt superpakkumisi.
On ehk kellelgi võrdlevaid kogemusi antud aparaatidega, et oskaks midagi olulist ehk lisada-parandada?
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Siiani olin kuulnud lugusid 110 + kiiruste juures pea võimatust suhtlemisest. Antud komplekt töötab suht vaikse kiivriga ideaalselt ka 200-le lähenedes. Ainsaks probleemiks oli mikrofoni ühendus, mis aeg-ajalt pistikust lahti kippus tulema. Lõikasin pistiku vahelt, jootsin otsad kinni ja asi lahendatud. Üht tuulutuskanalit ei saa ka lahti teha, mikker püüab sealtkaudu tuleva õhu kinni ja saadab eetrisse .
Teine trikk on selles, et mikker peaks paiknema otse suu ees, peaaegu huuli puudutama, sest siis kannatab VOXi tuimaks keerata ja samas saab normaalselt rääkida ja ei pea karjuma.
Mis puutub PMR446 kanalitesse, siis 3.13 paluks kasutada. See nagu Biker.ee standardiks kujunemas.
Mõlemal avatavad kiivrid (Schubert Concept ja AGV mingi flip-up), sisse ehitatud HS100S stereoklappide ja PTT nupuga süsteem. Saatjateks Cobra MT750 ja MT925. Paigal seistes töötab rahuldavalt, kuid isegi linnakiirusel liigeldes on heli parimal juhul hakkiv ja halvimal juhul kuuleb teine pool ainult krõpse. Kasutame CTCSS selektiivkutsungit.
Tuulemüra on linnakiirusel mõlemas kiivris minimaalne , mikrid on ühes kiivris sisseehitatud ja teises varrega.
On kellelgi ideid, mida võiks hakata modima, et side ikkagi tööle saada? Siin räägivad mehed jutuajamisest 100kmh..
-
Teema algataja
Seis selline, et linnakiirusel 5+, kuni 90km/h saab normaalselt suhelda, edasi peab tegema kõvemat häält ja mõtlema, mis teine ütles. Ühesõnaga lobisema ei kipu.
Ega odava raha eest vist rohkem ei saagi tahta.
Jah, katsetasime: autost autosse töötavad vabalt, samuti autost tsiklisse kuuleb kenasti suvalisel kiirusel. Seega on enam kui tõenäoline, et tuulemüra on ikkagi liiga tugev. Kui nüüd meelde tuletada, siis ilusa ilma puhul olid vist kiivrite alumised tuulutusvendid lahti .. Huvitavl kombel kõrvaga kuuldavat müra need küll ei tekitanud.Säga kirjutas:Pole olnud küll probleemi. Kiirtee peal u. paarsada meetrit tagapool oleva autoga rääkida (side oli 2 auto vahel). Kasutusel olid samuti Cobra Mt 750 saatjad.
Vb on "peakomplekt" ise vigane või puhub liialt tuul mikrisse ?
Eks me proovime kõik luugid kinni keerata ja siis vaadata tulemust..
Err, misasi see mürasummutussüsteem on?sang kirjutas:Seal peab ikka mingi mürasummutussüsteem vahel olema, muidu ei kuule maanteekiirusel midagi rahuldavalt.
Mis selleks vaja oleks? Uusi kiivreid sisseehitet BTga nagu osta ei tahaksmotoneeger kirjutas:kõige parem on rääkida läbi BT teise tsikliga.
Anyway, tänud vastajatele, ideid saime küll.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Lihtsalt selline mõte tekkis teemat lugedes ...
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
kõige lihtsamalt öeldes filter, mis lõikab mikrist tulevast helist välja tuulemüra ja jätab alles kitsa kõnest arusaamiseks vajaliku helisageduse. elektroonikas kompetentsemad oskavad ehk täpsemalt toimimise põhimõtteid kirjeldada.Err, misasi see mürasummutussüsteem on?
Kui tahad sõidu ajal kaassõitjale kuuldavalt rääkida, siis piisab lihtsamast süsteemist, nt motodepoo müüs kunagi Albrecht'i intercomi. Selle külge saab lihtsalt ka raadiojaama ühendada. Kui aga tahad kõrgemat helikvaliteeti ja ka stereomuusikat kuulata, siis tuleks juba natuke rohkem maksta, nt Autocomi vi Starcomi seadme eest.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
www.tehnoturg.ee müüb seda kaupa - pole reklaam vaid soovitus kuna seal kannatab ka hinda rääkidapuhh kirjutas:Eelpool mainitud Alan-Albrecht'i (raadiosaatja ja intercom) komplekti hind - raadiosaatjad, 2 tk u 1700 kr ja intercom (komplekt, mis sisaldab juhi ja kaassõitja varustus) u 1800 kr. Müüjad peaksid olema motopood ja motodepoo (kuid võivad ka teised müüa). Reklaami tegemise eest paluks motopaksult ja modedelt kergemat karistust.
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Tehnoturg muide müüb vist Albrechti komplekte - toimivad väga hästi!
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
sai siin üksaasta soetatud cobra saatjad ja peakomplektid neile (kinnise kiivri omad) üldiselt pidas vastu vaevalt ühe hooaja.pistikud olid imepisikesed ja nõrgad pidid hoolikalt jälgima kuidas torkad muidu murrad klemmikesed ära, juhtmed murdusid isolatsiooni sees ära, vaatad pealt terve tegelt jebib, siis oligi nii et üks ei kuule teine ei näe, side oli täiega häiritud. Aga saatja ise kärab kuigi võiks võimsam olla see 0,5w on ikka halemannetu linnas, rautbetoon ja kivimajad haledalt neelavad levi. Seda peakomplekti pakuti nagu lisavarustusena cobrale aga tootja ei olnud cobra vaid mingi tundmatu, seetõttu ka see kehv kvaliteet.rix kirjutas:Sooviks targematelt infot cobra saatjale peakomplekti valikul lahtisele kiivrile.
Midagi muud peale raadiosaatja külge ühendada pole plaanis.
Garantiist öeldi et mehaaniline praak ei ole sest pealt näha pole ja jäingi pika ninaga, ainuke mis oli pakuti uut komplekti pea poole odavamalt.
ma saatsin pikalt ei viitsind tarbiakaitsesse joosta nagu mõni pensio, vaid tuunisin ise uued pistikud ja pesad otsa 3,5 mm stereo ja vana hea din5 mõlemil nii papad kui mammad nüüd kärab.
Ehk keegi oskaks aidata/soovitada. Kiivris sees klapid koos mikrofoniga. Välja tuleb juhe 3.5mm pistikutega (2tk, mikker ning klapid)
Kas on olemas mingisugune intercom. Mille külge saaks selle kiivri ühendada. Ning intercom omakorda suhtleks moblaga läbi bluetoothi, ning ipodiga. Ehk kui ipodis muusika mängib ning keegi helistab siis lülitab automaatselt mobiili peale üle ja peale kõne lõppemist jälle ipodi peale?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.