Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Ei saa. Jutt käib profi saatjatest milledel PMR sageduse (446MHz) saatevõimsust on softi abil 0,5W peale piiratud. CB 27 MHz sagedusel on saatevõimsus lubatud 4W.non-smoking kirjutas:Mis saatjast hetkel jutt käib? kas cobra725 võimsust saab ka muuta w?
Edit: tähelepanelike lugejate vihjete abil parandatud tekstis olnud näpukas.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
absoluutselt õige.non-smoking kirjutas:Ja profi sidepidamis süsteemi maksumus võiks olla mitu kordi suurem cobar 600kr?
http://www.tehnoturg.ee/?id=b_a
saad hindadest aimu.
seal allpool on nn. profi saatjad.
ps: tehnoturu link on ainult informatiivsel eesmärgil, mina pole nendega mitte kuidagi seotud.
Aga mulle meeldib.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
no võtame aluseks autocomi.
keskmine komplekt (active rider) 3700eek, mis muuseas ei sisalda ptt nuppu ega ka kaablit saatja ja keskuse vahel. ok, mõni võibolla harjub voxiga ka ära, aga omaette ropendamine läheb ka eetrisse.
see teeb siis ~5000 eeki keskuse eest.
korralik saatja umbes 4000 eek.
ning lisapeakomplekt tonna
teine variant on starcom.
motodepoo müüb tervet komplekti, koos saatjaga, 8800eek eest (StarCom Kit-EST)
ning kui sa ise paigaldada ei oska, siis lisanduvad ka need kulud.
motomarket muideks ei kleebi neid klappe niisama sulle kiivrisse, vaid lammutavad ikka suht korralikult kiivri laiali ja peidavad need sulle kiivrisse ära, sellest ka paigaldushind ~800eek.
keskmine komplekt (active rider) 3700eek, mis muuseas ei sisalda ptt nuppu ega ka kaablit saatja ja keskuse vahel. ok, mõni võibolla harjub voxiga ka ära, aga omaette ropendamine läheb ka eetrisse.
see teeb siis ~5000 eeki keskuse eest.
korralik saatja umbes 4000 eek.
ning lisapeakomplekt tonna
teine variant on starcom.
motodepoo müüb tervet komplekti, koos saatjaga, 8800eek eest (StarCom Kit-EST)
ning kui sa ise paigaldada ei oska, siis lisanduvad ka need kulud.
motomarket muideks ei kleebi neid klappe niisama sulle kiivrisse, vaid lammutavad ikka suht korralikult kiivri laiali ja peidavad need sulle kiivrisse ära, sellest ka paigaldushind ~800eek.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Tänud!
Ega jah päris 8 kilo sinna alla ka ei plaani panna!
(Paigaldamisega pole probleeme!) Ostaks ikka odvamad asjandused aga küsimus tekkis selle tehnoturul pakutavaga, nimelt see "ATX-2000A simpleks repiiter" peaks leviala suurendama, kas sel pointi ka on või? selle raha eest. Äkki oleks mõtekas juba paremasse saatjasse investeerida
Ega jah päris 8 kilo sinna alla ka ei plaani panna!
(Paigaldamisega pole probleeme!) Ostaks ikka odvamad asjandused aga küsimus tekkis selle tehnoturul pakutavaga, nimelt see "ATX-2000A simpleks repiiter" peaks leviala suurendama, kas sel pointi ka on või? selle raha eest. Äkki oleks mõtekas juba paremasse saatjasse investeerida
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Kui tahad repiiteriga kahe saatja vahelist "levi" suurendada, on Sul vaja kolmandat saatjat millele pistad repiiteri tagumikku ja paigutad selle (ideaalis) kahe saatja vahele. Vot siis saad 2x suurema levi ehk siis see kolmas saatja võtab vastu esimese saatja signaali ja kisab selle teisele saatjale edasi.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
....kui siis veel rumalaid küsimusi genereerida....
Kuna kevadeks tarvis midagi välja valida siis..
kas tavaliste ja profi saatjate side kvaliteedis ja tööaja pikkuses on märgatav vahe või on vahe a'la - kord nädalas märkad.
ja teiseks - kui mu loogika mind alt ei vea siis tähendab 4w väljundvõimsus, et sinu jutt hakkab tunduvalt suuremat hulka inimesi segama ??? või on näit. Kenwoodi kõnesalastus abiks selle vastu.
Kuna kevadeks tarvis midagi välja valida siis..
kas tavaliste ja profi saatjate side kvaliteedis ja tööaja pikkuses on märgatav vahe või on vahe a'la - kord nädalas märkad.
ja teiseks - kui mu loogika mind alt ei vea siis tähendab 4w väljundvõimsus, et sinu jutt hakkab tunduvalt suuremat hulka inimesi segama ??? või on näit. Kenwoodi kõnesalastus abiks selle vastu.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Töökindlus oleks ehk üks märksõna. Kui kavatsed saatjat põues hoida (koos sellest tulenevate ebamugavustega) siis vast erilist vahet ei märka. Odava otsa saatjat statsionaarselt tsikli külge kinnitades on tulnud nii mõnelgi kasutajal pool Euroopa reisist ilma sideta hakkama saada ... ehk siis vibra, niiskus ja tolm teevad elektoonikaga oma töö ... Aga mõnel teisel jälle töötab niimoodi juba mitmendat hooaega.Kameeleon kirjutas:kas tavaliste ja profi saatjate side kvaliteedis ja tööaja pikkuses on märgatav vahe või on vahe a'la - kord nädalas märkad.
Selle loogika mõju vähendamiseks on Kenwoodil (ja nüüdseks juba enamusel) saatjatel süsteem nimega CTCSS . Kuigi põhimõtteliselt on Sul siiski õigus - 4W saatjaga on suurem tõenäosus et sekkud tahtmatult kellegi teise vestlusesse. Aga reaalselt on PMR saatjate tihedus piisavalt väike ja võid ilma süümepiinadeta 4W saatja hankida.Kameeleon kirjutas:Kui mu loogika mind alt ei vea siis tähendab 4w väljundvõimsus, et sinu jutt hakkab tunduvalt suuremat hulka inimesi segama ??? või on näit. Kenwoodi kõnesalastus abiks selle vastu.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
idee järgi kolmekesi pikkade vahedega sõites võiks keskmine mees repeaterit sees hoida küll... aga üldiselt ei sõideta nii, suht mõttetu junn nagu kaasavedamiseks. repeateri idee on ikka statsionaarselt kuskil masti otsas püsida.non-smoking kirjutas:Tänud!
Ega jah päris 8 kilo sinna alla ka ei plaani panna!
(Paigaldamisega pole probleeme!) Ostaks ikka odvamad asjandused aga küsimus tekkis selle tehnoturul pakutavaga, nimelt see "ATX-2000A simpleks repiiter" peaks leviala suurendama, kas sel pointi ka on või? selle raha eest. Äkki oleks mõtekas juba paremasse saatjasse investeerida
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Mingit müstilist "salastatust" sellistel saatjatel paraku ei ole.Jack kirjutas:Kas see nn. kõnesalastus ei toimi mitte ainult kahe ühesugude jaama vahel. Kui sul üksi see salastatud Kenwood siis äkki sinu jutt jääb kõigile teistele saladuseks...Kameeleon kirjutas:...või on näit. Kenwoodi kõnesalastus abiks selle vastu.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Paljud arvavad, et CTCSS tähendab salastamist, kui tegemist on tegelikult selektiivkoodiga.
Kui valid näiteks oma saatjal kanali 3 ja alamkanali (CTCSS koodi) 13, kuuled ainult samalt kanalilt ja alamkanalilt saadetut.
Kui kasutad põhikanalit 3 ja alamkanalit ei määritle, kuuled kõike kanalil 3 toimuvat sõltumata sellest mis alamkanalit teised kasutavad.
Kui valid näiteks oma saatjal kanali 3 ja alamkanali (CTCSS koodi) 13, kuuled ainult samalt kanalilt ja alamkanalilt saadetut.
Kui kasutad põhikanalit 3 ja alamkanalit ei määritle, kuuled kõike kanalil 3 toimuvat sõltumata sellest mis alamkanalit teised kasutavad.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Lugesin teema otsast-lõpuni läbi ja täitsa huvitav oli, aga ega selles osas targemaks ei saanud, et kumb see parem, siis on kas autocom või starcom. Aga eks ma sean oma sammud järgmine nädal, siis poodidesse ja näpin nad üle ja mõtlen ja eks ma siis ühe neist ära ostan.
Esialgu piirdun *comi, tema toite, PTT nupu, mobiili ühendamise ja juhikiivri varustusega. Cobra saatjad on olemas, lähevad need, kuniks nad siis otsad annavad või ei anna
Esialgu piirdun *comi, tema toite, PTT nupu, mobiili ühendamise ja juhikiivri varustusega. Cobra saatjad on olemas, lähevad need, kuniks nad siis otsad annavad või ei anna
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Pakun, et küsija mõte oli vist selles, et kui lahtikäiva lõuaga kiiver on, siis kaob ju mikker kiivrit avades koos lõuaosaga kuhugi "otsaette"...
No ja kui on soov samal ajal veel rääkida ka, siis kuhu ja kuidas peaks olema mikker tegelikult kinnitatud?...
A AzA ehk ise parandab, kui teda valesti "tõlkisin"...
No ja kui on soov samal ajal veel rääkida ka, siis kuhu ja kuidas peaks olema mikker tegelikult kinnitatud?...
A AzA ehk ise parandab, kui teda valesti "tõlkisin"...
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
lahtikäivatele ja lahtistele kiivritele on spetsiaalsed varrega mikrid, mis hoiavad ennast suu ees:
Viimati muutis Piipz, 20 Veebr 2006, 17:47, muudetud 1 kord kokku.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
ning piiksu küsimusele poolik vastus - autocomi kvaliteedis ei maksa kahelda, eriti see Active ja Pro rider süsteem, aktiivne mürafilter tõepoolest toimib. Soome motomessil sai ühes boksis neid proovitud, on küll nii hea, kui räägitakse. Lisaks oli veel schuberth bluesonic süsteem aga kurat, seda ma ei saanudki testida, mu kaalikas oli nii suur et ei mahtunud testkiivrisse...
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
ma pidasin silmas küll sellist varianti, kus mikrofon on varrega kõrvaklapi küljes, ma oinas ei tulnud selle pealegi, et mikri võib kiivri külge ka panna
Jõudsin arusaamani, et sukaga on see lahendus bullshit.
Jääb üle integreeritud varrega suu juurde või nn. tankisti mikker ehk too kõri peale kinnituv asjandus.
Kas viimane oleks mõistlikum lahendus? On kellegil kogemusi? Eriti mis puutub tuulemühasse, voxi kasutamisse jne.
Jõudsin arusaamani, et sukaga on see lahendus bullshit.
Jääb üle integreeritud varrega suu juurde või nn. tankisti mikker ehk too kõri peale kinnituv asjandus.
Kas viimane oleks mõistlikum lahendus? On kellegil kogemusi? Eriti mis puutub tuulemühasse, voxi kasutamisse jne.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
no ma algselt seda shuberti bluesonicut sihtisingiPiipz kirjutas:ning piiksu küsimusele poolik vastus - autocomi kvaliteedis ei maksa kahelda, eriti see Active ja Pro rider süsteem, aktiivne mürafilter tõepoolest toimib. Soome motomessil sai ühes boksis neid proovitud, on küll nii hea, kui räägitakse. Lisaks oli veel schuberth bluesonic süsteem aga kurat, seda ma ei saanudki testida, mu kaalikas oli nii suur et ei mahtunud testkiivrisse...
Target retail per headset here in Germany is EUR 329.- / motorcycle station Euro 499.- both inculding VAT. ( 16%)
aga see hind suts liig minu jaoks. Arvestades veel seda, et mummule teist sama palju vaja ratta peale panna. Ma juba 1 päev ei jõudnud ennast ära kiruda, et oli mu vaja teda sõitma õpetada.
Jään vist siis selle "Active-Rider" varjandi juurde.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Heaküll....oletame, et ma kõik oleme omale mingisugused saatjad lõpuks muretsenud ... nüüd tekib küsimus .... kes krt suudab nende kiivrist, kaelast, ja üle paagi rippuvate kaablitega ringi sõita ilma, et ta esimese kilomeetriga neisse korralikult takerduks.
Kas kellelgi on mõnda aksepteeritavat lahendust kuidas nende kaablitega mugavalt ja esteetiliselt toime tulla
Kas kellelgi on mõnda aksepteeritavat lahendust kuidas nende kaablitega mugavalt ja esteetiliselt toime tulla
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Olen sellise pilguga peale vaadanud - kuniks viskasin pilgu taevasse ja saatja ostutsekil asetsevale numbrile. Veekindla kotikese aretamist? Oi ei aitähh.Kameeleon kirjutas:Kas keegi on proovinud kinnitada saatjat kuskile esigondli (kellade juurde) või paagi lähedale nii, et PTT oleks statsionaarselt lenksu küljes ja rippuvaid juhtmeid oleks siis ainult 1 , kuskilt spido vüi paagi juurest kiivrini ???
Peaks olema mugav kanaleid vahetada jne. ???
Iga kord rattalt lahkudes saatja kaasa haarata, kuna ta on nähtaval kohal ja imelihtsalt kättesaadav? Oi ei aitähh.
PTT lisanupust ei pääse nii ehk naa, saatjat nii asetada, et tema nuppu kasutada, on ehk võimalik, aga kui mitte totter siis midagi veel totramat.
VOXiga kõike ajada, aga lihtsalt ebamugav.
Rippuvaid juhtmeid sõitja ja ratta vahel on nii ehk naa ju ainult 1. mitte *com'i puhul käisest PTT nupuni, *comi kasutades kiivrist comini.
Keegi ei keela ju ka comi taskusse panna
Viimati muutis AzA, 14 Mär 2006, 15:54, muudetud 2 korda kokku.
Aga mulle meeldib.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Mul on Alan443 ja tal on 3 voxi tundlikkus astet. Pole tsikli süsteemiga kunagi viimast proovinud, küll aga autarännakutel.Fazer kirjutas:Kas VOX maantekiirusel kiivris oleva müra peale pidevalt sees ei kipu olema?
Kui kõige tundlikum panna, siis ta reageerib pea igale kahinale, kõige madalamal peab korralikult karjatama, et ta häälitseks.
Kõik oleneb kui kaugel on mikker, kui tundlik viimane on, kui mürarikas kiiver on. Ehk siis kogu tegurite summa.
Tulen nädalavahetusel tallinna ja testi mu potiga neid voxe jms. saad kogemust, millest hoiduda ja mida tahta.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ostsin endale ka mingi ALANi firmamärki kandva komplekti ära Louis'ist. Seal oli siis kaks saatjat/vastuvõtjat, kiivrikomplektid ja PTT nupud. Kiivrikomplekti ühenduspistikuks oli miski pisut S-video otsa meenutav asi. Siit küsimus - kas kellegil on infot erinevate sellise otsikuga adapterite olemasolu kohta. Pean silmas ühendusi kiivrikomplekt-kõrvaklapiotsik(MP3 näiteks) või ka kiivrikomplekt-EricssonK750handsfree. Aga miks mitte ka kiivrikomplekt-"vahekarp"- teinekiivrikomplekt. Praegu saab seljakotiga rääkida vaid läbi raadioeetri.
Fazer
Fazer
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.