Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 136
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1171 Postitas srx » 28 Mai 2018, 15:37

simp kirjutas:Aga üldiselt on need sideseadmed niimoodi kokku liimitud, et see on paras kepp tegevus ja uuesti kokku saamise garantiid ei anna ilmselt keegi.

Hiinakatel võta aga kruvikeeraja kätte ja kruvi lahti :) Selles suhtes positiivne. Olen kõik hiinakad kasvõi huvi pärast korraks lahti teinud, et näha, mis sees on.
Aku võid ka mõõdu järgi uue otsida ja ära vahetada, kui vajadus tekib. Suurema võid ka panna, kui sisse mahub, mõnele mahub, saab kasutusaega juurde.

Packtalk Bold taga paistab ka 5x kuuskant peaga kruvi, mille eemaldamisel see ilmselt avaneb. Kuna see veel väga uus asi ja garantii all, siis ei kipu lahti kiskuma. €250+ maksval asjal võiks garantii säilida. €30 hiinakatel nagunii garantiid pole ja nendega suht ükskõik. Või noh, teoorias on, aga kuhugi garantiisse saatmine maksab rohkem kui uue ostmine ilmselt.


Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 311
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1172 Postitas Ain » 28 Mai 2018, 16:24

Cardol on uuemad seadmed kokku liimitud ja ametlikult on tehas ütelnud, et neid ei remondi. Ühesõnaga ei aku, usb pesa ega antenni vahetust. Kuna ütlevad et ei saa pärast garanteerida just IP klassi vastavust. Garantiiajal vahetatakse reeglina seade uue vastu kui ei ole softi viga.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 799
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 19 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1173 Postitas Snowhite » 28 Mai 2018, 16:41

Ain kirjutas:Cardol on uuemad seadmed kokku liimitud ja ametlikult on tehas ütelnud, et neid ei remondi. Ühesõnaga ei aku, usb pesa ega antenni vahetust. Kuna ütlevad et ei saa pärast garanteerida just IP klassi vastavust. Garantiiajal vahetatakse reeglina seade uue vastu kui ei ole softi viga.



Kõik nad on väga lihtsalt avatavad ja see veekindlus tuleb silikooni laadsest möginast, mis seal poolte vahel on (seda mitte eriti efektiivselt).
Kuna tegemist seadmega, mille ise tarbimise käigus ära lõhkunud (olgugi, et see katki minemine ikka väga kergelt tuli) pole seal miskit garantiist rääkimist.
Huvitav oli see, et cardo mitmetel müügilehtedel juba mingi packtalk last sale jutt jne. ehk et kas juba tuleb uus kraam peale ja too alumise otsa oma lõpetatakse ära...
Kuigi vist neid kallimaid versioone saab sama kinnitustalla külge panna.
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 311
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1174 Postitas Ain » 28 Mai 2018, 16:49

Jah on avatavad küll aga tehas seda ei tee . Osavate kätega elektroonik ilmselt vahetab ka pesa ära.
Packtalk ongi juba tootmisest maas ja kui kuskil veel müügis siis on viimased ühikud. Eestis ei olnud juba talvel neid laost juurde võtta.
Täna on uued tooted Packtalk Bold ja Packtalk Slim.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 799
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 19 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1175 Postitas Snowhite » 29 Mai 2018, 08:47

Ain kirjutas:Jah on avatavad küll aga tehas seda ei tee . Osavate kätega elektroonik ilmselt vahetab ka pesa ära.
Packtalk ongi juba tootmisest maas ja kui kuskil veel müügis siis on viimased ühikud. Eestis ei olnud juba talvel neid laost juurde võtta.
Täna on uued tooted Packtalk Bold ja Packtalk Slim.


Aga kas tald on sama?
et ma saan kiivrile paigaldatud jama külge jätta ja lihtsalt uue seadme panna?
Eriti huvitav on muidugi see, et mujal maailmas saab poest osta "asendusseadme" - ilma igasugu muu mudruta. Meie kandis väga ei kiputa seda pakkuma.
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 311
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1176 Postitas Ain » 29 Mai 2018, 09:35

Bold istub ka vanema Packtalki alusele. Kui on esimese generatsiooni vanem Packtalk siis neil oli lihtsalt väiksem kõrvaklapp-30mm. Lõpus tulid juba 40mm nii nagu Boldil. Heli on nagu parem ja tummisem.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.

STaavi
Postitusi: 21
Liitunud: 30 Apr 2016, 08:27
Tsikkel: Yamaha R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1177 Postitas STaavi » 29 Mai 2018, 15:57

Halb pool uut Packtalk Boldi omades on see, et kui peaks tahtma Audio Kit'i juurde, siis seal on jätkuvalt 32mm klapid, mitte 40mm nagu Boldiga kaasas on.
See tähendab omakorda veel +37€(Cardo lehe alusel), et osta juurde uued ja ägedamad klapid.

Loodan, et Cardo teeb lähiajal ikka enda audio kit'le ka upgrade'i ja lisab sinna 40mm klapid.
Sobiks ka see variant, et audio kit lüüakse lahku, ostad aluse ja klapid edaldi, hetkel jääksid 32mm klapid lihtsalt kasutult vedelema.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 848
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 14 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1178 Postitas stev666 » 29 Mai 2018, 18:05

STaavi kirjutas:Halb pool uut Packtalk Boldi omades on see, et kui peaks tahtma Audio Kit'i juurde, siis seal on jätkuvalt 32mm klapid, mitte 40mm nagu Boldiga kaasas on.
See tähendab omakorda veel +37€(Cardo lehe alusel), et osta juurde uued ja ägedamad klapid.

Loodan, et Cardo teeb lähiajal ikka enda audio kit'le ka upgrade'i ja lisab sinna 40mm klapid.
Sobiks ka see variant, et audio kit lüüakse lahku, ostad aluse ja klapid edaldi, hetkel jääksid 32mm klapid lihtsalt kasutult vedelema.


Sama jama, kuna avatava kiivri miker ka on üe siis vajaksin vaid alust ja klappe.
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 1037
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1179 Postitas Ardilla » 29 Mai 2018, 18:29

Snowhite kirjutas:
Ain kirjutas:Jah on avatavad küll aga tehas seda ei tee . Osavate kätega elektroonik ilmselt vahetab ka pesa ära.
Packtalk ongi juba tootmisest maas ja kui kuskil veel müügis siis on viimased ühikud. Eestis ei olnud juba talvel neid laost juurde võtta.
Täna on uued tooted Packtalk Bold ja Packtalk Slim.


Aga kas tald on sama?
et ma saan kiivrile paigaldatud jama külge jätta ja lihtsalt uue seadme panna?
Eriti huvitav on muidugi see, et mujal maailmas saab poest osta "asendusseadme" - ilma igasugu muu mudruta. Meie kandis väga ei kiputa seda pakkuma.


Siis on ju lihtne. Cardo kodukal on pakkuda replacement modul 239€ :D
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 799
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 19 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1180 Postitas Snowhite » 30 Mai 2018, 11:31

Spoiler:
Ardilla kirjutas:
Snowhite kirjutas:
Ain kirjutas:Jah on avatavad küll aga tehas seda ei tee . Osavate kätega elektroonik ilmselt vahetab ka pesa ära.
Packtalk ongi juba tootmisest maas ja kui kuskil veel müügis siis on viimased ühikud. Eestis ei olnud juba talvel neid laost juurde võtta.
Täna on uued tooted Packtalk Bold ja Packtalk Slim.


Aga kas tald on sama?
et ma saan kiivrile paigaldatud jama külge jätta ja lihtsalt uue seadme panna?
Eriti huvitav on muidugi see, et mujal maailmas saab poest osta "asendusseadme" - ilma igasugu muu mudruta. Meie kandis väga ei kiputa seda pakkuma.


Siis on ju lihtne. Cardo kodukal on pakkuda replacement modul 239€ :D


Jajah. Eks seda ma arvasin juba kohe ostes, et see ..tanikerdis mulle kallis saab olema.
Vaikuses parem sõita. Ei pea niipalju suunavaid - eem - suhtlusi pidama. Seni vabandasin välja, et aku saib jälle tühjaks ;)
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Erci
Postitusi: 586
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänatud: 6 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1181 Postitas Erci » 03 Juun 2018, 12:21

Tere

Ostan uue paari sideseadmed, väike nõu abiks.

Kogu teemat ma läbi ei lugenud, kuid spetsialisid palun kiire kokkuvte Cardo Packtalk vs Packtalk Bold.
Hind 390 vs 470 Duo Pack. Mis Boldiga selle lisa 80 €eest saab, mida vanemal packtalkil pole?
Kumma ostaksite?

Tänud
___________________________
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 855
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1182 Postitas KIBU » 03 Juun 2018, 12:56

Erci kirjutas:Tere

Ostan uue paari sideseadmed, väike nõu abiks.

Kogu teemat ma läbi ei lugenud, kuid spetsialisid palun kiire kokkuvte Cardo Packtalk vs Packtalk Bold.
Hind 390 vs 470 Duo Pack. Mis Boldiga selle lisa 80 €eest saab, mida vanemal packtalkil pole?
Kumma ostaksite?

Tänud


kuna ükski spetsialist pole veel kirjutanud, siis avaldan enda arvamuse.
mina valiksin Boldi kuna ta olevat hääljuhitav algusest lõpuni. kuna Pactalki nupud on kindaga väga rasked tabada (saab lähtuda vaid seadme servast) siis hääljuhitavus on selle seadme puhul "must have".
tegelikult on siiski oluline mille jaoks sa selle ostad!? kui vaid seljakotiga omavahel suhtlemiseks ja telefoni vastamiseks siis selleks sobib ka veel odavam seade. ... ma võtaks ikkagi kõige uuema/ägedama. 80 euri on varsti meelest läind a kõige ägedam seade on sul vähemalt aasta (siis tuleb võibolla juba uuendus :mrgreen: )
5248653
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 136
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1183 Postitas srx » 03 Juun 2018, 17:27

Ma saan nuppudele pihta küll ja ei näe mingot probleemi selles. Kindaga või ilma, vahet pole.
Hääljuhtimist pole Boldil üldse kasutanud ja ei näe erilist vajadust ka. Tõenäoliselt ei hakka ka kunagi kasutama.
Kui peaks järgmise ostma, võtaks odavama ja hääljuhtimiseta variandi, kui veel saada on.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3819
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 770 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1184 Postitas urmas66 » 03 Juun 2018, 18:42

Saaks hääljuhtimisega tsikli :D Lahe oleks kui hõikad ta endale kohviku ette valmis,et tulen ja istun.
Ei oska mina ka sellest puudust tunda,ehk siis ei kasuta neid hääljuhtimisi üldse. Aga mida side puhul üldse seal veel näppida on,kui oled seadmed paaritanud ja juba sõidate?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 848
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 14 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1185 Postitas stev666 » 03 Juun 2018, 21:39

kas sai siis boldi hiinakaga kokku kuidagi
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 1037
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1186 Postitas Ardilla » 03 Juun 2018, 21:52

stev666 kirjutas:kas sai siis boldi hiinakaga kokku kuidagi

Smartpaci sai. Tallinn - Vaida -Tallinn mingit muret.

Kuigi smartpacil polevat cardo gw-d. Aga toimis. Nii a kui b kanalil. Soft 4.0
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 311
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1187 Postitas Ain » 03 Juun 2018, 21:54

Mulle hääljuhtimine meeldib. Põhiline mida ise aastaid kasutanud olen oli raadio ja kõnedele vastamine. Boldil saab lisaks ka hääletugevust regullida. Harjutan ka helistamist. Aga see tahab natuke inglise keele häälduse harjutamist. Kui pihta saad siis on väga mugav.
Nuppudele pihtasaamine vajab nagu iga uus asi natukene aega. Hiljem pole enam mingit probleemi.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5270
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 613 korda
Tänatud: 511 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1188 Postitas Macintosh » 04 Juun 2018, 11:35

Ain kirjutas:Mulle hääljuhtimine meeldib.

Mulle ka meeldis. Ja töötas ikka väha lihtsalt. Palju paremini, kui Siri või Google Assistant. Samas, minu kasutus on intercom ja telefonikõnedele vastamine. Selles kontekstis on see pigem nice to have featuur. Rapla-Virstu raudtee sõidul panin tähele, et koht, kus hääljuhtimine kasuks tuleb on sõit maastikul või pinnasteedel - seal ei tarvitse üldse leida võimalust käe lenksult eemaldamiseks.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 136
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1189 Postitas srx » 04 Juun 2018, 15:41

Mul Boldiga täna uus ja huvitav probleem.
Mingi hetk kadus sõites telefoni hääl ära. Muusika ei mänginud, Waze ei juhatanud.
Telefoni BT ikoon näitas, et just nagu oleks ühendus.
Välja lülitada ei saanud. Tegi välja lülitamise häält, aga "Good Bye" ei öelnud, välja ei lülitunud. Proovisin mitu korda, iga kord seda välja lülitamise hääl tuleb aga ei rohkemat.

Millalgi hiljem kontoris hakkasin uurima, siis oli ennast lõpuks välja lülitanud aga kuskil 5 minuti jooksul, kui üritasin, siis välja ei lülitunud.

Ei tea mis sellest arvata?

morse
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1190 Postitas morse » 04 Juun 2018, 19:42

srx kirjutas:Mul Boldiga täna uus ja huvitav probleem.
Mingi hetk kadus sõites telefoni hääl ära. Muusika ei mänginud, Waze ei juhatanud.
Telefoni BT ikoon näitas, et just nagu oleks ühendus.
Välja lülitada ei saanud. Tegi välja lülitamise häält, aga "Good Bye" ei öelnud, välja ei lülitunud. Proovisin mitu korda, iga kord seda välja lülitamise hääl tuleb aga ei rohkemat.

Millalgi hiljem kontoris hakkasin uurima, siis oli ennast lõpuks välja lülitanud aga kuskil 5 minuti jooksul, kui üritasin, siis välja ei lülitunud.

Ei tea mis sellest arvata?


Mul olnud korduvalt sama asi. See juhtub siis kui telefonis erinevad (või vähemalt üks) BT seotud ühendus kasutusel olnud ja see mingil põhjusel ei sulgu korralikult. Seade teeb sulgemise hääle aga reaalselt lülitab ennast välja alles siis kui telefoni BT välja lülitad või saavutad kuidagi olukorra, kus see äpp, mis ühendust üleval hoiab, ennast lahti ühendab.

Kusjuures Cardol on sellisteks puhkudeks Reseti sarnane funktsioon, kus kahte nuppu korraga all hoides lülitab seadme igal juhul välja. Aga minu Packtalkil (ja samuti ühel sõbral) on nii, et AINULT kaks nuppu korraga võimaldabki välja lülitada (ühe nupuga ei saa üldse - väidetavalt just seetõttu, et ühendused on üleval), kuid nagu jutu alguses mainitud, siis alati ei lülitu ikkagi kohe välja.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 311
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1191 Postitas Ain » 04 Juun 2018, 20:08

morse kirjutas:Kusjuures Cardol on sellisteks puhkudeks Reseti sarnane funktsioon, kus kahte nuppu korraga all hoides lülitab seadme igal juhul välja. Aga minu Packtalkil (ja samuti ühel sõbral) on nii, et AINULT kaks nuppu korraga võimaldabki välja lülitada (ühe nupuga ei saa üldse - väidetavalt just seetõttu, et ühendused on üleval), kuid nagu jutu alguses mainitud, siis alati ei lülitu ikkagi kohe välja.


Pange tähele ,et kui olete uuendanud Packtalki tarkvara kõige viimasele versioonile 4.0, siis sisse ja välja lülitamine käib sellest hetkest kahe nupu korraga vajutamisel (esimene ja alumine). Ja tehase reset tehakse kolme nupu alla vajutamisel peale mida vilgutab lillat ja lülitub välja.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.

morse
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1192 Postitas morse » 04 Juun 2018, 21:22

Ain kirjutas:
morse kirjutas:Kusjuures Cardol on sellisteks puhkudeks Reseti sarnane funktsioon, kus kahte nuppu korraga all hoides lülitab seadme igal juhul välja. Aga minu Packtalkil (ja samuti ühel sõbral) on nii, et AINULT kaks nuppu korraga võimaldabki välja lülitada (ühe nupuga ei saa üldse - väidetavalt just seetõttu, et ühendused on üleval), kuid nagu jutu alguses mainitud, siis alati ei lülitu ikkagi kohe välja.


Pange tähele ,et kui olete uuendanud Packtalki tarkvara kõige viimasele versioonile 4.0, siis sisse ja välja lülitamine käib sellest hetkest kahe nupu korraga vajutamisel (esimene ja alumine). Ja tehase reset tehakse kolme nupu alla vajutamisel peale mida vilgutab lillat ja lülitub välja.


See selgitab.
Aga vanasti oli shut down ühe nupuga ja force shut down kahe nupuga (mitte tehase reset).

Kas nüüd sellist force shutdowni laadset funktsiooni polegi? Või see ongi see kolme nupuga liigutus?
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 136
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1193 Postitas srx » 05 Juun 2018, 12:26

Minu nägemus on selline, et kui teed "Power Off", siis tehakse power off, sõltumata sellest, kas mingi imelik BT ühendus on kuskil rippumas või mitte.
Ma ei ütle ju, et lülita ennast välja kunagi tulevikus kui leiad, et nüüd on sobiv hetk. Ma eeldan, et sellele järgneb kohene välja lülitamine.
Mul ei ole muud kui kas muusika või waze või mõlemad korraga. Ja välja lülitamise hetkel töötavad tavaliselt mõlemad. Siiani pole probleeme olnud, on kohe välja lülitanud.

See telefoni vaheline BT ühendus ja selle levi ulatus jätab üldse Cardol soovida. Hiinakatega polnud kordagi sellega probleeme, levi oli hea ja ulatus oli kindlasti kümnetes meetrites. Võisin jalutada päris kaugele enne kui BT ühendus tõrkuma hakkas. Cardoga on probleem juba siis kui ei pane telefoni õigesse taskusse või õiget pidi. Ka pead keerates kipub ühendusse akuke tekkima.
Hiinakate levi oli kordades parem kui Cardol, mis on mõnevõrra kummaline. Ma eeldasin, et Cardol töötab see vähemalt sama hästi, kui mitte paremini, aga võta näpust. Kuna see on põhiline featuur, mida ma kasutan, siis on see häiriv, arvestades kui kalli seadmega on tegemist.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 311
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1194 Postitas Ain » 05 Juun 2018, 12:32

srx kirjutas:
See telefoni vaheline BT ühendus ja selle levi ulatus jätab üldse Cardol soovida. Hiinakatega polnud kordagi sellega probleeme, levi oli hea ja ulatus oli kindlasti kümnetes meetrites. Võisin jalutada päris kaugele enne kui BT ühendus tõrkuma hakkas. Cardoga on probleem juba siis kui ei pane telefoni õigesse taskusse või õiget pidi. Ka pead keerates kipub ühendusse akuke tekkima.
Hiinakate levi oli kordades parem kui Cardol, mis on mõnevõrra kummaline. Ma eeldasin, et Cardol töötab see vähemalt sama hästi, kui mitte paremini, aga võta näpust. Kuna see on põhiline featuur, mida ma kasutan, siis on see häiriv, arvestades kui kalli seadmega on tegemist.

Mina pole seda probleemi täheldanud, et levi telefoni ja seadme vahel on kehva.. Äkki on seade maha kukkunud kunagi vms. Või on seade vigane. Proovi teise telefoniga. Kui võimalik proovi teise seadmega. Tee seadmele uuendus, tehase seaded taasta, telost kustuta ära ja paarita uuesti. Ise pole veel kellegilt väga nurinat selle telefoni levi kohta kuulnud. Ja see on ilmselt paljudel põhiline asi mida kasutatakse.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 136
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1195 Postitas srx » 05 Juun 2018, 13:05

Seade oli täiesti uus ja karbist võetud (Packtalk Bold - ei saagi väga vana olla). Teise seadmega ka. Ja kolmandaga ka. Teise ja kolmanda telefoniga ka.
Samade telefonidega töötasid hiinakad ideaalselt.
Kõik on up-to-date.
Kasutanud olen umbes kuu aega või natuke vähem.

Kusjuures see uuendamine on ka üks paras feil. Nõuab registreerimist ja parooliga sisse logimist üle HTTP. HTTPS tuge sellel lehel olemas polegi, ehk siis parool läheb plaintextina üle võrgu, mis on väga kole turvaauk.

Mul on konkreetselt kaks näidet:
1. Jätan ratta postkasti kõrvale seisma, et post ära võtta. Astun rattast umbes meeter eemale ja kui pea/kiiver jääb lenksul oleva telefoni ja Cardo vahele, hakkab muusika kokutama.
2. Pargin ratta ära ja lähen ~10m eemale väravat sulgema ning kui pea/kiiver jääb lenksul oleva telefoni ja Cardo vahele, kukub ühendus täiesti ära. Kui keerata pea õigele poole, siis töötab aga kehvasti.

Lisaks tekib ka sõites umbes sekundilisi katkestusi mingil põhjusel, mida hiinakatega kunagi ei tekkinud.
Ja üks seade on hetkel garantiis, sest microusb pesa tuli teisel laadimisel lahti.

Ehk siis minu arvamus Cardost langeb iga päevaga.
Jah, heli on hea, parem kui hiinakatel.
Dünaamiline helitugevus on hea, mida hiinakatel ei ole.
Intercom toimimine on üldjuhul suht ok ja kui on rohkem kui kaks inimest (mida mul peaaegu kunagi pole), siis kindlasti parem kui hiinakad. Lisaks on intercom alati sees, ei pea eraldi sisse-välja lülitama. Aga enamuse ajast sõidan üksi.

8x hinnavahe (60€ vs 500€ paar) eest eeldaks oluliselt rohkemat ja probleemivabat toimimist.
Hinna/kvaliteedi suhe jätab minu silmis tugevalt soovida.

Täiesti võimalik, et kaalun Cardo müüki ja panen hiinaka tagasi. Vähemalt toimib see osa mida kasutan alati probleemivabalt.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 311
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1196 Postitas Ain » 05 Juun 2018, 13:13

srx kirjutas:
8x hinnavahe (60€ vs 500€ paar) eest eeldaks oluliselt rohkemat ja probleemivabat toimimist.
Hinna/kvaliteedi suhe jätab minu silmis tugevalt soovida.

Teen õhtul konkreetse katse oma seadmetega et kui kaugelt muusika mängib.
Aga puht huvipärast, et millise ja mis funktsioonidega hiinaka paari saab 60€ eest? Tahaks ükskord täitsa proovida seda komplekti.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 136
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1197 Postitas srx » 05 Juun 2018, 13:28

AliExpress (ja ilmselt ka eBay) on neid täis, vali ainult välja milline rohkem sümpatiseerib ja otsi kes kõige odavamalt selle sulle müüb.

Ise olen proovinud paari erinevat T-COM mudelit ja BT-S2 mudelit.
Viimasel olid suht kehvad klapid, mille ma kohe välja vahetasin.
Max helitugevus oli neil nõrgem kui Cardol. Klapid ka kehvemad. Aga muus osas on üksi sõitmise jaoks täiesti ok minu arvates. BT headsetina töötab ilusti ja seda ma 95% ajast soovingi ainult.

Üldiselt tunduvad erinevad hiinakad suht sarnased, ainult kest ümber on erinev. Suure tõenäosusega nad ühilduvad ka kõik omavahel (kõik minu proovitud asjad ühildusid omavahel).
Kasutaja avatar

Wtf3000
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1198 Postitas Wtf3000 » 05 Juun 2018, 13:41

Ma mõned kuud tagasi tegin väikse tabeli, kuhu minu jaoks huvitavate hiinakate info kirja sai. Lõpuks sai valitud M1-S (tabelis viimane). Paar kuud seda kasutanud ning kui kellegil huvi, võin pikemalt plussid-miinused lahti kirjutada.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/12dRPEuBu9q_zCE994UqbSSD8kQRf7Tp2heq537iMo3k/edit?usp=sharing
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 620
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1199 Postitas kaimex » 05 Juun 2018, 15:29

Wtf3000 kirjutas:Ma mõned kuud tagasi tegin väikse tabeli, kuhu minu jaoks huvitavate hiinakate info kirja sai. Lõpuks sai valitud M1-S (tabelis viimane). Paar kuud seda kasutanud ning kui kellegil huvi, võin pikemalt plussid-miinused lahti kirjutada.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/12dRPEuBu9q_zCE994UqbSSD8kQRf7Tp2heq537iMo3k/edit?usp=sharing


Minul oleks huvi. Kuna tundub veidi vee kindlam. Ise udu ja väikse vihmaga sai enda oma läbi kõrvetatud. Vist polnud piisavalt veekindel. Mul oli bt-s2. :roll:
Kasutaja avatar

Wtf3000
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1200 Postitas Wtf3000 » 05 Juun 2018, 16:53

Tellisin Alist M1-S
https://goo.gl/t5AqVs
Hind on 2 kohta.

Ei ole varem ühtegi hiina ega lääne analoogseid seadmeid omanud.

Ametlik koduleht: http://www.dimton.com/eng/products/bsh/m1s/index.html

Karbis (kõike üles ei loenda, aga oluline):
* 2 mikrofoni (poomiga ja pehme kaabliga)
* Klappide kleepimise vahendid + suuremate kiivri sees olevate klapiaukude tarbeks klappide vahele käivad pehmendused, et kõrvale ligemale tõsta (mul neid vaja ei läinud).
* 3M Dual Lock kinnitus. Tundus alguses kahtlane värk, aga hoiab väga hästi. Ja ei ole võimalust, et hakkaks nigisema-vigisema.

Riistvara:
* Sinihamba versioon 4.1, mis on ilmselt paremate funktsionaalsustega, kui 3 või 2. Oskab paremini toimetada muusika-kõne jm asjade juhtimise vahel vist (kõne sissetulles muusika katkeb ja jätkub pärast jne).
* Qualcomm plaadiga
* Seadme allpool on AUX ja USB laadimise ots. Nende kummikatted tahavad aegajalt välja kukkuda. Veekindlust silmas pidades ilmselt mitte kõige parem. Aga veidi teipi aitab siin ilmselt.
* Laadimine käib micro USB otsaga, aga seal on liidese ümber piisavalt struktuuri, et tavaline telefonile minev ots ei mahu lihtsalt füüsiliselt sisse. Kaasas on mingi kandiline ning peaaegu hermeetilist liidestumist tekitav kaabel (ilmselt, et saaks sõidu ajal laadija järgi olla).
* Korra olen vihmaga sõitnud ning korra on ka töötav seade veelompi kukkunud. Kummagil juhul ei ole miskit veel tõrkuma hakanud.

Seadmete paaritamine:
* Teiste interkommidega (ka M1-S) ühendamine on lihtne, ühe nupuvajutusega.
* Korraga rääkimine peaks olema kuni 8 seadme vahel. Olen kõige rohkem sõitnud 3 samasuguse seadmega kodanikega (ise k.a.) ja ühendamine toimis järgmiselt: ühendada kaks seadet omavahel ära, siis tuled "master" seadmega jutukanalist välja, ühendada kolmanda seadme ära, tagasi jutukasse ning 3 seadet suhtlesid omavahel. Veidi nikerdamist ja avastamist oli, aga põhimõtteliselt töötas. Ning jah, kõik saavad samal ajal muliseda.
* Telefoni sinihambaga ühendamine samuti lihtne. Peale paaritamist saab alati ilusasti ühenduse kätte.

Ühenduse kaugus:
* Sirgel ilma takistuseta lõigul: Üks osapool kohapeal seismas ning teine sõitis eest ära. Veel sai rääkida 900m peal, aga juba hakkis ja kvaliteet käis alla. Aga mõlemad sõidus, siis 400m võib ikka arvestada.
* Takistatud maastikul: sõitsime kahekesi Pärnu linna suunas ning teine ratas keeras Ehitajate teele ja ma sõitsin otse kesklinna poole. Kui ta oli CirkleK'st möödas, siis hakkas hakkima ja kadus üsna ruttu ühendus ära. Ehk mingi 300m. Ja teine test oli Jannseni Nestest, kus ühendus pidas kuni silla keskosani ehk ~350m. Aga hakkima hakkas 250m peal.
* Kui 1. ja 2. seadme vahel on 400m, 2. ja 3. vahel ka 400m, siis 1. ja 3. saavad ikka suhelda. Keskmine seade käitub majakana ning kogu kaetud suhtlusala on justkui 800m. Vähemalt nii räägib dokumentatsioon, päriselus testinud ei ole.

Aku:
* Oskab öelda, kas aku on vähemalt 90%, vähemalt 50% või <10%. Ja kui on vähem, kui 10%, siis on tüütu, muudkui korrutab seda iga minuti või paari tagant. Aga siis pidas ka mingi 20min ja oli kotis.
* Aku pidas järjest chat kanalis passimist 9h vastu ja siis oli veel rohkem, kui 10% akut järel (sest ei vingunud, et pane laadima). Muidu saab akupanga põue panna ja kaabli seadmeni vedada, et sõidu ajal laadida, kui tarvis.

Nupud:
* Kokku on 4 nuppu: vol + ; vol - ; Chat kanalisse sisse/välja ; telefoni juhtimine (kõne vastuvõtt, ärapanek, voice control). Voice control käivitab telefonis Google enda hääljuhtimise. Ei ole testinud, kas või kuidas edasi töötab.
* Kinnastega on nupud täitsa hästi vajutatavad.
* Nuppude vajutamisel piiksuga tagasiside.

Režiimid:
* Telefonist muusika
* Telefonist kõne
* AUX in kaabli auk on olemas. Kaabel oli vist ka kaasas. Ei ole testinud.
* Chat (testitud 3 seadme vahel)
* Kui kaks seadet on paaritatud, mõlemad kuulavad muusikat ja üks neist tuleb Chat kanalisse, siis ma ei mäleta täpselt, kas teisel katkestab muusika ära ning paneb ka Chat kanalisse või andis mingi helisignaaliga märku, et mine chat’i. Igatahes tundus loogiline ja intuitiivne see toimetamine. Teiste seadmetega kodanikud on Pärnus ning ei saa testida.

Heli kvaliteet (kaasatulnud klapid):
* Kiiver on lahtikäiv Scorpion ADX-1 (kõik siinne info käib lõug-visiir-kinni kiivri asendi kohta).
* Ratas on püstise asendiga ning kõrgema tuuleklaasiga, kus peamine tuulevoog täpselt visiiri ülemisse otsa.
* Muusika: enam-vähem kuni ~70kmh. Üldiselt bassi ei kuule ei madalamal ega kõrgemal kiirusel. 100 kmh juures lood on pigem aimatavad, kui nauditavad. Vol juurde pannes tuleb kõrgeid ja veidi keskmist juurde ning muutub pigem häirivaks, kui nauditavaks. Mina sõidan pigem madalama vol muusikaga, et taustaks miskit ikka kosta ning saab kaasa ümiseda, kui loo ära tunned :)
* Telefon/intercom: Täitsa ok ka kiirusel üle 100kmh. Kuuleb, mis teine pool räägib ning tema kuuleb ka hästi. Täitsa üllatas, kui hästi saab suhelda.
* Mina kasutan väiksemat, pehme kaabli otsas olevat mikrit. Testimisel ilmnes, et see korjas heli veidi paremini üles kui poomi mikrofon (mida pidi rohkem vastu suud panema). Kumbki mikrofon ei korja mingit tuulemüra üles ning väidetavalt kõlab nagu tavaline auto handsfree.
* Seadmel saab volüümi peale keerata küllalt. Kõrvade valulävi võib enne kohale jõuda, kui max vol.
* Kui koha peal seista, samal ajal rääkida Chat kanalis või lugusid vahetada või muud toimetada seadme kallal, siis on omajagu kuulda prõksumist-krõpsumist ning coil-whine’t. Sõites ei pane enam tähele, aga see on olemas.
EDIT: olen nüüd sõitnud kõrvatroppidega ning muusikat ning chat on sõidu ajal nii väga hästi kuulata-eristatav. Ka läbi kõrvatroppide on helil piisavalt valjudust, et saab hakkama.

Firmware
* Võimalike uuenduste kohta ei ole uurinud.

fodsports_bt_headset.jpg
Viimati muutis Wtf3000, 24 Juul 2018, 15:59, muudetud 1 kord kokku.




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist