44. leht 54-st

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 28 Aug 2018, 09:10
Postitas arbs

Milles võib põhjus olla, kui ühendan telefoni Xperia X Compact Garminiga siis 5 sec päras katkeb koheselt ühendus. Katsetasin ka teise tel siis oli kõik korras.
Saan aru, et viga telefonis, kas annab midagi teha või vaja uut telefoni?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 28 Aug 2018, 09:38
Postitas Erci

Sõitnud nüüd Packtalk Boldiga 10 000 km kandis, jagan arvamusi. Varem olen kasutanud Scala Rider G4 ja G9 - t.
Mugavaim ja parim seade, mida kasutanud olen. DMC režiim on väga mugav, eriti muusika kuulamine ja vestlemine samal ajal, mitte ei pea eri režiime lülitama. Ka igasugused paaritumis ja ühendusprobleemid on ajalugu. Häälkäsklusi proovisin kasutada, kuid 50 % kordadest ei saanud masin minust aru. Võib olla minu viga, üldiselt neist puudust ka ei tunne.
Helikvaliteet ja mürasummutus on väga head, telefoniga rääkides ei saanud keegi reeglina arugi, et motikaga sõidan. Helivaljudus vägagi piisav.
DMC režiimis levi piisav, kuid minu arvates mitte siiski nii hea, kui G4 ja G9. Minu arvates, mida uuem seade, seda kehvem levi. Aastaid sõitnud G4-ga, sellega saavutatud kaugusi pole ma uuemate seadmetega saavutanud.
Aku kestvus on hea - peale 10 h pidevat kasutust hakkab märku andma, et aku tühjeneb, saab veel vähemalt tunnikese kasutada.
Bluetooth leviga telefoni probleeme polnud. Telefon jope rinnataskus.
Ka nuppude selguse ja mugavuse üle ma ei kurda, sain hakkama õhukese ja paksu kindaga.

Siiski:
Paljukiidetud DMC funktsioon, et kaod levist ära ja taas levisse tulles ühendab ise tagasi ei tööta alati. Umbes 1/3 kordades matkal see ei toiminud. Sõber jäi maha, levist väljas ja tagasi tulles isegi 10 minutit kõrval sõites, ei saanud temaga ühendust - tuli restart teha. Kusjuures ma ei täheldanud seost levist eemaloleku ajalises pikkuses - vahest oli sõber 15 min levist väljas ja tagasi tulles oli kenasti ühenduses, samas vahest paar minutit eemal olles ja tagasi tulles enam ühendust polnud.
Aga siiski, enamasti see funktsioon töötas ja oli väga mugav.

Muusikat telefonist kuulates on mingi prognoosimatu aja tagant klappides 1-2 sekundi pikkune vaikus (see on regulaarselt 1 - 3 x tunnis). See ei sõltu telefonist ega muusikat mängivast apist, selline asi on ka teistel kasutajatel ning oli ka G9-l. Telefonikõne ajal sellist pausi ei tuvastanud. Ehk keegi Cardo spetsialist oskab kommenteerida?

BT ja DMC koos kasutamine pani vanduma. 3 Backtalk Boldi kenasti koos töötamas, ning ühele Boldile lisasin BT kaudu otsa G9, millel omakorda oli sõber G9-ga otsas. DMC-s olevad seadmed omavahel töötasid kenasti nagu ikka, aga see BT kaudu G9-ga levi ole olematu. Ausalt mingi 50 - 100 m maks ja 40 pealt juba ragises. Kusjuures need G9-d omavahel said suhelda normaalselt kaugelt, nagu nonde seadmetega ikka. Et siis DMC tulekuga on Boldil BT režiimi side levi pea ära kadunud? Kommentaare?

Ühe seadme heli reguleerimise rulllik lakkas töötamast peale 6 h vihmas sõitu (jah laadimisauk oli korrektselt kinni ja uuendused seadmele on tehtud) - saatsin seadme garantiisse. Teised kaks matkal olnud sadet töötasid kenasti.

Kokkuvõtes väga hea seade, eriti kui kaaslased on kõik ka uute seadmetega, väga hea kõne ja heli kvaliteet ning mürasummutus.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 28 Aug 2018, 10:45
Postitas morse
Erci kirjutas:

Siiski:
Paljukiidetud DMC funktsioon, et kaod levist ära ja taas levisse tulles ühendab ise tagasi ei tööta alati. Umbes 1/3 kordades matkal see ei toiminud. Sõber jäi maha, levist väljas ja tagasi tulles isegi 10 minutit kõrval sõites, ei saanud temaga ühendust - tuli restart teha.

Jah, nii on ka minu kogemuses. Side tuleb paremini üles kui vana BT seadmega (st. enamasti toimub kõik taustal ja kasutaja ei pea midagi tegema) aga on olukordi, kus side ei tulegi üles ja sel juhul on vaja restarti (minu kogemused sõitmisel tavaliselt 3-6 inimesega ja nendest tavaliselt DMCs 2-3 seadet ning ülejäänud BT-ga külge haagitud). Jama on rohkem siis, kui toimub mingi tiirutamine, kus grupp tihti laiali laguneb (enduuro näiteks).

Erci kirjutas:

BT ja DMC koos kasutamine pani vanduma. 3 Backtalk Boldi kenasti koos töötamas, ning ühele Boldile lisasin BT kaudu otsa G9, millel omakorda oli sõber G9-ga otsas. DMC-s olevad seadmed omavahel töötasid kenasti nagu ikka, aga see BT kaudu G9-ga levi ole olematu. Ausalt mingi 50 - 100 m maks ja 40 pealt juba ragises. Kusjuures need G9-d omavahel said suhelda normaalselt kaugelt, nagu nonde seadmetega ikka. Et siis DMC tulekuga on Boldil BT režiimi side levi pea ära kadunud? Kommentaare?

Minu kommentaar oleks, et kui paaritad G9 packtalki A kanalisse (eeldusel, et tarkvara on uuendatud - vanasti tuli paaritada B kanalisse) ja valid paaritamise eel "Cardo Unit", siis toimib kõik väga hästi. Sama nagu vanasti kahe G9 paaritamisel. Lisaks on täiesti toimiv hiljem DMC modes selle G9 karja liitmine. Ainuke soovitus oleks, et kui BT seadmeid on rohkem kui 1, siis võimalusel oleks kindlasti mõistlikum igale Packtalkile Max 1 BT seade külge haakida (tuleb palju loogilisem ja lühem ühenduste kett, mis on kvaliteetsema heliga ja veavabam).

Oleme teinud mõned sõidud, kus A kanalisse oli paaritatud mitteCardo (üks Sena seade). Sel juhul tuli paaritumise eel valida "Non-Cardo unit" ning Sena tuli panna paarituma mobiiliga (siin teemas on öeldud, et hiinakaid saab panna ka tavalise intercom kanaliga paarituma). Igaljuhul - sellisel moel Senaga sõites oli levi täpselt selline kehvapoolne max 200m nagu sa siin kirjeldad, Sena hüppas ülitihti järelt ära - kokkuvõttes on selline kooslus sobilik ainult tagaistujaga või külgkkorvis istujaga suhtlemiseks (Cardo oma videotes ka rõhutab, et sellise ühenduse levi on väike). Aga G9 ühendus on meil alati väga normaalse leviga olnud. Ma pakun kahte asja, mis võib valesti olla:

  1. Paaritasite valesti (näiteks valiti kogemata "non Cardo Unit")
  2. Võibolla segab see, et ühenduses on kaks G9t reas. Proovige ainult ühega
  3. Tarkvara uuendused tegemata ja sealt tuleb mingi jama
  4. Oli juhus, kus paaritatud oli nii, et seademed olid liiga mitmesse kanalisse korraga ära paaritatud (mingi varasem paaritus jäi B kanalisse alles). See ei tekitanud levi probleeme vaid ajas asja niimoodi umbe, et ühendus ei tulnud üles ja ei aidanud ka restart. Lahendus oleks kõik BT paaritused kõikidel seadmetel ära kustutada ja otsast alustada.

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 28 Aug 2018, 10:53
Postitas morse
arbs kirjutas:

Milles võib põhjus olla, kui ühendan telefoni Xperia X Compact Garminiga siis 5 sec päras katkeb koheselt ühendus. Katsetasin ka teise tel siis oli kõik korras.
Saan aru, et viga telefonis, kas annab midagi teha või vaja uut telefoni?

Ei ole spetsialist aga kõige lihtsam oleks kustutada kõik BT ühendused mõlemas seadmes ja uuesti paaritada. Mul on olnud olukord, kus autoga ühendumisel ajas Androidi tarkvara uuendus asja vussi ja enne ei saanudki tagasi toimima, kui muudel põhjustel uus telefon tuli osta.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 28 Aug 2018, 16:03
Postitas Erci
Spoiler
morse kirjutas:

Minu kommentaar oleks, et kui paaritad G9 packtalki A kanalisse (eeldusel, et tarkvara on uuendatud - vanasti tuli paaritada B kanalisse) ja valid paaritamise eel "Cardo Unit", siis toimib BTkõik väga hästi. Sama nagu vanasti kahe G9 paaritamisel. Lisaks on täiesti toimiv hiljem DMC modes selle G9 karja liitmine. Ainuke soovitus oleks, et kui BT seadmeid on rohkem kui 1, siis võimalusel oleks kindlasti mõistlikum igale Packtalkile Max 1 BT seade külge haakida (tuleb palju loogilisem ja lühem ühenduste kett, mis on kvaliteetsema heliga ja veavabam).

Oleme teinud mõned sõidud, kus A kanalisse oli paaritatud mitteCardo (üks Sena seade). Sel juhul tuli paaritumise eel valida "Non-Cardo unit" ning Sena tuli panna paarituma mobiiliga (siin teemas on öeldud, et hiinakaid saab panna ka tavalise intercom kanaliga paarituma). Igaljuhul - sellisel moel Senaga sõites oli levi täpselt selline kehvapoolne max 200m nagu sa siin kirjeldad, Sena hüppas ülitihti järelt ära - kokkuvõttes on selline kooslus sobilik ainult tagaistujaga või külgkkorvis istujaga suhtlemiseks (Cardo oma videotes ka rõhutab, et sellise ühenduse levi on väike). Aga G9 ühendus on meil alati väga normaalse leviga olnud. Ma pakun kahte asja, mis võib valesti olla:

  1. Paaritasite valesti (näiteks valiti kogemata "non Cardo Unit")
  2. Võibolla segab see, et ühenduses on kaks G9t reas. Proovige ainult ühega
  3. Tarkvara uuendused tegemata ja sealt tuleb mingi jama
  4. Oli juhus, kus paaritatud oli nii, et seademed olid liiga mitmesse kanalisse korraga ära paaritatud (mingi varasem paaritus jäi B kanalisse alles). See ei tekitanud levi probleeme vaid ajas asja niimoodi umbe, et ühendus ei tulnud üles ja ei aidanud ka restart. Lahendus oleks kõik BT paaritused kõikidel seadmetel ära kustutada ja otsast alustada.

Mina ühendasin G9 BT kaudu nii nagu Quick Guide õpetas - lülitasin Boldi BT Mode-i ja siis hoidsin A kanali nuppu pikalt all, G9-l samamoodi ja ära nad paaritusidki. Kuidas ma selle Cardo Unitina saan ühendada?

Tänan


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 29 Aug 2018, 15:21
Postitas morse
Spoiler
Erci kirjutas:
morse kirjutas:

Minu kommentaar oleks, et kui paaritad G9 packtalki A kanalisse (eeldusel, et tarkvara on uuendatud - vanasti tuli paaritada B kanalisse) ja valid paaritamise eel "Cardo Unit", siis toimib BTkõik väga hästi. Sama nagu vanasti kahe G9 paaritamisel. Lisaks on täiesti toimiv hiljem DMC modes selle G9 karja liitmine. Ainuke soovitus oleks, et kui BT seadmeid on rohkem kui 1, siis võimalusel oleks kindlasti mõistlikum igale Packtalkile Max 1 BT seade külge haakida (tuleb palju loogilisem ja lühem ühenduste kett, mis on kvaliteetsema heliga ja veavabam).

Oleme teinud mõned sõidud, kus A kanalisse oli paaritatud mitteCardo (üks Sena seade). Sel juhul tuli paaritumise eel valida "Non-Cardo unit" ning Sena tuli panna paarituma mobiiliga (siin teemas on öeldud, et hiinakaid saab panna ka tavalise intercom kanaliga paarituma). Igaljuhul - sellisel moel Senaga sõites oli levi täpselt selline kehvapoolne max 200m nagu sa siin kirjeldad, Sena hüppas ülitihti järelt ära - kokkuvõttes on selline kooslus sobilik ainult tagaistujaga või külgkkorvis istujaga suhtlemiseks (Cardo oma videotes ka rõhutab, et sellise ühenduse levi on väike). Aga G9 ühendus on meil alati väga normaalse leviga olnud. Ma pakun kahte asja, mis võib valesti olla:

  1. Paaritasite valesti (näiteks valiti kogemata "non Cardo Unit")
  2. Võibolla segab see, et ühenduses on kaks G9t reas. Proovige ainult ühega
  3. Tarkvara uuendused tegemata ja sealt tuleb mingi jama
  4. Oli juhus, kus paaritatud oli nii, et seademed olid liiga mitmesse kanalisse korraga ära paaritatud (mingi varasem paaritus jäi B kanalisse alles). See ei tekitanud levi probleeme vaid ajas asja niimoodi umbe, et ühendus ei tulnud üles ja ei aidanud ka restart. Lahendus oleks kõik BT paaritused kõikidel seadmetel ära kustutada ja otsast alustada.

Mina ühendasin G9 BT kaudu nii nagu Quick Guide õpetas - lülitasin Boldi BT Mode-i ja siis hoidsin A kanali nuppu pikalt all, G9-l samamoodi ja ära nad paaritusidki. Kuidas ma selle Cardo Unitina saan ühendada?

Tänan

Niimoodi vist käibki "Cardo Unitina" ühendamine. Kindel saab olla siis, kui paaritamise läbi mobiiliäpi teed, seal ta küsib enne, et kumba paaritad (asi nimelt selles, et kui ma ei eksi, siis "A" nuppu pikalt all hoides ja selle järel kogemata rulli liigutades, hakkab ta nö. "mitte-Cardo Unitina" paarituma). Igaljuhul on kogu mu teooria väga umbkaudne. Ma arvan, et kõige õigem oleks BT ühendused resettida mõlemal seadmel ja seejärel uuesti paaritda. Kusjuures mobiiliäpi abil saad kindel olla, et õigesti paaritad (paaritamise ajal kaob mobiiliäpp tagant ära - see on OK ja nii peabki olema). Ja proovi igaks juhuks alguses ainult ühte G9t.
Ma olin väga rahul, et uus ja vana seade omavahel kenalt suhtlevad - ju sa saad enda omad ka ikka toimima.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Aug 2018, 09:36
Postitas arbs
morse kirjutas:
arbs kirjutas:

Milles võib põhjus olla, kui ühendan telefoni Xperia X Compact Garminiga siis 5 sec päras katkeb koheselt ühendus. Katsetasin ka teise tel siis oli kõik korras.
Saan aru, et viga telefonis, kas annab midagi teha või vaja uut telefoni?

Ei ole spetsialist aga kõige lihtsam oleks kustutada kõik BT ühendused mõlemas seadmes ja uuesti paaritada. Mul on olnud olukord, kus autoga ühendumisel ajas Androidi tarkvara uuendus asja vussi ja enne ei saanudki tagasi toimima, kui muudel põhjustel uus telefon tuli osta.

Tegemist on BMW navigatorVI-ga ja tahab enne ühendamist kiivrikomlektiga siis laseb ka tel taha ühendada!


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Aug 2018, 09:48
Postitas Macintosh

See kuulub ilmselt rumalate küsimuste valda aga ... kas Cardoga ongi pidevalt niiplaju probleeme kui siit teemast paistab? Kui võrrelda, siis Sena omanikud ei võta pea kunagi siin sõna. Või müüakse Cardot megakoguses enam ja Sena ning tema probleemid lihtsalt jäävad varju? Või midagi kolmandat?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Aug 2018, 10:08
Postitas Tonis_T
Macintosh kirjutas:

See kuulub ilmselt rumalate küsimuste valda aga ... kas Cardoga ongi pidevalt niiplaju probleeme kui siit teemast paistab? Kui võrrelda, siis Sena omanikud ei võta pea kunagi siin sõna. Või müüakse Cardot megakoguses enam ja Sena ning tema probleemid lihtsalt jäävad varju? Või midagi kolmandat?

Vast jäävad varju. ADVriderit lugedes jääb mulje (vähemalt minul), et momendil senaga on rohkem probleeme. Samas ei tasu unustada ka seda, et kõik seadmed on piisavalt nõmeda kasutamisega, et intuitiivsusest jäävad asjad kaugele.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Aug 2018, 11:12
Postitas morse
Macintosh kirjutas:

See kuulub ilmselt rumalate küsimuste valda aga ... kas Cardoga ongi pidevalt niiplaju probleeme kui siit teemast paistab? Kui võrrelda, siis Sena omanikud ei võta pea kunagi siin sõna. Või müüakse Cardot megakoguses enam ja Sena ning tema probleemid lihtsalt jäävad varju? Või midagi kolmandat?

Küsimus vist selles, et siin teemas on enamus kirjutajatest kas Cardo või Hiinakaga...
Ühtlasi on võibolla ka nii, et Eesti Cardokasutajad panevad neid seadmeid keerulisematesse olukordadesse, kui Senakasutajad (suured grupid, kus mitmete generatsioonide ja tootjate seadmed läbisegi). Ma näiteks ei tunne Eestis ühtegi gruppi inimesi, kes Senaga sõidaks - üksi/kaksi sõitnud kasutajaid on ikka kohatud.

Minu ainuke kogemus Senaga oli muidu positiivne. Toimis nii nagu eeldatud. Aga ma pole neid Mesh variandiga mudeleid proovinud.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 09 Sept 2018, 10:19
Postitas Ain

Kui keegi otsib odavat sidelahendust siis sain ühelt kliendilt tagasiside, et Cardo Freecom 2 mis tegelikult on mõeldud juhi ja kaasreisijaga suhtlemiseks toimib ka rattalt rattale. ca 100 km/h, otsenähtavusega kuskil 200 m side kahe sõitja vahel täitsa OK veel.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 15 Okt 2018, 22:46
Postitas Macintosh

Kuna maailmas on ikka veel liiga vähe erinevaid moto sideseadmeid otsustas Sena lasta välja veel ühe. Err, see tähendab neli tegelikult: SF1, SF2, SF4 ja SFR

https://www.sena.com/motorcycles-powers ... s-catagory

sf4_carousel_560x470.jpg
sf4_carousel_560x470.jpg (29.95 KiB) Vaadatud 7338 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 16 Okt 2018, 12:14
Postitas urmas66

Olenevalt sellest,mitme sõbraga sõitma lähen võtan siis riiulilt vastavalt SF1,SF2,SF4 või suuremale grupikale minnes SFR :mrgreen: ja kõik seltskonna liikmed peavad ilmselt ka sama valiku tegema


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 06 Mär 2019, 12:30
Postitas Ain

Cardo sidesüsteemide kohta kevadeks siis selline info, et uus Packtalk Bold, Slim ja veel mõni 2019 mudel tuleb JBL klappidega. Ni, et sound peaks minema väga heaks. Uuendusega muidugi kaasneb ka hinnatõus... Kahene Packtalk Duo soovituslik letihind hakkab olema 599€
https://www.cardosystems.com/jbl/


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 06 Mär 2019, 12:43
Postitas urmas66
Spoiler
Ain kirjutas: 06 Mär 2019, 12:30

Cardo sidesüsteemide kohta kevadeks siis selline info, et uus Packtalk Bold, Slim ja veel mõni 2019 mudel tuleb JBL klappidega. Ni, et sound peaks minema väga heaks. Uuendusega muidugi kaasneb ka hinnatõus... Kahene Packtalk Duo soovituslik letihind hakkab olema 599€
https://www.cardosystems.com/jbl/

599 :?: :?: :?:


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 06 Mär 2019, 14:53
Postitas Ain

Enne oli letikas 549€ uutel 599€. See on siis kahene komplekt.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 08 Mär 2019, 13:49
Postitas isr-tt89

Keegi oskab soovitada odavamat sidesüsteemi kaasreisija suhtluseks ?
Endal on Sena S20.

Ta pole enne seljakott olnud, nii et väga suurt summat ei raatsi raisata - äkki ei meeldigi seljakotil seljakott olla :)


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 08 Mär 2019, 14:17
Postitas urmas66
isr-tt89 kirjutas: 08 Mär 2019, 13:49

Keegi oskab soovitada odavamat sidesüsteemi kaasreisija suhtluseks ?
Endal on Sena S20.

Ta pole enne seljakott olnud, nii et väga suurt summat ei raatsi raisata - äkki ei meeldigi seljakotil seljakott olla :)

Kõige soodsam on osta kaks hiinakat ja Sena riiulisse ootele tõsta :) töötvad nad enamuses sama korralikult. Ka siin teemas neid näiteid ju küll ja veel.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 08 Mär 2019, 15:48
Postitas retro
urmas66 kirjutas: 08 Mär 2019, 14:17
isr-tt89 kirjutas: 08 Mär 2019, 13:49

Keegi oskab soovitada odavamat sidesüsteemi kaasreisija suhtluseks ?
Endal on Sena S20.

Ta pole enne seljakott olnud, nii et väga suurt summat ei raatsi raisata - äkki ei meeldigi seljakotil seljakott olla :)

Kõige soodsam on osta kaks hiinakat ja Sena riiulisse ootele tõsta :) töötvad nad enamuses sama korralikult. Ka siin teemas neid näiteid ju küll ja veel.

Tekkis korra sama huvi - endal Sena SMH10 - kas mõni hiinakas ei ühendu Sena'ga enam-vähem normaalselt, kui eesmärgiks vaid side 2 kiivri vahel.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 08 Mär 2019, 16:17
Postitas indumen

Eelmine aasta sai siis proovitud selliseid:
https://www.byeaos.com/products/slimbuds-black-gold
praegu hind juba inimlikum

Võiks öelda et kasutusmugavus on üllatavalt hea, komplektis olevad vahust otsikud summutavad muud müra hästi (nagu kõrvatropid, sarnasest materjalist) ja istuvad isegi minu väiksesse kõrva ilma et kuskilt pigistama hakkaks.
Disain üldiselt hea, näiteks kui fullface kiivrit pähe sikutada, siis igasugused teised klapid kippusid kaasa tulema kõrvast välja, isegi maskiga, siis need jäävad paika kuna kõrvast välja ulatuvat osa praktiliselt pole, ja mikrofon tõesti töötab ka suurematel kiirustel,

Tootja poolne suhtlusäpp muidugi on alles lapsekingades, igatahes eesti levialas ja androidi peal ei suutnud üle paari minuti ühendust püsti hoida. eks ole näha kas uuendatakse või mitte.
See hooaeg teisi VOIP äppe ehk proovima.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 08 Mär 2019, 18:51
Postitas Ain
isr-tt89 kirjutas: 08 Mär 2019, 13:49

Keegi oskab soovitada odavamat sidesüsteemi kaasreisija suhtluseks ?
Endal on Sena S20.

Ta pole enne seljakott olnud, nii et väga suurt summat ei raatsi raisata - äkki ei meeldigi seljakotil seljakott olla :)

Mis hinnaklassi täpsemalt odavama all silmas pead?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 08 Mär 2019, 21:12
Postitas Perry

Ilmselt odvamalt enam ei saa, aga toimib. Hooaja alguseks jõuab ka enam-vähem kohale. Sama toote kohta võid foorumist otsinguga lisainfot leida. https://www.aliexpress.com/item/2-pcs-1 ... st=ae803_5


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 09 Mär 2019, 12:23
Postitas isr-tt89
Ain kirjutas: 08 Mär 2019, 18:51
isr-tt89 kirjutas: 08 Mär 2019, 13:49

Keegi oskab soovitada odavamat sidesüsteemi kaasreisija suhtluseks ?
Endal on Sena S20.

Ta pole enne seljakott olnud, nii et väga suurt summat ei raatsi raisata - äkki ei meeldigi seljakotil seljakott olla :)

Mis hinnaklassi täpsemalt odavama all silmas pead?

Max 100 eurot.
Ise vaatasin Midland BTGO-d, mis 99 eurot.
Aga ei tea, kui hea S20-ne ja BTGO vaheline ühendus on.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 09 Mär 2019, 12:57
Postitas Erci
Ain kirjutas: 06 Mär 2019, 12:30

Cardo sidesüsteemide kohta kevadeks siis selline info, et uus Packtalk Bold, Slim ja veel mõni 2019 mudel tuleb JBL klappidega. Ni, et sound peaks minema väga heaks. Uuendusega muidugi kaasneb ka hinnatõus... Kahene Packtalk Duo soovituslik letihind hakkab olema 599€
https://www.cardosystems.com/jbl/

Ilmselt saab neid klappe siis niisama eraldi ka tellida, et vanema seadmega 3.5mm kaudu ühendada? Mis need eraldi maksavad Ain?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 09 Mär 2019, 19:16
Postitas Ain
Erci kirjutas: 09 Mär 2019, 12:57
Ain kirjutas: 06 Mär 2019, 12:30

Cardo sidesüsteemide kohta kevadeks siis selline info, et uus Packtalk Bold, Slim ja veel mõni 2019 mudel tuleb JBL klappidega. Ni, et sound peaks minema väga heaks. Uuendusega muidugi kaasneb ka hinnatõus... Kahene Packtalk Duo soovituslik letihind hakkab olema 599€
https://www.cardosystems.com/jbl/

Ilmselt saab neid klappe siis niisama eraldi ka tellida, et vanema seadmega 3.5mm kaudu ühendada? Mis need eraldi maksavad Ain?

Hetkel veel info puudub. Üldiselt kasutatakse jah 3,5mm pesa.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 10 Mär 2019, 08:00
Postitas RaidoR

On keegi kokku puutunud, kas selle seadmega saab ühendada ka kolm seadet?
https://m.aliexpress.com/item/327060247 ... st=ae803_5

Kaks seaded saab samaaegselt rääkida, aga mis saab kolmandast?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 10 Mär 2019, 15:15
Postitas srx

Mul on selline seade. Pole kolmega kunagi üritanud (ei ole kolme sellist seadet ka, ainult kaks). Karbi leidsin üles aga dokumentatsiooni mitte (kui see üldse oligi kaasas).
Kahega on proovitud. Töötab. Mitte liiga hästi aga töötab.
Klapid on BT-S2 seadmel paras rämps.

T-COM (üks teine hiinakas, töötab ilusti koos BT-S2 seadmega) seadmetel on kindlasti võimalik 3-way paaritamine teha. See on päris ebamugav. Peab kõigi seadmetega kaks paaritamist läbi tegema. Ühendus on korraga ainult kahe vahel. Mingi nupu või nuppude kombinatsiooniga saad ümber lülitada kolmanda peale. Aga ka sellega pole seda kunagi proovinud.
T-COM klapid on paremad. Pistik on sama mis BT-S2 aga ei ole ühilduvad. Võimalik on T-COM klapid juhtme otsast lahti joota ja BT-S2 juhtme külge joota. Mina tegin nii. Sai parem.

Ostsin omale vastu talve veel ühe hiinaka, Lexin B4FM.
Võtsin ainult ühe proovimiseks (mitte paari), sest mind huvitav ainult BT ühendus telefoniga ja et see töötaks hästi, kuna 95% kasutusest on just see. Packtalk Bold sedmega töötas telefon+BT vähemalt minul tõsiselt halvasti võrreldes hiinakatega. Tekkiski mõte, et äkki see hiinakas on veidi uuem ja parem.
Tavaliselt kellegagi koos ei sõida ja intercom funktsionaalsust ei kasuta.
Kui ilmad nii palju heaks lähevad, et saan hoovist välja nii, et rattaga pikali ei kuku, saan kommenteerida, kuidas Lexin B4FM reaalses kasutuses on. Hetkel pole veel ühegi kiivri sisse seda pannud.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 10 Mär 2019, 17:57
Postitas kriz123

Ostsin ka alguseks bt-s2 ja siis kasutasin seda, paaris sõita on täitsa okei kuni kiiruseni 80km/h, üle selle hakkas rõvedalt hakkima ja midagi aru ei saa.
Kuigi bluetoothiga telefoniga rääkida sain ka üle kiirusepiiranguta väga ilusti(120) spido järgi ehk siis gpsi järgi vähem ;) , nii et kuulsin vastaspoolt ja tema kuulis mind.
Bt-s2 ja bt-s3ga on just see klappide pistik mis ühendab seadmesse hakkab loksuma ja pahatihti töötab enamasti emb kumb kõrvaklapp.
Ühendamine on ka nende bt-s2 ja bt-s3ga et igakord pead natuke jamama et connectionit saada.
Järgmiseks võtan mingi odavama otsa sena või cardo millega paaris sõita. tahaks ka üle 90ne suhelda


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 10 Mär 2019, 22:19
Postitas urmas66
Spoiler
kriz123 kirjutas: 10 Mär 2019, 17:57

Ostsin ka alguseks bt-s2 ja siis kasutasin seda, paaris sõita on täitsa okei kuni kiiruseni 80km/h, üle selle hakkas rõvedalt hakkima ja midagi aru ei saa.
Kuigi bluetoothiga telefoniga rääkida sain ka üle kiirusepiiranguta väga ilusti(120) spido järgi ehk siis gpsi järgi vähem ;) , nii et kuulsin vastaspoolt ja tema kuulis mind.
Bt-s2 ja bt-s3ga on just see klappide pistik mis ühendab seadmesse hakkab loksuma ja pahatihti töötab enamasti emb kumb kõrvaklapp.
Ühendamine on ka nende bt-s2 ja bt-s3ga et igakord pead natuke jamama et connectionit saada.
Järgmiseks võtan mingi odavama otsa sena või cardo millega paaris sõita. tahaks ka üle 90ne suhelda

Oled kindel,et see hakkimine kiirusega seotud? Pigem on sõidu müra või tuul see mis kiiruse kasvades häirima hakkab. Ma saan pikalt rääkida, aga naine taga ei saa ka üle 90-100 eriti,ta ei kuule lihtsalt ja tema mikrisse taob tuul nii,et mina kuulen seda oma klappides ka. Mõlemal samad Nolan kiivrid ja samad seadmed.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 11 Mär 2019, 09:59
Postitas Wtf3000
RaidoR kirjutas: 10 Mär 2019, 08:00

On keegi kokku puutunud, kas selle seadmega saab ühendada ka kolm seadet?
https://m.aliexpress.com/item/327060247 ... st=ae803_5

Kaks seaded saab samaaegselt rääkida, aga mis saab kolmandast?

Mul on hiinakas nimega M1-S. Veidi juttu selle kohta siin: viewtopic.php?f=11&t=4546&p=807082#p807082