34. leht 54-st

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 07 Juun 2017, 13:30
Postitas Margit

Ei ole sahinat kui sellist ja muusikat kuuleb selgelt. Linnas ei pane nii kõvasti, et liiklust ei kuule, siis on seda tuule vihinat ikka kuulda. Kui käega cardole tõket teha, siis on kõik vaikne.
Jopel on selline krae, mis väga ei lase tuulel sinna kaela peale jõuda http://www.motolegends.com/Images/Produ ... L491_3.jpg
Aga võin ka selle kleepsuga proovida, et asi kindel oleks.
Ilmselt on pool põhjust ka naked ratas...


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 07 Juun 2017, 15:43
Postitas morse
Margit kirjutas:

Ei ole sahinat kui sellist ja muusikat kuuleb selgelt. Linnas ei pane nii kõvasti, et liiklust ei kuule, siis on seda tuule vihinat ikka kuulda. Kui käega cardole tõket teha, siis on kõik vaikne.
Jopel on selline krae, mis väga ei lase tuulel sinna kaela peale jõuda http://www.motolegends.com/Images/Produ ... L491_3.jpg
Aga võin ka selle kleepsuga proovida, et asi kindel oleks.
Ilmselt on pool põhjust ka naked ratas...

Kui käega varjates jääb vaikseks, siis minu arust ongi ju 2 võimalikku lahendust (üks ei välista teist ja mõlemaid varasemalt ka pakutud):
A: Cardo tahapoole liigutada (kasutamise suhtes ebamugavam)
B: Kleebisega hoidjat kasutada


Sena tarkvarauuendused mootorratta sidesüsteemidele

Postitatud: 10 Juun 2017, 12:02
Postitas Macintosh

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 10 Juun 2017, 12:21
Postitas jkristjan

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01 ... UTF8&psc=1

Lihtsalt infoks, et testisin ära need ja täiesti toimib. Saab kiivri pähe ilma et ära tuleksid, kiiver hoiab neid tuntavalt kinni aga ei suru liiga tugevalt kõrva. Teine pool väidab, et kuuldavus on 5+, samuti muusika, bass ja kõik, täiesti korralik.

Telefonis proovitud Discord, Skype Call, Facebook Voice Call jne, kõik töötavad umbes sama hästi. Telefonis on hea fikseerida režiim 2G peale, viide on suurem, aga masti vahetused ja halb levi ei häiri nii palju. Lisaks on kindlasti olemas mingid üle BT/WiFi töötavad intercomid, nende proovimiseni ei ole jõudnud.

Bluetooth ei levi hästi läbi inimese keha ja õues ei ole signaalil millegi vastast peegeldada, seega telefon võiks olla näiteks lenksu peal, mitte keha küljes.

Headset 512zLnML2LL._SL1000_.jpg

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 29 Juun 2017, 00:20
Postitas Ronk

Kuidas see võrdlus siis T-Comi ja BT-S2 vahel jääb? Praktiliselt sama asi, aga BT-l kehvad klapid? Ei suuda leida siin teemas kas on arutletud selle T-comi ümber ka kuidagi, kuna otsing ei suuda leida selle kohta midagi sest liiga tihti esinev sõna tundub olevat siin teemas.

Lisaks on veel Lexini tooted

https://goo.gl/28ahY6

ja nende uus mudel

https://goo.gl/yGJHzx

Tundub jube palju segavaid nuppe ja muud olema, kuid kas on keegi veel proovinud seda (teemas korra arutleti neist)?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 29 Juun 2017, 08:49
Postitas srx

T-COM sidega oli mul mingil põhjusel intercom funktsionaalsus väga vaikne. Nii vaikne, et see ei olnud kasutatav.
Kummalisel kombel oli intercomi helitugevus täiesti ok, kui see paaritada BT-S2 sidega. Ei oska sellest midagi arvata.

BT-S2 tundub toimivat. Välja arvatud see, et minu eksemplaril on telefoni handsfree funktsionaalsus väga vaikne. Nii vaikne, et sõites üldiselt rääkida ei saa, peab seisma jääma. Samas komplekti teine eksemplar töötab väidetavalt hästi. Ei tea mis nende helitugevustega on. Kõik helitugevused on igal pool põhja keeratud.

Klapid on tõesti T-COM mudelil paremad.
Veekindlus on BT-S2 mudelil ilmselt parem.

Üldiselt suht samad asjad. T-COM ei vaja klappide ringi tegemist ja talle on saada nii avatud kiivri kui kinnise kiivri mikrofoni varianti. BT-S2 jaoks oli viimati saadavad vaid lahtise kiivri variant - mida saab põhimõtteliselt ka kinnisesse paigaldada.
Pistik on neil sama, aga ühendused pistikus mitte. Klapid omavahel ei sobi.

T-COM on mul ühe hooaja (10000km) ilusti vastu pidanud. Seega nagu kestab küll. Vähemalt selle raha eest kurta ei saa.

Neid liiga paljude nuppudega variante olen vältinud. Paksu mootorratta kindaga neid opereerida pole hea.
Selle poolest on T-COM kõige parem olnud. Sul on üks väike nupp, millest lülitad sisse/välja ja alustad/lõpetad intercom side. Siis on ratas, mida keerates ja hoides muudad helitugevust või korraks keerates vahetab eelmise/järgmise loo peale. Ratta keskel on suur nupp, mis on play/pause või kui telefon heliseb, võtab telefoni vastu/lõpetab kõne. Selle opereerimisega pole mul kunagi probleeme olnud.
BT-S2 +/- nupud on natuke raskemini opereeritavad.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 29 Juun 2017, 10:37
Postitas lota-lota

Hei!
Kas keegi oskab ütelda kui suur on Sena SMH5 aku mahtuvus mAh (kodulehel info puudus)?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 29 Juun 2017, 10:47
Postitas Macintosh
lota-lota kirjutas:

Hei!
Kas keegi oskab ütelda kui suur on Sena SMH5 aku mahtuvus mAh (kodulehel info puudus)?

3.7V, 400mAh

Kui asendada tahad siis leiad samas mõõdus 500-600mAh akusid.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 29 Juun 2017, 18:24
Postitas jkristjan

Vahepeal sai omandatud veel niipalju kogemusi, et kõikidest variantidest Skype kõne töötab kõige paremini. Kes on huvitatud telefoni ja handsfreega majandamisest, ise pole raadio variante proovinud aga praeguste kogemuste põhjal enam ei oskagi midagi paremat tahta ja ei näe, mida need juurde annaksid. Kõige keerulisem on kiivri sisse sobiva handsfree leidmine, kui see õnnestub, no problems.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 29 Juun 2017, 19:20
Postitas Ronk
srx kirjutas:

Üldiselt suht samad asjad. T-COM ei vaja klappide ringi tegemist ja talle on saada nii avatud kiivri kui kinnise kiivri mikrofoni varianti. BT-S2 jaoks oli viimati saadavad vaid lahtise kiivri variant - mida saab põhimõtteliselt ka kinnisesse paigaldada.
Pistik on neil sama, aga ühendused pistikus mitte. Klapid omavahel ei sobi.

Kas avatud kiivri puhul siis mõtled seda nn boom varianti? Plaan paigaldada üks avatavasse ja üks kinnisesse.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 29 Juun 2017, 19:39
Postitas srx

Jah, painutatava pulga otsas mikrofon vs kaabli otsas mikrofon. Muud vahet pole.
Seda pulka annab igasse kiivrisse sobitada. Kaabli otsas mikrofoni lahtise/avatava kiivriga väga suu ette ei riputa.


Sena 20S EVO

Postitatud: 07 Juul 2017, 20:35
Postitas Macintosh

Senalt nüüd väljas midagi, mille nimi on 20S EVO. Sisuliselt S20 uuendatud variant pisut parema "rauaga" ja fikseeritud asendis antenniga.
https://www.sena.com/uncategorized/sena ... vice-sena/

20S-EVO-OVERVIEW_2.jpg

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 09 Juul 2017, 00:09
Postitas Melx

Huvitav, 30K on samasuguse fikseeritud antenni disainiga pluss üles käiv antenn.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Juul 2017, 22:55
Postitas urmas66

Ostsin Nolani kiivrid endale ja naisele,seoses sellega tekkis küsimus N-com seadmete kohta.Minu kiivrisse sobivad N-com B1 või B3.
B1 kahene pakend on 229€ ,mis oleks ehk isegi ka minu jaoks talutav,sest on kiivri sees ja see ka mingi mugavus.On kellegi kogemust.
B3 tutvustusest lugesin sellise lause välja:
UNIVERSAL INTERCOM: Bluetooth connection with intercom systems of other brands - See oleks argument.
On see ka päriselt nii? On keegi proovinud? Või siis teistel tootjatel on ikka oma lukus kanal ja ei ühildu ikkagi kellegagi?
Mulle iseenesest need B3 muud lisad,mis võrreldes B1-ga sellel olemas, ei paku mingit pinget.Kasutan seda ikka ainult lobisemiseks ja võtan ka väga harva tel vastu kui vaja.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Juul 2017, 23:05
Postitas Ain
urmas66 kirjutas:

Ostsin Nolani kiivrid endale ja naisele,seoses sellega tekkis küsimus N-com seadmete kohta.Minu kiivrisse sobivad N-com B1 või B3.
B1 kahene pakend on 229€ ,mis oleks ehk isegi ka minu jaoks talutav,sest on kiivri sees ja see ka mingi mugavus.On kellegi kogemust.
B3 tutvustusest lugesin sellise lause välja:
UNIVERSAL INTERCOM: Bluetooth connection with intercom systems of other brands - See oleks argument.
On see ka päriselt nii? On keegi proovinud? Või siis teistel tootjatel on ikka oma lukus kanal ja ei ühildu ikkagi kellegagi?
Mulle iseenesest need B3 muud lisad,mis võrreldes B1-ga sellel olemas, ei paku mingit pinget.Kasutan seda ikka ainult lobisemiseks ja võtan ka väga harva tel vastu kui vaja.

Arvan et reaalsuses ei ole see ühildumine väga argument!
Teoreetiliselt on erinevatel seadmetel see ühendusvõimalus teiste seadmetega olemas. Aga reaalsuses oskavad näiteks Cardo seadmete omanikud oma seadet sisse ja välja lülitada ja heal juhul paaritada teiste Cardo seadmetega. Kui kokku saavad uuemad(Packtalk) ja vanemad(G4,9,9x) Cardo seadmed siis üldjuhul tekib probleem kuna valdavalt ei osata neid omavahel tööle panna.


Cardo packtalk firmware v3.2

Postitatud: 24 Aug 2017, 18:32
Postitas oojamaa

Infokild Cardo packtalk/smartpack/freecom kasutajatele. Tänasest on väljas uus firmware versiooninumbriga 3.2.
Veel ei ole täpsemat infot muudatuste kohta, mis uues versiooni on paremaks tehtud või mis varasemad vead on parandatud.
Cardo software release notes lehel on info hetkel veel vaid eelmise v3.1 kohta. (http://cardosystems.com/release-notes/)
Cardo Community'sse sisse logides pakub välja uuendamiseks v3.2. (http://community1.cardosystems.com/)

Bänner: Cardo firmware v3.2
Bänner: Cardo firmware v3.2
Cardo_fw_update_v32.PNG (465.28 KiB) Vaadatud 7617 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 25 Aug 2017, 00:04
Postitas Macintosh
urmas66 kirjutas:

UNIVERSAL INTERCOM: Bluetooth connection with intercom systems of other brands - See oleks argument.
On see ka päriselt nii? On keegi proovinud? Või siis teistel tootjatel on ikka oma lukus kanal ja ei ühildu ikkagi kellegagi?

Millise kivi all sa Urmas täpselt elanud oled? Siit foorumist on kümneid kordi läbi käinud selgitus, et universaalses intercomis pole (endiselt) midagi uiversaalset. See on lihtsalt marketingingimull. Kõik lubavad universaalset. Kui nüüd täpne olla siis keskmiselt siunan ma seda universaalse interkomi juttu 2x aastas ja iga kord kiidad sina aga usinalt takka.

Kui me Ncom ostusoovitusest räägime siis palun tee endale teene ning ära vii oma raskelt teenitud raha Nolanile nende tehnoloogiliselt aegunud (aga hästi kiivritesse sobituvate) N-com seadmete katteks mul on varasemast paar kogemust. Mõlemal juhul ei saanud omanik oma kahe kiivri vahele sidet üles ja palus minult abi. Mina ka ei suutnud Ncomi toimima saada. Sellest on mõned aastad möödas. Äkki on asjad paranenud...
Kui sa siit, Eestist ostad siis saad asja mittetoimise korral iga kell tagasi viia. Elektroonilise kanali kaudu ostes pole vaja isegi seda - seadus lubab tagastada 14 päeva jooksul küsimusteta.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 25 Aug 2017, 08:58
Postitas koma2

Sena 10S-l samuti "universal intercom" mida Cardoga paaritada ikkagi ei õnnestunud (mingil põhjusel ei leidnud Cardot ülesse). Cardo mudelit ei tea. Idee poolest peaks see ühilduvus toimima mitte nagu intercomiga, vaid nagu tel, gps vms seadmega. Võimalik, et ise saamatu.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 25 Aug 2017, 12:43
Postitas urmas66
Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:

UNIVERSAL INTERCOM: Bluetooth connection with intercom systems of other brands - See oleks argument.
On see ka päriselt nii? On keegi proovinud? Või siis teistel tootjatel on ikka oma lukus kanal ja ei ühildu ikkagi kellegagi?

Millise kivi all sa Urmas täpselt elanud oled? Siit foorumist on kümneid kordi läbi käinud selgitus, et universaalses intercomis pole (endiselt) midagi uiversaalset. See on lihtsalt marketingingimull. Kõik lubavad universaalset. Kui nüüd täpne olla siis keskmiselt siunan ma seda universaalse interkomi juttu 2x aastas ja iga kord kiidad sina aga usinalt takka.

Kui me Ncom ostusoovitusest räägime siis palun tee endale teene ning ära vii oma raskelt teenitud raha Nolanile nende tehnoloogiliselt aegunud (aga hästi kiivritesse sobituvate) N-com seadmete katteks mul on varasemast paar kogemust. Mõlemal juhul ei saanud omanik oma kahe kiivri vahele sidet üles ja palus minult abi. Mina ka ei suutnud Ncomi toimima saada. Sellest on mõned aastad möödas. Äkki on asjad paranenud...
Kui sa siit, Eestist ostad siis saad asja mittetoimise korral iga kell tagasi viia. Elektroonilise kanali kaudu ostes pole vaja isegi seda - seadus lubab tagastada 14 päeva jooksul küsimusteta.

Siit foorumist otsinguga ei leidnud selle konkreetse seadme(N-com B3) teemal mitte muhvigi,selleks ka küsisin.Aga tänud vastamast ja tegelikult juba olemas olnud hiinakas paigaldatud ning teema maas.Pidi sutsu kuulari pesasid suuremaks tegema,aga õnneks on see sellel kiivril lihtne,sest need küljed käivad välja.
Uurisin ka mujalt maailmast selle kohta ja arvamusi oli seinast seina.Oli neid kes hindasid asja hindega 5 ja neid kes panid hindeks 1 .Aga ükski ei maininud seda omavahelist sidet vaid enamusel oli teemaks ühilduvus telefoni ja gepsuga.Positiivsemalt hinnati B1 seadet ja negatiivsemalt seda B3-e,aga pigem selle pärast,et palju kallim ja ei midagi enamat võrreldes B1-ga.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Nov 2017, 19:00
Postitas Raiki

Kuna sai välja vahetatud ratas, siis see hooaeg sai juba kasutatud CARDO PACKTALK-i.
Ütleme nii, et suure pundiga sõites ja kõigil oli sama seade, siis väga mõnus lahendus. 2 ratast olid lisaks veel külge poogitud vanemate Cardo seadmetega. julgen väita, et üks parimaid asju hetkel vist mida sideks kasutada.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Nov 2017, 22:46
Postitas Hipponen

Mina võtsin sellise riski ja ostsin eelmise hooaja algul sellise hiinaka:

https://www.aliexpress.com/item/1200m-B ... 0.0.wNNNLc

HTB1O0TMRXXXXXc2XpXXq6xXFXXXi.jpg

Julgen kindlasti soovitada. Side julgelt üle 1km, aku kestab väga kaua (vähemalt 8h muusikat või side), lagunema ka ei kipu va. ühe kinnituse suutsin ära murda - pigem oma süü.

Ainuke miinus, et kuni kuus seadet omavahel (millest üks nt sinu mobiil), siis 5 inimest ja ei ole grupivestlust vaid pead vahetama inimesi.
Aga hinnavahe 10 kordne võreldes Pactalkiga ja asi tõesti toimib nagu väidetud. (w)

Seljakotiga sõites ikka väga asendamatu asi.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Nov 2017, 23:15
Postitas ranel
Hipponen kirjutas:

Mina võtsin sellise riski ja ostsin eelmise hooaja algul sellise hiinaka:

Mul sama. Ainus asi, mis ei meeldi, et millegipärast mu peakomplekt tahab kiivri küljest lahti tulla.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 01 Dets 2017, 08:17
Postitas AzA
koma2 kirjutas:

Sena 10S-l samuti "universal intercom" mida Cardoga paaritada ikkagi ei õnnestunud (mingil põhjusel ei leidnud Cardot ülesse). Cardo mudelit ei tea. Idee poolest peaks see ühilduvus toimima mitte nagu intercomiga, vaid nagu tel, gps vms seadmega. Võimalik, et ise saamatu.

Sena10-e paaritamine isegi omavahel on selline teinekord tuleb välja tegevus.
Sai ikka seaks vihastada SC1-e ja SC-10U paaritamisel - tegu schuberti seadmetega, millel sena sisud.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 01 Dets 2017, 13:57
Postitas urmas66
ranel kirjutas:
Hipponen kirjutas:

Mina võtsin sellise riski ja ostsin eelmise hooaja algul sellise hiinaka:

Mul sama. Ainus asi, mis ei meeldi, et millegipärast mu peakomplekt tahab kiivri küljest lahti tulla.

Ma lõikasin enda hiinakal selle kruviaukudega osa kinnituselt ära ja panin nii enda ,kui naise kiivrile kahepoolse teibiga selle kinnitusepõhja kiivri külge.Kuna sellel kinnitusel oli mingi serv üle ääre.siis tuli panna 3 kihti teipi ja kõik toimib ideaalselt.Kiivri vahetusega sai mõlemale uue teibiga pandud ja vanale kiivrile ei jäänud jälgegi sellest kinnitusest.Mul nüüd kaks aastat need olnud ,laen vahel akusid kui meelde tuleb ja töötavad ideaalselt.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 01 Dets 2017, 17:14
Postitas simp
koma2 kirjutas:

Sena 10S-l samuti "universal intercom" mida Cardoga paaritada ikkagi ei õnnestunud (mingil põhjusel ei leidnud Cardot ülesse). Cardo mudelit ei tea. Idee poolest peaks see ühilduvus toimima mitte nagu intercomiga, vaid nagu tel, gps vms seadmega. Võimalik, et ise saamatu.

20S'i ja cardo vahel testitud ja toimis.

Küll aga on seal tehnilised piirangud, kuna "universal intercom" tähendab reaalselt seda, et Sena mängib teistele seadmetele lihtsalt teist telefoni. St, cardo poolepeal ei toimi kõik funktsioonid enam päris samamoodi.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 02 Dets 2017, 10:51
Postitas sepp
Spoiler
Hipponen kirjutas:

Mina võtsin sellise riski ja ostsin eelmise hooaja algul sellise hiinaka:

https://www.aliexpress.com/item/1200m-B ... 0.0.wNNNLc

Julgen kindlasti soovitada. Side julgelt üle 1km, aku kestab väga kaua (vähemalt 8h muusikat või side), lagunema ka ei kipu va. ühe kinnituse suutsin ära murda - pigem oma süü.

Ainuke miinus, et kuni kuus seadet omavahel (millest üks nt sinu mobiil), siis 5 inimest ja ei ole grupivestlust vaid pead vahetama inimesi.
Aga hinnavahe 10 kordne võreldes Pactalkiga ja asi tõesti toimib nagu väidetud. (w)

Seljakotiga sõites ikka väga asendamatu asi.

Vaadates neid pisikesi nuppe sellel ja mõelda natuke kui s**t on neid kinnas käes vajutada,siis võin puusalt pakkuda juba,et see toode on täis pask.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 02 Dets 2017, 10:54
Postitas urmas66

Need iga NIMEGA tootja oma kiiksud ja piirangud ongi see,mille pärast ma keeldun siiani neid Cardo-Sena-Midland jne. jublakaid ostmast.Nende reaalne väärtus on samuti,nagu ka suvalisel hiinakal, a´30€ tk.
Kui ma ostan 2 seadet ,et naisega suhelda siis selle töö teeb täna, a´30€ maksev no-name hiinakas, ideaalselt ära.Lisaks ühendab see seade mind ka telefoniga ning veel millegagi kui vaja.
Kui see NIMEGA toode oleks selline,et saan iga teel-reisil kokkusattunud tsikliga suhelda,siis poleks ka rahast kahju.Ehk siis täna on minu seisukoht ,et mitmesaja € eest mingi toote ostmine ,millega saab teha sama(tegelikult isegi vähem kuna saad ainult teise sama tootega suhelda) mida teeb 30€ NO-NAME toode,lihtsalt raha minema viskamine.

Edit: Minu hiinakal on nupud nii suured,nii et näpi kasvõi labakuga .Paaritamine ja kõik muu on väga lihtne ning siiani alati kohe esimesel korral, kõigi uute seadmetega, õnnestunud.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 02 Dets 2017, 11:27
Postitas sepp
urmas66 kirjutas:

Need iga NIMEGA tootja oma kiiksud ja piirangud ongi see,mille pärast ma keeldun siiani neid Cardo-Sena-Midland jne. jublakaid ostmast.Nende reaalne väärtus on samuti,nagu ka suvalisel hiinakal, a´30€ tk.
Edit: Minu hiinakal on nupud nii suured,nii et näpi kasvõi labakuga .Paaritamine ja kõik muu on väga lihtne ning siiani alati kohe esimesel korral, kõigi uute seadmetega, õnnestunud.

Ma usun,et sena on isegi vähem väärt kui 30€ ja kindlasti on hiinakas sada korda parem ja töökindlam.
Tegelikult on s**t ka päris maitsev kui leiba ei saa :mrgreen:
Sellega olen nõus,et iga intercom seade on parem kui lihtsalt kiiver peas karjumine.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 02 Dets 2017, 11:59
Postitas urmas66
sepp kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Need iga NIMEGA tootja oma kiiksud ja piirangud ongi see,mille pärast ma keeldun siiani neid Cardo-Sena-Midland jne. jublakaid ostmast.Nende reaalne väärtus on samuti,nagu ka suvalisel hiinakal, a´30€ tk.
Edit: Minu hiinakal on nupud nii suured,nii et näpi kasvõi labakuga .Paaritamine ja kõik muu on väga lihtne ning siiani alati kohe esimesel korral, kõigi uute seadmetega, õnnestunud.

Ma usun,et sena on isegi vähem väärt kui 30€ ja kindlasti on hiinakas sada korda parem ja töökindlam.
Tegelikult on s**t ka päris maitsev kui leiba ei saa :mrgreen:
Sellega olen nõus,et iga intercom seade on parem kui lihtsalt kiiver peas karjumine.

Hea s**t on ka tänapäeval kallis.Kui viitsid uuri,mis koorem maksab :mrgreen:
Aga need nimega tooted side alalt liigituvad minu jaoks,sinu terminoloogiat kasutades, pigem odava sita alla kalli raha eest . :ner:
Jah oli ka sõbral ja sõidukaaslasel üks nimega toodete paar,mis sai siin foorumis maha müüdud. Ilge pain oli sellega millegi sidumine ja paaritamine
Aga nime ja hinna poolest oli siis nö sinu mõistes leiva vääriline (lol)


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 02 Dets 2017, 13:01
Postitas Ain

Täna on tegelikult sidesüsteemide maailmas nii, et sisuliselt mitte ühelgi teisel tootjal peale Cardo pole sellise tehnoloogiaga ja võimalustega seadet kui on Packtalk. Siin siis näide millest jutt:
Põhiline probleem on sidesüsteemide puhul see, et kasutajad ei viitsi endale teha selgeks kuidas üht või teist seadet kasutatakse ja mis on nende võimalused. Packtalkil on näiteks olemas funktsioon "click to link" millega saab ühendust võtta suvalise foori taga seisva samasuguse seadme kasutajaga. Sellel on muidugi teatud eeldused. Näide:
Põhiline nagu iga asja juures on juhend ja selle lugemine. Teha endale telefoni mõned märkmed mismoodi mingeid funktsioone kasutada. Telefonis võiks olla ka pdf kujul juhend.
Packtalki puhul ei ole paljud suutnud endale selgeks teha isegi seda, kuidas enda seadet teise seadmega siduda. Rääkimata regulaarselt seadme tarkvara uuenduste tegemistest.
Väga palju on näha Packtalke millel vilgub sinine tuli ehk seade on vanas režiimis - side saab toimida ainult vanas reziimis nn. ketina ja väikse hulga vahel. Peaks aga olema DMC režiimis, ehk vilgub roheline tuli ja uuendatud tarkvaraga saab teha kuni 15 inimesega grupi ning suhelda stressivabalt. Kes soovib läheb ära grupist ja grupile järele jõudes suhtleb ilma midagi tegemata jälle kõigiga.
Packtalkiga on võimalik olukord kui hooaja alguses teeb punt kes koos sõitmas käib kõigi seadmetega grupi ja peale seda pole midagi muud vaja teha kui jälle kokku saades kellegiga grupist seade sisse lülitada, suhelda ja nautida sõitu.
Tean seda kõike omast kogemusest kuna olen aastaid Cardo seadmeid (G4,G9,G9x, Packtalk) müünud ja ka ise reaalselt kasutanud. Olen täiesti nõus et vanemate seadmetega (G4,G9,G9x) oli side püstisaamine tavainimesele paras piin. Aga kui teadsid mida tähendavad nupud tuled ja nende vilkumine siis oli see täiesti tehtav.
Tegelikult võiks ju ka tsiklimaailmas sõita edukalt hiinakatega, mis on oluliselt odavamad ja sõidavad samamoodi...aga ikka ostetakse millegipärast meelepärane "päris" tsikkel. Aga see ongi iga sõitja vaba valik lähtudes sisetundest ja rahakotist..