Alarmid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Alarmid
Küsisin inffi paagikottide kohta ja kuna tuli nii asjalikke nõuandeid siis mõtlesin uurida asja ka tsiklite alarmide koha pealt.
Nii, et kui keegi on lasknud paigaldada või niisama teab kohtadest kus paigaldatakse / hindadest siis olen suur kõrv.
Nii, et kui keegi on lasknud paigaldada või niisama teab kohtadest kus paigaldatakse / hindadest siis olen suur kõrv.
Alarmid
Minu teada peax saama ka tsiklitele alarme paigalda seal, kus seda tehaxe autodelegi... Tartus soovitan tšekata Filosoofi tänavasse
good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...
Alarmi tuleks ikkagi lasta panna sellisel tegelasel, kes on ennegi ratastele pannud ja teab, miks seda vaja ja kuidas ta ratast kaitsema peaks. Auto ja ratta alarmides on teatavad tehnilised erinevused ja rakendumine on väheti erinev. Seega igas jootekolviga garaashi nurgas alarmipaigaldajat ei tasuks uskuda/usaldada.
no nii hull see asi ka pole minuarust..
Mu rattal on Gemel serpi star E587, sellel on kallutusandur korpuse sees.
Olin ise kõrval kui mu rattale pandi ja midagi keerulist küll tegelikult polnud, täiesti loogiline ja arusaadav. See kes elektrit jagab, saaks selle isegi pandud.
Siinkohal on paslik mainida, et mina tegelikult elektris ennast koduselt ei tunne ja järgmisele rattale lasen ka alarmi panna mitte ei hakka ise õppima.
Sellel E587 alarmil on ka üks funktsioon, mille eest hoiatan ette neid kel ost plaanis. Nimelt on tal üks loll funktsioon, mida maha progeda pole võimalik. Peale mootori välja suretamist (süüte välja keeramist) läheb mingi kindla aja möödudes(30 sek. vist) mootori katkestus ise peale, mitte alarm ise, vaid see et mootor ei käivitu. Kui uuesti käima tahad panna peab puldist nn. "alarmi maha võtma". Algul häiris, aja jooksul lihtsalt leppisin.. Segab see siis kui näiteks kasvõi tee ääres kaardi uurimiseks mootori seisma jätan jne.
Muidu tundub alarm hea ja töökindel olema, mingit aku tühjaks imemist ega muid jamasid ei esinenud.
Mu rattal on Gemel serpi star E587, sellel on kallutusandur korpuse sees.
Olin ise kõrval kui mu rattale pandi ja midagi keerulist küll tegelikult polnud, täiesti loogiline ja arusaadav. See kes elektrit jagab, saaks selle isegi pandud.
Siinkohal on paslik mainida, et mina tegelikult elektris ennast koduselt ei tunne ja järgmisele rattale lasen ka alarmi panna mitte ei hakka ise õppima.
Sellel E587 alarmil on ka üks funktsioon, mille eest hoiatan ette neid kel ost plaanis. Nimelt on tal üks loll funktsioon, mida maha progeda pole võimalik. Peale mootori välja suretamist (süüte välja keeramist) läheb mingi kindla aja möödudes(30 sek. vist) mootori katkestus ise peale, mitte alarm ise, vaid see et mootor ei käivitu. Kui uuesti käima tahad panna peab puldist nn. "alarmi maha võtma". Algul häiris, aja jooksul lihtsalt leppisin.. Segab see siis kui näiteks kasvõi tee ääres kaardi uurimiseks mootori seisma jätan jne.
Muidu tundub alarm hea ja töökindel olema, mingit aku tühjaks imemist ega muid jamasid ei esinenud.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Tsikli peal GT alarm. Kevadel peale pandud ja seni laitmatult töötanud. Maksma läks koos paigaldusega natuke üle 2K, otse mehe käest ostes, kes ka paigaldas oleks selle alla 2K saanud (tuletan meelde, see oli kevadel). Kellel huvi andke teada, otsin mehe ülesse.
alarm on korralik - puudutuse peale pistab karjuma, paanika nupp, mootori katkestus jne.
Siiski soovitan peale alarmi täiendada turvavarustust ka mingi mehaanilise luku või korraliku ketiga. Ise kasutan lisaks veel pidurikette lukku . ilus pisike ja mahub taskusse, kuid kui see peal on tunduvalt raskem masinat minema veeretada. Hind Wild Ridersis oli midagi u 25o.-
alarm on korralik - puudutuse peale pistab karjuma, paanika nupp, mootori katkestus jne.
Siiski soovitan peale alarmi täiendada turvavarustust ka mingi mehaanilise luku või korraliku ketiga. Ise kasutan lisaks veel pidurikette lukku . ilus pisike ja mahub taskusse, kuid kui see peal on tunduvalt raskem masinat minema veeretada. Hind Wild Ridersis oli midagi u 25o.-
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Minu Fazeril ka nüüd juba paar kolm nädalat Gemeli E587 peal ja ka siiani igati rahul. See immo automaatne peale minemine võiks tõesti olemata olla, eriti kui oled paksud sõidukindad juba kätte venitanud ja siis pead sellele pisikesele nupule puldi peal pihta saama...
Aga samas on ühe sõbra HD-l asi veel hullem - nimelt läheb ka signa automaatselt peale...
Fazer
Aga samas on ühe sõbra HD-l asi veel hullem - nimelt läheb ka signa automaatselt peale...
Fazer
Mina soovitan Defa MC, mille hind on päris soodsaks läinud võrreldes paari aasta tagusega. Praegu on maaletooja hind 2400+km.
Signal on eraldiasetsev akupasun, mis on väga hea lahendus. Juhul, kui alarmikeskus lõhutakse, hakkab teise kohta paigaldatud pasun karjuma. Samuti juhtub see pasuna eemaldamisel. Pasun on väga kõva häälega ning juhtplokk väike ja õhuke.
Suur eelis on ülimadal voolutarve: aktiveerituna 2,8mA, hoiureziimis 0 mA. Pasun tarbib laadimise ajal 5mA.
Gemel on teise nimega SerpiStar ja minu testi kohaselt on tal kallutusandur suht tuim. Hind sama Defaga.
Paigaldamine on ülilihtne - tegelikult tuleb 1 juhe katkestada ning teised ühendada Iga mees, kellel vähegi elektritööst aimu on, saab hakkama.
Ja ikka trügin siia testilingi ka
http://www.pm.ee/bikehelp/artiklid/alarmitest.html
Signal on eraldiasetsev akupasun, mis on väga hea lahendus. Juhul, kui alarmikeskus lõhutakse, hakkab teise kohta paigaldatud pasun karjuma. Samuti juhtub see pasuna eemaldamisel. Pasun on väga kõva häälega ning juhtplokk väike ja õhuke.
Suur eelis on ülimadal voolutarve: aktiveerituna 2,8mA, hoiureziimis 0 mA. Pasun tarbib laadimise ajal 5mA.
Gemel on teise nimega SerpiStar ja minu testi kohaselt on tal kallutusandur suht tuim. Hind sama Defaga.
Paigaldamine on ülilihtne - tegelikult tuleb 1 juhe katkestada ning teised ühendada Iga mees, kellel vähegi elektritööst aimu on, saab hakkama.
Ja ikka trügin siia testilingi ka
http://www.pm.ee/bikehelp/artiklid/alarmitest.html
Minul Serpistar e587 peal ja super lux, Kallutusandur on väga ergas,väikseima kallutamise peale karjub kui kurat. maksis ~3500mella kirjutas:Mina soovitan Defa MC, mille hind on päris soodsaks läinud võrreldes paari aasta tagusega. Praegu on maaletooja hind 2400+km.
Signal on eraldiasetsev akupasun, mis on väga hea lahendus. Juhul, kui alarmikeskus lõhutakse, hakkab teise kohta paigaldatud pasun karjuma. Samuti juhtub see pasuna eemaldamisel. Pasun on väga kõva häälega ning juhtplokk väike ja õhuke.
Suur eelis on ülimadal voolutarve: aktiveerituna 2,8mA, hoiureziimis 0 mA. Pasun tarbib laadimise ajal 5mA.
Gemel on teise nimega SerpiStar ja minu testi kohaselt on tal kallutusandur suht tuim. Hind sama Defaga.
Paigaldamine on ülilihtne - tegelikult tuleb 1 juhe katkestada ning teised ühendada Iga mees, kellel vähegi elektritööst aimu on, saab hakkama.
Ja ikka trügin siia testilingi ka
http://www.pm.ee/bikehelp/artiklid/alarmitest.html
Sukisuki Änn- Änn@MC Motoahvid
kadaka tee 1 on R ja P, kus pannakse ka mistahes alarm peale ja valik on seal hea. Pelgalt kaivitustakistiga alarmi ise ei julgeks soovitada, sel vaja vaid uks juhe labe loigata ja ongi korras. Kui alarm juba panna, siis peaks seal ikka kallutusandur ja akupasun olena. Ja pult peaks ka veekindel olema.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Secure 2-Way MOTO
Leidsin vähemalt manuaali lugedes enda nõudmisi täielikult rahuldava alarmi:
http://www.autoalarm.ee/index.php?2waymoto
Tundub just õige värk olema.
Äkki on kellelgi praktilisi kogemusi?
http://www.autoalarm.ee/index.php?2waymoto
Tundub just õige värk olema.
Äkki on kellelgi praktilisi kogemusi?
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: Secure 2-Way MOTO
Aatomik kirjutas:Leidsin vähemalt manuaali lugedes enda nõudmisi täielikult rahuldava alarmi:
http://www.autoalarm.ee/index.php?2waymoto
Tundub just õige värk olema.
Äkki on kellelgi praktilisi kogemusi?
http://cgi.ebay.co.uk/2-WAY-LCD-MOTORCY ... dZViewItem
Päris nii tegija pole,küll aga pakub samasugust tagasisidet ja on suhteliselt taskukohane ka
Toetan ka kahel käel seda tagasisidega alarmi ideed. Saab rahulikult poes käia ja vähemalt päeva ajal on võimalik ratast kortermaja ees hoida nii, et karvad püsti ei ole. Endal on mongoose alarm tagasisidega. Laita ei oska midagi, pult näeb ka täitsa okei välja, hiidkaubanduskeskustes igatahes side parklas oleva tsikliga toimib. Hind oli kuskil 3500 eeku (lisapasun oli ka selle raha sees). Ilmselt on teistel tootjatel samasuguseid mudelid ja eks nad põhimõtteliselt kõlbavad kõik.
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Secure 2-Way MOTO
Ma käin neid alarme alltöövõtuna paaris Tallinna tsiklifirmas paigaldamas. Tegemist on suht normaalse alarmiga - väga paljude eeliste seas on paar mind häirivat puudust.Aatomik kirjutas:Leidsin vähemalt manuaali lugedes enda nõudmisi täielikult rahuldava alarmi:
http://www.autoalarm.ee/index.php?2waymoto
Tundub just õige värk olema.
Äkki on kellelgi praktilisi kogemusi?
1. Voolutarve on vähe suurem kui "itaallastel, mis jäävad "magama"
2. Sisse/väljalülitamisel teeb suht kõvasti piuksu, mida ei saa välja lülitada.
Kuna ta on turul olnud vaevalt ühe aasta, siis töökindluse kohta on veel vara midagi öelda kuigi analoogne autodele mõeldud alarm on ennast heast küljest näidanud.
Väga hea on see, et löögianduri ja kallutusanduri tundlikkust saa puldist regullida.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Tänud red buell puuduste välja toomise eest.
See voolutarve pole minu kasutustingimuste juures vast nii oluline aga see sisse-väljalülimise piiks oleks küll väga häiriv. :O
Ise lootsin, et selle saab maha võtta, kuna manuaalis on kirjas:
"Sireeni keelamine
Märkus: Kui sireen on keelatud, ei tee ta ühegi režiimi korral häält, välja arvatud häirerežiim ja
MOOTORRATTA OTSIMISE funktsioon.
1. Süüde peab olema väljas.
2. Vajuta ja hoia 1 sek II ja seejärel vajuta uuesti II. (vt joon. 2, 3)."
Joonis 2 ikooni tekst on ka eksitav: "Lülitussignaalid keelatud"
See ei tähendagi kahjuks ilmselt siis sisse-välja piiksu, vaid muid hoiatus jne. signaale?
See voolutarve pole minu kasutustingimuste juures vast nii oluline aga see sisse-väljalülimise piiks oleks küll väga häiriv. :O
Ise lootsin, et selle saab maha võtta, kuna manuaalis on kirjas:
"Sireeni keelamine
Märkus: Kui sireen on keelatud, ei tee ta ühegi režiimi korral häält, välja arvatud häirerežiim ja
MOOTORRATTA OTSIMISE funktsioon.
1. Süüde peab olema väljas.
2. Vajuta ja hoia 1 sek II ja seejärel vajuta uuesti II. (vt joon. 2, 3)."
Joonis 2 ikooni tekst on ka eksitav: "Lülitussignaalid keelatud"
See ei tähendagi kahjuks ilmselt siis sisse-välja piiksu, vaid muid hoiatus jne. signaale?
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Ise alguses olin kah õnnelik selle "piuksude keelamise" funktsiooni üle aga tegelikult keelatakse ära koos sellega ka häire puhul kisamine - alles jääb vaid info kaugjuhtimispuldile. Sai ka tootjatehasega ühendust võetud, ehk parandavad vea.Aatomik kirjutas:Tänud red buell puuduste välja toomise eest.
See voolutarve pole minu kasutustingimuste juures vast nii oluline aga see sisse-väljalülimise piiks oleks küll väga häiriv. :O
Ise lootsin, et selle saab maha võtta, kuna manuaalis on kirjas:
"Sireeni keelamine
Märkus: Kui sireen on keelatud, ei tee ta ühegi režiimi korral häält, välja arvatud häirerežiim ja
MOOTORRATTA OTSIMISE funktsioon.
1. Süüde peab olema väljas.
2. Vajuta ja hoia 1 sek II ja seejärel vajuta uuesti II. (vt joon. 2, 3)."
See ei tähendagi kahjuks ilmselt siis sisse-välja piiksu, vaid muid hoiatus jne. signaale?
Aa, jäi ennem märkimata leviraadius, mis lagedal võib ulatuda 1km-ni, kuid asustatud piirkonnas on see olenevalt majade tihedusest 400m alates.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Blokeering on olemas minuteada praktiliselt kõikidel tsiklialarmidel. Kõige rohkem nagu immobilaiseri moodi on Defa tsiklialarm, mis töötab transponderpulkadega, kuid selle kasutamine on suhteliselt ebamugav (minu arvamus).Artemide kirjutas:Kui siin juba alarmidest juttu on siis küsiks, et äkki oskab keegi midagi immobiliseriga alarmide kohta ka midagi öelda ja soovitada!
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Defa on alarm nagu iga teinegi immoga alarm. Alarme tundva inimesena peaks sa seda ju teadma.red buell kirjutas:Kõige rohkem nagu immobilaiseri moodi on Defa tsiklialarm, mis töötab transponderpulkadega, kuid selle kasutamine on suhteliselt ebamugav (minu arvamus).
On pasun, on kallutusandur ja voolutõukeandur. Vahe teiste alarmidega on veekindel pulgaga opereerimine ja väga väikesed mõõtmed. 0-tarbe reziim ka.
Selle kasutamine on minuarust mugavam kui tavalise puldiga alarmil. Lihtsalt pistad võtme süütelukku ja midagi ei pea lisaks tegema. Kui võtme lukust eemaldad, aktiveerub 15sek pärast valvereziim. Mõned seda naudivad, teised laidavad - enamasti küll need, kes ise kasutanud pole.
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Huvitav, mida ma siis kirjutasin? Olen ka Defadega tegelenud ning ei viitsi siin jagelema hakatamella kirjutas:Defa on alarm nagu iga teinegi immoga alarm. Alarme tundva inimesena peaks sa seda ju teadma.red buell kirjutas:Kõige rohkem nagu immobilaiseri moodi on Defa tsiklialarm, mis töötab transponderpulkadega, kuid selle kasutamine on suhteliselt ebamugav (minu arvamus).
On pasun, on kallutusandur ja voolutõukeandur. Vahe teiste alarmidega on veekindel pulgaga opereerimine ja väga väikesed mõõtmed. 0-tarbe reziim ka.
Selle kasutamine on minuarust mugavam kui tavalise puldiga alarmil. Lihtsalt pistad võtme süütelukku ja midagi ei pea lisaks tegema. Kui võtme lukust eemaldad, aktiveerub 15sek pärast valvereziim. Mõned seda naudivad, teised laidavad - enamasti küll need, kes ise kasutanud pole.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
peale selle, et osadel alarmidel on 0mA tarve, on neil veel tavaline tööreziim, mille voolutarve on tublisti erinev. Joonistasin siin tabeli, milles kirjad kui kiiresti selle x mA tarbe korral pool aku mahtuvusest ära tarbitud, millise vahe see tekitab ning kui tihti peaks siis "akut laadima" (ehk siis sõitmas käima) saab igaüks ise otsustada..
"pool mahtuvuse" real siis tunnid kunas on ideaalis kulutatud pool akus pesitsevast maksimaalsest energiavarust (see minuarvates adekvaatne suurus võrdlemiseks - me ei taha akut kunagi täiesti tühjaks lasta, starter käivitades võtab oma, keskmiselt on aku ka kasutatud seisus kui ta ratta küljes).
"päevi" tähendab siis aega päevades, palju see aega võtab.. et selgem arusaam.
igal alarmil on omad eelised ja kahjuks ka miinused.. voolutarve on vist näitaja mida vabalt foorumis arutada võib.. ja mis on üks argument, ei pruugi olla tähtsaim.
samas alarmikarpidelt loetud energiatarbele lisandub veel tahestahtmata veel juhtmete ja pistikute takistus..
see, et inf rattalt muutub enda jaoks tähtsamaks on jah tehnika arenguga kaasaskäiv asi - kõik ümberringi vingub ja piuksub (sestap on mikrolaineandur pahatihti tolamagnetiks - teemades teisedgi kasutajad välja toonud) tahaks ikka teada, kas see mis kisab on oma ratta küljes olev pasun..
kui ma millegagi räigelt mööda panin, või tähelepanu antud asjase ei juhtinud, siis parandage.
"pool mahtuvuse" real siis tunnid kunas on ideaalis kulutatud pool akus pesitsevast maksimaalsest energiavarust (see minuarvates adekvaatne suurus võrdlemiseks - me ei taha akut kunagi täiesti tühjaks lasta, starter käivitades võtab oma, keskmiselt on aku ka kasutatud seisus kui ta ratta küljes).
"päevi" tähendab siis aega päevades, palju see aega võtab.. et selgem arusaam.
igal alarmil on omad eelised ja kahjuks ka miinused.. voolutarve on vist näitaja mida vabalt foorumis arutada võib.. ja mis on üks argument, ei pruugi olla tähtsaim.
samas alarmikarpidelt loetud energiatarbele lisandub veel tahestahtmata veel juhtmete ja pistikute takistus..
see, et inf rattalt muutub enda jaoks tähtsamaks on jah tehnika arenguga kaasaskäiv asi - kõik ümberringi vingub ja piuksub (sestap on mikrolaineandur pahatihti tolamagnetiks - teemades teisedgi kasutajad välja toonud) tahaks ikka teada, kas see mis kisab on oma ratta küljes olev pasun..
kui ma millegagi räigelt mööda panin, või tähelepanu antud asjase ei juhtinud, siis parandage.
Scorpio alarmid
Tervitan teiselt poolt lompi!
Siin USA's on turuliider Scorpio (ega see turuliidri staatus iga kord parimat toodet ta'henda, aga seekord olen ysna rahul)
http://www.scorpioalarms.com/products/motorcycle
mul on sri-500 peal koos ko'ikede lisakellukestega. Ise installisin, kuna nad myyvad kaasa tsiklimudelile vastavat juhtmekomplekti mis tegi asja to'esti plug&play moodi lihtsaks. Perimeetrisensor to'o'tab korralikul, reguleeritava tundlikkusega. Timmisin ta nii, et lihtsalt mo'oda jalutades masin ei piuksuks, kui keegi juba kohale kummardub siis hakkavad hoiatussignaalid. Puldilt saab loomulikult valida, kas perimeetrikaitse sees/va'ljas.
No'ustun meestega, kes 2-way kasuks kirjutasid. Endal rahulikum olla kui ca 800 m raadiuses pult ytleb, et masinaga ko'ik korras.
jaak
Siin USA's on turuliider Scorpio (ega see turuliidri staatus iga kord parimat toodet ta'henda, aga seekord olen ysna rahul)
http://www.scorpioalarms.com/products/motorcycle
mul on sri-500 peal koos ko'ikede lisakellukestega. Ise installisin, kuna nad myyvad kaasa tsiklimudelile vastavat juhtmekomplekti mis tegi asja to'esti plug&play moodi lihtsaks. Perimeetrisensor to'o'tab korralikul, reguleeritava tundlikkusega. Timmisin ta nii, et lihtsalt mo'oda jalutades masin ei piuksuks, kui keegi juba kohale kummardub siis hakkavad hoiatussignaalid. Puldilt saab loomulikult valida, kas perimeetrikaitse sees/va'ljas.
No'ustun meestega, kes 2-way kasuks kirjutasid. Endal rahulikum olla kui ca 800 m raadiuses pult ytleb, et masinaga ko'ik korras.
jaak
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.