Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Saan aru, kui on tavaline sõidusaabas aga kui on korralik touring motosaabas, siis see ei lase niivõinaa vett läbi ju.



  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Üks kõik kui hea mootorratta saabas ,kui ta just kummist või plastikust pole, on peale 3 päeva vihmas vastikult niiske ja rõske, isegi kui ta vett läbi ei lase. Ja oleneb ka mootorrattast, mõnega ei pritsi jalgadele, mõnega sõidad nagu survepesuri all.Kui veel kuivatamise võimalust ka pole,on mugav need peale tõmmata.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Minina enda saapaga olen ka mitmenädalasel vihmasel enduromatkal olnud ja kui seest on kuiv, siis pole oluline, milline ta väljast on, võib-olla tõesti on kellelegi oluline esteetiline pool.
Aga saan nende kummikute mõttest siiski aru, ise lihtsalt ei kasutaks.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas bjorn »

MarekM kirjutas:

Hei hei. Kuskohast leiaks kahemeetrine vibalik endale lühikese lõikega ja kitsama mototagi. Suvisteks mootorrattaga sõitudeks. Senised kogenused on, et mis on pikkusest paras, läheb jämeduse poolest liiale. Mis aga kõhnusega sobib, on juba pikkuselt poolde persesse.

Kas said mingi lahenduse? Välismaalt tellida jopet erimõõdus on marukahtlane tegemine. Ehk on nüüdseks mõni Eesti müüja samuti mõne mudeli sisse saanud millel "Long" või "Tall" versioon olemas.

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Kas kellegil odavama otsa mootorrattakombedega ka kogemust on? Hind on väga odava, aga mugavus ja kaitse? Või tasuks pigem midagi kallimat vaadata?

https://mprenkaat-store.com/laguna-seca ... ehed5hahu7

Jalanõude kohta siis samad küsimused.

https://mprenkaat-store.com/93012-racin ... ehed5hahu7

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas puna »

Pigem ostaks paarkorda sõitmas käinud tuntud tootja kaupa

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Käisin täna Vaasas Motonetis siis mootorrattaga sõiduks varustust valimas. Minu suurust motosaapaid polnud meeldivaid. Oli number väiksem ja suurem. Nahkkombed ei mahtunud ükski selga. Leidisn ainult kaitsevest krossi oma, mis oli seljas päris mõnus. tegelikult ka ühe motokiivri. Nimelt proovisin pea kõiki, mis poes olid ja see tundus kohe pähe pannes väga ül mugav võrreldes teistega. Oleks tahtnud küll avatavat mootorratta kiivrit, aga see ka ei häirinud. Ülimugav ja olin valmis juba ära ostma. Siis nägin hinda ja ainult 139€ ja ei ostnudki. Arvatavasti tuleb ikka €estis vaadata kõik varustus ühest kohast. Mugav oli küll, aga ei tea kui turvaline. Jäi veidi kahtlane mulje. Link ka siis.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/3828806/ ... inenharmaa

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 503
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 78 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas claw »

Ei saa nüüd aru: 139 eurone mootorrattakiiver tundub liiga odav? Et oli peas jube mugav, aga kuna hind ainult 140 euri, siis ilmselt ikka ei kaitse?

Või sain ma valesti aru?

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Braavo Käberlinski :wack:

Ainutl üle 1milli maksev mootorratta kiiver kaitseb Sind täielikult kõikide ohtude eest, ka väljakiirgava lolluse eest.
Osta ikka kallimaid asju, nad on küll väga ebamugavad Sulle aga see-eest saavutad kõva RETSEPT'i.....

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Jäi veidi vale mulje. Veidi võtnud kui kirjutasin. Tegelt sellele hinnale lisaks kardan pigem, et kuna mootorratta lube ja kogemusi pole, äkki tuleb autokoolis midagi ilmsiks, et mida kindlasti tahaks. Hetkel ei tea mootorratta kiivrite vaiksustest ja asjadest midagi. Rääkimata kogemustest kinniste ja lahtistega jne. Täielik tühi maa... Ei kujuta ise ette ka mida seal üldse jälgima peaks. Päris välimuse ja pähe proovimise järgi ei ole kindel, et oskan üldse midagi vaadata. Endale meeldis, et saab nagu väikese päikese "visiiiri" alla lasta ja see tundus suht mõnus. Nagu ütlesin tühi maa ja ei julgenud pm ära osta, kartes viga teha... Segane jutt, võtan parem edasi. Ilusat nädalavahetust. :wack: :bsmile:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Sinu Rahustuseks võin kirjutada(juba vist 10'ndat korda siin foorumis), et sakslased testisid kuni 100EUR'i maksvaid kiivreid ja enamus neist said turvalisuses hinded:
HEA või VÄGA HEA
Ehk ülejäänud hind on reklaam, arendus, mürasummutus(mitte alati), nimi jne....

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas kaimex »

yeekim kirjutas:

Sinu Rahustuseks võin kirjutada(juba vist 10'ndat korda siin foorumis), et sakslased testisid kuni 100EUR'i maksvaid kiivreid ja enamus neist said turvalisuses hinded:
HEA või VÄGA HEA
Ehk ülejäänud hind on reklaam, arendus, mürasummutus(mitte alati), nimi jne....

edu

Turvalisuse pärast vast nii väga ei muretseks, et parem vast, kui odavad kasutatud kiivrid. Aga ülejäänud on kõik täiesti must maa. Tean, et oli jahutus avad ees ja taga ja kõik. Võimalik, et tellin ikkagi täna selle kiivri ära ja hiljem saab alati müüa, kui soov teise järgi. Pole nüüd nii kallis ka. Ei tea ainult, kas gopro sinna külge saab.
Muidu proovisin u taolist FOX-i vesti selga. Tundus päris huvitav. Veidi teine ja kallim mudel oli. Netis seda kahjuks pole. Võrk "särk" korralikult kaitsmetega. Kahjuks aga jälle ei tea, kuidas bikeiga sõites sellega oleks. Eks varsti saab teada, sest plaanis ka midagi sellist osta.

http://www.motonet.fi/fi/tuote/4012613/ ... aita-musta

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 503
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 78 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas claw »

Mootorratta kiivri kohta ma ei oska küll miskit müüd kosta, kui et 140 euroga saab juba turvalisuse poolt täiesti hea kiivri.

Turvalisust saad näiteks hinnata ka SHARP testide abiga.
http://sharp.direct.gov.uk/

Aga mootorratturi kaitsmevest on küll jumala hea asi, eriti palavaga.
Ära ainult 160 euroga osta vesti, mille saad ebay-st 35ga.
Suure tõenäosusega samast tehasest pärit nad. Ise kasutan endurotades ka sarnast hiinakat ja ei kurda millegi üle, kuigi maastikuga kohtunud ikka olen.
Bikega sõites oli ka t-särgi peal, aga kukkumis testi bikega ei teinud.
Mul endal täpselt sama mis sinu pildil, aga ilma logodeta
Näide ebayst: http://www.ebay.com/itm/Fashion-Motorcy ... 19&vxp=mtr

see luxury variant siis.
Pakun et kvaliteedivahet selle sinu väljatooduga ei ole. Saad ülejääva raha eest veel kiivri ka. Seda ära ainult hiinakat osta.

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas kaimex »

claw kirjutas:

Kiivri kohta ma ei oska küll miskit müüd kosta, kui et 140 euroga saab juba turvalisuse poolt täiesti hea kiivri.
see luxury variant siis.
Pakun et kvaliteedivahet selle sinu väljatooduga ei ole. Saad ülejääva raha eest veel kiivri ka. Seda ära ainult hiinakat osta.

Tegelikult oli minu vest kergelt teine ja maksis 220. Pm samasugune. Krt ainult suurust ei mäleta nüüd. Muidu telliks lingilt kohe ära.
Ise olen 176cm ja 95 kg. Tegelen siis poksi ja jõusaaliga, et ülaosa vb veidi laiem... Äkki oskad mingit suurust pakkuda?
Muidu väga vinge, on kuulda selliseid asju, et saab kuskilt ca 7 x odavamalt.

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 503
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas claw »

Ma ise olen kõike muud kui standardmõõdus, aga sinu asemel võtaks XL vist.

  1. suht palju saab rihmadest ise suurust ka timmida
  2. kui ei sobi, siis ma olen üsna kindel, et ostuhinna saad vabalt ise müües tagasi
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas kaimex »

claw kirjutas:

Ma ise olen kõike muud kui standardmõõdus, aga sinu asemel võtaks XL vist.

  1. suht palju saab rihmadest ise suurust ka timmida
  2. kui ei sobi, siis ma olen üsna kindel, et ostuhinna saad vabalt ise müües tagasi

Võtsingi just mootorratturi XL suuruses vesti ära, tellisin hiinast otse. Ali lehelt, seal 36 doltsi ja läks loosi kohe. Seal oli enamvähem suurused välja kirjutatud ka. Muidu tundus suht mugav seljas a võrk annab mõnusa kerge oleku. Ei tohiks suvel eriti palav hakata. :)

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Minule tuli täna kohale ja ikkagi veidi väike. Nii et kui keegi tahab saab suvel 40-ga ära osta. :) Tegelikult läks tolli raha ka juurde a pole nüüd iga eur nii tähtis. :)

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Mootorrattakiivritest.... üle 12a. kasutasin Shubert PRO1 kiivrit ja polnud midagi laita. Ainuke häda oli,et jätsin tellimatta uue klaasi ja nüüd on tootmisest maas, üle 8a. vanadele motokiivritele ei ole varuosi. Vanale kogemusele tuginedes ostsin siis PRO3 kiivri ja nüüd hädad algasid:
1) Visiiri kinnitus on tehtud selline, et peab lagunema, ka pisem kukkumine lahtise visiiriga (näiteks laualt vaibale) purustab kinnitus nagad. Nende taastamine on võimalik ainult teoreetiliselt, uus aga maksab 79EUR, sisemine klaas veel juurde.
2) Lõuarihma kinnitus on plastik, eeldatavasti varsti kulub või lakkab töötamast.
3) Visiiri asendite fiksaatorid töötavad kiirusteni 80, hiljem tuul lihtsalt suleb visiiri, vahel palavaga võiks ka pragu või täitsa ülal olla
4) Kas motokiivri tegemisel on mõeldud sellist isteasendit kus ollakse tahapoole 20-30 kraadi kaldu, jalad ees puusade kõrgusel, käed pea kõrgusel lenksu otstes ja juhm pilk taevast vahtimas? Tundub küll! Sest ettepoole kaldu sõiduasendi korral sise- ja välisklaasi liitejoon jääb vaadates tee tasapinda ja segab vaatevälja....muidugi aitab ajutiselt kiivri kuklasse venitamine, kurat ta tuleb ju tagasi.
5) Suu alune tuulutusava on tehtud "eriline" võrreldes vana C1 PRO-st tunduvalt viletsam ja väiksema reguleerimisvõimalusega.
6) Kellel on topeltlõug või lihtsalt lõug jämedam jääb rihma pikkusest väheks, vanal andis ikka palju reguleerida võrreldes uuega
7) Jutud "ülivaikne" "üli aerodünaamiline" j.n.e. võib oma vanaemale rääkida. Võrreldes 13a. vana odava otsa kiivriga sama "vaikne", aeradünaamikast ei oska vaielda.
8) Kõike eelpool loetut arvestades kas sellest "kiivrist" ka kukkumisel abi on või laguneb enne maaga kokkupuutumist nagu visiiri klaas?

RESÜMEE: sakslane teeb paska, mitte kiivrid üksi vaid ka autod ja muu. Purenemised, lagunemised on sisseprogrammeeritud ja lagunevad just kallid osad ja detailid. Tehas annab valed õlivälbad (long-life õlidele),et aga mootor kinni jookseks. Olen pikka aega olnud germanofiil ja mida viimati saksas nägin ajab öökima, mustus, kõnts, inimsita hunnikud, kipub india moodi minema, elagu multi-kulti ja pasa tegemine kaudses kui otseses mõttes.
kiivri hinne 5 palli süsteemis 2- või 1+..... ta on ikkagi "kiiver" mis maksab 500-620EUR. :evil:

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kaklesin ise sama kiivriga.Oma tähelepanekud.
Mind segas see pinlocki asend samamoodi,jäi vaatele ette-seda sai paigaldada ka ülesse poole nii et jalgu ei jää enam.
Hästi kuklasse peab ta tõmbama küll.
Maha on kukkunud kaks korda ,katki pole läinud.
Kuna C3 M number on võiksem kui X-lite oma siis peab kiivrit väga täpselt pähe sättima muidu hakkab kaalikas lõhkuma.
Mind härib hoopis see (mida nad ise mingiks üüber õhutuseks nimetavad)et mingi õhutus jääbki silmadele puhuma ja see ei ole hea mõne aja pärast on silmad kuivad.Seda sai natuke suunata päikese visiiriga.
Aga nüüdseks olen nende veidrustega harjunud.
Ülehinnatud kärakas tegelikult.
Ja värvide valik on ka kolossaalne.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

franz125 kirjutas:

Kaklesin ise sama kiivriga.Oma tähelepanekud.
Mind segas see pinlocki asend samamoodi,jäi vaatele ette-seda sai paigaldada ka ülesse poole nii et jalgu ei jää enam.
Hästi kuklasse peab ta tõmbama küll.
Maha on kukkunud kaks korda ,katki pole läinud.
Kuna C3 M number on võiksem kui X-lite oma siis peab kiivrit väga täpselt pähe sättima muidu hakkab kaalikas lõhkuma.
Mind härib hoopis see (mida nad ise mingiks üüber õhutuseks nimetavad)et mingi õhutus jääbki silmadele puhuma ja see ei ole hea mõne aja pärast on silmad kuivad.Seda sai natuke suunata päikese visiiriga.
Aga nüüdseks olen nende veidrustega harjunud.
Ülehinnatud kärakas tegelikult.
Ja värvide valik on ka kolossaalne.

Mul on XXL suurus ja vana oli samuti. Ühe asja unustasin rääkida, see on mõlemal mudelil: sõidad aasta või 5-7tuhat ja tuvastad, et kiiver on suuremaks veninud polstri deformeerumise arvel. Valikuid on 2.....kas esimene aasta pigistab ja kannatad või on hiljem natuke suur. Valisin viimase variandi. Kuidas aga siseklaasi saab ülespoole, see läheb sisse ülitihedalt, isegi peenike tolm ei mahu vahele.
Muideks C3 katkise klaasi tegin ümber ja panin vanale C1-le ette. Tööd oli meeletult, puurimist, lõikamist, lihvimist ja kuumas vees painutamist. Tulemus on rahuldav, olgugi,et alla suu kohta jäi väike ava aga suvel käib küll ja võib ka maha kukkuda. Kui tuleks veel kord teha siis teaks ja oskaks paremini kompunnida. Klaas on tehtud sellise arvestusega, et kohe mitte kuidagi ei tohi sobida. :D

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

See pinlock-klaas annab natuke venima ja painduma.Lihtsalt nügisin paigalduse ajal teda hästi üles serva.Üks variant on muidugi kupli ja kiivri vahele midagi aretada.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Rixy
Postitusi: 22
Liitunud: 05 Mai 2015, 20:17
Tsikkel: Yamaha Dragstar 1100
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas Rixy »

Tere. Olen paar kuud sõitudeks kasutanud (Motodepoost) kaitsmetega (RST Wax Kevlar) mootorratturi sõiduteksaseid. Mure ja ka küsimus, et kas põlvekaitsmed ei tahagi püsida õiges kohas? Kõrgust pidi saab reguleerida, kuid normaalses asendis kipuvad kaitsmed sissepoole ehk üksteise poole vaatama. Nagu teksadel sääred pöörduks sissepoole. Mõtlen, et kui kaitse pole põlve peal vaid põlvede kõrval, sees pool, siis neist vist väga tolku pole? Kas on keegi veel midagi sarnast täheldanud? Ja kas nahkpükstel on see parem, kui neil üldse kaitsmeid on...?
Ühe variandina on need taskud pükste sees ringi õmmelda :)
Kõike head! R.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Rixy kirjutas:

Tere. Olen paar kuud sõitudeks kasutanud (Motodepoost) kaitsmetega (RST Wax Kevlar) teksaseid. Mure ja ka küsimus, et kas põlvekaitsmed ei tahagi püsida õiges kohas? Kõrgust pidi saab reguleerida, kuid normaalses asendis kipuvad kaitsmed sissepoole ehk üksteise poole vaatama. Nagu teksadel sääred pöörduks sissepoole. Mõtlen, et kui kaitse pole põlve peal vaid põlvede kõrval, sees pool, siis neist vist väga tolku pole? Kas on keegi veel midagi sarnast täheldanud? Ja kas nahkpükstel on see parem, kui neil üldse kaitsmeid on...?
Ühe variandina on need taskud pükste sees ringi õmmelda :)
Kõike head! R.

Üks asi,kuidas kaitse on siis kui istud ja teine asi kuidas ta siis on kui põlv maha panna.Ehk kui sadulat argivahel pole.Kui ka siis viltu,siis see juba kehva.Kui liigselt kõrvale kisub pakun,et püksid äkki liiga kitsad või suured hoopis.Tsikli teksa ei tohiks ikka päris liibukas olla ja samas ka mitte liiga lai,siis kipuvadki asjad paigast ära minema.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma läksin ostsin neile RST teksadele kahe sõidu järel Motomarketist Heldi kollased kaitsmed sisse, originaalid olid ükskõik mille seljas istudes kuskil mujal kui õige koht. Eks see sobivus oleneb muidugi sajast asjast, aga tasub kindlasti proovimist. Originaalid on sellised tugevalt lusikakujulised, kas istuvad täpselt põlve peal või siis on täiesti halvasti, Heldi omad on lapikumad ja seega on mänguruumi rohkem.

Kasutaja avatar

w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

Jesper kirjutas:

Ma läksin ostsin neile RST teksadele kahe sõidu järel Motomarketist Heldi kollased kaitsmed sisse, originaalid olid ükskõik mille seljas istudes kuskil mujal kui õige koht. Eks see sobivus oleneb muidugi sajast asjast, aga tasub kindlasti proovimist. Originaalid on sellised tugevalt lusikakujulised, kas istuvad täpselt põlve peal või siis on täiesti halvasti, Heldi omad on lapikumad ja seega on mänguruumi rohkem.

Peab vist sama tegema. Mul on ka RST teksad ja kaitsmed liiguvad põlvede siseküljele ja käia on nendega ka jube halb. Kaitsmed oleks nagu liiga madala, kuigi motikal istudes oleks nagu OK.

"Never listen to people who don't like you"
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Rixy kirjutas:

Tere. Olen paar kuud sõitudeks kasutanud (Motodepoost) kaitsmetega (RST Wax Kevlar) teksaseid. Mure ja ka küsimus, et kas põlvekaitsmed ei tahagi püsida õiges kohas? Kõrgust pidi saab reguleerida, kuid normaalses asendis kipuvad kaitsmed sissepoole ehk üksteise poole vaatama. Nagu teksadel sääred pöörduks sissepoole. Mõtlen, et kui kaitse pole põlve peal vaid põlvede kõrval, sees pool, siis neist vist väga tolku pole? Kas on keegi veel midagi sarnast täheldanud? Ja kas nahkpükstel on see parem, kui neil üldse kaitsmeid on...?
Ühe variandina on need taskud pükste sees ringi õmmelda :)
Kõike head! R.

Teksad on linnavahel ja palava ilmaga hea (loe: võrdlemisi mugav) variant, aga mulle pärast viimast kukkumist need erilist kindlustunnet ei paku. Üks põlv oli ikka päris lõhki. Kaitse peab õiges kohas olema, kui sellise poolpaindes põlvega maasse lendad. Kui ta muudel hetkedel natuke mujale vaatab, pole vast hullu - samas ei tohiks need ka päris siia-sinna loperdada ja ei mäleta, et enda vanadel Modeka teksadel need päris sissepoole oleks vaadanud.

Nahkpüks on jäigem, kaitse tihti pindalalt suurem ja lõige kergelt paindes jalgade asendi järgi, ning seetõttu püsib kaitse ka paremini õiges kohas. Vahetasin enda sõiduteksad selliste nahkpükste vastu: http://www.polo-motorrad.com/en/mugello ... hwarz.html , ja olen rahul - mugavad nii linnas töllerdades kui ka kurvides põlvega maad paitades. Kõik püsib õiges kohas.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas koi »

Teksad, võrreldes nahkadega ikka päris lödid ju karkude ümber!Kukkudes igal juhul rebitakse teksad suvalisse asendisse. Isegi siis, kui kaitse jääb enam-vähem õigesse asendisse, aga nihkub ju ikka maaga kokku lajatades, rebib liikuv riie nahalt kihi maha. Mida rohkem keha suhtes riietus liigub, seda rohkem nahka maha rebitakse. Riie, mis vastu keha puutub, tehakse võimalikult tihe ja sile, et ei töötaks rasplina.
Lohisemisele-kulumisele vastupidavus juba teisem näitaja, kui esmane latakas maaga-asfaltiga.
Sitaks halb on just teine päev, minuarust, no kolmas ja neljas ka veel. Siis juba harjub asjaga :P

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

Heikik kirjutas:

Teksad on linnavahel ja palava ilmaga hea (loe: võrdlemisi mugav) variant, aga mulle pärast viimast kukkumist need erilist kindlustunnet ei paku.

Mugavad?! :shock: On nad jee! Esiteks, näevad need teksad välja nagu oleks paadialuse jalast röövitud ja seega asju ajada nendes linnas ei saa (ega taha).
Mul on nad pigem pikemate sõitude ja jaheda jaoks mõeldud. Selleks sobivad küll ja on tunda, et hakkavad vaikselt paika venima.

Heikik kirjutas:

Vahetasin enda sõiduteksad selliste nahkpükste vastu: http://www.polo-motorrad.com/en/mugello ... hwarz.html , ja olen rahul - mugavad nii linnas töllerdades kui ka kurvides põlvega maad paitades. Kõik püsib õiges kohas.

Ma sõidan nii aeglaselt, et kurvist põlve maha panemiseks peaks ma enne ümber kukkuma. :)

"Never listen to people who don't like you"
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas Heikik »

koi kirjutas:

Sitaks halb on just teine päev, minuarust, no kolmas ja neljas ka veel. Siis juba harjub asjaga :P

Kukkumise või nahkpükstega? :mrgreen:

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas Heikik »

w5l1k9 kirjutas:

Mugavad?! :shock: On nad jee! Esiteks, näevad need teksad välja nagu oleks paadialuse jalast röövitud ja seega asju ajada nendes linnas ei saa (ega taha).
Mul on nad pigem pikemate sõitude ja jaheda jaoks mõeldud. Selleks sobivad küll ja on tunda, et hakkavad vaikselt paika venima.

"Mugav" oli suhtelise mõistena mõeldud. Vaevalt nüüd ülearu mugavat tsiklivarustust (mitu kihti kangast, kaitsmed ja muu pudi-padi) üldse leidubki, aga see pole ka ju primaarne. Mis välimusse puutub, siis asi on muidugi maitses, aga minu omad nägid täitsa ok välja, minu arust ( http://www.motogen.pl/gfx/motogen2/_thu ... g_7663.jpg ). Ei tundnud, et väga asotsiaali mulje jätaks. Õmblused sobisid tagi tikanditega kokku ka. Ja pärast seda, kui nahkpükstele üle läksin, ei taha ühtegi üle 20 km otsa enam muuga sõita. Tee nüüd õhtuti pärast kl 21.00 paar 100+ km otsa või sõida mõned korrad tuule/vihmaga ja siis räägime uuesti, kui sobivad teksad selleks tunduvad. :wink:

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”