GPS @ Mobiil (Tarkvara)
mis androidi appid on head navigeerimiseks?
keegi üldse midagi kasutab?
mis androidi appid on head navigeerimiseks?
keegi üldse midagi kasutab?
reinz kirjutas:mis androidi appid on head navigeerimiseks?
keegi üldse midagi kasutab?
Kasutan SYGIC'ut ja täitsa rahul.
edu
Kasutasin senini CoPilot'it aga ICS (Android 4) all enam millegipärast ei toimi, võimalik et viga konkreetses rakenduses. Enne seda oli Navigon. Enam vähem samast puust rakendused. Mulle meeldis CoPilot pisut enam.
Sotsiaalne GPS Waze http://www.waze.com
-tasuta
-kasutajate tehtud ja alati värsked kaardid (st. kui teed ei ole siis joonistad sõitesenda järel uue tee)
-Saad suhelda teiste kasutajatega (ohud, ummikud)
-Kaamerad, politseipatrullid, õnnetused ja ummikud - realajas
-Tallinnas väga toimiv kogukond (ilusasti näha kus ummikud ja juhendab ümber)
Mismoodi see praktikas välja näeb? Waze kasutajad haaravad ummikusse jõudes oma androidide järele? Kas kaasliiklejate jaoks on sõiduki tagumikul "ettevaatust waze" kleeps ka?
Kasutusel hetkel CoPilot ja iGo.
iGo on kasutusel põhiliselt Eestisiseselt TeleAtlase kaardi ja kiiruskaamerate (custom)lisamise võimaluse tõttu. Samas POI andmebaas pole nii suurepärane kui ootaks.
CoPilot on põhiliselt kasutusel väljaspool Eestit (Baltikum, Skandinaavia etc.). Kaardid on OK, kiiruskaamerad töötavad (kuigi distantsid ja suunad võivad segi olla) ja väga kurta ei saa. Küll aga tasub linnades ettevaatlik olla, sest loogika on nii mõnigi kord hullem kui naistel .
Aga teatava kannatuse, kogemuse ja mõistusega saab ilusti hakkama
Aga nutikaga (HTC Desire) navigeerudes võib avastada "meeldiva" nähtuse, et voolu tugevusest ei piisa. Ehk kui on GPS, navigatsiooniprogramm ja sinihammas samaaegselt toimimas, siis saab hoolimata laadija töötamisest aku tühjaks.
Aastake poolteist tagasi sai kasutatud MapDroid nimelist tarkvara, kaardid andis vastavalt vajadusele alla laadida serverist ning liigeldes ei kasutanud data-t üldse, kaarte suutis hoida ka mSD kaardil.
Tallinnas ja Jõhvis antud kaardi süsteemiga hätta ei jäänud, ilusti toimis ka soomes ja rootsis.
bitter kirjutas:Mismoodi see praktikas välja näeb? Waze kasutajad haaravad ummikusse jõudes oma androidide järele? Kas kaasliiklejate jaoks on sõiduki tagumikul "ettevaatust waze" kleeps ka?
Android jälgib kiirust ja küsib su käest "kas sattusid ummikusse" ja kui toksad jaatavat ikooni siis kõik teised näevad oma seadme ekraanil ummiku asukohta ja sinu keskmist kiirust sellel teelõigul. Kui näed politseid või avariid ja toksad vastava ikooni peale siis teised kasutajad näevad, et kus see asub.
Kui tahad õllekasse sõpru kutsuda siis toksad ikooni ja sõbrad teavad kus vedeled.
Ekraani ei pea vaatama, kui vaze on töös ja sõidad kahtlase koha poole siis hoiatab, et mingi jama on ees.
Miks peaks mingi kleeps veel olema? Tühjal maanteel on selgesti eristatav, et kas vastutulijal on seade töös (ikoon on kaardil).
Vaze tahab pidevat netiühendust. Aga millise rakenduse kaardid saaks android masinasse laadida, et mitte kasutada roamingut?
Sygic sai minul ainult gpsi toel hakkama kui Eesti kaart oli alla laetud.
hetkel mul endal on navfree, eesti kaart väga puudulik nagu reedel välja tuli, rutja lennuväljale teed igatahes ei leidnud tallinnast.
route'i kokkupanekuks tahab data ühendust, aga kaardid on allalaetavad, soomes tundub et toimib isegi
aga mainitud programmidest millised data ühendust ei taha route'i tegemiseks?
zhark kirjutas:Aastake poolteist tagasi sai kasutatud MapDroid nimelist tarkvara, kaardid andis vastavalt vajadusele alla laadida serverist ning liigeldes ei kasutanud data-t üldse, kaarte suutis hoida ka mSD kaardil.
Tallinnas ja Jõhvis antud kaardi süsteemiga hätta ei jäänud, ilusti toimis ka soomes ja rootsis.
Kas see tähendab, et Eestis laadisid kogu skandinaavia kaardid seadmesse ja väljaspool Eestit masin netti ei tarvitanud?
IGO ja lähiriikide kaardid mälukaardil. Toimib täiesti edukalt, telefoniks xperia active.
madjs kirjutas:IGO ja lähiriikide kaardid mälukaardil. Toimib täiesti edukalt, telefoniks xperia active.
kust IGO-d saab, teda vist ametlikult ei pakuta android marketis?
reinz kirjutas:madjs kirjutas:IGO ja lähiriikide kaardid mälukaardil. Toimib täiesti edukalt, telefoniks xperia active.
kust IGO-d saab, teda vist ametlikult ei pakuta android marketis?
Hea küsimus, mina sain asja sõbra mälukardilt, nettis otsimiseg ise ei tegelenud.
Kasutan Navigon Europe, täitsa ok. Just proovisin - isegi teab, kus Rutja asub.
Tahab GPS ühendust.
pridik kirjutas:Kasutan Navigon Europe, täitsa ok. Just proovisin - isegi teab, kus Rutja asub.
Tahab GPS ühendust.
IGO leidis ka selle koha üles, näitab, et mul kohale jõudmiseks 215km vaja läbida. Asun Läänemaal Kasari silla juuures hetkel.
ping kirjutas:Aga millise rakenduse kaardid saaks android masinasse laadida, et mitte kasutada roamingut?
Sygic oli päris asjalik, enne kui tel ära põles.. järgmisse androidi tõmban vast uuesti.
Navigon töötab aga vähemalt minu oma (3.6.0 build 1103. NK 11, kaardid sd-l) on jube pirtsakas. Soovib, et käivitamise ajal oleks peale gepsu kasutada ka andmeside või wifi. Kui sidet ei ole, näitab käivitamisel kohe veateadet "rakendus ootamatult peatunud ... sunni sulguma". (Näha on, et veateate taustal läheb tegelt käima ja näitab tavalist teeliikluse disclaimerit aga sellest pole enam kasu.)
Võin on mul gepsu käivitamisega mingi kamm? Andmeside on vaikimisi väljas, võrk on edge. Kui ma olekulülitist gepsu sisse lükkan, siis olekuribale gepsu ikooni ei teki ja pole mõtet Navigoni käivitada. Aga kui ma olen wifis või siis aktiivse sidega gepsu sisse lükanud, siis Navigoni käivitub ja gepsu ikoon hakkab vilkuma. Kui ma nüüd navi korraks taustale lükkan ja wifi/side välja lülitan (gepsu ikoon jääb vilkuma), siis saab navi edasi kasutada juba ilma sideta. Mis jama see võiks olla, et nii käitub?
Eelinstallitud Wisepilot töötab ka aga vajab sidet kaartidega suhtlemiseks.
Kunagi proovisin Sygic'ut, aga mingi aja pärast hakati raha küsima programmi eest. On neid siis mingi tasuta ja tasuline versioon?
On 15päeva trial, tasuline versioon ja siis veel Google
eesti kaardi on koostanud regio.
Mihkel S kirjutas:On 15päeva trial, tasuline versioon ja siis veel Google
Ja toimib. 15 päevaga saad endale vajaliku kaardipaki ära sikutada, ning siis triali lõppedes installid proge maha, aga kaardid jäävad sulle sd kaardile alles ja pärast seda guugel guugel. Tõsi, sygic on ka selline omapärakuline. Osalt selle tõttu ilmselt et baseerub Tom Tomi kaartidele. Kohati juhatab ikka korralikult rukkisse, loeb otseteeks kohta, kus vaevumärgatav joon vaid üle põllu jookseb jne. Maanteel soovitab vahest lambist kurvides hoida vastavalt vasakule või paremale, vastavalt sellele kuhupoole kurvi suund on, kuigi seal mingit mahapöörangut pole jne. Osalt asi ka minu seadistusoskustes kinni, kuid Tallinn - Tartu maanteel hoiatab ta mind vaid vastassuunavööndis olevate kiiruskaamerate peale ja kiirusepiirangutega paneb ta korralikult rukkisse. Targem märke vaadata ja vastavad alarmid pigem maha võtta, muidu piniseb lolliks.
Selline asi nagu Route 66.
Minu jaoks oli ideaalne. Kiiruse piirangud, kaamerad jne. Kõik maailma kaardid, Eesti oma ka väga hea.
Ainus miinus see, et tasuta on ainult kuu aega. Litsentsi ei ole raatsinud osta.
Navitel
http://goo.gl/07wr0
Route66
http://goo.gl/uWEV4
Sygic
http://goo.gl/ppEkZ
Navigon
http://goo.gl/Khyui
CoPilot Live
http://goo.gl/yKyVg
Ise neist ära proovinud Sygic ja Navigon ja iGo.
Neist kolmest tundus kasutajaliideselt parimaks Navigon, eriti lahe on Euroopas liikudes suuremate ristmikute "realview" vaade ja radade soovitused, meeldis ka see, et ekraani pinda kasutati ratsionaalselt.
Sygic ei meeldinud, kuna navigeeris vähe veidralt, kaardid olid viletsamad ja abiriba ekraani allosas ampsas suht suure tüki.
iGo on selline täitsa OK, kuna omal ka suur Navi iGO-ga, siis ise torkimiseks ja kaartide ühest seadmest teise kopeerimiseks tundub see kõige mugavam.
mx77 kirjutas:Ise neist ära proovinud Sygic ja Navigon ja iGo.
Neist kolmest tundus kasutajaliideselt parimaks Navigon, eriti lahe on Euroopas liikudes suuremate ristmikute "realview" vaade ja radade soovitused
See on pagana oluline! Kui näiteks Barcelonas kulgesid kiirtee ja kogujatee eri tasanditel sisuliselt kõrvuti siis näiteks Garmin Mobile ei suutnud vahet teha, kumma peal sõiduk liigub.
bitter kirjutas:See on pagana oluline! Kui näiteks Barcelonas kulgesid kiirtee ja kogujatee eri tasanditel sisuliselt kõrvuti siis näiteks Garmin Mobile ei suutnud vahet teha, kumma peal sõiduk liigub.
Bremenis Louis-i poe juures on ka üks selline koht, kus teed on pikalt üksteise kohal ja segadus pööretel on kerge tekkima.
Kas kellelgil nutitelefonidele saadavate Garmin või TomTom appidega ei ole kogemusi? Kas toimivad mõistlikult või on ikkagi eraldi "spets" seade mõtekam.
jysk kirjutas:Kas kellelgil nutitelefonidele saadavate Garmin või TomTom appidega ei ole kogemusi? Kas toimivad mõistlikult või on ikkagi eraldi "spets" seade mõtekam.
Tegin sügisel pisut pikema ringi (4000km) telefoni GPS'iga (CoPilot, iGO, Nokia Drive). Kasutasin kahte telefoni Samsung Galaxy SII ja Nokia Lumia 800. Seade oli mul paagikoti kaarditaskus ühendatuna sigaretisüütajas olevasse USB laadijasse (2A). Eelistasin CoPilotit tema viimistletuse pärast, samas iGO ka üsna kenasti jägitav tema plussiks pisut vähem audiojuhendamist. CoPilot ajab oma mölapidamatusega kohati ikka hulluks, iGO'l hääljuhendid sedistatavad: vähesest rikkalikuni. Nokia (Windows Phone 7.5) oli tagavaraseade ning tema ainsaks plussiks oli kaardi väga selge nähtavus isegi päikesepaistes. Hetkel vaatan ringi püsiseadme järgi.
Tähelepanekud :