8. leht 24-st

Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 21 Veebr 2017, 15:12
Postitas urmas66
KIBU kirjutas:
randel kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Ma sain sinu muudest asjadest aru,aga seda konkreetset asja küsisin puhtalt enda jaoks,et kas on nii?

Jah, muidugi saab ka väikese mälumahu ja mälukaardi kombinatsiooniga hakkama, kui sa seda silmas pidasid. Kas see sama mugav lahendus on kui suur sisemälu, on ilmselt kasutajas kinni.

Ei ole just minu teetass seega oskad ehk lahti seletada suur sisemälu vs väike sisemälu + sd kaart? millised on erinevused kasutamises/mugavuses? minul toetab kuni 32GB kaarti, kui see oluline on.

Küsisin oma kontaktilt,kellelt neid asju ostame ja tema ütles,et otsest vahet pole,kus see garmini kaart asub.Nii palju ütles,et kui seade peeti läheb,siis kaart(ostetud ise tehtud jne.), jääb SD kaardile alles,aga seadmest ei saa enam midagi kätte ,kui see lõpnud on.Sellist asja nagu telefonidel ja tahvlitel,et vahemälu suurus muudab seadme töökiirust neil seadmetel polevat.
Ehk,siis minu loogika ütleb,et kui on piisavalt suur SD kaart,kuhu kõik uuendused ja kaardid ära mahuvad,siis pole vahet.Vähemalt minu jaoks.Ma uuendan veokate kaarte üsna tihedalt,sest sedameid on meil käigus 10 ringis ja alati lasen enne SD arvutis tühjaks ning siis jälle uus kaart peale.Esiteks läheb justkui kiiremini see uuendamine(võibolla tundub)ja vigasid ehk peeti läinud uuendamisi on vähem.

Ma muidugi ei kasuta ei tracke ega midagi taolist.Kasutan ainult navigeerimist sisestatud aadresside järgi ja ei enamat.Ma ei lase kunagi GPS-l otsida teid ega otse minemisi,kui ma pole ise veendunud,et see ka on reaalselt parim tee minu jaoks.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 09 Mär 2017, 10:49
Postitas ats30

Millist navi lukku soovitate? Touratech pakub, kas see on hea? Kas miski võiks parem olla?


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 09 Mär 2017, 22:49
Postitas KIBU
ats30 kirjutas:

Millist navi lukku soovitate? Touratech pakub, kas see on hea? Kas miski võiks parem olla?

Wunderlich teeb kah mingisuguseid. lähedalt pole näinud. endale ostsin Jälgimäelt Touratechi oma. oli letist võtta. lukustus on 4+. ilma tööriista appi võtmata lahti ei saa. vibravastased kummileevendid on võibolla liiga pehmed. bmw originaal kinnitusega ei värisend ekraan üldse, Touratechi omaga tuleb vahest häiriv vibra pildile sisse. aga see ilmselt boxeri rida.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 10 Mär 2017, 14:20
Postitas ats30
KIBU kirjutas:
ats30 kirjutas:

Millist navi lukku soovitate? Touratech pakub, kas see on hea? Kas miski võiks parem olla?

Wunderlich teeb kah mingisuguseid. lähedalt pole näinud. endale ostsin Jälgimäelt Touratechi oma. oli letist võtta. lukustus on 4+. ilma tööriista appi võtmata lahti ei saa. vibravastased kummileevendid on võibolla liiga pehmed. bmw originaal kinnitusega ei värisend ekraan üldse, Touratechi omaga tuleb vahest häiriv vibra pildile sisse. aga see ilmselt boxeri rida.

Olen mingi ülevaate saanud pakutavast. Silma on jäänud kolm tootjat, kelle kaup võiks ideaalis sobida:

  1. Kradellock http://shop.vn-teile.de/product_info.ph ... o-590.html Lihtne, miniatuurne ja tundub üsna efektiivne. Miinustest tooks esile et ta siiski ei tugevda olemasolevat kinnitust vaid ei lase originaalkinnituse küljest seadet eemaldada. Seda siis kuniks plastikust originaalkinnitus vastu peab/ järgi annab. Ka on toote hind päris krõbe (155€). Aga kõige nõmedam on selle väikese vidina postikulu, mis Saksamaalt tellides (ainus koht Euroopas ongi viidatud link) ca 37€.
  2. Wunderlich http://www.wunderlich.de/shop/en/wunder ... 002-1.html
    Tundub sümpaatne. Tugevast metallist raam toetab seadet ka alt poolt. Lisaks vibratsiooni vähendav kummine sisepind. Hind 100€ +postikulu 20€. Tundub mõistlik ja selles postituses välja toodud variantidest minu lemmik (seda ilma reaalselt nägemata ja katsumata).
  3. Touratech http://www.ebay.de/itm/Touratech-Versch ... SwtfhYtCSR Tuntud tegija, tõenäoliselt võib kvaliteeti usaldada. Minu jaoks miinuseks on palju liikuvaid osi, sealhulgas väikesed vedrud, kummirõngad jne. Võrreldes eelmiste toodetega tundub keeruline ja paljudest väikestest liikuvatest osadest koosnev toode pisut riskantne. Foorumites kurdetakse, et "tiivad" mis peaks vähendama vibratsiooni, ei saa sellega hakkama. Hind ka suht krõbe, aga kuna selle sees on ka postikulu siis pole 170€ nii hull.

Üks toode oli veel, aga selle tööpõhimõtteks oli, et miniatuurne lukukeel takistas navi eemaldamise päästiku sisse vajutamist. kogu muu osa oli jämedast rauast.

Ehk siis hetkel Kibu pakutud Wunderlich tundub asjalikeim pakkumine. Kui keegi selle vidina omanikest oleks nõus paari sõnaga kommenteerima või katsuda laskma siis olen huvitatud. Touratechi katsuks ka, just rattale kinnitatuna.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 10 Mär 2017, 14:47
Postitas Martino

Kui me nüüd ümber muna sõitmisest räägime, siis mina võtaksin lisaks ühele moodsale ja suurele ja korralikule navile kaasa ka ühe väikese (mingi Oregon või eTrex on piisav) ning paar mälukaarti kaartidega. Garmini LM-mudelitega kaasas käiva eluaegse kaardiuuenduse kaardifailid on kasutatavad ainult konkreetsel seadmel, seega selle kaarte teises seadmes kasutada ei saa. Kui pikale sõidule tuleb kaasa ka arvuti, siis võib lahenduseks olla ka Garmini kaarditarkvara kaasavedamine arvutis.
Praktikas teeksin mina niimoodi, et korjaksin kokku mulle reisi jooksul vajalikud kaardid, testiksin nende toimimise vajalikel seadmetel, kopeeriksin mälukaartidele ja arvutisse ning hoiaksin koopiaid kusagil pilvekettal, kasvõi Dropboxis (sest Google teenused ei tarvitse olla kõikides riikides, näiteks Hiinas, kasutatavad).


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 10 Mär 2017, 16:27
Postitas KIBU
ats30 kirjutas:
KIBU kirjutas:
ats30 kirjutas:

Millist navi lukku soovitate? Touratech pakub, kas see on hea? Kas miski võiks parem olla?

Wunderlich teeb kah mingisuguseid. lähedalt pole näinud. endale ostsin Jälgimäelt Touratechi oma. oli letist võtta. lukustus on 4+. ilma tööriista appi võtmata lahti ei saa. vibravastased kummileevendid on võibolla liiga pehmed. bmw originaal kinnitusega ei värisend ekraan üldse, Touratechi omaga tuleb vahest häiriv vibra pildile sisse. aga see ilmselt boxeri rida.

Olen mingi ülevaate saanud pakutavast. Silma on jäänud kolm tootjat, kelle kaup võiks ideaalis sobida:

  1. Kradellock http://shop.vn-teile.de/product_info.ph ... o-590.html Lihtne, miniatuurne ja tundub üsna efektiivne. Miinustest tooks esile et ta siiski ei tugevda olemasolevat kinnitust vaid ei lase originaalkinnituse küljest seadet eemaldada. Seda siis kuniks plastikust originaalkinnitus vastu peab/ järgi annab. Ka on toote hind päris krõbe (155€). Aga kõige nõmedam on selle väikese vidina postikulu, mis Saksamaalt tellides (ainus koht Euroopas ongi viidatud link) ca 37€.
  2. Wunderlich http://www.wunderlich.de/shop/en/wunder ... 002-1.html
    Tundub sümpaatne. Tugevast metallist raam toetab seadet ka alt poolt. Lisaks vibratsiooni vähendav kummine sisepind. Hind 100€ +postikulu 20€. Tundub mõistlik ja selles postituses välja toodud variantidest minu lemmik (seda ilma reaalselt nägemata ja katsumata).
  3. Touratech http://www.ebay.de/itm/Touratech-Versch ... SwtfhYtCSR Tuntud tegija, tõenäoliselt võib kvaliteeti usaldada. Minu jaoks miinuseks on palju liikuvaid osi, sealhulgas väikesed vedrud, kummirõngad jne. Võrreldes eelmiste toodetega tundub keeruline ja paljudest väikestest liikuvatest osadest koosnev toode pisut riskantne. Foorumites kurdetakse, et "tiivad" mis peaks vähendama vibratsiooni, ei saa sellega hakkama. Hind ka suht krõbe, aga kuna selle sees on ka postikulu siis pole 170€ nii hull.

Üks toode oli veel, aga selle tööpõhimõtteks oli, et miniatuurne lukukeel takistas navi eemaldamise päästiku sisse vajutamist. kogu muu osa oli jämedast rauast.

Ehk siis hetkel Kibu pakutud Wunderlich tundub asjalikeim pakkumine. Kui keegi selle vidina omanikest oleks nõus paari sõnaga kommenteerima või katsuda laskma siis olen huvitatud. Touratechi katsuks ka, just rattale kinnitatuna.

Touratechi liikuvaid osi karta pole vaja, arvan mina. ja Jälgimäel taheti selle 590/595LM mudeli oma eest 125 euri umbes. kui tahad paigaldatud varianti vaadata siis võid minujuurest läbi tulla.
Wunderlich oma miinus tundub olema et ilma lukustamata ei saagi kasutada. kui keerad ülemise sajoobi alla siis peab ta ka lukku keerama. Touratechil saad tiivad ümber navi kinni panna ka ilma lukku panemata. lisaks saab selle kaasasolevaga paigaldada KTM i navikinnitus raami külge (peenikese pulgaga). Garmini enda kinnitust saab ka kasutada. auguvahed samad. Vibrakaitse tundub olema T. omal palju parem kui W.-l


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 10 Mär 2017, 17:02
Postitas ats30
KIBU kirjutas:

Touratechi liikuvaid osi karta pole vaja, arvan mina. ja Jälgimäel taheti selle 590/595LM mudeli oma eest 125 euri umbes. kui tahad paigaldatud varianti vaadata siis võid minujuurest läbi tulla.
Wunderlich oma miinus tundub olema et ilma lukustamata ei saagi kasutada. kui keerad ülemise sajoobi alla siis peab ta ka lukkul panema

Saame siis võrrelda, tellisin W juba ära. See lukustamise kohustus mulle sobib, ma suht hajameelne.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 11 Mär 2017, 09:14
Postitas urmas66

Ei oska küll kommenteerida kaugemal kodust(välismaal) või maakohas navigeerimist,aga kuna uus auto ja ostsin sinna ka sellise telefoni kinnituse ,millest sõiduajal ekraani näha, hakkasin üle mitme aasta WAZE kasutama.Areng nende aastatega ,mil seda ei kasutanud, on olnud märkimisväärne.
Tallinn-Pärnu kaamerad ja ka Harjumaal on kõik teed näha ning kiirust näitab täpselt.Linnas pakub palju variante teekonnaks ja lisana see ummikute ja politsei olemasolu kuvamine.Kuna uus telefon on veekindel siis kindlasti proovin seda ka ratta peal kasutada.Samsung A5 2017 aku kestab laadimatta, WAZE kasutades ilmselt terve päeva.Lisaks ma ka räägin tööasjus ikka üsna palju,aga siiani pole aku taset alla 50% saanud.Pole küll WAZE-ga tervet päeva proovinud,aga nüüd varsti üks saksa minek,siis proovin seda Garmini kõrval kasutada.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 11 Mär 2017, 18:09
Postitas ranel

Waze sööb mõnusalt netti. Ma sain Riia käies 150 MB liimiidi enne linnast lahkumist juba täis ära. Vb laeb mingi offline sisu ka telefoni, dunno. Ei kujutagi ette, mida seal toimetama hakkas. Hiljem vaatasin tarbimise järgi. Mingi 130-140MB oli waze ära kulutanud.
Ilmselt veel mingid äpid tarbisid, aga siiski. Hiljem ostsin netti juurde ja tegin sõidud gmapsiga. Puudu enam netist ei tulnud.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 16 Mär 2017, 22:21
Postitas ats30

Selgus et muidu igati kobe ja korralik Wunderlch ei mahu minu kokpitile ära. Võti on üleval pool ja avades tõuseb ülemine osa koos võtmega vastu uut ja udupeent plastikut. Tänud Kibule demonstreerimast paigaldatud Touratechi toodet, tundub et sobib mulle paremine. St et üks Wunderlichi vidin ZUMO 590/595 jaoks on saadaval, mõne euri võrra soodsamalt kui netist tellides.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 17 Mär 2017, 10:12
Postitas urmas66
ranel kirjutas:

Waze sööb mõnusalt netti. Ma sain Riia käies 150 MB liimiidi enne linnast lahkumist juba täis ära. Vb laeb mingi offline sisu ka telefoni, dunno. Ei kujutagi ette, mida seal toimetama hakkas. Hiljem vaatasin tarbimise järgi. Mingi 130-140MB oli waze ära kulutanud.
Ilmselt veel mingid äpid tarbisid, aga siiski. Hiljem ostsin netti juurde ja tegin sõidud gmapsiga. Puudu enam netist ei tulnud.

Sul ilmselt läks midagi seal lappama.
Ma just vaatasin oma Waze kasutust.Kasutan igapäev mõned tunnid kui autoga sõidan ja 01.03-16.03 on kasutatud 34,63MB
Ma kasutasin suvel reisil olles 2 nädala jooksul koguaeg mobiilset netti ,kahes telefonis ja tahvlis ning maksin kokku mingi 70€ roamingute eest.Tahvlit lülitasin aegajalt ka välja,aga ikkagi oli suurema osa päevast sees.Muidugi jälgisin ka,et lampi mingeid rakendusi töös ei oleks.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 20 Mär 2017, 20:15
Postitas ats30
ats30 kirjutas:

Selgus et muidu igati kobe ja korralik Wunderlch ei mahu minu kokpitile ära. Võti on üleval pool ja avades tõuseb ülemine osa koos võtmega vastu uut ja udupeent plastikut. Tänud Kibule demonstreerimast paigaldatud Touratechi toodet, tundub et sobib mulle paremine. St et üks Wunderlichi vidin ZUMO 590/595 jaoks on saadaval, mõne euri võrra soodsamalt kui netist tellides.

Touratechist selline vastus:
GPS hoidjat tehases hetkel pole, "eeltellimine" tähendab kuni 3-kuust ooteaega.

Seda aega mul paraku ei ole. Hind iseenesest on neil Jälgimäel päris ok, ettemaksu arvel küsitakse 105€+km

Nii et kui keegi on nõus oma Touratechi hoidiku ära müüma siis ma hea meelega ostaks. :bsmile:


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 30 Nov 2017, 17:38
Postitas Enn

Kas kellelgi juhtub olema Tšiili või Lõuna Ameerika Garmini kaarti laenata?


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 14 Dets 2017, 10:23
Postitas Snowhite

Äkki hammustab keegi.

Mul on zumo 660. sd kaardil on euroopa kaart. Navi näitab täitsa ja nimekirjast (seal muid kaarte veel) on ka aktiveeritud (linnuke ees).
Kui tõstan juhtme taha ja tahan basecamp-is tegeleda punktide sättimisega oma reisi jaoks, siis ainult Eesti on olemas ja ülejäänud euroopa 2 halli põhimaanteed ja muud midagi.
Basecamp-i menüüst ei näita, et oleks veel midagi, mida lisada.
Mis ta siis tahab?


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 14 Dets 2017, 10:38
Postitas ranel
Snowhite kirjutas:

Äkki hammustab keegi.

Mul on zumo 660. sd kaardil on euroopa kaart. Navi näitab täitsa ja nimekirjast (seal muid kaarte veel) on ka aktiveeritud (linnuke ees).
Kui tõstan juhtme taha ja tahan basecamp-is tegeleda punktide sättimisega oma reisi jaoks, siis ainult Eesti on olemas ja ülejäänud euroopa 2 halli põhimaanteed ja muud midagi.

Pira kaardile on ilmselt key genereerimata.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 14 Dets 2017, 10:44
Postitas Maaks
Snowhite kirjutas:

Äkki hammustab keegi.

Mul on zumo 660. sd kaardil on euroopa kaart. Navi näitab täitsa ja nimekirjast (seal muid kaarte veel) on ka aktiveeritud (linnuke ees).
Kui tõstan juhtme taha ja tahan basecamp-is tegeleda punktide sättimisega oma reisi jaoks, siis ainult Eesti on olemas ja ülejäänud euroopa 2 halli põhimaanteed ja muud midagi.
Basecamp-i menüüst ei näita, et oleks veel midagi, mida lisada.
Mis ta siis tahab?

Ma ise ei ole bascampi palju kasutanud, aga kas äkki basecamp kasutab ainult arvutisse installeeritud kaarte? Või on seal kusagil võimalus kaart "importida"?
Või kui ta on võimeline seadmest kaarti võtma ja mitte mälukaardilt, siis õpetus netis kuidas programmid ära petta, et mälukaart tunnistatakse garmini seadmeks
http://www.poi-factory.com/node/39231

ranel kirjutas:

Pira kaardile on ilmselt key genereerimata.

Kui GPS seade avab, siis järelikult on kaardi kood olemas või kaart "avatud". Ilma UNL kooodita/ lukus kaarti ei näeks seadme valikus
EDIT: Vaatasin ja mingit seadmest importimise kohta ei leidnud, seega tuleb kaarti uuendades ilmselt ikkagi valida "PC+GPS", aga kes rohkem kodus asjaga las see selgitab. :D


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 14 Dets 2017, 10:53
Postitas Snowhite
Maaks kirjutas:
Snowhite kirjutas:

Äkki hammustab keegi.

Mul on zumo 660. sd kaardil on euroopa kaart. Navi näitab täitsa ja nimekirjast (seal muid kaarte veel) on ka aktiveeritud (linnuke ees).
Kui tõstan juhtme taha ja tahan basecamp-is tegeleda punktide sättimisega oma reisi jaoks, siis ainult Eesti on olemas ja ülejäänud euroopa 2 halli põhimaanteed ja muud midagi.
Basecamp-i menüüst ei näita, et oleks veel midagi, mida lisada.
Mis ta siis tahab?

Ma ise ei ole bascampi palju kasutanud, aga kas äkki basecamp kasutab ainult arvutisse installeeritud kaarte? Või on seal kusagil võimalus kaart "importida"?
Või kui ta on võimeline seadmest kaarti võtma ja mitte mälukaardilt, siis õpetus netis kuidas programmid ära petta, et mälukaart tunnistatakse garmini seadmeks
http://www.poi-factory.com/node/39231

Snowhite kirjutas:

Pira kaardile on ilmselt key genereerimata.

Kui GPS seade avab, siis järelikult on kaardi kood olemas või kaart "avatud". Ilma UNL kooodita/ lukus kaarti ei näeks seadme valikus

Basecamp saab aru ka sellest Eesti kaardist. Sest, kui juhe tagant ära võtta zumol, siis kaob ka Eesti pildilt ja jääb vist ainult Trt mnt ja Narva mnt pildile ja kõik.
Mul on mingi gigasuur ida regiooni kaart samuti, seda ta arvutis ei tunnista. Aga Zumo enda sees lähevad automaatselt alati käima.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 14 Dets 2017, 10:56
Postitas Maaks
Snowhite kirjutas:

Basecamp saab aru ka sellest Eesti kaardist. Sest, kui juhe tagant ära võtta zumol, siis kaob ka Eesti pildilt ja jääb vist ainult Trt mnt ja Narva mnt pildile ja kõik.
Mul on mingi gigasuur ida regiooni kaart samuti, seda ta arvutis ei tunnista. Aga Zumo enda sees lähevad automaatselt alati käima.

Järelikult oskab lugeda seadmest, aga mitte seadmes olevast mälukaardist. Seega proovi see poifactori õpetus järgi ja pista euroopa mälukaart kaardilugejasse :D


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 14 Dets 2017, 19:21
Postitas Ain

Basecampis peavad ka olema kaardid installitud. Üleval real Maps alt näed mis kaardid Sul on. Kui näitab ainult Eestit siis on mingi eesti kaart sinna ainult installitud. Arvutis ja gpsis korraga kasutamiseks peaks olema nn. Mapsource installerina ostetud kaart, mille installid arvutisse ja ka seadmesse. Samuti saab täna vist ka nii et kui kaarti uuendada Garmin Expressiga ja näitab, et uuendus saadaval, siis valid- View details-Installation options-Computer and device ja saad kasutada mõlemas.
Punktid või teekonna teed arvutis valmis ja laed gps-i. Arvuti ja gpsi kaardid võivad olla erinevad.
edu!


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 15 Dets 2017, 01:23
Postitas Macintosh

Duhh. Ainuüksi selle eelkirjeldatud jama pärast basecampi (ja jumal teab millega) ei taha ma Garminit omada ... sellega on pae-aegu alti mingi n*kk
(Ma loodan, et see oli igati väärtusliku sisuga kvaliteetpostitus, mis aitab kaasfoorumlastel maailmast paremini aru saada ning selles eeskujulikult orienteeruda).

Kui moded leiavad, et post pole teemakohane siis kustutavad lahkelt minu sisuka sõnavõtu.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 15 Dets 2017, 09:44
Postitas Snowhite
Macintosh kirjutas:

Duhh. Ainuüksi selle eelkirjeldatud jama pärast basecampi (ja jumal teab millega) ei taha ma Garminit omada ... sellega on pae-aegu alti mingi n*kk
(Ma loodan, et see oli igati väärtusliku sisuga kvaliteetpostitus, mis aitab kaasfoorumlastel maailmast paremini aru saada ning selles eeskujulikult orienteeruda).

Kui moded leiavad, et post pole teemakohane siis kustutavad lahkelt minu sisuka sõnavõtu.

Ei tea kui asjakohane või mitte.
Proovisin igasugu ititrikke eile. Ei saanud seda toimima. Teen ikka nagu vanasti - kratsin displeid, otsin punktid, panen mällu ja kopin arvutisse.
Kui on vaja modida, siis modin kohanimed jms seal ära ja laen tagasi.
Totakas aga toimib.
Mis puutub Garmini gepsu kui tootesse - tavalise kasutaja jaoks on def. liiga palju spetsiifilist teadmist vaja, et teda hästi hallata.
Aga kui tahta offrööd sõita rattaga ja et navi siiski veel kuhugi juhataks, siis pole eriti muud valikut. + et teiste tootjate seadmete füüsis jääb kahjuks alla.
Kuigi Garmini toodete hind on täiesti üle igasuguse võlli tänases päevas.

:bsmile:


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 15 Dets 2017, 10:53
Postitas Motomarket

Kiirkursus BaseCampi toimima saamiseks:

Võtad algatuseks lahti Garmin Expressi. Sealt klikkad enda seadme peale, millega sul kaardid toimivad, siis Map Options ja Install to Computer. BaseCampis valid Maps ja klikkad viimasele kaardile, mille just arvutisse installisid.
Kui arvutisse installida kaarti ei taha, on võimalik BaseCampiga lugeda navis olevat kaarti, aga see protsess on Zümo 660-ga mõttetult aeglane.

Need soovitused toimivad legaalsel teel saadud kaartidega. Ainult navi jaoks lahtilukustatud piraatkaardid BaseCampis ei avane, kui üritada neid navist lugeda, veel vähem on mõtet neid Garmin Expressis näidata.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 19 Jaan 2018, 08:22
Postitas samuelm
Snowhite kirjutas:

Äkki hammustab keegi.

Mul on zumo 660. sd kaardil on euroopa kaart. Navi näitab täitsa ja nimekirjast (seal muid kaarte veel) on ka aktiveeritud (linnuke ees).
Kui tõstan juhtme taha ja tahan basecamp-is tegeleda punktide sättimisega oma reisi jaoks, siis ainult Eesti on olemas ja ülejäänud euroopa 2 halli põhimaanteed ja muud midagi.
Basecamp-i menüüst ei näita, et oleks veel midagi, mida lisada.
Mis ta siis tahab?

Tere!
Ise olen kasutanud allkirjeldatud lahendust:

https://www.gpsfiledepot.com/tutorials/ ... ettoolkit/

Natuke jebimist on kuid saanud koik kaardid Basecampis toole, mida ka Garmini seade naitab.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 17 Mär 2018, 18:42
Postitas ats30

Kas on keegi kasutanud, millised muljed?


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 22 Mär 2018, 11:54
Postitas Snowhite

Küsimus TOMTOM rider 400 või 450 kohta.
Kas lihtsalt kaardi peal (nagu arvutis näiteks google maps vms) ringi vaadates saab otse punkti panna ühe vajutusega, millega ta siis navigeerima hakkaks ?


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 22 Mär 2018, 12:02
Postitas Macintosh
Snowhite kirjutas:

Küsimus TOMTOM rider 400 või 450 kohta.
Kas lihtsalt kaardi peal (nagu arvutis näiteks google maps vms) ringi vaadates saab otse punkti panna ühe vajutusega, millega ta siis navigeerima hakkaks ?

Päris "lihtsalt" ei saa, saad TomTomi enda planeerijas asetada kaardile sihtkoha (https://mydrive.tomtom.com) ja sealt seadmesse saata.

tomtom_Screenshot_2.png

Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 22 Mär 2018, 12:06
Postitas Snowhite
Macintosh kirjutas:
Snowhite kirjutas:

Küsimus TOMTOM rider 400 või 450 kohta.
Kas lihtsalt kaardi peal (nagu arvutis näiteks google maps vms) ringi vaadates saab otse punkti panna ühe vajutusega, millega ta siis navigeerima hakkaks ?

Päris "lihtsalt" ei saa, saad TomTomi enda planeerijas asetada kaardile sihtkoha (https://mydrive.tomtom.com) ja sealt seadmesse saata.

tomtom_Screenshot_2.png

Ses mõttes, et istudes ratta peal - kaardi vaade ees. kas ma saan seal võtta sisse zuumides näiteks väikse Lõuna -Eesti punkti kuhugi tee serva ja panna ta sinna poole ajama?
Või on ikka see haige solutione, et pead teadma aadressi, sest muidu ta ei oska? (mis teeb ta phmt lutsukiviks oma navigeerimise väärtuselt).


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 22 Mär 2018, 12:08
Postitas Macintosh

Ok, esimese postituses oli küsimus pisut segane: sinu mõte oli, et kas sa saad otse naviseademe ekraanil suvalisse punkti sihtmärgi panna ilma aadressi teadamata? Saad küll, vaatad koha kaardilt välja aja paned sinna kahe vajutusega sihtpunkti (press and hold). Päris suvalisse punkti siiski panna ei saa, eelduseks on, et seal kuhu sa tahad minna oleks tee.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 22 Mär 2018, 13:34
Postitas Sepp1

ina olen kasutanud kolme Garmini navi: Nüvi 550, Montana 600, Zümo 660LM olin kõigiga rahul. 550 ja 600 olid metsas paremad kui660 aga see maanteel jälle tükkmaad parem. Täna on rattal oma gps peal ja rohkem Garmineid ei tarvita. Minul laadis kõik kaardid peale ühendamist Basecampi. vahet ei olnud palju erinevaid kaarte oli navis. Kui asja kasutada ei oska võib kiruda mis riista iganes. Mina Garmineid ning nende kasutaja liideseid kiidan, sõitsin nendega nii metsas kui maanteel.


Re: Räägiks mootorratta navidest

Postitatud: 22 Mär 2018, 14:30
Postitas Snowhite
Macintosh kirjutas:

Ok, esimese postituses oli küsimus pisut segane: sinu mõte oli, et kas sa saad otse naviseademe ekraanil suvalisse punkti sihtmärgi panna ilma aadressi teadamata? Saad küll, vaatad koha kaardilt välja aja paned sinna kahe vajutusega sihtpunkti (press and hold). Päris suvalisse punkti siiski panna ei saa, eelduseks on, et seal kuhu sa tahad minna oleks tee.

Og. see oli see, mida otsis. See on nii, nagu vaja.
Nokia maps-il oli ka see puudulik mõned aastad tagasi - kui Lumiad alles tulid jne. Siis päris kiiresti tehti update softile ja sai selle toimima.

Kas suur itimees on kusagilt seda lugenud või oskab arvata, miks nende gepsu lahutusvõime nii madal peab olema? Pildi töötlemise protsessori madal kiirus või siis nende arust pole vaja vms? Sest telefoni kasutamisel on tõsiselt hea see efekt, et resolutsioon on 2x kõrgem. Kõrgema resolutsiooniga on pildil selgemad jooned ja kurvid ja jaotuse info ja tänavasildid jms.
(iphone peal näiteks või nokia maps või ka navigon näiteks. ja mis veel - püstipidine pilt. Kes selle laiekraansuse peale selle arenduse kõik surus - #doublefacepalm.