Arutelu käepidemete soojendajatest

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Tuono

Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Tuono » 21 Okt 2013, 15:56

Käepidemete soojendused on kevadel ja sügisel tsikili hädavajalikud lisad aga ei tea missugused oma mootorrattale panna :roll:
Ühed kiidavad ühte ja teised teist jne.
Soome foorumis osad kiitsid Oxfordi omasid, et pidavat toimima ainult siis, kui akus on piisavalt voolu, küsisin täna müüjalt (Bike Worldis), et kas need on sellised, paraku ta ei teadnud. http://www.duell.fi/Onroad_tarvikkeet/O ... hjtangolle
Poes sai neid oxfordi omasid ka proovida aga ei jõudnud ära oodata nende soojenemist, kui nad sõites ka nii kaua soojenevad siis pole ju neist mingit kasu, ootasin vähemalt 5min. ja selleaja peale läksid õrnalt leigeks.
Samas nägin seal poes ühel rattal sellist lahendust: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/104839249
Mida arvata neist: http://www.internetipood.com/et/motohoov/product/1019 ja http://www.internetipood.com/et/motohoov/product/28495
Nende ainukeseks plussiks esmapilgul on lüliti, kahjuks käepidemed ise on liiga paksud: http://www.internetipood.com/et/motohoov/product/28006

Jagage oma kogemusi/arvamusi :bsmile:



joel
Postitusi: 1478
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas joel » 21 Okt 2013, 16:07

Need 10-eurosed oma rattale just paigaldasin. Ainult teise lülitiga, nii et saan valida, kas täisvõimsus (paralleelselt) või ca veerand võimsust (järjest). On abiks küll. Ca +5-kraadise ilmaga maanteel sõites pidi umbes 10 km tagant ümber lülitama, sest täisvõmsusega hakkas palav ja veerand võimsusega jahe. Kui olin nad lenksu peale kleepinud ja käepidemeid veel peale polnud pannud, siis ka esimese proovimisega ehmatasin, et parempoolne soojenes suht normaalselt, aga vasak vaevumärgatavalt, sest see otse lenksutoru peal (õhuke termorüüž ainult vahel), aga parempoolne plastist gaasikäepideme peal. Aga reaalselt sõites soojeneb täitsa piisavalt ja parem-vasaks üsna võrdselt.
Joel

Max 33
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2011, 23:04
Tsikkel: Honda ST1100

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Max 33 » 21 Okt 2013, 16:28

Mina paigaldasin oma Honda ST-le need viimased kevadel. Kogu hooaja vältel olen kõigile öelnud et selle hooaja parim ost! Soojenevad ruttu ja viie astmeline regull on just paras, et leida sobiv soojus.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1642
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas M.T. » 21 Okt 2013, 16:29

Tuono kirjutas: Samas nägin seal poes ühel rattal sellist lahendust: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/104839249
See on Honda originaal ja maksab nats alla 300€ koos paigaldusega, vähemalt Eestis

Tonis_T
Postitusi: 139
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Tonis_T » 21 Okt 2013, 16:37

Mul on see sinu viidatud oxford.
Lingil on viimane mudel kõige uuema kontrolleriga (5 positsiooni), mis idee poolest peaks aku pinget jälgima. Alguses ühendasin otse aku külge ja siis katsetustel sai süsteem aru küll (soojenduse võimsusele viitav luluke kustus ja suur roheline tuli keset kontrollerit läks põlema), et millal ratas töötab ja millal mitte. Mina selle süsteemi peale lootma ei jäänud ja panin ikkagi relee vahele.
Install on lihtne ja mingeid probleeme seal ei ole. Kõik vajalik on pakis kaasas ja leiutama ei pidanud üldse.
Oxfordi kohta on räägitud, et kontroller kipub läbi minema kuna kontrollerisse pääseb vesi sisse. Muu osa pidi pommikindel olema. Sellel mudelil on asjad tehtud nii, et kontroller on ultrahelikeevitusega kinni lastud ja peaks 100% veekindel olema. Remonditavus muidugi on sellisel juhul iseküsimus.
Soojenevad suht kiiresti. Aega mõõtnud ei ole kuid kui alguses võimsus põhja panna, siis on kiirelt soojad ja kui siis nõrgema peale regullida, siis on väga mugav. 100% peal lähevad ikka väga tuliseks (subjektiivne, kuna temperatuuri mõõtnud pole kuid läbi kinnaste on valu piirimail).
See viie positsiooniga kontroller väga kaua pole väljas olnud nii, et pikaajalisi kogemusi sa kuskilt ei leia. Kui peaks juhtuma sedasi, et kontroller läbi ei kärssa, siis võib öelda, et mina olen nendega rahul. Samas on need mul esimesed soojendusega käepidemed ja võrdlusmoment teiste variantidega puudub.

Erci
Postitusi: 656
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Erci » 21 Okt 2013, 16:47

Paigaldasin omale kevadel selle viimase http://www.internetipood.com/et/motohoov/product/28006. Hind on päris soodne. Siiamaani olen rahul. Soojaks lähevad suhteliselt kiiresti ja soojendamisjõud on üpris ok. Tartus võin motika peal vaadata / näppida lasta.
Viimati muutis Erci, 21 Okt 2013, 18:45, muudetud 1 kord kokku.
___________________________

vanalendur
Postitusi: 356
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas vanalendur » 21 Okt 2013, 17:54

art30 kirjutas:Kasutan juba 5a. sellised: http://www.louis.de/_20fd3bf2e475d6ec7f ... r=10032046 , kiiresti soenevad,täisvõimsust pole veel kasutanud.
Kiidan ka neid. Täis võimsust kasutasin alguses, et kiirelt soojaks saada ning edasi piisas enamasti esimesest astmest.

Edit: Läbi relee tasub kindlasti ühendada. Eelmisel rattal oli otse ja alati ei olnud meeles välja lülitada. Voolutarve õnneks oli selline, et paari tunniga ei juhtunud midagi aga vähemalt korra pidin auto pealt särtsu andma. Praegusel on releega (tagatule pealt) ning tundub vähe mugavam.
Viimati muutis vanalendur, 21 Okt 2013, 20:19, muudetud 1 kord kokku.

onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 21 Okt 2013, 18:37

Mul ka see sinu viidatud oxford
Praegu sõidan siin -2C ja täiesti OK, samas ongi nii, et alguses tuleb põhja panna ja siis tõmbad vähemaks. Läheb kiiremini soojaks, muidu tüesti võtab aega.
Mul siis ka see uuem 5 astmeline pult ja läbi relee on pandud. Eks see akut ikka koormab nagu lähituledki mida kasutad, kuigi mul 5-6 aastat vana aku ja siiani koormuse indikaatorit pole vilgutama hakanud, sel mingi save mode peal, kui aku tühjemaks läheb, säästab. Seega ei hädaldaks aku kohapealt, täiesti OK asi. :bsmile:
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6130
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 787 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 21 Okt 2013, 19:57

Mul on mingi tundmatu firma, UK'st ostetud, sujuva reguleerimisega. Enamjaolt olen hoidnud teda madalaimal astmel, täisvõimsusele pole vist kordagi pannud. Üldiselt eelistangi madalaimat astet, sest siis on lenks just parasjagu sellise temperatuuriga, et ei tundu käe all ei soe ega külm. Kui lenksu soojus on läbi kinnaste selgelt tuntav, siis minu jaoks muutub see üsna kiiresti ebamugavaks, seetõttu eelistan leigemat lenksu.

Et aku kogemata tühjaks ei jookseks siis ühendasin lensku soenduse läbi 2€ relee (Fixus). Relee omakorda saab voolu tagatulelt. Sellisel juhul on käepideme soojendused sisse lülitatud vaid niikaua, kui süüde sees on.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

hendri5
Postitusi: 3
Liitunud: 22 Juul 2012, 10:44
Tsikkel: gpz 550

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas hendri5 » 21 Okt 2013, 20:20

Hiljuti paigaldasin enda rattale sellised http://www.internetipood.com/et/motohoov/product/2611

Olen veidi pettunud, kuna minu jaoks on selle "High" positsioon liialt leige. Ei kasuta õhkukesi kindaid, kuid +5 kraadise ilma korral kuum ei hakka. Sooviks pigem juurde keerata, aga regulaator on juba põhjas. Pärast 30km maanteel sõitmist ja kinda ära võtmist on sõrmed käeselja poolt külmad, peopesa poolt soojad. Samas, ka nende leigete rutskadega oli septembris/oktoobris tunduvamalt inimlikum sõita.

Enne ratta peal monteerimist panin toiteploki taha ja proovisin toas järgi. Kuna rutskad ei olnud metallist juhtraua küljes, siis kartsin, et lähevad liialt kuumaks. Aga ei läinud kõrvetavalt kuumaks. Tarbitava voolu järgi arvutasin, et annab umbes 20W võimsust välja (10W rutska kohta). Vaatasin netist teiste toodete reklaame ja seal lubati vähemalt kaks korda rohkem võimsust. Ei tea, kas mulle sattus defektne eksemplar või ongi need sellised kehvakesed.
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1095
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Ronk » 21 Okt 2013, 21:45

macintosh kirjutas: Et aku kogemata tühjaks ei jookseks siis ühendasin lensku soenduse läbi 2€ relee (Fixus). Relee omakorda saab voolu tagatulelt. Sellisel juhul on käepideme soojendused sisse lülitatud vaid niikaua, kui süüde sees on.
Soovitan ka kõigil teistel see asi ära teha. Ei ole äge pimedas KTM-i lahti kookida, et akule särtsu anda. Ja et ma sellest ei õppinud, siis veel üks kord TKTK ees kõigi uudistavate pilkude all sama asja korrata. :wack:
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 22 Okt 2013, 02:12

Siit leiab ka soojendajaid: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=185
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6130
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 787 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 22 Okt 2013, 12:29

Leidsin üles selle toote, mile ostisin.
Dr. Bike DR695 Heated Grips, £34.99
http://goo.gl/4ihWev

Relee läks siit:
http://goo.gl/okLQZH

ja relee toite haakisin ühendusklemmiga lihtsalt juhme pealt.
http://goo.gl/6iGJT2

Skeem ka:
Pilt

Kui täna peaks uue lenksusoenduse hankima, siis tõenäoliselt kaaluks kas Oxfordi oma või siis hoopis elemente. Ainuke asi, mis elementide puhul vajaks muutmist on see lüliti - esteetilisest vaatevinklist on see mulle vastuvõtmatu. Lisaks on tehases toodetu puhul peal ka LED, mille järgi saad ka pimedas ülikiirelt selgeks kas küte on sees või väljas.
Odavate elementide puhul vaata kindlasti ka võimsust - võib juhtuda, et seal pole piisavalt vatte taga, et lenks lõpuks ka soojaks saada.

Kui natuke otsid, siis keegi siinses foorumis tegeles ka elementide müügiga.

hendri5 kirjutas: Pärast 30km maanteel sõitmist ja kinda ära võtmist on sõrmed käeselja poolt külmad, peopesa poolt soojad. Samas, ka nende leigete rutskadega oli septembris/oktoobris tunduvamalt inimlikum sõita.
Nii ongi, et soojendusega on peopesad soojad ning käeseljad, pöial ja nimetissõrm külmavõitu - tuul ju jahutab seda külge kogu aja. Kui vähegi soojemaid käsi soovid, siis lisa juurde ka käekaitsed.

Pilt
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 755
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Tsikkel: Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Asukoht: Tapa 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas boob » 22 Okt 2013, 12:38

M.T. kirjutas:
Tuono kirjutas: Samas nägin seal poes ühel rattal sellist lahendust: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/104839249
See on Honda originaal ja maksab nats alla 300€ koos paigaldusega, vähemalt Eestis
Mu rattal on peal. Töötab nagu vaja, ei tee lenksu jämedamaks nagu enamus soojendusega käepidemeid.
Raibe, Rakvere Raibe
Pilt
Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 142
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Suzuki GSX1300R
Asukoht: Tallinn

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 » 22 Okt 2013, 14:23

Soetasin endale R&G käepideme soojendused http://www.rg-racing.com/emailcontent/2 ... Review.jpg. Testinud või paigaldanud veel pole, kuid enne ostmist sai kõvasti uurimistööd tehtud. Alguses kaalusin ka Oxfordi käepideme soojendusi (premium sports versioon) osta, kuid internetist arvustusi lugedes selgus, et Oxfordil pidi kontroller kergesti otsad andma. R&G käepidime soojendused tundusid olevat üsna hea kvaliteedi ja hinna suhtega.
Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010)
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 507
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas romulus » 22 Okt 2013, 14:50

Võimalik on ka ise meisterdada. Ise tegin selle http://atrophy.lock.net/do/hotgrips.html skeemi järgi järgi. Kuna mul alu lenks, siis vasakule pidemele alla kiht termorüüd soojusisolatsiooniks, siis takistustraat, siis õhuke kiht elekriku teipi, et kummi peale lükates traat paigast ei liiguks.
Eeliseks see, et käepidemed ei lähe jämedamaks ja saab kasutada endale meeldivad pidemekumme. Samuti saab traadi pikkuse ja takistusega mängida kui kuuma vaja. Ning muidugi see, et kuludeks läks alla 10 euri:p

Olemas on ka lenksusisesed pulgad, a la http://www.pollyheaters.com/, aga neid ei saa kasutada taper lenksu puhul, sest ei mahu sisse. Tavalise lenksu puhul hea variant minu arust.
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61

Teema algataja
Tuono

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Tuono » 22 Okt 2013, 14:51

Ronk kirjutas:
macintosh kirjutas: Et aku kogemata tühjaks ei jookseks siis ühendasin lensku soenduse läbi 2€ relee (Fixus). Relee omakorda saab voolu tagatulelt. Sellisel juhul on käepideme soojendused sisse lülitatud vaid niikaua, kui süüde sees on.
Soovitan ka kõigil teistel see asi ära teha. Ei ole äge pimedas KTM-i lahti kookida, et akule särtsu anda. Ja et ma sellest ei õppinud, siis veel üks kord TKTK ees kõigi uudistavate pilkude all sama asja korrata. :wack:
Milleks on releed vaja, kui süüde väljas nad ei peaks ju toimima, sest mingi(d) juhtmed lähevad ju süütelukku :oops: ?
Kasutaja avatar

Välejaan
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Välejaan » 22 Okt 2013, 15:43

Ei ole ennem soojendustega kokku puutunud. Aga süütelukku vast ei tohiks midagi minna, vool otse akult ja juhtimine käib siis läbi relee mis pannakse vahele ja releed juhib siis kas nagu mainitud, tagumine tuli kui süüde sisse keerata, või mis iganes ahel mis koos süütega toimib. Kui ilma releeta süsteem teha, siis tulevad juhtmed otse akult ja ainult see on/off lüliti on ahela vahel, mis võibki vahest sisse ununeda ja aku tühjaks imeda.

Teema algataja
Tuono

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Tuono » 22 Okt 2013, 16:01

Välejaan kirjutas:Ei ole ennem soojendustega kokku puutunud. Aga süütelukku vast ei tohiks midagi minna, vool otse akult ja juhtimine käib siis läbi relee mis pannakse vahele ja releed juhib siis kas nagu mainitud, tagumine tuli kui süüde sisse keerata, või mis iganes ahel mis koos süütega toimib. Kui ilma releeta süsteem teha, siis tulevad juhtmed otse akult ja ainult see on/off lüliti on ahela vahel, mis võibki vahest sisse ununeda ja aku tühjaks imeda.
Süüteluku juttu rääkis üks autoelektrik (tsiklimees).
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 926
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 23 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas stev666 » 22 Okt 2013, 16:36

releele võib + vedada ükskõik kustkohast(tagatuli või süütelukust) vead sealt mis ligemal ja lihtsam vedada.
dr800 2x

Teema algataja
Tuono

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Tuono » 22 Okt 2013, 16:47

stev666 kirjutas:releele võib + vedada ükskõik kustkohast(tagatuli või süütelukust) vead sealt mis ligemal ja lihtsam vedada.
Minu tsiklil oleks parem ilmselt pooltulejuhtmest vedada, sest seal on ainult töötava mootori korral vool sees.
Kasutaja avatar

Reigo
Postitusi: 59
Liitunud: 23 Veebr 2010, 15:16
Asukoht: Perifeeria

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Reigo » 22 Okt 2013, 20:55

Tuono kirjutas:Minu tsiklil oleks parem ilmselt pooltulejuhtmest vedada, sest seal on ainult töötava mootori korral vool sees.

Mul ongi nii rele juhtimine tehtud, soojendused töötavad siis kui tuled põlema läheva ehk kui mootor töötab.
Aga selle lähitule pealt juhtimisega säärane asi, et kui on H4 siis lülitab ka soojendused välja kui kaugtulele lülitada :D muidugi kui kahe diodiga seda ei lahenda :D

Mul on daytona sojendused ja väga rahul. Orig. lüliti asemele tegin PWM lüliti, palju mugavam ja saab sooja vastavalt tahtmisele ja vajadusele reguleerida.
hetkel säärane lüliti, pildil ainult juht nupud teine veidi suurem plokk on gondli [Motobot: "Keel korda!"] all:
Pilt


Üle on siis säärane lüliti:
Pilt
Kui kellegil huvi võib pakumise teha
Anything can be made to fit with a hammer.......
Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 360
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Tsikkel: Kawasaki ER-6F 2006
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Pinchu » 22 Okt 2013, 21:02

Mul samasuguse lülitiga soendajad eelmisest omanikust ja mul täitsa tekkis küsimus, et mille jaoks see Start seal keskel on? (Off ja On on ju arusaadavad).

Viimane (ja üldse esimene) sügisene pikem sõit aga kahjuks näitas, et soojast jääb minu jaoks kõvasti vajaka. Eks vaatan siis kah teie soovitused siin läbi ja ehk millalgi vahetan selle välja.
... hetkel rattatu ...
Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg » 22 Okt 2013, 21:14

Pinchu kirjutas:Mul samasuguse lülitiga soendajad eelmisest omanikust ja mul täitsa tekkis küsimus, et mille jaoks see Start seal keskel on? (Off ja On on ju arusaadavad).

Viimane (ja üldse esimene) sügisene pikem sõit aga kahjuks näitas, et soojast jääb minu jaoks kõvasti vajaka. Eks vaatan siis kah teie soovitused siin läbi ja ehk millalgi vahetan selle välja.

Proovi ikka see start asend ka ära. Ei tohiks soojusest puudu jääda. Mul on endal ka Daytona soojendused ja koguaeg stardi asendis läheb kätel ikka väga palavaks.
Honda Transalp
Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 360
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Tsikkel: Kawasaki ER-6F 2006
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Pinchu » 22 Okt 2013, 21:18

uljasvaluvelg kirjutas:Proovi ikka see start asend ka ära. Ei tohiks soojusest puudu jääda. Mul on endal ka Daytona soojendused ja koguaeg stardi asendis läheb kätel ikka väga palavaks.
Eks kevadel proovib siis järgi. Huvitav loogika... et START on High ja ON on low ... ei tulnud tõesti selle peale, et stardi peale seda seisma jätta. Lükkasin ikka kohe edasi ON peale. Jälle targem :D (...miks küll loogilised asjad nii ebaloogiliseks tehakse?)
... hetkel rattatu ...
Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 404
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas kurisookaru » 22 Okt 2013, 21:53

On ka selliseid lenksusiseseid varjante. Käepidemed ei ole paksud, see pluss pool, miinus poolena pidavat natuke kauem soojenema rutska. http://www.vajalik.ee/shop.php?cat=16&P ... 64b4afcfc9
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2018
http://www.streetmoto.ee

Teema algataja
Tuono

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Tuono » 22 Okt 2013, 22:00

kurisookaru kirjutas:On ka selliseid lenksusiseseid varjante. Käepidemed ei ole paksud, see pluss pool, miinus poolena pidavat natuke kauem soojenema rutska. http://www.vajalik.ee/shop.php?cat=16&P ... 64b4afcfc9
Vähe usutav, et gaasirutska soojaks läheb, kui siis ainult kohapeal seistes ja sedagi peale poolt tundi :D
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1420
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Pontus » 22 Okt 2013, 22:08

Milleks neid soojendajaid vaja on, mis mootorratta akud ära rikub. Kõige tõhusam on sadula all tuubitäis capsicami Pilt Võtad selle külma ilmaga sadula alt välja , paned pihku väikse törtsu, sadulasse ja leekima. Ja käed soojad ja akud uued :idea:
Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1642
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas M.T. » 22 Okt 2013, 22:18

Miks ma ei imesta, tegelt imestan ikka kah. Olin kindel, et Pontus soovitab käpikuid vói miskit analoogset, aga Capsicam :wack:
Ainult sellest ei saa aru, et kui sa Pontus pihku paned oma väikse törtsu, siis milleks Capsicam? Mingi fetish w? Ps! See pole libestiks móeldud :ner:

Teema algataja
Tuono

Re: Arutelu käepidemete soojendajatest

Lugemata postitus Postitas Tuono » 22 Okt 2013, 22:19

pontus kirjutas:Milleks neid soojendajaid vaja on, mis mootorratta akud ära rikub. Kõige tõhusam on sadula all tuubitäis capsicami Pilt Võtad selle külma ilmaga sadula alt välja , paned pihku väikse törtsu, sadulasse ja leekima. Ja käed soojad ja akud uued :idea:
Kaasaegsed inimesed panevad tsiklile kätesoojendajad aga sina võid ju pihku panna :D



Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”