Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 533
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas randel » 05 Sept 2019, 18:29

Millised on täpsed parameetrid vaakumvormimisel, ma kohe puusalt ei ütle. Kuskil 180-200 kraadi on õige temperatuur küll Ma tegin ka esimesed proovid kodus, väikeseid detaile saab kuumutada ka koduses praeahjus ja vaakumiks piisab tolmuimejast. Aga kohvri detailide jaoks optimaalse materjalikulu jaoks peaks korraga kuumutama ühtlaselt 1x2m lehe, see on natuke palju nö kodutöökoja jaoks ehk kaheldav, kas rahaliselt kokkuhoid tekib, pigem veel üks kaheldava väärtusega lisainvesteering, kvaliteet tuleb ka kindlasti kehvem. 1-2mm tolerantsid on iseenesest täiesti piisavad. Seejärel on vaja detail ka korrektselt välja lõigata, avad puurida jne.
Kvaliteedi tagamiseks oleks minu arust kindlasti mõistlikum kasutada korraliku seadmepargiga ettevõtte teenuseid.
Viimased prototüübid said tehtud Planestaris mdf vormidega. Paraku pole seda firmat enam tegutsemas ja mdf vormid kestavad ka heal juhul 10 detaili vormimise. Sadade detailide vormimiseks peab vorm olema soovitatavalt alumiiniumist.
Vannitootjaid pole hetkel veel ette võtnud, sest kuigi tehnoloogia on neil sama, siis materjalid, mida kasutatakse, siiski erinevad ja seetõttu ka tootmise parameetrid. Aga hea tähelepanek, jätan meelde.


Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”