2. leht 3-st

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Mai 2019, 18:23
Postitas sepp
Ma ei leia seda starteri linki kusagilt?

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Mai 2019, 21:08
Postitas ranel
Küsiks ühe lolli küsimuse.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Mai 2019, 21:47
Postitas randel
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta :)
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma :)

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Mai 2019, 22:40
Postitas Ronk
Spoiler:
randel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:47
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta :)
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma :)


Ehk ilmselt oleks taoline pehmem kohver antud kukkumise ära hoidnud. Antud kohver jäi kui ankruks mis tõmbas tsikli viltu, pehmema puhul deformeeruks ja võtaks löögi endasse kuid ei tõmbaks tsiklit nii palju kaasa.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 06 Mai 2019, 00:34
Postitas urmas66
Seal videos ei jäänud kohver ratta külge kinni ja ilmselt oli sama efekt,mis deformeeruva kohvriga. Oleks seal jäigalt kinnitatud alu kohver posti taha kinni jäänud ,oleks võibolla isegi teine trajektoor rattale tekkinud. Ilmselgelt need pehmed kohvrid võivad olla mõnes mõttes ohutumad ja samas ka peale pauku kasutatavad,mis on nende vist isegi suurim pluss matkajale. Antud video pole lihtsalt parim näide võrdluseks.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 06 Mai 2019, 09:24
Postitas Macintosh
sepp kirjutas:
05 Mai 2019, 18:23
Ma ei leia seda starteri linki kusagilt?
Randel peibutab meid juba kolmandat aastat siin oma fantastiliste kohvritega. Mehed on sabas, raha peos aga iga kord, kui küsida siis teeb Randel taas kohvreid natuke paremaks. :-)
ranel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:08
Küsiks ühe lolli küsimuse.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.
Alumiiniumkohvrid saavad külili kukkudes korralikult vatti. Isegi väikese kukkumise/pillamisega õnnestub kohver või kinnitused ära muljuda.
randel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:47
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta
Hea mõte, kas nii sobib? :wink:
Ühtlasi küsiks, et kas kohvrite valmimisel mingi kindel ajaline plaan ka on?

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 06 Mai 2019, 10:25
Postitas Madlobster
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 06 Mai 2019, 11:45
Postitas randel
Kohvrite valmimist olen tõesti juba nii palju kordi edasi lükanud, et täitsa piinlik on.
TETi rada vajab oma aega, siis tuleb mingi oma arust geniaalne parandusidee ja nii ta läheb.
Arvestades vormi valmistamise ja muude ettevalmistuste aega, siis ehk on juuni lõpuks esimesed detailid käes.
Kokkukeevitamine ja komplekteerimine peaks juba suhteliselt nobedalt minema, kui detailid olemas.
Ausõna, ma proovin rohkem parendusi enam mitte teha :)

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 06 Mai 2019, 16:56
Postitas RasmusL
Krt teemat lugedes, siis tundub kohvrite leiutamine keerulisem protsess kui tsikli enda :D

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 06 Mai 2019, 21:55
Postitas urmas66
Spoiler:
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 07 Mai 2019, 00:46
Postitas KIBU
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
06 Mai 2019, 21:55
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
H&B ja Givi on ok Kappa on pask :mrgreen:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 07 Mai 2019, 08:37
Postitas ranel
Spoiler:
KIBU kirjutas:
07 Mai 2019, 00:46
urmas66 kirjutas:
06 Mai 2019, 21:55
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
HandB ja Givi on ok Kappa on pask :mrgreen:
Ma liigitaks Givi ka Kappaga samasse gruppi. Üks pisike kukkumine ~5-10km/h.

Pilt

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 02 Sept 2019, 13:16
Postitas Ronk
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 02 Sept 2019, 15:23
Postitas urmas66
KIBU kirjutas:
07 Mai 2019, 00:46
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
06 Mai 2019, 21:55
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
H&B ja Givi on ok Kappa on pask :mrgreen:
Krt,valetasin,mul küljekohvrid ju Kappa :D

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 02 Sept 2019, 17:32
Postitas randel
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 03 Sept 2019, 22:19
Postitas Ain
Spoiler:
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Puht huvipärast küsin, et mis on hinnavahe Eestis toota ja naaberriikides? Et mis see liiga kõrge hind siis Eestis tootes tuleks?

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 00:24
Postitas Luxor
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.:)

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 08:22
Postitas Ain
Spoiler:
Luxor kirjutas:
04 Sept 2019, 00:24
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.:)
Kaldun arvama, et on vale kasutada väljendit "ei suudeta meil toota" küsimus lihtsalt on hinnas.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 08:53
Postitas urmas66
Spoiler:
Ain kirjutas:
04 Sept 2019, 08:22
Luxor kirjutas:
04 Sept 2019, 00:24
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.:)
Kaldun arvama, et on vale kasutada väljendit "ei suudeta meil toota" küsimus lihtsalt on hinnas.
Pigem on ikkagi ka suutlikus paljudes asjades meil väga kehv. Mis plastikust asjade tootmisse puutub,siis olen Randeliga nõus,sest tean natuke tagamaid.Lähim konkurentsivõimeline tootja asub ilmselt Leedus,aga kvaliteeti tagaajades tuleb vähemalt Poola minna. Vahel saab ka Soomest. Meil on pigem põlveotsas nokitsejad ja tootvat tööstust,kui sellist jääb ju järjest vähemaks. See pole ju üldse sexikas kui tööd peab tegema,et raha teenida. Idufirma,mis teeb äpi, on täna meie tööstus :mrgreen:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 11:15
Postitas yeekim
Spoiler:
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ka Sa meie plastipealinnast/-saarelt Oled uurinud?

Vihje: Hiiumaa

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 12:20
Postitas Veiko
Spoiler:
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 12:39
Postitas urmas66
Spoiler:
Veiko kirjutas:
04 Sept 2019, 12:20
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 13:46
Postitas Veiko
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
04 Sept 2019, 12:39
Veiko kirjutas:
04 Sept 2019, 12:20
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.
Einoh seda küll, et vormide hinnad on Eestis ikka kirved. Kuid eks väikeste tellimuste puhul on see Leedu hind samuti päris korralik investeering mida tagasi teenida.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 16:28
Postitas urmas66
Spoiler:
Veiko kirjutas:
04 Sept 2019, 13:46
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
04 Sept 2019, 12:39
Veiko kirjutas:
04 Sept 2019, 12:20
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32


Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.
Einoh seda küll, et vormide hinnad on Eestis ikka kirved. Kuid eks väikeste tellimuste puhul on see Leedu hind samuti päris korralik investeering mida tagasi teenida.
Loomulikult on ka seal kallis,aga 30-40% on suur hinnavahe. Paljusid asju siin isegi ei tehta.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 17:26
Postitas Luxor
Ain kirjutas:
04 Sept 2019, 08:22
Spoiler:
Luxor kirjutas:
04 Sept 2019, 00:24
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.:)
Kaldun arvama, et on vale kasutada väljendit "ei suudeta meil toota" küsimus lihtsalt on hinnas.
Vabandan, sõnakasutus ei olnud just kõrgklassist! Lohutuseks võin öelda, et konservikarpe vihutakse meil veel teha. :)

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 04 Sept 2019, 22:36
Postitas ranel
Õige väljend oleks pigem, et kogus pisike, mis lööb hinna üles. Pisikeste tellimustega on vaid peavalu, eriti kui disain järjest muutuv on. Masinad maksavad ikka ühtemoodi ja tööjõu hinna osakaal jääb suuremate partiide puhul päris pisikeseks.

Kuigi ma ise soovitaks, et olenemata kallimast hinnast asi ruttu turule saada, kui toimib. Hakkaksid mingitmoodi kulusid tagasi saama. Keegi ikka ostab ja kui rahul, siis ikka sõna levib, et head tooted ja siis saab hakata mahu pealt juba hinda alla saama.

Ideaalne näide on Touratech. Täiesti müstiliste hindadega müüakse ja ometi ostetakse.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Sept 2019, 11:19
Postitas randel
Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Sept 2019, 12:37
Postitas Veiko
Spoiler:
randel kirjutas:
05 Sept 2019, 11:19
Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.
Kas äkki oleks hoops mõtekas suhelda mõne vannide tootjaga? Vähemalt osad neist kasutavad küll vaakumvormimist sisude tootmiseks. Iseasi, kas nad muidugi väga huvitatud on sellise teenuse pakkumisest.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Sept 2019, 13:47
Postitas Irual
Huvi pärast: mismoodi te prototüübid vormitud saite?

Edu, L

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Sept 2019, 15:48
Postitas Lembit
randel kirjutas:
05 Sept 2019, 11:19
Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Uudishimutseks ka veidi.
Kui suurest alarõhust (väiksest absoluutrõhust) ja mis temperatuuridest sellise kohvrite vaakumvormimise juures räägitakse, ning kui täpsete mõõtudega peaks olema toodang?
Kunagi ammu sai põlveotsas ehitatud vaakumvormimise masin, vormid ja käivitatud "tootmine" mille väljalase oli sadu tooteid aastas. No tegelikult pigem selline suurusjärk, kus kahe-kolmekesi tegime 50-100 toodet ühe õhtuga.
Tooted olid väiksed, materjal õhuke, temp ca 180 C ja täpsus tuli mingitel peenematel kohtadel 0,5 mm tuuri. Kumerad ja suurema raadiusega pinnad said väga täpsed.