Dual Sport kiivrid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
- Tsikkel: DL1000
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Mul Scorpion ADX-1 (USA's EXO-AT950), teine aasta jookseb. Kuna see üldse esimene kiiver, siis võrrelda nagu väga millegagi ei olegi. Aga mõned tähelepanekud:
+Ühe käega avatav lõug
+Ühe käega avatav visiir
+Päikesevisiir
+Eemaldatav nokk
+Eemaldatav sisu
+Intercomi kaabeldust suhteliselt mugav paigaldada
+Piisav jahutus (pea lael olev jahutus on üsna agressiivne ja vähegi jahedama õhuga tõmbab pealae kohe külmaks)
-Visiiri kinnituskruvid võivad lahti väriseda ja ära kaduda. Scorpion on veast teadlik ning uuematel on minu meelest kruvid plastikseibiga või mingi muu lahendusega. Aga mulle saadeti Euroopast uus kruvi ja sain Motodepoost kätte (tasuta). Panin keermeliimiga kinni ning enam ei ole probleeme olnud.
*Müra - nii ja naa. Ei oska millegagi võrrelda, aga ega vaikne see kindlasti ei ole. Sõidu ajal hiina intercomiga suhtlemine on väga ok, aga muusika kuulamisel peab keskmised ja bassi ise juurde mõtlema. Ilmselt ka intercomi päritolust tingitud situatsioon.
*Kaal - mina oma ratta tuuletuunamise, kehasendi ja kõigega arvestades saan mingi 2h sõita, siis annab kael tunda veits. Kui päev otsa sõita, siis õhtuks ikka tarvis harjutusi kaelale teha. Aga siin ilmselt pigem küsimus mu lödides kaelalihastes ja tihti lösutavas istumisasendis.
Sõber, kes eelmine hooaeg sõitis ka ADX-1'ga, ostis sel aastal omale Schuberth C4 avatava lõuaga, sest Scorpion sai vale suurusega algselt ostetud (aastaga said padjad sisse töötatud nii palju, et kiiver liikus veidi liiga palju peas). Sõidab nakediga (ER-6n) ning ütles, et C4 on veidi vaiksem püstise peaasendiga. Agressiivselt istudes ei olevat vahet. Mugavus ka ilmselt C4'l veidi parem. Aga üldiselt ütles, et ADX-1 on selle raha eest hea diil ning C4 tegelikult tema jaoks mitusada euri rohkem väärt ei ole. Aga see puhtalt tema kogemus ja arvamus.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Ega keegi meil Nishua Endro Carbonit maale ei too?
Spec sheet tundub väga paljulubav selle hinna kohta, aga ei tahaks kuidagi ilma proovimata osta.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Wtf3000 kirjutas:Mul Scorpion ADX-1 (USA's EXO-AT950), teine aasta jookseb. Kuna see üldse esimene kiiver,
Spoiler
siis võrrelda nagu väga millegagi ei olegi. Aga mõned tähelepanekud:
+Ühe käega avatav lõug
+Ühe käega avatav visiir
+Päikesevisiir
+Eemaldatav nokk
+Eemaldatav sisu
+Intercomi kaabeldust suhteliselt mugav paigaldada
+Piisav jahutus (pea lael olev jahutus on üsna agressiivne ja vähegi jahedama õhuga tõmbab pealae kohe külmaks)-Visiiri kinnituskruvid võivad lahti väriseda ja ära kaduda. Scorpion on veast teadlik ning uuematel on minu meelest kruvid plastikseibiga või mingi muu lahendusega. Aga mulle saadeti Euroopast uus kruvi ja sain Motodepoost kätte (tasuta). Panin keermeliimiga kinni ning enam ei ole probleeme olnud.
*Müra - nii ja naa. Ei oska millegagi võrrelda, aga ega vaikne see kindlasti ei ole. Sõidu ajal hiina intercomiga suhtlemine on väga ok, aga muusika kuulamisel peab keskmised ja bassi ise juurde mõtlema. Ilmselt ka intercomi päritolust tingitud situatsioon.
*Kaal - mina oma ratta tuuletuunamise, kehasendi ja kõigega arvestades saan mingi 2h sõita, siis annab kael tunda veits. Kui päev otsa sõita, siis õhtuks ikka tarvis harjutusi kaelale teha. Aga siin ilmselt pigem küsimus mu lödides kaelalihastes ja tihti lösutavas istumisasendis.Sõber, kes eelmine hooaeg sõitis ka ADX-1'ga, ostis sel aastal omale Schuberth C4 avatava lõuaga, sest Scorpion sai vale suurusega algselt ostetud (aastaga said padjad sisse töötatud nii palju, et kiiver liikus veidi liiga palju peas). Sõidab nakediga (ER-6n) ning ütles, et C4 on veidi vaiksem püstise peaasendiga. Agressiivselt istudes ei olevat vahet. Mugavus ka ilmselt C4'l veidi parem. Aga üldiselt ütles, et ADX-1 on selle raha eest hea diil ning C4 tegelikult tema jaoks mitusada euri rohkem väärt ei ole. Aga see puhtalt tema kogemus ja arvamus.
Nagu suhtkoht 100% kõigi punktige nõus. Läheb ka teine hooaeg adx-1'ga. Aga kaelalihastega õnneks probleemi ei ole. Suhteliselt (üleelatavalt) mürarikas on küll mu meelest ja samas veidi tundub, et see vent saaks ka võimsam olla. Aga selle papi eest on vähe viriseda.
Holger - kas pmst sama kiivrit rebrändituna Klim'ina ei müüda...?
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Mulle meeldib see mitte-rebränditud hind rohkem
Ja ma ei ole kindel, et kas sisu täpselt sama on või mitte.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Eh, see vist oli jah usa turule ja klimi logo saatel vastavad kohalikud testid läbinud ning serdid saanud jne. aga sellel nihuija size=85[/size] endurol peaks euro sert olema. Internet.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
- Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
- Tänatud: 10 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Ostsin selle NI...HUA Enduro Carboni Louisi netipoest, kuna sama vorm mis kunagisel UVEX Enduro kiivril - isegi UVEXi klaasid ja nokad sobivad. UVEX sai katki kukutud ja selleks ajaks kahjuks enam tsiklikiivreid ei tootnud. Oli oma vormid NISHUAle müünud. Seega võtsin sama suuruse.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Dual Sport kiivrid
Ma ostsin selle omale ära ja seni olen väga rahul! Minu kaalika otsa sobib paremini, kui Arai TourX. Ja on sellest ka jupi maad kergem! Nokk võiks olla tiba pikem, aga saab hakkama. Õhupuudust pole kinnise visiiriga veel tekkinud, Araiga oli sooja ilmaga sageli soov visiiri veidi paotada.
Minu suurus on L, aga ma olen Ida-Virus.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: Dual Sport kiivrid
hannes kirjutas: ↑04 Veebr 2019, 13:00Ma ostsin selle omale ära ja seni olen väga rahul! Minu kaalika otsa sobib paremini, kui Arai TourX. Ja on sellest ka jupi maad kergem! Nokk võiks olla tiba pikem, aga saab hakkama. Õhupuudust pole kinnise visiiriga veel tekkinud, Araiga oli sooja ilmaga sageli soov visiiri veidi paotada.
Minu suurus on L, aga ma olen Ida-Virus.
Ostsin ka eelmisel kevadel ära, samuti L suuruse. Mõnus kerge on küll, istub mugavalt ja õhku liigub ka enam-vähem piisavalt, kuigi lõuavent võiks ju ikkagi toimiv olla. Aga jah, selle raha eest ei oska rohkemat tahta, seni igati rahul. Suvel sõitsin väiksemaid teid enamasti avatud visiiri ja krossiprilliga, väga mõnus kombo.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Tegelt yks asi selle vendi virinaga (millest ise ka puhas ei ole), sai täheldatud - et ei hinga nad halvasti midagi ja täiesti adekvaatne süsteem ja mõndadel vaiksematel ja kallimatel, sh Schubert, võib isegi hullem vent olla, sest see istub nii hermeetiliselt ymber kaalika, et seda madalat detsibilli saavutada.
Enivei kui jahedas niiskes sõita või rohkem rassida-nikerdada aeglasematel kiirustel ja korralik kõrge klaas ees on, siis pmst istudes ei käi tuul peale. Püsti sõites (või ilma esiklaasita) on ikka väga ogens, kui otse vool peale käib. Sai ka algul skorpionit sõimatud aga ajaga pigem taandus teema ja teooria sõidutehnika ja tsikli konfi peale.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Dual Sport kiivrid
kas kellelgi oleks Tallinnas Nishua L suurust korraks pähe proovida anda? Tundub üsna paljutõotav see Nishua
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Keegi NEXX X.WED 2 kohta oskab kogemusi jagada? Mis peakujule ta pigem sobib?
-
- Postitusi: 240
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 138 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Cabergi hinnaks 224€ pinlockiga, LS2 tuleb umbes 200€ pinlockiga.
Cabergi olen pähe proovinud, poes ja ei pruugi peakuju ja lõuaga ideaalselt sobida. Eelmine kiiver oli LS2, mis istus 4 aastat ilusti peas, siis kaldun LS2 suunas. Võite muidugi pakkuda veel kiivreid, mis long ovalid või selle kuju lähedased kiivrid. Schuberth C4 Pro pidin maha müüma, sest sellega üle 20 minuti sõita ei kanntanud.
Kas on kellelgi LS2 FF324 Metro EVOga kogemusi?
Hea oleks, kui saaks veel proovida Scorpion ADX-1'te ja teisi kõiki sarnaseid kiivreid, aga hetkel ei tea, kus Eestis riiulis kõik sellised kiivrid oleks (küllap ühes poes polegi)
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Tourmax on küll kohati kiidetud, aga minu peas jättis küll väga odava mulje. Nagises, oli ebamugav ja odav. Ja selle asemel ostetud Caberg Horus kestis ka ainult ühe hooaja mul.
LS2d on Motomarketis kohapeal, Tourmaxi (ja teisi Cabergeid) saab Tartus Motohoovis proovida.
-
- Postitusi: 240
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 138 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Ma Lõunas, Tallinnasse kiivreid proovima sõit võtaks terve päeva, mitmes poes laiali kiivrid.
Kas keegi on Eesti netipoodidest kiivreid koju tellinud ja mitte sobivuse korral need tagasi saatnud ilma ümbervahetamata teise suuruse või mudeli vastu? Kuna erinevad mudelid tulevad eripoodidest ja saaks sobiva ära proovida ja võrrelda? Olen kuulnud, et sedasi on toimitud Euroopa suurte veebipoodidega, et isegi 2-3 kiivrit korraga koju tellitud ja ülejäänud tagasi saadetud.
-
Teema algataja - Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Laidan ka Cabergi Tourmaxi. Proovisin, oli nagu suur ümmargune muna, peakujuga ei istunud, nagises ja vuhises. Vahetasin ADX-1 vastu.motoreis kirjutas: ↑03 Jaan 2022, 17:21Kiivri otsingul, valikus Caberg Tourmax vs LS2 FF324 Metro EVO.
Cabergi hinnaks 224€ pinlockiga, LS2 tuleb umbes 200€ pinlockiga.
Cabergi olen pähe proovinud, poes ja ei pruugi peakuju ja lõuaga ideaalselt sobida. Eelmine kiiver oli LS2, mis istus 4 aastat ilusti peas, siis kaldun LS2 suunas. Võite muidugi pakkuda veel kiivreid, mis long ovalid või selle kuju lähedased kiivrid. Schuberth C4 Pro pidin maha müüma, sest sellega üle 20 minuti sõita ei kanntanud.
Kas on kellelgi LS2 FF324 Metro EVOga kogemusi?
Hea oleks, kui saaks veel proovida Scorpion ADX-1'te ja teisi kõiki sarnaseid kiivreid, aga hetkel ei tea, kus Eestis riiulis kõik sellised kiivrid oleks (küllap ühes poes polegi)
ADX-1 oli parem, kuid siiski mitte päris see. Siiski vahepeal vuhises tuult läbi ja vahet pole mida proovida nii kiivri kui tsikli juures, asi jätku. Hetkel nüüd Schuberti E1, kuid ka see ei jäta nii kalli kiivri muljet, kui võiks. Eriti just noka pool, mis siiski armastab vibreerida suhteliselt hästi. Aga teised plussid kaaluvad selle üle.
-
- Postitusi: 240
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 138 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Dual Sport kiivrid
-
Teema algataja - Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Kui ikka Tallinnasse satud, siis mul riiulis seisab XL. Muidugi depoos võib rohkem suuruseid olla, kuid tead et mul kindlalt XL olemas
-
- Postitusi: 240
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 138 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Dual Sport kiivrid
See kiiver praktiliselt kõikjal läbi müüdud, mõned üksikud suurused alles.
Scorpion ADX-2 jõuab kuu aja pärast poodidesse ja on sama hinnaga, seniks jään ootele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 130
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Gemelo de África
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Honda XL1000V '02 -> Honda CRF1100L '20
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Dual Sport kiivrid
Pigem mitte, vbla mõned vääga väiksed mahuvad ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.