Dual Sport kiivrid

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Wtf3000
Postitusi: 69
Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
Tsikkel: DL1000
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Wtf3000 »

Mul Scorpion ADX-1 (USA's EXO-AT950), teine aasta jookseb. Kuna see üldse esimene kiiver, siis võrrelda nagu väga millegagi ei olegi. Aga mõned tähelepanekud:

+Ühe käega avatav lõug
+Ühe käega avatav visiir
+Päikesevisiir
+Eemaldatav nokk
+Eemaldatav sisu
+Intercomi kaabeldust suhteliselt mugav paigaldada
+Piisav jahutus (pea lael olev jahutus on üsna agressiivne ja vähegi jahedama õhuga tõmbab pealae kohe külmaks)

-Visiiri kinnituskruvid võivad lahti väriseda ja ära kaduda. Scorpion on veast teadlik ning uuematel on minu meelest kruvid plastikseibiga või mingi muu lahendusega. Aga mulle saadeti Euroopast uus kruvi ja sain Motodepoost kätte (tasuta). Panin keermeliimiga kinni ning enam ei ole probleeme olnud.

*Müra - nii ja naa. Ei oska millegagi võrrelda, aga ega vaikne see kindlasti ei ole. Sõidu ajal hiina intercomiga suhtlemine on väga ok, aga muusika kuulamisel peab keskmised ja bassi ise juurde mõtlema. Ilmselt ka intercomi päritolust tingitud situatsioon.
*Kaal - mina oma ratta tuuletuunamise, kehasendi ja kõigega arvestades saan mingi 2h sõita, siis annab kael tunda veits. Kui päev otsa sõita, siis õhtuks ikka tarvis harjutusi kaelale teha. Aga siin ilmselt pigem küsimus mu lödides kaelalihastes ja tihti lösutavas istumisasendis.

Sõber, kes eelmine hooaeg sõitis ka ADX-1'ga, ostis sel aastal omale Schuberth C4 avatava lõuaga, sest Scorpion sai vale suurusega algselt ostetud (aastaga said padjad sisse töötatud nii palju, et kiiver liikus veidi liiga palju peas). Sõidab nakediga (ER-6n) ning ütles, et C4 on veidi vaiksem püstise peaasendiga. Agressiivselt istudes ei olevat vahet. Mugavus ka ilmselt C4'l veidi parem. Aga üldiselt ütles, et ADX-1 on selle raha eest hea diil ning C4 tegelikult tema jaoks mitusada euri rohkem väärt ei ole. Aga see puhtalt tema kogemus ja arvamus.



Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 508
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas h0lger »

Ega keegi meil Nishua Endro Carbonit maale ei too?
Spec sheet tundub väga paljulubav selle hinna kohta, aga ei tahaks kuidagi ilma proovimata osta.

Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Wtf3000 kirjutas:

Mul Scorpion ADX-1 (USA's EXO-AT950), teine aasta jookseb. Kuna see üldse esimene kiiver,

Spoiler

siis võrrelda nagu väga millegagi ei olegi. Aga mõned tähelepanekud:

+Ühe käega avatav lõug
+Ühe käega avatav visiir
+Päikesevisiir
+Eemaldatav nokk
+Eemaldatav sisu
+Intercomi kaabeldust suhteliselt mugav paigaldada
+Piisav jahutus (pea lael olev jahutus on üsna agressiivne ja vähegi jahedama õhuga tõmbab pealae kohe külmaks)

-Visiiri kinnituskruvid võivad lahti väriseda ja ära kaduda. Scorpion on veast teadlik ning uuematel on minu meelest kruvid plastikseibiga või mingi muu lahendusega. Aga mulle saadeti Euroopast uus kruvi ja sain Motodepoost kätte (tasuta). Panin keermeliimiga kinni ning enam ei ole probleeme olnud.

*Müra - nii ja naa. Ei oska millegagi võrrelda, aga ega vaikne see kindlasti ei ole. Sõidu ajal hiina intercomiga suhtlemine on väga ok, aga muusika kuulamisel peab keskmised ja bassi ise juurde mõtlema. Ilmselt ka intercomi päritolust tingitud situatsioon.
*Kaal - mina oma ratta tuuletuunamise, kehasendi ja kõigega arvestades saan mingi 2h sõita, siis annab kael tunda veits. Kui päev otsa sõita, siis õhtuks ikka tarvis harjutusi kaelale teha. Aga siin ilmselt pigem küsimus mu lödides kaelalihastes ja tihti lösutavas istumisasendis.

Sõber, kes eelmine hooaeg sõitis ka ADX-1'ga, ostis sel aastal omale Schuberth C4 avatava lõuaga, sest Scorpion sai vale suurusega algselt ostetud (aastaga said padjad sisse töötatud nii palju, et kiiver liikus veidi liiga palju peas). Sõidab nakediga (ER-6n) ning ütles, et C4 on veidi vaiksem püstise peaasendiga. Agressiivselt istudes ei olevat vahet. Mugavus ka ilmselt C4'l veidi parem. Aga üldiselt ütles, et ADX-1 on selle raha eest hea diil ning C4 tegelikult tema jaoks mitusada euri rohkem väärt ei ole. Aga see puhtalt tema kogemus ja arvamus.

Nagu suhtkoht 100% kõigi punktige nõus. Läheb ka teine hooaeg adx-1'ga. Aga kaelalihastega õnneks probleemi ei ole. Suhteliselt (üleelatavalt) mürarikas on küll mu meelest ja samas veidi tundub, et see vent saaks ka võimsam olla. Aga selle papi eest on vähe viriseda.

Holger - kas pmst sama kiivrit rebrändituna Klim'ina ei müüda...?

Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 508
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas h0lger »

Mulle meeldib see mitte-rebränditud hind rohkem :)
Ja ma ei ole kindel, et kas sisu täpselt sama on või mitte.

Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Eh, see vist oli jah usa turule ja klimi logo saatel vastavad kohalikud testid läbinud ning serdid saanud jne. aga sellel nihuija size=85[/size] endurol peaks euro sert olema. Internet.

Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas desmorado »

Ostsin selle NI...HUA Enduro Carboni Louisi netipoest, kuna sama vorm mis kunagisel UVEX Enduro kiivril - isegi UVEXi klaasid ja nokad sobivad. UVEX sai katki kukutud ja selleks ajaks kahjuks enam tsiklikiivreid ei tootnud. Oli oma vormid NISHUAle müünud. Seega võtsin sama suuruse.

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas hannes »

Lepa kirjutas: 16 Mär 2018, 00:45

Keegi seda konkreetset Nishuat omab? Kogemused?
Kui Tallinnas/Harjumaal mõni L olemas, oleksin maru õnnelik, kui korra pähe saaks proovida, suuruse mõttes...

Ma ostsin selle omale ära ja seni olen väga rahul! Minu kaalika otsa sobib paremini, kui Arai TourX. Ja on sellest ka jupi maad kergem! Nokk võiks olla tiba pikem, aga saab hakkama. Õhupuudust pole kinnise visiiriga veel tekkinud, Araiga oli sooja ilmaga sageli soov visiiri veidi paotada.
Minu suurus on L, aga ma olen Ida-Virus.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

Lepa
Postitusi: 60
Liitunud: 21 Mär 2015, 12:24
Tsikkel: RnineT

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Lepa »

hannes kirjutas: 04 Veebr 2019, 13:00

Ma ostsin selle omale ära ja seni olen väga rahul! Minu kaalika otsa sobib paremini, kui Arai TourX. Ja on sellest ka jupi maad kergem! Nokk võiks olla tiba pikem, aga saab hakkama. Õhupuudust pole kinnise visiiriga veel tekkinud, Araiga oli sooja ilmaga sageli soov visiiri veidi paotada.
Minu suurus on L, aga ma olen Ida-Virus.

Ostsin ka eelmisel kevadel ära, samuti L suuruse. Mõnus kerge on küll, istub mugavalt ja õhku liigub ka enam-vähem piisavalt, kuigi lõuavent võiks ju ikkagi toimiv olla. Aga jah, selle raha eest ei oska rohkemat tahta, seni igati rahul. Suvel sõitsin väiksemaid teid enamasti avatud visiiri ja krossiprilliga, väga mõnus kombo.

Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Tegelt yks asi selle vendi virinaga (millest ise ka puhas ei ole), sai täheldatud - et ei hinga nad halvasti midagi ja täiesti adekvaatne süsteem ja mõndadel vaiksematel ja kallimatel, sh Schubert, võib isegi hullem vent olla, sest see istub nii hermeetiliselt ymber kaalika, et seda madalat detsibilli saavutada.

Enivei kui jahedas niiskes sõita või rohkem rassida-nikerdada aeglasematel kiirustel ja korralik kõrge klaas ees on, siis pmst istudes ei käi tuul peale. Püsti sõites (või ilma esiklaasita) on ikka väga ogens, kui otse vool peale käib. Sai ka algul skorpionit sõimatud aga ajaga pigem taandus teema ja teooria sõidutehnika ja tsikli konfi peale.

Kasutaja avatar

Admiral Vint
Toetajaliige
Postitusi: 175
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Admiral Vint »

kas kellelgi oleks Tallinnas Nishua L suurust korraks pähe proovida anda? Tundub üsna paljutõotav see Nishua

2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas villy »

Keegi NEXX X.WED 2 kohta oskab kogemusi jagada? Mis peakujule ta pigem sobib?


motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Kiivri otsingul, valikus Caberg Tourmax vs LS2 FF324 Metro EVO.

Cabergi hinnaks 224€ pinlockiga, LS2 tuleb umbes 200€ pinlockiga.

Cabergi olen pähe proovinud, poes ja ei pruugi peakuju ja lõuaga ideaalselt sobida. Eelmine kiiver oli LS2, mis istus 4 aastat ilusti peas, siis kaldun LS2 suunas. Võite muidugi pakkuda veel kiivreid, mis long ovalid või selle kuju lähedased kiivrid. Schuberth C4 Pro pidin maha müüma, sest sellega üle 20 minuti sõita ei kanntanud.

Kas on kellelgi LS2 FF324 Metro EVOga kogemusi?

Hea oleks, kui saaks veel proovida Scorpion ADX-1'te ja teisi kõiki sarnaseid kiivreid, aga hetkel ei tea, kus Eestis riiulis kõik sellised kiivrid oleks (küllap ühes poes polegi)

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas morse »

Scorpion peaks Motodepoos riiulis olema ju!?

Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Prets »

Motodepoo riiulil olekuga praegu sama teema nagu kõige muuga - väga veab, kui on, aga pigem on oht, et ei pruugi olla. Kodukas praegu näitab, et L suurust pole ühtegi ja M on ainult üks üksik, samas XS ja S on juba nagu valikut.

Tourmax on küll kohati kiidetud, aga minu peas jättis küll väga odava mulje. Nagises, oli ebamugav ja odav. Ja selle asemel ostetud Caberg Horus kestis ka ainult ühe hooaja mul.
LS2d on Motomarketis kohapeal, Tourmaxi (ja teisi Cabergeid) saab Tartus Motohoovis proovida.
(togi)

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas motoreis »

morse kirjutas: 03 Jaan 2022, 17:23
Scorpion peaks Motodepoos riiulis olema ju!?
Ma Lõunas, Tallinnasse kiivreid proovima sõit võtaks terve päeva, mitmes poes laiali kiivrid.

Kas keegi on Eesti netipoodidest kiivreid koju tellinud ja mitte sobivuse korral need tagasi saatnud ilma ümbervahetamata teise suuruse või mudeli vastu? Kuna erinevad mudelid tulevad eripoodidest ja saaks sobiva ära proovida ja võrrelda? Olen kuulnud, et sedasi on toimitud Euroopa suurte veebipoodidega, et isegi 2-3 kiivrit korraga koju tellitud ja ülejäänud tagasi saadetud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ronk
Postitusi: 1414
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Ronk »

motoreis kirjutas: 03 Jaan 2022, 17:21
Kiivri otsingul, valikus Caberg Tourmax vs LS2 FF324 Metro EVO.

Cabergi hinnaks 224€ pinlockiga, LS2 tuleb umbes 200€ pinlockiga.

Cabergi olen pähe proovinud, poes ja ei pruugi peakuju ja lõuaga ideaalselt sobida. Eelmine kiiver oli LS2, mis istus 4 aastat ilusti peas, siis kaldun LS2 suunas. Võite muidugi pakkuda veel kiivreid, mis long ovalid või selle kuju lähedased kiivrid. Schuberth C4 Pro pidin maha müüma, sest sellega üle 20 minuti sõita ei kanntanud.

Kas on kellelgi LS2 FF324 Metro EVOga kogemusi?

Hea oleks, kui saaks veel proovida Scorpion ADX-1'te ja teisi kõiki sarnaseid kiivreid, aga hetkel ei tea, kus Eestis riiulis kõik sellised kiivrid oleks (küllap ühes poes polegi)
Laidan ka Cabergi Tourmaxi. Proovisin, oli nagu suur ümmargune muna, peakujuga ei istunud, nagises ja vuhises. Vahetasin ADX-1 vastu.

ADX-1 oli parem, kuid siiski mitte päris see. Siiski vahepeal vuhises tuult läbi ja vahet pole mida proovida nii kiivri kui tsikli juures, asi jätku. Hetkel nüüd Schuberti E1, kuid ka see ei jäta nii kalli kiivri muljet, kui võiks. Eriti just noka pool, mis siiski armastab vibreerida suhteliselt hästi. Aga teised plussid kaaluvad selle üle.

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Kas Scorpion ADX-1 kiivrit on Tartus kellelgi proovida pakkuda? Suurus võiks olla L 58-59 või suurem, et peakuju ja kiivri sobivusele mingi hinnang anda?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ronk
Postitusi: 1414
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Ronk »

motoreis kirjutas: 05 Jaan 2022, 13:36
Kas Scorpion ADX-1 kiivrit on Tartus kellelgi proovida pakkuda? Suurus võiks olla L 58-59 või suurem, et peakuju ja kiivri sobivusele mingi hinnang anda?
Kui ikka Tallinnasse satud, siis mul riiulis seisab XL. Muidugi depoos võib rohkem suuruseid olla, kuid tead et mul kindlalt XL olemas :mrgreen:

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas motoreis »

motoreis kirjutas: 05 Jaan 2022, 13:36
Kas Scorpion ADX-1 kiivrit on Tartus kellelgi proovida pakkuda? Suurus võiks olla L 58-59 või suurem, et peakuju ja kiivri sobivusele mingi hinnang anda?
See kiiver praktiliselt kõikjal läbi müüdud, mõned üksikud suurused alles.
Scorpion ADX-2 jõuab kuu aja pärast poodidesse ja on sama hinnaga, seniks jään ootele.
Kasutaja avatar

MannyEric
Toetajaliige
Postitusi: 129
Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
Tsikkel: Gemelo de África
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas MannyEric »

Nati offtopic... kas Scorpion ADX-1 kiivriga krossiprille saab kasutada?

Honda XL1000V '02 -> Honda CRF1100L '20

Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 508
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas h0lger »

MannyEric kirjutas: 05 Jaan 2022, 19:39
Nati offtopic... kas Scorpion ADX-1 kiivriga krossiprille saab kasutada?
Pigem mitte, vbla mõned vääga väiksed mahuvad ära.
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”