Dual Sport kiivrid

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Wtf3000
Postitusi: 30
Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
Tsikkel: Suzuki V-Strom 1000 XT
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Wtf3000 » 30 Mai 2018, 10:19

Mul Scorpion ADX-1 (USA's EXO-AT950), teine aasta jookseb. Kuna see üldse esimene kiiver, siis võrrelda nagu väga millegagi ei olegi. Aga mõned tähelepanekud:

+Ühe käega avatav lõug
+Ühe käega avatav visiir
+Päikesevisiir
+Eemaldatav nokk
+Eemaldatav sisu
+Intercomi kaabeldust suhteliselt mugav paigaldada
+Piisav jahutus (pea lael olev jahutus on üsna agressiivne ja vähegi jahedama õhuga tõmbab pealae kohe külmaks)

-Visiiri kinnituskruvid võivad lahti väriseda ja ära kaduda. Scorpion on veast teadlik ning uuematel on minu meelest kruvid plastikseibiga või mingi muu lahendusega. Aga mulle saadeti Euroopast uus kruvi ja sain Motodepoost kätte (tasuta). Panin keermeliimiga kinni ning enam ei ole probleeme olnud.

*Müra - nii ja naa. Ei oska millegagi võrrelda, aga ega vaikne see kindlasti ei ole. Sõidu ajal hiina intercomiga suhtlemine on väga ok, aga muusika kuulamisel peab keskmised ja bassi ise juurde mõtlema. Ilmselt ka intercomi päritolust tingitud situatsioon.
*Kaal - mina oma ratta tuuletuunamise, kehasendi ja kõigega arvestades saan mingi 2h sõita, siis annab kael tunda veits. Kui päev otsa sõita, siis õhtuks ikka tarvis harjutusi kaelale teha. Aga siin ilmselt pigem küsimus mu lödides kaelalihastes ja tihti lösutavas istumisasendis.

Sõber, kes eelmine hooaeg sõitis ka ADX-1'ga, ostis sel aastal omale Schuberth C4 avatava lõuaga, sest Scorpion sai vale suurusega algselt ostetud (aastaga said padjad sisse töötatud nii palju, et kiiver liikus veidi liiga palju peas). Sõidab nakediga (ER-6n) ning ütles, et C4 on veidi vaiksem püstise peaasendiga. Agressiivselt istudes ei olevat vahet. Mugavus ka ilmselt C4'l veidi parem. Aga üldiselt ütles, et ADX-1 on selle raha eest hea diil ning C4 tegelikult tema jaoks mitusada euri rohkem väärt ei ole. Aga see puhtalt tema kogemus ja arvamus.


Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 426
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas h0lger » 30 Mai 2018, 11:11

Ega keegi meil Nishua Endro Carbonit maale ei too?
Spec sheet tundub väga paljulubav selle hinna kohta, aga ei tahaks kuidagi ilma proovimata osta.
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1045
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: Xiaomi
Tänatud: 22 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas tormavtellis » 30 Mai 2018, 13:44

Wtf3000 kirjutas:Mul Scorpion ADX-1 (USA's EXO-AT950), teine aasta jookseb. Kuna see üldse esimene kiiver,
Spoiler:
siis võrrelda nagu väga millegagi ei olegi. Aga mõned tähelepanekud:

+Ühe käega avatav lõug
+Ühe käega avatav visiir
+Päikesevisiir
+Eemaldatav nokk
+Eemaldatav sisu
+Intercomi kaabeldust suhteliselt mugav paigaldada
+Piisav jahutus (pea lael olev jahutus on üsna agressiivne ja vähegi jahedama õhuga tõmbab pealae kohe külmaks)

-Visiiri kinnituskruvid võivad lahti väriseda ja ära kaduda. Scorpion on veast teadlik ning uuematel on minu meelest kruvid plastikseibiga või mingi muu lahendusega. Aga mulle saadeti Euroopast uus kruvi ja sain Motodepoost kätte (tasuta). Panin keermeliimiga kinni ning enam ei ole probleeme olnud.

*Müra - nii ja naa. Ei oska millegagi võrrelda, aga ega vaikne see kindlasti ei ole. Sõidu ajal hiina intercomiga suhtlemine on väga ok, aga muusika kuulamisel peab keskmised ja bassi ise juurde mõtlema. Ilmselt ka intercomi päritolust tingitud situatsioon.
*Kaal - mina oma ratta tuuletuunamise, kehasendi ja kõigega arvestades saan mingi 2h sõita, siis annab kael tunda veits. Kui päev otsa sõita, siis õhtuks ikka tarvis harjutusi kaelale teha. Aga siin ilmselt pigem küsimus mu lödides kaelalihastes ja tihti lösutavas istumisasendis.

Sõber, kes eelmine hooaeg sõitis ka ADX-1'ga, ostis sel aastal omale Schuberth C4 avatava lõuaga, sest Scorpion sai vale suurusega algselt ostetud (aastaga said padjad sisse töötatud nii palju, et kiiver liikus veidi liiga palju peas). Sõidab nakediga (ER-6n) ning ütles, et C4 on veidi vaiksem püstise peaasendiga. Agressiivselt istudes ei olevat vahet. Mugavus ka ilmselt C4'l veidi parem. Aga üldiselt ütles, et ADX-1 on selle raha eest hea diil ning C4 tegelikult tema jaoks mitusada euri rohkem väärt ei ole. Aga see puhtalt tema kogemus ja arvamus.
Nagu suhtkoht 100% kõigi punktige nõus. Läheb ka teine hooaeg adx-1'ga. Aga kaelalihastega õnneks probleemi ei ole. Suhteliselt (üleelatavalt) mürarikas on küll mu meelest ja samas veidi tundub, et see vent saaks ka võimsam olla. Aga selle papi eest on vähe viriseda.

Holger - kas pmst sama kiivrit rebrändituna Klim'ina ei müüda...?
M: Vanad tsiklite kütusepaagid ->
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 426
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas h0lger » 30 Mai 2018, 13:51

Mulle meeldib see mitte-rebränditud hind rohkem :)
Ja ma ei ole kindel, et kas sisu täpselt sama on või mitte.
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1045
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: Xiaomi
Tänatud: 22 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas tormavtellis » 30 Mai 2018, 13:55

Eh, see vist oli jah usa turule ja klimi logo saatel vastavad kohalikud testid läbinud ning serdid saanud jne. aga sellel nihuija (tm) endurol peaks euro sert olema. Internet.
M: Vanad tsiklite kütusepaagid ->
Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 98
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 9 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas desmorado » 30 Mai 2018, 15:39

Ostsin selle NI...HUA Enduro Carbon`i Louis`i netipoest, kuna sama vorm mis kunagisel UVEX Enduro kiivril - isegi UVEX`i klaasid ja nokad sobivad. UVEX sai katki kukutud ja selleks ajaks kahjuks enam tsiklikiivreid ei tootnud. Oli oma vormid NISHUA`le müünud. Seega võtsin sama suuruse.
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 678
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Honda NC 750X DCT
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas hannes » 04 Veebr 2019, 13:00

Lepa kirjutas:
16 Mär 2018, 00:45
Keegi seda konkreetset Nishuat omab? Kogemused?
Kui Tallinnas/Harjumaal mõni L olemas, oleksin maru õnnelik, kui korra pähe saaks proovida, suuruse mõttes...
Ma ostsin selle omale ära ja seni olen väga rahul! Minu kaalika otsa sobib paremini, kui Arai TourX. Ja on sellest ka jupi maad kergem! Nokk võiks olla tiba pikem, aga saab hakkama. Õhupuudust pole kinnise visiiriga veel tekkinud, Araiga oli sooja ilmaga sageli soov visiiri veidi paotada.
Minu suurus on L, aga ma olen Ida-Virus.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Honda NC 750X DCT
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Kasutaja avatar

Lepa
Postitusi: 47
Liitunud: 21 Mär 2015, 12:24
Tsikkel: R1200GS Adventure

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Lepa » 04 Veebr 2019, 17:16

hannes kirjutas:
04 Veebr 2019, 13:00
Ma ostsin selle omale ära ja seni olen väga rahul! Minu kaalika otsa sobib paremini, kui Arai TourX. Ja on sellest ka jupi maad kergem! Nokk võiks olla tiba pikem, aga saab hakkama. Õhupuudust pole kinnise visiiriga veel tekkinud, Araiga oli sooja ilmaga sageli soov visiiri veidi paotada.
Minu suurus on L, aga ma olen Ida-Virus.
Ostsin ka eelmisel kevadel ära, samuti L suuruse. Mõnus kerge on küll, istub mugavalt ja õhku liigub ka enam-vähem piisavalt, kuigi lõuavent võiks ju ikkagi toimiv olla. Aga jah, selle raha eest ei oska rohkemat tahta, seni igati rahul. Suvel sõitsin väiksemaid teid enamasti avatud visiiri ja krossiprilliga, väga mõnus kombo.
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1045
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: Xiaomi
Tänatud: 22 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas tormavtellis » 05 Veebr 2019, 12:52

Tegelt yks asi selle vendi virinaga (millest ise ka puhas ei ole), sai täheldatud - et ei hinga nad halvasti midagi ja täiesti adekvaatne süsteem ja mõndadel vaiksematel ja kallimatel, sh Schubert, võib isegi hullem vent olla, sest see istub nii hermeetiliselt ymber kaalika, et seda madalat detsibilli saavutada.

Enivei kui jahedas niiskes sõita või rohkem rassida-nikerdada aeglasematel kiirustel ja korralik kõrge klaas ees on, siis pmst istudes ei käi tuul peale. Püsti sõites (või ilma esiklaasita) on ikka väga ogens, kui otse vool peale käib. Sai ka algul skorpionit sõimatud aga ajaga pigem taandus teema ja teooria sõidutehnika ja tsikli konfi peale.
M: Vanad tsiklite kütusepaagid ->

flake
Postitusi: 42
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tsikkel: Triumph Scrambler 1200XC
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas flake » 17 Aug 2019, 14:05

kas kellelgi oleks Tallinnas Nishua L suurust korraks pähe proovida anda? Tundub üsna paljutõotav see Nishua
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC



Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”