Segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 825
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 10 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #571 Postitas stev666 » 14 Jaan 2018, 18:13

reimps kirjutas:Langes 0,85 voldiseks või langes 0,85 volti?
Suht õigest küsitud vähemalt - segase küsimuse tänane karikas läheb sulle.

Selleks see teema ongi,....aga 0,85 voldini


Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 8 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #572 Postitas desmorado » 14 Jaan 2018, 18:55

Spoiler:
mx77 kirjutas:
desmorado kirjutas:
mx77 kirjutas:Kas kellegi on kogemust LiIon akude ületalve pidamisega. Kas peaks külmade saabumisega ka maha kiskuma või võib rahulikult peale jätta?


On kogemus LiFePo4 tüüpi akuga (Shorai). Igal juhul otsad maha, korralikult laadida ja siis külmkappi :D . Isetühjenemine on seda tüüpi akudel max 5% kuus ja ca 0 kraadi juures tunduvalt väiksem. Seda tüüpi akud ei anna külmunult midagi välja (CCA), samas ka ei tühjene. Soojenedes tõuseb ka CCA normi.
Enda oma laadisin täis ja panin garaaži ukse nurka, kus on jahedam, nii ei pea enne kevadet laadima. Kuni uue aastani oli tsikli peal (soojas garaažis) ja siis kukkus jääkpinge ca 3 nädalaga 13,25 voldi peale. Praegu istub 13,85V peal, elik 95% laetusest.

Terv.

Seega kuna mul on külm garaazh (sellepärast muretsesingi) võib rahulikult peale jätta? Hetkel on tarbijana taga vaid spido kell.


Mul ka tarbijana vaid spido kell. Aga kui aega ajalt pinget kontrollida, siis miks mitte. Mälu järgi oli parim säilitustemp vahemik seal 0...+4 kraadi juures. Aga LiFePo4 akude (nominaal 12V) pinget ei tohi alla 12.86V lasta kukkuda. 12.86V = 20% mahutavust.

Terv.
Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 8 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #573 Postitas desmorado » 14 Jaan 2018, 18:58

stev666 kirjutas:
reimps kirjutas:Langes 0,85 voldiseks või langes 0,85 volti?
Suht õigest küsitud vähemalt - segase küsimuse tänane karikas läheb sulle.

Selleks see teema ongi,....aga 0,85 voldini


Kui tegemist LiFePo-ga (12V), siis peaks olema kutu. Võid proovida laadida, sest on olnud juhuseid kus ärkab ellu.

Terv.

Veidi infot: http://advrider.com/index.php?threads/m ... 4/page-125
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 825
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 10 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #574 Postitas stev666 » 14 Jaan 2018, 19:23

Laadisin, hetkel näitab üle 13v vaatab mis ta tegema hakkab
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4438
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #575 Postitas yeekim » 15 Jaan 2018, 10:50

Hoi!

Kas see on järjekordne "soovinsinukrediitkaardiandmeidjarahasellepealt" sait:
http://www.ndrpmarket.top/

Huvitavad mõned tsikli jupid aga kõik hinnad on kas 44 või 45€ :roll:

'edu
Teen saiast sitta!

will111
Postitusi: 1839
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 137 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #576 Postitas will111 » 15 Jaan 2018, 11:15

see on fake epood
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7678
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #577 Postitas Piipz » 15 Jaan 2018, 20:16

Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.
Müüa: Ferrino Skyline 3 telk (120€)

Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4438
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #578 Postitas yeekim » 15 Jaan 2018, 20:59

Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.


Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1192
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 138 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #579 Postitas M.T. » 15 Jaan 2018, 21:57

Spoiler:
yeekim kirjutas:
Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.


Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....

Genekas üksi nüüd vaevalt mootorit käima paneb. Aga neil start/stop funktsiooniga autodel oli vist mingi starter-genekas ehk 2in1 asi. Ise pole veel ühegi sellise isendiga nii kaua sõitnud, et oskaks Piipzule vastata. Küll tean juhtumit, kus tuttava Skoda foori taga ennast välja suretas ja käima enam ei pannudki, ka võtmest mitte. Puksiir oli lahendus.

Mrtn5
Toetajaliige
Postitusi: 53
Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650 -12
Asukoht: Tln
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #580 Postitas Mrtn5 » 15 Jaan 2018, 22:25

Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.


Mul on kujunenud rutiiniks, et käivitusnupu järel vajutan ka start/stop "off" nuppu. Ei meeldi see hetkeks seisma jäämisega seotud plõksimine. Nii et ei pruugi sellise masina käivitussüsteem reaalselt rohkem tööd teha kui "tavalisel" masinal :)

Holms
Postitusi: 280
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #581 Postitas Holms » 16 Jaan 2018, 05:39

Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.


Auto pole veel küll nii vana (3a, 45t km), et remonti võiks tahta aga seda start/stop süsteemi ta nii hullult ei kasutagi. Vähemalt tööle-koju 15 min. otsaga. Igal autol ilmselt oma süsteem aga oma autol (Opel Mokka 1,4) talvel see praktiliselt (sõltub mootori töötemperatuurist, kliimaseadme valikutest, välisõhu temperatuurist, aku laetusest ja ilmselt veel millestki) ei rakendugi . Lisaks on tal võimsam starter (1,4 kw vs. 1,1 kw) ja mahukam aku.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1188
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 105 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #582 Postitas Maaks » 16 Jaan 2018, 14:27

Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.

Mazdal näiteks jäetakse seisma üks silinder survetakti lõpus ja käivitamiseks antakse kütus+säde peale. Aga tootjatel võib see erinevalt lahendatud olla. Starter ei kestaks sellist "hooramist" :D
https://www.caranddriver.com/news/mazda ... e-car-news
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3493
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 633 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #583 Postitas urmas66 » 16 Jaan 2018, 15:22

Mersul see start-stop küll igati hästi toimiv.Kasutan ja ei näe põhjust isegi välja lülitamiseks.Kui temp on alla 0-i siis ei lülitagi välja.Mersul(V-klass, Vito 2,2l)selleks ka eraldi starter.Automaatkastiga hoiab mersu käiku sees kui välja suretab ja käivitades hakkab auto justkui starteri jõul juba kohe liikuma,mis tagab väga sujuva kohalt mineku.Garantii 3a 450000km.Piduriga saab ka Mersul asja juhtida.Kõvemal vajutusel suretab,kui õrnalt jalga peal hoida ei sureta.
Sama ei saa öelda Škoda(ja ka muud VW-d) kohta. 2016a Ocatvia Scoudil 2,0 TDI DSG kastiga oli küll see kohalt minek väga äkiline ja kolksuga,kui vähegi rohkem gaasi andsid.Naise Fabia 1,2TSI DSG on natuke sujuvama käitumisega ,aga ikkagi jätab soovida.Seal probleem vist see,et suretades läheb justkui käik välja(või sidur lahutab) või midagi sarnast. Pidurit vabastades kõigepealt käivitub ning siis alles läheb käik sisse ehk kui kohe lapatsit anda,siis läheb suht pauguga see käik+kohalt minek. Škodaga sõites lülitasin üldjuhul selle välja.75tkm-t pidas igaljuhul vastu.
Olen ka natuke Volvo XC70-ga sõitnud ja see oli AUT kastiga väga sujuva käitumisega.
Pole veel ühelgi tuttaval kuulnud,et seda starterit oleks vaja vahetada olnud.Osadel autodel(Ford ja vist ka Volvo) on selle süsteemi jaoks ka lisaaku,et peaakut säästa.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 215
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Tsikkel: 1000rr
Asukoht: Tallinn

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #584 Postitas Motorized » 16 Jaan 2018, 15:37

Tavaliste starterite elueaks loetakse üldiselt 30k - 50k käivitust. VW grupi masinatel peaks olema Start/stop süsteemi puhul tavaline starteriga käivitus, aga väidetavalt on starter ehitatud selliselt, et kestab 300k - 500k käivitust. Aku on Start/stopi puhul suure mahutavusega ja kiire laadimisega. Mul toimib start/stop süsteem sooja mootori puhul ka -10 kraadiga.
Kui linnavahel sõites enam vähem valgusfoori tsükleid ja liiklust aduda, siis saab seda süsteemi päris edukalt ära kasutada. Ükskord tegin väikse katsetuse, et ~20min jooksul ~15km pikkusel lõigul Tallinnas seisin Start/stop süsteemiga üle 6min väljasuretatud mootoriga paigal.
So far, so good

kalju1
Postitusi: 299
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tsikkel: Cagiva
Tänatud: 3 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #585 Postitas kalju1 » 16 Jaan 2018, 16:03

viimased 5 aastat olen start-stopiga hommikuti ja õhtuti Pirita teel liigelnud. Siiani pole probleeme olnud.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4438
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #586 Postitas yeekim » 16 Jaan 2018, 17:16

M.T. kirjutas:
Spoiler:
yeekim kirjutas:
Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.


Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....

Genekas üksi nüüd vaevalt mootorit käima paneb. Aga neil start/stop funktsiooniga autodel oli vist mingi starter-genekas ehk 2in1 asi. Ise pole veel ühegi sellise isendiga nii kaua sõitnud, et oskaks Piipzule vastata. Küll tean juhtumit, kus tuttava Skoda foori taga ennast välja suretas ja käima enam ei pannudki, ka võtmest mitte. Puksiir oli lahendus.


Ok, ISG siis...

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

henrij
Postitusi: 155
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #587 Postitas henrij » 26 Jaan 2018, 13:45

Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1188
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 105 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #588 Postitas Maaks » 26 Jaan 2018, 14:59

Spoiler:
henrij kirjutas:Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.


Kütusekulu sõltub 99% parema käe asendist :-)
EDIT: võib-olla mõni analoog
http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm
https://thumpertalk.com/forums/topic/63 ... nsumption/
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1150
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: Yamaha XTZ 750 ST, KTM 250 EXC
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #589 Postitas isakene » 27 Jaan 2018, 00:20

henrij kirjutas:Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.

Nu alla 10 toobi sajale pole ka kiiretel kruusa/metsateedel saanud. Päris janune pill on, exc250 siis.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 710
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 150 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #590 Postitas Jesper » 27 Jaan 2018, 06:32

Ma 125sega saan 8l paagist jagu umbes 50 kilomeetriga, 100km jaoks pead ostma selle suurte kõrvadega Acerbise paagi ilmselt, ja mitte kihutama :) Kuskil oli suurem, 18l paak ka olemas, aga noh jah, sellise koguse kaasas tassimine läheb ilmselt natuke jaburaks juba.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1359
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 29 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #591 Postitas bitter » 29 Jaan 2018, 16:28

Auto rattad teemaks. Mida tähendab kui saksa ebay müüja kirjutab kõigi 4 rehvi kohta : seitlich mehr Beansprucht? Mingi külgsuunaline stress ... Eelkõige vaja velgi aga enamasti on 5-6 mm-ni sõidetud rehvid peal. Ei saa aru kas need "seitlich mehr Beansprucht" on sisuliselt prügi või kannatab sõita.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 710
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 150 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #592 Postitas Jesper » 29 Jaan 2018, 17:15

Rehvide kontekstis tähendab Beansprucht kulumist (ma tegelt ei ole eriline saksa keele äss, aga noh kunagi sai palju DTM-i ülekandeid vaadatud ja seal see oli põhisõna :)), ehk siis servadest rohkem kulunud äkki?
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 331
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: CBR 1000RR
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #593 Postitas Heikik » 30 Jaan 2018, 14:01

bitter kirjutas:Auto rattad teemaks. Mida tähendab kui saksa ebay müüja kirjutab kõigi 4 rehvi kohta : seitlich mehr Beansprucht? Mingi külgsuunaline stress ... Eelkõige vaja velgi aga enamasti on 5-6 mm-ni sõidetud rehvid peal. Ei saa aru kas need "seitlich mehr Beansprucht" on sisuliselt prügi või kannatab sõita.


Külgede poolt rohkem kulunud (loe: kokkujooks paigast ära olnud või liiga vähese rõhuga sõitnud).
Muidu meditsiiniinimene, aga ajaviiteks ravin ka tehnikat. Aitan Mercedese, Audi, Volkswageni, Seati ja Škoda sõiduautode diagnostikaga Rakveres ja selle lähiümbruses. Tel: 56509882.

grahv
Postitusi: 966
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #594 Postitas grahv » 30 Jaan 2018, 16:25

Vahel tahaks oma patsaanide nutiseadmetele peale panna on-line piirangud - näiteks misiganes andmeside on kättesaadav nt 1 või 2 tundi ööpäevas, või ööpäevase andmesidemahu kehtestamine, vms... On keegi kokku puutund - mis (tasuta) variante on Androidile?

G
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 350
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: gixxer1000- VN 750 custom
Asukoht: Kostivere-Raasiku-Kuusalu
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #595 Postitas Kauri » 30 Jaan 2018, 16:44

Tseki Qustodio nimelist äppi.
Meil on tüdruku samsa sellega kontrolli all
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1188
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 105 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #596 Postitas Maaks » 31 Jaan 2018, 11:26

grahv kirjutas:Vahel tahaks oma patsaanide nutiseadmetele peale panna on-line piirangud - näiteks misiganes andmeside on kättesaadav nt 1 või 2 tundi ööpäevas, või ööpäevase andmesidemahu kehtestamine, vms... On keegi kokku puutund - mis (tasuta) variante on Androidile?

G

Töökaaslane "piirab oma järelkasvu inimõigusi" ruuterist, seal saab seadmete kaupa (mac aadressi järgi) seada tunnid/kellaajad millal nett seadmesse jõuab. Tal on mobiilne üldse kinni pandud. Aga see töötab ainult koduseinte vahel, sõbra juures ja avatud wifis see ei toimi.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1305
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 79 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #597 Postitas simp » 01 Veebr 2018, 14:50

krt kas mu küsimus oli tõesti nii halvasti sõnastatud...

küsimus:
Palju isikuid on Eestis kes omavad A-kategooria juhiluba ja ülevaatusega
L3e/L4e sõidukit või on sellise sõiduki vastutavad kasutajad.


vastus:
A kategooria juhiluba omab 23 655 isikut.

Kehtiva ülevaatusega L3e ja L4e kategooria sõidukeid on liiklusregistris 15 330.

Turvalist liiklemist soovides
____ _____
Maanteeameti klienditugi
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1394
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #598 Postitas pühak » 01 Veebr 2018, 17:29

simp kirjutas:
Spoiler:
krt kas mu küsimus oli tõesti nii halvasti sõnastatud...

küsimus:
Palju isikuid on Eestis kes omavad A-kategooria juhiluba ja ülevaatusega
L3e/L4e sõidukit või on sellise sõiduki vastutavad kasutajad.


vastus:
A kategooria juhiluba omab 23 655 isikut.

Kehtiva ülevaatusega L3e ja L4e kategooria sõidukeid on liiklusregistris 15 330.

Turvalist liiklemist soovides
____ _____
Maanteeameti klienditugi
Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1305
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 79 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #599 Postitas simp » 01 Veebr 2018, 20:31

pühak kirjutas:Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?


Siis ei lähe liisingupillid arvesse.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4771
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 459 korda
Tänatud: 415 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #600 Postitas Macintosh » 01 Veebr 2018, 23:24

simp kirjutas:
pühak kirjutas:Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?


Siis ei lähe liisingupillid arvesse.


Ma ei usu, et Maanteeametil sellised ristandmed vabalt saadaval/olemas on. Küsisin möödunud aastal seoses Eesti motomaastiku infograafika loomisega mootorratta avariide kohta Eestis ja neid andmeid neil polnud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee




Mine “Ajaviiteks...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist